www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 15:38:24

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1177 1178 1179 1180 1181 [1182] 1183 1184 1185 1186 1187 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14794683 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #33371 Dátum: 2008 December 30, 19:53:05 »

Kezdő bogaras vagyok, kuplungcserét M. szerelő csinálta, nem emlékszem ilyenre sajnos hogy perselyt cseréltünk.
A baj az hogy elfordítom a kulcsot ég a 2 piros lámpa ,de nem indul a motor, nem is köhécsel csak kattan egyet mikor fordítom a kulcsot meg mikor lefeszem a gyújtást akkor is. Ha alámászok és az önindítönál összeírintem a 2 sarut (nem tom mi a nevük) akkor indul a kocsi.
Régen is csinálta, hidegben előjött a probléma megint, így vettem a gépet már sajna.
Valszeg vmi érintkezési hiba az önindítóban, szét kell szedni, de előtt ki kéne venni. Holnap megnézem azt a fránya csavart.
Gondolom(de azért megkérdezem) semmi baja nem lesz ha 1 hétig 4 helyett 3 csavar tartja a motort amíg nem megyek a kocsival sehova.!?
nem
inditómotor gebasz  inkább!(katan irta áram hátra megy)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #33370 Dátum: 2008 December 30, 19:50:52 »

Kezdő bogaras vagyok, kuplungcserét M. szerelő csinálta, nem emlékszem ilyenre sajnos hogy perselyt cseréltünk.
A baj az hogy elfordítom a kulcsot ég a 2 piros lámpa ,de nem indul a motor, nem is köhécsel csak kattan egyet mikor fordítom a kulcsot meg mikor lefeszem a gyújtást akkor is. Ha alámászok és az önindítönál összeírintem a 2 sarut (nem tom mi a nevük) akkor indul a kocsi.
Régen is csinálta, hidegben előjött a probléma megint, így vettem a gépet már sajna.
Valszeg vmi érintkezési hiba az önindítóban, szét kell szedni, de előtt ki kéne venni. Holnap megnézem azt a fránya csavart.
Gondolom(de azért megkérdezem) semmi baja nem lesz ha 1 hétig 4 helyett 3 csavar tartja a motort amíg nem megyek a kocsival sehova.!?
Ne szedd szét, gyújtáskapcsoló betétet cserélj.
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #33369 Dátum: 2008 December 30, 19:44:03 »

Remélem nem a váltóban a persely kopott ki. A haladó bogarasok kuplungcsere alkalmával kicserélik. Akkor 3 perces munka. De sokan nem foglalkoznak vele. Soxor ez a persely okozza a hibát,és az önindító tök jó.
Kezdő bogaras vagyok, kuplungcserét M. szerelő csinálta, nem emlékszem ilyenre sajnos hogy perselyt cseréltünk.
A baj az hogy elfordítom a kulcsot ég a 2 piros lámpa ,de nem indul a motor, nem is köhécsel csak kattan egyet mikor fordítom a kulcsot meg mikor lefeszem a gyújtást akkor is. Ha alámászok és az önindítönál összeírintem a 2 sarut (nem tom mi a nevük) akkor indul a kocsi.
Régen is csinálta, hidegben előjött a probléma megint, így vettem a gépet már sajna.
Valszeg vmi érintkezési hiba az önindítóban, szét kell szedni, de előtt ki kéne venni. Holnap megnézem azt a fránya csavart.
Gondolom(de azért megkérdezem) semmi baja nem lesz ha 1 hétig 4 helyett 3 csavar tartja a motort amíg nem megyek a kocsival sehova.!?
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #33368 Dátum: 2008 December 30, 18:36:17 »

Sziasztok!

Vettem a rádiómhoz,egy süllyesztett előlapot.
Hogyan áll ez a műszerfalhoz viszonyítva?
Ha teljesen hozzápasszítom,akkor a rádió nem 90 fokos szögben van,a műszerfal lemezéhez képest,a tekerők ferdén állnak nem vízszintesen.

Ha a rádiót vízszintbe teszem,akkor meg fellül eláll a műszerfaltól,az előlap felső íve.Az meg hülyén néz ki.

Hogy való ez gyárilag?
Vagy ott fellül  a rádió előlapja és a műszerfal közé való még valami réskitöltő?

A válaszokat előre is köszönöm!! Cheesy
LOgikusan végiggondolva a rádiódat ferdén kell betenni, ahogyan az előlap miatt kell álljon. Pre bogarakban a szellőztető mechanizmus tekerentyűi még nincsenek bent, ezért így is elfér.
Szerintem direkt azért raktak ilyen előlapot, hogy kézre/szemre álljon a cucc.
Teszem hozzá, hogy S Z E R I N T E M.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #33367 Dátum: 2008 December 30, 18:35:04 »

Idézetet írta: stonemen
Pedig de...
Rendben, koszi :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #33366 Dátum: 2008 December 30, 18:29:37 »

hogyan kell kivenni az inditómotort?
addig megvagyok hogy alul van az indítómotoron egy 17 es anya amit le lehet tekerni, de vele átellenesen az indítómotor másik oldalán is fel van fogatva vmivel, de sajnos nem anyával hanem egy olyan csavarvégződéssel aminek az egyik fele kúpos a másik meg egyenes( rajz)
ettől hogy szabadulok meg? alatta van egy anya, vagy a felfogatás másik oldalán a motor felől van egy anyacsavar?
Remélem nem a váltóban a persely kopott ki. A haladó bogarasok kuplungcsere alkalmával kicserélik. Akkor 3 perces munka. De sokan nem foglalkoznak vele. Soxor ez a persely okozza a hibát,és az önindító tök jó.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #33365 Dátum: 2008 December 30, 18:24:34 »

Pedig de...

Nem. A kutyahaz mogott elered. 17-es anya van rajta asszem, az az egyik motortarto csavarod a negybol. De en nem emlekszem, hogy motortarto csavar tartana az oninditot ...  Huh
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #33364 Dátum: 2008 December 30, 17:51:04 »

és azt ha jól sejetem csak ugy tudom kicsavarni ha  a motort kiveszem ugye?
Nem. A kutyahaz mogott elered. 17-es anya van rajta asszem, az az egyik motortarto csavarod a negybol. De en nem emlekszem, hogy motortarto csavar tartana az oninditot ...  Huh


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #33363 Dátum: 2008 December 30, 17:48:01 »

a felfogatás másik oldalán a motor felől van egy anyacsavar?.


és azt ha jól sejetem csak ugy tudom kicsavarni ha  a motort kiveszem ugye?
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #33362 Dátum: 2008 December 30, 17:36:03 »

 a felfogatás másik oldalán a motor felől van egy anyacsavar?.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #33361 Dátum: 2008 December 30, 17:22:33 »

hogyan kell kivenni az inditómotort?
addig megvagyok hogy alul van az indítómotoron egy 17 es anya amit le lehet tekerni, de vele átellenesen az indítómotor másik oldalán is fel van fogatva vmivel, de sajnos nem anyával hanem egy olyan csavarvégződéssel aminek az egyik fele kúpos a másik meg egyenes( rajz)
ettől hogy szabadulok meg? alatta van egy anya, vagy a felfogatás másik oldalán a motor felől van egy anyacsavar?

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #33360 Dátum: 2008 December 30, 16:35:27 »

Lehet érdemes lenne most egy régebbi 1 peremes szimeringet betenni, mert ott most nincs nyom a lendkeréken.
nem rossz ötlet, meg valami minőségit mondjuk KACO márkájut bele tenni

Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #33359 Dátum: 2008 December 30, 12:22:32 »

Termosztátot vedd ki és tedd erősen meleg vízbe: ha kinyúlik, akkor OK.
Nyúlj be a tűzfal és a turbinaház közé: ha megmozgatod a rudazatot, akkor a terelőlemezeknek is mozogniuk kell.
Több ötletem nincs.
(Megjegyzem: Merkitől vettem működő termosztátot, be is szerelte és ellenőrizte a rudazatot is, mégis - igaz, nem vészesen, de - 'majonézes' az olajbetöltő, pedig 20 km-es távokat utazok sík terepen, 'intercity' üzemmódban. Olaj-hőmérséklet - jeladó a leeresztő-csavar helyén, visszíhűtött hőmérsékletet mutat - csak nyáron megy 80°C közelébe, ősz és tél: meg se moccan a mutató (50-55C).)
Szívócső-előmelegítő OK?

Az olajsapka természetesen nekem is jó fehér trutyis, bár sztem ez elkerülhetetlen... Sad

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #33358 Dátum: 2008 December 30, 12:15:43 »

Gondolom ez nem gyári megoldás- Vagy igen?
Abszolút nem gyári, egy szépen helyrepofozott ház, amit egy alkatrészkupaccal kaptam. Gyakorlatilag a legelső kar megfordításával, vagy cseréjével műxik, de szerintem jó megoldás, kár, hogy az én motoromra nem megy fel...

Bácsi Győző
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33357 Dátum: 2008 December 30, 11:39:08 »

Van nekem egy turbinaházam, azon manuális állítási lehetőség van, nincs termosztát.
<beszúrt kép törölve>
A turbinaház jobb alsó részén a kis fekete karral lehet ki-be Smiley
Gondolom ez nem gyári megoldás- Vagy igen?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #33356 Dátum: 2008 December 30, 11:34:59 »

Honnan lehet megtudni, hogy a turbinaházban az a "hűtőzsalu", vagy mi a fene, termosztátra nyíló-záró lapátkák működnek-e?
Csakmert ezekben a hideg időkben, nagyon túlhűtöttnek érzem a vasat, mintha mindig maximális hűtést kapna. Bükkből ereszkedtem le már kétszer is, motorfékkel, jó 10 km-t, de nagyon visszahűl a motor, gázadásra torpan, alapjárat is eléggé leesik, rángatózgat, olyan, mint amikor reggel hideg, és a szivató ki van kapcsolva. Meg úgy a városban, normál használat mellett is nagyon lassan melegszik fel, a fűtés szinte nulla. (mondjuk ez megszokott bogárnál)  Ha lightosan gurulgatok vele 50-60-al, síkon, mondhatni mindig hidegnek érzem. ha erőltetem jobban, vagy hegyi menet van, na akkor érzem optimálisnak a hőfokát, ezekben fagyokban. Eddig, amig melegebb volt, nem voltak ezek a "gondok".
Van nekem egy turbinaházam, azon manuális állítási lehetőség van, nincs termosztát.

A turbinaház jobb alsó részén a kis fekete karral lehet ki-be Smiley

Bácsi Győző
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #33355 Dátum: 2008 December 30, 11:12:33 »

A peremet megkented olajjal?
Igen, kentük is, meg forgattuk is a főtengelyt.
3 sarkallatos pont maradt szerintem.Lendkerék, csavar a tűgörgőkkel és a nyelestengely.
Ezeket gyanítom már csak jövőre fogom megnézni.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33354 Dátum: 2008 December 30, 09:35:05 »

Miután kivettem a megzabáltat, megnéztem .Benne volt szépen a helyén.Avval nem volt baj.A külső szoknyát zabálta le.
De a másik,belső peremnek még zárnia kellett volna.Lehet érdemes lenne most egy régebbi 1 peremes szimeringet betenni, mert ott most nincs nyom a lendkeréken.
A peremet megkented olajjal?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #33353 Dátum: 2008 December 30, 09:21:20 »

és abba a kis lukban van 1 tűgörgős csapágy is Wink( jobb esetben)
A csavarból az utolsó kivétel előtt tettem újat, de lehet tényleg megpróbálkozok egy másik újjal.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #33352 Dátum: 2008 December 30, 09:18:41 »

sajna elöfordúl olyan is  mikor tolja fel a droid a szimit hogy megakad a válla és a benne lévő kis rugó leficcen a helyéröl , csak ezt már nem nagyon lehet látni mert a blokk meg a főtrőtengely majdnem 1 síkba van , Huh lehet tényleg a kólával volt a baj Grin
Miután kivettem a megzabáltat, megnéztem .Benne volt szépen a helyén.Avval nem volt baj.A külső szoknyát zabálta le.
De a másik,belső peremnek még zárnia kellett volna.Lehet érdemes lenne most egy régebbi 1 peremes szimeringet betenni, mert ott most nincs nyom a lendkeréken.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33351 Dátum: 2008 December 30, 08:48:14 »

Nem az indítással van a gond, hanem hogy ne lopják ki belőle a horgászkészletet.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #33350 Dátum: 2008 December 30, 08:13:24 »

a főtengelyben van egy lyuk, amibe belecsúszik a nyeles tengely vége.
szóval a főtengely lóg inkább.
és abba a kis lukban van 1 tűgörgős csapágy is Wink( jobb esetben)

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #33349 Dátum: 2008 December 30, 08:08:25 »

WildDaemonnal raktuk be a vadi kétvállas szimeringet. Húztuk le a lendkereket.Volt polír, zsír és sör.

sajna elöfordúl olyan is  mikor tolja fel a droid a szimit hogy megakad a válla és a benne lévő kis rugó leficcen a helyéröl , csak ezt már nem nagyon lehet látni mert a blokk meg a főtrőtengely majdnem 1 síkba van , Huh lehet tényleg a kólával volt a baj Grin

matchbox
« Hozzászólás #33348 Dátum: 2008 December 30, 07:50:00 »

Honnan lehet megtudni, hogy a turbinaházban az a "hűtőzsalu", vagy mi a fene, termosztátra nyíló-záró lapátkák működnek-e?
Csakmert ezekben a hideg időkben, nagyon túlhűtöttnek érzem a vasat, mintha mindig maximális hűtést kapna. Bükkből ereszkedtem le már kétszer is, motorfékkel, jó 10 km-t, de nagyon visszahűl a motor, gázadásra torpan, alapjárat is eléggé leesik, rángatózgat, olyan, mint amikor reggel hideg, és a szivató ki van kapcsolva. Meg úgy a városban, normál használat mellett is nagyon lassan melegszik fel, a fűtés szinte nulla. (mondjuk ez megszokott bogárnál)  Ha lightosan gurulgatok vele 50-60-al, síkon, mondhatni mindig hidegnek érzem. ha erőltetem jobban, vagy hegyi menet van, na akkor érzem optimálisnak a hőfokát, ezekben fagyokban. Eddig, amig melegebb volt, nem voltak ezek a "gondok".
Termosztátot vedd ki és tedd erősen meleg vízbe: ha kinyúlik, akkor OK.
Nyúlj be a tűzfal és a turbinaház közé: ha megmozgatod a rudazatot, akkor a terelőlemezeknek is mozogniuk kell.
Több ötletem nincs.
(Megjegyzem: Merkitől vettem működő termosztátot, be is szerelte és ellenőrizte a rudazatot is, mégis - igaz, nem vészesen, de - 'majonézes' az olajbetöltő, pedig 20 km-es távokat utazok sík terepen, 'intercity' üzemmódban. Olaj-hőmérséklet - jeladó a leeresztő-csavar helyén, visszíhűtött hőmérsékletet mutat - csak nyáron megy 80°C közelébe, ősz és tél: meg se moccan a mutató (50-55C).)
Szívócső-előmelegítő OK?
« Utoljára szerkesztve: 2008 December 30, 07:54:01 írta matchbox »
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #33347 Dátum: 2008 December 30, 00:20:20 »

Honnan lehet megtudni, hogy a turbinaházban az a "hűtőzsalu", vagy mi a fene, termosztátra nyíló-záró lapátkák működnek-e?
Csakmert ezekben a hideg időkben, nagyon túlhűtöttnek érzem a vasat, mintha mindig maximális hűtést kapna. Bükkből ereszkedtem le már kétszer is, motorfékkel, jó 10 km-t, de nagyon visszahűl a motor, gázadásra torpan, alapjárat is eléggé leesik, rángatózgat, olyan, mint amikor reggel hideg, és a szivató ki van kapcsolva. Meg úgy a városban, normál használat mellett is nagyon lassan melegszik fel, a fűtés szinte nulla. (mondjuk ez megszokott bogárnál)  Ha lightosan gurulgatok vele 50-60-al, síkon, mondhatni mindig hidegnek érzem. ha erőltetem jobban, vagy hegyi menet van, na akkor érzem optimálisnak a hőfokát, ezekben fagyokban. Eddig, amig melegebb volt, nem voltak ezek a "gondok".

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #33346 Dátum: 2008 December 29, 23:01:15 »

Abban a nagy anyában (amibe enyeles tengely vége csúszik) a görgők milyen állapotban vannak? Esetleg tegyél be egy újat.

WildDaemonnal raktuk be a vadi kétvállas szimeringet. Húztuk le a lendkereket.Volt polír, zsír és sör.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33345 Dátum: 2008 December 29, 22:40:45 »

WildDaemonnal raktuk be a vadi kétvállas szimeringet. Húztuk le a lendkereket.Volt polír, zsír és sör.

még sör kellett volna.
fogadok, hogy WD csak a szaros kóláját iszogatta, na ott basztátok el :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #33344 Dátum: 2008 December 29, 22:40:24 »

és működik rendesen? Ha igen, akkor grat, és szerintem egy hasznos dolog, főleg mindennapos használatú bogikon. Lehet nekem is lesz, lopásgátlós ablakfóliával kombinálva. Roll Eyes


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33343 Dátum: 2008 December 29, 22:38:28 »

Sziasztok!

Vettem a rádiómhoz,egy süllyesztett előlapot.
Hogyan áll ez a műszerfalhoz viszonyítva?
Ha teljesen hozzápasszítom,akkor a rádió nem 90 fokos szögben van,a műszerfal lemezéhez képest,a tekerők ferdén állnak nem vízszintesen.

Ha a rádiót vízszintbe teszem,akkor meg fellül eláll a műszerfaltól,az előlap felső íve.Az meg hülyén néz ki.

Hogy való ez gyárilag?
Vagy ott fellül  a rádió előlapja és a műszerfal közé való még valami réskitöltő?

A válaszokat előre is köszönöm!! Cheesy

tegyél be egy mp3-as kenwood-ot :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #33342 Dátum: 2008 December 29, 22:15:56 »

Valakinek nincsen olyan képe,amin ilyen előlapos rádió van beépítve?
Ha kicsit oldalról az még jobb lenne.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #33341 Dátum: 2008 December 29, 21:57:14 »

Sziasztok!

Vettem a rádiómhoz,egy süllyesztett előlapot.
Hogyan áll ez a műszerfalhoz viszonyítva?
Ha teljesen hozzápasszítom,akkor a rádió nem 90 fokos szögben van,a műszerfal lemezéhez képest,a tekerők ferdén állnak nem vízszintesen.

Ha a rádiót vízszintbe teszem,akkor meg fellül eláll a műszerfaltól,az előlap felső íve.Az meg hülyén néz ki.

Hogy való ez gyárilag?
Vagy ott fellül  a rádió előlapja és a műszerfal közé való még valami réskitöltő?

A válaszokat előre is köszönöm!! Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #33340 Dátum: 2008 December 29, 21:53:46 »

kis sorja itt-ott, kicsit szar szimmering.
WildDaemonnal raktuk be a vadi kétvállas szimeringet. Húztuk le a lendkereket.Volt polír, zsír és sör.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33339 Dátum: 2008 December 29, 21:47:16 »

akkor rosszul lett feltéve a szimering. látunk már ilyet  Undecided

kis sorja itt-ott, kicsit szar szimmering.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #33338 Dátum: 2008 December 29, 21:46:20 »

A frissen felújitottan is megette a szimeringet!Első körben keresek lendkereket is persze.Vagy vegyem ki a csavart a főtengelyből és próbálomjam rá a nyelesre?
akkor rosszul lett feltéve a szimering. látunk már ilyet  Undecided

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #33337 Dátum: 2008 December 29, 21:30:17 »

a főtengelyben van egy lyuk, amibe belecsúszik a nyeles tengely vége.
szóval a főtengely lóg inkább.
A frissen felújitottan is megette a szimeringet!Első körben keresek lendkereket is persze.Vagy vegyem ki a csavart a főtengelyből és próbálomjam rá a nyelesre?
« Utoljára szerkesztve: 2008 December 29, 21:32:24 írta sparkafer »
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #33336 Dátum: 2008 December 29, 21:29:04 »

ha jól tudom ez akkor lehetséges ha a főtengely hosszirányban lóg
akkor minden kuplungolás odaver egyet
Most konkrétan arra gondoltam, amikor oldalirányban lötyög.Mert felújítás után van a motor, ezért a hosszanti mozgást azt most kizárhatjuk.
Vagyis a váltónál van valami központosító?Mert a most bentlévő motor is ereszti az olajat a szimeringnél.Lehet váltót is kellene cserélnem?
Azt a váltót amin a felújított motor van próbára, azt még nem néztem.Lehet az is szar és azért ette meg a vadonatúj szimeringet?
Már kicseréltem, csak nem volt még időm, hogy járassam.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33335 Dátum: 2008 December 29, 21:22:03 »

Urak! Egy kérdés.
Létezhet az, hogy a váltónak a nyeles tengelye annyira lötyög, hogy szétverheti a főtengelyszimeringet,főtengelycsapágyat?
Javítható ez egyáltalán?Vagy csak váltócsere lehetséges?Van esetleg ott is egy csapágy vagy valami ami központosítja a nyeles tengelyt?
Esetleg valami robbantott rajz nincs véletlenül valakinek?
Köszi.

a főtengelyben van egy lyuk, amibe belecsúszik a nyeles tengely vége.
szóval a főtengely lóg inkább.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #33334 Dátum: 2008 December 29, 21:20:26 »

ahol a érintkezik a felni a fékdobbal.....vagy a kerékaggyal ahol tárcsafék van
de mivel nekem van egy osztokörmódositom igy az annyival csökken....azaz kifelé áll.. Smiley
de ha személyesen találkozunk akkor szivesen megmutatom.....ok? Smiley
rendben köszi Smiley
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #33333 Dátum: 2008 December 29, 21:06:48 »

yes! Grin
nah gyorsabb voltal Cheesy

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #33332 Dátum: 2008 December 29, 21:06:17 »

ha nem mondok nagy hulyeseget akkor a felni ahol felfekszik a dobra.
yes! Grin

Oldalak: 1 ... 1177 1178 1179 1180 1181 [1182] 1183 1184 1185 1186 1187 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.214 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.