www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 15:38:25

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1179 1180 1181 1182 1183 [1184] 1185 1186 1187 1188 1189 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14794683 alkalommal)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #33291 Dátum: 2008 December 27, 14:52:02 »

Ez a bódé az, ami tőlem van?

dicsérte a festősrác is ,2k anyag és 24 órát kell várni felfújás után , és utánna mehet rá a lekvár Wink
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #33290 Dátum: 2008 December 27, 14:28:28 »

Ez a gyantás cucc, marha jó.
Végül is olyan mintha bevonnád az egész kocsit egy réteg műanyaggal.
dicsérte a festősrác is ,2k anyag és 24 órát kell várni felfújás után , és utánna mehet rá a lekvár Wink

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #33289 Dátum: 2008 December 27, 14:17:51 »

Autófényezés és előkészületei   


2006.01.30. 16:57


A cikk az autófényezés menetével foglalkozik, de javaslom hogy házilag csak az előkészületeket csináljuk meg, a fényezést bízzuk szakemberre.

Első lépésként szedjük szét az autót,amennyira csak bírjuk. A díszléceket,kilincseket,üvegeket,lámpákat,indexeket,szellőzőt,lökhárítókat vegyük le. Természetesen ez csak külső festésre érvényes,ha a belsejét is, és a motorteret is fújni szeretnénk,akkor mindent ki kell szedni belőle. 601es Trabant esetében a motor bent maradhat a helyén motorférfújás esetén, elég a turbinát levenni, motort kitakarni.

Kezdődhet a csiszolás,vizesen.Ügyeljünk arra hogy mindig elegendő víz legyen a felületen,különben hamar elhasználódik a papír. Ha viszonylag egyenes a fényezés,pl ha még gyári, akkor elég 320-400as vizespapírral csiszolni a felületet csiszolótuskóval,vagy egy sima fadarabra tekerve a papírt,míg teljesen sima,matt felületet kapunk. A kőfelverődéseket. ne csiszoljuk síkba, hagyjuk úgy,azokat majd ki kell flekkelni(javítógitt).Ha síkba csiszolnánk, akkor lyukat csiszolunk a felületbe,ami látszódhat majd a fényezés után is. Semmiképpen se kezdjük a csiszolást 120-as,és hasonló durva papírokkal,ezek nyomait még a szórógitt se fedi el teljesen. Ha fémtisztára szeretnénk pl a motorteret,akkor persze lehet durvább papírral is. (max 120!)Csiszolhatunk excenteres csiszolóval is nagyobb felületeket,de vigyázni kell,aki még nem csiszolt ilyen géppel, hamar belecsiszolhat a festékbe,hullámos felületet képezve.
Ha mindenhol megcsiszoltuk 400as papírral, akkor jöhet a szórógitt.

Itt lehetőségek szerint jobb átadni a munkát egy fényezőnek, bár a szórógittezés nem akkora dolog, de azért gyakorlat nem árt hozzá.

Érdemes 2 komponensű szórógittet választani, átlag 3 ezer ft körül van egy liter+edző, 2 liter elég egy Trabantra. Ehhez a művelethez elég egy sima hobbi kompresszor is, 3-4 bar elég a fújáshoz,ha megfelelően van higítva. Mint a víznek, úgy kell folynia higítva, különben eldugul a szórópisztoly,és köpködni fogja az anyagot. Fentről lefele haladva, balról jobbra,majd jobbról balra fújjunk. Mikor a forduláshoz érünk, tehát balról jobbra fújtunk,és elindulnánk balra,ott gyorsítsuk fel kézmozdulatunk,különben ott több anyag kerül az autóra,esetleg megfolyhat.

Ismét csiszolás jön, a szórógitett viszont már minél finomabb papírral kell csiszolni. Először kezdjünk 600-as vizespapírral, ha kész,át kell csiszolni 800-as,de inkább 1000-es papírral. Fárasztó munka, de a fényezés sikere,szépsége az előkészítésben rejlik.

Ha végeztünk, jöhet a flekkelés.Ez az apróbb hibák(kőfelverődések,karcolások) javításást jelenti,amiket a szórógitt nem fedett el. Ha nem áll rendelkezésünkre flekkelőgitt, akkor jó a sima is, de így előfordulhat hogy kráteres lesz a javítás. Valamint a flekkelőgitt sokkal hamarabb szárad. Ezt is 1000-es papírral csiszoljuk simára.

Itt már ténylegesen javaslom a fényezőt, ha már ennyi munka van az autóban,kár lenne elrontani egy narancsos,megfolyt színnel. Így már sokkal olcsóbb a festők munkadíja,hiszen csak festeni kell, a drágaságot általában az előkészületek okozzák.

Ha valaki mégis maga szeretne nekiállni a fényezésnek, először a festék kiválasztásával kell kezdeni. Hosszú távon itt is kifizetődőbb a két komponensű festékek használata. Használhatunk egy komponensűt is,de akkor lakkozni is érdemes. A választás mindenkinek leginkább a pénztárcájától függ. De érdemes várni a megfelelő összeg rendelkezésre állásáig,a silány alapanyagok később megbosszulják magukat tartósság terén.
A festéshez egy tiszta,pormentes hely a legmegfelelőbb. Pormentesítést úgy is megoldhatjuk,hogy fellocsoljuk a garázs falát,padlóját. 20 °C körüli hőmérséklet kell a festék rendes kisimuláshoz,tapadásához.
Mindenképpen kell egy jó kompresszor,ami min. 5 bart folyamatosan tud produkálni festés alatt. Erre a kisebb 50 literes kompresszorok nem igazán megfefelőek,nem lesz elegendő nyomás hogy kisimuljon a festék. A kis kompresszorok egy lökhárító festésére még alkalmasak,de komplett autó fújására semmiképpen.
Festés előtt át kell törölni az autót mézeskendővel,és szilikoneltávolítóval, hogy ne legyen poros,szilikonos az autó.
A festéket egy külön pohárba higítsuk,keverjük,és festékszűrőn keresztül töltsük a szórópisztolyba.
Ha a belseje is fényezve lesz, akkor először a belsejével,ajtófalcokkal,oszlopokkal kell kezdeni a festést,utána következhet a tető,és innen haladjunk lefele.
Ha lakkozzuk is az autót,akkor ugyanez a sorrend, csak a két réteg között legalább 30 percet kell várni.

Látszik azért hogy egy szép fényezés elég anyagigényes, ami miatt érdemesebb festőhöz fordulni,neki van mindene, pl nekünk meg kéne venni az 1 liter szilikoneltávolítót,amennyi nem kell egy autóra,és nem is túl olcsó dolog. Ez is növeli a festés árát

Forrás:http://www.trabantklub.hu/twk/modules.php?name=topics&file=nyomtat&cikk=szereles-43de374c2701e
Nem elérhető Melalo
Hozzászólások: 820


« Hozzászólás #33288 Dátum: 2008 December 27, 13:24:00 »

ezt ismerem, de sajnos minden festékboltban nem árulják.

Ha már fényezésre szánod el magad,meg felújításra, sztem megéri boltról,boltra járkálni, vagy a neten keresgélni/rendelni ilyet.
Vagy pár év múlva a kasznisnak lesz vele munkája a vérnyomásod meg az egekben...

Keresek 1302/03 első sárvédőket, gyári új, vagy a gyárival megegyező üvegszálas koppintás érdekel.

'71 Volkswagen 1302
'79 Porsche 924
'73 Audi 80 LS
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33287 Dátum: 2008 December 27, 11:15:04 »

Carsystem epoxi gyantás alapozó
ezt ismerem, de sajnos minden festékboltban nem árulják.


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33286 Dátum: 2008 December 27, 10:49:54 »


Ez?
Aham


                             GNX-967
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #33285 Dátum: 2008 December 27, 09:53:47 »

nem vagyok fényező de a puci fémre nem gittelnék az tuti , én az egész kasznit fémig puccantottam , majd a fényező telibe fújta Carsystem epoxi gyantás alapozóval amire már bátran mehet a gitt nem esik le rólla és nem kell félni a rozsdátol sem, ha puci fémre gittelsz a gitt magábaszívja a nedvességet és alatta a vas elkezd korrodálni .
Ez a gyantás cucc, marha jó.
Végül is olyan mintha bevonnád az egész kocsit egy réteg műanyaggal.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #33284 Dátum: 2008 December 27, 09:52:01 »

Olajtéma:
SUPER STAR     MX 1557     15W-50
 - 1l - 2183 Ft (bruttó)
 - 4l - 8175 Ft (bruttó)

Név :     SUPER STAR
Kód :    MX 1557


Viszkozitás :    15W-50
Alapolaj :    Ásványi olaj
Jóváhagyás(ok) :    Megfelel:
MB 228.1/229.1,
MAN 271,
VW,
Caterpillar TO-2,
Mack EO-K/2

Besorolás :
ACEA A2/B2/E2,
API SH/CF-4,
MIL-L 46152 E,
MIL-L 2104 E
Termékleírás :    

Nagyteljesítményű motorolaj minden sajátosan nagyteljesítményű díesel- és benzinmotorba vegyes gépjárműparkok számára is.



Ez?
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33283 Dátum: 2008 December 27, 09:32:03 »

a gitt magábaszívja a nedvességet és alatta a vas elkezd korrodálni .
A szóró gitt viszont már vízálló


                             GNX-967
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #33282 Dátum: 2008 December 27, 07:53:14 »

tehát akkor a fémtiszta felületre nem kerül alapozó?
nem vagyok fényező de a puci fémre nem gittelnék az tuti , én az egész kasznit fémig puccantottam , majd a fényező telibe fújta Carsystem epoxi gyantás alapozóval amire már bátran mehet a gitt nem esik le rólla és nem kell félni a rozsdátol sem, ha puci fémre gittelsz a gitt magábaszívja a nedvességet és alatta a vas elkezd korrodálni .

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #33281 Dátum: 2008 December 27, 07:42:27 »

kavicsbeszorulás elleni technika. a te sárgádból is piszkálgattuk egy ideig

(ja, akkor már nem a tiéd volt)
AZS kolléga nyerte a söröt  Grin

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33280 Dátum: 2008 December 26, 23:37:07 »

Olajtéma: Nem tudom, ki mennyire van megelégedve az általa használt olajjal, de most legutóbbi olajcserémnél kaptam az ADDINOL-tól tesztelésre 15w50-es olajat. És most 1000 km-nél járok vele, hajtom is és városba is használom. Eddig nagyon jónak tűnik, nem taknyosodik meg, és csepp sem hiányzik belőle. Eddig 15w40esből próbáltam Valvoline max life-ot, GM-et, Agip formulát és Castrol-t is. Olajfogyasztásom ~2,5-4dl/1000 km volt. Olajat 3-4ezrenként szoktam cserélni.
Ezt az olajat 5000 km-ig szándékozom tesztelni és ha érdekel valakit akkor megosztom veletek a további tapasztalatokat.
« Utoljára szerkesztve: 2008 December 26, 23:49:57 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #33279 Dátum: 2008 December 26, 23:27:00 »

Nem hinném, bár nekem weberek vannak fenn, a kartergázcsövem meg a szabadba lóg.
Köszi!

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33278 Dátum: 2008 December 26, 23:18:21 »

Na erre gondoltam én is, hogy pl beforrasztom. Nem okoz problémát a légszűrő felé? Mert érzem, hogy "szelel" is  Huh
Nem hinném, bár nekem weberek vannak fenn, a kartergázcsövem meg a szabadba lóg.


                             GNX-967
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #33277 Dátum: 2008 December 26, 23:15:42 »

Én az enyémen beragasztottam, engem is zavart a csöpögés.

Na erre gondoltam én is, hogy pl beforrasztom. Nem okoz problémát a légszűrő felé? Mert érzem, hogy "szelel" is  Huh

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33276 Dátum: 2008 December 26, 23:12:49 »

Sziasztok!
Tanácsot kérnék! Miszerint: Az olajbetöltőm alján lévő kis furatból sajna néha csöppen az olaj. A bontottak között van itthon olyan, amelyiken nincs is lyuk. (csak annak kisebb átmérőjű a kartelgáz csőcsonkja)
Kell-e az oda, vagy nembaj ha nincs?

Én az enyémen beragasztottam, engem is zavart a csöpögés.


                             GNX-967
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #33275 Dátum: 2008 December 26, 22:40:21 »

Sziasztok!
Tanácsot kérnék! Miszerint: Az olajbetöltőm alján lévő kis furatból sajna néha csöppen az olaj. A bontottak között van itthon olyan, amelyiken nincs is lyuk. (csak annak kisebb átmérőjű a kartelgáz csőcsonkja)
Kell-e az oda, vagy nembaj ha nincs?


[a csatolmányt egy admin törölte]

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #33274 Dátum: 2008 December 26, 21:49:03 »

Gyakorolsz egy kicsit, és menni fog főleg ha figyelembe vesszük a sok egyenes felületet.
Amúgy ha betartod a száradási/szikkadási időket még tartósabb is lehet mint egy drága fényezés ami kész van 1 hét alatt.
Láttam már drága fényezést amin nem várták meg és pár hónap múlva előjöttek a csiszolás nyomok. Undecided

4-5 hétvégém ment rá az egészre
ja, természetesen alapoztam is festés előtt, persze azt is az OBI-ban vettem
1 nap = két réteg festék vagy alapozó
két réteg alapozó ment a buszra és 3-4 réteg festék
tehát akkor a fémtiszta felületre nem kerül alapozó?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #33273 Dátum: 2008 December 26, 21:16:54 »

4-5 hétvégém ment rá az egészre
ja, természetesen alapoztam is festés előtt, persze azt is az OBI-ban vettem
1 nap = két réteg festék vagy alapozó
két réteg alapozó ment a buszra és 3-4 réteg festék

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33272 Dátum: 2008 December 26, 21:15:49 »

Gyakorolsz egy kicsit, és menni fog főleg ha figyelembe vesszük a sok egyenes felületet.
Amúgy ha betartod a száradási/szikkadási időket még tartósabb is lehet mint egy drága fényezés ami kész van 1 hét alatt.
Láttam már drága fényezést amin nem várták meg és pár hónap múlva előjöttek a csiszolás nyomok. Undecided
« Utoljára szerkesztve: 2008 December 26, 21:17:46 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #33271 Dátum: 2008 December 26, 21:14:23 »

tudom
ha nem sikerül max le teddyzem Evil

majd előkeresem a fotókat a régi buszom fényezéséről
semmi nagy trükk nem volt benne: kilakatolták, levakartuk a régi festéket és gittet, ahol kellett megkalapálták még egy picit, vettem egy csiszoló gépet az OBI-ban és körbecsiszoltam az egészet, vettem auto-kittet (vagy mit) szintén OBI-ban, azzal szépen bekentük a szükséges helyen, újból körbecsiszoltam, szép sima lett mindenütt, elsétáltam az OBI-ba (közben törzsvásárló lettem) és vettem egy csomó festék sprét és azzal gyönyörűen körbefújtam
szép lett, nagyon szép és hibátlan, de tényleg
egy pici kis megfolyás lett az első szélvédő alatt, de azt már nem volt kedvem kijavítani, mert hibának is kell lennie valahol

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #33270 Dátum: 2008 December 26, 21:12:25 »

Én így szoktam csinálni egy nagyon ügyes fényező haverom adta a "receptet". Nekem ez a technológia bevállt. Amikor feltörték a bogimat akkor fényeztem először a műszerfalamat. Nagyon szép lett, nem is látszik. Előtte gyakorolgattam kicsit egy gépháztetőn.
festék bekeverés az kicsit másabb téma, na meg a pisztoly helyes beállítása. Ezeket én is csak találomra szoktam. Bár az előkészítés a legnagyobb meló, ha narancsos lesz vagy megfolyik azon később lehet segíteni.
szerinted van esélyünk? Smiley
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33269 Dátum: 2008 December 26, 21:11:18 »

Én így szoktam csinálni egy nagyon ügyes fényező haverom adta a "receptet". Nekem ez a technológia bevállt. Amikor feltörték a bogimat akkor fényeztem először a műszerfalamat. Nagyon szép lett, nem is látszik. Előtte gyakorolgattam kicsit egy gépháztetőn.
festék bekeverés az kicsit másabb téma, na meg a pisztoly helyes beállítása. Ezeket én is csak találomra szoktam. Bár az előkészítés a legnagyobb meló, ha narancsos lesz vagy megfolyik azon később lehet segíteni. Meg száradás közben amúgy is feszül valamennyire a festék. Én is megijedtem először hogy ronda pöttyös lesz meg narancsos (kicsit sűrű lett a festék), aztán teljesen kisimult.
« Utoljára szerkesztve: 2008 December 26, 21:13:45 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #33268 Dátum: 2008 December 26, 21:09:32 »

Sok sikert.
Ne felejtsd el ez egy szakma, amit több évig oktatnak. Szopni fogsz.  Grin
tudom
ha nem sikerül max le teddyzem Evil(úgy is csak körben az alját kell festeni)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #33267 Dátum: 2008 December 26, 21:08:31 »

köszi
mielőtt nekiesünk lefujunk pár ajtót
úgy gondoljuk, úgy mint a fényezőnk meg tudjuk csinálni, csak nem 300 ezerért...
Sok sikert.
Ne felejtsd el ez egy szakma, amit több évig oktatnak. Szopni fogsz.  Grin
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #33266 Dátum: 2008 December 26, 21:05:46 »

Hát, hogy így neki álltok le a kalappal.
Fémtiszta felületet legalább 240es papírral felcsiszolni, utánna mehet rá a gitt ahova kell. Első réteg gittnek ajánlatos az aluporos vagy üvegszálassat használni. Ezek tartósak és kevésbé hajlamosak repedésre. Elleneben erősen porózus felületűek. Becsiszoláshoz dúrva csiszolás mehet 150-essel majd 240essel, ezután mehet rá a hagyományos gitt a porózus felület miatt, ezt becsiszolni 240-el indulva és mondjuk 400ig. Ha megvan és precíz akarsz lenni akkor hagysz neki egy hét szikkadási időt hogy tudjál javítani az esetleges beszikkadásoknál mondjuk csiszolásnyomokba stb... Ha minden rendben mehet rá a szórógitt 2-3 rétegben, szintén jó időben is ajánlatos várni vele 5 napot 1 hetet. Ha itt is minden jó akkor Becsiszolni 800assal és vizesen 1000, 1500assal. Végül mehet rá a szín. Becsiszolások után mindig portalanítani kell mondjuk nitrós ronggyal mielőtt rámegy a következő réteg.
köszi
mielőtt nekiesünk lefujunk pár ajtót
úgy gondoljuk, úgy mint a fényezőnk meg tudjuk csinálni, csak nem 300 ezerért...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #33265 Dátum: 2008 December 26, 21:04:26 »

Szórógitt másnéven.
Igazad van elkerülte a fáradt szememet.  Roll Eyes
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33264 Dátum: 2008 December 26, 21:02:47 »

Filer?
Szórógitt másnéven.


                             GNX-967
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #33263 Dátum: 2008 December 26, 21:00:14 »

Végül mehet rá a szín.
Filer?
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33262 Dátum: 2008 December 26, 20:56:46 »

Ha szeretnél egy primeres alapot is akkor pár sorral lejjebbit ajánlom.


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33261 Dátum: 2008 December 26, 20:55:38 »

mi tavasszal vagy nyáron festjük a dokát
valaki el tudná mondani a lépéseket meg hogy milyen anyagokat használjuk?
Hát, hogy így neki álltok le a kalappal.
Fémtiszta felületet legalább 240es papírral felcsiszolni, utánna mehet rá a gitt ahova kell. Első réteg gittnek ajánlatos az aluporos vagy üvegszálassat használni. Ezek tartósak és kevésbé hajlamosak repedésre. Elleneben erősen porózus felületűek. Becsiszoláshoz dúrva csiszolás mehet 150-essel majd 240essel, ezután mehet rá a hagyományos gitt a porózus felület miatt, ezt becsiszolni 240-el indulva és mondjuk 400ig. Ha megvan és precíz akarsz lenni akkor hagysz neki egy hét szikkadási időt hogy tudjál javítani az esetleges beszikkadásoknál mondjuk csiszolásnyomokba stb... Ha minden rendben mehet rá a szórógitt 2-3 rétegben, szintén jó időben is ajánlatos várni vele 5 napot 1 hetet. Ha itt is minden jó akkor Becsiszolni 800assal és vizesen 1000, 1500assal. Végül mehet rá a szín. Becsiszolások után mindig portalanítani kell mondjuk nitrós ronggyal mielőtt rámegy a következő réteg.
« Utoljára szerkesztve: 2008 December 26, 21:03:15 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #33260 Dátum: 2008 December 26, 19:54:41 »

Nos, az első lépés az, hogy kitaláld a színét. A második lépés, hogy beszélj a fényezővel.
Picit később oda kell vinni hozzá a kocsit és a megfelelő alapanyagot. Az alapanyag kiválasztása nagyon fontos, a fényezők a Deák Ferenc alapú anyagokat kedvelik a legjobban, bő mennyiségben. De ezt kis mértékben lehet hígítani I. István alapú anyaggal is.
A művelet végén pedig élvezheted a munkád gyümölcsét!
kösz már mindent tudok Evil
amúgy meg a fényezőket messziről elszeretnénk kerülni
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #33259 Dátum: 2008 December 26, 19:29:52 »

ezt korrektül és lényegretörően összefoglaltad. Több kérdés nem is lesz Wink
Lemondtál a fényezésröl? Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #33258 Dátum: 2008 December 26, 19:05:45 »

Nos, az első lépés az, hogy kitaláld a színét. A második lépés, hogy beszélj a fényezővel.
Picit később oda kell vinni hozzá a kocsit és a megfelelő alapanyagot. Az alapanyag kiválasztása nagyon fontos, a fényezők a Deák Ferenc alapú anyagokat kedvelik a legjobban, bő mennyiségben. De ezt kis mértékben lehet hígítani I. István alapú anyaggal is.
A művelet végén pedig élvezheted a munkád gyümölcsét!
ezt korrektül és lényegretörően összefoglaltad. Több kérdés nem is lesz Wink

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #33257 Dátum: 2008 December 26, 18:57:03 »

Az alapanyag kiválasztása nagyon fontos, a fényezők a Deák Ferenc alapú anyagokat kedvelik a legjobban, bő mennyiségben. De ezt kis mértékben lehet hígítani I. István alapú anyaggal is.
A művelet végén pedig élvezheted a munkád gyümölcsét!
: ))
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #33256 Dátum: 2008 December 26, 18:51:02 »

mi tavasszal vagy nyáron festjük a dokát
valaki el tudná mondani a lépéseket meg hogy milyen anyagokat használjuk?

Nos, az első lépés az, hogy kitaláld a színét. A második lépés, hogy beszélj a fényezővel.
Picit később oda kell vinni hozzá a kocsit és a megfelelő alapanyagot. Az alapanyag kiválasztása nagyon fontos, a fényezők a Deák Ferenc alapú anyagokat kedvelik a legjobban, bő mennyiségben. De ezt kis mértékben lehet hígítani I. István alapú anyaggal is.
A művelet végén pedig élvezheted a munkád gyümölcsét!

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #33255 Dátum: 2008 December 26, 18:21:36 »

mi tavasszal vagy nyáron festjük a dokát
valaki el tudná mondani a lépéseket meg hogy milyen anyagokat használjuk?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #33254 Dátum: 2008 December 26, 17:49:43 »

Szép reggelt!

Szeretnék kérni egy pici segítséget, valaki tudja hogy lehet a bogár 30 PICT karbinál pillangószeleptengelyt javítani mert lóg és falsot szív! Vinném forgalombahelyezni de még előre hiányzik a négy kormányösszekötő meg a karbi! Ha tudtok segíteni előre is köszönöm!
Bontott összekötőim vannak!
1303LS
« Hozzászólás #33253 Dátum: 2008 December 26, 12:50:16 »

Van az a sárgás színű két komponensű primer festék (alapozó), ez hegeszthető is és erre lehet gittelni.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #33252 Dátum: 2008 December 26, 09:35:44 »

Szép reggelt!

Szeretnék kérni egy pici segítséget, valaki tudja hogy lehet a bogár 30 PICT karbinál pillangószeleptengelyt javítani mert lóg és falsot szív! Vinném forgalombahelyezni de még előre hiányzik a négy kormányösszekötő meg a karbi! Ha tudtok segíteni előre is köszönöm!
www.merki.hu


"Az új persely bepréselése után kidörzsárazom újra a perselyeket ,így biztos ,hogy nem fog lógni a tengely és nem fog fals levegőt szívni."

Oldalak: 1 ... 1179 1180 1181 1182 1183 [1184] 1185 1186 1187 1188 1189 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.209 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.