www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 05:00:58

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1180 1181 1182 1183 1184 [1185] 1186 1187 1188 1189 1190 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13242066 alkalommal)
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #33236 Dátum: 2008 December 25, 19:06:13 »

és ott belül hogyan vakartad le?
a szerencse is közrejátszott , bespricceltem bőven kromóval hagytam állni ,mikor felpúposodott a festék akkor ecsettel és egyéb hosszú tárgyakkal vakartam le , ezt többször megismételtem , majd hogy kijöjjön minden festékcafat nyakonöntöttem nitróval

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33235 Dátum: 2008 December 25, 19:04:50 »

és ott belül hogyan vakartad le?
Ha jól fogja a kromofág, és lepelyhedtik elég lefújni kompresszorral, vagy vízzel.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #33234 Dátum: 2008 December 25, 18:58:46 »

nekem a kromofág bevált, pedig 3 réteg festéket kellet levakarnom a gépröl mire fémtiszta lett
és ott belül hogyan vakartad le?
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #33233 Dátum: 2008 December 25, 18:54:53 »

nekem a kromofág bevált, pedig 3 réteg festéket kellet levakarnom a gépröl mire fémtiszta lett

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #33232 Dátum: 2008 December 25, 15:05:47 »

Van Kromofág és van Super Kromofág, ez utóbbi változatlan.
Szuperkromofág szerintem is visz mindent

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #33231 Dátum: 2008 December 25, 14:28:17 »

Tudomásom szerint, a kromofággal az a baj,hogy miután előszeretettel locsolták az autókat,így modosították az összetételét.Vagyis,amit próbáltam is,az eredeti fényezést,nem is bántotta.Csak ami réteget utólag fújtak rá.Próbáltam BODY 900 festékeltávolítóval is,de az se nem csinált semmit.

Van Kromofág és van Super Kromofág, ez utóbbi változatlan.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #33230 Dátum: 2008 December 25, 14:13:50 »

Akkor még csak elemezzük?
 

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33229 Dátum: 2008 December 25, 14:05:52 »

de pont a hegesztésnél kezd legelőször rohadni, nem?

védőgázassal hegesztik, akkor nem feltétlenül.
na meg rendesen illik lesimítani a varratokat.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #33228 Dátum: 2008 December 25, 14:02:37 »

És ha bepermetezel kromofágot? Aztán kimosod. Esetleg többször ismételed. Roll Eyes Még mindig inkább mint a vágás.
Tudomásom szerint, a kromofággal az a baj,hogy miután előszeretettel locsolták az autókat,így modosították az összetételét.Vagyis,amit próbáltam is,az eredeti fényezést,nem is bántotta.Csak ami réteget utólag fújtak rá.Próbáltam BODY 900 festékeltávolítóval is,de az se nem csinált semmit.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #33227 Dátum: 2008 December 25, 13:56:34 »

A hegesztsnél meg jól leég a friss festés.
Ez így van Sad

Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #33226 Dátum: 2008 December 25, 12:22:10 »

http://kepeim.hu/userlapok/kepek.php3?u=24038&alkid=52481
nekem a kasznis kivágta, fémtisztára pucolta, hegeszthető alapozóval kikenték vissza hegesztette a rácsot és fújtak még bele alapozót
de pont a hegesztésnél kezd legelőször rohadni, nem?

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #33225 Dátum: 2008 December 25, 11:41:16 »

Arra gondoltam,hogy fent visszintesen az ablak gumi alatt,két oldalt a rács melett,valamint alul a motortérből 3 helyen a rács mentén.
http://kepeim.hu/userlapok/kepek.php3?u=24038&alkid=52481
nekem a kasznis kivágta, fémtisztára pucolta, hegeszthető alapozóval kikenték vissza hegesztette a rácsot és fújtak még bele alapozót

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #33224 Dátum: 2008 December 25, 09:04:10 »

Azt szeretném elkerülni,ugyan is nem nagyon van rá lehetőség.MIvel el nem viszem sehova ezért, a mobil szóró meg ritka a környékünkön.Gondoltam rá,hogy kivágom,valami király vonalon,aztán visszaépítem.Mivel most is tiszta pattogás,muszáj lesz valamit csinálnom,mert így nem festek rá

Kompresszorod van?

http://www.oldtimerperfekt.hu/bolt/product_info.php?products_id=167


Ha nincs akkor itt van festék maró:

http://www.oldtimerperfekt.hu/bolt/product_info.php?cPath=47_54&products_id=48


"Ez a festék letakarító, lemaró szer egyszerüen és kitünöen alkalmazható. Könnyedén eltávolít több réteget egyszerre, de lehetöség van az idök során egymásra fényezett több rétegek eltávolításánál, akár a festék rétegenkénti, egyenként történö lemarásra is. Eltávolít mindenféle festéket anélkül, hogy felületkárosodást okozna üvegen, krómon, alumíniumon vagy müanyagon. Alkalmazható továbbá üzemanyagtartály felújításánál a tartály belsejében lévö festés vagy az un. "festék-foszlányok" eltávolítására. Felületre felhordani könnyü a pumás-flakon segítségével, így a festék eltávolítási folyamat gyorsabb, mint a hagyományos, egyszerü drótkefézéssel. Rendelhetö még nagyobb, 3,78l –es kiszerelésben."
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33223 Dátum: 2008 December 25, 08:57:28 »

Azt szeretném elkerülni,ugyan is nem nagyon van rá lehetőség.MIvel el nem viszem sehova ezért, a mobil szóró meg ritka a környékünkön.Gondoltam rá,hogy kivágom,valami király vonalon,aztán visszaépítem.Mivel most is tiszta pattogás,muszáj lesz valamit csinálnom,mert így nem festek rá

És ha bepermetezel kromofágot? Aztán kimosod. Esetleg többször ismételed. Roll Eyes Még mindig inkább mint a vágás.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #33222 Dátum: 2008 December 25, 00:03:58 »

Ez már alakul...

A cinkspray-t meg akartam már régebben kérdezni, hogy mennyire ad fix alapot?
Vas-cink ill. cink-alapozó festék relációban is...
Bennem az ereszcsatornákról(horganyzott) lepattogzó festék látványa él.
Láttam utángyártott horganyzott kasztnielemet anno, nem egy zsigulin. Amelyikről lepattogzott a festék, arról az oxidréteget csesztek lecsiszolni.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #33221 Dátum: 2008 December 24, 23:33:27 »

Ez már alakul...

A cinkspray-t meg akartam már régebben kérdezni, hogy mennyire ad fix alapot?
Vas-cink ill. cink-alapozó festék relációban is...
Bennem az ereszcsatornákról(horganyzott) lepattogzó festék látványa él.
A fényezők nem szeretik, de nem szeretnek semmilyen alapozó festéket, mindet fikázzák. Legjobban a fényes vasat szeretik, de ezzel nem szolgálhat az épeszű felújító, figyelembe véve a felújítás időtartmát. Állítólag ezért használnak reaktív alapozót, főleg, ott, ahol nem tudják vasig csiszolni a felületet.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #33220 Dátum: 2008 December 24, 23:03:24 »

Az én fényezőm (négyszázezer) az előzetesen homokfújt, majd cinkspray-val általam telibe fújt kasznit vmi. több komponensű ún. reaktív alapozóval (zöldes színű, büdös takony) megfújta, arra ment a szín, a rácsnál is.
Ez már alakul...

A cinkspray-t meg akartam már régebben kérdezni, hogy mennyire ad fix alapot?
Vas-cink ill. cink-alapozó festék relációban is...
Bennem az ereszcsatornákról(horganyzott) lepattogzó festék látványa él.

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #33219 Dátum: 2008 December 24, 22:59:37 »

Ez már az előző festőnek sem ment...
Rémlik valami rácskivágásos módszer régebbről, de az elég meglepő volt.
Ha homokszórod, akkor is ott a kérdés, hogy a rácsot hátulról hogy?   Tongue Tongue

Tényleg, ezt a félmilliós fényezők hogy oldják meg?
Az én fényezőm (négyszázezer) az előzetesen homokfújt, majd cinkspray-val általam telibe fújt kasznit vmi. több komponensű ún. reaktív alapozóval (zöldes színű, büdös takony) megfújta, arra ment a szín, a rácsnál is.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #33218 Dátum: 2008 December 24, 22:51:50 »

egy bogáron a szerelőm úgy csinálta hogy utastér felölel kivágta, lefényezte vissza heggesztette, majd újra lefújta
Hát nem tudom, nekem feláll a szőr a hátamon a kivág, majd visszahegeszt mozdulatsortól...

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #33217 Dátum: 2008 December 24, 22:50:29 »

ezen már én is gondolkodtam.
mit szólsz ahhoz az ötlethez, hogy azt a részt amin itt lepergett a festék, alulról vágod ki, aztán festés után alulról kell visszahegeszteni(talán pontonként is elég)

egy bogáron a szerelőm úgy csinálta hogy utastér felölel kivágta, lefényezte vissza heggesztette, majd újra lefújta
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #33216 Dátum: 2008 December 24, 22:48:10 »

ok, akkor festés előtt
Akkor ugyanott tartunk, mint a kivágás előtt Grin

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #33215 Dátum: 2008 December 24, 22:47:57 »

ezen már én is gondolkodtam.
mit szólsz ahhoz az ötlethez, hogy azt a részt amin itt lepergett a festék, alulról vágod ki, aztán festés után alulról kell visszahegeszteni(talán pontonként is elég)
Amennyit nyersz a festéssel, elveszted duplán a hegesztéssel... Undecided

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #33214 Dátum: 2008 December 24, 22:44:50 »

A hegesztsnél meg jól leég a friss festés.
ok, akkor festés előtt
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #33213 Dátum: 2008 December 24, 22:39:08 »

ezen már én is gondolkodtam.
mit szólsz ahhoz az ötlethez, hogy azt a részt amin itt lepergett a festék, alulról vágod ki, aztán festés után alulról kell visszahegeszteni(talán pontonként is elég)
A hegesztsnél meg jól leég a friss festés.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #33212 Dátum: 2008 December 24, 22:37:17 »

Festés miatt ki kell csiszolnom a rács alatti részt is. Valakinek van valamilyen ötlete, hogy hogyan lenne célszerű megoldanom?
ezen már én is gondolkodtam.
mit szólsz ahhoz az ötlethez, hogy azt a részt amin itt lepergett a festék, alulról vágod ki, aztán festés után alulról kell visszahegeszteni(talán pontonként is elég)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29085


Road Force One

« Hozzászólás #33211 Dátum: 2008 December 24, 21:37:08 »

Ez már az előző festőnek sem ment...
Rémlik valami rácskivágásos módszer régebbről, de az elég meglepő volt.
Ha homokszórod, akkor is ott a kérdés, hogy a rácsot hátulról hogy?   Tongue Tongue

Tényleg, ezt a félmilliós fényezők hogy oldják meg?

Öcsisajton elég jól megcsinálta a fényezőm.... majd megkérdem, mivel csinálta...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #33210 Dátum: 2008 December 24, 21:33:18 »

Nem a gyárat kérdeztem...
Modjuk aki Maresznak fest...
Azt a Maresz tudja! Smiley

Bácsi Győző
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #33209 Dátum: 2008 December 24, 21:32:22 »

Merítve.
Nem a gyárat kérdeztem...
Modjuk aki Maresznak fest...

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #33208 Dátum: 2008 December 24, 21:30:34 »

Ez már az előző festőnek sem ment...
Rémlik valami rácskivágásos módszer régebbről, de az elég meglepő volt.
Ha homokszórod, akkor is ott a kérdés, hogy a rácsot hátulról hogy?   Tongue Tongue

Tényleg, ezt a félmilliós fényezők hogy oldják meg?
Merítve.

Bácsi Győző
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #33207 Dátum: 2008 December 24, 21:26:05 »

Festés miatt ki kell csiszolnom a rács alatti részt is. Valakinek van valamilyen ötlete, hogy hogyan lenne célszerű megoldanom?
Ez már az előző festőnek sem ment...
Rémlik valami rácskivágásos módszer régebbről, de az elég meglepő volt.
Ha homokszórod, akkor is ott a kérdés, hogy a rácsot hátulról hogy?   Tongue Tongue

Tényleg, ezt a félmilliós fényezők hogy oldják meg?

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #33206 Dátum: 2008 December 24, 20:57:59 »

Arra gondoltam,hogy fent visszintesen az ablak gumi alatt,két oldalt a rács melett,valamint alul a motortérből 3 helyen a rács mentén.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #33205 Dátum: 2008 December 24, 20:55:28 »

Nehéz ügy. homokszórás? Roll Eyes
Azt szeretném elkerülni,ugyan is nem nagyon van rá lehetőség.MIvel el nem viszem sehova ezért, a mobil szóró meg ritka a környékünkön.Gondoltam rá,hogy kivágom,valami király vonalon,aztán visszaépítem.Mivel most is tiszta pattogás,muszályj lesz valamit csinálnom,mert így nem festek rá


[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33204 Dátum: 2008 December 24, 20:51:06 »

Festés miatt ki kell csiszolnom a rács alatti részt is. Valakinek van valamilyen ötlete, hogy hogyan lenne célszerű megoldanom?
Nehéz ügy. homokszórás? Roll Eyes

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #33203 Dátum: 2008 December 24, 20:34:46 »

Festés miatt ki kell csiszolnom a rács alatti részt is. Valakinek van valamilyen ötlete, hogy hogyan lenne célszerű megoldanom?

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #33202 Dátum: 2008 December 24, 11:34:27 »

tehát lehet hogy a cső nincs már a helyén? mennyire kell a csonknak kiállni a porlasztó felőli oldalon, mert finoman meg lehet mozgatni előre-hátra de nem mertem kihúzni
Ha kikötöd a karbi felől, akkor tudsz visszatolni annyit amennyi ahhoz kell, hogy hozzáfogasd az újat.(szerintem persze)

Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #33201 Dátum: 2008 December 23, 23:43:20 »


Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #33200 Dátum: 2008 December 23, 22:53:40 »

ha holnap nem esik akkor ismét nekifutok a dolognak remélem sikerrel, és nem vonattal járok majd Roll Eyes
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #33199 Dátum: 2008 December 23, 22:49:34 »

ha jól emlékszem hátra, a karbi felől a csőnek van egy válla, hogy ne tudjon beesni, de arrafelé nem kell hogy kiálljon. ezekszerint nálad jó helyen van.
motorcserekor nem emlékszem hogy nálam gond lett volna a visszafűzéssel, de szerintem előbb toltuk át a bovdent, aztán húztuk rá a csövet. (lehet hogy két ember két oldalról jobban meg tudja oldani, mint ha egyedül próbálnád)

ha holnap nem esik akkor ismét nekifutok a dolognak remélem sikerrel, és nem vonattal járok majd Roll Eyes
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #33198 Dátum: 2008 December 23, 22:06:39 »

tehát lehet hogy a cső nincs már a helyén? mennyire kell a csonknak kiállni a porlasztó felőli oldalon, mert finoman meg lehet mozgatni előre-hátra de nem mertem kihúzni
ha jól emlékszem hátra, a karbi felől a csőnek van egy válla, hogy ne tudjon beesni, de arrafelé nem kell hogy kiálljon. ezekszerint nálad jó helyen van.
motorcserekor nem emlékszem hogy nálam gond lett volna a visszafűzéssel, de szerintem előbb toltuk át a bovdent, aztán húztuk rá a csövet. (lehet hogy két ember két oldalról jobban meg tudja oldani, mint ha egyedül próbálnád)
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #33197 Dátum: 2008 December 23, 22:03:45 »

sajnos pont úgy szakadt el hogy a pedáltól vissza kb 15 cm , így nem tudtam hozzárögzíteni
Nem is kell, a a bowdent vezeti egy csó, amikor meg kiért a csőből, büven van akkora hely a kocsi alatt, ahol továbbvezetheted kézzel... Ha bedugod a végét a megfelelő nyílásba, magától folytatódik a történet Wink
Ha nincs meg a betétcsó, akkor dugj át valamit a karbi felől, onnan könnyebb célozni, amihez hozzákötheted!
« Utoljára szerkesztve: 2008 December 23, 22:05:45 írta ABF-932 »

Bácsi Győző
Oldalak: 1 ... 1180 1181 1182 1183 1184 [1185] 1186 1187 1188 1189 1190 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.136 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.