www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 23:21:14

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1280 1281 1282 1283 1284 [1285] 1286 1287 1288 1289 1290 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13218443 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29235 Dátum: 2008 Július 02, 22:38:46 »

Az akkor, hogy lehet, hogy milőtt kivettem az olajgombát nem volt ez a durrogás? Azelőtt is eléggé "nyers" volt, mert nincsen még beállítva a karbi, ilyesmi... De nem durrogott.

Az olajgomba és a durrogás között nincs összefüggés. Mikor kivetted az olajgombát közben pár hektár esőerdő is kipusztult, de azzal sincs összefüggésben.

Durrogás lehet a gyújtás vagy a karbi miatt, de az olajgomba miatt nem. Véletlen egybeesés. Szerintem a több sebből vérzés egyik alapesete.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #29234 Dátum: 2008 Július 02, 22:36:24 »

És az olajgomba az mi miatt világíthatott?

Sajnos én ezt nem tudom megmondani, mert ha volt olajnyomás, akkor meg már lehet, hogy az "elektronika" keszenkusza
Robpanzer
« Hozzászólás #29233 Dátum: 2008 Július 02, 22:21:20 »

Állítsd be a karbit, meg az előgyújtás és a megszakítót is nézd meg mint ahogy ajánlották és a gyújtási sorrendet is.
(Nincs annyira összefüggésben Huh) de a szelephézagokat nézted? meg a megszakítóhézagot

És az olajgomba az mi miatt világíthatott?
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #29232 Dátum: 2008 Július 02, 21:57:28 »

Az akkor, hogy lehet, hogy milőtt kivettem az olajgombát nem volt ez a durrogás? Azelőtt is eléggé "nyers" volt, mert nincsen még beállítva a karbi, ilyesmi... De nem durrogott.

Állítsd be a karbit, meg az előgyújtás és a megszakítót is nézd meg mint ahogy ajánlották és a gyújtási sorrendet is.
(Nincs annyira összefüggésben Huh) de a szelephézagokat nézted? meg a megszakítóhézagot
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #29231 Dátum: 2008 Július 02, 21:57:14 »

Azt, hogy tudom megnézni, hogy az olajpumpa müxik-e?
Ha beindítod Cheesy Vszínűleg gyujti probi lesz.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Robpanzer
« Hozzászólás #29230 Dátum: 2008 Július 02, 21:56:07 »

Gyújtás kábelek nincsenek felcserélve?
Nem hinném, hogy nem lesz olajnyomás, ahhoz nem egy papír tömítés darabnak kell belemenni, hanem egy könyvnek.
Ha kézzel fogatod, akkor soha nem elsz olajnyomás, mert kicsi a fordulat.

Azt, hogy tudom megnézni, hogy az olajpumpa müxik-e?
Robpanzer
« Hozzászólás #29229 Dátum: 2008 Július 02, 21:55:29 »

Akkor vagy az előgyuszi+mexakítóhézag páros, vagy a gyujti sorrend nem frankós.

Az akkor, hogy lehet, hogy milőtt kivettem az olajgombát nem volt ez a durrogás? Azelőtt is eléggé "nyers" volt, mert nincsen még beállítva a karbi, ilyesmi... De nem durrogott.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #29228 Dátum: 2008 Július 02, 21:52:56 »

De beindítani meg nem merem, mert ahogy önindítozok, egyból jön a durrogó hang, vagy próbálgassam azé? Grin  Tehát még a motor beindulása előtt durranik.
Akkor vagy az előgyuszi+mexakítóhézag páros, vagy a gyujti sorrend nem frankós.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Robpanzer
« Hozzászólás #29227 Dátum: 2008 Július 02, 21:50:09 »

Gyújtás kábelek nincsenek felcserélve?
Nem hinném, hogy nem lesz olajnyomás, ahhoz nem egy papír tömítés darabnak kell belemenni, hanem egy könyvnek.
Ha kézzel fogatod, akkor soha nem elsz olajnyomás, mert kicsi a fordulat.

De beindítani meg nem merem, mert ahogy önindítozok, egyból jön a durrogó hang, vagy próbálgassam azé? Grin  Tehát még a motor beindulása előtt durranik.
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #29226 Dátum: 2008 Július 02, 21:46:08 »

Merem remélni.
Smiley
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #29225 Dátum: 2008 Július 02, 21:45:40 »

Szarok a föfékhengerek! Nekem 3 új nem jött be! A régit javítottam meg,a wartburg karmantyúja jó hozzá.
erre gondoltam én is,h mi van ha mind szar?a régi főfékhengerben a dugattyúk peremei le vannak tötedezve picit.kb 5 éves.van valahol talán másik belső még.ha nem jutok semmire megcsinálom a régit,csak nem vagyok hive a javitóknak. Roll Eyes
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29224 Dátum: 2008 Július 02, 21:40:41 »

Sziasztok!
Na az ac is működik. Sőt a motort sikerült is beindítanunk. Pár másodpercre. Az  volt a helyzet, hogy miután beindítottuk, folyamatosan világított az olajnyomás kontrollámpája. Kiszedtuk, és megpróbáltáam beindítani motort, mert ha kicsit kilöki az olajat a gomba helyén, akkor a gomba a szar. Indításkor hirtelen egy nagy durranás történt, a motor gyújtáselosztó felőli oldalán Gondolom xar az előgyújtás vagy fingom sincs. Mindenesetre ilyet előtte nem csinált, amikor a kontrollámpa éget. Megpróbáltam akkor is beindítani, amikor visszatettem a gombát. De akkor is durrant. Aztán kézzel hajtottuk meg egy racsniskulccsal a dinamó csavarjánál fogva. De olaj az bizony egy csepp sem jött ki a gomba helyén.  Akkor most vmi gebasz lehet az olajszivattyúval?  Vagy az lehet, hogy amikor a tömítést ott cseréltük akkor vmi belekerült? A durrogás az szerintetek mitől lehet. Köszi a segítséget.
Üdvw

Gyújtás kábelek nincsenek felcserélve?
Nem hinném, hogy nem lesz olajnyomás, ahhoz nem egy papír tömítés darabnak kell belemenni, hanem egy könyvnek.
Ha kézzel fogatod, akkor soha nem elsz olajnyomás, mert kicsi a fordulat.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #29223 Dátum: 2008 Július 02, 21:37:59 »

Sziasztok!
Na az ac is működik. Sőt a motort sikerült is beindítanunk. Pár másodpercre. Az  volt a helyzet, hogy miután beindítottuk, folyamatosan világított az olajnyomás kontrollámpája. Kiszedtuk, és megpróbáltáam beindítani motort, mert ha kicsit kilöki az olajat a gomba helyén, akkor a gomba a szar. Indításkor hirtelen egy nagy durranás történt, a motor gyújtáselosztó felőli oldalán Gondolom xar az előgyújtás vagy fingom sincs. Mindenesetre ilyet előtte nem csinált, amikor a kontrollámpa éget. Megpróbáltam akkor is beindítani, amikor visszatettem a gombát. De akkor is durrant. Aztán kézzel hajtottuk meg egy racsniskulccsal a dinamó csavarjánál fogva. De olaj az bizony egy csepp sem jött ki a gomba helyén.  Akkor most vmi gebasz lehet az olajszivattyúval?  Vagy az lehet, hogy amikor a tömítést ott cseréltük akkor vmi belekerült? A durrogás az szerintetek mitől lehet. Köszi a segítséget.
Üdvw

Na szupi ha az AC már jó, nem merek mondani semmit, nem szeretnék rosszat mondani de lehet, hogy a gyújtáselosztóval van valami helyzet... Undecided Amikor cseréltétek a tömítést lehet, hogy akkor valami szutyok bekerült a "rendszerbe".
Ha még nem is 100% de azért már elindult!! Smiley Smiley
Sok Sikert és kevés szopást kívánok még hozzá Wink
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #29222 Dátum: 2008 Július 02, 21:31:04 »

segitsetek!!
a történet röviden.csináltuk a féket.de az elsők nem voltak valami jók.sőőt.aztán bekerűlt 1 másik jó főfékhenger,de ezzel légtelenitésnél nem spriccel az olaj.gondoltam lehet,h rossz.pedig tuti jónak kéne lennie.aztán vettem bele 1 új főfékhengert.ezzel is ugyanaz.hiába pumpáljuk szét az egészet,nem spriccel az olaj,picit csöpp csöpp.azt kész.kitötöm az 1ik fékcsövet,h úgy pumpáljuk,de semmi.mi lehet a baj?????????????????????
ilyet nem b@sztam még.
dot3 helyett dot4-es olaj lett bele töltve.de ez szerintem nem lehet gond,mert csak forráspontbeli külömnbség van köztük.
elöl-hátul dobfék van a bogáron,és 2körös főfékhenger.
valami okosat mondjatok már nekem,mert szétb@sz az ideg.
köszönöm előre is.
holnap mindenképpen mennie kéne a bogimnak. Cry Cry Cry
Szarok a föfékhengerek! Nekem 3 új nem jött be! A régit javítottam meg,a wartburg karmantyúja jó hozzá.
Robpanzer
« Hozzászólás #29221 Dátum: 2008 Július 02, 21:28:40 »

Sziasztok!
Na az ac is működik. Sőt a motort sikerült is beindítanunk. Pár másodpercre. Az  volt a helyzet, hogy miután beindítottuk, folyamatosan világított az olajnyomás kontrollámpája. Kiszedtuk, és megpróbáltáam beindítani motort, mert ha kicsit kilöki az olajat a gomba helyén, akkor a gomba a szar. Indításkor hirtelen egy nagy durranás történt, a motor gyújtáselosztó felőli oldalán Gondolom xar az előgyújtás vagy fingom sincs. Mindenesetre ilyet előtte nem csinált, amikor a kontrollámpa éget. Megpróbáltam akkor is beindítani, amikor visszatettem a gombát. De akkor is durrant. Aztán kézzel hajtottuk meg egy racsniskulccsal a dinamó csavarjánál fogva. De olaj az bizony egy csepp sem jött ki a gomba helyén.  Akkor most vmi gebasz lehet az olajszivattyúval?  Vagy az lehet, hogy amikor a tömítést ott cseréltük akkor vmi belekerült? A durrogás az szerintetek mitől lehet. Köszi a segítséget.
Üdvw
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #29220 Dátum: 2008 Július 02, 21:19:06 »

háát igen.gondolom azért ez köszönhető annak is,h jól karban tartod Smiley
Merem remélni.

Tóth Zoltán
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #29219 Dátum: 2008 Július 02, 21:17:42 »

Még szép,hogy hazaértünk!
Tolásra 1 méteren belül beröffent! Cheesy
háát igen.gondolom azért ez köszönhető annak is,h jól karban tartod Smiley
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #29218 Dátum: 2008 Július 02, 21:14:31 »

igen,ha gyenge az aksi,az öninditó elveszi az áramot a trafótól.még jó,h hazaértetek vele Smiley
Még szép,hogy hazaértünk!
Tolásra 1 méteren belül beröffent! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #29217 Dátum: 2008 Július 02, 21:09:55 »

Engem a buszom szivatoot nemrég.
Feltöltöttem az akksit,indult pöccre,akkor irány a Muzeumok éjszakája.
A buli végén indulnék,hát a busz nem!
Probálkozások,majd egyszercsak "véletlenül" beindulás.
Irány haza,utközben gyereke ohaja,apu,Meki,na oda beállás,majd megint nem indulás.
Busz betolás,hazaut,másnap akksicser,azota a gondok megszünése!
Hülyén hangzik,de a tünetek alapján nem jutott szufla a szikrának,mert az önindito forgatott,de nem indult a boga istenért se.
igen,ha gyenge az aksi,az öninditó elveszi az áramot a trafótól.még jó,h hazaértetek vele Smiley
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #29216 Dátum: 2008 Július 02, 21:07:23 »

had kérdezzek 1 hülyeséget Smiley bizti,h az aksi van lemerűlve????gondolom ezt megállapitottad,csak gondoltam megkérdezem.nemrég a passattal jártam úgy,h leállitottam,5 perc múlva nem indúlt,nézem rádió szól,duda szól,világitás index jó.gondoltam alákukkantok,és az öninditórol esett le 1 kábel. Wink
Engem a buszom szivatoot nemrég.
Feltöltöttem az akksit,indult pöccre,akkor irány a Muzeumok éjszakája.
A buli végén indulnék,hát a busz nem!
Probálkozások,majd egyszercsak "véletlenül" beindulás.
Irány haza,utközben gyereke ohaja,apu,Meki,na oda beállás,majd megint nem indulás.
Busz betolás,hazaut,másnap akksicser,azota a gondok megszünése!
Hülyén hangzik,de a tünetek alapján nem jutott szufla a szikrának,mert az önindito forgatott,de nem indult a boga istenért se.

Tóth Zoltán
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #29215 Dátum: 2008 Július 02, 21:02:31 »

ezekszerint le szeretnél menni Gárdonyba  Wink
Grin szeretnék.tudom,h itt sok ember nem is akar erről hallani.de ebbe nem szeretnék belemenni.nem tudom,h hányan lesznek,de ezen nőttünk fel.azonkivül sajna nincs műszaki a bogáron Sad és jó lenne más talikra is elmenni.csakhát.ahoz pár dolgot orvosolni kéne még.
a fékből meg elegem van.főleg az b@sz,h 2 napja ezzel szopok!!és ugye főfékhenger csere elég szopatós mutatvány,és már nem tudom hányszor szedtem szét.és még mindig nem jóóó Cry
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #29214 Dátum: 2008 Július 02, 20:56:58 »

Szombat és vasárnap szlovákiában jártam a bogárral,jól indult mindig. Most akarom indítani,és nincs áram az akkuba,pedig lámpa nélkül mentem oda vissza. Minden le volt kapcsólva. Talán a feszültség szabályzó lenne rossz? Akku meg hajtaná a dinamót?
had kérdezzek 1 hülyeséget Smiley bizti,h az aksi van lemerűlve????gondolom ezt megállapitottad,csak gondoltam megkérdezem.nemrég a passattal jártam úgy,h leállitottam,5 perc múlva nem indúlt,nézem rádió szól,duda szól,világitás index jó.gondoltam alákukkantok,és az öninditórol esett le 1 kábel. Wink
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #29213 Dátum: 2008 Július 02, 20:55:33 »


holnap mindenképpen mennie kéne a bogimnak. Cry Cry Cry

ezekszerint le szeretnél menni Gárdonyba  Wink
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #29212 Dátum: 2008 Július 02, 20:53:26 »

Szombat és vasárnap szlovákiában jártam a bogárral,jól indult mindig. Most akarom indítani,és nincs áram az akkuba,pedig lámpa nélkül mentem oda vissza. Minden le volt kapcsólva. Talán a feszültség szabályzó lenne rossz? Akku meg hajtaná a dinamót?
én is azt tudom mondani,mint a többiek.rá kell mérni az aksira,üresen is,meg terhelés alatt is.aztán beinditani,és megmérni a töltést!
sima multiméterrel otthon ezeket meg is tudod mérni.de az aksit töltsd fel teljesen.
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #29211 Dátum: 2008 Július 02, 20:51:18 »

segitsetek!!
a történet röviden.csináltuk a féket.de az elsők nem voltak valami jók.sőőt.aztán bekerűlt 1 másik jó főfékhenger,de ezzel légtelenitésnél nem spriccel az olaj.gondoltam lehet,h rossz.pedig tuti jónak kéne lennie.aztán vettem bele 1 új főfékhengert.ezzel is ugyanaz.hiába pumpáljuk szét az egészet,nem spriccel az olaj,picit csöpp csöpp.azt kész.kitötöm az 1ik fékcsövet,h úgy pumpáljuk,de semmi.mi lehet a baj?????????????????????
ilyet nem b@sztam még.
dot3 helyett dot4-es olaj lett bele töltve.de ez szerintem nem lehet gond,mert csak forráspontbeli külömnbség van köztük.
elöl-hátul dobfék van a bogáron,és 2körös főfékhenger.
valami okosat mondjatok már nekem,mert szétb@sz az ideg.
köszönöm előre is.
holnap mindenképpen mennie kéne a bogimnak. Cry Cry Cry
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #29210 Dátum: 2008 Július 02, 20:42:59 »

új! 1 éves
vagy az akksit tölteném fel vagy betolnám az autót és megnézném van-e töltés.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #29209 Dátum: 2008 Július 02, 19:36:10 »

hány éves az akksi? feszültséget mérted?
új! 1 éves
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #29208 Dátum: 2008 Július 02, 19:07:18 »

Szombat és vasárnap szlovákiában jártam a bogárral,jól indult mindig. Most akarom indítani,és nincs áram az akkuba,pedig lámpa nélkül mentem oda vissza. Minden le volt kapcsólva. Talán a feszültség szabályzó lenne rossz? Akku meg hajtaná a dinamót?
hány éves az akksi? feszültséget mérted?

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #29207 Dátum: 2008 Július 02, 16:22:43 »

Szombat és vasárnap szlovákiában jártam a bogárral,jól indult mindig. Most akarom indítani,és nincs áram az akkuba,pedig lámpa nélkül mentem oda vissza. Minden le volt kapcsólva. Talán a feszültség szabályzó lenne rossz? Akku meg hajtaná a dinamót?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #29206 Dátum: 2008 Július 02, 15:04:51 »

Nem cserélted fel a csöveket? Felül be, alul ki a Pierburgnál - legalábbis az enyémnél.

Üdvw!
Sikerült betenni a motorháztetőt, és megkíséreltük a motor beindítását. Itt van egy kis probléma, ugyanis nem indul.  Az ac-ig megy a benzin (gondolom a gravitáció hatására) , de onnan nem. Mielőtt kivettük volna a motort működött...  Sajnos nem szétszerelhető az ac...  Megpróbáljam kífújni vmivel, hátha eltömődött?
Nem elérhető Kisvakond
Hozzászólások: 359


« Hozzászólás #29205 Dátum: 2008 Július 02, 14:16:25 »

Igen, gyárilag festettek, az tuti. A ferdeség nem, az egyedi. Smiley

Ja, meg Günther kicsit másnaposan ment matrinyát ragasztani a gyárba.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #29204 Dátum: 2008 Július 02, 13:29:17 »

Igen, gyárilag festettek, az tuti. A ferdeség nem, az egyedi. Smiley
gondolom zoli hetekig szerkesztette a helyét, és gyűjtötte a képeket, hogy századmiliméter pontossággal ugyanoda ragassza, ahová a németek a gyártósor végén felnyalták. alap. 

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #29203 Dátum: 2008 Július 02, 10:58:49 »

Gyárilag le vannak festve a csavarok és ferde a matrica? Huh Huh

Igen, gyárilag festettek, az tuti. A ferdeség nem, az egyedi. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #29202 Dátum: 2008 Július 02, 10:02:02 »

A beige egy gyári kesztyűtartóajtó.A narancs az enyém.Nem mm pontosan,de kb.jó helyen van. Cheesy
Gyárilag le vannak festve a csavarok és ferde a matrica? Huh Huh

xoyox
« Hozzászólás #29201 Dátum: 2008 Július 02, 08:47:46 »

nekem is ez van benne kb 4000 Km-t mentem mar  e s z e t l e n ü l megy vele !
(Ha a vegsebessegre gondolsz) 160-at helyböl megy , de 140 felett kezd uszni a kaszni, stabilizator nincs benne a hosszu BMW Olajhütö miatt elöl .
Ja es teli gummim is van fenn, össze kellene hangolni az egeszet...
a többit Maresz megirta.
amugy pont bemegy egy 215 mm-es nagyobb Kupplung tarcsaval együtt.
a Foto meg az epites elejen keszült, azota "szebben "nez ki


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #29200 Dátum: 2008 Július 02, 08:17:00 »

Huh tudna valaki segíteni illetve tanácsot adni hogy...

miből áll egy cu kódú type4 motor beépítése a bogárba? mit kell faragni, változtatni vagy átépíteni? mibe kell és kb. mennyit invesztálni a végeredményig, ha adott egy komplett buszból kiszerelt felújított cu motor és egy 70-es kaszni?

dankesőn, tenkjú, közönöm...  Smiley
215ös lendkerék szett
gyári burkolat let
ac le
 elektromos ac
typ1 v porsche style burkolat fell

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #29199 Dátum: 2008 Július 02, 08:14:59 »

kereszt kérdés a szakiknak
a 02-03-as féknyerge, kompatibilis a szekérfutómüves tárcsfékhez tartozó féknereggel?
igen meg typ3 karman igy is felmegy dugattyú méret más max!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #29198 Dátum: 2008 Július 02, 07:00:48 »

üdvw!
a Km órán lehet valahogy állítani, hogy pontosabban mérjen?
szerintem azért nem válaszol senki, mert nem lehet
Robpanzer
« Hozzászólás #29197 Dátum: 2008 Július 01, 23:49:51 »

Huh tudna valaki segíteni illetve tanácsot adni hogy...

miből áll egy cu kódú type4 motor beépítése a bogárba? mit kell faragni, változtatni vagy átépíteni? mibe kell és kb. mennyit invesztálni a végeredményig, ha adott egy komplett buszból kiszerelt felújított cu motor és egy 70-es kaszni?

dankesőn, tenkjú, közönöm...  Smiley

Korábban kérdeztem én is ezt, és ha jól emlékszem, akkor a hűtéssel szokott gond lenni. Mármint azon kell jelentősen változtatni, mert a type 4 hűtése nem fér be... Nemtom, hogy egy széria type 4 motorért érdemes-e annyit vesződni. Lehet, hogy jobban jársz, ha a type 1-el foglalkozol. No, majd a mesterek mondanak valamit. Wink Smiley
Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #29196 Dátum: 2008 Július 01, 23:41:53 »

 Huh tudna valaki segíteni illetve tanácsot adni hogy...

miből áll egy cu kódú type4 motor beépítése a bogárba? mit kell faragni, változtatni vagy átépíteni? mibe kell és kb. mennyit invesztálni a végeredményig, ha adott egy komplett buszból kiszerelt felújított cu motor és egy 70-es kaszni?

dankesőn, tenkjú, közönöm...  Smiley

Oldalak: 1 ... 1280 1281 1282 1283 1284 [1285] 1286 1287 1288 1289 1290 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.