www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 25, 01:50:43

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921344 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1280 1281 1282 1283 1284 [1285] 1286 1287 1288 1289 1290 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14685111 alkalommal)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #29251 Dátum: 2008 Július 03, 17:44:33 »

Ma, főbb vonalakban megállpodtam a fényezővel:
3-4 hét alatt csinálja meg, 150 az anyag és 100 körül a munkadíj, de úgy, hogy ő szedi szét és rakja össze...
Viszont így Kiskörére max. Off autóval tudok csak menni, mert hétfőn vihetem... Undecided
Akkor így 250 a fény? Milyen anyaggal csinálja? milyen technológia? És hogyhogy 150 az anyag? standox 2k-sból is bőven meg van 100 alatt aza anyag kompletten.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #29250 Dátum: 2008 Július 03, 17:43:24 »

Ma, főbb vonalakban megállpodtam a fényezővel:
3-4 hét alatt csinálja meg, 150 az anyag és 100 körül a munkadíj, de úgy, hogy ő szedi szét és rakja össze...
Viszont így Kiskörére max. Off autóval tudok csak menni, mert hétfőn vihetem... Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #29249 Dátum: 2008 Július 03, 17:13:13 »

az a helyzet,h beletettünk másik új főfékhengert.ezt tök jól le lehetett légteleniteni.CSAK!!mikor próbára kerűlt a sor,az volt,h satufék,az autó meg gurult tovább.próbáltam,h pumpálom hátha mégis maradt benne levegő,de semmi.
most visszaraktam a régi főfékhengert,de ezzel is gyanaz van,légtelenités oké.nyomás is jó volt.aztán a próbánál kibukott,h alig fog a fék.ha épp,h csak guruok akkor fog.de ha már megyek 30 körűl,akkor alig,de az autó gurul tovább.ilyet még nem b@sztam.a fékmunkahengerek mozognak,elvileg ezek hibátlanok,akkor meg nem értem.reggel 7 től eddig a fékkel szivtunk ma is,de nem jutottam előrébb.
nem értem én ezt.
a fékcsövekre azért nem gondolok,mert mikor most légtelenitettük,akkor tolta az olajat rendesen.meg hallani,és érezni,h fog a fék.akkor menet közben miért nem???kicsi lenne a nyomás?de miért??ennyi főfékhenger szar lenne??
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #29248 Dátum: 2008 Július 03, 10:40:01 »

üdv
nem tudja valaki, hogy t2 buszba az első oldalablak szövetszigetelésének a beillesztéséhez hány kis kapocs kell?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #29247 Dátum: 2008 Július 03, 10:38:23 »

ha a teszkó felüljáró felől jössz, pont nekimész.

pontosabban?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #29246 Dátum: 2008 Július 03, 10:34:48 »

Budaörs, Fő utca közepen, ha Biatorbágy felé mész, bal oldalon.

pontosabban?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #29245 Dátum: 2008 Július 03, 10:31:50 »

Budaörs, Fő utca közepen, ha Biatorbágy felé mész, bal oldalon.

   Sziasztok!

  Reggel két hét után nagynehezen beröccent,kiálltam a garázsból,de az utcán már nem indult.Kiszedtem az opel aksiját beraktam,pöccre.Azt vettem észre,hogy a régit alig 12 volttal tölti,mostanit 13-13,5 V között.A régi akksi vagy egy évet állt,gyanakszom nem veszi már fel a töltést.Tudtok most valahol akciós aksit?

                                               Köszi.Üdv.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #29244 Dátum: 2008 Július 03, 10:28:24 »

Nekünk azt mondta Merkiné, hogy ha új főfékhengert teszel, valami szelepet át kell rakni a régiből az oldalából...
 Huh
emlékszem 10 éve nekem is ezt mondta/ák

de az azóta megszerzett tapasztalataim alapján én azt mondom, hogy nem kell
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #29243 Dátum: 2008 Július 03, 10:20:42 »

segitsetek!!
a történet röviden.csináltuk a féket.de az elsők nem voltak valami jók.sőőt.aztán bekerűlt 1 másik jó főfékhenger,de ezzel légtelenitésnél nem spriccel az olaj.gondoltam lehet,h rossz.pedig tuti jónak kéne lennie.aztán vettem bele 1 új főfékhengert.ezzel is ugyanaz.hiába pumpáljuk szét az egészet,nem spriccel az olaj,picit csöpp csöpp.azt kész.kitötöm az 1ik fékcsövet,h úgy pumpáljuk,de semmi.mi lehet a baj?????????????????????
ilyet nem b@sztam még.
dot3 helyett dot4-es olaj lett bele töltve.de ez szerintem nem lehet gond,mert csak forráspontbeli külömnbség van köztük.
elöl-hátul dobfék van a bogáron,és 2körös főfékhenger.
valami okosat mondjatok már nekem,mert szétb@sz az ideg.
köszönöm előre is.
holnap mindenképpen mennie kéne a bogimnak. Cry Cry Cry
Flexibilis csöveket cserélted? A fékfolyadék szerintem roncsolja ezt a részét a rendszernek (jellemzően a festéket is lemarja az autóról) és a flxibilis fékcső belső részéről kerülhet a csőbe annyi szilárd anyag, hogy eltömítse azt. A flexibilis csövek ára nem olyan nagy, hogy ne legyen értelme vele életeket menteni.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #29242 Dátum: 2008 Július 03, 09:31:17 »

segitsetek!!

Nekünk azt mondta Merkiné, hogy ha új főfékhengert teszel, valami szelepet át kell rakni a régiből az oldalából...
 Huh

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #29241 Dátum: 2008 Július 03, 09:10:44 »

    Sziasztok!

  Reggel két hét után nagynehezen beröccent,kiálltam a garázsból,de az utcán már nem indult.Kiszedtem az opel aksiját beraktam,pöccre.Azt vettem észre,hogy a régit alig 12 volttal tölti,mostanit 13-13,5 V között.A régi akksi vagy egy évet állt,gyanakszom nem veszi már fel a töltést.Tudtok most valahol akciós aksit?

                                               Köszi.Üdv.

Lehet, hogy zárlatos, így nem tudja a generátor töltőfeszültségen tartani...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #29240 Dátum: 2008 Július 03, 08:57:22 »

    Sziasztok!

  Reggel két hét után nagynehezen beröccent,kiálltam a garázsból,de az utcán már nem indult.Kiszedtem az opel aksiját beraktam,pöccre.Azt vettem észre,hogy a régit alig 12 volttal tölti,mostanit 13-13,5 V között.A régi akksi vagy egy évet állt,gyanakszom nem veszi már fel a töltést.Tudtok most valahol akciós aksit?

                                               Köszi.Üdv.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #29239 Dátum: 2008 Július 03, 08:51:48 »

Én pl. szétszedtem a gyújtáselosztót, és fordítva raktam föl a meghajtó körmöket. Naná, hogy durrogott a rendesen feltett gyújtáskábelekkel Smiley Most azok is összevissza vannak, de helyes sorrendben.

Vagy letestelt a vezetéke, vagy nem volt elegendő olajnyomás, vagy a gomba szart be (ragadt meg). Bármelyik lehet.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29238 Dátum: 2008 Július 02, 22:51:09 »

A nem elegendő olajnyomás mitől lehet?

Alacsony volt a motorfordulat, vagy még nem kapta fel az olajat.

Vagy pont mittudoménmitől.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
« Hozzászólás #29237 Dátum: 2008 Július 02, 22:41:56 »

Vagy letestelt a vezetéke, vagy nem volt elegendő olajnyomás, vagy a gomba szart be (ragadt meg). Bármelyik lehet.

A nem elegendő olajnyomás mitől lehet?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29236 Dátum: 2008 Július 02, 22:39:43 »

És az olajgomba az mi miatt világíthatott?

Vagy letestelt a vezetéke, vagy nem volt elegendő olajnyomás, vagy a gomba szart be (ragadt meg). Bármelyik lehet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29235 Dátum: 2008 Július 02, 22:38:46 »

Az akkor, hogy lehet, hogy milőtt kivettem az olajgombát nem volt ez a durrogás? Azelőtt is eléggé "nyers" volt, mert nincsen még beállítva a karbi, ilyesmi... De nem durrogott.

Az olajgomba és a durrogás között nincs összefüggés. Mikor kivetted az olajgombát közben pár hektár esőerdő is kipusztult, de azzal sincs összefüggésben.

Durrogás lehet a gyújtás vagy a karbi miatt, de az olajgomba miatt nem. Véletlen egybeesés. Szerintem a több sebből vérzés egyik alapesete.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #29234 Dátum: 2008 Július 02, 22:36:24 »

És az olajgomba az mi miatt világíthatott?

Sajnos én ezt nem tudom megmondani, mert ha volt olajnyomás, akkor meg már lehet, hogy az "elektronika" keszenkusza
Robpanzer
« Hozzászólás #29233 Dátum: 2008 Július 02, 22:21:20 »

Állítsd be a karbit, meg az előgyújtás és a megszakítót is nézd meg mint ahogy ajánlották és a gyújtási sorrendet is.
(Nincs annyira összefüggésben Huh) de a szelephézagokat nézted? meg a megszakítóhézagot

És az olajgomba az mi miatt világíthatott?
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #29232 Dátum: 2008 Július 02, 21:57:28 »

Az akkor, hogy lehet, hogy milőtt kivettem az olajgombát nem volt ez a durrogás? Azelőtt is eléggé "nyers" volt, mert nincsen még beállítva a karbi, ilyesmi... De nem durrogott.

Állítsd be a karbit, meg az előgyújtás és a megszakítót is nézd meg mint ahogy ajánlották és a gyújtási sorrendet is.
(Nincs annyira összefüggésben Huh) de a szelephézagokat nézted? meg a megszakítóhézagot
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #29231 Dátum: 2008 Július 02, 21:57:14 »

Azt, hogy tudom megnézni, hogy az olajpumpa müxik-e?
Ha beindítod Cheesy Vszínűleg gyujti probi lesz.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Robpanzer
« Hozzászólás #29230 Dátum: 2008 Július 02, 21:56:07 »

Gyújtás kábelek nincsenek felcserélve?
Nem hinném, hogy nem lesz olajnyomás, ahhoz nem egy papír tömítés darabnak kell belemenni, hanem egy könyvnek.
Ha kézzel fogatod, akkor soha nem elsz olajnyomás, mert kicsi a fordulat.

Azt, hogy tudom megnézni, hogy az olajpumpa müxik-e?
Robpanzer
« Hozzászólás #29229 Dátum: 2008 Július 02, 21:55:29 »

Akkor vagy az előgyuszi+mexakítóhézag páros, vagy a gyujti sorrend nem frankós.

Az akkor, hogy lehet, hogy milőtt kivettem az olajgombát nem volt ez a durrogás? Azelőtt is eléggé "nyers" volt, mert nincsen még beállítva a karbi, ilyesmi... De nem durrogott.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #29228 Dátum: 2008 Július 02, 21:52:56 »

De beindítani meg nem merem, mert ahogy önindítozok, egyból jön a durrogó hang, vagy próbálgassam azé? Grin  Tehát még a motor beindulása előtt durranik.
Akkor vagy az előgyuszi+mexakítóhézag páros, vagy a gyujti sorrend nem frankós.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Robpanzer
« Hozzászólás #29227 Dátum: 2008 Július 02, 21:50:09 »

Gyújtás kábelek nincsenek felcserélve?
Nem hinném, hogy nem lesz olajnyomás, ahhoz nem egy papír tömítés darabnak kell belemenni, hanem egy könyvnek.
Ha kézzel fogatod, akkor soha nem elsz olajnyomás, mert kicsi a fordulat.

De beindítani meg nem merem, mert ahogy önindítozok, egyból jön a durrogó hang, vagy próbálgassam azé? Grin  Tehát még a motor beindulása előtt durranik.
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #29226 Dátum: 2008 Július 02, 21:46:08 »

Merem remélni.
Smiley
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #29225 Dátum: 2008 Július 02, 21:45:40 »

Szarok a föfékhengerek! Nekem 3 új nem jött be! A régit javítottam meg,a wartburg karmantyúja jó hozzá.
erre gondoltam én is,h mi van ha mind szar?a régi főfékhengerben a dugattyúk peremei le vannak tötedezve picit.kb 5 éves.van valahol talán másik belső még.ha nem jutok semmire megcsinálom a régit,csak nem vagyok hive a javitóknak. Roll Eyes
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29224 Dátum: 2008 Július 02, 21:40:41 »

Sziasztok!
Na az ac is működik. Sőt a motort sikerült is beindítanunk. Pár másodpercre. Az  volt a helyzet, hogy miután beindítottuk, folyamatosan világított az olajnyomás kontrollámpája. Kiszedtuk, és megpróbáltáam beindítani motort, mert ha kicsit kilöki az olajat a gomba helyén, akkor a gomba a szar. Indításkor hirtelen egy nagy durranás történt, a motor gyújtáselosztó felőli oldalán Gondolom xar az előgyújtás vagy fingom sincs. Mindenesetre ilyet előtte nem csinált, amikor a kontrollámpa éget. Megpróbáltam akkor is beindítani, amikor visszatettem a gombát. De akkor is durrant. Aztán kézzel hajtottuk meg egy racsniskulccsal a dinamó csavarjánál fogva. De olaj az bizony egy csepp sem jött ki a gomba helyén.  Akkor most vmi gebasz lehet az olajszivattyúval?  Vagy az lehet, hogy amikor a tömítést ott cseréltük akkor vmi belekerült? A durrogás az szerintetek mitől lehet. Köszi a segítséget.
Üdvw

Gyújtás kábelek nincsenek felcserélve?
Nem hinném, hogy nem lesz olajnyomás, ahhoz nem egy papír tömítés darabnak kell belemenni, hanem egy könyvnek.
Ha kézzel fogatod, akkor soha nem elsz olajnyomás, mert kicsi a fordulat.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #29223 Dátum: 2008 Július 02, 21:37:59 »

Sziasztok!
Na az ac is működik. Sőt a motort sikerült is beindítanunk. Pár másodpercre. Az  volt a helyzet, hogy miután beindítottuk, folyamatosan világított az olajnyomás kontrollámpája. Kiszedtuk, és megpróbáltáam beindítani motort, mert ha kicsit kilöki az olajat a gomba helyén, akkor a gomba a szar. Indításkor hirtelen egy nagy durranás történt, a motor gyújtáselosztó felőli oldalán Gondolom xar az előgyújtás vagy fingom sincs. Mindenesetre ilyet előtte nem csinált, amikor a kontrollámpa éget. Megpróbáltam akkor is beindítani, amikor visszatettem a gombát. De akkor is durrant. Aztán kézzel hajtottuk meg egy racsniskulccsal a dinamó csavarjánál fogva. De olaj az bizony egy csepp sem jött ki a gomba helyén.  Akkor most vmi gebasz lehet az olajszivattyúval?  Vagy az lehet, hogy amikor a tömítést ott cseréltük akkor vmi belekerült? A durrogás az szerintetek mitől lehet. Köszi a segítséget.
Üdvw

Na szupi ha az AC már jó, nem merek mondani semmit, nem szeretnék rosszat mondani de lehet, hogy a gyújtáselosztóval van valami helyzet... Undecided Amikor cseréltétek a tömítést lehet, hogy akkor valami szutyok bekerült a "rendszerbe".
Ha még nem is 100% de azért már elindult!! Smiley Smiley
Sok Sikert és kevés szopást kívánok még hozzá Wink
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #29222 Dátum: 2008 Július 02, 21:31:04 »

segitsetek!!
a történet röviden.csináltuk a féket.de az elsők nem voltak valami jók.sőőt.aztán bekerűlt 1 másik jó főfékhenger,de ezzel légtelenitésnél nem spriccel az olaj.gondoltam lehet,h rossz.pedig tuti jónak kéne lennie.aztán vettem bele 1 új főfékhengert.ezzel is ugyanaz.hiába pumpáljuk szét az egészet,nem spriccel az olaj,picit csöpp csöpp.azt kész.kitötöm az 1ik fékcsövet,h úgy pumpáljuk,de semmi.mi lehet a baj?????????????????????
ilyet nem b@sztam még.
dot3 helyett dot4-es olaj lett bele töltve.de ez szerintem nem lehet gond,mert csak forráspontbeli külömnbség van köztük.
elöl-hátul dobfék van a bogáron,és 2körös főfékhenger.
valami okosat mondjatok már nekem,mert szétb@sz az ideg.
köszönöm előre is.
holnap mindenképpen mennie kéne a bogimnak. Cry Cry Cry
Szarok a föfékhengerek! Nekem 3 új nem jött be! A régit javítottam meg,a wartburg karmantyúja jó hozzá.
Robpanzer
« Hozzászólás #29221 Dátum: 2008 Július 02, 21:28:40 »

Sziasztok!
Na az ac is működik. Sőt a motort sikerült is beindítanunk. Pár másodpercre. Az  volt a helyzet, hogy miután beindítottuk, folyamatosan világított az olajnyomás kontrollámpája. Kiszedtuk, és megpróbáltáam beindítani motort, mert ha kicsit kilöki az olajat a gomba helyén, akkor a gomba a szar. Indításkor hirtelen egy nagy durranás történt, a motor gyújtáselosztó felőli oldalán Gondolom xar az előgyújtás vagy fingom sincs. Mindenesetre ilyet előtte nem csinált, amikor a kontrollámpa éget. Megpróbáltam akkor is beindítani, amikor visszatettem a gombát. De akkor is durrant. Aztán kézzel hajtottuk meg egy racsniskulccsal a dinamó csavarjánál fogva. De olaj az bizony egy csepp sem jött ki a gomba helyén.  Akkor most vmi gebasz lehet az olajszivattyúval?  Vagy az lehet, hogy amikor a tömítést ott cseréltük akkor vmi belekerült? A durrogás az szerintetek mitől lehet. Köszi a segítséget.
Üdvw
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #29220 Dátum: 2008 Július 02, 21:19:06 »

háát igen.gondolom azért ez köszönhető annak is,h jól karban tartod Smiley
Merem remélni.

Tóth Zoltán
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #29219 Dátum: 2008 Július 02, 21:17:42 »

Még szép,hogy hazaértünk!
Tolásra 1 méteren belül beröffent! Cheesy
háát igen.gondolom azért ez köszönhető annak is,h jól karban tartod Smiley
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #29218 Dátum: 2008 Július 02, 21:14:31 »

igen,ha gyenge az aksi,az öninditó elveszi az áramot a trafótól.még jó,h hazaértetek vele Smiley
Még szép,hogy hazaértünk!
Tolásra 1 méteren belül beröffent! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #29217 Dátum: 2008 Július 02, 21:09:55 »

Engem a buszom szivatoot nemrég.
Feltöltöttem az akksit,indult pöccre,akkor irány a Muzeumok éjszakája.
A buli végén indulnék,hát a busz nem!
Probálkozások,majd egyszercsak "véletlenül" beindulás.
Irány haza,utközben gyereke ohaja,apu,Meki,na oda beállás,majd megint nem indulás.
Busz betolás,hazaut,másnap akksicser,azota a gondok megszünése!
Hülyén hangzik,de a tünetek alapján nem jutott szufla a szikrának,mert az önindito forgatott,de nem indult a boga istenért se.
igen,ha gyenge az aksi,az öninditó elveszi az áramot a trafótól.még jó,h hazaértetek vele Smiley
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #29216 Dátum: 2008 Július 02, 21:07:23 »

had kérdezzek 1 hülyeséget Smiley bizti,h az aksi van lemerűlve????gondolom ezt megállapitottad,csak gondoltam megkérdezem.nemrég a passattal jártam úgy,h leállitottam,5 perc múlva nem indúlt,nézem rádió szól,duda szól,világitás index jó.gondoltam alákukkantok,és az öninditórol esett le 1 kábel. Wink
Engem a buszom szivatoot nemrég.
Feltöltöttem az akksit,indult pöccre,akkor irány a Muzeumok éjszakája.
A buli végén indulnék,hát a busz nem!
Probálkozások,majd egyszercsak "véletlenül" beindulás.
Irány haza,utközben gyereke ohaja,apu,Meki,na oda beállás,majd megint nem indulás.
Busz betolás,hazaut,másnap akksicser,azota a gondok megszünése!
Hülyén hangzik,de a tünetek alapján nem jutott szufla a szikrának,mert az önindito forgatott,de nem indult a boga istenért se.

Tóth Zoltán
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #29215 Dátum: 2008 Július 02, 21:02:31 »

ezekszerint le szeretnél menni Gárdonyba  Wink
Grin szeretnék.tudom,h itt sok ember nem is akar erről hallani.de ebbe nem szeretnék belemenni.nem tudom,h hányan lesznek,de ezen nőttünk fel.azonkivül sajna nincs műszaki a bogáron Sad és jó lenne más talikra is elmenni.csakhát.ahoz pár dolgot orvosolni kéne még.
a fékből meg elegem van.főleg az b@sz,h 2 napja ezzel szopok!!és ugye főfékhenger csere elég szopatós mutatvány,és már nem tudom hányszor szedtem szét.és még mindig nem jóóó Cry
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #29214 Dátum: 2008 Július 02, 20:56:58 »

Szombat és vasárnap szlovákiában jártam a bogárral,jól indult mindig. Most akarom indítani,és nincs áram az akkuba,pedig lámpa nélkül mentem oda vissza. Minden le volt kapcsólva. Talán a feszültség szabályzó lenne rossz? Akku meg hajtaná a dinamót?
had kérdezzek 1 hülyeséget Smiley bizti,h az aksi van lemerűlve????gondolom ezt megállapitottad,csak gondoltam megkérdezem.nemrég a passattal jártam úgy,h leállitottam,5 perc múlva nem indúlt,nézem rádió szól,duda szól,világitás index jó.gondoltam alákukkantok,és az öninditórol esett le 1 kábel. Wink
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #29213 Dátum: 2008 Július 02, 20:55:33 »


holnap mindenképpen mennie kéne a bogimnak. Cry Cry Cry

ezekszerint le szeretnél menni Gárdonyba  Wink
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #29212 Dátum: 2008 Július 02, 20:53:26 »

Szombat és vasárnap szlovákiában jártam a bogárral,jól indult mindig. Most akarom indítani,és nincs áram az akkuba,pedig lámpa nélkül mentem oda vissza. Minden le volt kapcsólva. Talán a feszültség szabályzó lenne rossz? Akku meg hajtaná a dinamót?
én is azt tudom mondani,mint a többiek.rá kell mérni az aksira,üresen is,meg terhelés alatt is.aztán beinditani,és megmérni a töltést!
sima multiméterrel otthon ezeket meg is tudod mérni.de az aksit töltsd fel teljesen.
Oldalak: 1 ... 1280 1281 1282 1283 1284 [1285] 1286 1287 1288 1289 1290 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.158 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.