www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 24, 06:37:18

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1376 1377 1378 1379 1380 [1381] 1382 1383 1384 1385 1386 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13279025 alkalommal)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #25398 Dátum: 2008 Február 29, 08:50:41 »

Szerintem ezt mondta. És igaza is van. Inkább vegyél valami jobb hajtókarokat rajta.

azt mondod, közel széria motorhoz (főtenegly, vezérműtengely gyári marad nálam) fölösleges pénzkidobás, ha egyszer összepárosítom, kigrammoloma hanjtókarokat, dugókat ?
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #25397 Dátum: 2008 Február 29, 08:05:19 »

Megmondjam? Dinamikusan sehol. A hajtórudak 1g-on belül vannak, dugattyúk is, a lendkerék vadi új és kiegyensúlyozott volt, a főtengely meg olyan, amilyen. (nem kínai szar, hanem német, gyári)

Statikusan elég jó az egész, dinamikusan meg úgyis csak 8000 felett számít....annyit meg nem tud.

azt mondod, közel széria motorhoz (főtenegly, vezérműtengely gyári marad nálam) fölösleges pénzkidobás, ha egyszer összepárosítom, kigrammoloma hanjtókarokat, dugókat ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #25396 Dátum: 2008 Február 28, 21:16:17 »

Ez mondjuk erdekes kerdes, mer' a 302esemben nekem is tekeredik a kapcsolo, viszont nem tortenik semmi, typ117 meselte, h ez mire is lenne jo... :-) Azota volt szerencsem kiprobalni, szerintem jo jatek :-) [azt nem tudom, hogy hasznos-e ... annyira maxon sem vilagit, h korom sotetben zavarni tudjon, ezen csokkenteni meg gondolom lopakodo-uzemmodra kapcsolaskor kell, de ki az aki bogarral lopakodik?! :-D]

cseréld ki, oszt jólvan.
asszem van egy cseredarabom.
ha hétvégén megzörrentesz, lekúszok a pinyóba megkeresni.
egysörlesz :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #25395 Dátum: 2008 Február 28, 20:08:05 »

Ez mondjuk erdekes kerdes, mer' a 302esemben nekem is tekeredik a kapcsolo, viszont nem tortenik semmi, typ117 meselte, h ez mire is lenne jo... :-) Azota volt szerencsem kiprobalni, szerintem jo jatek :-) [azt nem tudom, hogy hasznos-e ... annyira maxon sem vilagit, h korom sotetben zavarni tudjon, ezen csokkenteni meg gondolom lopakodo-uzemmodra kapcsolaskor kell, de ki az aki bogarral lopakodik?! :-D]
én szoktam pilisszentkereszt és pomáz között  Cool kérdezd meg Bde-t deelvileg javitható a tekernye

06208005898
Nem elérhető POROP
Hozzászólások: 40


« Hozzászólás #25394 Dátum: 2008 Február 28, 20:02:36 »

Gyertyák vadinás újak! Előgyújtás beállítva (FHPE 7,5fok)! Vákumdob szépen mozgat, "megszívtam" Grin!! Karbi tiszta, szét volt szedve, ki lett mosva.
Faszkivan...

Kedves VW1970

Én is hasonló dologgal találkoztam a közelmúltban, az autón olajcsere, szelephézagállítás, megszakító- gyújtás állítás volt és nekem sem akart menni utánna, pontosan hosszabb útra mentünk, és nem volt erő durrogott néha stb.
Mikor hazaértünk nem hagyott nyugodni a dolog, végigbugásztam minden forrást gyújtásállítás témában, de az enyémmel az a gond, hogy az én tárcsámon csak egy jel van és ahhoz lett állítva a gyújtás. De szerintem nálam ez a jel a FHP, szóval fogtam magam és ehhez képest állítottam 7,5 fokot szemre  Wink Azóta úgy megy mint ahogyan kell. Nem biztos, hogy ez a probléma nálad is, de nekem a tünetek nagyon hasonlónak tünnek..
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25393 Dátum: 2008 Február 28, 17:03:25 »

mester ! Te hol egyensúlyztattad ki a főtengelyt+ a lendkereket ?

Megmondjam? Dinamikusan sehol. A hajtórudak 1g-on belül vannak, dugattyúk is, a lendkerék vadi új és kiegyensúlyozott volt, a főtengely meg olyan, amilyen. (nem kínai szar, hanem német, gyári)

Statikusan elég jó az egész, dinamikusan meg úgyis csak 8000 felett számít....annyit meg nem tud.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #25392 Dátum: 2008 Február 28, 17:02:00 »

Abból, hogy milyen színű a gyertya tudnál következtetni, hogy sokat vagy keveset kap. Mondjuk 90%, nem kap benzint. Ezért is durrog.
Én mégegyszer nekilátnék a karbinak.

Ezalatt az 50 km alatt már látszik a gyertyán hogy mivan? Akko meginn kiszedem őket, megnézem mizu. Szétkapom a karbit is, bár jó lenne egy másik, de csak 28-as Solex van otthon, most meg 30-as van rajta. Ha valakinek van egy szép, jó, ócsó, karbija ne kíméljen!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #25391 Dátum: 2008 Február 28, 17:00:32 »

Abból, hogy milyen színű a gyertya tudnál következtetni, hogy sokat vagy keveset kap. Mondjuk 90%, nem kap benzint. Ezért is durrog.
Én mégegyszer nekilátnék a karbinak.

mester ! Te hol egyensúlyztattad ki a főtengelyt+ a lendkereket ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25390 Dátum: 2008 Február 28, 16:56:50 »

Gyertyák vadinás újak! Előgyújtás beállítva (FHPE 7,5fok)! Vákumdob szépen mozgat, "megszívtam" Grin!! Karbi tiszta, szét volt szedve, ki lett mosva.
Faszkivan...

Abból, hogy milyen színű a gyertya tudnál következtetni, hogy sokat vagy keveset kap. Mondjuk 90%, nem kap benzint. Ezért is durrog.
Én mégegyszer nekilátnék a karbinak.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #25389 Dátum: 2008 Február 28, 16:55:41 »

hű, alaposak voltatok..


két hónapig állt a kocsi muszályj volt!
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #25388 Dátum: 2008 Február 28, 16:53:59 »

Gyertyaszín milyen? Sötét vagy világos? Előgyújtást állít?

Gyertyák vadinás újak! Előgyújtás beállítva (FHPE 7,5fok)! Vákumdob szépen mozgat, "megszívtam" Grin!! Karbi tiszta, szét volt szedve, ki lett mosva.
Faszkivan...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25387 Dátum: 2008 Február 28, 16:19:59 »

Szerintetek mi van?
Erő nincs, nem gyorsul, max 90-et megy, gyorsításkor, erősebb gázadáskor néha kipuffba durran, ha álló helyzetben túráztatom nem csinálja csak menet közben! Ja, amúgy pöccre indul, szépen pöfög üresben, nem füstöl, nem kormol. Mentem vele így kb. 50km-t, fogyasztás is rendben lévőnek tűnik.
Volt karbipucc, 4 új gyertya(NKG) csere, megszakító csere, benyaszűrő csere, gyújtás állítás lámpával, olajcsere, AC-t megnéztük ok. Ki kellene próbálni egy másik karbit lehet hogy ott a bibi, vmi keverékképzési gond???, de szemmel nem tudok megállapítani semmi hibát a karbiban. kompressziót nem tudok mérni, mert nincs mivel.
Egyéb tippek??

Gyertyaszín milyen? Sötét vagy világos? Előgyújtást állít?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #25386 Dátum: 2008 Február 28, 16:19:01 »

Szerintetek mi van?
Erő nincs, nem gyorsul, max 90-et megy, gyorsításkor, erősebb gázadáskor néha kipuffba durran, ha álló helyzetben túráztatom nem csinálja csak menet közben! Ja, amúgy pöccre indul, szépen pöfög üresben, nem füstöl, nem kormol. Mentem vele így kb. 50km-t, fogyasztás is rendben lévőnek tűnik.
Volt karbipucc, 4 új gyertya(NKG) csere, megszakító csere, benyaszűrő csere, gyújtás állítás lámpával, olajcsere, AC-t megnéztük ok. Ki kellene próbálni egy másik karbit lehet hogy ott a bibi, vmi keverékképzési gond???, de szemmel nem tudok megállapítani semmi hibát a karbiban. kompressziót nem tudok mérni, mert nincs mivel.
Egyéb tippek??

Ha a gyújtási időpont jó, és után is állít (a vákuum vagy a röpsúly), akkor én megnézném a levegőkorrekciós fúvókát, nem került-e bele valami szörny, ami maitt túldúsít.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #25385 Dátum: 2008 Február 28, 16:18:37 »

Szerintetek mi van?
Erő nincs, nem gyorsul, max 90-et megy, gyorsításkor, erősebb gázadáskor néha kipuffba durran, ha álló helyzetben túráztatom nem csinálja csak menet közben! Ja, amúgy pöccre indul, szépen pöfög üresben, nem füstöl, nem kormol. Mentem vele így kb. 50km-t, fogyasztás is rendben lévőnek tűnik.
Volt karbipucc, 4 új gyertya(NKG) csere, megszakító csere, benyaszűrő csere, gyújtás állítás lámpával, olajcsere, AC-t megnéztük ok. Ki kellene próbálni egy másik karbit lehet hogy ott a bibi, vmi keverékképzési gond???, de szemmel nem tudok megállapítani semmi hibát a karbiban. kompressziót nem tudok mérni, mert nincs mivel.
Egyéb tippek??
hű, alaposak voltatok..
gyújtáselosztóban vákum hatására az alaplap el tud fordulni?
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #25384 Dátum: 2008 Február 28, 16:03:04 »

Szerintetek mi van?
Erő nincs, nem gyorsul, max 90-et megy, gyorsításkor, erősebb gázadáskor néha kipuffba durran, ha álló helyzetben túráztatom nem csinálja csak menet közben! Ja, amúgy pöccre indul, szépen pöfög üresben, nem füstöl, nem kormol. Mentem vele így kb. 50km-t, fogyasztás is rendben lévőnek tűnik.
Volt karbipucc, 4 új gyertya(NKG) csere, megszakító csere, benyaszűrő csere, gyújtás állítás lámpával, olajcsere, AC-t megnéztük ok. Ki kellene próbálni egy másik karbit lehet hogy ott a bibi, vmi keverékképzési gond???, de szemmel nem tudok megállapítani semmi hibát a karbiban. kompressziót nem tudok mérni, mert nincs mivel.
Egyéb tippek??
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #25383 Dátum: 2008 Február 28, 15:00:33 »

Ez mondjuk erdekes kerdes, mer' a 302esemben nekem is tekeredik a kapcsolo, viszont nem tortenik semmi, typ117 meselte, h ez mire is lenne jo... :-) Azota volt szerencsem kiprobalni, szerintem jo jatek :-) [azt nem tudom, hogy hasznos-e ... annyira maxon sem vilagit, h korom sotetben zavarni tudjon, ezen csokkenteni meg gondolom lopakodo-uzemmodra kapcsolaskor kell, de ki az aki bogarral lopakodik?! :-D]
Hát a 2006-s krúznájtról hazafele nekem már majd kifolyt a szemem... Cool Utána mutatta a Jopi, hogy azt tekergetni is lehet! Grin

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #25382 Dátum: 2008 Február 28, 12:07:31 »

Mióta van meg a bogarad?
 Wink
Ez mondjuk erdekes kerdes, mer' a 302esemben nekem is tekeredik a kapcsolo, viszont nem tortenik semmi, typ117 meselte, h ez mire is lenne jo... :-) Azota volt szerencsem kiprobalni, szerintem jo jatek :-) [azt nem tudom, hogy hasznos-e ... annyira maxon sem vilagit, h korom sotetben zavarni tudjon, ezen csokkenteni meg gondolom lopakodo-uzemmodra kapcsolaskor kell, de ki az aki bogarral lopakodik?! :-D]


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #25381 Dátum: 2008 Február 28, 11:04:29 »

Én meg hideg levegő odavezetést a webereknek!

Ezzel beállsz egy nagyfeszültségű távvezeték alá, interferál, rábootol a telefonodra és megmondja a feleségednke, hogy félreléptél!  Kell ez???  Wink


 Grin Grin Grin Grin

(meg egy tartalék karbit az ülés mögé , adapterrel a szívócsőre Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25380 Dátum: 2008 Február 28, 11:00:14 »

én megasuirt-öset tervezek Smiley (www.megasquirt.info)

Én meg hideg levegő odavezetést a webereknek!

Ezzel beállsz egy nagyfeszültségű távvezeték alá, interferál, rábootol a telefonodra és megmondja a feleségednke, hogy félreléptél!  Kell ez???  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #25379 Dátum: 2008 Február 28, 10:54:37 »

én megasuirt-öset tervezek Smiley (www.megasquirt.info)
   nekem meg nincs pénzem! még tervezni se nem hogy építeni

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #25378 Dátum: 2008 Február 28, 10:47:05 »

  igen !

én megasuirt-öset tervezek Smiley (www.megasquirt.info)

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25377 Dátum: 2008 Február 28, 09:35:35 »

    na szóval ab motor  1.6 hengerrel  kompresszió 9alatt  gyári vezteng. gyári kipufdob  gyári szívókönyökbe hegesztett befecskendezővel nagyon kokány szívócső, opel motorról származó injektor rendszer gyújtáselosztó nélküli 4az egyben trafóval nem tom a fajtát amelyiknek még nincs kopogásérzékelője a lényeg hogy minden gyári a motoron is meg a injektor rendszeren is  tehát semmi tuning cucc nincs benne amolyan parasztosan rá van kendácsolva  Roll Eyes

Tehát tök gyári motor, van rajta egy injektor és 75 ló 4000 fordulaton.
Az azt jelenti, hogy a motor ugyanazon a fordulaton éri el a maximális teljesítményét, mint a széria 1.6-os, de a maximális teljesítménye nem 50 lóerő, hanem 75, 50%-kal nagyobb. Ez csak úgy lehetséges, ha kb. ennyivel jobb töltöttségi foka lenne a motornak, ami ugyebár nem azt jelenti, hogy ennyivel több benzint adagolunk (ezt tudja esetleg az injektor), hanem ami még fontosabb, ennyivel több levegőt is adunk hozzá. Mivel nincs rajta sem turbó, sem kompresszor...széria dolgokkal...hát, hogy is fogalmazzak.... Szóval én megnézném azt a fékpadot.

Az én 1.6--osom 72 lóerőt tudott más tengellyel, nagyobb karbikkal, rövid szívócsővel, sportkipufogóval, de ami a leglényegesebb, nem 4000-es fordulaton, hanem 5400-on.... Ez nagyon nem mindegy, ugyanis a fordulat egy szorzó a teljesítményben. Ha azonos nyomaték van 20%-kal nagyobb fordulaton, ott a teljesítmény is 20%-kal nagyobb...

Persze minden lehet, csak azt mondom, hogy meglepődnék, ha így lenne 75 ló 4000-en.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #25376 Dátum: 2008 Február 28, 09:20:43 »

milyen elektronikával ? az is az opel gyári ?
  igen !

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #25375 Dátum: 2008 Február 28, 08:55:53 »

    na szóval ab motor  1.6 hengerrel  kompresszió 9alatt  gyári vezteng. gyári kipufdob  gyári szívókönyökbe hegesztett befecskendezővel nagyon kokány szívócső, opel motorról származó injektor rendszer gyújtáselosztó nélküli 4az egyben trafóval nem tom a fajtát amelyiknek még nincs kopogásérzékelője a lényeg hogy minden gyári a motoron is meg a injektor rendszeren is  tehát semmi tuning cucc nincs benne amolyan parasztosan rá van kendácsolva  Roll Eyes

milyen elektronikával ? az is az opel gyári ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #25374 Dátum: 2008 Február 27, 21:53:47 »

Mióta van meg a bogarad?
 Wink
Evil Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #25373 Dátum: 2008 Február 27, 20:57:59 »

    na szóval ab motor  1.6 hengerrel  kompresszió 9alatt  gyári vezteng. gyári kipufdob  gyári szívókönyökbe hegesztett befecskendezővel nagyon kokány szívócső, opel motorról származó injektor rendszer gyújtáselosztó nélküli 4az egyben trafóval nem tom a fajtát amelyiknek még nincs kopogásérzékelője a lényeg hogy minden gyári a motoron is meg a injektor rendszeren is  tehát semmi tuning cucc nincs benne amolyan parasztosan rá van kendácsolva  Roll Eyes
az alap ötlet nekem is ez de eddig féltem tőle
hol lehetne személyesen is meg nézni-vitatni ezt az erőművet?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #25372 Dátum: 2008 Február 27, 20:54:23 »

infót, infót ..........
    na szóval ab motor  1.6 hengerrel  kompresszió 9alatt  gyári vezteng. gyári kipufdob  gyári szívókönyökbe hegesztett befecskendezővel nagyon kokány szívócső, opel motorról származó injektor rendszer gyújtáselosztó nélküli 4az egyben trafóval nem tom a fajtát amelyiknek még nincs kopogásérzékelője a lényeg hogy minden gyári a motoron is meg a injektor rendszeren is  tehát semmi tuning cucc nincs benne amolyan parasztosan rá van kendácsolva  Roll Eyes

Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #25371 Dátum: 2008 Február 27, 20:41:16 »

Jéé...ez nekem új
Mióta van meg a bogarad?
 Wink
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #25370 Dátum: 2008 Február 27, 20:40:00 »

megvan a hiányzó láncszem  a vizes fékpad szorzója  0.6 a tárcsáján írtakhoz képest  tehát így 140 nm 3100as fordulaton    és 75lóerő 4000ezresen úgyhogy Stunt megnyugodhat Roll Eyes

na az egy nagyon szép (és hihető ;-) számadat. az a gratula-kategória ;-)
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #25369 Dátum: 2008 Február 27, 20:32:59 »

megvan a hiányzó láncszem  a vizes fékpad szorzója  0.6 a tárcsáján írtakhoz képest  tehát így 140 nm 3100as fordulaton    és 75lóerő 4000ezresen úgyhogy Stunt megnyugodhat Roll Eyes
infót, infót ..........

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
1303LS
« Hozzászólás #25368 Dátum: 2008 Február 27, 19:13:38 »

megvan a hiányzó láncszem  a vizes fékpad szorzója  0.6 a tárcsáján írtakhoz képest  tehát így 140 nm 3100as fordulaton    és 75lóerő 4000ezresen úgyhogy Stunt megnyugodhat Roll Eyes
Akkkor már csak a többi kérdést kellene megválaszolni.  Wink
Nem elérhető edebug
Hozzászólások: 187

« Hozzászólás #25367 Dátum: 2008 Február 27, 19:07:08 »

ez a normális.
Jéé...ez nekem új

---Andris---
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #25366 Dátum: 2008 Február 27, 19:06:13 »

Sziasztok!
Az lehet hogy a világiás kapcsolón tekerve kehet halványitani aztán lekapcsolni a km óra világitást?
Nekem igy van,ma vettem észre,ez gyári "extra"vagy kontakt hiba?

ez a normális.
Nem elérhető edebug
Hozzászólások: 187

« Hozzászólás #25365 Dátum: 2008 Február 27, 19:04:46 »

Sziasztok!
Az lehet hogy a világiás kapcsolón tekerve kehet halványitani aztán lekapcsolni a km óra világitást?
Nekem igy van,ma vettem észre,ez gyári "extra"vagy kontakt hiba?

---Andris---
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #25364 Dátum: 2008 Február 27, 18:53:06 »

megvan a hiányzó láncszem  a vizes fékpad szorzója  0.6 a tárcsáján írtakhoz képest  tehát így 140 nm 3100as fordulaton    és 75lóerő 4000ezresen úgyhogy Stunt megnyugodhat Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2008 Február 27, 18:54:45 írta tati »

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #25363 Dátum: 2008 Február 27, 17:20:00 »

Erről beszélek nyuszómuszó!  Wink

meeee közbedumáltál ;-)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25362 Dátum: 2008 Február 27, 17:17:29 »

már csak azért se, mert ahhoz a sok benzinen kívül sok levegő is kell. nagyon sok. sokkal több, mint amennyit egy bogármotor akármilyen tengellyel meg akármilyen szelepekkel magába tud szívni...

Erről beszélek nyuszómuszó!  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #25361 Dátum: 2008 Február 27, 17:16:43 »


De 1.6-osból 200 Nm nem jön ki, az csak álom.

már csak azért se, mert ahhoz a sok benzinen kívül sok levegő is kell. nagyon sok. sokkal több, mint amennyit egy bogármotor akármilyen tengellyel meg akármilyen szelepekkel magába tud szívni...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25360 Dátum: 2008 Február 27, 17:16:02 »

kék ledekkel sem?
szomorú vagyok... :-/

Nagyon korszerű motorokkal, jó töltéscserével meg lehet csinálni az 1600-asból a 160 Nm-t, 2000-esből a 200 Nm-t szívó benzinesnél is, de inkább alatta. A bogár typ1-es semmilyen tekintetben nem nevezhető korszerűnek jó töltéscserével.

Na persze a kársztájlingon minden lehetséges, kék leddel, pofámba világító kínai kék-xenonnal erősen közelít...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #25359 Dátum: 2008 Február 27, 17:13:23 »

De 1.6-osból 200 Nm nem jön ki, az csak álom.

kék ledekkel sem?
szomorú vagyok... :-/



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 1376 1377 1378 1379 1380 [1381] 1382 1383 1384 1385 1386 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.201 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.