www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 28, 19:30:44

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1374 1375 1376 1377 1378 [1379] 1380 1381 1382 1383 1384 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14745278 alkalommal)
Nem elérhető Mascarpone
Hozzászólások: 22


« Hozzászólás #25491 Dátum: 2008 Március 03, 18:52:23 »

Köszönöm az infókat, már fel is szerelkeztem a műtéthez. Smiley
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #25490 Dátum: 2008 Március 03, 11:13:17 »

A hátsó ablak fűtés reléje honnan kapja a betáp áramot? Az odáig oké, hogy a kapcsolószálat leviszem az ülés alá, a fesszabályzó melletti helyre, és az valószínűleg a D+-ról kapja egy kapcsolóval megszakítva az áramot. A fesszabályzóról húzzak le egy szálat az ablakfűtésnek? Hogyan van ez gyárilag?
« Utoljára szerkesztve: 2008 Március 03, 11:25:38 írta Zoli »

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #25489 Dátum: 2008 Március 03, 11:10:38 »

Szerintem a hatsoablak futesenek kapcsolojat talaltad meg sikeresen. :-) Az ugyanis pont ott van, jobbra-balra kapcsolodik, ne kerdezd, hogy melyik allasban van bekapcsolva, erre mar nem emlekszem. De van elvileg visszajelzo kis pilacs a kilometeroraban, zolden vilagit, ha be van kapcsolva.

Má aszittem hogy vmi spéci egyedi tuningkapcsolót fedeztem fel rajt'. De mondjuk sztem én hiába kapcsolgatom, az ablakfűtés ahogy néztem nincs bekötve...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #25488 Dátum: 2008 Március 03, 09:14:05 »

A hátsó ablak fűtés reléje honnan kapja a betáp áramot? Az odáig oké, hogy a kapcsolószálat leviszem az ülés alá, a fesszabályzó melletti helyre, és az valószínűleg a D+-ról kapja egy kapcsolóval megszakítva az áramot. A fesszabályzóról húzzak le egy szálat az ablakfűtésnek? Hogyan van ez gyárilag?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #25487 Dátum: 2008 Március 03, 09:06:52 »

   Négy csavar tartja elvileg az ajtó felöli részen.Nekem még középen is meg volt fogatva.Elöször a kormányt vedd le,utána a 2-2 csavar bal és jobb oldalon,a kapcsolósort 2-2 letakart csavar fogja,ha ezt kifordítod,akkor már befér a kezed hogy ki tudd csavarni a km spirált.Utánna kihúzod az órát és feliratozod a rajta lévő drótokat.A műszerfalat le kell emelni a levegő befúlyókról,és úgy tudod magadfelé húzva kivenni.


Sziasztok!
1303-ba műszerfal cserére készülök. Hogy kezdjek neki,mire kell figyelni? Hol találhatok esetleg "robbantott" rajzot? Köszi a segitséget előre is.
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #25486 Dátum: 2008 Március 03, 08:40:12 »

Szerintem a hatsoablak futesenek kapcsolojat talaltad meg sikeresen. :-) Az ugyanis pont ott van, jobbra-balra kapcsolodik, ne kerdezd, hogy melyik allasban van bekapcsolva, erre mar nem emlekszem. De van elvileg visszajelzo kis pilacs a kilometeroraban, zolden vilagit, ha be van kapcsolva.
ha bal oldala van lenyomva, akkor kapcsoltad be..ha bogárral lennék, még mérget is vennék rá  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #25485 Dátum: 2008 Március 03, 08:29:58 »

Sziasztok!
1303-ba műszerfal cserére készülök. Hogy kezdjek neki,mire kell figyelni? Hol találhatok esetleg "robbantott" rajzot? Köszi a segitséget előre is.
Időigényes, meg macerás, de mindent számozz össze, aztán címkézz meg. Szigszalag, meg alkoholos filc pl.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2009


Ex-Mex...

« Hozzászólás #25484 Dátum: 2008 Március 03, 08:10:26 »

Szerintem a hatsoablak futesenek kapcsolojat talaltad meg sikeresen. :-) Az ugyanis pont ott van, jobbra-balra kapcsolodik, ne kerdezd, hogy melyik allasban van bekapcsolva, erre mar nem emlekszem. De van elvileg visszajelzo kis pilacs a kilometeroraban, zolden vilagit, ha be van kapcsolva.
Itt a nyerő tipp!
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #25483 Dátum: 2008 Március 03, 01:21:01 »

Oz haggyán. Én meg a hétvégén fedeztem fel hogy a biztosítéktábla felett van egy kapcsoló.  Ide-oda-ide-oda. Oszt most vagy ide vagy oda van. Grin Valakinek ötlet mia?!
Szerintem a hatsoablak futesenek kapcsolojat talaltad meg sikeresen. :-) Az ugyanis pont ott van, jobbra-balra kapcsolodik, ne kerdezd, hogy melyik allasban van bekapcsolva, erre mar nem emlekszem. De van elvileg visszajelzo kis pilacs a kilometeroraban, zolden vilagit, ha be van kapcsolva.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #25482 Dátum: 2008 Március 03, 00:02:19 »

a kivétel es a beszerelés közt a lehető legrövidebb időnek szabad csak eltelnie másként elfelejted melyik kábelt bovdent csavart stb honnan vetted le 10-12óra elteltével már ne reménykedj hívj szakembert  Grin  Evil

digitális fényképezőgép nagy felbontás ....sokat segíthet Smiley de ha leveszi tutti vagy 10m vezetéket fog kitermelni ami felesleg Smiley
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #25481 Dátum: 2008 Március 02, 23:28:30 »

Sziasztok!
1303-ba műszerfal cserére készülök. Hogy kezdjek neki,mire kell figyelni? Hol találhatok esetleg "robbantott" rajzot? Köszi a segitséget előre is.
a kivétel es a beszerelés közt a lehető legrövidebb időnek szabad csak eltelnie másként elfelejted melyik kábelt bovdent csavart stb honnan vetted le 10-12óra elteltével már ne reménykedj hívj szakembert  Grin  Evil

06208005898
Nem elérhető Mascarpone
Hozzászólások: 22


« Hozzászólás #25480 Dátum: 2008 Március 02, 23:04:42 »

Sziasztok!
1303-ba műszerfal cserére készülök. Hogy kezdjek neki,mire kell figyelni? Hol találhatok esetleg "robbantott" rajzot? Köszi a segitséget előre is.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #25479 Dátum: 2008 Március 02, 21:15:20 »

Sziasztok!
Az lehet hogy a világiás kapcsolón tekerve kehet halványitani aztán lekapcsolni a km óra világitást?
Nekem igy van,ma vettem észre,ez gyári "extra"vagy kontakt hiba?

Oz haggyán. Én meg a hétvégén fedeztem fel hogy a biztosítéktábla felett van egy kapcsoló.  Ide-oda-ide-oda. Oszt most vagy ide vagy oda van. Grin Valakinek ötlet mia?!
« Utoljára szerkesztve: 2008 Március 02, 23:43:54 írta tazoli »
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #25478 Dátum: 2008 Március 02, 13:07:48 »

köszi
arra is volna tipped, hogy csak a padlótálcákat vagy a doblemezeket is érdemes beborítani vele

Ha már szigetelsz, akkor mindent érdemes beborítani, vastagodik az anyag, kevesebb zaj jön be és kevesebb hő is közlekedik ki-be.
Persze súlya az van neki, és megfelelően kell kezelni.
Csináltam ilyen szigeteléseket már.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25477 Dátum: 2008 Március 02, 10:24:47 »

őő.. mik azok a csészék?  Roll Eyes

itt talán látszik az olajpumpa tengelye és hogy belül is kikopott a horony (kb "5 óránál" egy sötétebb rész)

A csészék a szeleptőkék, szelepemelő csészék, 8 db van a motorban, ha szétjön a blokk, kipotyognak.

A tengelyben a horony megkopik, de annyira nem szokott kikopni, hogy az olajpumpa nyelvét ne tudja hajtani, nem kell aggódni.
Az olajpumpa nem egy nagy összeg, ha kérdéses, ha kopott akkor én cserélném.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #25476 Dátum: 2008 Március 02, 10:19:51 »

Vezérműtengelyből a horony nem szokott kikopni.
Számozd össze a csészéket, hogy ugyanoda, arra a helyre kerüljenek vissza.
őő.. mik azok a csészék?  Roll Eyes

itt talán látszik az olajpumpa tengelye és hogy belül is kikopott a horony (kb "5 óránál" egy sötétebb rész)

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25475 Dátum: 2008 Március 02, 10:10:17 »

ok, kössz, még nem tudom.
ha ez így nem gáz és maradhat a vezérműtengely(?) is, akkor talán nem kell Smiley

Vezérműtengelyből a horony nem szokott kikopni.
Számozd össze a csészéket, hogy ugyanoda, arra a helyre kerüljenek vissza.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #25474 Dátum: 2008 Március 02, 09:55:28 »

ok, kössz, még nem tudom.
ha ez így nem gáz és maradhat a vezérműtengely(?) is, akkor talán nem kell Smiley

jolvan mert ha kel szolj oylan áalapotba van mint a kuplung amit adtam  Wink

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #25473 Dátum: 2008 Március 02, 09:52:41 »

ha kel van olajpumpám jo
ok, kössz, még nem tudom.
ha ez így nem gáz és maradhat a vezérműtengely(?) is, akkor talán nem kell Smiley
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #25472 Dátum: 2008 Március 02, 09:50:24 »

akkor jó.
egymáshoz képest jók. végülis csak egy irányban kell folyamatosan forognia, akkor gondolom azért nem baj

ha kel van olajpumpám jo

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #25471 Dátum: 2008 Március 02, 09:48:34 »

Ez normális, ha a két kerék egymáshoz képest mozdul el, kottyan, az a gáz.
Ha a vezérműtengelyben lóg, az nem baj.
akkor jó.
egymáshoz képest jók. végülis csak egy irányban kell folyamatosan forognia, akkor gondolom azért nem baj
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25470 Dátum: 2008 Március 02, 09:46:55 »

ilyen

Ez normális, ha a két kerék egymáshoz képest mozdul el, kottyan, az a gáz.
Ha a vezérműtengelyben lóg, az nem baj.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #25469 Dátum: 2008 Március 02, 09:42:38 »


egyébként marha nagy holtjátéka van az olajpumpa fogaskerekeinek Sad a fogaskerék tengelyét a vezérműtangely hajtja? mindkettő eléggé be van nyomódva sajnos

ilyen

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25468 Dátum: 2008 Március 02, 09:42:23 »

köszi
arra is volna tipped, hogy csak a padlótálcákat vagy a doblemezeket is érdemes beborítani vele

Tálcát, de bevágva. pontosan.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #25467 Dátum: 2008 Március 02, 09:40:53 »

Én a Bakátson vettem oda való szigeteléseket.De szerintem bármelyik bogaras boltban kapsz ilyent.
köszi
megnézem

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #25466 Dátum: 2008 Március 02, 09:39:38 »

Autóhifisektől szerzett bitumenlapot.
köszi
arra is volna tipped, hogy csak a padlótálcákat vagy a doblemezeket is érdemes beborítani vele

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #25465 Dátum: 2008 Március 02, 09:39:29 »

üdvw mindenkinek!
hamarosan raknám össze a bogit és volna egy kérdésem a belső szőnyegezés alá kell rakni valamit, hangszigetelőt, bármit, akármit?
ha kellene milyen anyagokat érdemes használni?
Én a Bakátson vettem oda való szigeteléseket.2006-ban,7.000-Ft volt a 4db-os set.

De szerintem bármelyik bogaras boltban kapsz ilyent.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Március 02, 09:41:09 írta Narancs »
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25464 Dátum: 2008 Március 02, 09:36:52 »

ez miért is jó?


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #25463 Dátum: 2008 Március 02, 09:35:10 »

hello!
Te már sok bogár motort "láttál", a bogár motorját minden felújításnál vonalba kell fúrni és a fő tengelyét köszörülni, vagy van rá esély, hogy "csak"
csapágyazással orvosolható?
(nem szükségszerű felújítás,1.3-ról 1.6-ra alakítás)

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25462 Dátum: 2008 Március 02, 09:32:51 »

üdvw mindenkinek!
hamarosan raknám össze a bogit és volna egy kérdésem a belső szőnyegezés alá kell rakni valamit, hangszigetelőt, bármit, akármit?
ha kellene milyen anyagokat érdemes használni?

Autóhifisektől szerzett bitumenlapot.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #25461 Dátum: 2008 Március 02, 09:31:46 »

A hangsúly a minden csavaron van. Van 1-2 ami nagyon el tud bújni. Az olajpumpa ki van szedve? Nem csak a fedele, hanem az egész?

érdekes hogy mindenki ezzel kezdi hogy MINDEN csavart vegyünk ki Smiley még átnézem tényleg mind kint van-e
igen olajpumpa is kint van,

egyébként marha nagy holtjátéka van az olajpumpa fogaskerekeinek Sad a fogaskerék tengelyét a vezérműtangely hajtja? mindkettő eléggé be van nyomódva sajnos
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #25460 Dátum: 2008 Március 02, 09:26:58 »

üdvw mindenkinek!
hamarosan raknám össze a bogit és volna egy kérdésem a belső szőnyegezés alá kell rakni valamit, hangszigetelőt, bármit, akármit?
ha kellene milyen anyagokat érdemes használni?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25459 Dátum: 2008 Március 02, 09:25:00 »

kinek van használható tippje, hogy kell a már szétszerelt motorblokkot szétválasztani? nem akarom megsérteni. tuti össze van ragasztva, mindenhol narancssárga kenhető gumiszerű tömítéssel találkoztunk eddig is. a két blokkfél közt is lesz. hol feszítsük szét, ahol nem káros? vagy mi a jó módszer?
ja és miért van 6 nagy (talán 17es) és sok kis csavar körben? összeszerelésnél a nagyokat nyomatékkulcssal kell meghúzni, vagy olyan csak a hengerfejnél van?

Felül, a kuplungháznál kell elkezdeni nagyon óvatosan szétfeszíteni egy késsel. Beütögentni kalapáccsal.
A narancssárga kenhető szilikongumi tömítő az, amit enm szabad használni a blokkfelek összetömítésénél. Már régebben volt erről szó. Gyanítom ezt is valami "mezei" autószeerelő tett össze, aki nem nagyon értett a bogármotorhoz.

A nagy csavarok pontosan a csapágylétra csavarjai, azok szorítják össze az osztott csapágyakat, továbbá tulajdonképpen a két blokkfelet. A körben, peremen lévő és a hátsó kisebb csavar (amit el lehet felejteni kiszedni és a nagyok után elsőnek kell meghúzni) pedig majdnem csak tömítés célokat szolgálnak, a blokk összefogásban nincs annyira szerepük, mint  nagyoknak.

A nagyok meghúzási nyomatéka nagyon fontos. Ha ezek nincsenek jól meghúzva, akkor a két blokkfél mozog, csapágykopás, olajnyomás vesztés és olajfolyás lesz az eredménye viszonylag hamar. A gyári adat 35 Nm a nagy csavarokra (M12-esek), de tuninmotoroknál a 50-70 Nm az elfogadott és ajánlott (forrás: Gene Berg, Bill Fisher)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25458 Dátum: 2008 Március 02, 09:15:17 »

A hangsúly a minden csavaron van. Van 1-2 ami nagyon el tud bújni. Az olajpumpa ki van szedve? Nem csak a fedele, hanem az egész?


A hátsó henger alatt-mögött egy csavart mindig fedi az olaj a régebbi motoroknál. Azt sokadszorra is hajlamos az ember elfelejteni...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25457 Dátum: 2008 Március 02, 09:14:08 »

srácok, ennek van értelme ? valaki hazsnált már közületek?

<beszúrt kép törölve>

Egyik értelme, hogy szélesebb vagy keskenyebb, módosított löketű motorokhoz is lehet használni, mert a hossza "automatikusan" beáll. A másik, hogy a tömítő gumikra állandó nyomást ad, elméletileg kisebb az esély, hogy folyni kezd amikor a (rossz minőségű) tömítőgumi megereszkedik.
A harmadik valóban az, hogy könnyű cserélni, ha bármi miatt szükségessé válik. Itt elsősorban homok (dűne) buggy-kra gondolok ahol mechanikai sérülés is érheti.

Hátránya, hogy hajlamos folyni az összecsúszásnál is, némelyik nagyon gyatra minőség....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25456 Dátum: 2008 Március 02, 07:55:37 »

A hangsúly a minden csavaron van. Van 1-2 ami nagyon el tud bújni. Az olajpumpa ki van szedve? Nem csak a fedele, hanem az egész?

kinek van használható tippje, hogy kell a már szétszerelt motorblokkot szétválasztani? nem akarom megsérteni. tuti össze van ragasztva, mindenhol narancssárga kenhető gumiszerű tömítéssel találkoztunk eddig is. a két blokkfél közt is lesz. hol feszítsük szét, ahol nem káros? vagy mi a jó módszer?
ja és miért van 6 nagy (talán 17es) és sok kis csavar körben? összeszerelésnél a nagyokat nyomatékkulcssal kell meghúzni, vagy olyan csak a hengerfejnél van?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #25455 Dátum: 2008 Március 02, 06:24:10 »

Egy már nem használatos késsel kellene elkezdeni olyan helyen, ami nem tömítő felület. MInden csavart le kell szedni körbe mindkét oldalon, hacsak egy is bent marad, nagyot szopsz és nem jön szét. Tehát gondosan mindent kicsavaroz, kést érzéssel bekalapál, majd óvatosan nekilát a szétfeszítésnek.
Ha el tudsz jönni értem, segítek, de épp nincs kocsim. :-))))

kinek van használható tippje, hogy kell a már szétszerelt motorblokkot szétválasztani? nem akarom megsérteni. tuti össze van ragasztva, mindenhol narancssárga kenhető gumiszerű tömítéssel találkoztunk eddig is. a két blokkfél közt is lesz. hol feszítsük szét, ahol nem káros? vagy mi a jó módszer?
ja és miért van 6 nagy (talán 17es) és sok kis csavar körben? összeszerelésnél a nagyokat nyomatékkulcssal kell meghúzni, vagy olyan csak a hengerfejnél van?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #25454 Dátum: 2008 Március 02, 00:37:25 »

kinek van használható tippje, hogy kell a már szétszerelt motorblokkot szétválasztani? nem akarom megsérteni. tuti össze van ragasztva, mindenhol narancssárga kenhető gumiszerű tömítéssel találkoztunk eddig is. a két blokkfél közt is lesz. hol feszítsük szét, ahol nem káros? vagy mi a jó módszer?
ja és miért van 6 nagy (talán 17es) és sok kis csavar körben? összeszerelésnél a nagyokat nyomatékkulcssal kell meghúzni, vagy olyan csak a hengerfejnél van?
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #25453 Dátum: 2008 Március 01, 23:21:40 »


Akkor egyik, a vaskosabb az nyilván megy az akksira(+), és a másik?  Visszajelző ?
igen
Nem elérhető bogi70
Hozzászólások: 77


« Hozzászólás #25452 Dátum: 2008 Március 01, 22:06:09 »

Tisztelet "bogarasok" !
Röviden : 71-es  bogáron komplett fütéscsatornát kell cserélnem . Van méretkülönbség  1300-as és 1302-es között? 
Oldalak: 1 ... 1374 1375 1376 1377 1378 [1379] 1380 1381 1382 1383 1384 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.122 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.