www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 19:02:30

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 139 140 141 142 143 [144] 145 146 147 148 149 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14815658 alkalommal)
Nem elérhető Holló
Hozzászólások: 2259


yeah Boy

« Hozzászólás #74891 Dátum: 2015 Június 28, 19:11:20 »

stét, tudna valaki segíteni?
 itt mi a sorrend?

[a csatolmányt egy admin törölte]

Tudtátok, hogy a holló az 1etlen madárfaj, ami pusztán az élvezet kedvéért repül?
by KIZS
Nem elérhető Holló
Hozzászólások: 2259


yeah Boy

« Hozzászólás #74890 Dátum: 2015 Június 27, 13:35:40 »

nem szeretne valaki kipufogót cserélni ma nekem dunakeszin honoráriumért?
van a hőcserélő helyett J cső, de nem férek hozzá a csavarokhoz.

szipka

Tudtátok, hogy a holló az 1etlen madárfaj, ami pusztán az élvezet kedvéért repül?
by KIZS
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74889 Dátum: 2015 Június 26, 08:12:14 »

nem a kulccsal van gond hanem a csavar megsínylette az aszfaltot Cheesy
Mer' mindig ez az ültetés, meg a hülyezene!  Grin

Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #74888 Dátum: 2015 Június 25, 21:42:58 »

Ezt hogy érted? Hogy egy 10-es csavar lesz az imbuszkulcs, amire ráhegesztesz egy anyát és kitekered egy 17-es csillaggal? Felejtsd el.
vegyél egy RENDES imbuszt.
Én ilyet vettem, persze megfelelő méretben. Nem kérdezett semmit, kitekerte a csavart, persze egy colos csővel hosszabbítva.
<beszúrt kép törölve>
nem a kulccsal van gond hanem a csavar megsínylette az aszfaltot Cheesy
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #74887 Dátum: 2015 Június 25, 21:38:38 »

Ezt hogy érted? Hogy egy 10-es csavar lesz az imbuszkulcs, amire ráhegesztesz egy anyát és kitekered egy 17-es csillaggal? Felejtsd el.
vegyél egy RENDES imbuszt.
Én ilyet vettem, persze megfelelő méretben. Nem kérdezett semmit, kitekerte a csavart, persze egy colos csővel hosszabbítva.
<beszúrt kép törölve>
Ez tényleg így van! Szó szerint!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74886 Dátum: 2015 Június 25, 21:35:05 »

ok de szerintem co heg nélkül ugysem uszom meg
Ezt hogy érted? Hogy egy 10-es csavar lesz az imbuszkulcs, amire ráhegesztesz egy anyát és kitekered egy 17-es csillaggal? Felejtsd el.
vegyél egy RENDES imbuszt.
Én ilyet vettem, persze megfelelő méretben. Nem kérdezett semmit, kitekerte a csavart, persze egy colos csővel hosszabbítva.

Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #74885 Dátum: 2015 Június 25, 20:58:27 »

hi
lehet hogy láma kérdés, de
kuplungszerkezetben a kalapácsokat hány mm-re kell állítani?
mire kell figyelni, hogyan lehet elsőre jót csinálni?
köszi
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #74884 Dátum: 2015 Június 25, 20:36:44 »

de előbb a betöltő csavarját próbáld meg kilazítani, nehogy ottmaradj olaj nélkül
ok de szerintem co heg nélkül ugysem uszom meg
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #74883 Dátum: 2015 Június 25, 16:29:50 »

köszi

de előbb a betöltő csavarját próbáld meg kilazítani, nehogy ottmaradj olaj nélkül

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #74882 Dátum: 2015 Június 25, 15:16:16 »

17
köszi
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #74881 Dátum: 2015 Június 25, 11:27:30 »

Mekkora imbusz kell a valto olaj leengedo csavarhoz?
17
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #74880 Dátum: 2015 Június 25, 10:16:12 »

Mekkora imbusz kell a valto olaj leengedo csavarhoz?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #74879 Dátum: 2015 Június 24, 11:13:54 »

A trisó mindent kivisz.
Alut is.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74878 Dátum: 2015 Június 24, 09:17:14 »

Pár kép a bogárszerelésről. Egy kb két évet állt autó karbija van a képeken.
Szép baleset ultrahangos mosó nélkül tisztítani.

A trisó mindent kivisz.

Bácsi Győző
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #74877 Dátum: 2015 Június 23, 22:35:30 »

Nekem brigeciolos aztatas + fogkefes mosas szepen kipucolta a karbit kivul-belul (masik auton).

Itt karbitisztító+ féktisztító + kaparás ezerrel. Tiszta lett, de maradt az alapjárati rendszerben valami.
Szelepcsere megoldotta.
 Most frankó lett a gép, kivéve a kuplung csúszást. Az már már brutális méreteket ölt  Cheesy Cheesy

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #74876 Dátum: 2015 Június 23, 22:29:10 »

Pár kép a bogárszerelésről. Egy kb két évet állt autó karbija van a képeken.
Szép baleset ultrahangos mosó nélkül tisztítani.

Nekem brigeciolos aztatas + fogkefes mosas szepen kipucolta a karbit kivul-belul (masik auton).


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #74875 Dátum: 2015 Június 23, 22:07:44 »

Gumiboginak és csapatának ezer hála, műszakis lett a foltos bogár  Grin Grin Grin


[a csatolmányt egy admin törölte]

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #74874 Dátum: 2015 Június 23, 22:04:35 »

És a szokásos torzió fedél anyaghiány probléma:


[a csatolmányt egy admin törölte]

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #74873 Dátum: 2015 Június 23, 22:03:25 »

Pár kép a bogárszerelésről. Egy kb két évet állt autó karbija van a képeken.
Szép baleset ultrahangos mosó nélkül tisztítani.


[a csatolmányt egy admin törölte]

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74872 Dátum: 2015 Június 23, 09:19:07 »

Ha nincs, hát nincs.:-)
Amúgy nem hiszem, hogy az irdatlan mennyiségű zsírt ne tudná megfogni a jó állapotú használt karmantyú. Wink
ami mellékesen egy szimering,

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74871 Dátum: 2015 Június 23, 09:07:22 »

az én szettemben nincs.  Cool (mert nincs semmiféle szettem)
Ha nincs, hát nincs.:-)
Amúgy nem hiszem, hogy az irdatlan mennyiségű zsírt ne tudná megfogni a jó állapotú használt karmantyú. Wink

Bácsi Győző
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #74870 Dátum: 2015 Június 22, 13:02:18 »

Amúgy meg benne van a szettben... Cheesy
az én szettemben nincs.  Cool (mert nincs semmiféle szettem)

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74869 Dátum: 2015 Június 20, 09:46:56 »

ok, köszi, igazából csak elméleti a kérdés, mert mivel full felújítás lesz a Karmann-nál és új féktárcsa, ezért eleve is vétek lenne ilyen kütyük cseréjét kihagyni.
Amúgy meg benne van a szettben... Cheesy

Bácsi Győző
Nem elérhető HenczBandi
Hozzászólások: 54


« Hozzászólás #74868 Dátum: 2015 Június 20, 09:38:36 »

Szerintem kárpitossal rakasd be,vagy csináltass vele újat.
De az is teliben jön, csak van hozzá plusz egy fecni a tető belsejére, úgyhogy vagdosni kell.
Köszi a válaszokat, konzultálok egy kárpitossal, bár a bogarat épp azért vettük, hogy mindent amit lehet megpróbáljunk megcsinálni mi:)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #74867 Dátum: 2015 Június 17, 17:29:05 »

Egy kérdés:

tudja valaki, hogy ezt a tárcsaféknél szokták-e, kell-e cserélni akkor, amikor tárcsacsere van?
Cseréld.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #74866 Dátum: 2015 Június 17, 16:09:00 »

Elvileg cserélni kéne, amikor lehúzod, mert veszít a rugalmasságából. Dobféknél így van.
ok, köszi, igazából csak elméleti a kérdés, mert mivel full felújítás lesz a Karmann-nál és új féktárcsa, ezért eleve is vétek lenne ilyen kütyük cseréjét kihagyni.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #74865 Dátum: 2015 Június 17, 16:03:18 »

Egy kérdés:

tudja valaki, hogy ezt a tárcsaféknél szokták-e, kell-e cserélni akkor, amikor tárcsacsere van?
Elvileg cserélni kéne, amikor lehúzod, mert veszít a rugalmasságából. Dobféknél így van.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #74864 Dátum: 2015 Június 17, 16:01:12 »

Egy kérdés:

tudja valaki, hogy ezt a tárcsaféknél szokták-e, kell-e cserélni akkor, amikor tárcsacsere van?

[a csatolmányt egy admin törölte]

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #74863 Dátum: 2015 Június 17, 12:46:53 »

Kész a Karmann alváz! Smiley Homokolva, kihegesztve, üregelve, savas alapozva és rücsizve, valamint fényezve!
Most összerakás, minden alkatrész új, vagy felújításra kerül, aztán a bódé kasznizás ősszel indul. Aztán fényezés és összerakás. Ha minden jól meg, jövő kora nyárra meglesz. Köszönöm Földi Balázsnak és stábjának! (előre is Smiley )
Ja, és új benzincső is van az alvázalagútban! Wink


[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2015 Június 17, 12:48:43 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #74862 Dátum: 2015 Június 15, 19:59:09 »

Meg a komplett seggét. Grin
Tényleg, még az olajpumpát is elvitték. Micsoda világ!

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #74861 Dátum: 2015 Június 15, 19:57:38 »

Lelopták a kipufogódat?
Meg a komplett seggét. Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #74860 Dátum: 2015 Június 15, 19:54:33 »

mai szmb cipész cipője
<beszúrt kép törölve>
Lelopták a kipufogódat?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #74859 Dátum: 2015 Június 15, 19:13:54 »

mai szmb cipész cipője

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #74858 Dátum: 2015 Június 15, 10:07:00 »

Schiebedachosnál kevesebb a pálca.

De az is teliben jön, csak van hozzá plusz egy fecni a tető belsejére, úgyhogy vagdosni kell.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #74857 Dátum: 2015 Június 15, 09:52:33 »

ÜdVW,
egy gyári 1303-mas hibátlan tetőkárpit mekkora kincs? Tervezem betenni a kocsinkba, de az tetőablakos így vágni kellene. Ha ez egy nagyon ritka dolog akkor nem tenném tökre, de ha tucat, akkor befaragnám:)
Remélem ebbe a topicba elfér ez:)
 Köszönöm: Bandi
Schiebedachosnál kevesebb a pálca.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
pecek
« Hozzászólás #74856 Dátum: 2015 Június 15, 09:01:20 »

ÜdVW,
egy gyári 1303-mas hibátlan tetőkárpit mekkora kincs? Tervezem betenni a kocsinkba, de az tetőablakos így vágni kellene. Ha ez egy nagyon ritka dolog akkor nem tenném tökre, de ha tucat, akkor befaragnám:)
Remélem ebbe a topicba elfér ez:)
 Köszönöm: Bandi

Szerintem kárpitossal rakasd be,vagy csináltass vele újat.
Nem elérhető HenczBandi
Hozzászólások: 54


« Hozzászólás #74855 Dátum: 2015 Június 15, 08:50:43 »

ÜdVW,
egy gyári 1303-mas hibátlan tetőkárpit mekkora kincs? Tervezem betenni a kocsinkba, de az tetőablakos így vágni kellene. Ha ez egy nagyon ritka dolog akkor nem tenném tökre, de ha tucat, akkor befaragnám:)
Remélem ebbe a topicba elfér ez:)
 Köszönöm: Bandi
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74854 Dátum: 2015 Június 13, 14:35:12 »

az első kép a lendkerék
ha nem muszáj nem cserélném, csak felújítani esetleg


a második a szerkezet
ez is kapott kicsit
Kicsit.
De van, mint kiderült két szett, a régi asztalos, meg a napsugaras is.

Bácsi Győző
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #74853 Dátum: 2015 Június 13, 13:20:07 »

az első kép a lendkerék
ha nem muszáj nem cserélném, csak felújítani esetleg


a második a szerkezet
ez is kapott kicsit
Ezt a szettet dobhatod a vasba sajnos.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #74852 Dátum: 2015 Június 12, 23:35:40 »

lendkerék, kicsit repedezett...plusz meg van égve
az első kép a lendkerék
ha nem muszáj nem cserélném, csak felújítani esetleg


a második a szerkezet
ez is kapott kicsit

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2015 Június 12, 23:40:27 írta szilati »
Oldalak: 1 ... 139 140 141 142 143 [144] 145 146 147 148 149 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.146 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.