www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 15:11:59

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 137 138 139 140 141 [142] 143 144 145 146 147 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13210506 alkalommal)
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #74955 Dátum: 2015 Július 19, 22:34:58 »

Mai Szopasson Meg Bogarad megvolt, ~60 km kocsikazas utan menet kozben se kep se hang. Allt, hult 30-40 percet, beindult, nincs alapjarat, visszadurrog. Elindulok, 500m mulva megint kampo. All, hul, semmi. Sok vakaraszas utan az ac tunik bunosnek, remelem tenyleg csak ennyi. Valoszinu eloszor segitett, hogy emelkedon pihent, hatra folyhatott valamennyi nyal, ahogy felertem a vizszintesen ehenhalt.

Az mas kerdes, hogy ez a masodik Pierburg par szaz km alatt..lassan tobb ac-t fogyaszt, mint benzint Huh Undecided masoktol nem nagyon hallom, hogy szivnanak ezekkel. Lehet hogy cso keresztmetszet, vagy szuro merete/koszossaga vagy ilyesmi nyirja ki? Elotte van egy szuro, utana semmi. Az tuti, hogy ezentul tartok a kocsiban egy tartalekot.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #74954 Dátum: 2015 Július 19, 19:13:31 »

Sziasztok!
Szóval, túlnyomás van a motorban, fölfelé az olajbeöntő felé fújja a füstöt,ha leveszem a beöntő kupakját ömlik a füst,és nem jár a henger.
Gondoltam ha lesz időm szétszedem neki,de mindenáron ragaszkodik hozzá, hogy előbb kérdezzem meg a fórumon a kipufogó szelep hézagnélküliséget,mert egy autószerelő mondta neki hogy az a baj.
Már ez három hónapos probléma,nem használja a bogarat,de a Wándorbogáron szeretne ott lenni,most Megkérdeztem!
Dolgoztam éjjel, és akkor jutott eszembe rá kérdezni.

OK. Hát ebből nem biztos ,hogy lesz VWándorbogár. Gyoma még lehet Wink ,hajrá!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #74953 Dátum: 2015 Július 19, 16:09:38 »

vagy elkoptak/eltörtek a gyűrűk vagy elrepedt eltört le égett a dugattyú széle, vagy kdf Józsi szerint annyira elkopott a szelepvezető hogy felmegy a szelepfedélbe a kipufogógáz..
Egy szó mint száz szét kell szedni és rendesen megcsinálni az egészet a tieddel együtt....

Az lesz a vége,hogy szétszedjük,de azért ott van az a "hátha "nem kell szétszedni.
Amúgy jó hogy nem indultunk el Horvátba a busszal, mert szerintem az első emelkedő közepén ott ücsörögnék még mindig, hogy hogyan tovább T2 Smiley De amúgy egész jól bírja, a mindennapokat! Smiley Smiley
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74952 Dátum: 2015 Július 19, 15:22:26 »

Sziasztok!
Szóval, túlnyomás van a motorban, fölfelé az olajbeöntő felé fújja a füstöt,ha leveszem a beöntő kupakját ömlik a füst,és nem jár a henger.
Gondoltam ha lesz időm szétszedem neki,de mindenáron ragaszkodik hozzá, hogy előbb kérdezzem meg a fórumon a kipufogó szelep hézagnélküliséget,mert egy autószerelő mondta neki hogy az a baj.
Már ez három hónapos probléma,nem használja a bogarat,de a Wándorbogáron szeretne ott lenni,most Megkérdeztem!
Dolgoztam éjjel, és akkor jutott eszembe rá kérdezni.

vagy elkoptak/eltörtek a gyűrűk vagy elrepedt eltört le égett a dugattyú széle, vagy kdf Józsi szerint annyira elkopott a szelepvezető hogy felmegy a szelepfedélbe a kipufogógáz..
Egy szó mint száz szét kell szedni és rendesen megcsinálni az egészet a tieddel együtt....

1303LS
« Hozzászólás #74951 Dátum: 2015 Július 19, 14:41:58 »

Sziasztok!
Szóval, túlnyomás van a motorban, fölfelé az olajbeöntő felé fújja a füstöt,ha leveszem a beöntő kupakját ömlik a füst,és nem jár a henger.
Gondoltam ha lesz időm szétszedem neki,de mindenáron ragaszkodik hozzá, hogy előbb kérdezzem meg a fórumon a kipufogó szelep hézagnélküliséget,mert egy autószerelő mondta neki hogy az a baj.
Már ez három hónapos probléma,nem használja a bogarat,de a Wándorbogáron szeretne ott lenni,most Megkérdeztem!
Dolgoztam éjjel, és akkor jutott eszembe rá kérdezni.

Az alkarészesben volt mostanában komplett motor eladó.
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #74950 Dátum: 2015 Július 19, 14:12:05 »

Hajnali negyed kettőkor???

Sziasztok!
Szóval, túlnyomás van a motorban, fölfelé az olajbeöntő felé fújja a füstöt,ha leveszem a beöntő kupakját ömlik a füst,és nem jár a henger.
Gondoltam ha lesz időm szétszedem neki,de mindenáron ragaszkodik hozzá, hogy előbb kérdezzem meg a fórumon a kipufogó szelep hézagnélküliséget,mert egy autószerelő mondta neki hogy az a baj.
Már ez három hónapos probléma,nem használja a bogarat,de a Wándorbogáron szeretne ott lenni,most Megkérdeztem!
Dolgoztam éjjel, és akkor jutott eszembe rá kérdezni.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #74949 Dátum: 2015 Július 19, 10:58:38 »

Sziasztok!
Egy haverom erölteti hogy kérdezzem meg.

Hajnali negyed kettőkor???

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74948 Dátum: 2015 Július 19, 09:03:11 »

Sziasztok!
Egy haverom erölteti hogy kérdezzem meg.
Ha elállítódik és elfogy a kipufogó szelephézag, akkor az tud túlnyomást okozni a motorban,annyira hogy az olajat nyomja mindenhol?

marhaság

1303LS
« Hozzászólás #74947 Dátum: 2015 Július 19, 07:07:27 »

Sziasztok!
Egy haverom erölteti hogy kérdezzem meg.
Ha elállítódik és elfogy a kipufogó szelephézag, akkor az tud túlnyomást okozni a motorban,annyira hogy az olajat nyomja mindenhol?

Nem, semmi köze hozzá.
Az olajbetöltőnél a légszűrő felé menő szellőzőcsőben tud a kis szűrő eldugulni. Vagy ha tuningbetöltő tuninglégszűrő van rajta akkor meg kell oldani a normális karterszellőzést.
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #74946 Dátum: 2015 Július 19, 01:15:15 »

Sziasztok!
Egy haverom erölteti hogy kérdezzem meg.
Ha elállítódik és elfogy a kipufogó szelephézag, akkor az tud túlnyomást okozni a motorban,annyira hogy az olajat nyomja mindenhol?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74945 Dátum: 2015 Július 17, 14:58:21 »

pontos, komplett typ1 és typ4 motor súlyokat tud mondani valaki?
én 115 kg-t találtam a t1-re és 141-t a t4-re, de mindenhol mást írnak.
a 110-115 az jó  a komplett typ 1re

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #74944 Dátum: 2015 Július 17, 10:12:48 »

pontos, komplett typ1 és typ4 motor súlyokat tud mondani valaki?
én 115 kg-t találtam a t1-re és 141-t a t4-re, de mindenhol mást írnak.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
1303LS
« Hozzászólás #74943 Dátum: 2015 Július 16, 14:44:50 »

Jéé, ilyen is volt. Smiley
Pont egy hete ellenőriztem a váltóolajat, meg kellett is töltenem bele. Eléggé macerás várni, hogy "ha kifolyik, akkor jó a szint"...
Amúgy ha nem hatos köracél (hanem mondjuk sárgaréz), akkor is jó lehet, azt meg otthon kihajtod, meg ellapítod samuval...
Vagy egy ződsárga dróóót.  Grin Csak, hogy dizájnos legyen.
Előrendelést veszek fel, postával 3000/db, 3 napon belül postázom. 10 dbtól indul a "gyártás".  Grin
Feliratkozás indulhat:

1.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #74942 Dátum: 2015 Július 16, 08:01:57 »

Úgy látom, hogy folyik a váltóolaj az Oválból. Szerencsére nem a féknél vagy a féltengely gumiharangnál, hanem valahol máshol (vagy nem is az folyik :-)).
Gondoltam, ránézek az olajszintre, ehhez találtam egy hasznos kis rajzot. Valaki gyárthatna ilyet. Tati?
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Jéé, ilyen is volt. Smiley
Pont egy hete ellenőriztem a váltóolajat, meg kellett is töltenem bele. Eléggé macerás várni, hogy "ha kifolyik, akkor jó a szint"...
Amúgy ha nem hatos köracél (hanem mondjuk sárgaréz), akkor is jó lehet, azt meg otthon kihajtod, meg ellapítod samuval...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #74941 Dátum: 2015 Július 16, 06:35:19 »

Úgy látom, hogy folyik a váltóolaj az Oválból. Szerencsére nem a féknél vagy a féltengely gumiharangnál, hanem valahol máshol (vagy nem is az folyik :-)).
Gondoltam, ránézek az olajszintre, ehhez találtam egy hasznos kis rajzot. Valaki gyárthatna ilyet. Tati?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74940 Dátum: 2015 Július 15, 22:25:38 »

Jé, tényleg ..  Múltkor én sem kerültem lapátra .. Vagyis lapát nélkül távoztam. .  Grin
nekem 2van az egyik dobozában a másikat tényleg evezőnek használjuk Roll Eyes havat még egyik sem látott Jezusom ...

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #74939 Dátum: 2015 Július 15, 20:53:44 »

most miért akarjátok elrisztani?  Grin
pl nekem nincs is hólapátom, pedig jártam párszor Gumiboginál Grin

Jé, tényleg ..  Múltkor én sem kerültem lapátra .. Vagyis lapát nélkül távoztam. .  Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #74938 Dátum: 2015 Július 15, 18:08:30 »

most miért akarjátok elrisztani?  Grin
pl nekem nincs is hólapátom, pedig jártam párszor Gumiboginál Grin
Előtte biztos bevarrtad a zsebedet.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #74937 Dátum: 2015 Július 14, 13:21:15 »

most miért akarjátok elrisztani?  Grin
pl nekem nincs is hólapátom, pedig jártam párszor Gumiboginál Grin
Dehogy riasztom.
Csak edzem! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #74936 Dátum: 2015 Július 14, 13:17:47 »

Menj csak el Gumibogihoz.
Mire észbe kapsz,már rád is melegitett egy dobozba zárt,univerzális hólapátot.
Ha tél,ha nyár,nem menekülsz! Grin
most miért akarjátok elrisztani?  Grin
pl nekem nincs is hólapátom, pedig jártam párszor Gumiboginál Grin
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #74935 Dátum: 2015 Július 14, 13:04:39 »



Ui.:
Hólapát... nyáron?  Grin
Menj csak el Gumibogihoz.
Mire észbe kapsz,már rád is melegitett egy dobozba zárt,univerzális hólapátot.
Ha tél,ha nyár,nem menekülsz! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető VadkanKoma
Hozzászólások: 16

« Hozzászólás #74934 Dátum: 2015 Július 14, 12:59:34 »

Mindenkinek köszönöm a gyors segítséget!

Ui.:
Hólapát... nyáron?  Grin
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #74933 Dátum: 2015 Július 14, 12:56:59 »

Nálam is bontatlan.  Grin
Azaz ellátta feladatát: elriasztotta a havat! Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #74932 Dátum: 2015 Július 14, 12:54:57 »


1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #74931 Dátum: 2015 Július 14, 12:46:26 »

csak ne hagyd magad hólapátra rábeszélni.... Bár én is evezőnek használom mostanába  Grin


...én többször is használtam!!  Tongue
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #74930 Dátum: 2015 Július 14, 12:19:30 »

csak ne hagyd magad hólapátra rábeszélni.... Bár én is evezőnek használom mostanába  Grin
Nálam is bontatlan.  Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74929 Dátum: 2015 Július 14, 11:13:32 »

ha úgy gondolod akkor a  kerék problémát mi is megtudjuk nézni:

ftgumi.hu

üdv a csapatban!

csak ne hagyd magad hólapátra rábeszélni.... Bár én is evezőnek használom mostanába  Grin

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #74928 Dátum: 2015 Július 14, 11:06:05 »

Sziasztok!

Új vagyok még a bogaras életben, csupán 3 hónapja van a birtokomban egy 1972-es VW 1300-as. (első autó) Szerelés tekintetében ezért amatőrségem kérlek bocsássátok meg, kivéve ha már tényleg valami baromságot mondanék vagy feltételeznék!
Viszont előjött most egy olyan probléma a bogarammal kapcsolatban, hogy a hátsó bal kerék jobb kanyarokban és ha meg van tömve a járgány, beleér a sárvédőbe. Pontosabban a szélesített gumi széle ér bele a sárvédő peremébe. (Főképp, hogy szélesített kerekekkel került a birtokomba) Ez kb 2 hete van így...

Köszönettel:
VadkanKoma

Ui.: Remélem a megfelelő topikba írtam!
ha úgy gondolod akkor a  kerék problémát mi is megtudjuk nézni:

ftgumi.hu

üdv a csapatban!

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #74927 Dátum: 2015 Július 14, 10:39:56 »

Ha jól értelmezem, a mélyebben ül itt azt jelenti, hogy közelebb van a kaszni középvonalához, nem azt, hogy dől a kocsi.
Ebben az esetben valószínűleg a védő lett rosszul kasznizva (ami gyári szélességű keréknél nem derül ki, hisz nem ér bele).
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74926 Dátum: 2015 Július 14, 10:39:01 »

Sziasztok!

Új vagyok még a bogaras életben, csupán 3 hónapja van a birtokomban egy 1972-es VW 1300-as. (első autó) Szerelés tekintetében ezért amatőrségem kérlek bocsássátok meg, kivéve ha már tényleg valami baromságot mondanék vagy feltételeznék!
Viszont előjött most egy olyan probléma a bogarammal kapcsolatban, hogy a hátsó bal kerék jobb kanyarokban és ha meg van tömve a járgány, beleér a sárvédőbe. Pontosabban a szélesített gumi széle ér bele a sárvédő peremébe. (Főképp, hogy szélesített kerekekkel került a birtokomba) Ez kb 2 hete van így... ("Próbálom" nem használni a kocsit azóta) A másik oldalhoz hasonlítva látszik is, hogy a bal kerekem mélyebben ül a jobbhoz képest terheletlenül is.

Amiért mindezt leírtam: tanácsot szeretnék kérni, hogy ilyen esetben mit kéne ellenőrizni, (Sajnos alá még nem sikerült néznem, az emelőm rövidnek bizonyult, hogy egyáltalán levegyem a kereket) hol kéne állítani valamit, vagy esetleg hova érdemes elvinni, ahol tudják ezt orvosolni... főképp Budaörs környékén? (Sajnos a felfüggesztéshez nem konyítok szinte semmit, segítség nélkül egyedül meg nem merek még belevágni)

Köszönettel:
VadkanKoma

Ui.: Remélem a megfelelő topikba írtam!
Hali!
Jó helyre írtál, ez kezdő bogarasnál plusz pont! :-) A válaszokat már megkaptad, kiegészítve azzal, hogy ha csak két hete csinálja, akkor nem biztos, hogy el van állítva a torziód, elég, ha csak a szilentje adta meg magát. Ha nem vagy biztos magadban szerelés miatt- nem űrtechnika, de elsőre nekem is csak harmadikra sikerült minden képzettség nélkül-, akkor tényleg jobb, ha szerelőhöz fordulsz, a javasolt Szabó Miki közel is van hozzád. :-)

Bácsi Győző
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #74925 Dátum: 2015 Július 14, 09:57:18 »

Sziasztok!

Üdv!
jó helyre írtál.

ennyi leírásból valószínű, hogy a hátsó torziós rugóddal lesz gond. ha már így vetted, akkor lehet hogy valakinek korábban siekrült  asszimmetrikusan beállítani. Én még nem szereltem ezt az enyémen, de a tudásbázisban van a hátsó torzióról cikk, azt mindenképp olvasd el, így talán el tudod dönteni, hogy bele mersz vágni, vagy jobb ha valahová elviszed.
http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/Hátsó_torzió

ezért egyébként nem kell a kocsit letámasztani. csak ne pakold meg annyira, hogy beleérjen. vagy tegyél fel kevésbé széles kerekeket..

a hasznos címek közt egyébként vannak szerelők is, boltosok is:
http://www.bogarhatu.hu/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=17&Itemid=40
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #74924 Dátum: 2015 Július 14, 09:56:21 »

Sziasztok!

Új vagyok még a bogaras életben, csupán 3 hónapja van a birtokomban egy 1972-es VW 1300-as. (első autó) Szerelés tekintetében ezért amatőrségem kérlek bocsássátok meg, kivéve ha már tényleg valami baromságot mondanék vagy feltételeznék!
Viszont előjött most egy olyan probléma a bogarammal kapcsolatban, hogy a hátsó bal kerék jobb kanyarokban és ha meg van tömve a járgány, beleér a sárvédőbe. Pontosabban a szélesített gumi széle ér bele a sárvédő peremébe. (Főképp, hogy szélesített kerekekkel került a birtokomba) Ez kb 2 hete van így... ("Próbálom" nem használni a kocsit azóta) A másik oldalhoz hasonlítva látszik is, hogy a bal kerekem mélyebben ül a jobbhoz képest terheletlenül is.

Amiért mindezt leírtam: tanácsot szeretnék kérni, hogy ilyen esetben mit kéne ellenőrizni, (Sajnos alá még nem sikerült néznem, az emelőm rövidnek bizonyult, hogy egyáltalán levegyem a kereket) hol kéne állítani valamit, vagy esetleg hova érdemes elvinni, ahol tudják ezt orvosolni... főképp Budaörs környékén? (Sajnos a felfüggesztéshez nem konyítok szinte semmit, segítség nélkül egyedül meg nem merek még belevágni)

Köszönettel:
VadkanKoma

Ui.: Remélem a megfelelő topikba írtam!

https://szabogar.wordpress.com/kapcsolat/

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető VadkanKoma
Hozzászólások: 16

« Hozzászólás #74923 Dátum: 2015 Július 14, 09:34:22 »

Sziasztok!

Új vagyok még a bogaras életben, csupán 3 hónapja van a birtokomban egy 1972-es VW 1300-as. (első autó) Szerelés tekintetében ezért amatőrségem kérlek bocsássátok meg, kivéve ha már tényleg valami baromságot mondanék vagy feltételeznék!
Viszont előjött most egy olyan probléma a bogarammal kapcsolatban, hogy a hátsó bal kerék jobb kanyarokban és ha meg van tömve a járgány, beleér a sárvédőbe. Pontosabban a szélesített gumi széle ér bele a sárvédő peremébe. (Főképp, hogy szélesített kerekekkel került a birtokomba) Ez kb 2 hete van így... ("Próbálom" nem használni a kocsit azóta) A másik oldalhoz hasonlítva látszik is, hogy a bal kerekem mélyebben ül a jobbhoz képest terheletlenül is.

Amiért mindezt leírtam: tanácsot szeretnék kérni, hogy ilyen esetben mit kéne ellenőrizni, (Sajnos alá még nem sikerült néznem, az emelőm rövidnek bizonyult, hogy egyáltalán levegyem a kereket) hol kéne állítani valamit, vagy esetleg hova érdemes elvinni, ahol tudják ezt orvosolni... főképp Budaörs környékén? (Sajnos a felfüggesztéshez nem konyítok szinte semmit, segítség nélkül egyedül meg nem merek még belevágni)

Köszönettel:
VadkanKoma

Ui.: Remélem a megfelelő topikba írtam!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #74922 Dátum: 2015 Július 13, 20:15:55 »

Megvan a tettes.
A Varázsló diagnosztizált: kivett gyergyánál csavarhúzóval ellentartva a felső holtponton a 4-es henger kottyant egyet. Levettük a hengerfejet, majd a hajtókart és kiderült: a 4-es henger hajtókarcsapágya megforgott. :-(
Szerencse a szerencsétlenségben, hogy a főtengely felülete jónak tűnik: kis csiszolás után összerakjuk egy új hajtókarral, új csapággyal.

Szerkezet lent, de sajnos nem a lendkerék lazult le. A 4-es hanger gyújtáspontján van egy fémes koppanás, kicsit fázom tőle...
A jövő héten talán lesz időm szétborítani.

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #74921 Dátum: 2015 Július 08, 21:31:20 »

Ránézek, köszi!

Akár egy nagy szelephézag is okozhat hasonlót. Pont amikor leragadva van a négyes kipufogószelepe.

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #74920 Dátum: 2015 Július 08, 20:49:19 »

Szerkezet lent, de sajnos nem a lendkerék lazult le. A 4-es hanger gyújtáspontján van egy fémes koppanás, kicsit fázom tőle...
A jövő héten talán lesz időm szétborítani.

Akár egy nagy szelephézag is okozhat hasonlót. Pont amikor leragadva van a négyes kipufogószelepe.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #74919 Dátum: 2015 Július 08, 20:35:25 »

Szerkezet lent, de sajnos nem a lendkerék lazult le. A 4-es hanger gyújtáspontján van egy fémes koppanás, kicsit fázom tőle...
A jövő héten talán lesz időm szétborítani.

Délután kikaptam a piros motorját, mert callook távdiagnózisa szerint lelazult a lendkerék.
Majdnem kiderült az igazság, csak a kuplungtárcsát nem tudom egyelőre levenni. Így várni kell a jövő hétig a diagnózissal... :-((
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #74918 Dátum: 2015 Július 06, 11:36:13 »

régi "időben nem tudni" vastag fékpofa helyett új fékpofa tehet nagy változást fékhatásban elöl?
Mindenképpen.

Menj rá a minőségre is.
http://ebcbrakes.hu/
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74917 Dátum: 2015 Július 06, 10:53:37 »

régi "időben nem tudni" vastag fékpofa helyett új fékpofa tehet nagy változást fékhatásban elöl?
A betétek egy idő után felkeményednek. A végpont ott is megvan, de nem lehet olyan jól beosztani.

Bácsi Győző
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #74916 Dátum: 2015 Július 05, 21:10:28 »

régi "időben nem tudni" vastag fékpofa helyett új fékpofa tehet nagy változást fékhatásban elöl?
Oldalak: 1 ... 137 138 139 140 141 [142] 143 144 145 146 147 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.15 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.