www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 21:59:05

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1442 1443 1444 1445 1446 [1447] 1448 1449 1450 1451 1452 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13331948 alkalommal)
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #22759 Dátum: 2007 December 24, 10:53:15 »

halihó! ma reggel meghozta a postás, kösz szépen!
Ok, már nem tudtam mi van. Majdnem 1 hete adtam fel. Én kösz.


                             GNX-967
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #22758 Dátum: 2007 December 24, 09:34:51 »

 Smiley

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #22757 Dátum: 2007 December 24, 09:29:00 »

lökös tartó megérkezett?

halihó! ma reggel meghozta a postás, kösz szépen!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #22756 Dátum: 2007 December 24, 09:26:46 »

Van valakinek ábrája a bogárfényszóró-állításról? Amit találtam csak annyi, hogy 25 lábra álljon a faltól, de semmi több...
(A falra vetülő fényszóró fényen mit merre és mennyit kell mérni a beállításhoz.)

most nincs elöttem, de úgy emlékszem:
egyenesen világítson mindkettő, és 1%ot lefelé
vagyis ha 5 méterre állsz a merőleges faltól, akkor ha megméred a kocsi fényszórójának közepét a földtől (magasság), akkor annál 5 centival kell alacsonyabban legyen a falon a vetített kép bal oldali vízszintes képe és pont a lámpával szemben indul jobbra fel a vetítettkép. ez mindkép fényszóróra érvényes
matchbox
« Hozzászólás #22755 Dátum: 2007 December 24, 09:04:34 »

Van valakinek ábrája a bogárfényszóró-állításról? Amit találtam csak annyi, hogy 25 lábra álljon a faltól, de semmi több...
(A falra vetülő fényszóró fényen mit merre és mennyit kell mérni a beállításhoz.)
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #22754 Dátum: 2007 December 23, 23:24:26 »

elkészült


Szép! nem kicsit, nagyon!
Ez a Bogár majdnem elég régi ahhoz, hogy a hátsó lökösön lévő Magyarország teljesen korhű legyen...  Grin
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #22753 Dátum: 2007 December 23, 23:02:34 »

Jajj megszoptam a fékkel....

Elkezdett már egyre beljebb menni a pedál, meg erősen elkezdett jobbra húzni fékezéskor a kocsi. Be is igazolódott a gyanum, a jobb első munkahenger elfosta magát...
Nekiálltam kicserélni, dehát ugye ünnepek, hétvége, esély sincs újat venni, így hát összegubiztam a bontott cuccaimból egyet, tettem bele új gumikat, remélem jó lesz. Csak már ma nem volt kedvem lelégteleníteni a féket...



Ejj, ma egész délután a Bogárral szívtam....kiderült, hogy nem is az elfingott munkahenger volt a fő bűnös, ez csak rájátszott a dologra a szivárgással, hanem a főfékhengerem ment gatyára.....elment vele pár óra, amire ezt beláttuk, légtelenítettünk világba, de mindig buborékos olaj jött, így jött a főfékhenger képbe. Az volt a baj.
Most nagyon bitang a fék, de most meg az első gumijaim csúsznak meg már egy relatíve kisebb fékezéstől is...szarok a gumik, nagyon szarok.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #22752 Dátum: 2007 December 23, 22:54:51 »

Párában nem jövünk ki a garázsból,sok apróság még hátravan,és nem volt/van/lesz olcsó a kis pompás hím. Cool
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #22751 Dátum: 2007 December 23, 22:51:08 »

mármint száz mivel??? lityivel vagy km/h-val??? és mi a havi pár kilcsi???

Elvileg a 100-as oktán stimmel,az hogy mit lehet kapni ilyen címszó alatt....Mióta eső és szutyok van,azóta (3 hónap) 13 km.
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #22750 Dátum: 2007 December 23, 22:23:20 »

még lehet 100as oktánszámú benzin is  Roll Eyes Grin
na igen..Smiley

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #22749 Dátum: 2007 December 23, 22:21:19 »

mármint száz mivel??? lityivel vagy km/h-val??? és mi a havi pár kilcsi???

még lehet 100as oktánszámú benzin is  Roll Eyes Grin
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #22748 Dátum: 2007 December 23, 22:19:56 »


mármint száz mivel??? lityivel vagy km/h-val??? és mi a havi pár kilcsi???

Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #22747 Dátum: 2007 December 23, 22:10:40 »

Itt van a bioetanol forradalma (igaz az origo hírei szerint késik)!
Valaki próbálta már bogiba tölteni??? Kell valami átalakítás hozzá??? Nemrég volt egy cikk szintén az origón amiben egy fiat 500-s is szerepelt és ha jól emlékszem mindenféle átalakitás nélkül azzal járt a srác....
[/quoteÉn 100-al teszem meg a havi pár kilcsit.
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #22746 Dátum: 2007 December 23, 22:06:23 »

Itt van a bioetanol forradalma (igaz az origo hírei szerint késik)!
Valaki próbálta már bogiba tölteni??? Kell valami átalakítás hozzá??? Nemrég volt egy cikk szintén az origón amiben egy fiat 500-s is szerepelt és ha jól emlékszem mindenféle átalakitás nélkül azzal járt a srác....

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #22745 Dátum: 2007 December 23, 21:39:09 »

tütét is tudsz intézni?
Van egy számom, bár ők drágák. Ha van esztergályos ismerősöd akkor van egy méretezési táblázatom.


                             GNX-967
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22744 Dátum: 2007 December 23, 21:25:30 »

tütét is tudsz intézni?
Mi érdekel? Tudok segíteni robbantott ábrával, fúvókázás számolással, benzinszint beállításásval, fúvókák beszerzésével.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #22743 Dátum: 2007 December 23, 21:23:10 »

hahó...
 36 IDF 58 4k és 36 IDF 59 4k jelölésű karbikhoz információhalmaz található valakinél (ezek 1500ccm alfa33-ból valók), mindennemű hasznos infó érdekelne ezzel kapcsolatban... köszi

KELLEMES KARÁCSONYI ÜNNEPEKET MINDENKINEK!!
Mi érdekel? Tudok segíteni robbantott ábrával, fúvókázás számolással, benzinszint beállításásval, fúvókák beszerzésével.


                             GNX-967
Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #22742 Dátum: 2007 December 23, 16:09:40 »

hahó...
 36 IDF 58 4k és 36 IDF 59 4k jelölésű karbikhoz információhalmaz található valakinél (ezek 1500ccm alfa33-ból valók), mindennemű hasznos infó érdekelne ezzel kapcsolatban... köszi

KELLEMES KARÁCSONYI ÜNNEPEKET MINDENKINEK!!

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #22741 Dátum: 2007 December 23, 08:38:19 »

Amúgy a Bogarakba mekkora munkahengerek vanak ? Mert úgy vettem észre, hogy hátul kisebb 19-esek, elől meg nagyobb 22-esek vannak. Ez gyárilag van így? Vagy csak az enyémben cserélgették már őket ? Eddig azt hittem ugyanolyanok vannak elől-hátul.

jól működik a tolómérőd.
természetes, hogy elöl vannak nagyobb hengerek, hiszen fékezéskor előre tolódik az autó súlypontja, ott nagyobb fékhatást kell elérni.
nem véletlenül van az, hogy elölre tesznek tárcsaféket, hátul meg marad a dob.

ha ugyanolyan lenne hátul is, akkor minden combosabb fékezésnél szépen blokkolna a hátsó kerék, aztán kapaszkodhatnál, hogy ne dobd el a vasat.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #22740 Dátum: 2007 December 23, 01:28:42 »

Jajj megszoptam a fékkel....

Elkezdett már egyre beljebb menni a pedál, meg erősen elkezdett jobbra húzni fékezéskor a kocsi. Be is igazolódott a gyanum, a jobb első munkahenger elfosta magát...
Nekiálltam kicserélni, dehát ugye ünnepek, hétvége, esély sincs újat venni, így hát összegubiztam a bontott cuccaimból egyet, tettem bele új gumikat, remélem jó lesz. Csak már ma nem volt kedvem lelégteleníteni a féket...

Amúgy a Bogarakba mekkora munkahengerek vanak ? Mert úgy vettem észre, hogy hátul kisebb 19-esek, elől meg nagyobb 22-esek vannak. Ez gyárilag van így? Vagy csak az enyémben cserélgették már őket ? Eddig azt hittem ugyanolyanok vannak elől-hátul.

Éjjeli bagoly. Smiley
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #22739 Dátum: 2007 December 23, 00:59:27 »

Jajj megszoptam a fékkel....

Elkezdett már egyre beljebb menni a pedál, meg erősen elkezdett jobbra húzni fékezéskor a kocsi. Be is igazolódott a gyanum, a jobb első munkahenger elfosta magát...
Nekiálltam kicserélni, dehát ugye ünnepek, hétvége, esély sincs újat venni, így hát összegubiztam a bontott cuccaimból egyet, tettem bele új gumikat, remélem jó lesz. Csak már ma nem volt kedvem lelégteleníteni a féket...

Amúgy a Bogarakba mekkora munkahengerek vanak ? Mert úgy vettem észre, hogy hátul kisebb 19-esek, elől meg nagyobb 22-esek vannak. Ez gyárilag van így? Vagy csak az enyémben cserélgették már őket ? Eddig azt hittem ugyanolyanok vannak elől-hátul.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #22738 Dátum: 2007 December 22, 21:31:18 »

solex, pierburg karbi ábrák adatok, tök jó sztem 
  http://72.14.203.104/translate_c?hl=de&ie=UTF-8&oe=UTF-8&langpair=de%7Cen&u=http://www.ruddies.business.t-online.de/index2.htm&prev=/language_tools

Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #22737 Dátum: 2007 December 22, 20:48:09 »

Hogy a csába??? Kedden adtam fel levélként.

gondolom a posta mással van elfoglalva.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #22736 Dátum: 2007 December 22, 20:43:50 »

Hogy a csába??? Kedden adtam fel levélként.


                             GNX-967
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #22735 Dátum: 2007 December 22, 20:38:16 »

lökös tartó megérkezett?

még nem :-/
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #22734 Dátum: 2007 December 22, 19:53:14 »

na megvolt a mai eszembé.

lökhárító-sárvédő le, új sárvédő. új lámpa fel. sokat segített, hogy a múltkori törésnél bezsíroztuk a csavarokat...
lökös tartó megérkezett?


                             GNX-967
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #22733 Dátum: 2007 December 22, 17:09:03 »

kösz. mi az a mostanság? eléggé binárisan vagyunk idehaza.  hol igen, hol nem.

legfeljebb beQrja a kertbe, oszt hali.
vagy telefonál előtte.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #22732 Dátum: 2007 December 22, 17:03:43 »

valamikor mostanság gyuri mester viszi hozzátok a lökhárítót is.
ő, aki a rádióért ment múltkor.

kösz. mi az a mostanság? eléggé binárisan vagyunk idehaza.  hol igen, hol nem.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #22731 Dátum: 2007 December 22, 17:02:19 »

na megvolt a mai eszembé.
lökhárító-sárvédő le, új sárvédő. új lámpa fel. sokat segített, hogy a múltkori törésnél bezsíroztuk a csavarokat...

valamikor mostanság gyuri mester viszi hozzátok a lökhárítót is.
ő, aki a rádióért ment múltkor.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #22730 Dátum: 2007 December 22, 16:27:36 »

Úgy van ahogy mondtam.
 Egy régebbi katalógusom volt meg, ezért nem találtam meg benne, de itt az újabb:
http://www.vdo.com/NR/rdonlyres/5D71B533-4F7E-407C-91A7-A80F47A402F4/0/svcataloguesensorsinstrumentationenv20.pdf

Ebben megtalálod.
1/8 – 27 Dryseal NPTF -> szerintem ez a menet nem lesz jó neked. Tudja vki hogy ez mit jelent??


ez nagyon faca kis oldal! köszönöm!
akkor ezekszerint ebbe nincs kacsoló. tehát mégis csak kell egy T elosztó a kapcsoló végett... (nekem kell)

mégegyszer köszönöm!
 
a jézuska megelőlegezett nekem egy pár VDO nyalánkságot. most ismerkedek velük.

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #22729 Dátum: 2007 December 22, 16:17:51 »

Ha valakit konkrétabban érdekel a működésük, este kifejthetem.

léccilécci .)

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #22728 Dátum: 2007 December 22, 16:17:42 »

na megvolt a mai eszembé.

lökhárító-sárvédő le, új sárvédő. új lámpa fel. sokat segített, hogy a múltkori törésnél bezsíroztuk a csavarokat...
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #22727 Dátum: 2007 December 22, 16:15:20 »

0-5 bar.



Úgy van ahogy mondtam.
 Egy régebbi katalógusom volt meg, ezért nem találtam meg benne, de itt az újabb:
http://www.vdo.com/NR/rdonlyres/5D71B533-4F7E-407C-91A7-A80F47A402F4/0/svcataloguesensorsinstrumentationenv20.pdf

Ebben megtalálod.
1/8 – 27 Dryseal NPTF -> szerintem ez a menet nem lesz jó neked. Tudja vki hogy ez mit jelent??
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 22, 16:22:21 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #22726 Dátum: 2007 December 22, 15:53:53 »

De ahogy nézem ilyen vízszintes saru-elrendezéssel nem is gyártottak kapcsolós nyomásjeladót, tehát ez mindenképpen a képen látható típus.
Szereld be, és járó motornál is mérd meg az ellenállását a két kivezetésnek vagy egyszerűe kösd rá a műszert(mármint a hozzá való műszert). Esetleg gyári szám nincs valahol rajt? Egyáltalán lehet valamit tudni róla (2, 5 ,10, 16, 25 bar?)

0-5 bar.



[melléklet törölve az admin által]
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 22, 15:57:18 írta vaughan »
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #22725 Dátum: 2007 December 22, 15:20:11 »

De ahogy nézem ilyen vízszintes saru-elrendezéssel nem is gyártottak kapcsolós nyomásjeladót, tehát ez mindenképpen a képen látható típus.
Szereld be, és járó motornál is mérd meg az ellenállását a két kivezetésnek vagy egyszerűe kösd rá a műszert(mármint a hozzá való műszert). Esetleg gyári szám nincs valahol rajt? Egyáltalán lehet valamit tudni róla (2, 5 ,10, 16, 25 bar?)
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 22, 15:22:50 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #22724 Dátum: 2007 December 22, 15:19:20 »

Tehát a földhöz képest mindkét saru szakadás?


igen. a két saru egy potenciálon van.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #22723 Dátum: 2007 December 22, 15:13:47 »

a két kivezetés között 0.8 Ohm mérhető. tehát rövidzár. a test és az egyik saru között pedig szakadás. akárhogy mérem...  Smiley

Tehát a földhöz képest mindkét saru szakadás?

'81 Hecho en México
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #22722 Dátum: 2007 December 22, 15:03:52 »

a két kivezetés között 0.8 Ohm mérhető. tehát rövidzár. a test és az egyik saru között pedig szakadás. akárhogy mérem...  Smiley
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #22721 Dátum: 2007 December 22, 14:50:54 »


'81 Hecho en México
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #22720 Dátum: 2007 December 22, 14:37:41 »


tehát ha gyujtást adok neki akkor fog testelni a műszeren kersztül s akkor világit az olaj visszajelző lámpám a kilométerórában?
akkor semmi gond... tanulni kell még a szakmát hiába no!

Nem biztos. Szerintem először nézd meg hogy a két kivezetés közt mit mérsz Ohmikusan. Ugynais van olyan jeladó ami 2 kivezetéses ugyan de csak nyomásjeladó van benne kapcsolo nincs!!

'81 Hecho en México
Oldalak: 1 ... 1442 1443 1444 1445 1446 [1447] 1448 1449 1450 1451 1452 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.19 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.