www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 08:14:20

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1437 1438 1439 1440 1441 [1442] 1443 1444 1445 1446 1447 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13337917 alkalommal)
Nem elérhető dr_shakter
Hozzászólások: 347


« Hozzászólás #22959 Dátum: 2008 Január 03, 18:09:14 »

Figyuzzatok már, lehet hülye a kérdés de ti a benyába kevertek valami ólompótlót? Mert van aki okosít hogy legalább minden 3 tankolásonként nem árt ólompótló adalékot keverni a benyába.
én azt is hallottam, hogy általában csaka kétüteműeknáél kell
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #22958 Dátum: 2008 Január 03, 17:55:52 »

tönkrevágod a katalizátort!  Grin
Igen, de eloszor az anyosules karpitja foszlik meg a hattamlan es a bal hatso oldalso szelvedo mattul be az olompotlotol ... ;-) Szoval csak ovatosan! :-D


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #22957 Dátum: 2008 Január 03, 17:54:36 »

Attól még ha esetleg ólommentes hengerfej van bent, és mégis a biztonság kedvéért tolom neki az ólomadalékot valami negatív dolgot okozhatok a mocinak?
Nem. Artani nem art, csak sokan felesleges penzkidobasnak gondoljak, ha egyszer nem kell bele ... :-) Szoval hasznald nyugodtan!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #22956 Dátum: 2008 Január 03, 17:53:57 »

És azt nekem ki a bánatos lócsöcs deríti ki hogy milyen hengebuksi van rajta?  Grin Roll Eyes Cool
Akitől vettem mondta hogy 4 éve volt a teljes felújítás. Azóta 5000 kilómétert ment vagy még annyit se. Motornak ha jól emlékszem nem volt semmi komoly baja, de mivel teljes felújítás, mondták neki hogy kapjuk szét azért a blokkot is lássuk milyen helyzet figyel odabent. Gyűrűztek meg síkoltak, vagy cseréltek is hengerfejet... Bánattudja. Kérdésemre elárulta sose rakott bele ólomadalékot. Sőt még volt mikor jóval jobb oktánszámút töltött bele mint 95...
Attól még ha esetleg ólommentes hengerfej van bent, és mégis a biztonság kedvéért tolom neki az ólomadalékot valami negatív dolgot okozhatok a mocinak?
tönkrevágod a katalizátort!  Grin
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #22955 Dátum: 2008 Január 03, 17:52:42 »

Énis mindig raktam amíg ki nem cseréltettem a hengerfejeket ólommentesre. Veszel az OMV-nél lehet kapni asszem 1300 Ft körül van és olyan okos a kis flakonja hogy ki lehet mérni mennyi pótlót rakj a tankolt benzinmennyiséghez.


És azt nekem ki a bánatos lócsöcs deríti ki hogy milyen hengebuksi van rajta?  Grin Roll Eyes Cool
Akitől vettem mondta hogy 4 éve volt a teljes felújítás. Azóta 5000 kilómétert ment vagy még annyit se. Motornak ha jól emlékszem nem volt semmi komoly baja, de mivel teljes felújítás, mondták neki hogy kapjuk szét azért a blokkot is lássuk milyen helyzet figyel odabent. Gyűrűztek meg síkoltak, vagy cseréltek is hengerfejet... Bánattudja. Kérdésemre elárulta sose rakott bele ólomadalékot. Sőt még volt mikor jóval jobb oktánszámút töltött bele mint 95...
Attól még ha esetleg ólommentes hengerfej van bent, és mégis a biztonság kedvéért tolom neki az ólomadalékot valami negatív dolgot okozhatok a mocinak?
Nem elérhető dr_shakter
Hozzászólások: 347


« Hozzászólás #22954 Dátum: 2008 Január 03, 17:46:43 »

Karácsony után akartam menni egy kört a bogival, kiálltam a garázsból, és azt tapasztaltam, hogy nincs index, és műszerfali visszajelző fények.
Egyszer már ment el útrközben az indexem, akkor elég volt kicserélni az egyik biztosítékot, most viszont ez nem jött be, szemre jó volt mind, bár agyalok rajta, hogy veszek pár újat.
Ha nem biztosíték, mégis mitől lehet ez?
Egyszerre csak nem éghet ki minden, ja igen asszem féklámpa sincs, szóval mégiscsak a biztire gyanakszom!

ha bele ugathatok akkor a testeket nézd meg....
nekem testkábel rozsdásodás alkalmával voltak ilyesmik....
csak tipp

Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #22953 Dátum: 2008 Január 03, 17:11:47 »

Viszont tudtaok ajánlani jó felnis mesterembert? Szinterezett felniem vannak és 4ből 3 megsínylette Budapestet egy kicsit - a peremeknél lepattogott.
Kérdésem hogy érdemes újra szintereztetni vagy milyen eljárással lehetne a legszebb? Smiley hüje vagyok ehhez ugyhogy az se biztos hogy jól írtam le hogy szinterezés  Sad
Most épp bakokon áll a kicsike télre de tavasszal ki szeretném kipofozni hogy 100% -os legyen a talikra - ugyhogy nem életbevágó csak érdeklődöm.

ja és a csatolt képen pont az ép felni van Smiley mindegy a többi sem vészes egyébként Smiley

[melléklet törölve az admin által]
« Utoljára szerkesztve: 2008 Január 03, 17:14:39 írta bushi »

Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #22952 Dátum: 2008 Január 03, 17:02:01 »

Énis mindig raktam amíg ki nem cseréltettem a hengerfejeket ólommentesre. Veszel az OMV-nél lehet kapni asszem 1300 Ft körül van és olyan okos a kis flakonja hogy ki lehet mérni mennyi pótlót rakj a tankolt benzinmennyiséghez.

Figyuzzatok már, lehet hülye a kérdés de ti a benyába kevertek valami ólompótlót? Mert van aki okosít hogy legalább minden 3 tankolásonként nem árt ólompótló adalékot keverni a benyába.

Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #22951 Dátum: 2008 Január 03, 16:53:48 »

Figyuzzatok már, lehet hülye a kérdés de ti a benyába kevertek valami ólompótlót? Mert van aki okosít hogy legalább minden 3 tankolásonként nem árt ólompótló adalékot keverni a benyába.

Évekig raktam,de utánna nem,nem lett semmi baja.Szerintem nemigen tudjuk a frankót.Most állítólag "ólommentes" hengerfej van rajta.
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #22950 Dátum: 2008 Január 03, 16:42:10 »

Figyuzzatok már, lehet hülye a kérdés de ti a benyába kevertek valami ólompótlót? Mert van aki okosít hogy legalább minden 3 tankolásonként nem árt ólompótló adalékot keverni a benyába.
Én mindig teszek Wink Wink Wink
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #22949 Dátum: 2008 Január 03, 16:38:05 »

Figyuzzatok már, lehet hülye a kérdés de ti a benyába kevertek valami ólompótlót? Mert van aki okosít hogy legalább minden 3 tankolásonként nem árt ólompótló adalékot keverni a benyába.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #22948 Dátum: 2008 Január 03, 16:30:50 »

Huh tudja valaki hogy ezek a K kormányok, kis- vagy nagyricnisek?  Huh

volt ebbe is abba is

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #22947 Dátum: 2008 Január 03, 16:23:35 »

Huh tudja valaki hogy ezek a K kormányok, kis- vagy nagyricnisek?  Huh


elvileg 1303-as kormány.le tudom mérni,mert van kormányművem meg ilyen kormányom is.
Nem elérhető Tyrsec
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #22946 Dátum: 2008 Január 03, 16:22:41 »

Huh tudja valaki hogy ezek a K kormányok, kis- vagy nagyricnisek?  Huh

azt nem tudom hogy mind1 ugyanolyan-e, de nekem van egy ilyenem es az nagy ricnis.
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #22945 Dátum: 2008 Január 03, 15:34:47 »

Karácsony után akartam menni egy kört a bogival, kiálltam a garázsból, és azt tapasztaltam, hogy nincs index, és műszerfali visszajelző fények.
Egyszer már ment el útrközben az indexem, akkor elég volt kicserélni az egyik biztosítékot, most viszont ez nem jött be, szemre jó volt mind, bár agyalok rajta, hogy veszek pár újat.
Ha nem biztosíték, mégis mitől lehet ez?
Egyszerre csak nem éghet ki minden, ja igen asszem féklámpa sincs, szóval mégiscsak a biztire gyanakszom!

engem nem oly rég a féklámpa szopatott meg. a benzintank mellett a főfékhengerhez menő vezetéksaru csúszott szét... de hogy hogyan???
 Smiley
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #22944 Dátum: 2008 Január 03, 13:37:52 »

Huh tudja valaki hogy ezek a K kormányok, kis- vagy nagyricnisek?  Huh

ez a golf méret, nemtudom az melyik...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #22943 Dátum: 2008 Január 03, 12:38:06 »

Karácsony után akartam menni egy kört a bogival, kiálltam a garázsból, és azt tapasztaltam, hogy nincs index, és műszerfali visszajelző fények.
Egyszer már ment el útrközben az indexem, akkor elég volt kicserélni az egyik biztosítékot, most viszont ez nem jött be, szemre jó volt mind, bár agyalok rajta, hogy veszek pár újat.
Ha nem biztosíték, mégis mitől lehet ez?
Egyszerre csak nem éghet ki minden, ja igen asszem féklámpa sincs, szóval mégiscsak a biztire gyanakszom!

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #22942 Dátum: 2008 Január 03, 12:37:20 »

Hali!
A Bogár ide-oda sétál az úton menet közben.Elvileg át van nézve a futóműve,és zsír új kormánymű van bent.Nem tom mit csináljak...A szerelő szerint azért van,mert nagyok a kerekek(15"  195/55)...   

TÉNYLEG LE KELL CSERÉLNEM ŐKET,VAGY VAN MÁS MEGOLDÁS?
« Utoljára szerkesztve: 2008 Január 03, 14:58:50 írta BigBen »
Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #22941 Dátum: 2008 Január 03, 12:31:58 »

 Huh tudja valaki hogy ezek a K kormányok, kis- vagy nagyricnisek?  Huh


[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #22940 Dátum: 2008 Január 03, 12:30:53 »

kipufi és hőcserélő.
egyhülyeség Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #22939 Dátum: 2008 Január 03, 12:24:58 »

Kipuffal is bizniszel?

kipufi és hőcserélő.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #22938 Dátum: 2008 Január 03, 12:07:08 »

Kipuffal is bizniszel?
miért, mással is? nekem is onnan van, meg vagyok elégedve vele

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #22937 Dátum: 2008 Január 03, 11:46:02 »

vagy veszel az adonyi embertől, hasznos címek...

Kipuffal is bizniszel?

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #22936 Dátum: 2008 Január 03, 09:54:15 »

Aha, köszi!

Akkor ott középen el van választva a két térfél?  Végülis nem rosssz kihívás átalakítani  Wink Grin
vagy veszel az adonyi embertől, hasznos címek...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető dr_shakter
Hozzászólások: 347


« Hozzászólás #22935 Dátum: 2008 Január 03, 00:09:22 »



Hell!

itt miskolcon az öreg Matolcsi Péter bácsit tudom neked ajánlani. öreg szaki, nagy tudással!!
vagy szintén miskolcon a Szilvás Zoltán. ők foglalkoznak komplett motor generállal is.
sőt! még van két cimborám akik ilyenekkel foglalkoznak. Szamosi Árpi, és Serfőző Gyuri.

ha érdekel, küldj egy emilt s megadom a telefonszámukat.

német vaughan istván   -miskolc-

vagy a barosban keresd varga imrét....
ő is bogaras nekem is szokott segíteni bár neki a tanoncoktól függően van ideje...


akkor hirtelen már válogathatsz is
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #22934 Dátum: 2008 Január 02, 23:52:53 »

Igen, középen. De a belsejét is át kell kicsit szabni mert abban a 2-es  4-es henger leömlője perforáltcsatornába van vezetve. Így kompenzálták a leömlők hosszát a belső és külső hengereknél. Azaz így törekedtek a közel egyforma öblitésre a hengerek között.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Január 02, 23:55:05 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #22933 Dátum: 2008 Január 02, 23:40:53 »

Én tettem már fel  Grin. Közepéből kivágtam 5 cm-t és lefenekeltem a két felet. Így lett belőle univerzális  Evil. 1 az 1ben valóban nem lehet feltenni. De én a lényeges különbségre reagáltam. Képpel illusztrálva:

Aha, köszi!

Akkor ott középen el van választva a két térfél?  Végülis nem rosssz kihívás átalakítani  Wink Grin

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #22932 Dátum: 2008 Január 02, 23:23:25 »

  én is erre gondoltam ! tehát a válasz az lenne hogy nem lehet felrakni.
Én tettem már fel  Grin. Közepéből kivágtam 5 cm-t és lefenekeltem a két felet. Így lett belőle univerzális  Evil. 1 az 1ben valóban nem lehet feltenni. De én a lényeges különbségre reagáltam. Képpel illusztrálva:

[melléklet törölve az admin által]


                             GNX-967
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #22931 Dátum: 2008 Január 02, 23:18:53 »

Én kipufogóról beszélek. A dob középvonalához számolva a "leömlők" 2,5-2,5 cm-el vannak közelebb az 1.2-esnél mint az 1.3asnál.
  én is erre gondoltam ! tehát a válasz az lenne hogy nem lehet felrakni.

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #22930 Dátum: 2008 Január 02, 23:14:04 »

Én kipufogóról beszélek. A dob középvonalához számolva a "leömlők" 2,5-2,5 cm-el vannak közelebb az 1.2-esnél mint az 1.3asnál.


                             GNX-967
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #22929 Dátum: 2008 Január 02, 23:10:35 »

Melyik részen?

Esetleg nem volna valakinek 1-1 kép róluk, az eltéréseket bejelölve?  Tongue

Csakmert lehet tudnék egy új 1300-ast ócsón, az én 1200-esem meg eléggé oda van, ideje lenne cserélni, dehát 20 ezret csak sajnálok egy bolti újra.....
most kipufogódobról fagy fűtődobról van szó?

Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #22928 Dátum: 2008 Január 02, 23:03:51 »

Az 1.2-esé 5 cm-errel rövidebb.

Melyik részen?

Esetleg nem volna valakinek 1-1 kép róluk, az eltéréseket bejelölve?  Tongue

Csakmert lehet tudnék egy új 1300-ast ócsón, az én 1200-esem meg eléggé oda van, ideje lenne cserélni, dehát 20 ezret csak sajnálok egy bolti újra.....

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #22927 Dátum: 2008 Január 02, 22:58:08 »

És lényeges?  vagy csak belül a lamellák sűrűságében ?  Roll Eyes
Az 1.2-esé 5 cm-errel rövidebb.


                             GNX-967
Nem elérhető dboxy
Hozzászólások: 28


'79 transporter - folyamatban....

« Hozzászólás #22926 Dátum: 2008 Január 02, 20:53:51 »

A motor nem 1.6, a lényeg itt annyi h type1 blokk, a motor picit meghízott az idők során, 1835re, ami kényelmesen szaladna autópályán hoszzú távon, ami nekem a lényeg lenne.
A duda marad..Smiley de egyszer bemászok alá és megállapítom h milyen gyártmány, előző tulaj műve.
visszatérve a váltóra, mind 2 vége eltér, egysze ugye a rudazat elhelyezkedése/csatlakozása, a másik pedig a lendkerék mérete. ha ezt a 2 problémás alkatrészt kicserélem az eredetire, azaz az 1.6 (002) váltó alkatrészeire, ki lehetne küszöbölni ezeket teljesen. a kérdés még mindig csak az, h a illeszkedése megyegyezik-e ??!
még az merül fel, h én mit tudok tenni a váltó felújításáért, az olajcserén és a váltóház levakarásán/festésén kívül.
aloha
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #22925 Dátum: 2008 Január 02, 20:37:52 »

Miskolc mellett lakom, de édesapám Siófok környékén dolgozik, tehát ő vinné le kocsival!!

Akár még pesti szerelő is jó lenne, mivel pont útba esik!! Tehát elég rugalmasak vagyunk ilyen téren szerencsére!!

Viszont ezzel csak az a baj, h vasárnap este jönnek föl pestre, tehát vasárnap este fogadni kellene valakinek a motort, mivel ők mennek tovább Siófokra!!

(Én is pesten dolgozom)  Szóval elég összevissza élünk az országban!!

Nagyjából ennyi!!  De lehet a legjobb megoldás a Miskolc környéki szerelő lenne!!





Hell!

itt miskolcon az öreg Matolcsi Péter bácsit tudom neked ajánlani. öreg szaki, nagy tudással!!
vagy szintén miskolcon a Szilvás Zoltán. ők foglalkoznak komplett motor generállal is.
sőt! még van két cimborám akik ilyenekkel foglalkoznak. Szamosi Árpi, és Serfőző Gyuri.

ha érdekel, küldj egy emilt s megadom a telefonszámukat.

német vaughan istván   -miskolc-
« Utoljára szerkesztve: 2008 Január 02, 20:41:12 írta vaughan »
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #22924 Dátum: 2008 Január 02, 18:46:39 »

Miskolc mellett lakom, de édesapám Siófok környékén dolgozik, tehát ő vinné le kocsival!!

Akár még pesti szerelő is jó lenne, mivel pont útba esik!! Tehát elég rugalmasak vagyunk ilyen téren szerencsére!!

Viszont ezzel csak az a baj, h vasárnap este jönnek föl pestre, tehát vasárnap este fogadni kellene valakinek a motort, mivel ők mennek tovább Siófokra!!

(Én is pesten dolgozom)  Szóval elég összevissza élünk az országban!!

Nagyjából ennyi!!  De lehet a legjobb megoldás a Miskolc környéki szerelő lenne!!


merre lax ?
csak azért kérdem hogy be lehessen lőni hogy esetleg ismert megbízhatónak itélt szerelőt ajánlhassunk a környékeden
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #22923 Dátum: 2008 Január 02, 18:36:31 »

Sziasztok!!

Hajtókar csapágycsere lenne 1200 es bogaramban (és még ki tudja...), és ezt a szerelőt ajánlották!!


Knublauth Djordje, Pusztaszemes


Szerintetek???

köszi hy

merre lax ?
csak azért kérdem hogy be lehessen lőni hogy esetleg ismert megbízhatónak itélt szerelőt ajánlhassunk a környékeden

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #22922 Dátum: 2008 Január 02, 18:32:46 »

Sziasztok!!

Hajtókar csapágycsere lenne 1200 es bogaramban (és még ki tudja...), és ezt a szerelőt ajánlották!!


Knublauth Djordje, Pusztaszemes


Szerintetek???

köszi hy

En csak hallottam rola. Regota ott van a vw temaban, valtoszerelesben jonak mondjak. Motorban nem tudom milyen lehet. De allitolag nem a legnagyobb rend uralkodik nala (ami meg nem biztos, hogy jelent vmit)

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #22921 Dátum: 2008 Január 02, 18:30:39 »

Sziasztok!
szereztem egy 2.0 váltót a buszomhoz.
szeretnék segítséget kérni attól, aki épített már ilyet be gyárilag 1.6os type1es buszba.
ahogy én eddig olvasgattam thesamba-n a téma után, 2 átalakítás szükséges a váltón, h összepattanjon. a harang, és a hokiütő a hibás ha minden igaz.
ezeket ki kell cserélni a régi 1.6 váltó alkatrészeire, viszont nemtudom mennyire kompatibilisek..
1.6 buszhoz van robbantott rajz, viszont 2.0 váltóról nincs ilyenem. esetleg van valakinek amit be tudna linkelni? azzal is kicsit előrébb lennék.
egyenlőre így áll a kérdés, nem akarok baromságokat irogatni, ezért a hozzáértőktől várok egy kis felvilágosítást:)
előre is köszi: Dani


Azt mondjak, hogy az 1.6-oshoz az a valto kicsit hosszu. Ahhoz a rovid es a felhosszu dukal. Erotlen hozza az 1.6-os. Nekem sima rovid valtom van, 1.6-ossal, de szerintem kicsivel hosszabbat (a felhosszut) meg tenyleg elbirna. Bar akkor a felelmetes 0-100-as gyorsulas megjobban visszaesne  Grin
A valtok kozott allitolag meg a nyelestengely hosszaban is van vmi kulonbseg, amire erdemes odafigyelni.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #22920 Dátum: 2008 Január 02, 18:20:07 »

Sziasztok!!

Hajtókar csapágycsere lenne 1200 es bogaramban (és még ki tudja...), és ezt a szerelőt ajánlották!!


Knublauth Djordje, Pusztaszemes


Szerintetek???

köszi hy
Oldalak: 1 ... 1437 1438 1439 1440 1441 [1442] 1443 1444 1445 1446 1447 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.135 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.