www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 23:12:55

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1440 1441 1442 1443 1444 [1445] 1446 1447 1448 1449 1450 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13332610 alkalommal)
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #22839 Dátum: 2007 December 28, 22:39:45 »

torziók alatt  Grin
naaaaaaaaa
demost komolyan
lehet hogy heteket kell a bakon állnia
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #22838 Dátum: 2007 December 28, 22:37:18 »

BOGÁR 4 ALÁBAKOLÁSI PONTJÁT MONDJA MEG VALAKI HOLNAP REGGELIG! SÜRGŐS!! KÖSZI

torziók alatt  Grin
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #22837 Dátum: 2007 December 28, 22:33:18 »

akkor basszátok meg... 
nemigaz, hogy senki nem képes válaszolni
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #22836 Dátum: 2007 December 28, 20:36:26 »

Oszinten mekkora erofeszites (akar masikfajta olajbol is) ratolteni, hogy ne legyen minimum alatt?
Ha olyan patent gyari bogi, akkor szvsz megerdemelne ennyit.
Vonalbafuras, csapagyakkal olyan 50 korul szokott lenni. Persze utana meg ossze kell szerelni a mocit is. Es ha mar szet van bontva, akkor mar nem nagyon eri meg a kopott cuccokat visszarakni. Es akkor mar 200-300 magassagaban jar az ember konnyen  Grin
vagy kicsit feljebb. Shocked
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #22835 Dátum: 2007 December 28, 19:42:27 »

Csak 1 másodperc volt

Azert sokaig ne forgasd igy a motort. Hutes nelkul a hengerfejek konnyen megfonek!
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #22834 Dátum: 2007 December 28, 19:35:25 »

Továbbra is kérném a segítségeteket VDO olajhőfokmérő jeladó ügyben... Hol lehet kapni ilyet? Más márkájú műszer jeladója is jó hozzá? És valaki szerelt már közületek, vagy van vkinek?Smiley  Köszi.
Nekem van benn vdo jeladom. Ilyen
http://www2.cip1.com/ProductDetails.asp?ProductCode=VDO%2D323%2D055
Kinn komoly 2k HUF, vagy meg kevesebb a mai arfolyammal. Anno kerdeztem az egyik hazai bogar-alkatresz kereskedot, es 13k-t emlegetett. (mellesleg az enyemek cseh gyartmanyuak)
Az utobbi osszeget elkerni erte azert rablas 
En a blokkok hatuljaba raktam be, ahol a typ3 olajbetolto nyilasa csatlakozik be. Itt nem log ki lefele, es nem zavar semmit. Az olajnyomas pedig egy T-vel van berakva (idiota jelado es nyomasjelado kulon, biztos ami biztos), mert annak jo a mellekag is nyomas szempontjabol.
A tuti azonban a hengerfej homerseklet mero lenne.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #22833 Dátum: 2007 December 28, 19:29:42 »

Sajnos a nívópálca végétől volt fél centi....

Tehát a vonás alatt volt a szint erősen

Oszinten mekkora erofeszites (akar masikfajta olajbol is) ratolteni, hogy ne legyen minimum alatt?
Ha olyan patent gyari bogi, akkor szvsz megerdemelne ennyit.
Vonalbafuras, csapagyakkal olyan 50 korul szokott lenni. Persze utana meg ossze kell szerelni a mocit is. Es ha mar szet van bontva, akkor mar nem nagyon eri meg a kopott cuccokat visszarakni. Es akkor mar 200-300 magassagaban jar az ember konnyen  Grin

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #22832 Dátum: 2007 December 28, 19:27:34 »


Először arra gondoltunk, h a ventilátor zörög kerepel, le is vettük az ékszíjtárcsát, de ugyanaz a hang volt!!
Azert sokaig ne forgasd igy a motort. Hutes nelkul a hengerfejek konnyen megfonek!

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #22831 Dátum: 2007 December 28, 19:23:29 »

Sztem sem egyébként!!

A vásárláskor volt egy furcsa süvítő hang, amit nem tudtunk beazonosítani!!
Kicseréltük a nyomcsapágyat, valamit a kuplung tárcsát, de nem az volt a hiba!!

Lehet most adta meg magát az az ismeretlen alkatrész!!???  Lehet, majd kiderül, ha összerakjuk a kocsit újból,
és már nem lesz az hang menet közben!!

Egyébként ez az ismeretlen hang megszünt amikor kinyomtam a kuplungot , tehát menetközben volt hallható!(üresben is)(utólag már tudom h pont ellentétesen kellene hangot adnia a nyomcsapágynak tehát félre diagnoztizáltuk)

 




Háát ha nemnagyon hajtottad túl általában az még elég lehet, akkor még a pumpa fel szokta venni, max ha melegen híg az olaj fékezésnél előrelöttyenhet az olaj, de az még nem akkora gáz. SZerintem nem ettől volt a gond.Szerintem.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #22830 Dátum: 2007 December 28, 19:12:16 »

Sajnos a nívópálca végétől volt fél centi....

Tehát a vonás alatt volt a szint erősen

Háát ha nemnagyon hajtottad túl általában az még elég lehet, akkor még a pumpa fel szokta venni, max ha melegen híg az olaj fékezésnél előrelöttyenhet az olaj, de az még nem akkora gáz. SZerintem nem ettől volt a gond.Szerintem.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #22829 Dátum: 2007 December 28, 18:52:36 »

Sajnos a nívópálca végétől volt fél centi....

Tehát a vonás alatt volt a szint erősen

Most a nívópálca végétől számítva volt fél centi olaj,vagy a minimum jelölés fölött volt a fél centi?
Mert ha a minimum fölött volt az olaj,akkor az ettől teljesen független a motorod tönkremenetele.

Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #22828 Dátum: 2007 December 28, 18:51:47 »

jahh és tuti megy bele egy olaj höfok mérö!

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #22827 Dátum: 2007 December 28, 18:48:44 »

motorkiszed/szétszed csapágycsere/főtengelyköszörülés (extrém esetben vonalbafúrás/sikolás) motorösszerak/berak
munkadijjal együtt ez kb 60 ezer Ft (vonalbafúrás nincs benne).
én januárban intézem az egyik motorom teljes gépmunkáját....sajnos....utánna tudok konkrét árakat!!

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #22826 Dátum: 2007 December 28, 18:47:32 »

én ehez téleg nemértek,de már régebben is volt hangja a motornak,nemlehet,hogy már egyszer jol megmegedett az az olaj,és ezáltal már nem volt olyan a kenése,ráadásul nem volt elég...  Huh

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #22825 Dátum: 2007 December 28, 18:39:49 »

A nívópálcán még fél centi olaj volt. Tudom kevés, de....

Most a nívópálca végétől számítva volt fél centi olaj,vagy a minimum jelölés fölött volt a fél centi?
Mert ha a minimum fölött volt az olaj,akkor ettől teljesen független a motorod tönkremenetele.
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 28, 21:08:32 írta Narancs »
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #22824 Dátum: 2007 December 28, 18:28:45 »

BOGÁR 4 ALÁBAKOLÁSI PONTJÁT MONDJA MEG VALAKI HOLNAP REGGELIG! SÜRGŐS!! KÖSZI
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #22823 Dátum: 2007 December 28, 16:55:48 »

A nívópálcán még fél centi olaj volt. Tudom kevés, de....

Az még azért elég szokott lenni, sztem nem ettől ment el, hanem egyszerűen megadta magát. Akkor van nagyon kevés olaj benne, ha már a visszajelző villog/világít. Akkor márt tényleg kevés. Azért a nívón is van ám némi gyárilag ráhagyás pont emiatt.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Robpanzer
« Hozzászólás #22822 Dátum: 2007 December 28, 16:53:25 »

Továbbra is kérném a segítségeteket VDO olajhőfokmérő jeladó ügyben... Hol lehet kapni ilyet? Más márkájú műszer jeladója is jó hozzá? És valaki szerelt már közületek, vagy van vkinek?Smiley  Köszi.
Robpanzer
« Hozzászólás #22821 Dátum: 2007 December 28, 16:50:04 »

Mi kell egy 1.3as bogár 1.6ossá alakításához?tud vki segíteni,ér valamit ez a művelet igy teljesítmény szempontjából?kösz

Szia!
Nekem egy ilyen átalakított gépem van, bár mi már így vettük,  a 03-as hosszúváltójával szemlátomást jobban megy, mint egy 1.3-as, ezt a szerelőnk is mondta.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #22820 Dátum: 2007 December 28, 15:47:40 »

És ilyen esetben mi a megoldás?? Úgyértem mennyi??

Esetleg a motor is károsodott?? És vajon mi okozta a jelenséget??




motorkiszed/szétszed csapágycsere/főtengelyköszörülés (extrém esetben vonalbafúrás/sikolás) motorösszerak/berak
munkadijjal együtt ez kb 60 ezer Ft (vonalbafúrás nincs benne).

'81 Hecho en México
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #22819 Dátum: 2007 December 28, 15:43:26 »

Hát igen, én is ezért választottam!!

Egyelőre fogalmam sincs mekkora a kár, remélem nem nagy!!

azért köszi hy

Nem tudok semmit sem.
Csak nekem igen tetszett ez a bogi,ritkaság manapság az eféle gyári,erdeti autó.

Sajnálom,hogy gond lett a motorjával.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #22818 Dátum: 2007 December 28, 15:39:34 »

De tőle vettem!!

Miért, tudsz valami infót róla??
Nem tudok semmit sem.
Csak nekem igen tetszett ez a bogi,ritkaság manapság az eféle gyári,eredeti autó.

Sajnálom,hogy gond lett a motorjával.
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 28, 15:44:57 írta Narancs »
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #22817 Dátum: 2007 December 28, 15:34:56 »


A nívópálcán még fél centi olaj volt. Tudom kevés, de....


az mit jelent hogy "kicsit"?  A nívópálca alja azért még olajos volt???
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #22816 Dátum: 2007 December 28, 15:34:09 »

OK, Kicsit megpróbálom bővebben!!
Elvittük a kocsit édesapámmal olajcserére!! Az övében is cseréltek olajat(nem bogár)!

Az igazsághoz hozzátartozik, h kicsit már megfogyott az olaj a kocsiból, de nem vészesen azért!

.....

Ja, már az olacsere előtt is volt kicsi hangja, aggódtam is miatta rendesen, de most végleg beadta a kulcsot!! Sad

Valakinek alami ötlet??




az mit jelent hogy "kicsit"?  A nívópálca alja azért még olajos volt???

'81 Hecho en México
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #22815 Dátum: 2007 December 28, 15:31:05 »


De tőle vettem!!

Miért, tudsz valami infót róla??


Helló!
Csak nem annak a szép patinás bogárnak adta meg magát a motorja amit a Sasvári Attilától vettél?

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #22814 Dátum: 2007 December 28, 15:29:01 »

Sziasztok!!

Szörnyű dolog történt ma!! Sad

68 -as bogaramban (1200) a motor úgy kalapál, h azt hiszem szétesik!!

Pedig sztem a motorból jön, mert minden jel erre mutat!!

Tudna valaki segíteni, h mi lehet a baj???
Valami eltört?? hajtókar?? csapágy??


Tudom h csak akkor lehet pontosan megállapítani ha szét lesz szedve, de mégis tudna valaki mondani valami előzeteset??
Gyüjtsek motorra?? vagy azért nem ekkora a probléma??

Köszi szépen helló
Helló!
Csak nem annak a szép patinás bogárnak adta meg magát a motorja amit a Sasvári Attilától vettél?
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #22813 Dátum: 2007 December 28, 15:02:43 »


És ilyen esetben mi a megoldás?? Úgyértem mennyi??

Esetleg a motor is károsodott?? És vajon mi okozta a jelenséget??



szerintem jolsejted hajtokar csapágy..... Sad  Sad  Sad  de ne vedd készpénznek!!!majd nállam okosabbak nyilatkoznak!!
nekem két motorom fekszik hajtokarcsapágyasan!!  Sad  Sad  Sad
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #22812 Dátum: 2007 December 28, 14:52:33 »


Még kihagytam néhány dolgot!!

Hát igen, ereje nem nagyon volt...
valamint a fordulatszámmal igen változott a hang is!!

ennyi


szerintem jolsejted hajtokar csapágy..... Sad  Sad  Sad  de ne vedd készpénznek!!!majd nállam okosabbak nyilatkoznak!!
nekem két motorom fekszik hajtokarcsapágyasan!!  Sad  Sad  Sad

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #22811 Dátum: 2007 December 28, 14:28:52 »



Még kihagytam néhány dolgot!!

Hát igen, ereje nem nagyon volt...
valamint a fordulatszámmal igen változott a hang is!!

ennyi


ennél nincs kicsit pontosabb diagnózis?
hogy történt? fordulatszámmal arányosan kalapál? fémes hangja van? motor még megy? van ereje is? hogy mentél haza?
(nem én fogok neked válaszolni, de hátha ez segít másnak)
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #22810 Dátum: 2007 December 28, 14:22:16 »


OK, Kicsit megpróbálom bővebben!!
Elvittük a kocsit édesapámmal olajcserére!! Az övében is cseréltek olajat(nem bogár)!

Az igazsághoz hozzátartozik, h kicsit már megfogyott az olaj a kocsiból, de nem vészesen azért!

Szóval kicseéltük az olajat, és a próbaúton 80nál hatalmas csörgő kopogó kereplő hangot adott!!

Még 3.ban vissza tudtam menni a szervízbe, de után már nagyon nehezen indult be!!

Először arra gondoltunk, h a ventilátor zörög kerepel, le is vettük az ékszíjtárcsát, de ugyanaz a hang volt!!

Végül vontatással sikerül hazajutni!!

Hát nagyjából ennyi!!


Ja, már az olacsere előtt is volt kicsi hangja, aggódtam is miatta rendesen, de most végleg beadta a kulcsot!! Sad

Valakinek alami ötlet??


ennél nincs kicsit pontosabb diagnózis?
hogy történt? fordulatszámmal arányosan kalapál? fémes hangja van? motor még megy? van ereje is? hogy mentél haza?
(nem én fogok neked válaszolni, de hátha ez segít másnak)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #22809 Dátum: 2007 December 28, 14:02:15 »

Sziasztok!!

Szörnyű dolog történt ma!! Sad

68 -as bogaramban (1200) a motor úgy kalapál, h azt hiszem szétesik!!

Pedig sztem a motorból jön, mert minden jel erre mutat!!

Tudna valaki segíteni, h mi lehet a baj???
Valami eltört?? hajtókar?? csapágy??


Tudom h csak akkor lehet pontosan megállapítani ha szét lesz szedve, de mégis tudna valaki mondani valami előzeteset??
Gyüjtsek motorra?? vagy azért nem ekkora a probléma??

Köszi szépen helló
ennél nincs kicsit pontosabb diagnózis?
hogy történt? fordulatszámmal arányosan kalapál? fémes hangja van? motor még megy? van ereje is? hogy mentél haza?
(nem én fogok neked válaszolni, de hátha ez segít másnak)
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #22808 Dátum: 2007 December 28, 13:58:20 »

Sziasztok!!

Szörnyű dolog történt ma!! Sad

68 -as bogaramban (1200) a motor úgy kalapál, h azt hiszem szétesik!!

Pedig sztem a motorból jön, mert minden jel erre mutat!!

Tudna valaki segíteni, h mi lehet a baj???
Valami eltört?? hajtókar?? csapágy??


Tudom h csak akkor lehet pontosan megállapítani ha szét lesz szedve, de mégis tudna valaki mondani valami előzeteset??
Gyüjtsek motorra?? vagy azért nem ekkora a probléma??

Köszi szépen helló
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #22807 Dátum: 2007 December 28, 13:46:11 »

Mi kell egy 1.3as bogár 1.6ossá alakításához?tud vki segíteni,ér valamit ez a művelet igy teljesítmény szempontjából?kösz
ja a barátnőm mondta, hogy jobban gyorsul a Bogár (1,6 szettel, de ezt ő nem tudta), mint az 1.4 OFF autónk  Grin
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #22806 Dátum: 2007 December 28, 13:23:01 »

Mi kell egy 1.3as bogár 1.6ossá alakításához?tud vki segíteni,ér valamit ez a művelet igy teljesítmény szempontjából?kösz
1600-os henegerdugo szett, uj hengerfejek (vagy atalakitani az 1300-ast, de a szelepek lehet, hogy kicsik lesznek), uj szivocsonk?, uj (vagy atfuvokazott) karbi?.
De egyesek szerint nemart az ujracsapagyazas, mert ha mar logott a fotengely, akkor hamar szetverheti az uj 1600-os.
Teljesitmenyben biztosan szamit, de szerintem talan nyomatekban meg erotartalekban tobbet.
En ultem mar 1300-asban es 1600-osban is, de nem szorosan egymas utan, ugyhogy a kulonbseget biztosan jobban tudjak a tobbiek.
De talan a hengerdugo szett is ugyanannyiban van, vagy akar olcsobb is az 1600-oshoz.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Wega
Hozzászólások: 110


« Hozzászólás #22805 Dátum: 2007 December 28, 12:14:46 »

Mi kell egy 1.3as bogár 1.6ossá alakításához?tud vki segíteni,ér valamit ez a művelet igy teljesítmény szempontjából?kösz
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #22804 Dátum: 2007 December 28, 11:53:41 »

Karburátor szakértők!

Valami nem kóser a porlasztómmal már nagyon régóta, amióta kicseréltem a régi kopott eredetit, azóta mindig baszakszik valami. Állítottam én ezen már mindent, de nem az igazi, meg zabál is vele nagyon.pedig ez ami rajta van, zsír állapotban van. De muszáj leszek visszatenni a régi vielteset, mert az legalább jó volt.

Na a kérdés!
Néztem a könyvet, ír legalább 2-3 golyóról. Namármost ezek kieshetnek a karbiból, vagy úgy van megoldva, hogy ne tudjanak kijönni? Mert, hogy őszinte legyek, eddig nem foglalkoztam velük, hallottam őket kotyogni benne, a spricni működik, ennyi. Van esetleg olyan golyó, ami kieshet, így az enyémből alapvetően hiányozhat ????


Matolcsi? majdnem szomszédod az öreg...
Nem elérhető Póli
Hozzászólások: 886


« Hozzászólás #22803 Dátum: 2007 December 28, 08:25:30 »

Fölmerül bennem az egyik szinte megfejthetetlen Bogaras kérdés:

Miért van a géptetőn lévő sinen 2x2 lyuk a képen? Lehet erősebb rugót betenni vagy mi?

Egykori géptantanárom mindig azt válaszolta, ha nem tudta a választ, hogy valószínű "gyártástechnológiai" oka van annak, hogy az a lyuk ott van. Még ha lett volna funkciója, akkor is ezt mondta. Úgyhogy lehet itt is ez lesz Grin

VW 1200 (1979),       T2 (1978)

http://www.bmvwbk.eoldal.hu/  - Békés Megyei Bogár Klub
matchbox
« Hozzászólás #22802 Dátum: 2007 December 27, 20:11:53 »

minden gyújtótrafóban van olaj, a Bosch-ban is
alapvetően ezért okos dolog "fejjel felfele" (tehát az elektronyos dolgokkal felfele) beépíteni a bogárba
megháromszorozódik az élettartama és jelentősen lecsökken a váratlan meghibásodás esélye

egyébként, ha a trafóból folyik az olaj, akkor alapvetően a trafó és környéke olajos
ha mindenütt olaj van, akkor
1 - a főtengely környékén jön az olaj és az ékszíjtárcsa szétveri
2 - az olajbeöntő/kartergáz kivezető környékén jön a forró olajpára és az ül le mindenhova

szerintem
király vagy
a trafóban már csak alig lötyögött valami - 1 éve vettem; most visszaraktam az eredeti BOSCH-t oszt' kifogástalanul jár a motor (csak tudnám, mi a f*szért cseréltem le)
 Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 27, 20:51:37 írta matchbox »
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #22801 Dátum: 2007 December 27, 20:02:12 »

Finom olaj borítja a motorteret, de nem motorolaj. Egyszerűen nem tudok másra gondolni, csak a LADA gyújtótrafóra: ezekben tényleg olaj lenne?

minden gyújtótrafóban van olaj, a Bosch-ban is
alapvetően ezért okos dolog "fejjel felfele" (tehát az elektronyos dolgokkal felfele) beépíteni a bogárba
megháromszorozódik az élettartama és jelentősen lecsökken a váratlan meghibásodás esélye

egyébként, ha a trafóból folyik az olaj, akkor alapvetően a trafó és környéke olajos
ha mindenütt olaj van, akkor
1 - a főtengely környékén jön az olaj és az ékszíjtárcsa szétveri
2 - az olajbeöntő/kartergáz kivezető környékén jön a forró olajpára és az ül le mindenhova

szerintem

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
matchbox
« Hozzászólás #22800 Dátum: 2007 December 27, 19:57:38 »

Finom olaj borítja a motorteret, de nem motorolaj. Egyszerűen nem tudok másra gondolni, csak a LADA gyújtótrafóra: ezekben tényleg olaj lenne?
Oldalak: 1 ... 1440 1441 1442 1443 1444 [1445] 1446 1447 1448 1449 1450 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.189 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.