www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 25, 04:53:58

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1475 1476 1477 1478 1479 [1480] 1481 1482 1483 1484 1485 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13292751 alkalommal)
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #21438 Dátum: 2007 November 15, 17:57:50 »

A homokfúvás leszedi a német krómot is. Nyáron én is homokfúvattam egy gyári lököst.


                             GNX-967
Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #21437 Dátum: 2007 November 15, 11:56:04 »

leonnal beszélj  Wink

 Smiley Leon ki tudnál okosíttani a kárpitoztatás butyrainak titkából? lécci lécci!! köszi...  Grin

Nem elérhető st. michael
Hozzászólások: 167


« Hozzászólás #21436 Dátum: 2007 November 15, 11:53:14 »

ott a legkönyebb...

befekszel a bogi alá, (lehetőleg valami saras latyakos tócsába) és befűzöd. egy lik van (műanyag gumicső) és addig tiszkolod amíg meg nem jelenik a karbi alatt   Wink

köszi!
akkor lehetőleg valami tök sötét helyen, a hóesésben nekilátok  Wink

Te pedig mennyei seregek vezére, a Sátánt és a többi gonosz szellemet, akik a lelkek vesztére körüljárnak a világban, Isten erejével taszítsd vissza a kárhozat helyére.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #21435 Dátum: 2007 November 15, 11:52:04 »

köszi!
de valami olyasmit mondott valaki, hogy át kell valahogy vezetni a tűzfalon, s ott nehéz megtalálni a lukat, ahol be kell dugni...
nem tudtok valami ábrát, ahol nagyjából lehet látni?

köszi

ott a legkönyebb...

befekszel a bogi alá, (lehetőleg valami saras latyakos tócsába) és befűzöd. egy lik van (műanyag gumicső) és addig tiszkolod amíg meg nem jelenik a karbi alatt   Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető st. michael
Hozzászólások: 167


« Hozzászólás #21434 Dátum: 2007 November 15, 11:46:04 »

odabújsz a gázpedálhoz
gázpedál hátra hajt
karból bovden kiakaszt
bovden húz és közben teker felfele... jaaa de neked elszakadt...
akkor a karbinál kicsaarod a gázkarból a bovdent, és kihúzod - ennyi

vissazfele az újat:
új bezsíroz
lekuporocc gázpedálhoz, előtte kb 15cm-es körben összetekered,
karbi felőli rész bedug likba, megtalálod!!
és nyomi nyomi
simaügy
szépen kijön a végén, persze csak ha nincs sehol szétcsúszva a vezető!
hajráf
 Wink

köszi!
de valami olyasmit mondott valaki, hogy át kell valahogy vezetni a tűzfalon, s ott nehéz megtalálni a lukat, ahol be kell dugni...
nem tudtok valami ábrát, ahol nagyjából lehet látni?

köszi

Te pedig mennyei seregek vezére, a Sátánt és a többi gonosz szellemet, akik a lelkek vesztére körüljárnak a világban, Isten erejével taszítsd vissza a kárhozat helyére.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #21433 Dátum: 2007 November 15, 11:41:59 »

Jellemzően ahol hátul kijön az utastérből alul,ott szokott szétcsúszva lenni.Jómúltkor addig dugkodtam,míg eltaláltam az önindító pozitívját.Elkezdet füstölni,szikrázni.Hirtelenjében majd beszartam.

És ott is szokott elakadni ha a préselési sorja nincs eltávolítva az új bowdennél. Érdemes arra is figyelni.

'81 Hecho en México
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #21432 Dátum: 2007 November 15, 11:37:00 »

engem az ülés és a komplett beltér...

leonnal beszélj  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #21431 Dátum: 2007 November 15, 11:32:56 »

nem, de engem is érdekelne a dolog, tetőkárpit kéne.

engem az ülés és a komplett beltér...

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #21430 Dátum: 2007 November 15, 11:30:31 »

Cry senki nem járatos a bőrkárpit témában?  Huh  Undecided
nem, de engem is érdekelne a dolog, tetőkárpit kéne.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #21429 Dátum: 2007 November 15, 11:26:50 »

Huh (bőr)kárpitos témában valakinek volna valami hozzászólása, tapasztalata... hol csinálnak jó árom, szép munkát... hol csinálnak drágán szart... hol lehet lejjebbgyúrni az árat (pl áfás számla nélkül)... Egyéb megjegyzéseket, észrevételeket is szivesen fogadnék a témával kapcsolatban  Smiley

 Cry senki nem járatos a bőrkárpit témában?  Huh  Undecided

Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #21428 Dátum: 2007 November 15, 11:03:20 »

elkezdett
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #21427 Dátum: 2007 November 15, 11:01:16 »

odabújsz a gázpedálhoz
gázpedál hátra hajt
karból bovden kiakaszt
bovden húz és közben teker felfele... jaaa de neked elszakadt...
akkor a karbinál kicsaarod a gázkarból a bovdent, és kihúzod - ennyi

vissazfele az újat:
új bezsíroz
lekuporocc gázpedálhoz, előtte kb 15cm-es körben összetekered,
karbi felőli rész bedug likba, megtalálod!!
és nyomi nyomi
simaügy
szépen kijön a végén, persze csak ha nincs sehol szétcsúszva a vezető!
hajráf
 Wink
Jellemzően ahol hátul kijön az utastérből alul,ott szokott szétcsúszva lenni.Jómúltkor addig dugkodtam,míg eltaláltam az önindító pozitívját.Elkezdet füstölni,szikrázni.Hirtelenjében majd beszartam.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #21426 Dátum: 2007 November 15, 10:39:09 »

mármint az újat zsírozom, ugye?
nem úgy értetted, hogy a szakadtat bezsírozom, s attól jó lesz... Grin

egyébként nem csináltam még ilyet... leírnád röviden, honnan álljak neki?

köszi
odabújsz a gázpedálhoz
gázpedál hátra hajt
karból bovden kiakaszt
bovden húz és közben teker felfele... jaaa de neked elszakadt...
akkor a karbinál kicsaarod a gázkarból a bovdent, és kihúzod - ennyi

vissazfele az újat:
új bezsíroz
lekuporocc gázpedálhoz, előtte kb 15cm-es körben összetekered,
karbi felőli rész bedug likba, megtalálod!!
és nyomi nyomi
simaügy
szépen kijön a végén, persze csak ha nincs sehol szétcsúszva a vezető!
hajráf
 Wink
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #21425 Dátum: 2007 November 15, 10:28:55 »

es a gyari nemetrol le lehet szedni valahogy a rozsdas kromot?

Ha elviszed vmi galvan uzembe, akkor a savas furdokben leszedik rola a kromot, utana jon az uj reteg. En biztos adnek egy kocka sort vmeik munkasnak a galvanuzemben, h veletlenul "felejtse" a kromozo kadban benne legalabb 2x annyi ideig a vasat, mint amennyit nekik eloirtak ... ;-) Magyarorszag, 2007.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #21424 Dátum: 2007 November 15, 10:09:49 »

Tényleg most hogy néz ki a volt hátsó lökösöm? Sikerült szépen megtisztítani?
Egész jó, de még nincs fent, mert nem értem még rá. HA hazaérek felteszem és leképelem. Kb 2 üveg kromofág, meg miegymás elment rá. Wink

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #21423 Dátum: 2007 November 15, 10:07:29 »

Nehéz dió leszedni róla, túl jó a króm.

Tényleg most hogy néz ki a volt hátsó lökösöm? Sikerült szépen megtisztítani?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #21422 Dátum: 2007 November 15, 09:43:21 »

es a gyari nemetrol le lehet szedni valahogy a rozsdas kromot? mert nekem a homokfuvo azt mondta, hogy az nem szedi le, bar abbol is van durvabb femszemcses.....
mert akkor egy regi nemet darab jo kiindulasi alap lenne....
Valahogyan biztosan lejön. Gondolom, baromi kemény és vastag a krómbevonat, ezért nem vállalja...
Szerintem flex+csiszolókorong, de jó sok (abból is inkább a lamellás...).
De ha nem nagyok a hólyagok, szerintem ne bántsd, csak pucold le pasztával, aztán lakkozd. Lesz egy kis patinája, az igaz, de nem feltűnő.
A krómozó szerintem a gyári minőséget úgy sem tudja produkálni.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #21421 Dátum: 2007 November 15, 09:41:36 »

es a gyari nemetrol le lehet szedni valahogy a rozsdas kromot? mert nekem a homokfuvo azt mondta, hogy az nem szedi le, bar abbol is van durvabb femszemcses.....
mert akkor egy regi nemet darab jo kiindulasi alap lenne....
Nehéz dió leszedni róla, túl jó a króm.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Tyrsec
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #21420 Dátum: 2007 November 15, 09:39:30 »

Egyelőre ápold le, és hagyd azt rajta. Ha majd lesz rá pénzed, vagy krómoztasd, vagy vegyél újat. Még nagyon sokáig bírni fogja ebben az állapotban.

es a gyari nemetrol le lehet szedni valahogy a rozsdas kromot? mert nekem a homokfuvo azt mondta, hogy az nem szedi le, bar abbol is van durvabb femszemcses.....
mert akkor egy regi nemet darab jo kiindulasi alap lenne....
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #21419 Dátum: 2007 November 15, 09:37:00 »

Miert?

Valószínűleg azért, mert az utak (jobboldali közlekedésnél) jobbra lejtenek, és ott megáll rajtuk sok minden. A legtöbb régi autónak a jobb küszöbe rosszabb állapotú, mint a bal.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #21418 Dátum: 2007 November 14, 23:00:39 »

3 év főút mellett ácsorgás télen-nyáron???? Sajna a 40 éves német technika már ezzel nem bírt, bár még így is nagyságrendekkel szebb mint a pár hozászólással lentebbi képen levő lökös.
Egyelőre ápold le, és hagyd azt rajta. Ha majd lesz rá pénzed, vagy krómoztasd, vagy vegyél újat. Még nagyon sokáig bírni fogja ebben az állapotban.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #21417 Dátum: 2007 November 14, 22:59:25 »

Miert?
Tapasztalat. Itt kisebb mellékutakon néha a víz meg a sár nagyobb, főleg az út szélén.
És gondolj bele, hogy ezek a kocsik jó 30-40 éve mennek, meg mennek, viszont az utak 20-25 évvel ezelőtt sehol sem voltak sem minőségben, sem kiépítettségben. Főleg nem vidéken.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #21416 Dátum: 2007 November 14, 22:55:54 »

Sajna a napi használatú bogarak hátsó lököse már nem a legszebb, főleg a jobb oldala, ott kapja a több trutyit.
Miert?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #21415 Dátum: 2007 November 14, 22:54:51 »

A hólyagos rozsda sajna apró fekete pöttyökben megmarad. Annyit lehet vele tenni, hogy alapos tisztítás és zsírtalanítás után lelakkozod.
Az enyém hátsója ilyen. Sajna a napi használatú bogarak hátsó lököse már nem a legszebb, főleg a jobb oldala, ott kapja a több trutyit.
Az első lökösöm pl. hibátlan krómos még mindig. A hátsón áll meg viszont a sár meg a sólé.

3 év főút mellett ácsorgás télen-nyáron???? Sajna a 40 éves német technika már ezzel nem bírt, bár még így is nagyságrendekkel szebb mint a pár hozászólással lentebbi képen levő lökös.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #21414 Dátum: 2007 November 14, 22:48:17 »

És pl. a hólyagos rozsdát, hogy szeded le róla ha van?
A prevent krómpaszta védi vagy tisztítja a krómot?
A hólyagos rozsda sajna apró fekete pöttyökben megmarad. Annyit lehet vele tenni, hogy alapos tisztítás és zsírtalanítás után lelakkozod.
Az enyém hátsója ilyen. Sajna a napi használatú bogarak hátsó lököse már nem a legszebb, főleg a jobb oldala, ott kapja a több trutyit.
Az első lökösöm pl. hibátlan krómos még mindig. A hátsón áll meg viszont a sár meg a sólé.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #21413 Dátum: 2007 November 14, 22:45:30 »

És pl. a hólyagos rozsdát, hogy szeded le róla ha van?
A prevent krómpaszta védi vagy tisztítja a krómot?
tisztítja
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #21412 Dátum: 2007 November 14, 22:42:12 »

szerintem a gyári 35 évesből kell keresni jó állapotút aztán Prevent krómpasztával átkenni, a brazil mint lökhárító sem funcionál mert papírvékony és kirozsdál

És pl. a hólyagos rozsdát, hogy szeded le róla ha van?
A prevent krómpaszta védi vagy tisztítja a krómot?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #21411 Dátum: 2007 November 14, 22:39:20 »

akkor maradok az első verziónál... megveszem az occcssót, ha megkopik lefestem, ha tényleg elbírja 2 komponensű lakkot akkor az kb olyan tartós mint az autófénye (akár 5 év is jó bánásmóddal. és persz jó aládolgozással...), ha megtörik nem vetem magam a dunába (az 50000 forintos lökös miatt) hanem veszek egy másik occcssót...  Tongue
::)Szerintem ezt a stratégiát választom   Cool (aki ráül a lökösömre azt meg jól pííííí rugom  Evil , de persze spekulálok valami megerősítő vázon a lökös mögé  Roll Eyes )

szerintem a gyári 35 évesből kell keresni jó állapotút aztán Prevent krómpasztával átkenni, a brazil mint lökhárító sem funcionál mert papírvékony és kirozsdál
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #21410 Dátum: 2007 November 14, 22:33:28 »

súlyából Smiley
na abból
haver neki koccant Kikörén egy előtte haladónak, éppen hogy csak meglökte, lökös eldeformálódott, faszi leszerelte és odahozta hozzánk, mondom neki támasztom a fának, jól nekiveselkedtem, aztán majdnem a Tiszába dobtam, olyan könnyű volt (a régihez voltam szokva  Smiley)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #21409 Dátum: 2007 November 14, 22:23:01 »

Nemtom erre gondoltal-e, de itt van egy: http://www.volkswarenhaus.de/bugselecta.htm
Ezzel jól eljátszottam. Cheesy

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #21408 Dátum: 2007 November 14, 22:20:39 »

21 900 ft szuperkróm néven futott 2005 rajzásra hoztam haveromnak és 2006 szeptemberében készült a kép napi használatban van a bogár, és utcán áll ilyen lett


akkor maradok az első verziónál... megveszem az occcssót, ha megkopik lefestem, ha tényleg elbírja 2 komponensű lakkot akkor az kb olyan tartós mint az autófénye (akár 5 év is jó bánásmóddal. és persz jó aládolgozással...), ha megtörik nem vetem magam a dunába (az 50000 forintos lökös miatt) hanem veszek egy másik occcssót...  Tongue
::)Szerintem ezt a stratégiát választom   Cool (aki ráül a lökösömre azt meg jól pííííí rugom  Evil , de persze spekulálok valami megerősítő vázon a lökös mögé  Roll Eyes )

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #21407 Dátum: 2007 November 14, 22:07:18 »

Én is nézegettem a Hudák katalógusát és ott volt a drágább lökösnél a better quality. Ezek szerint az mindössze 2 réteg krómot takar? Nekem megvannak az eredeti lökösök, csak már helyenként igen pöttyösek. Szidollal lepucolva a króm részek még most is szépek, de sajna a rozsdát nem igazán lehet már leszedni.... Baditznál is hasonló "minőségű lökösök vannak?

21 900 ft szuperkróm néven futott 2005 rajzásra hoztam haveromnak és 2006 szeptemberében készült a kép napi használatban van a bogár, és utcán áll ilyen lett
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #21406 Dátum: 2007 November 14, 22:02:48 »

Nemtom erre gondoltal-e, de itt van egy: http://www.volkswarenhaus.de/bugselecta.htm
Jaja ezaz köszi!

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #21405 Dátum: 2007 November 14, 22:01:42 »

ok...  Huh de azt honnan lehet felismerni hogy az brazil illetve német áru? (tudom idővel kiderül. de újonnan hogy  Embarrassed )

súlyából Smiley
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #21404 Dátum: 2007 November 14, 21:57:01 »

Mi az oldal címe ahol tudok a kasztnira meg a felnire is színeket próbálgatni?

Nemtom erre gondoltal-e, de itt van egy: http://www.volkswarenhaus.de/bugselecta.htm


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #21403 Dátum: 2007 November 14, 21:52:50 »

Ha ragaszkodsz a korhűséghez,akkor fekete-fehérre fújasd a felniket,mert 68-ban olyan volt.

Mi az oldal címe ahol tudok a kasztnira meg a felnire is színeket próbálgatni?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #21402 Dátum: 2007 November 14, 21:51:15 »

A lemez vastagságából. A felszerelt német lökösre egy felnőtt kényelmesen ráülhet. Igaz, az olcsó gagyira is, de annál maradandó nyomokat hagysz...
Ja, igen a legalja cucc az nem is brazil, hanem taiwani...
azért az enyémre rá lehet ülni, nem hagy nyomot, de szarul áll

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #21401 Dátum: 2007 November 14, 21:51:02 »

Vagy vegyél brazil duplakrómos lököst /cca 24e db/, ha cromtisztitóval /prevent/ félévente kezeled, sokáig egy szem rozsdapötty sem lesz rajta..

Én is nézegettem a Hudák katalógusát és ott volt a drágább lökösnél a better quality. Ezek szerint az mindössze 2 réteg krómot takar? Nekem megvannak az eredeti lökösök, csak már helyenként igen pöttyösek. Szidollal lepucolva a króm részek még most is szépek, de sajna a rozsdát nem igazán lehet már leszedni.... Baditznál is hasonló "minőségű lökösök vannak?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21400 Dátum: 2007 November 14, 21:50:07 »

Ez igaz. Viszont nem ezzel az anyaggal dolgoztak akkor még, hanem az elődjével.  Ettől függetlenül majd elválik, milyen tartós lesz...
  vitáztunk itt a fórumon a cosmic-os emberrel azt mondta régebben a fantacrom nevezetűt használták és közösen megállapítottuk  hogy az szar volt  ezt még én sem ismerem Huh

Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #21399 Dátum: 2007 November 14, 21:44:23 »

az árából Grin Grin


  Undecided Grin Grin Grin

Oldalak: 1 ... 1475 1476 1477 1478 1479 [1480] 1481 1482 1483 1484 1485 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.189 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.