www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Augusztus 14, 00:32:32

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921256 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1546 1547 1548 1549 1550 [1551] 1552 1553 1554 1555 1556 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13557228 alkalommal)
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #18602 Dátum: 2007 Augusztus 28, 08:29:13 »

Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani, hogy szélvédőt ill. ablakokat kivenni úgy kellene tudni, hogy közben a még használható gumiszigetelést ne tépjem ketté?
Vagy mindegy, mer' óccsó az új? Vagy egyik sem?  Grin

be kell törni az ablakot és megmentetted a gédert Grin Evil múgy AZS jól mondja őrá hallgass

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #18601 Dátum: 2007 Augusztus 28, 08:28:38 »

Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani, hogy szélvédőt ill. ablakokat kivenni úgy kellene tudni, hogy közben a még használható gumiszigetelést ne tépjem ketté?
Vagy mindegy, mer' óccsó az új? Vagy egyik sem?  Grin


szélesfejű csavarhúzóval belülről óvatosan rásegítve
amúgy inkább berakásnál hajlamos szakadni
Nem elérhető Barnabee
Hozzászólások: 152


Verybug

« Hozzászólás #18600 Dátum: 2007 Augusztus 28, 08:25:39 »

Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani, hogy szélvédőt ill. ablakokat kivenni úgy kellene tudni, hogy közben a még használható gumiszigetelést ne tépjem ketté?
Vagy mindegy, mer' óccsó az új? Vagy egyik sem?  Grin

Beeeezzzzzz - a kékeszöld villám
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #18599 Dátum: 2007 Augusztus 28, 08:22:53 »

lesz rá igény!!  Wink Cheesy
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #18598 Dátum: 2007 Augusztus 28, 08:21:31 »

elfogyott a géptetőtartóm , egyet elrontottam míg a megfelelő szöget eltaláltam , most perpill ez az egy kész létező darab az országban  Grin, ha télen majd ráérek jó kis forraltbor mellet csinálok egy párat Wink
nekem nagyon tetszik Smiley
praktikus.
hajrá azzal a forraltborral Wink
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #18597 Dátum: 2007 Augusztus 28, 08:12:36 »

mikor indul a sorozatgyártás?  Wink Cheesy
elfogyott a géptetőtartóm , egyet elrontottam míg a megfelelő szöget eltaláltam , most perpill ez az egy kész létező darab az országban  Grin, ha télen majd ráérek jó kis forraltbor mellet csinálok egy párat Wink

Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #18596 Dátum: 2007 Augusztus 28, 07:57:08 »

mikor indul a sorozatgyártás?  Wink Cheesy
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #18595 Dátum: 2007 Augusztus 28, 07:55:21 »

és egy faros kép, utsó remélem érthető a müködési elv,  Wink

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #18594 Dátum: 2007 Augusztus 28, 07:52:56 »

most meg lecsukva , alias 12 centit ásít

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #18593 Dátum: 2007 Augusztus 28, 07:52:11 »

és kinyitva

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #18592 Dátum: 2007 Augusztus 28, 07:51:30 »

beszerelve összetolva

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #18591 Dátum: 2007 Augusztus 28, 07:50:27 »

itt a másik fele

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #18590 Dátum: 2007 Augusztus 28, 07:49:47 »

egy fél beszerelve

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #18589 Dátum: 2007 Augusztus 28, 07:48:47 »

ennyi darabból áll

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #18588 Dátum: 2007 Augusztus 28, 07:48:06 »

így kihúzva

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #18587 Dátum: 2007 Augusztus 28, 07:47:20 »

itt a végleges verzióju kiemelő , a végén csak 2 állásura csináltam , így néz ki összetolva

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #18586 Dátum: 2007 Augusztus 28, 00:03:22 »

Asszem pénteken, mehet a fényezőhöz. Még a csomagtértetőt kell letisztítani, alapozni, perembe köracélt hegeszteni. Alvázvédőzni a doblemezeket, az új sárvédőket, kirücsizni a pótkerékzsebet (belülről). Leszedni a sárvédőket hátul is, üvegeket kiszedni, tetőkárpitot meg egyéb dolgokat kimaszkolni. Ja meg betenni a futóművet. Ja, jut eszembe hála égnek meg tudtuk menteni az első futóművem, vintáva ki nyomatuk belőle azt a fél centis elhajlást. Azt is ledrótoltam (flexel) lealapoztam és lefújtam színre.

[melléklet törölve az admin által]
« Utoljára szerkesztve: 2007 Augusztus 28, 00:09:48 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #18585 Dátum: 2007 Augusztus 27, 23:57:01 »

Mai nap: ajtók fémtiszták, alapozva, (EX)króm lökös lehomokfúvatva, alapozva.

[melléklet törölve az admin által]


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #18584 Dátum: 2007 Augusztus 27, 23:54:29 »

Így állok:

[melléklet törölve az admin által]


                             GNX-967
matchbox
« Hozzászólás #18583 Dátum: 2007 Augusztus 27, 21:06:06 »

arra pont elég annyi, amennyi a nívópálcáról lecsöpög
oké, főnök!
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #18582 Dátum: 2007 Augusztus 27, 20:43:19 »


 túlöntöztem olajjal a rotor alatti filcet


arra pont elég annyi, amennyi a nívópálcáról lecsöpög
matchbox
« Hozzászólás #18581 Dátum: 2007 Augusztus 27, 20:31:32 »

Sziasztok!

A mai nap leizzadtam egy párszor - én baromarcú, túlöntöztem olajjal a rotor alatti filcet, így sikeresen sikerült akadályt görgetni a megszakító rendes működése útjába.

Rángat a motor félúton a Hajdúság és a Szatmárság között - Nyíregy előtt 1 km-re kényszermegállás (mi a f*sznak dudálnak, ha egy 4 sávos út külső sávjába haladsz 30-40-nel) a padkán. Telefon, Pista bátyám pont otthon volt, pár perc múlva már a kocsimnál. A fenti diagnózis felállítása után egy kis kontakt-javítás, majd irány a szervíz: ott belőtte a gyújtást, kaptam 1-2 bogaras jótanácsot, majd baráti rezsidíj felszámítása után mehettem is a dolgomra.

Ha 'útszéli' bogarast lát valaki, még OFF autóval is, álljon meg, mert lehet, hogy csak apróságról van szó - de ezt minek is írom ide?
:-)
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #18580 Dátum: 2007 Augusztus 27, 17:20:03 »

ez az

[melléklet törölve az admin által]

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #18579 Dátum: 2007 Augusztus 27, 17:18:06 »

oajl gombához aki tud szerezni T elosztot vagy tugya hol lehet esztergáltatni az szoljon mert ma voltam mintkét boldba és megnéztem (röhelyes egyszerü megoldás)ha lene eszetergám megcsinálnám  és nem 5600ft ért adnám

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27147


« Hozzászólás #18578 Dátum: 2007 Augusztus 27, 11:54:13 »

lényegében fogalmam sincs, ahogy kivettem a szavaiból, egy megkerülőlevegős dugattyút működtet annál a kocsinál. még nem láttam a berendezést sem a kocsit közelről Smiley
áhhá. előásom elektrós tudásomat és megtervezek egy ilyen áramkört, meg tesztelek és ha megvan és van rá igény, közlöm az eredményeket Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #18577 Dátum: 2007 Augusztus 27, 10:55:19 »

áhhá, köszi. már én is régóta tervezgettem egy ilyen megépítését, de ennél tovább kéne jutnom. ez hogym űködik? figyelteti a fordulatszámot és ha XXX alá esik egy szervómotorral ráhúz a gázbowdenre? én legalábbis ilyesmit gondoltam ki

lényegében fogalmam sincs, ahogy kivettem a szavaiból, egy megkerülőlevegős dugattyút működtet annál a kocsinál. még nem láttam a berendezést sem a kocsit közelről Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27147


« Hozzászólás #18576 Dátum: 2007 Augusztus 27, 10:45:21 »

egy ismerősömnek van egy alapjárat-szabályozó elektronikája,amit  OFF kocsijához (bmw 525tds) szeretne használni. 
áhhá, köszi. már én is régóta tervezgettem egy ilyen megépítését, de ennél tovább kéne jutnom. ez hogym űködik? figyelteti a fordulatszámot és ha XXX alá esik egy szervómotorral ráhúz a gázbowdenre? én legalábbis ilyesmit gondoltam ki

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #18575 Dátum: 2007 Augusztus 27, 10:43:41 »

de ez mihez kell?  Huh

egy ismerősömnek van egy alapjárat-szabályozó elektronikája,amit  OFF kocsijához (bmw 525tds) szeretne használni. 

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27147


« Hozzászólás #18574 Dátum: 2007 Augusztus 27, 08:32:01 »

Ezt a kérdést inkább egy másik fórumon kellene feltenned 
OFF-ra válaszolva:
 12V-ra egy ellenellás vele sorba egy 5.1 V-os Zener dióda katóda. Az anód megy a vezérlő kimenetre innen egy ellenállás le a testre. Az eltolt vezérlőjel a Zener katódjáról vehető le. A hiba +0.1 V. Ennél jobb megoldás a beállítható feszültségű Zener használata (pl. TL031). Ennek letörési feszültségét két ellenállással lehet beállítani. Ha ezt 5 V-ra beállítod akkor az elöbb leírt kapcsolásban kiváltható vele az 5.1V-os Zener dióda és igy a hiba = 0V!
A többiektől elnézést az OFF-ért. !
 
de ez mihez kell?  Huh

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #18573 Dátum: 2007 Augusztus 27, 07:05:10 »

Nnno!
Tegnap este nagy kő esett le a szívemről....
Hogy miért?
Mert megúsztam.. én is meg Öcsisajt is.,...
Ugye Abaligetről hazafelé meghalt benne az AC pumpa.... Dombóvár határában kicseréltük Kiss Steve-el, odaadta az ő tartalék AC-ját....
Már hazafelé is (vagy 200 km!!), meg tegnap a Tatabánya-Szőny-Tatabánya útvonalon is iszonyatos benzinszag volt az utastérben...
Hazaérve, a garázsbaállás közben nagyon érződött a szag a motorháztól.... kinyitottam és a kölcsönbekapott AC-ból csordogált a benya....
Kivert a veríték!
Nem az AC által, kívülre "elfogyasztott" benya miatt (furcsálltam is, hogy elég jól fogyott, a benzinszintjelző mozgásából ítélve), hanem azért, hogy a vagy 300 km alatt nem gyulladt fel...
Gyors csere lett a dologból, mivel a hét elején hoztam egy újat a Szabó Mikitől, de ez is sajnos az egybeöntött brazil... úgyhogy még nem vagyok nyugodt....
Vasárnap estére nem ilyen SZMB partira vágytam...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #18572 Dátum: 2007 Augusztus 26, 22:56:45 »

Nagyon gáz! (Bocs Gas) Igazán gáz a Porsche szárnnyal lenne ami akcijósan 19990!  Grin
fontolóra veszem a szárnyat, és hátulra szeretnék még zaporozsec lámpát,
ja és persze ikarusz oldalhelyzetjelzőket, alá meg kékződ neont Grin




ha minden jól megy akkor tavasszal megy szanatóriumba, vissza kapja a gyári elemeket és talán meg is izmosodik

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #18571 Dátum: 2007 Augusztus 26, 22:46:03 »

Ugye. Ezeröcsi?

Nagyon gáz! (Bocs Gas) Igazán gáz a Porsche szárnnyal lenne ami akcijósan 19990!  Grin

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #18570 Dátum: 2007 Augusztus 26, 22:44:24 »

A Szoljatok Ide-ben betettem egy linket. Ugye az a dupla kereklámpa nemcsak nekem nem tccik???  Huh
Ugye. Ezeröcsi?

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #18569 Dátum: 2007 Augusztus 26, 22:41:16 »

Ezt a kérdést inkább egy másik fórumon kellene feltenned 
OFF-ra válaszolva:
 12V-ra egy ellenellás vele sorba egy 5.1 V-os Zener dióda katóda... 

  köszi  

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #18568 Dátum: 2007 Augusztus 26, 22:40:29 »

üdvw mindenkinek!
'71-es bogi gyári színekről holtaláhatóak valamiféle infók?( színek, kódok,színkódok Grin)

A Szoljatok Ide-ben betettem egy linket. Ugye az a dupla kereklámpa nemcsak nekem nem tccik???  Huh

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #18567 Dátum: 2007 Augusztus 26, 22:37:57 »

üdvw mindenkinek!
'71-es bogi gyári színekről holtaláhatóak valamiféle infók?( színek, kódok,színkódok Grin)

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #18566 Dátum: 2007 Augusztus 26, 21:28:24 »

.....
.....
na akkor,  OFF Smiley ismerősömnek ven egy alapjárati léptetőmotor állító elektronikája vagy ilyesmi Smiley ami 0-5 voltos jelet ad ki. neki voszitn 5-10 voltos jelre lenne szüksége. én azt amegoldást tlaáltam ki,hoyg a vezérlőegység kimenetére teszek egy diódát, és utánna rákapcsolok +5 voltot. így ugyan esik 0,6 votl a diódánnyitóránybana vezérlőjelből , de akkor mondjuk 5,6 voltot szuperponálok rá még egyen feszültséget.

vagy, összegző műveleti erősítő egységnyi erősítéssel. na ez bonyoultabb megoldás.
Ezt a kérdést inkább egy másik fórumon kellene feltenned 
OFF-ra válaszolva:
 12V-ra egy ellenellás vele sorba egy 5.1 V-os Zener dióda katóda. Az anód megy a vezérlő kimenetre innen egy ellenállás le a testre. Az eltolt vezérlőjel a Zener katódjáról vehető le. A hiba +0.1 V. Ennél jobb megoldás a beállítható feszültségű Zener használata (pl. TL031). Ennek letörési feszültségét két ellenállással lehet beállítani. Ha ezt 5 V-ra beállítod akkor az elöbb leírt kapcsolásban kiváltható vele az 5.1V-os Zener dióda és igy a hiba = 0V!
A többiektől elnézést az OFF-ért. !
 

'81 Hecho en México
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27147


« Hozzászólás #18565 Dátum: 2007 Augusztus 26, 20:38:09 »

az nem 180 fokos V motora ferrarikban?

na akkor,  OFF Smiley ismerősömnek ven egy alapjárati léptetőmotor állító elektronikája vagy ilyesmi Smiley ami 0-5 voltos jelet ad ki. neki voszitn 5-10 voltos jelre lenne szüksége. én azt amegoldást tlaáltam ki,hoyg a vezérlőegység kimenetére teszek egy diódát, és utánna rákapcsolok +5 voltot. így ugyan esik 0,6 votl a diódánnyitóránybana vezérlőjelből , de akkor mondjuk 5,6 voltot szuperponálok rá még egyen feszültséget.

vagy, összegző műveleti erősítő egységnyi erősítéssel. na ez bonyoultabb megoldás.
ezt mire írtad?  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #18564 Dátum: 2007 Augusztus 26, 17:58:03 »

összegző műveleti erősítő egységnyi erősítéssel. na ez bonyoultabb megoldás.
SZVSZ ezt az anyázósba.  Shocked Grin Grin
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #18563 Dátum: 2007 Augusztus 26, 16:22:14 »

Ferrari Testarossa motor, 12 hengeres boxer
beépítve így néz ki:


az nem 180 fokos V motora ferrarikban?

na akkor,  OFF Smiley ismerősömnek ven egy alapjárati léptetőmotor állító elektronikája vagy ilyesmi Smiley ami 0-5 voltos jelet ad ki. neki voszitn 5-10 voltos jelre lenne szüksége. én azt amegoldást tlaáltam ki,hoyg a vezérlőegység kimenetére teszek egy diódát, és utánna rákapcsolok +5 voltot. így ugyan esik 0,6 votl a diódánnyitóránybana vezérlőjelből , de akkor mondjuk 5,6 voltot szuperponálok rá még egyen feszültséget.

vagy, összegző műveleti erősítő egységnyi erősítéssel. na ez bonyoultabb megoldás.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Oldalak: 1 ... 1546 1547 1548 1549 1550 [1551] 1552 1553 1554 1555 1556 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.105 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.