www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 29, 19:26:16

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1598 1599 1600 1601 1602 [1603] 1604 1605 1606 1607 1608 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14761886 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16531 Dátum: 2007 Június 11, 22:13:27 »

296-os tengellyel kb. soha az életben nem lesz normális alapjáratod, az nem arra van kitalálva
nekm gyönyürű 900as van
f50es csö 200levegó 135 fó 50es gorysitó 30venturi

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #16530 Dátum: 2007 Június 11, 22:07:02 »

tud nekem valaki segiteni weber ügyben??
1835cm3,296-os tengely dupla idf 40weber.ezek a motor rövid idevágó adatai
az a helyzet,h az f11-es keverőcsővel nem megy annyira a gép.visszaraktam ami volt benne (f14,v f17?? valami ilyesmi.)ezzel harap rendesen.de alapjárat az nem van sajna.meg túráztatni kell örökké kb 1500 -ig,h elkapja.utána megindúl mint állat.bár ha normálisan össze lenne hangolva akkor tuti jobban menne.
a baj,az,h beállitatni nem akarom vinni MÉG,mivel sajna még csak 400 kilóméter van a blokkban.és nem akarom,h ott túráztassák nekem 6-7-8 ezren.állitólag mig nincs bent 2000 kilóméter,addig nem is lesz alapjárat.ez tényleg igaz??
azért jó lenne addig ha naggyából jól menne.
most a régi keverőcsővel 220/130/55-ös fúvókákkal nem rossz.de alapjárat az semmi nincs.meg ha áll pár napig kúúva nehezen indul el.de ha már járt kb 20 mp-t,utána leálitom,akkor aznap pöccre indúl.másnap is 2-3 inditásra.de utána ha járt picit akkor pöcc.ez mitől lehet?holnap még állitgatom.de gondoltam hátha tud nekem vki vmi okosat irni addig is.jahh.próbáltam nagyobb fúvókákkal,de azzal nem ment jól.de ha picit jobban nyomom akkor meg füstöl.lehet,h kisebb fúvókákkal skéne próbálni?az alapjárati fúvókát cseréltem ki 50-ről 55-re.azon nem is variálok többet.vagy lehet,h nagyobb kéne bele?valami jó ötlet??privibe is irhattok.
köszönöm előre is. Smiley

amúgy lehet,h eladó lesz 4 db f11-es keverőcső.újak.vagyis be lett rakva,kb 3 percet lett használva.
Járasd be valami gyári cuccal, majd utána jöhet a karbi-tyjúnying.... Szerintem.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #16529 Dátum: 2007 Június 11, 22:06:07 »

1200-1500-ön senem lesz??

inkább 1500-on, ott is csak durcásan, és ugye azt már nem nevezném alapjáratnak. én például akörül vidáman elközlekedek a városban, gyorsításnál kihúzatom akár 2000-ig is ;-)))
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #16528 Dátum: 2007 Június 11, 22:05:09 »

Hát ha fuszuj sincs, akkó valószínű. Vagy vezeték. De a tompa az nem gyujtásról jön eeevileg..
'71 után már ha leveszed a gyújtást, elalszik a tompított is, csak a helyzetjelző megy.
Én is szándékozom valami hasonlót elkövetni, csak relével. Néha marha nagy a villanyszámla Öregen.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #16527 Dátum: 2007 Június 11, 22:03:46 »

csak azért,mert én úgy tudom az utcaiba a legnagyobb.akkor meg elvileg csak kéne valaminek lennie.de lehet,h én tudom rosszúl.
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #16526 Dátum: 2007 Június 11, 22:02:39 »

296-os tengellyel kb. soha az életben nem lesz normális alapjáratod, az nem arra van kitalálva
1200-1500-ön senem lesz??
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #16525 Dátum: 2007 Június 11, 22:01:18 »

tud nekem valaki segiteni weber ügyben??
1835cm3,296-os tengely dupla idf 40weber.ezek a motor rövid idevágó adatai
az a helyzet,h az f11-es keverőcsővel nem megy annyira a gép.visszaraktam ami volt benne (f14,v f17?? valami ilyesmi.)ezzel harap rendesen.de alapjárat az nem van sajna.meg túráztatni kell örökké kb 1500 -ig,h elkapja.utána megindúl mint állat.bár ha normálisan össze lenne hangolva akkor tuti jobban menne.
a baj,az,h beállitatni nem akarom vinni MÉG,mivel sajna még csak 400 kilóméter van a blokkban.és nem akarom,h ott túráztassák nekem 6-7-8 ezren.állitólag mig nincs bent 2000 kilóméter,addig nem is lesz alapjárat.ez tényleg igaz??
azért jó lenne addig ha naggyából jól menne.
most a régi keverőcsővel 220/130/55-ös fúvókákkal nem rossz.de alapjárat az semmi nincs.meg ha áll pár napig kúúva nehezen indul el.de ha már járt kb 20 mp-t,utána leálitom,akkor aznap pöccre indúl.másnap is 2-3 inditásra.de utána ha járt picit akkor pöcc.ez mitől lehet?holnap még állitgatom.de gondoltam hátha tud nekem vki vmi okosat irni addig is.jahh.próbáltam nagyobb fúvókákkal,de azzal nem ment jól.de ha picit jobban nyomom akkor meg füstöl.lehet,h kisebb fúvókákkal skéne próbálni?az alapjárati fúvókát cseréltem ki 50-ről 55-re.azon nem is variálok többet.vagy lehet,h nagyobb kéne bele?valami jó ötlet??privibe is irhattok.
köszönöm előre is. Smiley

amúgy lehet,h eladó lesz 4 db f11-es keverőcső.újak.vagyis be lett rakva,kb 3 percet lett használva.

296-os tengellyel kb. soha az életben nem lesz normális alapjáratod, az nem arra van kitalálva
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #16524 Dátum: 2007 Június 11, 21:59:48 »

valami külföldi oldalon volt ilyen weber fúvókázási számitás,vagy mi,de nem találom.
próbáltam 240/145/55-ös fúvókákkal is.amit azon az oldalon találtam,de szerintem azok nagyok voltak.
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #16523 Dátum: 2007 Június 11, 21:57:28 »

tud nekem valaki segiteni weber ügyben??
1835cm3,296-os tengely dupla idf 40weber.ezek a motor rövid idevágó adatai
az a helyzet,h az f11-es keverőcsővel nem megy annyira a gép.visszaraktam ami volt benne (f14,v f17?? valami ilyesmi.)ezzel harap rendesen.de alapjárat az nem van sajna.meg túráztatni kell örökké kb 1500 -ig,h elkapja.utána megindúl mint állat.bár ha normálisan össze lenne hangolva akkor tuti jobban menne.
a baj,az,h beállitatni nem akarom vinni MÉG,mivel sajna még csak 400 kilóméter van a blokkban.és nem akarom,h ott túráztassák nekem 6-7-8 ezren.állitólag mig nincs bent 2000 kilóméter,addig nem is lesz alapjárat.ez tényleg igaz??
azért jó lenne addig ha naggyából jól menne.
most a régi keverőcsővel 220/130/55-ös fúvókákkal nem rossz.de alapjárat az semmi nincs.meg ha áll pár napig kúúva nehezen indul el.de ha már járt kb 20 mp-t,utána leálitom,akkor aznap pöccre indúl.másnap is 2-3 inditásra.de utána ha járt picit akkor pöcc.ez mitől lehet?holnap még állitgatom.de gondoltam hátha tud nekem vki vmi okosat irni addig is.jahh.próbáltam nagyobb fúvókákkal,de azzal nem ment jól.de ha picit jobban nyomom akkor meg füstöl.lehet,h kisebb fúvókákkal skéne próbálni?az alapjárati fúvókát cseréltem ki 50-ről 55-re.azon nem is variálok többet.vagy lehet,h nagyobb kéne bele?valami jó ötlet??privibe is irhattok.
köszönöm előre is. Smiley

amúgy lehet,h eladó lesz 4 db f11-es keverőcső.újak.vagyis be lett rakva,kb 3 percet lett használva.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #16522 Dátum: 2007 Június 11, 21:27:43 »

visszatérve az ablaktörlő és topmított nemlétéhez, mivel nincs relé és úgy tűnik fuszuj sem, lehet, hogy a gyújtáskapcsolónál van gebasz?
Nekem a múltkor hasonló bajom volt.Összetett hiba volt.Test hiánya ,izzó kiégett,és bizti is kiment .A testet érdemes átnézni!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #16521 Dátum: 2007 Június 11, 20:16:13 »

Hát ha fuszuj sincs, akkó valószínű. Vagy vezeték. De a tompa az nem gyujtásról jön eeevileg..
de pont a gyújtáskapcsoló, vagy bárhol máshol?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #16520 Dátum: 2007 Június 11, 20:13:11 »

visszatérve az ablaktörlő és topmított nemlétéhez, mivel nincs relé és úgy tűnik fuszuj sem, lehet, hogy a gyújtáskapcsolónál van gebasz?
Hát ha fuszuj sincs, akkó valószínű. Vagy vezeték. De a tompa az nem gyujtásról jön eeevileg..

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Robpanzer
« Hozzászólás #16519 Dátum: 2007 Június 11, 20:08:39 »

Sziasztok!
Tudna nekem valaki segíteni abban, hogy a hagyományos, nem elektronikus olajnyomásmérőt hol, és hogyan kell a motorhoz kötni? köszi.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #16518 Dátum: 2007 Június 11, 20:06:59 »

visszatérve az ablaktörlő és topmított nemlétéhez, mivel nincs relé és úgy tűnik fuszuj sem, lehet, hogy a gyújtáskapcsolónál van gebasz?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
dt
« Hozzászólás #16517 Dátum: 2007 Június 11, 19:49:19 »

Akkor ot voltam az tuti az a hely mert ha jol emlékszem ot 5600ft kérnének elis felejtetem szerinted be kel jelentkezni vagy csak topanyak oda

ha toppansz, akkor lehet, hogy várni kell kicsit
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #16516 Dátum: 2007 Június 11, 19:18:37 »

Akkor ot voltam az tuti az a hely mert ha jol emlékszem ot 5600ft kérnének elis felejtetem szerinted be kel jelentkezni vagy csak topanyak oda

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
dt
« Hozzászólás #16515 Dátum: 2007 Június 11, 19:14:53 »

Fehérvárin az a mühely az ahol televan ragaszgatva a belsö rész bogaras plakátokkal és ha Körtér felöl megyek akkor jobra esik a kis mühely?

igen, és egy fehér bogár áll a műhely előtt
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #16514 Dátum: 2007 Június 11, 19:13:56 »

mert ha ök azok akor ép hozájuk indultam mikor öszetörték az autom Undecided
Remélem ez most nem lesz

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #16513 Dátum: 2007 Június 11, 19:12:48 »

Fehérvárin az a mühely az ahol televan ragaszgatva a belsö rész bogaras plakátokkal és ha Körtér felöl megyek akkor jobra esik a kis mühely?

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
dt
« Hozzászólás #16512 Dátum: 2007 Június 11, 19:10:22 »

Jolvan akor szerintem elmegyek aztán veszek holnap 8 pofát csak kéne nekem hozzá rugokat veni remélem lesz Bug Box vagy a Hudáknál mármint rugok

szerintem a BugBoxban a pofákkal sem húznak le...
dt
« Hozzászólás #16511 Dátum: 2007 Június 11, 19:09:08 »

Ja meg a másik nemtutok valami jo gumist aki nem kér horor árat mert nekem 4 db polir Porsche felnit akarok átgumizni 195/45 re és  centiral 10000ft körül válaják

Gumibogi

Fehérvári út 77.
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #16510 Dátum: 2007 Június 11, 19:07:51 »

Ja meg a másik nemtutok valami jo gumist aki nem kér horor árat mert nekem 4 db polir Porsche felnit akarok átgumizni 195/45 re és  centiral 10000ft körül válaják

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #16509 Dátum: 2007 Június 11, 19:06:29 »

Jolvan akor szerintem elmegyek aztán veszek holnap 8 pofát csak kéne nekem hozzá rugokat veni remélem lesz Bug Box vagy a Hudáknál mármint rugok

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #16508 Dátum: 2007 Június 11, 18:26:12 »

sziasztok!

gyári hátsó sárvédővel mekkora kerék megy fel a bogárra? a felni 8ET-s és most 225ös gumi van rajta. viszont az én hátsó sárvédőm szélesített.
nekem 5.5ös jubi felnim van 185ös gumival és épphogy nem lóg ki

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #16507 Dátum: 2007 Június 11, 18:21:56 »

Segitsetek légysz. Idö szükével vagyok és a  tanácsotokra lene szükségem mit javasoltok

Van 4 db vadi uj fékdob és kén bele pofa
Vigyem el a vasakat és ragasztasam fel vagy vegyek a Badicnál vagy a Hudáknál ök milyen minöséget árulnak jot vagy roszat légysz segitsetek köszi

Baditznal jot lehet venni, ugytudom. A minap kerdeztem tole, asszem 4900 penz 4 db pofa. Neked akkor 2x ennyi, ha jol ertem ...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #16506 Dátum: 2007 Június 11, 18:19:04 »

sziasztok!

gyári hátsó sárvédővel mekkora kerék megy fel a bogárra? a felni 8ET-s és most 225ös gumi van rajta. viszont az én hátsó sárvédőm szélesített.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16505 Dátum: 2007 Június 11, 18:18:03 »

Segitsetek légysz. Idö szükével vagyok és a  tanácsotokra lene szükségem mit javasoltok

Van 4 db vadi uj fékdob és kén bele pofa
Vigyem el a vasakat és ragasztasam fel vagy vegyek a Badicnál vagy a Hudáknál ök milyen minöséget árulnak jot vagy roszat légysz segitsetek köszi
vegyél ne ragasz én csak rirka esetben csináltatom csak árba minimális adifi

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16504 Dátum: 2007 Június 11, 17:37:22 »

vagy bemész az első nagyobb alkatrész boltba (bardi, lang. stb) és veszel. (brembo, textar stb.)

Segitsetek légysz. Idö szükével vagyok és a  tanácsotokra lene szükségem mit javasoltok

Van 4 db vadi uj fékdob és kén bele pofa
Vigyem el a vasakat és ragasztasam fel vagy vegyek a Badicnál vagy a Hudáknál ök milyen minöséget árulnak jot vagy roszat légysz segitsetek köszi

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #16503 Dátum: 2007 Június 11, 17:00:13 »

Segitsetek légysz. Idö szükével vagyok és a  tanácsotokra lene szükségem mit javasoltok

Van 4 db vadi uj fékdob és kén bele pofa
Vigyem el a vasakat és ragasztasam fel vagy vegyek a Badicnál vagy a Hudáknál ök milyen minöséget árulnak jot vagy roszat légysz segitsetek köszi

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #16502 Dátum: 2007 Június 11, 16:46:25 »

múltkor felfedeztük, hogy eltünt a nívópálca fele a bociban... olajhőfokmérős volt, üvegszálból, vagy valami hasonló műanyagból volt. el volt már törve, de össze lett gyógyítva, de amikor húznám ki, nem volt meg a másik fele... kb 15cm hiányzik belőle. megemésztette a motor ? gáz lehet belőle ?

A kipuff mostanában egy picit durrog alapjáraton, gyújtás vagy nivópálca ?  Tongue

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #16501 Dátum: 2007 Június 11, 16:43:47 »

(új) szelep-állítócsavar kopás 100km után:

(eredeti méretben: http://web.t-online.hu/aptom/szelepcs1.jpg )
(és egy másik:http://web.t-online.hu/aptom/szelepcs2.jpg)



fasza, akkor keresek bontott szelepállító csavarokat a régi fajtából  Wink
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16500 Dátum: 2007 Június 11, 16:07:45 »

(új) szelep-állítócsavar kopás 100km után:

(eredeti méretben: http://web.t-online.hu/aptom/szelepcs1.jpg )
(és egy másik:http://web.t-online.hu/aptom/szelepcs2.jpg)



ha uj motor és össze megy hézag (helyezkedik minden még 2000km ig)
vab iylen valaminek engedni kell és ez mint szelep

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #16499 Dátum: 2007 Június 11, 16:07:01 »

Szerelhető.
Belül egy nagy csavar van, lehet hogy az olajsártól nem látod, de ott van.
Valami nagy vasdarabot méretre alakítassz és kicsavarod, ha szerencséd van ki is jön.

közepes méretű asztalos gyorsszorító (vagy hogy hívják) túlsó vége pont jó bele
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #16498 Dátum: 2007 Június 11, 15:36:05 »

Van kölcsön másfél kiló csapágygolyód?  Apropó, hol lehet ilyesmit venni? 8-as, vagy 10-es kéne pár marékkal.


Szerintem csapágygolyó helyett megteszi a bicikli, vagy motorlánc is, azt legalább nem kell figyelni, hogy mennyi maradt bent a tankban.
Amugy van aki két marék facsavart dob bele a tankba és utánna kötözi a betonkeverőre, csak itt is a csavarok kiszedésével tökölhetsz egy darabig.

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #16497 Dátum: 2007 Június 11, 14:54:13 »


brazil csavarok?
bazz tiszta brazil fóbiád van!   Grin Tongue

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #16496 Dátum: 2007 Június 11, 14:52:34 »

Szerelhető.
Belül egy nagy csavar van, lehet hogy az olajsártól nem látod, de ott van.
Valami nagy vasdarabot méretre alakítassz és kicsavarod, ha szerencséd van ki is jön.
Köszönöm a segítséget, hétvégén kipróbálom!
1303LS
« Hozzászólás #16495 Dátum: 2007 Június 11, 14:52:15 »


Gyors vagy, vaze.  Grin
1303LS
« Hozzászólás #16494 Dátum: 2007 Június 11, 14:51:37 »

A következő a problémám:
az olajbetöltő nyílás konzolja (?) alul kirohadt. (Gondolom az elözö gazdája vigyázott rá, h ne kerüljön oda víz :S , vagy nemtom, de rozsda által keletkezett egy termetes nyílás)
Természetesen az olajgőz - vagy nevezzük bárminek - a környezetében mindent összeolajoz, ezzel már gondot okozva a gyertyapipáknak is. Nem beszélve a szagokról.
Sajnos nem találtam a leszerelhetőségét tanusító semmyilen csavart/kallantyút/bizgentyűt/bilincset.
A kérdésem: milyen alternatív módszerek lehetnének arra, hogy ne kelljen generátortalppal együtt cserélnem a kócerájt? Be/le ragasztani/tömni/vágni akármi. Hegesztés szempontjából megközelíthetetlen.
köszi
egyátalán találkozott már valaki hasonló problémával?
Szerelhető.
Belül egy nagy csavar van, lehet hogy az olajsártól nem látod, de ott van.
Valami nagy vasdarabot méretre alakítassz és kicsavarod, ha szerencséd van ki is jön.
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #16493 Dátum: 2007 Június 11, 14:49:55 »

A következő a problémám:
az olajbetöltő nyílás konzolja (?) alul kirohadt. (Gondolom az elözö gazdája vigyázott rá, h ne kerüljön oda víz :S , vagy nemtom, de rozsda által keletkezett egy termetes nyílás)
Természetesen az olajgőz - vagy nevezzük bárminek - a környezetében mindent összeolajoz, ezzel már gondot okozva a gyertyapipáknak is. Nem beszélve a szagokról.
Sajnos nem találtam a leszerelhetőségét tanusító semmyilen csavart/kallantyút/bizgentyűt/bilincset.
A kérdésem: milyen alternatív módszerek lehetnének arra, hogy ne kelljen generátortalppal együtt cserélnem a kócerájt? Be/le ragasztani/tömni/vágni akármi. Hegesztés szempontjából megközelíthetetlen.
köszi
egyátalán találkozott már valaki hasonló problémával?

Ha leveszed a beöntő sapkát és belenézel ott van egy spec. üreges csavar.
Egy kb 3cm széles laposvas szerű célszerszámmal, aminek az eleje el van véknyítva tudod oldani.
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #16492 Dátum: 2007 Június 11, 14:44:26 »

A következő a problémám:
az olajbetöltő nyílás konzolja (?) alul kirohadt. (Gondolom az elözö gazdája vigyázott rá, h ne kerüljön oda víz :S , vagy nemtom, de rozsda által keletkezett egy termetes nyílás)
Természetesen az olajgőz - vagy nevezzük bárminek - a környezetében mindent összeolajoz, ezzel már gondot okozva a gyertyapipáknak is. Nem beszélve a szagokról.
Sajnos nem találtam a leszerelhetőségét tanusító semmyilen csavart/kallantyút/bizgentyűt/bilincset.
A kérdésem: milyen alternatív módszerek lehetnének arra, hogy ne kelljen generátortalppal együtt cserélnem a kócerájt? Be/le ragasztani/tömni/vágni akármi. Hegesztés szempontjából megközelíthetetlen.
köszi
egyátalán találkozott már valaki hasonló problémával?

[melléklet törölve az admin által]
Oldalak: 1 ... 1598 1599 1600 1601 1602 [1603] 1604 1605 1606 1607 1608 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.118 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.