www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 07, 20:34:55

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921276 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1620 1621 1622 1623 1624 [1625] 1626 1627 1628 1629 1630 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13936077 alkalommal)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #15642 Dátum: 2007 Május 06, 20:53:36 »

mint a súlyuk aranyban
5-ös váltót állítólag lehet faragni belőle, de szar lesz és megbízhatatlan. És mia szarnak akarsz? Verseny célokra? Roll Eyes Tegyél inkább rá egy hosszabb áttételt, ha nagyon akarsz.
Klímát meg lehet taláni néha 50-60e körül olyan hatalmas ablakba akasztó szalmaturbinát. Grin
 

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #15641 Dátum: 2007 Május 06, 20:42:54 »

És cirka mennyibe kerülnek?

mint a súlyuk aranyban

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Robpanzer
« Hozzászólás #15640 Dátum: 2007 Május 06, 20:38:39 »

Mind a 2t.

És cirka mennyibe kerülnek?
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #15639 Dátum: 2007 Május 06, 20:34:26 »



Nagy pofátlan módon (egyenlőre édreklődés szintjén) kérdezném meg,hogy jövő hétvégén (12-13) ráérne e valaki a motoromoat szétbontani ??? Egyedül félek nekiállni. Műhelyem  nincsen, én viszem a motort meg a sört(vayg igény szerinti inni/ennivalót),szóval helyre és szakérteltemre lenne szükségem (vagyis mindenre). Dunakeszi-Pest vonzáskörzetben leginkább.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
PéZsé
« Hozzászólás #15638 Dátum: 2007 Május 06, 20:29:18 »

Üdv!
Lehet a bogárhoz kapni 5 sebességes váltót és klímát? Csak kíváncsi vagyok Smiley

Mind a 2t.
Robpanzer
« Hozzászólás #15637 Dátum: 2007 Május 06, 20:28:34 »

Üdv!
Lehet a bogárhoz kapni 5 sebességes váltót és klímát? Csak kíváncsi vagyok Smiley
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13997


30-347-1939

« Hozzászólás #15636 Dátum: 2007 Május 06, 20:14:10 »

az mennyire normális, hogy a dobfék alsó betétje jóval kisebbet mozdul mint a fölső?
Ott a két állítócsavar!!Azt honnan láttad ,hogy melyik mennyire mozdul?Dob nélkül?Az nem jelent semmit!A fékpofák biztos nem voltak a helyükön!A fékpofa,ha a megfelelő távolságra áll a fékdobtól,a fékpedál nyomására egyformán kell,hogy mozduljon,tapadjon a dobhoz!De egyértelmű,hogy szabályozott dobbal szabad kezdeni!Szzerintem persze!Ha nem tud segíteni a közelben senki ,szívesen segítek,de a gépmunkát el kell vinni itt helyben egy emberhez!

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #15635 Dátum: 2007 Május 06, 20:12:51 »


Viszont leszedett dobbal óvatosan nyomkodjuk a féket mert könnyen kinyomjuk a munkahengerből a dugattyút



ááá, én mág sosem csináltam ilyet  Grin Grin aztán legózhattam vissza.  csere lesz hamarosan.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
1303LS
« Hozzászólás #15634 Dátum: 2007 Május 06, 19:53:30 »

nem normális kicsit sem.
Teljesen normális.
Ha nincs fent a dob tök normális, hogy az egyik pofa jobban mozdul mint a másik.Egyik oldalt jobban fogja a rugó meg csak úgy.
Viszont leszedett dobbal óvatosan nyomkodjuk a féket mert könnyen kinyomjuk a munkahengerből a dugattyút.
Egyébként tényleg jobb a féket (kormányt stb biztonsági cuccokat) olyanra bízni aki már látott ilyet.
Ez olyan alap mint a bakolás emelőzéskor. Ezt mondjuk én is néha hanyagolom. Roll Eyes
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15633 Dátum: 2007 Május 06, 19:30:06 »

az mennyire normális, hogy a dobfék alsó betétje jóval kisebbet mozdul mint a fölső?
nem normális kicsit sem.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15632 Dátum: 2007 Május 06, 19:12:35 »

ha nem vágod miért nem viszed el bárhova ki ért hozzá mielött valkit kinyirsz vagy magad? Sad (nem promo nem hozzám szomszéd autószerelö bárki)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #15631 Dátum: 2007 Május 06, 19:08:34 »

az mennyire normális, hogy a dobfék alsó betétje jóval kisebbet mozdul mint a fölső?
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #15630 Dátum: 2007 Május 06, 19:02:20 »

Megcsiszoltam a dolgokat a féknél, rakom vissza a dolgokat.
utolsó műveletek egyike: a tengelycsonk anya biztosító csavarjának meghúzása, és ahogy kell eltörik a csavar... 
Hát a f.sz.m!
viszont ellenőriztem a csapágyakat, és mindegyik rendben van.  Tongue
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15629 Dátum: 2007 Május 06, 11:37:30 »

amíg a hornyok el nem tűnnek? simára oszt jóvan?

a dobban is vannak hornyok? ajjajjjj!!
akkor inkább vidd el egy esztergályoshoz, hogy szabályozza fel.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13997


30-347-1939

« Hozzászólás #15628 Dátum: 2007 Május 06, 11:07:46 »

ezmiez meg hogy?
újítottál egy verdát?
király!
Nem!Bitus volt nálam.Valami karburáturt szerettünk volna fabrikálni a régi helyett,de olyan torokméretűm nem volt.34.es kell neki.Ezért kipuceváltuk,de igazán nem is volt szutykos.

Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #15627 Dátum: 2007 Május 06, 10:13:43 »

a dobot is csiszold meg.


amíg a hornyok el nem tűnnek? simára oszt jóvan?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15626 Dátum: 2007 Május 06, 07:29:05 »

a fékpofák még mindig nyikorognak.
csiszoljam meg őket csiszipapírral? mert monnyuk vannak bennük hosszanti hornyok...
a dobot is csiszold meg.

Ha minden igaz, meglesz életem elsö bogara Smiley Sétáló Holdtól, a puzzle mintás, szigoruan felujitás projektre. Kérdés, illetve kis segitség kérés, nincs-e valaki a 11.kerületben, akinek van jó akksija...valahogy be kéne röffenteni egy csöppet, mielött elhozom. Ha lenne valaki aki tudna segiteni, örülnék, csak egy délutáni órára kéne. Roll Eyes
huhh... szép kihívás lesz a puzzle bogár.
a XI. kerületből vannak egy csomóan, múltkor valaki összeszámolta, majd biztosan jelentkeznek.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #15625 Dátum: 2007 Május 06, 01:28:38 »

a fékpofák még mindig nyikorognak.
csiszoljam meg őket csiszipapírral? mert monnyuk vannak bennük hosszanti hornyok...
Hát legalább.....

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #15624 Dátum: 2007 Május 06, 00:50:11 »

Ha minden igaz, meglesz életem elsö bogara Smiley Sétáló Holdtól, a puzzle mintás, szigoruan felujitás projektre. Kérdés, illetve kis segitség kérés, nincs-e valaki a 11.kerületben, akinek van jó akksija...valahogy be kéne röffenteni egy csöppet, mielött elhozom. Ha lenne valaki aki tudna segiteni, örülnék, csak egy délutáni órára kéne. Roll Eyes
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #15623 Dátum: 2007 Május 06, 00:28:21 »

a fékpofák még mindig nyikorognak.
csiszoljam meg őket csiszipapírral? mert monnyuk vannak bennük hosszanti hornyok...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15622 Dátum: 2007 Május 05, 21:36:32 »

Mai szmb alkalmából patkány bújt a ponyva alá!Hogy legalább mi ne ázzunk !

ezmiez meg hogy?
újítottál egy verdát?
király!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15621 Dátum: 2007 Május 05, 20:46:28 »

balage ez amiröl dumáltunk

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
RNIE
« Hozzászólás #15620 Dátum: 2007 Május 05, 20:35:01 »

patkány bújt a ponyva alá

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #15619 Dátum: 2007 Május 05, 20:32:54 »

Mai szmb alkalmából patkány bújt a ponyva alá!Hogy legalább mi ne ázzunk !
Hééé!
Mi találkoztunk ma!  Grin
Ferihegy után, jöttél szembe,kifele pestről!
Kalimpáltunk is egymásnak  Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13997


30-347-1939

« Hozzászólás #15618 Dátum: 2007 Május 05, 20:31:30 »

Mai szmb alkalmából patkány bújt a ponyva alá!Hogy legalább mi ne ázzunk !

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15617 Dátum: 2007 Május 05, 20:10:09 »

amugy eza  szelöztetö ugy vank ialakitva h a csöcsöket adják azt te furod be!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #15616 Dátum: 2007 Május 05, 20:02:04 »

1303LS szakszerüen elmondta a lényeget asszem vitának már nincs helye ebben a témában Wink
vitázik a nyavaja  Wink
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #15615 Dátum: 2007 Május 05, 20:01:04 »

Ha megnézitek, a szinte minden esetben a szűrőbe van visszavezetve a kartergáz!
Gyárilag is ez a megoldás, és az egyéb szűrőkön is gyárilag van egy csap, ahova be kell kötni!
Egyszer Stunt mondta tán azt, hogy annak semmi haszna nincs, csak környezetvédelmi okokból kell visszavezetni a karbiba!
Speciel neki, csak egy lefelelógó csővel van kivezetve a kartergáz.
Ejnye Stunt! És a kis zöld békák?  Grin Grin Grin
1303LS szakszerüen elmondta a lényeget asszem vitának már nincs helye ebben a témában Wink

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #15614 Dátum: 2007 Május 05, 19:47:52 »

Ha megnézitek, a szinte minden esetben a szűrőbe van visszavezetve a kartergáz!
Gyárilag is ez a megoldás, és az egyéb szűrőkön is gyárilag van egy csap, ahova be kell kötni!
Egyszer Stunt mondta tán azt, hogy annak semmi haszna nincs, csak környezetvédelmi okokból kell visszavezetni a karbiba!
Speciel neki, csak egy lefelelógó csővel van kivezetve a kartergáz.
Ejnye Stunt! És a kis zöld békák?  Grin Grin Grin
1303LS
« Hozzászólás #15613 Dátum: 2007 Május 05, 19:08:10 »

Karterszellőző a résveszteségeket ( gyűrű mellett lefújás ) hivatott elvezetni.
Nélküle - zárt kartertérben- nagyon megnőne a nyomás, motor valahol szétnyomna valami tömítést.
A kartergáznak kint a helye, szelepfedélbe visszavezetve semmi értelme nem lenne mert az ugyanaz a tér mint ahonnann jön.
Praktikusan a légszűrőbe kötik mindenhol mert így a motorban elégve nem szennyezi talán annyira a környezetet.
A lefelé vezető cső az simán csak a kondenzátumot -víz, olaj- vezeti el, nem tudom hogy alulról zárt lett volna gyárilag, SZVSZ nem, ott port szívni sose fog a motor mert ott inkább nyomás van üzem közben.
A kis dobozka ( brederboksz ) a tuning motoroknál jelentkező fokozott résveszteségből adódó nagyobb olajtartalmú, nagyobb mennyiségű kartergázt szelidíti meg azáltal, hogy egy olyan térbe kerül ahol nincs nagy áramlási sebesség és szépen lecsapódva ( asszem a szűrők is valami ilyesfajta nagylukú anyagok ) visszacsorgatja az olajat a karterba. Ezen felül még talán van valami pufferhatása is ami a szívási áramlásokra is kedvezően hat, de erről sok elképzelésem nincs.
Ha jól tudom más más lökettérfogatú esetleg kompressziójú motorokhoz más más méretű dobozkát ajánlanak, asszem ezt nem kell magyarázni miért.

Most jut eszembe, jó példa a megértésre.
A zsigulis időkben bevett szokás volt a már kopott motoroknál a kartercső lehúzása és az autó alá vezetése mert így a sok olajat felköhögő egyéként is csúcsrahegyezett zsigamotor nem fulladt meg.
Na megyek megiszom még a fröccsömet.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Május 05, 19:11:00 írta 1303LS »
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15612 Dátum: 2007 Május 05, 18:58:17 »

tehát akkor az olajbetöltőből lefelé induló csőnek zárva kellene lennie?
mert nekem semmi sincs rajta csak a cső vége szabadon lóg amotor alá.
ott be tudja szivni a port?
Gyárilag egy rugalmas gumicső van rajta, ami laposan összeszűkül. Elméletileg ha nincsen, akkor sem szabad pornak nagyon bejutni szerintem.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #15611 Dátum: 2007 Május 05, 17:59:01 »

tehát akkor az olajbetöltőből lefelé induló csőnek zárva kellene lennie?
mert nekem semmi sincs rajta csak a cső vége szabadon lóg amotor alá.
ott be tudja szivni a port?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15610 Dátum: 2007 Május 05, 16:15:37 »

Bocsi, nem akarok beledumálni, nem is értek hozzá, de nem a karburátortól függ (pontosabban az arra elhelyezett légszűrőtől), hogy hova kerül visszavezetésre?
Nem értek hozzá, csak tipp Smiley
Gondolom ha a karbiba (légszűrőbe) nem lehet visszavezetni, akkor kell olyan szelepfedél, amibe lehet...
Csak tipp, a pár kép alapján....

Hát, szerintem sem elképzelhetetlen, hogy ha nem volt a csávóknak a légszűrőn csatlakozás, kivezették a motor alá. A szelepfedélbe vezetni nem látom túl célszerűnek, eléggé bonyolult. Ugyebár azért kell a légszűrőbe vezetni, hogy a környezetet kíméljük - tuning motornál meg azért, hogy pl. ne szennyeződjön porral és a karterban levő levegő cserélődjön (nem jó, ha pl. az olajpára belobban a karterban + hűtés).
A gyári esetben pedig az alsó rúd nem a gáz kivezetése miatt van (valaki írta), hanem ott egy zárt gumicsöcs van, ami a kondenzvizet ereszti ki, egyébként jó esetben nagyjából zárva van (meg a légszűrőben levő depresszió amúgy is arrafelé fogja vezetni a gázt).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15609 Dátum: 2007 Május 05, 16:09:29 »

30pict2
Drága kukásautós barátom, Pityubácsi: Wink
A 30 PICT2 az 1300 -as karbija, 1970. aug. -ig. 28PICT2 volt a D-s motoron. Utána 30 PICT3.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15608 Dátum: 2007 Május 05, 16:06:24 »

Előkerültem. Pontosan leírtad a dolog lényegét LS Mester  Smiley  Ideális eset meg nincs. El van cseszve a dolog. Tudom, nektek csupa olyan kocsitok van, amivel ez nem fordul elő.....

Sőt, 5 litert fogyaszt 160 -nál... Smiley
(Egyébként igen, nálam melegen egyáltalán nincsen ilyen gond, hidegen kicsit ejti a fordulatot, de nem áll le. De nem is új már szegény. Persze a fékpedálról a sarkam bármikor eléri a gázt egy gázfröccsre, egy évig szükség volt rá...)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #15607 Dátum: 2007 Május 05, 14:17:50 »

Bocsi, nem akarok beledumálni, nem is értek hozzá, de nem a karburátortól függ (pontosabban az arra elhelyezett légszűrőtől), hogy hova kerül visszavezetésre?
Nem értek hozzá, csak tipp Smiley
Gondolom ha a karbiba (légszűrőbe) nem lehet visszavezetni, akkor kell olyan szelepfedél, amibe lehet...
Csak tipp, a pár kép alapján....

na még
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15606 Dátum: 2007 Május 05, 13:03:29 »

vissza raktam gyári szelep fedelet+feket hátóslámpát felraktam Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15605 Dátum: 2007 Május 05, 09:44:29 »

van logika a te verziódban is, de akkor minek a doboz?

mert abba egy szürö filter(szivacs van) amit takaritanikell h károssabb anyag ne mociba csapodjon le!


összes német  ujságba fele arányba vannak  a verziok
« Utoljára szerkesztve: 2007 Május 05, 09:53:46 írta Maresz »

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #15604 Dátum: 2007 Május 05, 08:56:53 »

akor a thesambán is mindenki az én hülye gondolataimat osztja? próbáltam olyan képeket tenni ami látszik Evil

A legjobb a képen az a csavarhúzó, ami tartja a mocitetőt!
Erkált vazze! Dobjad el a parfisnyelet  Evil
Hogy erre eddig nem gondoltam...

Mellesleg megvan a ZK  Grin Bár vagy 10cm-re kellett eltartani a kadron dobtól, hogy jó legyen, de megvan...
A CO-ja az jó, viszont a CH érték igen szar volt...
Most irány fel pest, Maresz!  Wink
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15603 Dátum: 2007 Május 05, 08:44:43 »

van logika a te verziódban is, de akkor minek a doboz?

de 50%ba én  verzoim van
10%kis karter szürö
többinél csö lemegy konkrétan nem látni hova
ezek depok scene wob

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Oldalak: 1 ... 1620 1621 1622 1623 1624 [1625] 1626 1627 1628 1629 1630 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.157 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.