www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 28, 00:22:09

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921351 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1618 1619 1620 1621 1622 [1623] 1624 1625 1626 1627 1628 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14731656 alkalommal)
dt
« Hozzászólás #15731 Dátum: 2007 Május 12, 10:36:46 »

Holnap pattan be a Buszba a moci. Szorítsatok. Előtte berakom a felújított kormányművet és járóképessé teszem. Vasárnap befejezés, hétfőn talán viszem a Mareszhez, vagy kedden. Persze ha minden jól megy.

kormányművet hol lehet felújítani?  Roll Eyes
tudom: otthon anyuval.  Grin
de azon kívül, van rá jó ember?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #15730 Dátum: 2007 Május 11, 20:23:07 »

Holnap pattan be a Buszba a moci. Szorítsatok. Előtte berakom a felújított kormányművet és járóképessé teszem. Vasárnap befejezés, hétfőn talán viszem a Mareszhez, vagy kedden. Persze ha minden jól megy.
Nem elérhető faparipa
Hozzászólások: 28

« Hozzászólás #15729 Dátum: 2007 Május 11, 20:11:10 »

Köszi!

Itt ülök a melóhelyemen és pucolom a légszűrőt. Lehet, hogy a karburátort is behozom. Smiley

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #15728 Dátum: 2007 Május 11, 16:20:54 »

Oké! Mindig szerettem a LEGO-t! 
Ha jó a gyűrű akkor úgy kell kipiszkálni őket!Ha lapos a külső felülete akkor csere!Van egy cég ,azt hiszem O-ring a nevük!Árulnak mindenféle gumigyűrűt,...remélem!
Nem elérhető faparipa
Hozzászólások: 28

« Hozzászólás #15727 Dátum: 2007 Május 11, 12:16:50 »

Nem alatta!Rajta vannak azok az "O" gyűrűk

Oké! Mindig szerettem a LEGO-t! 
Nem elérhető faparipa
Hozzászólások: 28

« Hozzászólás #15726 Dátum: 2007 Május 11, 12:13:47 »

ha mindez még kevés lenne, az előmelegítő cső kipucolása is sokat javíthat.
sajnos ezt még nem tapasztaltam, mert nem volt elég időm/lelkesedésem azt is megcsinálni  Embarrassed

Köszi! Melyik az előmelegítő cső? Konkrétan asszem veszek egy tömítésgarnitúrát, lebontom aa karburátort, leülök a konyhaasztalhoz és csontra kipucolom.

Közben találtam még valamit, a légszűrő felfogatásánál a bilincs pici lemezekkel ki van támogatva. Tuti, hogy mellette is szívott. (Ráadásul a légszűrő alja folyik, mert feltámasztották az úszóházra, az meg szétütötte.  Shocked )

Hát ugye ok volna akkor ezer. Smiley

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #15725 Dátum: 2007 Május 11, 10:24:06 »

Hell!
a hutyaház hátoldalán a légterelőket összekötő (működtető) lemezen van egy rugó. az alaphelyzetben nyitva vagy zárva tartja a terelőket?

és ami a legfontosabb: hová a lósipba van akasztva... ??????????????????????????????????
Nekem így néz ki!

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #15724 Dátum: 2007 Május 10, 23:58:53 »

Van neki likja!

Idézet

nincs véletlenül egy fotód vagy ábrád? a sárga könyvben talált helyzetet nem tudom alkalmazni mert hosszab a rugó szára. vagy csak nemjó helyre próbálom akasztani... Grin


Holnap délelőtt csinálok képet
« Utoljára szerkesztve: 2007 Május 11, 00:01:44 írta sparkafer »
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #15723 Dátum: 2007 Május 10, 23:08:47 »


Van neki likja!

Idézet

nincs véletlenül egy fotód vagy ábrád? a sárga könyvben talált helyzetet nem tudom alkalmazni mert hosszab a rugó szára. vagy csak nemjó helyre próbálom akasztani... Grin
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #15722 Dátum: 2007 Május 10, 22:24:02 »

Köszönet Sparkafernek a lökösökér.Csodás gyári rozsda van rajta.
Jó lett!De mit csináltál vele?Ez teljes rozsda volt!!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #15721 Dátum: 2007 Május 10, 22:04:37 »

Hell!
a hutyaház hátoldalán a légterelőket összekötő (működtető) lemezen van egy rugó. az alaphelyzetben nyitva vagy zárva tartja a terelőket?

és ami a legfontosabb: hová a lósipba van akasztva... ??????????????????????????????????
Van neki likja!
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #15720 Dátum: 2007 Május 10, 21:51:41 »

:-)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #15719 Dátum: 2007 Május 10, 21:05:19 »

Szerintem nekem is a karbipucolás/beállítás és gyújtásbizergálás jegyében fog telni a hétvége akkor. Mindenképp lecserélem a gyertyákat, meg a kábeleket is. GYertyában milyet vegyek? A "hivatalos" BOSCH verziónál jobb ötletetek?
ha mindez még kevés lenne, az előmelegítő cső kipucolása is sokat javíthat.
sajnos ezt még nem tapasztaltam, mert nem volt elég időm/lelkesedésem azt is megcsinálni  Embarrassed
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #15718 Dátum: 2007 Május 10, 20:38:16 »

Köszönet Sparkafernek a lökösökér.Csodás gyári rozsda van rajta.

[melléklet törölve az admin által]

VW 1200.1963.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #15717 Dátum: 2007 Május 10, 19:22:55 »


Az állítócsavarok alatt?


Míg Zsiguliztam, a Magneti Marellira esküdtem. Smiley


Nem alatta!Rajta vannak azok az "O" gyűrűk
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15716 Dátum: 2007 Május 10, 19:08:58 »

Mindegy. Olyat vegyél, amilyet kapsz. Lehetőleg ne török, indiai vagy hasonló egzotikus helyen gyártsák. Vagy ki tudja.

a román meg indiai bosch-sal simán pöcörgött az autó, a fasza japán ngk-t meg állandóan beköpte.
lehet, hogy csak mázli?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15715 Dátum: 2007 Május 10, 16:45:22 »

Hell!
a hutyaház hátoldalán a légterelőket összekötő (működtető) lemezen van egy rugó. az alaphelyzetben nyitva vagy zárva tartja a terelőket?

és ami a legfontosabb: hová a lósipba van akasztva... ??????????????????????????????????

Nyitva. Bármi történik, ne süljön meg a motor.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #15714 Dátum: 2007 Május 10, 16:29:16 »

Hell!
a hutyaház hátoldalán a légterelőket összekötő (működtető) lemezen van egy rugó. az alaphelyzetben nyitva vagy zárva tartja a terelőket?

és ami a legfontosabb: hová a lósipba van akasztva... ??????????????????????????????????
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #15713 Dátum: 2007 Május 10, 14:15:35 »

A krémpúder alá talán nem kell!  Grin
Egyébként cinkkromátos alapozó a legjobb, az elérhetők közül.

Alalpozáshoz alapozót vennék.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #15712 Dátum: 2007 Május 10, 14:10:14 »

Sziasztok. Arnold vagyok. Annyit szeretnék kérdezni hogy szerintetek a Hammerite festék márka jó márka e az alapozáshoz?
És hogy melyik a legjobb hőálló festék?


Alalpozáshoz alapozót vennék.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15711 Dátum: 2007 Május 10, 13:58:30 »

Ez így van.
Bosch gyertyából csak a német a jó, a többi az nagyon szar.
A platinát nem tudom hol gyártják, de arra még nem hallottam panaszt, de annyi pénzért már legyen is jó!


Mindegy. Olyat vegyél, amilyet kapsz. Lehetőleg ne török, indiai vagy hasonló egzotikus helyen gyártsák. Vagy ki tudja.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15710 Dátum: 2007 Május 10, 13:54:25 »

Már rájöttem, hogy hülye kérdés volt.  Akkor így kérdezem: Érdemes-e variálni, vagy senem.

Mindegy. Olyat vegyél, amilyet kapsz. Lehetőleg ne török, indiai vagy hasonló egzotikus helyen gyártsák. Vagy ki tudja.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető faparipa
Hozzászólások: 28

« Hozzászólás #15709 Dátum: 2007 Május 10, 13:48:21 »

Már rájöttem, hogy hülye kérdés volt.  Akkor így kérdezem: Érdemes-e variálni, vagy senem.

 Smiley

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #15708 Dátum: 2007 Május 10, 13:45:13 »

Timkor, később Bakony.  Grin

GYertyában milyet vegyek? A "hivatalos" BOSCH verziónál jobb ötletetek?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15707 Dátum: 2007 Május 10, 13:32:10 »

Szerintem nekem is a karbipucolás/beállítás és gyújtásbizergálás jegyében fog telni a hétvége akkor. Mindenképp lecserélem a gyertyákat, meg a kábeleket is. GYertyában milyet vegyek? A "hivatalos" BOSCH verziónál jobb ötletetek?

BERU

Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető faparipa
Hozzászólások: 28

« Hozzászólás #15706 Dátum: 2007 Május 10, 13:18:14 »

Az állítócsavarokon vannak gumik!Azok állapotát is nézzd meg!Mi azokat csréltük egy másik karbiról!Ja ,és én a Boschra szavazok!


Az állítócsavarok alatt?


Míg Zsiguliztam, a Magneti Marellira esküdtem. Smiley

Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #15705 Dátum: 2007 Május 10, 13:02:38 »

Szerintem nekem is a karbipucolás/beállítás és gyújtásbizergálás jegyében fog telni a hétvége akkor. Mindenképp lecserélem a gyertyákat, meg a kábeleket is. GYertyában milyet vegyek? A "hivatalos" BOSCH verziónál jobb ötletetek?

Csakhogy mindenki másra esküdjön Smiley

Magneti Marelli vagy Brisk !   Cheesy

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #15704 Dátum: 2007 Május 10, 12:53:18 »

Szerintem nekem is a karbipucolás/beállítás és gyújtásbizergálás jegyében fog telni a hétvége akkor. Mindenképp lecserélem a gyertyákat, meg a kábeleket is. GYertyában milyet vegyek? A "hivatalos" BOSCH verziónál jobb ötletetek?
Az állítócsavarokon vannak gumik!Azok állapotát is nézzd meg!Mi azokat csréltük egy másik karbiról!Ja ,és én a Boschra szavazok!
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #15703 Dátum: 2007 Május 10, 12:40:17 »

Szerintem nekem is a karbipucolás/beállítás és gyújtásbizergálás jegyében fog telni a hétvége akkor. Mindenképp lecserélem a gyertyákat, meg a kábeleket is. GYertyában milyet vegyek? A "hivatalos" BOSCH verziónál jobb ötletetek?

Bosch platina

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #15702 Dátum: 2007 Május 10, 12:35:08 »

A "hivatalos" BOSCH verziónál jobb ötletetek?

NGK

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető faparipa
Hozzászólások: 28

« Hozzászólás #15701 Dátum: 2007 Május 10, 12:33:12 »

Hali!
Nekem ugyanez volt a gondom!
Addíg ,míg ki nem pucoltuk a karbit teljesen.Most tényleg nem áll le már 1,5 éve,a lámpáknál.Nagyon jó,hogy már nem kell a pedálokkal játszani!Ja ,és az alapjáratom is a legjobb!

Szerintem nekem is a karbipucolás/beállítás és gyújtásbizergálás jegyében fog telni a hétvége akkor. Mindenképp lecserélem a gyertyákat, meg a kábeleket is. GYertyában milyet vegyek? A "hivatalos" BOSCH verziónál jobb ötletetek?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #15700 Dátum: 2007 Május 10, 12:28:39 »

Jobb láb felső része a fékpedált nyomja, míg a sarok könnyedén gázt ad....  Smiley  Nekem eddig minden bogaram csinálta, konstrukciós probléma. Van aki az alapjáratot, van aki a benzinszintet emeli, van aki letagadja.  Wink

Hali!
Nekem ugyanez volt a gondom!
Addíg ,míg ki nem pucoltuk a karbit teljesen.Most tényleg nem áll le már 1,5 éve,a lámpáknál.Nagyon jó,hogy már nem kell a pedálokkal játszani!Ja ,és az alapjáratom is a legjobb!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #15699 Dátum: 2007 Május 10, 12:09:01 »

Kormánymű rendezve, Hudáktól jön vadiúj 32500-ért. A kérésem tárgytalan.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető faparipa
Hozzászólások: 28

« Hozzászólás #15698 Dátum: 2007 Május 10, 09:58:47 »

Köszi!

A linket átnéztem. Asszem nekifekszek, gyújtás/gyertyák/link alapján beállítás és meglátom.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15697 Dátum: 2007 Május 10, 09:46:03 »

Jobb láb felső része a fékpedált nyomja, míg a sarok könnyedén gázt ad....  Smiley  Nekem eddig minden bogaram csinálta, konstrukciós probléma. Van aki az alapjáratot, van aki a benzinszintet emeli, van aki letagadja.  Wink

Te meg inkább azt mondd meg, mikor jössz az óráért. Ronda francia licensz, tele műanyag vackokkal. VDO, mi? Super Beetle, mi? Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15696 Dátum: 2007 Május 10, 09:45:11 »

Jobb láb felső része a fékpedált nyomja, míg a sarok könnyedén gázt ad....  Smiley  Nekem eddig minden bogaram csinálta, konstrukciós probléma. Van aki az alapjáratot, van aki a benzinszintet emeli, van aki letagadja.  Wink

A benzinszintet nem szabad emelni, te is tudod, alapjárat ok, egyébként az új, bypass -os karbik esetében ez is az előnyök közé tartozik, hogy erre kevésbé érzékenyek. A lényeg, hogy melegen ne álljon le, hidegen sok minden lehet, de ha minden rendben, akkor sem áll le. A régi karbikkal JoPi tanácsait érdemes megfogadni itt:
http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/szereles/lefullad.htm

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #15695 Dátum: 2007 Május 10, 09:41:24 »

Jobb láb felső része a fékpedált nyomja, míg a sarok könnyedén gázt ad....  Smiley  Nekem eddig minden bogaram csinálta, konstrukciós probléma. Van aki az alapjáratot, van aki a benzinszintet emeli, van aki letagadja.  Wink


Van egy '71-es 1300-asom, ahol a fékezéskor leállás szintén probléma. (Illetve addig sikerült eljutni, hogy csak a fordulatszám esik.) AC tiszta, elvileg jó. Karburátor csontra kipucolva. Az alapjáratot kicsit magasabbra állítva nem áll le, csak leesik a fordulatszám. Már gondoltam karburátorcserére is...

Nem elérhető faparipa
Hozzászólások: 28

« Hozzászólás #15694 Dátum: 2007 Május 10, 09:25:26 »

Sziasztok!

Ez az első hozzászólásom(, de igyekeztem visszafelé elolvasni a fórum nagyját).

Van egy '71-es 1300-asom, ahol a fékezéskor leállás szintén probléma. (Illetve addig sikerült eljutni, hogy csak a fordulatszám esik.) AC tiszta, elvileg jó. Karburátor csontra kipucolva. Az alapjáratot kicsit magasabbra állítva nem áll le, csak leesik a fordulatszám. Már gondoltam karburátorcserére is...

Volna még egy kérdésem:

A légszűrőben a rugós szelepnek nyáron pontosan hol és hogyan kell álnia. Illetve ennek a rugós bizgerének a működésével csak elméletben vagyok tisztában. Pontosan akkor mi is az, meg hogyan is?

Köszi előre is!

Illetve nekem a visszavezető cső egy szövettel bevont gumi(?) cső, ami lazán van csak feldugva. Érdemes rakni rá bilincset? Egy fiatal sráctól vettem 3 éve, aki szerintem nem igazán tartotta karban. Most jutottam el a felújításig, így lenne még pár hülye kérdésem, ha nem baj.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Május 10, 09:36:28 írta faparipa »
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #15693 Dátum: 2007 Május 09, 23:21:32 »

alá néztem ma egy kicsit a boginak, mert valami furcsa volt a hátsó futómű...  a lengőkar(?)teljesen rajta fekszik a felverődésgátló gumibakokon  Tongue há ezért nem volt rugózás   Tongue
Mennyit állítottatok rajta?Kívül?Belül?
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #15692 Dátum: 2007 Május 09, 18:23:43 »

alá néztem ma egy kicsit a boginak, mert valami furcsa volt a hátsó futómű...  a lengőkar(?)teljesen rajta fekszik a felverődésgátló gumibakokon  Tongue há ezért nem volt rugózás   Tongue

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Oldalak: 1 ... 1618 1619 1620 1621 1622 [1623] 1624 1625 1626 1627 1628 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.15 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.