www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 17, 01:16:00

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921217 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1625 1626 1627 1628 1629 [1630] 1631 1632 1633 1634 1635 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13140615 alkalommal)
RNIE
« Hozzászólás #15434 Dátum: 2007 április 30, 11:53:26 »

Várjuk a Mestert...
milyen gépmunka volt?Mert akkor én is szétkapom a motort ha már a tömítés megvan.Bár sokan azt mondták hogy egy összekopott motort nem szabad bántani mert úgyis folyni fog ha hozzányúlnak
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15433 Dátum: 2007 április 30, 09:43:58 »

Várjuk a Mestert...

mész piacozni? :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #15432 Dátum: 2007 április 30, 09:20:13 »

Várjuk a Mestert...

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15431 Dátum: 2007 április 29, 19:34:53 »

na ma is volt egy kis bütykölés
-gázbowden  helyének átalakitása rudazat miattt kicsit tört
-benzincsövek véglegesitése
rudazat állitás

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #15430 Dátum: 2007 április 29, 17:54:00 »

mint irtam nincs kész fémházas benzincsö van azt kell kulturáltan elhelyezni meg vezetéket.tarfót karter szelöztetö stb...... Grin
írni akartam, hogy nehogy így merd hagyni azt a benzincsövet  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15429 Dátum: 2007 április 28, 20:11:31 »

na így már értem.  Cool Wink
következö szelep állitásnál csinálok ugy képzeld el mint egy gomb elem csak nincs alja mondjuk és rámegy szelep végére(igy még szeelp szár vége is nagyobb)

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15428 Dátum: 2007 április 28, 20:00:16 »

erről van kép?


következö szelep állitásnál csinálok ugy képzeld el mint egy gomb elem csak nincs alja mondjuk és rámegy szelep végére(igy még szeelp szár vége is nagyobb)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15427 Dátum: 2007 április 28, 19:42:03 »

erről van kép?


védi szelep végét ügy néz ki mint eg gomb elem!tenegylhez ajánlották h nem deformálodjon aszelep vége

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15426 Dátum: 2007 április 28, 19:26:39 »

ez mi?

védi szelep végét ügy néz ki mint eg gomb elem!tenegylhez ajánlották h nem deformálodjon aszelep vége

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15425 Dátum: 2007 április 28, 19:23:59 »

ez mi?


+szelep végekre  scat szelep" sapka"

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15424 Dátum: 2007 április 28, 19:20:15 »

nagyon igéynes munka lett,a 2hengerfej régit megcsinálják ujra uj vezetök ujra heggesztve

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15423 Dátum: 2007 április 28, 19:17:53 »

végülis milyen hengerfej került rá?

2felujitot
trw szelep felujitva növelt kompresszio
egyenesitet leömlö és kipuff+polirozva!
+szelep végekre  scat szelep" sapka"

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15422 Dátum: 2007 április 28, 18:17:57 »

végülis milyen hengerfej került rá?

mint irtam nincs kész fémházas benzincsö van azt kell kulturáltan elhelyezni meg vezetéket.tarfót karter szelöztetö stb...... Grin

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15421 Dátum: 2007 április 28, 17:56:11 »

bilincs a benzintsövön?
mint irtam nincs kész fémházas benzincsö van azt kell kulturáltan elhelyezni meg vezetéket.tarfót karter szelöztetö stb...... Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #15420 Dátum: 2007 április 28, 17:48:44 »

na ez a tény állás müxik szép hang ,jol indul,,de még nincs kész ezt ma hallatam+ gumibakoztam kocsit stb
8ota nyomom


bilincs a benzintsövön?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
RNIE
« Hozzászólás #15419 Dátum: 2007 április 28, 17:46:46 »

A fokolt alu ékszíjtárcsa most jó vagy nem?Csomóan lebeszélnek hogy nem jó,mert folyni fog a menetnél,sokkal jobb a gyári
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #15418 Dátum: 2007 április 28, 17:43:15 »

még nem néztem, remélem ilyesmi lehet, bár beáll felső állásba a pedál. holnap alámászok


Elvileg a pedálon is van egy rugó, lehet csak amiatt áll vissza Smiley

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15417 Dátum: 2007 április 28, 17:25:43 »

na ez a tény állás müxik szép hang ,jol indul,,de még nincs kész ezt ma hallatam+ gumibakoztam kocsit stb
8ota nyomom


[melléklet törölve az admin által]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #15416 Dátum: 2007 április 28, 15:40:50 »

Ja és légtelenítő csavarkákat lehet kapni külön? Mert a 4-ből 3-at franciakluccsal kellett kioperálni, úgy szét van szopósodva rajta a hatszög  Shocked

nekem is be votl eg yrohadva, az álíltható önszörítós fogóval (fékcsőfogó? nem tudom, összenoymom, és úgy marad Cheesy) lett kiszedve, mitán szétszoptam magam megkértema szomszéd nyugdíjas autószerelőt, fél perc alatt kiszedte Cheesy hiába, 40 év taapsztalat az 40 év tapasztalat (utolsó 16 bmw)

aztán reszeltem rá egyel kisebb méretet, vagyis 2 párhuzamos síkot, így 4 v 5 ös villásssal működtethető.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #15415 Dátum: 2007 április 28, 15:11:14 »

És mijen kell bele? Dot ? ?
Én dot 3-at tettem bele,de láttam van már újabb!Update.

Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #15414 Dátum: 2007 április 28, 14:31:01 »

jól megnézed a tartályt, van rajta egy csík "MIN" felirattal.
innen már kilogikázod egyedül.

És mijen kell bele? Dot ? ?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15413 Dátum: 2007 április 28, 12:29:04 »

OK rendben!!
Milyet érdemes venni?
Valami tipust tudsz mondani?
Köszi!!
ahogy abes mondja, megveszed az első szimpatikus 80w90-es olajat, oszt csá.

A fékolaj tartályban milyen szinten kell lennie az olajnak? Huh
jól megnézed a tartályt, van rajta egy csík "MIN" felirattal.
innen már kilogikázod egyedül.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #15412 Dátum: 2007 április 28, 11:02:02 »

És milyent kell venni?
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #15411 Dátum: 2007 április 28, 10:58:11 »

A fékolaj tartályban milyen szinten kell lennie az olajnak?  Huh
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #15410 Dátum: 2007 április 28, 10:29:01 »

OK rendben!!
Milyet érdemes venni?
Valami tipust tudsz mondani?
Köszi!!

80W-90

oszt kész.
Nem elérhető atesbus
Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #15409 Dátum: 2007 április 28, 10:23:22 »

OK rendben!!
Milyet érdemes venni?
Valami tipust tudsz mondani?
Köszi!!
úgy tűnik, mintha valami híg olaj lenne benne.
lehet, hogy automata váltóhoz valót rakott bele valaki?
cseréjjed ki! most! :-))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15408 Dátum: 2007 április 28, 10:11:16 »

Üdvw!
Valakinek van ötlete, hogy mi lehet a baj a buszom váltojával?!Ha bemelegszik kb 30 -40 km után, elég nehéz rakni a sebeket, az 1-est meg csak ha 2-esböl rakom vissza hajlando reccsenés nélkül bevenni.
Olajcsere segitene, vagy szinkron gyürü? Nem vészes, de nem akarom, hogy jobban szétmenjen!
Elöre is kösz!!

úgy tűnik, mintha valami híg olaj lenne benne.
lehet, hogy automata váltóhoz valót rakott bele valaki?
cseréjjed ki! most! :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető atesbus
Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #15407 Dátum: 2007 április 28, 10:03:20 »

Üdvw!
Valakinek van ötlete, hogy mi lehet a baj a buszom váltojával?!Ha bemelegszik kb 30 -40 km után, elég nehéz rakni a sebeket, az 1-est meg csak ha 2-esböl rakom vissza hajlando reccsenés nélkül bevenni.
Olajcsere segitene, vagy szinkron gyürü? Nem vészes, de nem akarom, hogy jobban szétmenjen!
Elöre is kösz!!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #15406 Dátum: 2007 április 28, 08:01:51 »

Én meg szétSZMB-éztem a fékeket a Bogin, végülis nem is rosszak, rosszabra gondoltam.
Mondhatni tiszta új a fékpofák vastagsága, csak annyi a bibi, hogy hátul  2 pofán szét van repedve a ferrodol. Szépen, egyenletesen van kopva, nem pereg, nem akar leesni, csak egyszerűen el van repedve rajta.....egyelőre hagytam így, ha eddig jó volt. Ja és szegecselt fékpofák...haver szerint elér régiek lehetnek, vagy az öreg szegecselte magának, én ezt tartom valószínűbbnek, mert különben már elkoptak volna.

Ja és légtelenítő csavarkákat lehet kapni külön? Mert a 4-ből 3-at franciakluccsal kellett kioperálni, úgy szét van szopósodva rajta a hatszög  Shocked

Meg úgy alapvetően az első légtelenítőcsavarokhoz mégis milyen kulccsal lehet hozzáférni?? Mert a csillagkulcs nem fér oda....a sima villás meg idő előtt elkeni megintcsak a kis csavarokat....

Lehet kapni speckó kulcsot, úgy néz ki mint egy csillagkulcs csak van rajta egy bemetszés hogy ré lehesen húzni a fékcsőre.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #15405 Dátum: 2007 április 28, 01:16:02 »

Esetleg hátul a váltón a kuplunkkiemelő karnak a visszahúzó rúgója tört el ?
még nem néztem, remélem ilyesmi lehet, bár beáll felső állásba a pedál. holnap alámászok

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #15404 Dátum: 2007 április 28, 01:15:11 »

Én meg szétSZMB-éztem a fékeket a Bogin, végülis nem is rosszak, rosszabra gondoltam.
Mondhatni tiszta új a fékpofák vastagsága, csak annyi a bibi, hogy hátul  2 pofán szét van repedve a ferrodol. Szépen, egyenletesen van kopva, nem pereg, nem akar leesni, csak egyszerűen el van repedve rajta.....egyelőre hagytam így, ha eddig jó volt. Ja és szegecselt fékpofák...haver szerint elér régiek lehetnek, vagy az öreg szegecselte magának, én ezt tartom valószínűbbnek, mert különben már elkoptak volna.

Ja és légtelenítő csavarkákat lehet kapni külön? Mert a 4-ből 3-at franciakluccsal kellett kioperálni, úgy szét van szopósodva rajta a hatszög  Shocked

Meg úgy alapvetően az első légtelenítőcsavarokhoz mégis milyen kulccsal lehet hozzáférni?? Mert a csillagkulcs nem fér oda....a sima villás meg idő előtt elkeni megintcsak a kis csavarokat....
nekem új pofák is szegecseltek voltak és egy nagyobb darab letört az egyik betétből.no comment

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #15403 Dátum: 2007 április 28, 00:36:58 »

Én meg szétSZMB-éztem a fékeket a Bogin, végülis nem is rosszak, rosszabra gondoltam.
Mondhatni tiszta új a fékpofák vastagsága, csak annyi a bibi, hogy hátul  2 pofán szét van repedve a ferrodol. Szépen, egyenletesen van kopva, nem pereg, nem akar leesni, csak egyszerűen el van repedve rajta.....egyelőre hagytam így, ha eddig jó volt. Ja és szegecselt fékpofák...haver szerint elér régiek lehetnek, vagy az öreg szegecselte magának, én ezt tartom valószínűbbnek, mert különben már elkoptak volna.

Ja és légtelenítő csavarkákat lehet kapni külön? Mert a 4-ből 3-at franciakluccsal kellett kioperálni, úgy szét van szopósodva rajta a hatszög  Shocked

Meg úgy alapvetően az első légtelenítőcsavarokhoz mégis milyen kulccsal lehet hozzáférni?? Mert a csillagkulcs nem fér oda....a sima villás meg idő előtt elkeni megintcsak a kis csavarokat....

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #15402 Dátum: 2007 április 28, 00:23:35 »

hazafelé jövet egy váltásnál valami kattant egyet és azóta a kuplung felső állása és a fogási pont között sokkal könnyebben jár. amúgy ugyanúgy és ugyanott fog. ez mitől lehet? bowden fog szakadni? vagy a kuplungszerkezet kezd szétesni?

Esetleg hátul a váltón a kuplunkkiemelő karnak a visszahúzó rúgója tört el ?

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #15401 Dátum: 2007 április 27, 23:21:13 »

hazafelé jövet egy váltásnál valami kattant egyet és azóta a kuplung felső állása és a fogási pont között sokkal könnyebben jár. amúgy ugyanúgy és ugyanott fog. ez mitől lehet? bowden fog szakadni? vagy a kuplungszerkezet kezd szétesni?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #15400 Dátum: 2007 április 27, 20:51:37 »

kizárólag belűlről Roll Eyes
ofkorsz...  Evil
RNIE
« Hozzászólás #15399 Dátum: 2007 április 27, 20:49:36 »

Akkopr ha 10W40nel bekenem a fékdobot akkor jó lesz?  Grin Grin
kizárólag belűlről Roll Eyes
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #15398 Dátum: 2007 április 27, 20:48:11 »

féktárcsaolajon kívül semmi
Akkopr ha 10W40nel bekenem a fékdobot akkor jó lesz?  Grin Grin
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #15397 Dátum: 2007 április 27, 20:39:53 »

tartottam fékpróbát:
satuzásnál csak az elsők húztak csíkot. Ez tudtommal így kell lennie.
a nyikorgás csak a fékek bemelegedése után van, azaz 4-5 kanyar ill. megállás után.
holnap szerelés.
Kell valami spéci szerszám?
Nem elérhető arnee
Hozzászólások: 6


vw

« Hozzászólás #15396 Dátum: 2007 április 27, 19:28:52 »

Én most ugy állok hogy a kaszni le van szedve az alvázról és szerintem egy két helyen muszáj lesz lakatolni, de nagyon nem rohadt az alváz, vagy legalábbis eddig nem vettem észre, de a padlólemez volt cserélve ugyhogy ahhoz nem kell nyulnom csak lefestenem. Szóval csiszolás után először rozsdaátalakító festék, majd rozsdagátló alapozó és végűl fekete matt festés?
1303LS
« Hozzászólás #15395 Dátum: 2007 április 27, 19:05:01 »

Köszi a jótanácsot, bár nem tudom mit jelent az SZVSZ!
Egyébként most az alvázat és a futóművet szeretném lekenni! Vagy inkább fujjam?
SZVSZ SZerény Véleményem SZerint.  Grin

Ha van rá módod inkább fujkálj úgy jobban bemegy az anyag a likakba, résekbe.
A nagy csúnya rohadások nem igazán a sima lemezfelületek közepétől szoktak indulni.

Egyébként most lakatolva is lesz vagy nem kell?
Oldalak: 1 ... 1625 1626 1627 1628 1629 [1630] 1631 1632 1633 1634 1635 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.168 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.