www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 27, 21:26:24

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921351 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1621 1622 1623 1624 1625 [1626] 1627 1628 1629 1630 1631 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14729617 alkalommal)
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #15611 Dátum: 2007 Május 05, 17:59:01 »

tehát akkor az olajbetöltőből lefelé induló csőnek zárva kellene lennie?
mert nekem semmi sincs rajta csak a cső vége szabadon lóg amotor alá.
ott be tudja szivni a port?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15610 Dátum: 2007 Május 05, 16:15:37 »

Bocsi, nem akarok beledumálni, nem is értek hozzá, de nem a karburátortól függ (pontosabban az arra elhelyezett légszűrőtől), hogy hova kerül visszavezetésre?
Nem értek hozzá, csak tipp Smiley
Gondolom ha a karbiba (légszűrőbe) nem lehet visszavezetni, akkor kell olyan szelepfedél, amibe lehet...
Csak tipp, a pár kép alapján....

Hát, szerintem sem elképzelhetetlen, hogy ha nem volt a csávóknak a légszűrőn csatlakozás, kivezették a motor alá. A szelepfedélbe vezetni nem látom túl célszerűnek, eléggé bonyolult. Ugyebár azért kell a légszűrőbe vezetni, hogy a környezetet kíméljük - tuning motornál meg azért, hogy pl. ne szennyeződjön porral és a karterban levő levegő cserélődjön (nem jó, ha pl. az olajpára belobban a karterban + hűtés).
A gyári esetben pedig az alsó rúd nem a gáz kivezetése miatt van (valaki írta), hanem ott egy zárt gumicsöcs van, ami a kondenzvizet ereszti ki, egyébként jó esetben nagyjából zárva van (meg a légszűrőben levő depresszió amúgy is arrafelé fogja vezetni a gázt).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15609 Dátum: 2007 Május 05, 16:09:29 »

30pict2
Drága kukásautós barátom, Pityubácsi: Wink
A 30 PICT2 az 1300 -as karbija, 1970. aug. -ig. 28PICT2 volt a D-s motoron. Utána 30 PICT3.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15608 Dátum: 2007 Május 05, 16:06:24 »

Előkerültem. Pontosan leírtad a dolog lényegét LS Mester  Smiley  Ideális eset meg nincs. El van cseszve a dolog. Tudom, nektek csupa olyan kocsitok van, amivel ez nem fordul elő.....

Sőt, 5 litert fogyaszt 160 -nál... Smiley
(Egyébként igen, nálam melegen egyáltalán nincsen ilyen gond, hidegen kicsit ejti a fordulatot, de nem áll le. De nem is új már szegény. Persze a fékpedálról a sarkam bármikor eléri a gázt egy gázfröccsre, egy évig szükség volt rá...)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #15607 Dátum: 2007 Május 05, 14:17:50 »

Bocsi, nem akarok beledumálni, nem is értek hozzá, de nem a karburátortól függ (pontosabban az arra elhelyezett légszűrőtől), hogy hova kerül visszavezetésre?
Nem értek hozzá, csak tipp Smiley
Gondolom ha a karbiba (légszűrőbe) nem lehet visszavezetni, akkor kell olyan szelepfedél, amibe lehet...
Csak tipp, a pár kép alapján....

na még
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15606 Dátum: 2007 Május 05, 13:03:29 »

vissza raktam gyári szelep fedelet+feket hátóslámpát felraktam Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15605 Dátum: 2007 Május 05, 09:44:29 »

van logika a te verziódban is, de akkor minek a doboz?

mert abba egy szürö filter(szivacs van) amit takaritanikell h károssabb anyag ne mociba csapodjon le!


összes német  ujságba fele arányba vannak  a verziok
« Utoljára szerkesztve: 2007 Május 05, 09:53:46 írta Maresz »

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #15604 Dátum: 2007 Május 05, 08:56:53 »

akor a thesambán is mindenki az én hülye gondolataimat osztja? próbáltam olyan képeket tenni ami látszik Evil

A legjobb a képen az a csavarhúzó, ami tartja a mocitetőt!
Erkált vazze! Dobjad el a parfisnyelet  Evil
Hogy erre eddig nem gondoltam...

Mellesleg megvan a ZK  Grin Bár vagy 10cm-re kellett eltartani a kadron dobtól, hogy jó legyen, de megvan...
A CO-ja az jó, viszont a CH érték igen szar volt...
Most irány fel pest, Maresz!  Wink
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15603 Dátum: 2007 Május 05, 08:44:43 »

van logika a te verziódban is, de akkor minek a doboz?

de 50%ba én  verzoim van
10%kis karter szürö
többinél csö lemegy konkrétan nem látni hova
ezek depok scene wob

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #15602 Dátum: 2007 Május 05, 08:19:37 »

na még

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #15601 Dátum: 2007 Május 05, 08:19:06 »

de 50%ba én  verzoim van
10%kis karter szürö
többinél csö lemegy konkrétan nem látni hova
ezek depok scene wob
akor a thesambán is mindenki az én hülye gondolataimat osztja? próbáltam olyan képeket tenni ami látszik Evil

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15600 Dátum: 2007 Május 05, 08:01:18 »

Nem 28-as?

én csak 30-ast láttam, de attól még lehet.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #15599 Dátum: 2007 Május 04, 21:43:40 »

30pict2

Nem 28-as?

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15598 Dátum: 2007 Május 04, 21:14:53 »

söt boy838 sárga brm felnis oválnál is szint igy van

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15597 Dátum: 2007 Május 04, 21:13:17 »

gyuris attila zöld top chopja solex karbis de ugyan oda van vezetvv, karbiba

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15596 Dátum: 2007 Május 04, 21:11:43 »

én úgy tudtam hogy a gyárinál az olajbeöntőtöl megy a légszűrőbe(azaz már ott van a karbinál)és a kis vascsövön meg 1 része a szabadba.
nálam hogy m,eg y képen kis csövön légszüröbe eg yrésze vas csövön szabadba akkor miröl bezsélünk? Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15595 Dátum: 2007 Május 04, 21:10:46 »

de 50%ba én  verzoim van
10%kis karter szürö
többinél csö lemegy konkrétan nem látni hova
ezek depok scene wob

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
RNIE
« Hozzászólás #15594 Dátum: 2007 Május 04, 21:10:11 »

 larbuba  bug bob de busza

ez mit jelent? Grin
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #15593 Dátum: 2007 Május 04, 21:09:55 »

emberek
1igy van a használati utasitása
2:gyári karbinál nem a légszüröbe van vissza vezetve el is magyarázom miért van ez
 mert karter gáz "lassan párolog motorbol  no ha én szelepdefélbe kötöm 2 rész ést azt 1et karter  kivezetö helyére efektive csak kering a gáz nem történik semmi,igy viszont a karbi szivja(mint a gyárinál)igy felgyorsul szelöztetés!
  -megkérdezetm  az embert aki hengerfejemet csinálta ,meg egy két oylan motort csinált ami már teljesitet

-Balage:"is szív a motor levegőt, az nincs légmentesen lezárva"   dobozba van egy szürö betét amit csrélni pucolni kel ez is egyik léynege
én úgy tudtam hogy a gyárinál az olajbeöntőtöl megy a légszűrőbe(azaz már ott van a karbinál)és a kis vascsövön meg 1 része a szabadba.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15592 Dátum: 2007 Május 04, 21:09:41 »

'68-as D-s 1200-en milyen karbi van gyárilag?

30pict2



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető dch-733_janko
Hozzászólások: 13


« Hozzászólás #15591 Dátum: 2007 Május 04, 21:08:40 »

'68-as D-s 1200-en milyen karbi van gyárilag?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15590 Dátum: 2007 Május 04, 21:05:54 »

depo2006 8 vaj osztrák tunig mocis bogár karbiba kötev van
2006 10 sárga 1,9es motors karbiba van kötev
2002 rat busz larbuba kötve bug bob de busza

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15589 Dátum: 2007 Május 04, 21:02:58 »

csak azért kérdeztem, mert ilyen bekötést még nem láttam.
akkor a legtöbb embernek rosszul lenne bekötve?

emberek
1igy van a használati utasitása
2:gyári karbinál nem a légszüröbe van vissza vezetve el is magyarázom miért van ez
 mert karter gáz "lassan párolog motorbol  no ha én szelepdefélbe kötöm 2 rész ést azt 1et karter  kivezetö helyére efektive csak kering a gáz nem történik semmi,igy viszont a karbi szivja(mint a gyárinál)igy felgyorsul szelöztetés!
  -megkérdezetm  az embert aki hengerfejemet csinálta ,meg egy két oylan motort csinált ami már teljesitet

-Balage:"is szív a motor levegőt, az nincs légmentesen lezárva"   dobozba van egy szürö betét amit csrélni pucolni kel ez is egyik léynege

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #15588 Dátum: 2007 Május 04, 20:53:46 »

Összeállt a typ4. Még a kipuffot és a kuplungot kell rárakni, kb 2-3 óra. Jövő hét végén indítás. :-)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15587 Dátum: 2007 Május 04, 20:51:53 »

sztem se jól van kötve, a lényeg az lenne hogy a felesleges többletnyomást előidéző gázok minél hamarabb minél több helyröl távozzanak a blokkbol a szabadba, most gyakorlatilag ott tart Maresz ahol elkezdte ,eleve ha a kartergázt a karbiba vezeted az csökkenti a motor teljesitményét, szóval a helyes bekötés valóban a két szelepdekni és az olajbeöntö szellőzőét bevezetni a dobozba,karbi meg hadd szíjja a friss levegőt.
emberek
1igy van a használati utasitása
2:gyári karbinál nem a légszüröbe van vissza vezetve el is magyarázom miért van ez
 mert karter gáz "lassan párolog motorbol  no ha én szelepdefélbe kötöm 2 rész ést azt 1et karter  kivezetö helyére efektive csak kering a gáz nem történik semmi,igy viszont a karbi szivja(mint a gyárinál)igy felgyorsul szelöztetés!
  -megkérdezetm  az embert aki hengerfejemet csinálta ,meg egy két oylan motort csinált ami már teljesitet

-Balage:"is szív a motor levegőt, az nincs légmentesen lezárva"   dobozba van egy szürö betét amit csrélni pucolni kel ez is egyik léynege

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #15586 Dátum: 2007 Május 04, 20:43:03 »

nem akarok beleszólni, de ezt a szellőztetőt biztos így kell bekötni?
nem nagyon értem, hogy miért a karbira van rávezetve, szerintem azt a szelepfedélre kell kötni.
így a dobozon keresztül is szív a motor levegőt, az nincs légmentesen lezárva!
 

sztem se jól van kötve, a lényeg az lenne hogy a felesleges többletnyomást előidéző gázok minél hamarabb minél több helyröl távozzanak a blokkbol a szabadba, most gyakorlatilag ott tart Maresz ahol elkezdte ,eleve ha a kartergázt a karbiba vezeted az csökkenti a motor teljesitményét, szóval a helyes bekötés valóban a két szelepdekni és az olajbeöntö szellőzőét bevezetni a dobozba,karbi meg hadd szíjja a friss levegőt.

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15585 Dátum: 2007 Május 04, 19:45:00 »

nem akarok beleszólni, de ezt a szellőztetőt biztos így kell bekötni?
nem nagyon értem, hogy miért a karbira van rávezetve, szerintem azt a szelepfedélre kell kötni.
így a dobozon keresztül is szív a motor levegőt, az nincs légmentesen lezárva!
 

kicsit azért turkálta karter szelöztetöt ahelyére Grin

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #15584 Dátum: 2007 Május 04, 19:37:00 »

Előkerültem. Pontosan leírtad a dolog lényegét LS Mester  Smiley  Ideális eset meg nincs. El van cseszve a dolog. Tudom, nektek csupa olyan kocsitok van, amivel ez nem fordul elő.....

Ahogy mondod, ideális esetben jó karban lévő jól beálított motornál, de kevés ma guruló bogárról mondható ez el.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #15583 Dátum: 2007 Május 04, 17:53:52 »

Ahogy mondod, ideális esetben jó karban lévő jól beálított motornál, de kevés ma guruló bogárról mondható ez el.
Na jó én se azt mondom, csak néhányszor van úgy, hogy megyek le lassan meredek hoszzú lejtőn lefelé 3-ban motorfékkel, hirtelen fékezek kátyú miatt, kuplung kinyomással, és leáll a moci, vagy csak majdnem. Ennyi. Nem olyan vészes.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
1303LS
« Hozzászólás #15582 Dátum: 2007 Május 04, 16:07:59 »

Ideális esetben ettől még nem fullad le. Kicsit elszegényedik vagy bedúsul, de nem fullad le. Legalábbis gyári motorokról nem írkáltak ilyeneket annak idején. Smiley
Ahogy mondod, ideális esetben jó karban lévő jól beálított motornál, de kevés ma guruló bogárról mondható ez el.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15581 Dátum: 2007 Május 04, 15:07:17 »

kicsit azért turkálta karter szelöztetöt ahelyére Grin

[melléklet törölve az admin által]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15580 Dátum: 2007 Május 04, 14:49:25 »

Dehogy hosszú.
Fékezéskor előrebillen a benzin és az úszóház (menetirány szerint) mögött lévő keverőcsőben lecsökken a benzinszint.
Ennyi.
Ez hegy menetben pont jól jön, ilyenkor "ráfolyik" a benzin a karburátorra(keverőcső) és nem a szokásos "pontjó" keverékkel taposod szét a motor hanem egy picit dúsabbal, ami mint tudjuk jó.
Ezért is szar pincegarázsból tolatva kiállni hideg motorral, érdemes kipróbálni.

Ideális esetben ettől még nem fullad le. Kicsit elszegényedik vagy bedúsul, de nem fullad le. Legalábbis gyári motorokról nem írkáltak ilyeneket annak idején. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #15579 Dátum: 2007 Május 04, 14:23:10 »

Merkivel konzultáltam, aki előtte épp ezt a jelenséget vitatta meg a Vörös Lacival egy "motor feltöltődés benzinnel" eset kapcsán. Leírni most túl hosszú....  Kikapcs.

Dehogy hosszú.
Fékezéskor előrebillen a benzin és az úszóház (menetirány szerint) mögött lévő keverőcsőben lecsökken a benzinszint.
Ennyi.
Ez hegy menetben pont jól jön, ilyenkor "ráfolyik" a benzin a karburátorra(keverőcső) és nem a szokásos "pontjó" keverékkel taposod szét a motor hanem egy picit dúsabbal, ami mint tudjuk jó.
Ezért is szar pincegarázsból tolatva kiállni hideg motorral, érdemes kipróbálni.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #15578 Dátum: 2007 Május 04, 14:05:31 »

Merkivel konzultáltam, aki előtte épp ezt a jelenséget vitatta meg a Vörös Lacival egy "motor feltöltődés benzinnel" eset kapcsán. Leírni most túl hosszú....  Kikapcs.

Ezt fejtsd ki bővebben!?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #15577 Dátum: 2007 Május 04, 13:43:19 »

Esso ásványi 15w40 olajról van valakinek apasztalata?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Zsovács
Hozzászólások: 166


« Hozzászólás #15576 Dátum: 2007 Május 04, 13:10:54 »

Váltóban milyen olaj van, mikori? Szint rendben? Forduláskor tudtommal hátul egyedül a diffi csinál másképp, mint egyenesen...
Decemberben lett készen, akkor mindenből friss került bele, de hogy milyen, azt csak a szerelőm tudná megmondani
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15575 Dátum: 2007 Május 04, 13:08:49 »

Csak balra forduláskor, akkor ha egy kicsit jobban el van tekerve a kormány és ha gyorsul a kocsi, vagy jobban alászedem, akkor erősödik. Én felemelve se láttam semmi szokatlant rajta (igaz, nem vagyok szakértő ilyen téren)

Váltóban milyen olaj van, mikori? Szint rendben? Forduláskor tudtommal hátul egyedül a diffi csinál másképp, mint egyenesen...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15574 Dátum: 2007 Május 04, 13:07:00 »

Mert egy hülye konstrukciós tévedés miatt elszegényedik a keverék.

Ezt fejtsd ki bővebben!?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Zsovács
Hozzászólások: 166


« Hozzászólás #15573 Dátum: 2007 Május 04, 13:02:56 »

Csak forduláskor? Csak balra? Lassan, gyorsan? Esetleg lassan csak kopog?
Fékdobok jól rögzítve vannak? (koronás anya) Felemelve azt az oldalát, mit tapasztalsz?
Csak balra forduláskor, akkor ha egy kicsit jobban el van tekerve a kormány és ha gyorsul a kocsi, vagy jobban alászedem, akkor erősödik. Én felemelve se láttam semmi szokatlant rajta (igaz, nem vagyok szakértő ilyen téren)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #15572 Dátum: 2007 Május 04, 12:59:46 »

Mert egy hülye konstrukciós tévedés miatt elszegényedik a keverék.

Üdv.
Az miért van, hogy a bogi erős, hirtelen fékezés után ha van nyomva a kuplung leáll? Vagy ha nem is áll le kisebb fékezésnél is erősen leesik a fordulat, majd pár pillanat múlva visszatér rendesen? Huh
Oldalak: 1 ... 1621 1622 1623 1624 1625 [1626] 1627 1628 1629 1630 1631 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.153 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.