www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 07, 20:34:56

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921276 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1626 1627 1628 1629 1630 [1631] 1632 1633 1634 1635 1636 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13936078 alkalommal)
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #15402 Dátum: 2007 április 28, 00:23:35 »

hazafelé jövet egy váltásnál valami kattant egyet és azóta a kuplung felső állása és a fogási pont között sokkal könnyebben jár. amúgy ugyanúgy és ugyanott fog. ez mitől lehet? bowden fog szakadni? vagy a kuplungszerkezet kezd szétesni?

Esetleg hátul a váltón a kuplunkkiemelő karnak a visszahúzó rúgója tört el ?

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #15401 Dátum: 2007 április 27, 23:21:13 »

hazafelé jövet egy váltásnál valami kattant egyet és azóta a kuplung felső állása és a fogási pont között sokkal könnyebben jár. amúgy ugyanúgy és ugyanott fog. ez mitől lehet? bowden fog szakadni? vagy a kuplungszerkezet kezd szétesni?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #15400 Dátum: 2007 április 27, 20:51:37 »

kizárólag belűlről Roll Eyes
ofkorsz...  Evil
RNIE
« Hozzászólás #15399 Dátum: 2007 április 27, 20:49:36 »

Akkopr ha 10W40nel bekenem a fékdobot akkor jó lesz?  Grin Grin
kizárólag belűlről Roll Eyes
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #15398 Dátum: 2007 április 27, 20:48:11 »

féktárcsaolajon kívül semmi
Akkopr ha 10W40nel bekenem a fékdobot akkor jó lesz?  Grin Grin
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #15397 Dátum: 2007 április 27, 20:39:53 »

tartottam fékpróbát:
satuzásnál csak az elsők húztak csíkot. Ez tudtommal így kell lennie.
a nyikorgás csak a fékek bemelegedése után van, azaz 4-5 kanyar ill. megállás után.
holnap szerelés.
Kell valami spéci szerszám?
Nem elérhető arnee
Hozzászólások: 6


vw

« Hozzászólás #15396 Dátum: 2007 április 27, 19:28:52 »

Én most ugy állok hogy a kaszni le van szedve az alvázról és szerintem egy két helyen muszáj lesz lakatolni, de nagyon nem rohadt az alváz, vagy legalábbis eddig nem vettem észre, de a padlólemez volt cserélve ugyhogy ahhoz nem kell nyulnom csak lefestenem. Szóval csiszolás után először rozsdaátalakító festék, majd rozsdagátló alapozó és végűl fekete matt festés?
1303LS
« Hozzászólás #15395 Dátum: 2007 április 27, 19:05:01 »

Köszi a jótanácsot, bár nem tudom mit jelent az SZVSZ!
Egyébként most az alvázat és a futóművet szeretném lekenni! Vagy inkább fujjam?
SZVSZ SZerény Véleményem SZerint.  Grin

Ha van rá módod inkább fujkálj úgy jobban bemegy az anyag a likakba, résekbe.
A nagy csúnya rohadások nem igazán a sima lemezfelületek közepétől szoktak indulni.

Egyébként most lakatolva is lesz vagy nem kell?
Nem elérhető arnee
Hozzászólások: 6


vw

« Hozzászólás #15394 Dátum: 2007 április 27, 18:59:50 »

Alapozásra inkább cinkkromátos alapozót használj, ha lesz rajta fedőfesték is. Olcsóbb is, jobb is. Ha nem feded semmivel, akkor jó a Hammerite, de szerintem inkább alapozó és fedőfestés. SZVSZ.

Köszi a jótanácsot, bár nem tudom mit jelent az SZVSZ!
Szia.
Szerintem az alvázad kezelésénél hanyagold a tuinvan szerű anyagokat.
Leírom én, hogy csinéltam.:
Flexxes drótkorongozás, csiszolás, rozsdaátalakítós festés, rozsdagátló alapozó, fedőfestés.
Rozsdaátalakítófesték: supralux konvert, van drágább más gyártótól is de állítólag gyakorlatilag ugyanaz.
Alapozó: tiszakorr vagy korallkid, az egyik gyorsan szárad a másik 24órás. A gyorsan száradóhoz H300-as higító kell amit nem mindenhol árulnak és rámondják, hogy jó hozzá a H100 is, de nem jó. Alapozót is találsz más terméket is ha keresel biztos.
Fedőfesték: amilyet akarsz, attól függ hova lesz. Lehet rücsi stb stb is.
Egyébként most az alvázat és a futóművet szeretném lekenni! Vagy inkább fujjam?
1303LS
« Hozzászólás #15393 Dátum: 2007 április 27, 18:53:47 »

Sziasztok. Arnold vagyok. Annyit szeretnék kérdezni hogy szerintetek a Hammerite festék márka jó márka e az alapozáshoz?
És hogy melyik a legjobb hőálló festék?

Szia.
Szerintem az alvázad kezelésénél hanyagold a tuinvan szerű anyagokat.
Leírom én, hogy csinéltam.:
Flexxes drótkorongozás, csiszolás, rozsdaátalakítós festés, rozsdagátló alapozó, fedőfestés.
Rozsdaátalakítófesték: supralux konvert, van drágább más gyártótól is de állítólag gyakorlatilag ugyanaz. 
Alapozó: tiszakorr vagy korallkid, az egyik gyorsan szárad a másik 24órás. A gyorsan száradóhoz H300-as higító kell amit nem mindenhol árulnak és rámondják, hogy jó hozzá a H100 is, de nem jó. Alapozót is találsz más terméket is ha keresel biztos.
Fedőfesték: amilyet akarsz, attól függ hova lesz. Lehet rücsi stb stb is.
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #15392 Dátum: 2007 április 27, 18:47:47 »

Sziasztok. Arnold vagyok. Annyit szeretnék kérdezni hogy szerintetek a Hammerite festék márka jó márka e az alapozáshoz?
És hogy melyik a legjobb hőálló festék?
Alapozásra inkább cinkkromátos alapozót használj, ha lesz rajta fedőfesték is. Olcsóbb is, jobb is. Ha nem feded semmivel, akkor jó a  Hammerite, de szerintem inkább alapozó és fedőfestés. SZVSZ.

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető arnee
Hozzászólások: 6


vw

« Hozzászólás #15391 Dátum: 2007 április 27, 18:35:45 »

Sziasztok. Arnold vagyok. Annyit szeretnék kérdezni hogy szerintetek a Hammerite festék márka jó márka e az alapozáshoz?
És hogy melyik a legjobb hőálló festék?
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #15390 Dátum: 2007 április 27, 17:33:41 »

köszi
 ezen nincs hátsótengelyről semmi, ezek szerint azt nem kell zsírozni
reméljük...  Grin
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #15389 Dátum: 2007 április 27, 17:29:30 »

köszi
 ezen nincs hátsótengelyről semmi, ezek szerint azt nem kell zsírozni

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #15388 Dátum: 2007 április 27, 17:25:50 »

üdvw!
egy kis SZMB-s kérdés
a hátsó futóművet lehet valahol zsírozni, ha igen hol és milyen időközönként kellene
megejteni egy karban tartást?
az elsőt évente egyszer-kétszer szoktam zsírozni, attól függ, hogy menyit egyek, de a hátsót még nem
zsíroztam soha mióta nálam van

köszi

http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/karbant.htm
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #15387 Dátum: 2007 április 27, 17:22:10 »

üdvw!
egy kis SZMB-s kérdés
a hátsó futóművet lehet valahol zsírozni, ha igen hol és milyen időközönként kellene
megejteni egy karban tartást?
az elsőt évente egyszer-kétszer szoktam zsírozni, attól függ, hogy menyit egyek, de a hátsót még nem
zsíroztam soha mióta nálam van

köszi

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #15386 Dátum: 2007 április 27, 17:16:15 »

talán nem annyira vészes a helyzet?! mindent meg lehet javítani. láttad már a képtáramban az ovál alakulását? abban is volt egy hajszálnyi gyűrődés az A oszlopban (meg a B-ben is:)  Grin
Ez az Ikreké volt, nem? valami totoja ment bele, ugye? Cry
Nem elérhető arnee
Hozzászólások: 6


vw

« Hozzászólás #15385 Dátum: 2007 április 27, 15:14:53 »

Köszi, máris nézem!
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #15384 Dátum: 2007 április 27, 15:06:01 »

szia arnee, üdvw a fedélzeten!


Skodi lesz a Te embered, épp ilyesmit csinál.
Nézd meg a képeket az alábbi hozzászólásában  Wink Cheesy (az előző oldal közepe táján)

A mai napom gyümölcse: Alváz kész!
Ahhoz képest, hogy most hegesztek először, a kezdeti nehézségek, lemezlyuggatások után már eléggé belejöttem a dologba, meg vagyok elégedve Wink
Amire a bódéhoz érek, már lesz is némi gyakorlatom Grin
Nem elérhető arnee
Hozzászólások: 6


vw

« Hozzászólás #15383 Dátum: 2007 április 27, 14:38:47 »

Sziasztok Arnold vagyok és én is nekivágtam a bogaram felújításához!
Már a kaszni le van véve az alvázról, és most az alvázt szeretném előbb megtisztítani aztán lealapozni, vagy ami jó rá! Épp ezt szeretném tudni hogy mi a helyes sorrend az alvázra, és hogy milyen anyagokat (esetleg milyen márkában) használjak! 
Előre is kössz a választ.
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #15382 Dátum: 2007 április 27, 14:09:06 »

őőőő,  Roll Eyes, hát... NEM!  Evil akkor összeomlik alattam, de a faldakk marad!  Cool (faltdachos szmájli)  Cool

Én sem gondoltam komolyan... Grin Grin
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #15381 Dátum: 2007 április 27, 14:08:25 »

Ma szomorúan szembesültem azzal, hogy lehet, bodét köll cserélnem lehet... Cry
a bal A oszlopban a műszerfal magasságában van egy törés... ami sajna a csomagtérben a műszerfal mögött már egy szép gyűrődésben folytatódik...
valszeg amikor megtört az eleje szépen javították...  Cry
talán nem annyira vészes a helyzet?! mindent meg lehet javítani. láttad már a képtáramban az ovál alakulását? abban is volt egy hajszálnyi gyűrődés az A oszlopban (meg a B-ben is:)  Grin
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #15380 Dátum: 2007 április 27, 14:05:25 »

A faltdachodért cserébe van egy jó bódém! Evil Grin

őőőő,  Roll Eyes, hát... NEM!  Evil akkor összeomlik alattam, de a faldakk marad!  Cool (faltdachos szmájli)  Cool
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #15379 Dátum: 2007 április 27, 14:04:06 »

Ha jól értem akkor oldalról a kerék felső és alsó részét mozgassam meg?

csak két napja csikorog.
igen, egyik kézzel felül, másikkal alul fogd meg és "rángasd meg" mennyire billeg. persze úgy emeld fel a kocsit nehogy leessen az emelőről/bakokról! ja és kellene valaki aki segít azzal, hogy benyomja a fékpedált. Mert ha a kerék billegés megszűnik a fék benyomásával, akkor tuti nem jó a kerékcsapágy hézagod (túl nagy). Ha így is billeg a kerék, akkor gömbfej lógás is van sajnos a képben. A kerékcsapágy hézagra általában rá lehet állítani, de ha kopott a csapágy, akkor hamar visszaköszön a ráállítás előtti állapot.
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #15378 Dátum: 2007 április 27, 13:59:55 »

Ma szomorúan szembesültem azzal, hogy lehet, bodét köll cserélnem lehet... Cry
a bal A oszlopban a műszerfal magasságában van egy törés... ami sajna a csomagtérben a műszerfal mögött már egy szép gyűrődésben folytatódik...
valszeg amikor megtört az eleje szépen javították...  Cry

A faltdachodért cserébe van egy jó bódém! Evil Grin
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #15377 Dátum: 2007 április 27, 13:56:22 »

akkor jöhet a csiszolás + tisztítás. mielőtt leszeded a dobot/kereket ellenőrizd a kerékcsapágy hézagot! felemelve a kocsi elejét mennyire billeg a kerék ha mozgatod (feltételezve, hogy a gömbfejek nem lógnak a lengőkarokban) van olyan is, hogy túl kemény anyagból van a fékpofa, ami csikorgóssá teszi (ha eddig jó volt, akkor nem valószínű).

Ha jól értem akkor oldalról a kerék felső és alsó részét mozgassam meg?

csak két napja csikorog.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #15376 Dátum: 2007 április 27, 13:51:18 »

remélem cserélni nem kell, egy éve volt cserélve.
akkor jöhet a csiszolás + tisztítás. mielőtt leszeded a dobot/kereket ellenőrizd a kerékcsapágy hézagot! felemelve a kocsi elejét mennyire billeg a kerék ha mozgatod (feltételezve, hogy a gömbfejek nem lógnak a lengőkarokban) van olyan is, hogy túl kemény anyagból van a fékpofa, ami csikorgóssá teszi (ha eddig jó volt, akkor nem valószínű).
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #15375 Dátum: 2007 április 27, 13:45:59 »

Szerintem le kellene venned a dobokat megkukkantani mi újság alattuk. Milyen vastagok a fékpofán a betétek, nincs-e vasig kopva valamelyik (megérettek a cserére). Ha nem, akkor közepes csiszolópapírral csiszold meg a betéteket, mert lehet, hogy üvegesre égtek. A dobot pedig tisztítsd ki féktisztító spray-vel, vagy hígítóval. Ha ezután is csikorog, akkor marad a betét csere.
Az is lehet, hogy a kerékcsapágyad kopott már el, és billeg a kerék a tengelycsonkon. Ebből eredően a fékbetétek sem oda támaszkodnak fel, ahova kellene - ezért csikorog.
(Egyébként maradt nekem a 70-es kocsimból egy pár komplett négycsavaros első tengelycsonk párszáz km-t futott kerékcsapágyakkal, 1.5 éves fékmunkahengerekkel, használható fékpofákkal - ha szükséged lenne rájuk.)

remélem cserélni nem kell, egy éve volt cserélve.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #15374 Dátum: 2007 április 27, 13:41:20 »

Hahó!

veszettül csikorog a fékem... De csak az elsők. Dobfék mindenütt.
Lehet, hogy a meg kéne tisztítani?  Huh
bevallom nem is merek kicsit fékezni, mert inkább a gumi csikorogjon kicsit... Grin
Szerintem le kellene venned a dobokat megkukkantani mi újság alattuk. Milyen vastagok a fékpofán a betétek, nincs-e vasig kopva valamelyik (megérettek a cserére). Ha nem, akkor közepes csiszolópapírral csiszold meg a betéteket, mert lehet, hogy üvegesre égtek. A dobot pedig tisztítsd ki féktisztító spray-vel, vagy hígítóval. Ha ezután is csikorog, akkor marad a betét csere.
Az is lehet, hogy a kerékcsapágyad kopott már el, és billeg a kerék a tengelycsonkon. Ebből eredően a fékbetétek sem oda támaszkodnak fel, ahova kellene - ezért csikorog.
(Egyébként maradt nekem a 70-es kocsimból egy pár komplett négycsavaros első tengelycsonk párszáz km-t futott kerékcsapágyakkal, 1.5 éves fékmunkahengerekkel, használható fékpofákkal - ha szükséged lenne rájuk.)
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #15373 Dátum: 2007 április 27, 13:35:32 »

van még fékbetét, vagy már a szegecsek fognak?
még nem tom, nem szedtem szét. csak érdeklődöm.
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #15372 Dátum: 2007 április 27, 13:34:53 »

Ma szomorúan szembesültem azzal, hogy lehet, bodét köll cserélnem lehet... Cry
a bal A oszlopban a műszerfal magasságában van egy törés... ami sajna a csomagtérben a műszerfal mögött már egy szép gyűrődésben folytatódik...
valszeg amikor megtört az eleje szépen javították...  Cry
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #15371 Dátum: 2007 április 27, 13:33:43 »

Hahó!

veszettül csikorog a fékem... De csak az elsők. Dobfék mindenütt.
Lehet, hogy a meg kéne tisztítani?  Huh
bevallom nem is merek kicsit fékezni, mert inkább a gumi csikorogjon kicsit... Grin
van még fékbetét, vagy már a szegecsek fognak?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #15370 Dátum: 2007 április 27, 13:22:43 »

Hahó!

veszettül csikorog a fékem... De csak az elsők. Dobfék mindenütt.
Lehet, hogy a meg kéne tisztítani?  Huh
bevallom nem is merek kicsit fékezni, mert inkább a gumi csikorogjon kicsit... Grin
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15369 Dátum: 2007 április 27, 10:11:43 »

ha nem akarod a benzint leszívni, tankot kivenni, szerintem a benzinmérőt csavard ki (5 csavar felül a tank közepén) és ha kint nincs túl világos, egy kis zseblámpával (meg leveheted a benzinsapkát hogy fény menjen be) belenézhetsz a tankba és egyből látni fogod hogy van-e ott valami úszkáló kosz amit le tudsz pecázni csipesszel. ha nem látsz ilyet és újra előjön a gond, vagy be sem indul, akkor tényleg alaposan ki kell tisztítani.

Plusz a szivattyút nem kell egyből temetni, ha olyan hirtelen meghalt, akkor tele lenne az olajod benzinnel (sok minden baja nem tud lenni, a fülecs eltörhet, ami emelgeti a membránt, vagy elszakad a membrán (ez valószínűbb)). Vagy kosz, vagy elfolyt valahol. Pityubácsi instrukcióit először szerintem.
Ejtőtartály meg simán működik.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #15368 Dátum: 2007 április 26, 22:29:46 »

A lentebb leírt nem indulási probléma folytatása:

Úgy tünik, hogy az benzinellátással van valami gebasz. A világosban meglett az üzemanyagszürő, csak az alján lötyög valami 1 mm benzin- akármennyi inditózás után, a tartályban most már 10 l benzinnel- ez korrekt így?! Emlékeim szerint, általában félig kell hogy legyen  Huh

Kérdéskék:
-érdemes itthon, utcai körülmények között a szivattyú szétszedésének / esetleges cseréjének nekiállni?
-hogy az autó mozgatható legyen (önerőből), ejtőtartályos megoldással (pl tescos benzinkannát átalakítva), direktbe a porlasztóba vezetve a benzint érdemes próbálkozni?

kezdjük ott, hogy hol van a szűrő betéve? az AC pumpa elé? gondolom igen, különben egyből kiszúrtad volna tegnap is.
akkor akár azon keresztül fújd meg visszafelé a csövet. hallani fogod hogy bugyog a tankban. így már indulnia kell.
ha mégsem, akkor az AC pumpád is megadhatta magát, és nem szív (próbáld meg hogy te tudsz-e a benzinszűrőbe benzint szívni)

ha nem akarod a benzint leszívni, tankot kivenni, szerintem a benzinmérőt csavard ki (5 csavar felül a tank közepén) és ha kint nincs túl világos, egy kis zseblámpával (meg leveheted a benzinsapkát hogy fény menjen be) belenézhetsz a tankba és egyből látni fogod hogy van-e ott valami úszkáló kosz amit le tudsz pecázni csipesszel. ha nem látsz ilyet és újra előjön a gond, vagy be sem indul, akkor tényleg alaposan ki kell tisztítani.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #15367 Dátum: 2007 április 26, 22:15:38 »

A lentebb leírt nem indulási probléma folytatása:

Úgy tünik, hogy az benzinellátással van valami gebasz. A világosban meglett az üzemanyagszürő, csak az alján lötyög valami 1 mm benzin- akármennyi inditózás után, a tartályban most már 10 l benzinnel- ez korrekt így?! Emlékeim szerint, általában félig kell hogy legyen  Huh

Kérdéskék:
-érdemes itthon, utcai körülmények között a szivattyú szétszedésének / esetleges cseréjének nekiállni?
-hogy az autó mozgatható legyen (önerőből), ejtőtartályos megoldással (pl tescos benzinkannát átalakítva), direktbe a porlasztóba vezetve a benzint érdemes próbálkozni?



1. Benzint leszívod egy szálig.
2. Tank ki.
3. Tank aljáról azt a hatszögletű hollandert, ami a kifolyócsövet fogja (17, vagy 19, esetleg 22-es???) letekered.
4. Kijön a bélés, azzal együtt egy előszűrő. Valószínűleg az van szétesve, és a retek szabadon mehet a benzincsőbe, ami ugye valljuk be, igen hosszan megy a kocsi alatt.
5. A szűrőt kemény forrazstással meg lehet reparálni.
6. A tankot forró vízzel átmosatod, és kiteszedl ehetőleg tűző napra száradni.
7. AC előtt a benzincsövet kekötöd, pumpával, vagy kompresszorral átfújatod az autó alatt futó rendszert.
8. Összerakás fordított sorrendben.
Ja, és ha lúd, legyen kövér: új benzinszűrő az AC elé.

Ugyanígy szoptam végig fél telet: kis család a kocsiban, 3-4 km-enként lefullad, stop, AC előtti cső le, pumpa, majd vissza. A legszarabb volt mínusz 5 fokban tök sötétben, a kocvsiban álmos gyerekekkel...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15366 Dátum: 2007 április 26, 21:10:50 »

A lentebb leírt nem indulási probléma folytatása:
Úgy tünik, hogy az benzinellátással van valami gebasz. A világosban meglett az üzemanyagszürő, csak az alján lötyög valami 1 mm benzin- akármennyi inditózás után, a tartályban most már 10 l benzinnel- ez korrekt így?! Emlékeim szerint, általában félig kell hogy legyen  Huh
Kérdéskék:
-érdemes itthon, utcai körülmények között a szivattyú szétszedésének / esetleges cseréjének nekiállni?
-hogy az autó mozgatható legyen (önerőből), ejtőtartályos megoldással (pl tescos benzinkannát átalakítva), direktbe a porlasztóba vezetve a benzint érdemes próbálkozni?

ne kúrogasd a szivattyút.
valószínű, hogy valami krokodil, ami eddig szépen elúszkált a benzinben, most belemászott a csőbe.
fújd meg visszafelé (a tank felé) a csövet.
ha nem, vagy nehezen megy, akkor tank kiszed, csövek átfúj, tank puccen, oszt örül.
ez nemhogy a ház előtt, de az árokparton is megy.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
dt
« Hozzászólás #15365 Dátum: 2007 április 26, 21:00:53 »

ez mi? Huh

ez valami fék alkatrész, amit egy a focus előtt haladó teherautó kapott fel, majd a képen látható módon a műszerfalban landolt/ fúródott...  Undecided
volt a hírekben...
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #15364 Dátum: 2007 április 26, 20:49:10 »

A lentebb leírt nem indulási probléma folytatása:

Úgy tünik, hogy az benzinellátással van valami gebasz. A világosban meglett az üzemanyagszürő, csak az alján lötyög valami 1 mm benzin- akármennyi inditózás után, a tartályban most már 10 l benzinnel- ez korrekt így?! Emlékeim szerint, általában félig kell hogy legyen  Huh

Kérdéskék:
-érdemes itthon, utcai körülmények között a szivattyú szétszedésének / esetleges cseréjének nekiállni?
-hogy az autó mozgatható legyen (önerőből), ejtőtartályos megoldással (pl tescos benzinkannát átalakítva), direktbe a porlasztóba vezetve a benzint érdemes próbálkozni?


Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15363 Dátum: 2007 április 26, 20:28:17 »

Nézz a kocsi alá nehogy a mögötted jövő igy járjon!
Vagy te még rosszabbul!
ez mi? Huh

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 1626 1627 1628 1629 1630 [1631] 1632 1633 1634 1635 1636 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.123 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.