www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 12:12:00

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1818 1819 1820 1821 1822 [1823] 1824 1825 1826 1827 1828 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13188991 alkalommal)
Süni
« Hozzászólás #7715 Dátum: 2006 Október 02, 13:39:08 »

K- és KE-Jetronic-hoz csak annyit tudok hozzátenni, hogy a Ford mániás üzlettársam iszonyatosan sokat szívott miattuk (KIZS említette hibajelenségek egy az egyben) először egy Escort XR3i-nél később egy RS-Turbo-nál. (Most RS Cosworth van neki, ott meg más miatt szopikál)
OFF Ki az ??
Süni
« Hozzászólás #7714 Dátum: 2006 Október 02, 13:33:42 »


A diagnosztikai berendezések nagyon drágák voltak, nem is nagyon volt, talán csak az Óbudai Autójavítónak (VW Mozaik utca), de ők sem használták.
A mai Bosch szervizek sem foglalkoznak vele itthon, met egy nagy macera és az alkatrészek drágák. A bontott meg bizonytalan. Egyébként bontóban is elég drága egy-egy fej mondjuk GTi-hez...vagy bemelegedésszabályzó.



1985-1988 környékén jelent meg Jürgen Kasedorfnak egy könyve a német befecskendezőkről, elég részletesen tárgyalja a K jet-et is, mint rendszert, valamint 1989 (?)-ben egy komoly diagnosztikai könyve is megjelent. Valamint jók a sárga Bosch füzetek is. Nekem valahol mind megvan, amikor szervizben dolgoztam sokat foglalkoztam a K és KE jet-tel, úgyhogy nagyjából tudom mit beszélek.


 

Amikor Audi 80 1.6 GTE-m volt ( 3 éve) bontós tételek : K-fej : 5000,- befecsi : 500,-/db. Bemelegedésszabályzó több ismerősömnek felújított van benne, 10.000,- körül a felújítás. Állítólag a befecsiket szokták ultrahanggal tisztítani, amikor már becsöpögnek. Sztem ezek nem veszélyes tételek, bár igaz, az utánpótlás véges. Az új csúcs 15 ropi körül van, ami még mindig olcsóbb mint a mostani autók elektromosan vezéreltje. Én a nagyobb problémát a korlátaiban látom. A benzinnyomást nem emelheted a végtelenségig, mert egy idő után a beszívandó levegő nem tudja megemelni a torlótárcsát, a rá "nehezedő" benzinnyomás miatt...stb...
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #7713 Dátum: 2006 Október 02, 13:32:44 »

Tudtommal egyébként a gyárilag injektoros bogarakon is a kockabusz DigiFantja van rajta (már a mexikói injektorosakon).

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #7712 Dátum: 2006 Október 02, 13:31:34 »

K- és KE-Jetronic-hoz csak annyit tudok hozzátenni, hogy a Ford mániás üzlettársam iszonyatosan sokat szívott miattuk (KIZS említette hibajelenségek egy az egyben) először egy Escort XR3i-nél később egy RS-Turbo-nál. (Most RS Cosworth van neki, ott meg más miatt szopikál)

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #7711 Dátum: 2006 Október 02, 13:27:00 »

kóla, popcorn bekészítve... 

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #7710 Dátum: 2006 Október 02, 13:23:54 »

Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2006 Október 02, 13:25:58 írta vw1966 »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7709 Dátum: 2006 Október 02, 13:16:19 »

latom te mar megint összekevered a kecsegve ringo fecsket , a recsegve fingo kecskevel  Grin Grin

a baratod meg elöbb tanulja meg a minek is talaltak ki az elsö tengelyhez beepitendö alu tavtartot ( ha tudna mi is az   Grin ) aztan szojjon be a "diagnosztikajaval " egy Elektromossagot nelkülözö cucchoz

abban senki nem ketelkedett, hogy ö fejböl tutta az összes adatot , hiszen ö itt a zseni es a  sarlatansag hataran mozgo parodia  Grin Grin

meg egyeb felhomalyositast is irnek neki,---- arrol pl. hogy a karbik utan jött a Jetronik, es ez a mai napig el es fut es minden autoban ez van, csak megkombinaltak es teletömtek elektronikaval ---- de ugyse erti ,  Grin


Te már egyszer felhomályosítottál a csaphátradőlésről, (futómű geometria) az is nagyon jól sikerült.
A személyeskedést meg mellőzd, ha kérhetlek. Köszi.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #7708 Dátum: 2006 Október 02, 13:15:59 »

Na jó, látom a stílusod változatlan...
Majd, ha normálisan tudsz válaszolni, akkor szólj!  Tongue


Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7707 Dátum: 2006 Október 02, 13:14:21 »

Szerintem ha minden jól működik rajta, akkor jobb a K-jet, hiszen egyszerűbb mint a karbi, viszont nagyobb tuninghoz mindenféleképp jobb a karbi, a több állítási, változtatható paraméter miatt.

A K Jetnek az a baja, hogy nagyon érzékeny a kopásra, mivel a benzinnyomás tulajdonképpen a vezérlő adat. A nyomáselosztóban a dugattyú vezérlőélét még mérni sem lehet, hogy kopott-e, a bemelegedésszabályzó nyomáskarakterisztikája mind olyan dolog ami nehezen, vagy egyáltalán nem diagnosztizálható. Aztán jönnek a K Jet tipikus betegségei: a félmeleg állapotban leállás, a melegen hullámzó alapjárat, vagy hol 850 hol 1100 az alapjárat amit csak alkatrész-cserével tudod javítani...vagy legalábbis mérsékelni.
A központi nyomáselosztónak ( K fej) élettartama max. 15-20 év, utána biztosra veheted, hogy a dugattyú furata megkopik annyira, hogy nem szabályoz pontosan, CO-t nem tudsz állítani és a torlólap az elmozdulásával nem arányosan állítja a nyomást (a kopott dugattyú és vezérlő él miatt). Elég egyszer rosszul cserélni a szűrőt és egy bekerült kosz húzást okoz a szabályzódugattyú palástján és a dugattyúfuraton. Kész, onnan kezdve nincs normális alapjáratod.

Amikor az első KE-k megjelentek lambda szabályozással (1985-> Passat, Audi, stb.) pont ez volt a baj, hogy 5-8 év után nem lehettett őket pontosan beállítani, és a lambda szonda katalizátor stb. nagyon kényes, hamar behaltak.

A diagnosztikai berendezések nagyon drágák voltak, nem is nagyon volt, talán csak az Óbudai Autójavítónak (VW Mozaik utca), de ők sem használták.
A mai Bosch szervizek sem foglalkoznak vele itthon, met egy nagy macera és az alkatrészek drágák. A bontott meg bizonytalan. Egyébként bontóban is elég drága egy-egy fej mondjuk GTi-hez...vagy bemelegedésszabályzó.


Én is láttam (és látok is) benne fantáziát, de a nagy munka ellenére optimális esetben sem hoz nagy előnyöket. Nem véletlenül szokták a 911-eseket is átszerelni a két tripla weber-es változatra (40 IDA 3 bbl), ha meg nem optimális a dolog akkor sajnos hamar a szívóoldalra kerülsz.

1985-1988 környékén jelent meg Jürgen Kasedorfnak egy könyve a német befecskendezőkről, elég részletesen tárgyalja a K jet-et is, mint rendszert, valamint 1989 (?)-ben egy komoly diagnosztikai könyve is megjelent. Valamint jók a sárga Bosch füzetek is. Nekem valahol mind megvan, amikor szervizben dolgoztam sokat foglalkoztam a K és KE jet-tel, úgyhogy nagyjából tudom mit beszélek.


 
« Utoljára szerkesztve: 2006 Október 02, 13:17:02 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #7706 Dátum: 2006 Október 02, 13:07:28 »

latom te mar megint összekevered a kecsegve ringo fecsket , a recsegve fingo kecskevel  Grin Grin

a baratod meg elöbb tanulja meg a minek is talaltak ki az elsö tengelyhez beepitendö alu tavtartot ( ha tudna mi is az   Grin ) aztan szojjon be a "diagnosztikajaval " egy Elektromossagot nelkülözö cucchoz

abban senki nem ketelkedett, hogy ö fejböl tutta az összes adatot , hiszen ö itt a zseni es a  sarlatansag hataran mozgo parodia  Grin Grin

meg egyeb felhomalyositast is irnek neki,---- arrol pl. hogy a karbik utan jött a Jetronik, es ez a mai napig el es fut es minden autoban ez van, csak megkombinaltak es teletömtek elektronikaval ---- de ugyse erti ,  Grin

Na jó, látom a stílusod változatlan...
Majd, ha normálisan tudsz válaszolni, akkor szólj!  Tongue

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #7705 Dátum: 2006 Október 02, 13:04:17 »

Egen! A Patony Peti (BAL-417) Bogarában is volt, az előző tulaja által K-jetronic befecsi, de aztán maradt a jelenlegi kétszer 2 karbis megoldás, mert sosem lehetett tökéletesen belőni....

Én se raknák fel K-Jet -tet bogárra.
ahogy nézem Golfon is szarakszik állandóan (úgy álatlában jó, de mondjuk az alapjárat néha nincs, hidegindítás néha nincs, ...)
úgy általában szerintem nem rossz gondolat az injektorosítás, de én első körben inkább egy MonoJet-tet raknék fel. Ez nem sokban tér el a központi karbitól, de sokkal kifinomultabb szerkezet annál. Vagy a kocka buszok DigiJet vagy DigiFant rendszerét fabrikálnám be, de ott már komolyan játszani kéne befecsi szelepek pontos berakásával. Ezért egyszerűbb a MonoJet.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #7704 Dátum: 2006 Október 02, 13:04:09 »


...és rájött, hogy kár volt a sok meló...  Evil

Ja. kb 6 évig hibátlanul ment a motor. Azóta is csak azért áll, mert ujrafényezték a kocsit, és még nincs összerakva. Hihetetlen jól ment a motor a K-Jetronikkal. Ha lehetőségem lenne, egy 1,6-os motornál én is megcsinálnám. Egyébként Tschokker-nek is volt benne, és elég nagy tempót tudott vele menni. Szóval nem hinném hogy látatlanba le kellene valakit fikázni
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #7703 Dátum: 2006 Október 02, 12:34:06 »

bugmaster!
olyan dudagombot keresek mint a tied honnan van? tudsz szerezni?
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #7702 Dátum: 2006 Október 02, 12:31:54 »

nem valoban nem vitatkozunk


Naazzééé!  Tongue Grin Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #7701 Dátum: 2006 Október 02, 12:23:34 »

nem allok neki vitatkozni egy szar, kis kamras duplakarbi hatranyairol, beallitasi problemairol, amikre sokan nem is gondolnak, nekem ott figyel egy vadi uj garnitura / USA bol vettem / a polcon, ki is probaltam, de ezt a rendszert jobbnak itelem.

Hát ezen ne is vitatkozzunk, mivel ezzel a "szar, kis kamrás duplakarbis" motorral verte el már néhányszor a Peti a tuning mezőnyt, gyorsulásiban....

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Süni
« Hozzászólás #7700 Dátum: 2006 Október 02, 12:14:37 »

erdekes !
15 even keresztül minden annakidejen modern-nek nevezett autoban / GTI, Saab 901 I, Scirocco, Minden Mercedes, Jettak/ sorozata, stb stb ezekkel volt felszerelve
nem allok neki vitatkozni egy szar, kis kamras duplakarbi hatranyairol, beallitasi problemairol, amikre sokan nem is gondolnak, nekem ott figyel egy vadi uj garnitura / USA bol vettem / a polcon, ki is probaltam, de ezt a rendszert jobbnak itelem.

 ennyi.

en megprobalom, ha sikerül sikerül, ha nem, nem.
de hogy nem müködik, az ki van zarva !
Szerintem ha minden jól működik rajta, akkor jobb a K-jet, hiszen egyszerűbb mint a karbi, viszont nagyobb tuninghoz mindenféleképp jobb a karbi, a több állítási, változtatható paraméter miatt.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7699 Dátum: 2006 Október 02, 12:12:46 »

Persze, próbálkozni lehet, azt hiszem sokunknak volt itt K jetronic-os autója, szereltünk is ilyen rebndszereket, még KE-t is, aztán szépen elfogytak, bontóba kerültek, nagyon kevesen próbálkoznak vele.
Ennek biztos oka van, mert az életképes dolgok sokáig megmaradnak, mint az öreg weber karbik.


Csak gondoljatok arra, hogy a gyári Bosch K Jet diagnosztikai táska hány csatlakozóból és mérőórából állt...
Régen fejből tudtam a megfelelő nyomásértékeket is, bemelegedésszabályzó előtt, után, grafikonon volt megadva a hőfok függvényében.


Keress rá a TheSamba-n, hogy hány autón van KJet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #7698 Dátum: 2006 Október 02, 12:04:00 »

Egen! A Patony Peti (BAL-417) Bogarában is volt, az előző tulaja által K-jetronic befecsi, de aztán maradt a jelenlegi kétszer 2 karbis megoldás, mert sosem lehetett tökéletesen belőni....
Nekünk van emberünk aki belőtte tökéletesen. Amíg ment nem is volt vele semmi probléma, csak a tyuning szeleplökőrúd hüvelyen kicsit elakadt a dolog.... Wink
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #7697 Dátum: 2006 Október 02, 11:59:32 »

A Vörös Laci kb 10 évvel ezelött már megcsinálta. Miért nem kérdezed őt? Ott minden ki van próbálva.

Egen! A Patony Peti (BAL-417) Bogarában is volt, az előző tulaja által K-jetronic befecsi, de aztán maradt a jelenlegi kétszer 2 karbis megoldás, mert sosem lehetett tökéletesen belőni....

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7696 Dátum: 2006 Október 02, 11:44:48 »

A Vörös Laci kb 10 évvel ezelött már megcsinálta. Miért nem kérdezed őt? Ott minden ki van próbálva.


...és rájött, hogy kár volt a sok meló...  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #7695 Dátum: 2006 Október 02, 11:41:03 »

MESTER !
Le a kalappal  elötted, maximalis a tiszteletem:))

En ugyanis most penteken szereztem be a cuccokat ,/ mar amit sikerült / es majd eccer is nekiallnek a beszerelesnek, atalakitasnak.
Itt a kep, a dolgokrol, hogy hogy lesz mindez beepitve meg nem tiszta Smiley Egy fekvö turbinalapaton spekulalok a hely miatt eppen . . .
Megneznem a geped, hogy vagy helyileg ? ( Hol laksz ? )
Üdv xoyox

A Vörös Laci kb 10 évvel ezelött már megcsinálta. Miért nem kérdezed őt? Ott minden ki van próbálva.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #7694 Dátum: 2006 Október 02, 11:37:37 »

és végre csinált egy kártyát a fényező...
vasárnap festés Wink

<beszúrt kép törölve>


Kakiszin :-)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7693 Dátum: 2006 Október 02, 11:34:37 »

A 914-es szívócsonk a TYP4-re megy fel,vagy átalakító kell.Télen keztem menni vele.Nem mértem meg mit tud.Óra szerint 147-150-et mentem,de beszívta a turbina a hangszigetelőt és kicsit melege lett a mocinak.A rajzás napján olvadt el a tuninszeleplökörúd cső (teflon) és elfolyt az olaj.1db hengerfej felújítással megúsztam.Azóta alumíniumra  cseréltem.Ez 1.6-os k-fejjel volt.Most 924-es 2l a torlótárcsáját raktam össze a 1.6-os benzinelosztóval.Apudig próbája az evés......Smiley)))

Az a baj, hogy a keverési arányt tulajdonképpen (természetesen a nyomáson kívül) az állítja be, hogy a torlótárcsa körül milyen alakú (menniyre kúpos) a felület, ahol a levegő megkerüli a torlótárcsát, azaz adott levegő tömegáramnál mennire mozdítja ki a tárcsát (az ellenerő a benzinnyomás).
Ha megnézed, ez más az 1.6 GTi-n és más az 1.6 GTE Audin is. Nagyon befolyásolja a működést, én ezzel szoptam leginkább, amikor K jet-et szereltem fel Ladára :-)
Jó sokat kell próbálgatni, két hónapig folyamatosan benzinszagú volta környék, ruhám, minden.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető manofalvi
Hozzászólások: 46


« Hozzászólás #7692 Dátum: 2006 Október 02, 11:31:26 »

Sziasztok!
Budapesti buszosokhoz lenne egy kérésem.
A felújításból maradt egy csomó bogáralkatrészem, amit nem tudok tovább tárolni a társasházi közös pincében. Szeretném elszállítani Martinhoz, hogy Ő válogassa, ki közülük, mi az ami hasznosítható és eladható.
Tud-e nekem valaki segíteni a szállításban, mivel az én bogaramba nem férnek be a cuccok? Köszi.
Nem elérhető bugmaster
Hozzászólások: 459


« Hozzászólás #7691 Dátum: 2006 Október 02, 11:12:21 »

igen, közben megneztem a Fotokat.
Latom te a sima Bogar szivocsonkot hasznaltad en a 914-esere gondoltam Smiley
az ilyen lenne- foto
tankvarialas erdekes, a fojtoszelepet en megprobalom az eredetit, ugyanis ahoz ott van a gummicsö is azonnal. / persze meg nem tudom helyileg mi hogy fer ki /
na ja.
emiled van ?
 mikor probalod ki ? vagy mar mentel vele?
A 914-es szívócsonk a TYP4-re megy fel,vagy átalakító kell.Télen keztem menni vele.Nem mértem meg mit tud.Óra szerint 147-150-et mentem,de beszívta a turbina a hangszigetelőt és kicsit melege lett a mocinak.A rajzás napján olvadt el a tuninszeleplökörúd cső (teflon) és elfolyt az olaj.1db hengerfej felújítással megúsztam.Azóta alumíniumra  cseréltem.Ez 1.6-os k-fejjel volt.Most 924-es 2l a torlótárcsáját raktam össze a 1.6-os benzinelosztóval.Apudig próbája az evés......Smiley)))

Vw 1300
Audi 80 Avant 1.9TDI Rs2 style
Vw Polo 6n colour concept 1.9TDI faltdach
Süni
« Hozzászólás #7690 Dátum: 2006 Október 02, 11:11:53 »

ez egyszerű???
huhh, tiszteletem a kitartásodért

Váááááááárjá ! Ez még nem volt neki elég ! Most teszi(tette) be a Porsche 944 futóművet-féket......
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7689 Dátum: 2006 Október 02, 10:47:25 »

Első lépés a szívócső.Van egy jobbos 1.6-os TYP3-as szívócsövem aminek az alsó részét,ahol a befecsiszelepek vannak legyártattam aluból és a gyári ikerszívócsövet elvágtam a megfelelő helyen és összeheggesztettem.Úgy néz ki ,mint a gyári csak van két lyuk az alján.Konkrétan majdnem 1 évet szoptam emiatt,mire mindent össze tudtam hozni.A középső szívórész magam csináltam.A gyáriról leforrasztottam a karbis részt és egy precizíós 50-es csövet kovácsoltam rá.Ekkor már meg volt a volvó folytószelepház amit a helygazdálkodás miatt vettem be a csapatba.A k-fej légszűrőházát alulról üvegszálas lappal beragasztottam és egy csövet oldalra kivezettem a direktszűrő miatt.(nem volt már megoldás).A tanknál is variáltam mert van benne egy átemelő pumpa ami egy fehér dobozkába tolja a cuccost és onnan folyik tovább a nagy ac-ba.Tankmosás,flexelés, felrobbanás nélkül,Golf1 tankjeladóhely beheggesztés.Kívülről olyan mintha két benzinszintjeladó lenne.Visszafolyóág csövét be kellett húzni,mert gyárilag nincs.A tankos balhét azért csináltam,hogy amikor kevés a benya ne kecskézzen a kanyarba.Pár méter benzincsövet még be kellett szerelni és az elektromos részeket be kellett kötni.A középső gumikönyök golf2 monojetonicé,a többi a k-jetronicé.Ja a blokkon lévő ac-t leszereltem és egy vaslappal lefedtem.Ide jön a melegedésszabályzó.A befecsicsöveket ami a 3,4-es hengerekhez mennek egy egyszerű toldó segítségével megoldottam.Nagyjából ennyi!Tapasztalat még nem sok,nemsokára tesztelés jön.Ha bármiben tudok nagyon szívesen segítek,a lényeg a kitartás és az elszántság. 

ez egyszerű???
huhh, tiszteletem a kitartásodért



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Holló
« Hozzászólás #7688 Dátum: 2006 Október 02, 10:30:02 »

a typ4-es mocin van egy müa. cucc elől, ami a ventillátortól megy balra lefelé.
valószínűleg a hőcserélőhöz. nekem a fűtés nincs bekötve,d de a kérdés az lenne, hogy felrakjam-e, van-e valami jelentősége a hűtés szempontjából?
tehát,  felszereljem?
Nem elérhető bugmaster
Hozzászólások: 459


« Hozzászólás #7687 Dátum: 2006 Október 02, 10:24:01 »

Ok Kösz
A legszürö megoldasod es a melegedes-szabalyzo megoldasod vilagos, de nem ertem, a szivofejjel miert  varialtal ennyit ?
Egy sima szivocsonkra is berakhattad volna a düsniket, nem ?
A tank megoldast sem ertem, miert kellett a kis edenybe extra visszanyomni  a benzint, miert nem azonnal a Tankba vissza ?
Miert a Volvo fej, a GTI tul nagy lett volna ?
Stb stb Smiley
A szívócsonknál nem mindegy a spriccni beesési szöge.Ha találomra befúrsz lehet hogy nem pont a szeleptányér felé megy a nafta,hanem ráköpi a szívófalra és nem biztois,hogy jó.A volvo fojtószelep átmérője kb:56mm átmérőjű ami ennek a motornak még így tuningolva is bőven elég,nem beszélve arról,hogy sokkal jobban elfér.Olyan mint egy karbi.A tankvariálást meg leírtam.Ha kevés a beny a tankba és racingosan vezetsz,a kanyarban a benya kicsapódik a tank falára és elképzelhető ,hogy ha csak a nagy ac van a verdában,amit alacsonyabbra kell tenni mint a tankot,mert csak tolja a benyát szívni nem szívja.Így ha nem kap naftát a kanyarban,kecskézhet,nem beszélve hogy az ac-t a benzin hűti és üresjáratban beállhat mint a szög.

Vw 1300
Audi 80 Avant 1.9TDI Rs2 style
Vw Polo 6n colour concept 1.9TDI faltdach
Nem elérhető bugmaster
Hozzászólások: 459


« Hozzászólás #7686 Dátum: 2006 Október 02, 09:41:02 »

MESTER !
Le a kalappal  elötted, maximalis a tiszteletem:))

En ugyanis most penteken szereztem be a cuccokat ,/ mar amit sikerült / es majd eccer is nekiallnek a beszerelesnek, atalakitasnak.
Itt a kep, a dolgokrol, hogy hogy lesz mindez beepitve meg nem tiszta Smiley Egy fekvö turbinalapaton spekulalok a hely miatt eppen . . .
Megneznem a geped, hogy vagy helyileg ? ( Hol laksz ? )
Üdv xoyox
Érden lakom,megbeszélhetjük.06702594433

Vw 1300
Audi 80 Avant 1.9TDI Rs2 style
Vw Polo 6n colour concept 1.9TDI faltdach
Nem elérhető bugmaster
Hozzászólások: 459


« Hozzászólás #7685 Dátum: 2006 Október 02, 08:36:55 »

:-))
naná, hogy szidtam én is porke bácsit, meg nordhofot is.
csak az érdekelt volna, hogy pontosan, step-by-step mik a lépések.
Első lépés a szívócső.Van egy jobbos 1.6-os TYP3-as szívócsövem aminek az alsó részét,ahol a befecsiszelepek vannak legyártattam aluból és a gyári ikerszívócsövet elvágtam a megfelelő helyen és összeheggesztettem.Úgy néz ki ,mint a gyári csak van két lyuk az alján.Konkrétan majdnem 1 évet szoptam emiatt,mire mindent össze tudtam hozni.A középső szívórész magam csináltam.A gyáriról leforrasztottam a karbis részt és egy precizíós 50-es csövet kovácsoltam rá.Ekkor már meg volt a volvó folytószelepház amit a helygazdálkodás miatt vettem be a csapatba.A k-fej légszűrőházát alulról üvegszálas lappal beragasztottam és egy csövet oldalra kivezettem a direktszűrő miatt.(nem volt már megoldás).A tanknál is variáltam mert van benne egy átemelő pumpa ami egy fehér dobozkába tolja a cuccost és onnan folyik tovább a nagy ac-ba.Tankmosás,flexelés, felrobbanás nélkül,Golf1 tankjeladóhely beheggesztés.Kívülről olyan mintha két benzinszintjeladó lenne.Visszafolyóág csövét be kellett húzni,mert gyárilag nincs.A tankos balhét azért csináltam,hogy amikor kevés a benya ne kecskézzen a kanyarba.Pár méter benzincsövet még be kellett szerelni és az elektromos részeket be kellett kötni.A középső gumikönyök golf2 monojetonicé,a többi a k-jetronicé.Ja a blokkon lévő ac-t leszereltem és egy vaslappal lefedtem.Ide jön a melegedésszabályzó.A befecsicsöveket ami a 3,4-es hengerekhez mennek egy egyszerű toldó segítségével megoldottam.Nagyjából ennyi!Tapasztalat még nem sok,nemsokára tesztelés jön.Ha bármiben tudok nagyon szívesen segítek,a lényeg a kitartás és az elszántság. 

Vw 1300
Audi 80 Avant 1.9TDI Rs2 style
Vw Polo 6n colour concept 1.9TDI faltdach
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7684 Dátum: 2006 Október 02, 08:01:05 »

Kedves Pityubácsi!
Ez csak a mellékzöngéje a dolgoknak! Aki még nem szídta a technikát az hazudik,vagy nem ő szereli a bogarát.(Szídja helyette a szerelő)
Mire vagy kíváncsi.Hogy milyen "egyszerű" átpakolni a k-jetronicot a boxerra.CSAK szívócsöveket kell legyártani és csavarozni,műanyagozni,agyalni,hajat hullajtani,de mindennek előtt leülni és átgondolni az egészet,mert szerintem egyszerűbb,mint a faék.
A helyhiány miatt meg Ferdinánd bácsi anyukáját szídtuk.                                                                                                                                                                                                                                                                             A csávó

:-))
naná, hogy szidtam én is porke bácsit, meg nordhofot is.
csak az érdekelt volna, hogy pontosan, step-by-step mik a lépések.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bugmaster
Hozzászólások: 459


« Hozzászólás #7683 Dátum: 2006 Október 02, 07:56:38 »

jaaa, ennyiből áll egy befecsit belapátolni a bogárba? :-)))
Kedves Pityubácsi!
Ez csak a mellékzöngéje a dolgoknak! Aki még nem szídta a technikát az hazudik,vagy nem ő szereli a bogarát.(Szídja helyette a szerelő)
Mire vagy kíváncsi.Hogy milyen "egyszerű" átpakolni a k-jetronicot a boxerra.CSAK szívócsöveket kell legyártani és csavarozni,műanyagozni,agyalni,hajat hullajtani,de mindennek előtt leülni és átgondolni az egészet,mert szerintem egyszerűbb,mint a faék.
A helyhiány miatt meg Ferdinánd bácsi anyukáját szídtuk.                                                                                                                                                                                                                                                                             A csávó

Vw 1300
Audi 80 Avant 1.9TDI Rs2 style
Vw Polo 6n colour concept 1.9TDI faltdach
Süni
« Hozzászólás #7682 Dátum: 2006 Október 02, 07:47:44 »

jaaa, ennyiből áll egy befecsit belapátolni a bogárba? :-)))
Az má rég bent van neki ! Képek :

http://kep.tar.hu/suni25/50127361#2
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7681 Dátum: 2006 Október 02, 07:17:22 »

Mire vagy kíváncsi ? Ferdinand Porsche Úr anyukájának emlegetésére, vagy a vitát arról, hogy a törött tégla megtartja -e a gépet ??  Grin

jaaa, ennyiből áll egy befecsit belapátolni a bogárba? :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #7680 Dátum: 2006 Október 02, 05:33:24 »

Elite körökben... :-)

Jó körökben mozogsz...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #7679 Dátum: 2006 Október 01, 23:33:53 »

Szeki apjának volt valami fasza, svájci cink festéke(nem spray),amit ellízingeltünk Cheesy
nevét nem tudom,nekik is hozták csak úgy,állítólag a lámpaoszlopokat nyomatják ezzel..
Jó körökben mozogsz...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Süni
« Hozzászólás #7678 Dátum: 2006 Október 01, 23:15:51 »

erről valami beszámolót verjél ki a csávóból lécci :-)))
Mire vagy kíváncsi ? Ferdinand Porsche Úr anyukájának emlegetésére, vagy a vitát arról, hogy a törött tégla megtartja -e a gépet ??  Grin
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #7677 Dátum: 2006 Október 01, 21:45:55 »

milyen alapozót használtatok az alváznál?

Szeki apjának volt valami fasza, svájci cink festéke(nem spray),amit ellízingeltünk Cheesy
nevét nem tudom,nekik is hozták csak úgy,állítólag a lámpaoszlopokat nyomatják ezzel..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #7676 Dátum: 2006 Október 01, 21:38:26 »

ez festve lesz Tongue Wink
milyen alapozót használtatok az alváznál?

1963 VW1200 DeLuxe
Oldalak: 1 ... 1818 1819 1820 1821 1822 [1823] 1824 1825 1826 1827 1828 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.123 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.