www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 23:46:16

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1839 1840 1841 1842 1843 [1844] 1845 1846 1847 1848 1849 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13237678 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #6876 Dátum: 2006 Szeptember 07, 15:22:02 »

nekem is volt ilyen, több kürt meg sem szólalt, aztán az egyik igen, az maradt. pedig a Bogin jó volt, a buszon nem. mondjuk a buszon jó parasztosan direktben van a kapcsoló, semmi relé, de a gyári kürt kapcsolóm mint olyan, nincs, szal ez kellett...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #6875 Dátum: 2006 Szeptember 07, 15:17:33 »

Szerintem a dudakapcsoló és a duda között, mert a testvezetékbe nem valószínű.... (illatve az lehet, hogy nincs is, mert a tartón keresztül kap testet, talán...)

áramatot kap a biztosíték tábláról, testet meg a kormány duda gombjáról...

az áram állandó, a gomb megnyomásával a test zárja a záramkört...

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29085


Road Force One

« Hozzászólás #6874 Dátum: 2006 Szeptember 07, 15:15:21 »

hova?

Szerintem a dudakapcsoló és a duda között, mert a testvezetékbe nem valószínű.... (illatve az lehet, hogy nincs is, mert a tartón keresztül kap testet, talán...)

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #6873 Dátum: 2006 Szeptember 07, 15:11:47 »

...vagy relé kell hozzá....

hova?

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #6872 Dátum: 2006 Szeptember 07, 15:11:17 »

vatitmínz crankcase?

forgattyúsház

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29085


Road Force One

« Hozzászólás #6871 Dátum: 2006 Szeptember 07, 15:10:21 »

valaki segícsen légyszi...  Cry

leszedtem a busz dudáját, mert beteges volt a hangja (persze leszedésnél az egyok saru le is tört )

van egy hibátlan 12 V-s gyári Bosch dudám, felraktam helyette, de meg ne mszólal, csak 1 et kattan a nagy megeröltetésben. mást nem.

van egy "ökörkürt" is. az is ugyan ezt csinálja !

valahogy nem tudja meghajtani, épp, hogy csak nyekken 1 et ! mi a tök lehet a hiba?

(6V -s lenne az a duda amit leszedtem ? és van valahol egy 12V->6V átalakító a kábelrengetegben? )

segítsetek

köszi

...vagy relé kell hozzá....

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #6870 Dátum: 2006 Szeptember 07, 15:09:22 »

valaki segícsen légyszi...  Cry

leszedtem a busz dudáját, mert beteges volt a hangja (persze leszedésnél az egyok saru le is tört )

van egy hibátlan 12 V-s gyári Bosch dudám, felraktam helyette, de meg ne mszólal, csak 1 et kattan a nagy megeröltetésben. mást nem.

van egy "ökörkürt" is. az is ugyan ezt csinálja !

valahogy nem tudja meghajtani, épp, hogy csak nyekken 1 et ! mi a tök lehet a hiba?

(6V -s lenne az a duda amit leszedtem ? és van valahol egy 12V->6V átalakító a kábelrengetegben? )

segítsetek

köszi

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #6869 Dátum: 2006 Szeptember 07, 14:53:33 »

Ime:
Hi Gabor,
It is not a compressor although it does look like one. This is a vacuum pump, it removes the air from the crankcase and frees up about 8 hp.
-Mike

vatitmínz crankcase?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
1303LS
« Hozzászólás #6868 Dátum: 2006 Szeptember 07, 14:22:04 »

Ime:
Hi Gabor,
It is not a compressor although it does look like one. This is a vacuum pump, it removes the air from the crankcase and frees up about 8 hp.
-Mike

Közben rájöttem, hogy dragster kategóriában vagyunk.
Viszont szerintem a meghajtása - főleg mert magas fordulatokban mozgunk - még mindig több mint amit nyerni lehet vele.
Bár lehet hogy a pados mérés mást mutat. 
mindig van új a nap alatt.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #6867 Dátum: 2006 Szeptember 07, 14:14:51 »

Na erről olvasnék bővebben.  Grin
Egy effajta készség max elvenni fog a motortól de hogy hozzáadni....
Sokat kéne erről győzködni, hogy megértsem.Bár...
Ime:
Hi Gabor,
It is not a compressor although it does look like one. This is a vacuum pump, it removes the air from the crankcase and frees up about 8 hp.
-Mike
1303LS
« Hozzászólás #6866 Dátum: 2006 Szeptember 07, 14:07:48 »

Nem olajszivattyú :-)
Hanem valami más, és nem is légkondi, sőt, nem is kompresszor.

Ez egy forgattyúsház szellőztető vákumpumpa, ami plusz 8 loerőt ad a motornak!


Na erről olvasnék bővebben.  Grin
Egy effajta készség max elvenni fog a motortól de hogy hozzáadni....
Sokat kéne erről győzködni, hogy megértsem.Bár...
1303LS
« Hozzászólás #6865 Dátum: 2006 Szeptember 07, 14:04:09 »

Ime még 1 fotó:
<beszúrt kép törölve>
AKAROK ilyen motorteret.
A szivattyút vihetitek, kell a tökömnek.
Nincs egy árva kábel sem sehol, gyönyörű, még a színe sem zavar.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #6864 Dátum: 2006 Szeptember 07, 13:57:14 »



Nem olajszivattyú :-)
Hanem valami más, és nem is légkondi, sőt, nem is kompresszor.

Ez egy forgattyúsház szellőztető vákumpumpa, ami plusz 8 loerőt ad a motornak!
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6863 Dátum: 2006 Szeptember 07, 13:29:32 »


érdekes..
nagy valószínűséggel ez az autó,ami benne volt a Käfer revue-ben,mert megvette egy német srác,és idén egy osztrákhoz került,ami ott volt Windischgarstenban és akivel dumáltunk Spa-ban..A Cult Power egyik tagjáé,nagyon normális srác..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #6862 Dátum: 2006 Szeptember 07, 13:20:54 »

jaja,akkor ez ugyan az Wink
Fent van a thesamba-n:
http://www.thesamba.com/vw/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=12880
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6861 Dátum: 2006 Szeptember 07, 13:15:30 »

Ebben:
<beszúrt kép törölve>

jaja,akkor ez ugyan az Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #6860 Dátum: 2006 Szeptember 07, 13:13:07 »

Talán ebben volt?
<beszúrt kép törölve>

Ebben:
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6859 Dátum: 2006 Szeptember 07, 13:08:24 »

Hát ha jól megnézed a fotót, akkor igen

Talán ebben volt?

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #6858 Dátum: 2006 Szeptember 07, 13:04:37 »

ez karmannban van?

Hát ha jól megnézed a fotót, akkor igen
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6857 Dátum: 2006 Szeptember 07, 12:56:52 »

Igen, mert valami dragster gép.

ez karmannban van?

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #6856 Dátum: 2006 Szeptember 07, 12:54:39 »


Igen, mert valami dragster gép.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6855 Dátum: 2006 Szeptember 07, 12:50:14 »

Ime még 1 fotó:
na jóvan  Smiley plussz olajszivattyú

Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #6854 Dátum: 2006 Szeptember 07, 10:52:38 »

Ez az ülés előre-hátratolásával folyamatosan változik, mivel ferde a sin. Az sem mindegy, mikori bogárból kéred.

66-os lenne az igazi. Lehetne valami viszonyítási ponttól, mondjuk a sin elejével egyvonalban mérn,i vagy valami ilyesmi.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #6853 Dátum: 2006 Szeptember 07, 10:45:08 »

Valaki légyszi mérje meg egy eredeti bogárülésen az ülésmagasságot elől. A padlótól az ülés első pereméig.

Ez az ülés előre-hátratolásával folyamatosan változik, mivel ferde a sin. Az sem mindegy, mikori bogárból kéred.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #6852 Dátum: 2006 Szeptember 07, 10:42:06 »

És azt is tudja tölteni a generátor???
Vagy az marad hálózatról töltendő?

Nemtom...
Én hálózatról töltögetném, vagy okos embert kérdeznék...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #6851 Dátum: 2006 Szeptember 07, 10:30:36 »

Valaki légyszi mérje meg egy eredeti bogárülésen az ülésmagasságot elől. A padlótól az ülés első pereméig.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6850 Dátum: 2006 Szeptember 07, 10:28:07 »

a samban $89-tól vannak kábelkötegek.
egy pár autóba raktak ilyent, de nem duzzogtak, hogy szar.
lehet, hogy ezt más gyártja

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=136872

ebben mi a kaotikus? minden felcimkézve, rendesen saruzva kellő hosszban? nem értelek. az utángyártott szar minőségű patkolt kábelköteg az fasza, mi? miért ne lehet sk legyártani? de most komolyan, a kábelezés nem egy hűdenagy művészet, főleg üres kasztni mellett. ez kurvára nem gányolás, hanem nem dobsz felesleges 50-60 ezret egy alapból szarért, hanem megcsinálod. de lelked rajta, amit most hallottam a kábelkötegről, inkább magam fogom csinálni, az tuti, aztán nevezd gánynak...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Holló
« Hozzászólás #6849 Dátum: 2006 Szeptember 07, 10:18:01 »

csak, hogy én se maradjak ki

[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #6848 Dátum: 2006 Szeptember 07, 10:17:38 »

Arra értettem, hogy plusz kábeleket húzgáltok be, ráadásul össze-vissza színekben.
A saját kábelköteggel egyetértek, állítólag egyébként némi utánajárással be lehet szerezni sokféle színűt is. De legrosszabb-legolcsóbb esetben még megmarad a színes szigetelőszalag az azonos színű kábelek végére. Szóval ezzel nincsen semmi bajom.

Amúgy meg csak egy vélemény volt, felesleges idegeskednetek, mindeki azt csinál, amit akar.
még mindig nem értem. azzal kezdtem, hogy minden felcimkézve, tehát a tartalék is. és sosem tudhatod mikor jön jól, tapasztalat. utólag meg nem tudsz behúzni plusz kábelt. a színek meg le vannak szarva, ha cimkézel...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #6847 Dátum: 2006 Szeptember 07, 10:15:38 »

ebben mi a kaotikus? minden felcimkézve, rendesen saruzva kellő hosszban? nem értelek. az utángyártott szar minőségű patkolt kábelköteg az fasza, mi? miért ne lehet sk legyártani? de most komolyan, a kábelezés nem egy hűdenagy művészet, főleg üres kasztni mellett. ez kurvára nem gányolás, hanem nem dobsz felesleges 50-60 ezret egy alapból szarért, hanem megcsinálod. de lelked rajta, amit most hallottam a kábelkötegről, inkább magam fogom csinálni, az tuti, aztán nevezd gánynak...

Arra értettem, hogy plusz kábeleket húzgáltok be, ráadásul össze-vissza színekben.
A saját kábelköteggel egyetértek, állítólag egyébként némi utánajárással be lehet szerezni sokféle színűt is. De legrosszabb-legolcsóbb esetben még megmarad a színes szigetelőszalag az azonos színű kábelek végére. Szóval ezzel nincsen semmi bajom.

Amúgy meg csak egy vélemény volt, felesleges idegeskednetek, mindeki azt csinál, amit akar.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #6846 Dátum: 2006 Szeptember 07, 10:13:05 »

Szerintem csak akkor kaotikus az állapot, ha az ember nem magának csinálja. Mert ha én behuzom a kábelt, akkor tudom mi miért van ott.

Ezt szokta gondolni az átlag magyar bogár "előző tulajdonosa" is...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #6845 Dátum: 2006 Szeptember 07, 10:12:40 »

Így készülnek a kaotikus gányolt kábelezések... hajrá.
ebben mi a kaotikus? minden felcimkézve, rendesen saruzva kellő hosszban? nem értelek. az utángyártott szar minőségű patkolt kábelköteg az fasza, mi? miért ne lehet sk legyártani? de most komolyan, a kábelezés nem egy hűdenagy művészet, főleg üres kasztni mellett. ez kurvára nem gányolás, hanem nem dobsz felesleges 50-60 ezret egy alapból szarért, hanem megcsinálod. de lelked rajta, amit most hallottam a kábelkötegről, inkább magam fogom csinálni, az tuti, aztán nevezd gánynak...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #6844 Dátum: 2006 Szeptember 07, 10:02:38 »

Így készülnek a kaotikus gányolt kábelezések... hajrá.
Szerintem csak akkor kaotikus az állapot, ha az ember nem magának csinálja. Mert ha én behuzom a kábelt, akkor tudom mi miért van ott.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #6843 Dátum: 2006 Szeptember 07, 10:01:35 »

ez egy szervószivattyú Wink , ha légkondi kompresszor lenne akkor miért menne folyamatosan,ha megnézitek egy mezei ékszijtárcsa van rajta ,
Ime még 1 fotó:
« Utoljára szerkesztve: 2006 Szeptember 07, 10:18:54 írta NGA »
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29085


Road Force One

« Hozzászólás #6842 Dátum: 2006 Szeptember 07, 09:58:18 »

Vagy ülés alá plusz akksi, aljzattal, csak kemping, illetve kisegítő célzattal...

És azt is tudja tölteni a generátor???
Vagy az marad hálózatról töltendő?

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #6841 Dátum: 2006 Szeptember 07, 09:57:28 »

és minden lámpához húzz be legalább ergy plusz kábelt, ha az egyikkel van valami, legyen tartalék egyből, ne szívj. ja és nem csak lámpához, hanem mindenhova érdemes egy pluszt, ha elfér

Így készülnek a kaotikus gányolt kábelezések... hajrá.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #6840 Dátum: 2006 Szeptember 07, 09:56:13 »

Hehhh! Nem is rossz ötlet, egy-két ilyen csatlakozó....
Főleg,, ha az embernek valahol az út szélén és sötétben kell matatnia valamit...
Meggondolandó.... Undecided
Vagy ülés alá plusz akksi, aljzattal, csak kemping, illetve kisegítő célzattal...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #6839 Dátum: 2006 Szeptember 07, 09:53:33 »

Oké, ezt megfogadom.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #6838 Dátum: 2006 Szeptember 07, 09:43:08 »

Jó reggelt mindenkinek!
Én is magam szándékozom legyártani a kábelköteget. Mivel ugyis darabokban van a verda, ezért új kábelekkel kötök be mindent. Nincs 40 ezrem egy új kábelkötegre, és szándékozok még beépíteni néhány plusz praktikus csatlakozást is. Ilyenek a motor és csomagtérben elhelyezett aljzatok. Ezek valszeg szivargyújtók lesznek. Ha sötétben kell valamit matatni, akkor jó ha ott van egy kis áram.
és minden lámpához húzz be legalább ergy plusz kábelt, ha az egyikkel van valami, legyen tartalék egyből, ne szívj. ja és nem csak lámpához, hanem mindenhova érdemes egy pluszt, ha elfér

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29085


Road Force One

« Hozzászólás #6837 Dátum: 2006 Szeptember 07, 09:30:27 »

Jó reggelt mindenkinek!
Én is magam szándékozom legyártani a kábelköteget. Mivel ugyis darabokban van a verda, ezért új kábelekkel kötök be mindent. Nincs 40 ezrem egy új kábelkötegre, és szándékozok még beépíteni néhány plusz praktikus csatlakozást is. Ilyenek a motor és csomagtérben elhelyezett aljzatok. Ezek valszeg szivargyújtók lesznek. Ha sötétben kell valamit matatni, akkor jó ha ott van egy kis áram.

Hehhh! Nem is rossz ötlet, egy-két ilyen csatlakozó....
Főleg,, ha az embernek valahol az út szélén és sötétben kell matatnia valamit...
Meggondolandó.... Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Oldalak: 1 ... 1839 1840 1841 1842 1843 [1844] 1845 1846 1847 1848 1849 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.11 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.