www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 09:15:35

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1857 1858 1859 1860 1861 [1862] 1863 1864 1865 1866 1867 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14789445 alkalommal)
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6171 Dátum: 2006 Augusztus 14, 16:17:45 »

Ha te csinálod, és módodban áll, légyszíves készíts egy pár képet a festés előtti felület előkészítésről és a fényezésről is, hogy mindenki lássa milyen, és mekkora munka. Nem azért hogy a ház előtt nekiálljon bárki, csak hogy egyszer meglegyen a teljes folyamat, hogy is kell -kellene- csinálni.A festék mennyiségéből ítélve a fényező nem kezdő.....

Mivel az autóm Keszthelyen lesz fujva,én meg BPen élek,így nem garantálom a képeket,de a Szeki megígérte(aki keszthelyi),hogy amikor lemegy megnézni,hogy alakul a munka,akkor fotózni is fog..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #6170 Dátum: 2006 Augusztus 14, 16:09:12 »

igen,mindenhol ki lesz fujva,ezért (is) vettük le a kasztnit az alvázról..
Ha te csinálod, és módodban áll, légyszíves készíts egy pár képet a festés előtti felület előkészítésről és a fényezésről is, hogy mindenki lássa milyen, és mekkora munka. Nem azért hogy a ház előtt nekiálljon bárki, csak hogy egyszer meglegyen a teljes folyamat, hogy is kell -kellene- csinálni.A festék mennyiségéből ítélve a fényező nem kezdő.....

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6169 Dátum: 2006 Augusztus 14, 16:00:37 »

Mennyi festeket vettel hozza? Csomagtartot is kifujatod nem?

Úgy csak az igénytelenek csinálják, hogy belül fehér, kívül meg piros...  Evil
A teljes fújás a minimum.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6168 Dátum: 2006 Augusztus 14, 15:45:53 »

Mennyi festeket vettel hozza? Csomagtartot is kifujatod nem?
2 liter festék+hozzá a szükséges higítók
2 liter lakk
igen,mindenhol ki lesz fujva,ezért (is) vettük le a kasztnit az alvázról..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #6167 Dátum: 2006 Augusztus 14, 15:43:03 »

Vannak,de lenthagytam a fényképezőt Badacsonyban...
Sikkens
Mennyi festeket vettel hozza? Csomagtartot is kifujatod nem?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6166 Dátum: 2006 Augusztus 14, 15:42:41 »

Neolux és nem meri lefényképezni, mert Népszabadsággal van maszkolva az egész és benne vannak az ablakok is...  Evil

ez az abszolut lehetetlen eset..Népszabadságot még a kezembe sem venném,nemhogy az imádot bogaramra rakjam... Cheesy Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #6165 Dátum: 2006 Augusztus 14, 15:41:57 »

Neolux és nem meri lefényképezni, mert Népszabadsággal van maszkolva az egész és benne vannak az ablakok is...  Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6164 Dátum: 2006 Augusztus 14, 15:39:50 »

Es kepek szetszedett allapotban?
Milyen festeket vettel? Marka?

Neolux és nem meri lefényképezni, mert Népszabadsággal van maszkolva az egész és benne vannak az ablakok is...  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6163 Dátum: 2006 Augusztus 14, 15:37:19 »

Es kepek szetszedett allapotban?
Milyen festeket vettel? Marka?

Vannak,de lenthagytam a fényképezőt Badacsonyban...
Sikkens

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #6162 Dátum: 2006 Augusztus 14, 15:35:29 »

Ma délelőtt megvettem a festéket is a bogaramhoz Wink

Es kepek szetszedett allapotban?
Milyen festeket vettel? Marka?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6161 Dátum: 2006 Augusztus 14, 15:31:58 »

Ma délelőtt megvettem a festéket is a bogaramhoz Wink


[melléklet törölve a rendszer által]

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #6160 Dátum: 2006 Augusztus 14, 15:29:28 »

Akkor sem biztos, hogy passzol bele, mert sajnos a pofa sem tökéletesen centrálisan ül be a támaszokba. A legjobb módszer az, hogy felteszed a dobot, valaki nyomja a féket óvatosan te meg forgatod a kereket vagy csak a dobot. 5-10 fordulat után a tiszta fékpofán nagyon jól látszik a rész, ahol érintkezik a dobbal, Itt kell finom papírral megcsiszolni. Elég vacakolós munka de egyszer kell jól megcsinálni és akkor sokkal jobban fog fékezni, a pedál-érzés is keményebb lesz.

Erre szokták azt, hogy bekenik a pofákat krétával, és körbeforgatják a dobban. Ahol lekopik, ott kell csiszolni. Nem kell annyiszor feltenni, stb. meg egyedül is megy.
Meg érdemes még ferdére lecsiszolni a  ferodo végét, hogy jobban felfusson a dobra. Bár enélkül is megy.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6159 Dátum: 2006 Augusztus 14, 14:30:45 »

ja, mit értesz finom papír alatt ? mert pl a gitáromon a bundokat 2000 essel szinteztem, na az elég finom Smiley ide akkor 2-400 as elég,nem?

Persze egyrészt be is kopik idővel...a finom papír meg igen, 200 körüli.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #6158 Dátum: 2006 Augusztus 14, 14:12:52 »

Akkor sem biztos, hogy passzol bele, mert sajnos a pofa sem tökéletesen centrálisan ül be a támaszokba. A legjobb módszer az, hogy felteszed a dobot, valaki nyomja a féket óvatosan te meg forgatod a kereket vagy csak a dobot. 5-10 fordulat után a tiszta fékpofán nagyon jól látszik a rész, ahol érintkezik a dobbal, Itt kell finom papírral megcsiszolni. Elég vacakolós munka de egyszer kell jól megcsinálni és akkor sokkal jobban fog fékezni, a pedál-érzés is keményebb lesz.
igaz, én úgy vettem, hogy a pofák a helyükön vannak és "tökéletesek"

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6157 Dátum: 2006 Augusztus 14, 14:06:14 »

Akkor sem biztos, hogy passzol bele, mert sajnos a pofa sem tökéletesen centrálisan ül be a támaszokba. A legjobb módszer az, hogy felteszed a dobot, valaki nyomja a féket óvatosan te meg forgatod a kereket vagy csak a dobot. 5-10 fordulat után a tiszta fékpofán nagyon jól látszik a rész, ahol érintkezik a dobbal, Itt kell finom papírral megcsiszolni. Elég vacakolós munka de egyszer kell jól megcsinálni és akkor sokkal jobban fog fékezni, a pedál-érzés is keményebb lesz.

ja, mit értesz finom papír alatt ? mert pl a gitáromon a bundokat 2000 essel szinteztem, na az elég finom Smiley ide akkor 2-400 as elég,nem?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6156 Dátum: 2006 Augusztus 14, 14:04:59 »

Akkor sem biztos, hogy passzol bele, mert sajnos a pofa sem tökéletesen centrálisan ül be a támaszokba. A legjobb módszer az, hogy felteszed a dobot, valaki nyomja a féket óvatosan te meg forgatod a kereket vagy csak a dobot. 5-10 fordulat után a tiszta fékpofán nagyon jól látszik a rész, ahol érintkezik a dobbal, Itt kell finom papírral megcsiszolni. Elég vacakolós munka de egyszer kell jól megcsinálni és akkor sokkal jobban fog fékezni, a pedál-érzés is keményebb lesz.

okidoki, kösz szépen. tulajdonképpen ez történik sok kilométer alatt magától is, nem?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6155 Dátum: 2006 Augusztus 14, 13:59:15 »

drágább, de jobb megoldás a dob felszabályoztatása, akkor tuti passzol bele a fékpofa

Akkor sem biztos, hogy passzol bele, mert sajnos a pofa sem tökéletesen centrálisan ül be a támaszokba. A legjobb módszer az, hogy felteszed a dobot, valaki nyomja a féket óvatosan te meg forgatod a kereket vagy csak a dobot. 5-10 fordulat után a tiszta fékpofán nagyon jól látszik a rész, ahol érintkezik a dobbal, Itt kell finom papírral megcsiszolni. Elég vacakolós munka de egyszer kell jól megcsinálni és akkor sokkal jobban fog fékezni, a pedál-érzés is keményebb lesz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #6154 Dátum: 2006 Augusztus 14, 13:45:41 »

lehet buta kérdés, de hogyan ? Smiley nézzem az íveket, hol érintkezik,hol nem , és nyomassam smirglivel?
drágább, de jobb megoldás a dob felszabályoztatása, akkor tuti passzol bele a fékpofa

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6153 Dátum: 2006 Augusztus 14, 13:42:05 »

Szedd le és csiszold bele a dobba pontosan.
Megdöbbentő lesz a érzés mikor először megnyomod. Wink

lehet buta kérdés, de hogyan ? Smiley nézzem az íveket, hol érintkezik,hol nem , és nyomassam smirglivel?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #6152 Dátum: 2006 Augusztus 14, 13:06:55 »

De egyszerű a dolog, alvázszám beirás, és máris kiderül minden. 1965 aug 1-től volt gömbfejes első futómű.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #6151 Dátum: 2006 Augusztus 14, 13:05:18 »

az alváza lehet, de a kasztni lehet más Wink

A kaszni is 1966-osnak látszik erősen.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #6150 Dátum: 2006 Augusztus 14, 13:04:25 »

ne az első futóművet nézd, az cserélhető, inkább a hátsót stirold

Na azért nem ennyire egyszerű a helyzet, az 1965-ös függőcsapszeges első futómű helyére nem rakható fel az 1966-os gömbfejes első futómű. Valamint 1966-ban még keskeny volt hátul a futómű, 5 csavaros volt a fék.
1303LS
« Hozzászólás #6149 Dátum: 2006 Augusztus 14, 12:49:13 »

srácok ! mennyi idő kell az első fékpofáknaíkmíg beállnak ? mert tegnap kb 3 szor állítottam utánna, de még nem koptak be rendesen. szóval mennyit körözgessek még ?Smiley kb 20 kilométertmentem vele a csere óta.

Szedd le és csiszold bele a dobba pontosan.
Megdöbbentő lesz a érzés mikor először megnyomod. Wink
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6148 Dátum: 2006 Augusztus 14, 12:47:17 »

srácok ! mennyi idő kell az első fékpofáknaíkmíg beállnak ? mert tegnap kb 3 szor állítottam utánna, de még nem koptak be rendesen. szóval mennyit körözgessek még ?Smiley kb 20 kilométertmentem vele a csere óta.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6147 Dátum: 2006 Augusztus 14, 12:26:56 »

Maradjunk annyiban, hogy a futómű alapján egy 1966-os vw 1200-as.
ne az első futóművet nézd, az cserélhető, inkább a hátsót stirold

[melléklet törölve a rendszer által]

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #6146 Dátum: 2006 Augusztus 14, 10:46:28 »

Csináltam pár képet. Az eleje is törött tehát még azt is javítani kell majd.


<beszúrt kép törölve>


Az elejére próbálj szerezni törésmentes fedelet (ha csak kölcsönbe is!), ahhoz húzassátok vissza az elejét!
Utána már a törött fedelet is vissza lehet lakatolni.

Haverom csak lesett, amikor egy bontott, de töretlen fedelet raktak a kasztnisnál a kocsijára, és előrébb lógott a fedél alja vagy 5-10 centivel...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #6145 Dátum: 2006 Augusztus 14, 10:03:00 »

Maradjunk annyiban, hogy a futómű alapján egy 1966-os vw 1200-as.
az alváza lehet, de a kasztni lehet más Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #6144 Dátum: 2006 Augusztus 14, 09:12:13 »

azért mert ez egy 65ös standard mint pl jávoré is volt! és ezekben ilyen van

Maradjunk annyiban, hogy a futómű alapján egy 1966-os vw 1200-as.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #6143 Dátum: 2006 Augusztus 14, 08:07:23 »

ez hülyeség..ő is kromofágos,és hibátlan a festés rajta...


Nitrohigítós lemosás, de alaposan!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #6142 Dátum: 2006 Augusztus 14, 07:29:08 »

Szakik!
Tegnap idefelé 4-5x olyat csinált a Busz, hogy totál elment az erő. Mintha nem lenne benzin vagy szikra. Aztán 2-3mp után megint minden a régi.
Már volt ilyen, akkor a biztosítéknál volt kontakthiba. Van valakinek más ötlete?
Még a motortérben az egyik karbira menő vezeték (fűtés) szigetelése elveszett, elég közel van a motortakaró lemezhez, de ha az letestel, gondolom nem lehet probléma. Azért ma leszigetelem.
Köszönöm!
biztos nagyon éhes és szárazra szíjja az úszóházat Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #6141 Dátum: 2006 Augusztus 14, 06:13:07 »

Szakik!
Tegnap idefelé 4-5x olyat csinált a Busz, hogy totál elment az erő. Mintha nem lenne benzin vagy szikra. Aztán 2-3mp után megint minden a régi.
Már volt ilyen, akkor a biztosítéknál volt kontakthiba. Van valakinek más ötlete?
Még a motortérben az egyik karbira menő vezeték (fűtés) szigetelése elveszett, elég közel van a motortakaró lemezhez, de ha az letestel, gondolom nem lehet probléma. Azért ma leszigetelem.
Köszönöm!
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #6140 Dátum: 2006 Augusztus 13, 21:47:35 »

A másik végére volt lheggesztve az egyik tartócsavar anyája...
Biztosra mentek, nehogy elforogjon Smiley
Leon 1303
« Hozzászólás #6139 Dátum: 2006 Augusztus 13, 21:43:12 »

Kromofág???
Mikor a gyári fényezésű weltmeister felnieimet akartam lekromofágozni, a 4. átkenés után is csak elmázgálta picit a felső réteget 1 lici cucc. lekellett homokszórni...
Számomra elég hihetetlen, hogy egy ilyen festést képes leszedni, abszolút nem tom felfogni!
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #6138 Dátum: 2006 Augusztus 13, 21:41:03 »


A másik végére volt lheggesztve az egyik tartócsavar anyája...


na ilyet még nem láttam ;-)))
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #6137 Dátum: 2006 Augusztus 13, 21:37:04 »

Megtaláltam a kaszni rögzítő csavarokat. de az oldalsókból csak kettőt tudtam kiszedni, mert eltörtem 2 13mm-es dugókulcsot. Mondjuk nem minőségi darabok voltak. Hogy azért a munka haladjon, nekikezdtem a festék eltávolításnak. Mindenhol leszedem az előző festékrétegeket és teljesen előről kezdem majd a fényezést. Eddig jutottam el:
...

Nemrég műtőttem le én is a kasznit az alvázról. A 2-2 első csavarok (a küszöb végénél keresztbe) kivételével (azokat kapásból flexelésre ítéltem) az összes csavar könnyen megindult. Igaz az egyik oldalon - ahol elrohadt a küszöb alja - egy-két csavar feje ugy szakadt le minimális erőhatásra, mintha ragasztva lett volna.
Aztán voltak "érdekes" megoldások is pl.:
http://web.axelero.hu/aptom/csavar2.jpg
Nem tudtam elképzelni vajon mit keres ott az a csavar...aztán:
http://web.axelero.hu/aptom/csavar1.jpg
A másik végére volt lheggesztve az egyik tartócsavar anyája...

'81 Hecho en México
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #6136 Dátum: 2006 Augusztus 13, 21:34:45 »

no akkor egy fórumos naplót elkezdhetnél
illusztrációval

Hol lehet csinálni ezen a fórumon?
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #6135 Dátum: 2006 Augusztus 13, 21:34:18 »

köszi Smiley
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #6134 Dátum: 2006 Augusztus 13, 21:23:48 »

Hajrá Noo! Hajrá Noo! Hajrá Noo!

 Cheesy Cheesy Cheesy
Holló
« Hozzászólás #6133 Dátum: 2006 Augusztus 13, 21:23:31 »

Kromofággal szedtem le a festéket. Elég nagy meló lesz, de így legalább tudom mi lesz a festésem alatt. A rendszámvilágításomon 6 rétegnyi festék volt. A hátsó ablak alján elég vastagon állt a gitt. Ha ráfestek egy ilyen részre, akkor fél év mulva kezdhetném újra. Amilyen gyorsan tudom lealapozom majd. Lehet, hogy megpróbálom hőlégfúvóval a nagyrészét leszedni. Az költséghatékonyabb. Az első sárvédőkről azzal szedtem le.
Köszönöm a biztatást mindenkinek Smiley Nem fogy el a lelkesedésem. Imádok babrálni ezzel a géppel.
no akkor egy fórumos naplót elkezdhetnél
illusztrációval
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #6132 Dátum: 2006 Augusztus 13, 21:21:19 »

Kromofággal szedtem le a festéket. Elég nagy meló lesz, de így legalább tudom mi lesz a festésem alatt. A rendszámvilágításomon 6 rétegnyi festék volt. A hátsó ablak alján elég vastagon állt a gitt. Ha ráfestek egy ilyen részre, akkor fél év mulva kezdhetném újra. Amilyen gyorsan tudom lealapozom majd. Lehet, hogy megpróbálom hőlégfúvóval a nagyrészét leszedni. Az költséghatékonyabb. Az első sárvédőkről azzal szedtem le.
Köszönöm a biztatást mindenkinek Smiley Nem fogy el a lelkesedésem. Imádok babrálni ezzel a géppel.
Oldalak: 1 ... 1857 1858 1859 1860 1861 [1862] 1863 1864 1865 1866 1867 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.125 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.