www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 18, 22:18:27

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921393 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1857 1858 1859 1860 1861 [1862] 1863 1864 1865 1866 1867 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 15523824 alkalommal)
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6174 Dátum: 2006 Augusztus 14, 17:52:50 »

Tudom az enyem is ugy lett fujva Wink csak nekem 3,5kg festek ment ra.

gondolom higítva..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #6173 Dátum: 2006 Augusztus 14, 17:03:46 »

Úgy csak az igénytelenek csinálják, hogy belül fehér, kívül meg piros...  Evil
A teljes fújás a minimum.
Tudom az enyem is ugy lett fujva Wink csak nekem 3,5kg festek ment ra.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6172 Dátum: 2006 Augusztus 14, 16:20:25 »

Íme a Fiatal úr Wink


[melléklet törölve a rendszer által]

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6171 Dátum: 2006 Augusztus 14, 16:17:45 »

Ha te csinálod, és módodban áll, légyszíves készíts egy pár képet a festés előtti felület előkészítésről és a fényezésről is, hogy mindenki lássa milyen, és mekkora munka. Nem azért hogy a ház előtt nekiálljon bárki, csak hogy egyszer meglegyen a teljes folyamat, hogy is kell -kellene- csinálni.A festék mennyiségéből ítélve a fényező nem kezdő.....

Mivel az autóm Keszthelyen lesz fujva,én meg BPen élek,így nem garantálom a képeket,de a Szeki megígérte(aki keszthelyi),hogy amikor lemegy megnézni,hogy alakul a munka,akkor fotózni is fog..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #6170 Dátum: 2006 Augusztus 14, 16:09:12 »

igen,mindenhol ki lesz fujva,ezért (is) vettük le a kasztnit az alvázról..
Ha te csinálod, és módodban áll, légyszíves készíts egy pár képet a festés előtti felület előkészítésről és a fényezésről is, hogy mindenki lássa milyen, és mekkora munka. Nem azért hogy a ház előtt nekiálljon bárki, csak hogy egyszer meglegyen a teljes folyamat, hogy is kell -kellene- csinálni.A festék mennyiségéből ítélve a fényező nem kezdő.....

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6169 Dátum: 2006 Augusztus 14, 16:00:37 »

Mennyi festeket vettel hozza? Csomagtartot is kifujatod nem?

Úgy csak az igénytelenek csinálják, hogy belül fehér, kívül meg piros...  Evil
A teljes fújás a minimum.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6168 Dátum: 2006 Augusztus 14, 15:45:53 »

Mennyi festeket vettel hozza? Csomagtartot is kifujatod nem?
2 liter festék+hozzá a szükséges higítók
2 liter lakk
igen,mindenhol ki lesz fujva,ezért (is) vettük le a kasztnit az alvázról..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #6167 Dátum: 2006 Augusztus 14, 15:43:03 »

Vannak,de lenthagytam a fényképezőt Badacsonyban...
Sikkens
Mennyi festeket vettel hozza? Csomagtartot is kifujatod nem?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6166 Dátum: 2006 Augusztus 14, 15:42:41 »

Neolux és nem meri lefényképezni, mert Népszabadsággal van maszkolva az egész és benne vannak az ablakok is...  Evil

ez az abszolut lehetetlen eset..Népszabadságot még a kezembe sem venném,nemhogy az imádot bogaramra rakjam... Cheesy Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #6165 Dátum: 2006 Augusztus 14, 15:41:57 »

Neolux és nem meri lefényképezni, mert Népszabadsággal van maszkolva az egész és benne vannak az ablakok is...  Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6164 Dátum: 2006 Augusztus 14, 15:39:50 »

Es kepek szetszedett allapotban?
Milyen festeket vettel? Marka?

Neolux és nem meri lefényképezni, mert Népszabadsággal van maszkolva az egész és benne vannak az ablakok is...  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6163 Dátum: 2006 Augusztus 14, 15:37:19 »

Es kepek szetszedett allapotban?
Milyen festeket vettel? Marka?

Vannak,de lenthagytam a fényképezőt Badacsonyban...
Sikkens

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #6162 Dátum: 2006 Augusztus 14, 15:35:29 »

Ma délelőtt megvettem a festéket is a bogaramhoz Wink

Es kepek szetszedett allapotban?
Milyen festeket vettel? Marka?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6161 Dátum: 2006 Augusztus 14, 15:31:58 »

Ma délelőtt megvettem a festéket is a bogaramhoz Wink


[melléklet törölve a rendszer által]

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #6160 Dátum: 2006 Augusztus 14, 15:29:28 »

Akkor sem biztos, hogy passzol bele, mert sajnos a pofa sem tökéletesen centrálisan ül be a támaszokba. A legjobb módszer az, hogy felteszed a dobot, valaki nyomja a féket óvatosan te meg forgatod a kereket vagy csak a dobot. 5-10 fordulat után a tiszta fékpofán nagyon jól látszik a rész, ahol érintkezik a dobbal, Itt kell finom papírral megcsiszolni. Elég vacakolós munka de egyszer kell jól megcsinálni és akkor sokkal jobban fog fékezni, a pedál-érzés is keményebb lesz.

Erre szokták azt, hogy bekenik a pofákat krétával, és körbeforgatják a dobban. Ahol lekopik, ott kell csiszolni. Nem kell annyiszor feltenni, stb. meg egyedül is megy.
Meg érdemes még ferdére lecsiszolni a  ferodo végét, hogy jobban felfusson a dobra. Bár enélkül is megy.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6159 Dátum: 2006 Augusztus 14, 14:30:45 »

ja, mit értesz finom papír alatt ? mert pl a gitáromon a bundokat 2000 essel szinteztem, na az elég finom Smiley ide akkor 2-400 as elég,nem?

Persze egyrészt be is kopik idővel...a finom papír meg igen, 200 körüli.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27173


« Hozzászólás #6158 Dátum: 2006 Augusztus 14, 14:12:52 »

Akkor sem biztos, hogy passzol bele, mert sajnos a pofa sem tökéletesen centrálisan ül be a támaszokba. A legjobb módszer az, hogy felteszed a dobot, valaki nyomja a féket óvatosan te meg forgatod a kereket vagy csak a dobot. 5-10 fordulat után a tiszta fékpofán nagyon jól látszik a rész, ahol érintkezik a dobbal, Itt kell finom papírral megcsiszolni. Elég vacakolós munka de egyszer kell jól megcsinálni és akkor sokkal jobban fog fékezni, a pedál-érzés is keményebb lesz.
igaz, én úgy vettem, hogy a pofák a helyükön vannak és "tökéletesek"

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6157 Dátum: 2006 Augusztus 14, 14:06:14 »

Akkor sem biztos, hogy passzol bele, mert sajnos a pofa sem tökéletesen centrálisan ül be a támaszokba. A legjobb módszer az, hogy felteszed a dobot, valaki nyomja a féket óvatosan te meg forgatod a kereket vagy csak a dobot. 5-10 fordulat után a tiszta fékpofán nagyon jól látszik a rész, ahol érintkezik a dobbal, Itt kell finom papírral megcsiszolni. Elég vacakolós munka de egyszer kell jól megcsinálni és akkor sokkal jobban fog fékezni, a pedál-érzés is keményebb lesz.

ja, mit értesz finom papír alatt ? mert pl a gitáromon a bundokat 2000 essel szinteztem, na az elég finom Smiley ide akkor 2-400 as elég,nem?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6156 Dátum: 2006 Augusztus 14, 14:04:59 »

Akkor sem biztos, hogy passzol bele, mert sajnos a pofa sem tökéletesen centrálisan ül be a támaszokba. A legjobb módszer az, hogy felteszed a dobot, valaki nyomja a féket óvatosan te meg forgatod a kereket vagy csak a dobot. 5-10 fordulat után a tiszta fékpofán nagyon jól látszik a rész, ahol érintkezik a dobbal, Itt kell finom papírral megcsiszolni. Elég vacakolós munka de egyszer kell jól megcsinálni és akkor sokkal jobban fog fékezni, a pedál-érzés is keményebb lesz.

okidoki, kösz szépen. tulajdonképpen ez történik sok kilométer alatt magától is, nem?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6155 Dátum: 2006 Augusztus 14, 13:59:15 »

drágább, de jobb megoldás a dob felszabályoztatása, akkor tuti passzol bele a fékpofa

Akkor sem biztos, hogy passzol bele, mert sajnos a pofa sem tökéletesen centrálisan ül be a támaszokba. A legjobb módszer az, hogy felteszed a dobot, valaki nyomja a féket óvatosan te meg forgatod a kereket vagy csak a dobot. 5-10 fordulat után a tiszta fékpofán nagyon jól látszik a rész, ahol érintkezik a dobbal, Itt kell finom papírral megcsiszolni. Elég vacakolós munka de egyszer kell jól megcsinálni és akkor sokkal jobban fog fékezni, a pedál-érzés is keményebb lesz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27173


« Hozzászólás #6154 Dátum: 2006 Augusztus 14, 13:45:41 »

lehet buta kérdés, de hogyan ? Smiley nézzem az íveket, hol érintkezik,hol nem , és nyomassam smirglivel?
drágább, de jobb megoldás a dob felszabályoztatása, akkor tuti passzol bele a fékpofa

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6153 Dátum: 2006 Augusztus 14, 13:42:05 »

Szedd le és csiszold bele a dobba pontosan.
Megdöbbentő lesz a érzés mikor először megnyomod. Wink

lehet buta kérdés, de hogyan ? Smiley nézzem az íveket, hol érintkezik,hol nem , és nyomassam smirglivel?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #6152 Dátum: 2006 Augusztus 14, 13:06:55 »

De egyszerű a dolog, alvázszám beirás, és máris kiderül minden. 1965 aug 1-től volt gömbfejes első futómű.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #6151 Dátum: 2006 Augusztus 14, 13:05:18 »

az alváza lehet, de a kasztni lehet más Wink

A kaszni is 1966-osnak látszik erősen.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #6150 Dátum: 2006 Augusztus 14, 13:04:25 »

ne az első futóművet nézd, az cserélhető, inkább a hátsót stirold

Na azért nem ennyire egyszerű a helyzet, az 1965-ös függőcsapszeges első futómű helyére nem rakható fel az 1966-os gömbfejes első futómű. Valamint 1966-ban még keskeny volt hátul a futómű, 5 csavaros volt a fék.
1303LS
« Hozzászólás #6149 Dátum: 2006 Augusztus 14, 12:49:13 »

srácok ! mennyi idő kell az első fékpofáknaíkmíg beállnak ? mert tegnap kb 3 szor állítottam utánna, de még nem koptak be rendesen. szóval mennyit körözgessek még ?Smiley kb 20 kilométertmentem vele a csere óta.

Szedd le és csiszold bele a dobba pontosan.
Megdöbbentő lesz a érzés mikor először megnyomod. Wink
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6148 Dátum: 2006 Augusztus 14, 12:47:17 »

srácok ! mennyi idő kell az első fékpofáknaíkmíg beállnak ? mert tegnap kb 3 szor állítottam utánna, de még nem koptak be rendesen. szóval mennyit körözgessek még ?Smiley kb 20 kilométertmentem vele a csere óta.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6147 Dátum: 2006 Augusztus 14, 12:26:56 »

Maradjunk annyiban, hogy a futómű alapján egy 1966-os vw 1200-as.
ne az első futóművet nézd, az cserélhető, inkább a hátsót stirold

[melléklet törölve a rendszer által]

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #6146 Dátum: 2006 Augusztus 14, 10:46:28 »

Csináltam pár képet. Az eleje is törött tehát még azt is javítani kell majd.


<beszúrt kép törölve>


Az elejére próbálj szerezni törésmentes fedelet (ha csak kölcsönbe is!), ahhoz húzassátok vissza az elejét!
Utána már a törött fedelet is vissza lehet lakatolni.

Haverom csak lesett, amikor egy bontott, de töretlen fedelet raktak a kasztnisnál a kocsijára, és előrébb lógott a fedél alja vagy 5-10 centivel...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27173


« Hozzászólás #6145 Dátum: 2006 Augusztus 14, 10:03:00 »

Maradjunk annyiban, hogy a futómű alapján egy 1966-os vw 1200-as.
az alváza lehet, de a kasztni lehet más Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #6144 Dátum: 2006 Augusztus 14, 09:12:13 »

azért mert ez egy 65ös standard mint pl jávoré is volt! és ezekben ilyen van

Maradjunk annyiban, hogy a futómű alapján egy 1966-os vw 1200-as.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #6143 Dátum: 2006 Augusztus 14, 08:07:23 »

ez hülyeség..ő is kromofágos,és hibátlan a festés rajta...


Nitrohigítós lemosás, de alaposan!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27173


« Hozzászólás #6142 Dátum: 2006 Augusztus 14, 07:29:08 »

Szakik!
Tegnap idefelé 4-5x olyat csinált a Busz, hogy totál elment az erő. Mintha nem lenne benzin vagy szikra. Aztán 2-3mp után megint minden a régi.
Már volt ilyen, akkor a biztosítéknál volt kontakthiba. Van valakinek más ötlete?
Még a motortérben az egyik karbira menő vezeték (fűtés) szigetelése elveszett, elég közel van a motortakaró lemezhez, de ha az letestel, gondolom nem lehet probléma. Azért ma leszigetelem.
Köszönöm!
biztos nagyon éhes és szárazra szíjja az úszóházat Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #6141 Dátum: 2006 Augusztus 14, 06:13:07 »

Szakik!
Tegnap idefelé 4-5x olyat csinált a Busz, hogy totál elment az erő. Mintha nem lenne benzin vagy szikra. Aztán 2-3mp után megint minden a régi.
Már volt ilyen, akkor a biztosítéknál volt kontakthiba. Van valakinek más ötlete?
Még a motortérben az egyik karbira menő vezeték (fűtés) szigetelése elveszett, elég közel van a motortakaró lemezhez, de ha az letestel, gondolom nem lehet probléma. Azért ma leszigetelem.
Köszönöm!
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #6140 Dátum: 2006 Augusztus 13, 21:47:35 »

A másik végére volt lheggesztve az egyik tartócsavar anyája...
Biztosra mentek, nehogy elforogjon Smiley
Leon 1303
« Hozzászólás #6139 Dátum: 2006 Augusztus 13, 21:43:12 »

Kromofág???
Mikor a gyári fényezésű weltmeister felnieimet akartam lekromofágozni, a 4. átkenés után is csak elmázgálta picit a felső réteget 1 lici cucc. lekellett homokszórni...
Számomra elég hihetetlen, hogy egy ilyen festést képes leszedni, abszolút nem tom felfogni!
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #6138 Dátum: 2006 Augusztus 13, 21:41:03 »


A másik végére volt lheggesztve az egyik tartócsavar anyája...


na ilyet még nem láttam ;-)))
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #6137 Dátum: 2006 Augusztus 13, 21:37:04 »

Megtaláltam a kaszni rögzítő csavarokat. de az oldalsókból csak kettőt tudtam kiszedni, mert eltörtem 2 13mm-es dugókulcsot. Mondjuk nem minőségi darabok voltak. Hogy azért a munka haladjon, nekikezdtem a festék eltávolításnak. Mindenhol leszedem az előző festékrétegeket és teljesen előről kezdem majd a fényezést. Eddig jutottam el:
...

Nemrég műtőttem le én is a kasznit az alvázról. A 2-2 első csavarok (a küszöb végénél keresztbe) kivételével (azokat kapásból flexelésre ítéltem) az összes csavar könnyen megindult. Igaz az egyik oldalon - ahol elrohadt a küszöb alja - egy-két csavar feje ugy szakadt le minimális erőhatásra, mintha ragasztva lett volna.
Aztán voltak "érdekes" megoldások is pl.:
http://web.axelero.hu/aptom/csavar2.jpg
Nem tudtam elképzelni vajon mit keres ott az a csavar...aztán:
http://web.axelero.hu/aptom/csavar1.jpg
A másik végére volt lheggesztve az egyik tartócsavar anyája...

'81 Hecho en México
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #6136 Dátum: 2006 Augusztus 13, 21:34:45 »

no akkor egy fórumos naplót elkezdhetnél
illusztrációval

Hol lehet csinálni ezen a fórumon?
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #6135 Dátum: 2006 Augusztus 13, 21:34:18 »

köszi Smiley
Oldalak: 1 ... 1857 1858 1859 1860 1861 [1862] 1863 1864 1865 1866 1867 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.131 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.