www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 20:44:17

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1863 1864 1865 1866 1867 [1868] 1869 1870 1871 1872 1873 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14798956 alkalommal)
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #5931 Dátum: 2006 Augusztus 11, 15:49:45 »

Zöldkártya vizsgálaton akkor is kell fizetni, ha nem fellel meg az autó?  Huh

ezt figyeld !

http://img.tar.hu/mmakoska/img/24766833.jpg#3

mondjuk NOx lehet nagyobb ezért a kelleténél, de azt nem mérték,ugyhogy nem tudom.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #5930 Dátum: 2006 Augusztus 11, 15:45:15 »

baszki, kirohadt az akksi oldalán hátul a padlólemez. 1,5 éve lett ott megcsináltatva.... de jó.

és nem mozdul a 3as henegrben a gyertya. remélem nem szarik be a pont az az elkövetkező 1 hétben, most akarok szlovákiába menni vele.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #5929 Dátum: 2006 Augusztus 11, 15:43:16 »

A dugattyúkiállás a henger legfelső pereme és a dugattyú teteje közötti távolság. Amikor azt mondják, hogy a dugattyúkiállás 1.5 mm az valójában - (mínusz)1.5, mert mélyebben van. De a bogár motornál csak mélyebben lehet, itt nem szokták ezt hangsúlyozni.

Kétütemű versenymotoroknál szokott lenni pozitív, akkor a dugattyú teteje kiemelkedhet a hengerből valamennyire.

ok, kösz, közben rájöttem,hoyg a henger belelóg valamennyire a hengerfejbe, de erre gondoltam Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5928 Dátum: 2006 Augusztus 11, 15:39:43 »

Az teljesen jó. Neked csak 1.6-os a motorod, nem? Hiába van benne a w120-as tengely a 30-as venturi az elég nagy. Gondolj bele, gyárilag a typ3-as dupla karburátoros volt 24-es venturival, ez volt a legnagyobb. Azért variálnak állandóan a venturik méretével, mert ha nagy, akkor alapjáraton a légsebesség kicsi és rossz a porlasztás, a szénhidrogén kibocsátás meg magas lesz. Ezért csökkentik, hogy jobb legyen a porlasztás, de akkor meg fordulaton nem jó. Az összes typ1-typ4 motor itt van elfojtva, hogy kicsi a venturija, ha ráteszel a tök széria motorra két 36-os webert azonnak +7-8 lóerő, ami nem kevés. ...és forog a motor, mintha kicserélték volna. És ekkor még lehet alapjáratot is szépre csinálni 1.6-os motornál is.

A 30-as venturi az jó. Nekem a DCNF karbihoz, ehhez a tengelyhez 27-es venturit javasoltak. Neked forgósabb lesz a motor a W120-assal (a scat C25-ös kb a W100-asnak felel meg), a 30-as venturival fog szólni.

Szerintem.



egyenlöre hagyom!aztán makd meglátom h egyáltalán milyen lesz vele menyire lehet állitani stb....
bejáratni ugy is szimpla karbival fogom!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5927 Dátum: 2006 Augusztus 11, 15:38:07 »

egy buta kérdés: akkor a dugattyúkiállás az ,hogy mennyi hely van még a dugattyú és a hengerfej síkja között felső holtponton?

A dugattyúkiállás a henger legfelső pereme és a dugattyú teteje közötti távolság. Amikor azt mondják, hogy a dugattyúkiállás 1.5 mm az valójában - (mínusz)1.5, mert mélyebben van. De a bogár motornál csak mélyebben lehet, itt nem szokták ezt hangsúlyozni.

Kétütemű versenymotoroknál szokott lenni pozitív, akkor a dugattyú teteje kiemelkedhet a hengerből valamennyire.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5926 Dátum: 2006 Augusztus 11, 15:34:17 »

30as

Az teljesen jó. Neked csak 1.6-os a motorod, nem? Hiába van benne a w120-as tengely a 30-as venturi az elég nagy. Gondolj bele, gyárilag a typ3-as dupla karburátoros volt 24-es venturival, ez volt a legnagyobb. Azért variálnak állandóan a venturik méretével, mert ha nagy, akkor alapjáraton a légsebesség kicsi és rossz a porlasztás, a szénhidrogén kibocsátás meg magas lesz. Ezért csökkentik, hogy jobb legyen a porlasztás, de akkor meg fordulaton nem jó. Az összes typ1-typ4 motor itt van elfojtva, hogy kicsi a venturija, ha ráteszel a tök széria motorra két 36-os webert azonnak +7-8 lóerő, ami nem kevés. ...és forog a motor, mintha kicserélték volna. És ekkor még lehet alapjáratot is szépre csinálni 1.6-os motornál is.

A 30-as venturi az jó. Nekem a DCNF karbihoz, ehhez a tengelyhez 27-es venturit javasoltak. Neked forgósabb lesz a motor a W120-assal (a scat C25-ös kb a W100-asnak felel meg), a 30-as venturival fog szólni.

Szerintem.



Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #5925 Dátum: 2006 Augusztus 11, 15:28:14 »

 Cheesy

jol elbeszelgettetek itt ma  Cool kar hogy nem igazan ertettem a dolgokat

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #5924 Dátum: 2006 Augusztus 11, 15:27:02 »

Itt mértem a dugattyúkiállást, egy csapszeggel szorítottam le a hengert. A sima mérés 1.9-volt és 0.5 -öt rányomott az, hogy lehúztam, beült a henger a helyére.

egy buta kérdés: akkor a dugattyúkiállás az ,hogy mennyi hely van még a dugattyú és a hengerfej síkja között felső holtponton?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5923 Dátum: 2006 Augusztus 11, 15:22:50 »

30as
és csak 26 v28as valo bele

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5922 Dátum: 2006 Augusztus 11, 15:22:20 »

mekkora venturi van benne?
30as

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5921 Dátum: 2006 Augusztus 11, 15:16:07 »

weber már van bár nagyobb ra cserélném40esre
bár néztem a 40es gyári adtait és nekem a a 36osba kibaszott nahyok a gyorsitok,föfuvoka,venturi minden

mekkora venturi van benne?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5920 Dátum: 2006 Augusztus 11, 15:07:29 »


Én olyat adtam el. Az egy határeset tengely utcára. Ráadásul ahhoz kell lökettérfogat (1700+) és dupla weber is...mert forgós lesz a motor tőle.
weber már van bár nagyobb ra cserélném40esre
bár néztem a 40es gyári adtait és nekem a a 36osba kibaszott nahyok a gyorsitok,föfuvoka,venturi minden

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5919 Dátum: 2006 Augusztus 11, 15:04:40 »

w120as rendeltem


Én olyat adtam el. Az egy határeset tengely utcára. Ráadásul ahhoz kell lökettérfogat (1700+) és dupla weber is...mert forgós lesz a motor tőle.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5918 Dátum: 2006 Augusztus 11, 15:02:47 »




Nekem egy Scat C25-ös van, ez 275 fokos, utcai tengely 1600-1776-ig ajánlják.

Ez az Engle W100-asnak felel meg.

Inkább legyen eggyel gyengébb, mint eggyel hegyesebb, a nyomatékosabbal nem szívhatsz...

w120as rendeltem

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5917 Dátum: 2006 Augusztus 11, 15:00:45 »

neked a scat tengely hány fokos?




Nekem egy Scat C25-ös van, ez 275 fokos, utcai tengely 1600-1776-ig ajánlják.

Ez az Engle W100-asnak felel meg.

Inkább legyen eggyel gyengébb, mint eggyel hegyesebb, a nyomatékosabbal nem szívhatsz...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #5916 Dátum: 2006 Augusztus 11, 14:57:00 »

Zöldkártya vizsgálaton akkor is kell fizetni, ha nem fellel meg az autó?  Huh

ha hivatalosan csinálja műhely akkor kéne rontottért is , de általában ugy csinálja mindegyik hogy csinál egy próba mérést és ha jó akkor méri le élesbe mert nem akar ügyfelet veszíteni egy se...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5915 Dátum: 2006 Augusztus 11, 14:48:52 »

Huha, van tengelyhőfokmérője is a Stuntnak? A szentségit :-)
Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #5914 Dátum: 2006 Augusztus 11, 14:47:45 »

neked a scat tengely hány fokos?

Huha, van tengelyhőfokmérője is a Stuntnak? A szentségit :-)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5913 Dátum: 2006 Augusztus 11, 14:45:09 »


Az empi oil sump-on van egy felöntés a hátulján, ahol vastagabb az anyag, oda kell befúrni. Ott van.
neked a scat tengely hány fokos?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5912 Dátum: 2006 Augusztus 11, 14:43:49 »

Idéző jel volt!! Smiley

A hőmérőd (jeladó) hol van becsavarva?


Az empi oil sump-on van egy felöntés a hátulján, ahol vastagabb az anyag, oda kell befúrni. Ott van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #5911 Dátum: 2006 Augusztus 11, 14:41:37 »


Azért ez nem olyan hideg. Viszonylag nagy tömegben van jelen ott, ahol a mérő van, a motorban, a kenési helyeken rendben lehet a hőfok.
70 fokos olaj nem hideg azért.

Idéző jel volt!! Smiley

A hőmérőd (jeladó) hol van becsavarva?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5910 Dátum: 2006 Augusztus 11, 14:40:59 »

ezen és is filoztam de nekem az ültetés miatt félö h leszakitom!
az egyik barátomnak is igy van neki is max 90fok volt eddig!


ja, én is odavertem már, pedig neked jobban ül a bogár.   Wink Ócsa és az M5 között a nyomvájús úton. Olyat szólt, hogy azt hittem besz*rok az autóban. Az olajleengedő fedél pereme kapott, el is görbült.  Embarrassed

Ha megint tennék fel, akkor a laposabb, szélesebbet tenném fel. Az jobban is hűt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5909 Dátum: 2006 Augusztus 11, 14:38:23 »

Az nem gond, hogy olyan "hideg" az olaj???


Azért ez nem olyan hideg. Viszonylag nagy tömegben van jelen ott, ahol a mérő van, a motorban, a kenési helyeken rendben lehet a hőfok.
70 fokos olaj nem hideg azért.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5908 Dátum: 2006 Augusztus 11, 14:38:03 »


Nekem van egy 1.5 literes kiegészítő karter (empi) fent ami bordás és közte és a motor között is átjár a levegő. 80 fokig nem igazán megy fel az olajhőmérséklet még városban sem, autópályán meg visszahűl 60-70 fok magasságába.

Először azt hizttem, hogy rossz a hőmérő, aztán kiderült, hogy mégsem. Nem egy akut probléma a motorolaj túlmelegedése...
ezen és is filoztam de nekem az ültetés miatt félö h leszakitom!
az egyik barátomnak is igy van neki is max 90fok volt eddig!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #5907 Dátum: 2006 Augusztus 11, 14:36:41 »


Nekem van egy 1.5 literes kiegészítő karter (empi) fent ami bordás és közte és a motor között is átjár a levegő. 80 fokig nem igazán megy fel az olajhőmérséklet még városban sem, autópályán meg visszahűl 60-70 fok magasságába.

Először azt hizttem, hogy rossz a hőmérő, aztán kiderült, hogy mégsem. Nem egy akut probléma a motorolaj túlmelegedése...

Az nem gond, hogy olyan "hideg" az olaj???
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5906 Dátum: 2006 Augusztus 11, 14:35:30 »

ja amit elfelejtettem emliteni h a hutö(nagy olaj) átlesz rakva a t2kocka (cu) gyári hutöje egy kis átalakitásal 2bordával több van benne!


Nekem van egy 1.5 literes kiegészítő karter (empi) fent ami bordás és közte és a motor között is átjár a levegő. 80 fokig nem igazán megy fel az olajhőmérséklet még városban sem, autópályán meg visszahűl 60-70 fok magasságába.

Először azt hizttem, hogy rossz a hőmérő, aztán kiderült, hogy mégsem. Nem egy akut probléma a motorolaj túlmelegedése...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5905 Dátum: 2006 Augusztus 11, 14:31:26 »

ja amit elfelejtettem emliteni h a hutö(nagy olaj) átlesz rakva a t2kocka (cu) gyári hutöje egy kis átalakitásal 2bordával több van benne!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #5904 Dátum: 2006 Augusztus 11, 14:30:28 »

Elvileg nem.

Újabban úgy tudom, hogy igen... az új szabályozás szerint van x idő, ami alatt kell produkálni a megfelelő értéket, mert, ha nem akkor a program lezár és fizetni kell... Én így tudom.... Bár biztos vannak "jobb" helyek, ahol ez nem gond...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #5903 Dátum: 2006 Augusztus 11, 14:26:09 »

Zöldkártya vizsgálaton akkor is kell fizetni, ha nem fellel meg az autó?  Huh

Vidd ismerőshöz!!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5902 Dátum: 2006 Augusztus 11, 14:25:59 »

Zöldkártya vizsgálaton akkor is kell fizetni, ha nem fellel meg az autó?  Huh

Elvileg nem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5901 Dátum: 2006 Augusztus 11, 14:25:19 »

Zöldkártya vizsgálaton akkor is kell fizetni, ha nem fellel meg az autó?  Huh

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5900 Dátum: 2006 Augusztus 11, 14:02:23 »

Ez a felhős kép kurvajóóó.

Nesze, egy másik.  Wink

[melléklet törölve a rendszer által]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #5899 Dátum: 2006 Augusztus 11, 14:01:42 »


Ez az autó nem fog havat látni soha. (legalábbis amíg nálam van.)

Tudom, hogy beteg vagyok, de amióta megvettem majdnem 10e km-t mentem vele, de egyszer sem ment esőben és egyszer mostam le vízzel.

Most le akarom kezelni belülről a hátsó sárvédőket is és meg kell gőzborotvázzam, már előre félek...  Wink

Én is valami hasonlót akarok az enyémmel, remélem nem fogja ismerni a havat!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5898 Dátum: 2006 Augusztus 11, 13:55:56 »

Szerintem optimális az ültetés, nem reül és télen sem nézik hótolónak.

Jó!

Ez a fekete Pedrini szerintem még pluszba jól áll a babakék autónak. Van egy haver, akinek rózsaszínű a bogara (apjáé) és tett rá fekete felniket nagyon jól áll! Nagybányán lebarbizták az autót! Smiley


Ez az autó nem fog havat látni soha. (legalábbis amíg nálam van.)

Tudom, hogy beteg vagyok, de amióta megvettem majdnem 10e km-t mentem vele, de egyszer sem ment esőben és egyszer mostam le vízzel.

Most le akarom kezelni belülről a hátsó sárvédőket is és meg kell gőzborotvázzam, már előre félek...  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #5897 Dátum: 2006 Augusztus 11, 13:51:31 »

Nem annyira látszik a képen de mellette állva jól látható, 8 cm-rel van lentebb az eleje és 2 cm-t lejjebb ment a hátulja is.

Ez elég jelentős, egy bogár tengelycsonk kb. 6 cm-t ültet

Ez a felhős kép kurvajóóó.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #5896 Dátum: 2006 Augusztus 11, 13:50:13 »

Nem annyira látszik a képen de mellette állva jól látható, 8 cm-rel van lentebb az eleje és 2 cm-t lejjebb ment a hátulja is.

Ez elég jelentős, egy bogár tengelycsonk kb. 6 cm-t ültet

Szerintem optimális az ültetés, nem repül és télen sem nézik hótolónak.

Jó!

Ez a fekete Pedrini szerintem még pluszba jól áll a babakék autónak. Van egy haver, akinek rózsaszínű a bogara (apjáé) és tett rá fekete felniket nagyon jól áll! Nagybányán lebarbizták az autót! Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 11, 13:54:29 írta Bill »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5895 Dátum: 2006 Augusztus 11, 13:47:22 »

Ültetés után.

Nem annyira látszik a képen de mellette állva jól látható, 8 cm-rel van lentebb az eleje és 2 cm-t lejjebb ment a hátulja is.

Ez elég jelentős, egy bogár tengelycsonk kb. 6 cm-t ültet

[melléklet törölve a rendszer által]
« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 11, 13:49:57 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5894 Dátum: 2006 Augusztus 11, 13:45:31 »

Ültetés után.

[melléklet törölve a rendszer által]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5893 Dátum: 2006 Augusztus 11, 13:43:47 »

Ültetés előtt.

[melléklet törölve a rendszer által]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5892 Dátum: 2006 Augusztus 11, 13:38:12 »

Te ültettél a gépen?

Igen. Elöl kellett csak két ricnit, mert hátul eléggé ült. Így nekem már elég és még rugózik is jól. És kapott 4 piros koni-t.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 1863 1864 1865 1866 1867 [1868] 1869 1870 1871 1872 1873 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.103 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.