www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 17:04:26

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1862 1863 1864 1865 1866 [1867] 1868 1869 1870 1871 1872 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13269472 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5958 Dátum: 2006 Augusztus 11, 20:02:40 »

Írtad, hogy holnap mész. Cool
Akkor meg mi pánik van?He?
Pont akartam írni az én verziómat mikor láttam, hogy már megkaptad . Cheesy

jóvanna, gondoltam, hogy igyexel, de egy gömbölűszélvédősnek ne higyj sosem, ez örök szabály :-))
hogy áll a talyigád?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #5957 Dátum: 2006 Augusztus 11, 19:45:27 »

megvártad, míg más beidézi, oszt itt hinted az igét.
hüje gömbölűszélvédős 

:-))

Írtad, hogy holnap mész. Cool
Akkor meg mi pánik van?He?
Pont akartam írni az én verziómat mikor láttam, hogy már megkaptad . Cheesy
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5956 Dátum: 2006 Augusztus 11, 19:31:21 »

Na, így már más.  Grin
Typ beidézte.
Egyebet nem tuok mondani, kérem kacccsojjjaki.

megvártad, míg más beidézi, oszt itt hinted az igét.
hüje gömbölűszélvédős 

:-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5955 Dátum: 2006 Augusztus 11, 19:30:04 »

én ennyit eltettem, de az adott helyen megleled a többit is:

"Idézet innen: ESZ  Vasárnap, Július 30, 2006, 21:09:39
Body 320 Zinc-Fill 3250 pénz egy ilyen konzerv, meg hozzá kel edző is 2.5 deci az 1000ft körül van 4:1 keverési arányal, nekem nagyon bejött semmi más alapozót nem használok,

Idézet innen: homs  Vasárnap, Július 30, 2006, 21:16:30
Mint említve volt, Tiszakorr v nálunk Győrlakk. Márkaboltokban, de itt Győrben pl. minden tisztességesebb festékboltban van. V kérdezd Gumibogit, Ő Bp-n vett, mikor én nem vittem... 

Idézet innen: 1303LS  Vasárnap, Július 30, 2006, 21:25:45
Most olvasgatom hogy rozsdállik a golfod.
Na akkor ajánlom a supralux féle konvert nevezetű alapozót.
Beszéltem egy würthös emberrel aki azt mondta hogy az ő jóval drágább ilyen hatálmechanizmussal dolgozó anyaguk (valaki itt egy minit kenegetett azzal) csont ugyanaz mint a supraluxé.Egy doboz 2000Ft körül van.Würthöt még nem láttam nem is tudom mennyi.
Ja és supraluxost kapsz minden jobb háztartásiban.Ne ilyedj meg hogy vízbázisú.Kivárt száradási idővel tökéletes."

uram, ön egy úr 



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #5954 Dátum: 2006 Augusztus 11, 18:52:59 »

jó rendben:

hülye buzik,
írjátok le még egyszer, hogy milyen passziválót meg alapozót ajánlotok. 

Na, így már más.  Grin

Typ beidézte.

Egyebet nem tuok mondani, kérem kacccsojjjaki.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #5953 Dátum: 2006 Augusztus 11, 18:45:59 »

jó rendben:

hülye buzik,
írjátok le még egyszer, hogy milyen passziválót meg alapozót ajánlotok. 
én ennyit eltettem, de az adott helyen megleled a többit is:

"Idézet innen: ESZ  Vasárnap, Július 30, 2006, 21:09:39
Body 320 Zinc-Fill 3250 pénz egy ilyen konzerv, meg hozzá kel edző is 2.5 deci az 1000ft körül van 4:1 keverési arányal, nekem nagyon bejött semmi más alapozót nem használok,

Idézet innen: homs  Vasárnap, Július 30, 2006, 21:16:30
Mint említve volt, Tiszakorr v nálunk Győrlakk. Márkaboltokban, de itt Győrben pl. minden tisztességesebb festékboltban van. V kérdezd Gumibogit, Ő Bp-n vett, mikor én nem vittem... 

Idézet innen: 1303LS  Vasárnap, Július 30, 2006, 21:25:45
Most olvasgatom hogy rozsdállik a golfod.
Na akkor ajánlom a supralux féle konvert nevezetű alapozót.
Beszéltem egy würthös emberrel aki azt mondta hogy az ő jóval drágább ilyen hatálmechanizmussal dolgozó anyaguk (valaki itt egy minit kenegetett azzal) csont ugyanaz mint a supraluxé.Egy doboz 2000Ft körül van.Würthöt még nem láttam nem is tudom mennyi.
Ja és supraluxost kapsz minden jobb háztartásiban.Ne ilyedj meg hogy vízbázisú.Kivárt száradási idővel tökéletes."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5952 Dátum: 2006 Augusztus 11, 18:42:08 »

Ja ilyenkor cuncifülek miiiii?
Máskor meg buzik.
Olvass vissza vagy használd a kereső, ha szar a kereső akkor csináld meg.
Moderátor, na.

jó rendben:

hülye buzik,
írjátok le még egyszer, hogy milyen passziválót meg alapozót ajánlotok. 



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #5951 Dátum: 2006 Augusztus 11, 18:39:13 »

cuncifülek.
holnap megyek a föstékbótba, lécci írjátok le még egyszer, hogy milyen passziválót meg alapozót vegyek.

vagy jó a sima ro55 + tiszakorr ?

Ja ilyenkor cuncifülek miiiii?
Máskor meg buzik.
Olvass vissza vagy használd a kereső, ha szar a kereső akkor csináld meg.
Moderátor, na.
1303LS
« Hozzászólás #5950 Dátum: 2006 Augusztus 11, 18:37:54 »

Én meg a kuplungkart feszítő rugóval szopok ami a kiemelővillát húzza vissza alaphelyzetbe és tartja feszesen a bowdent.Nem jön le a tengelyről a kar, emiatt nem tudom kicserélni a rugót és visszarakni a motort.
Kezd kicsit elegem lenni a folyamatos szopásból.

Valaki már a múltkor problémázott ezen.
Simán lejön a rugó anélkül, hogy levennéd a kart.
Kettőt is szedtem le a napokban.
Főleg hogy kint van a motorod.
Na kifelé és addíg be ne gyere amig kész nincs.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5949 Dátum: 2006 Augusztus 11, 18:11:16 »

cuncifülek.
holnap megyek a föstékbótba, lécci írjátok le még egyszer, hogy milyen passziválót meg alapozót vegyek.

vagy jó a sima ro55 + tiszakorr ?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
szeda_1970
« Hozzászólás #5948 Dátum: 2006 Augusztus 11, 17:45:22 »

Engem az ilyen nem rettent el.Bénák és kész.Mindent lehet de csak ésszel.
Engem még motorral sem sikerült az autós társadalomnak felborítania pedig lassan 40.000-et mentem két keréken és eddig négy motoron...


egy kis elrettentés a száguldozóknak (sajnos én is szeretek gyorsan menni...)
http://vwparkingonly.skynetblogs.be/
szeda_1970
« Hozzászólás #5947 Dátum: 2006 Augusztus 11, 17:39:14 »

Én meg a kuplungkart feszítő rugóval szopok ami a kiemelővillát húzza vissza alaphelyzetbe és tartja feszesen a bowdent.Nem jön le a tengelyről a kar, emiatt nem tudom kicserélni a rugót és visszarakni a motort.
Kezd kicsit elegem lenni a folyamatos szopásból.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #5946 Dátum: 2006 Augusztus 11, 17:37:23 »

egy kis elrettentés a száguldozóknak (sajnos én is szeretek gyorsan menni...)
http://vwparkingonly.skynetblogs.be/

1963 VW1200 DeLuxe
1303LS
« Hozzászólás #5945 Dátum: 2006 Augusztus 11, 16:39:50 »

Nesze, egy másik.  Wink

Ez egy erős vakus derítéssel lett volna igazi.
Máramennyire a melóhelyi kopott monitoromon meg tudom ítélni.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5944 Dátum: 2006 Augusztus 11, 16:17:48 »


enyém. de az.


0.23-as CO?    Huh

Az nagyon kevés. 1.5 alá nem tenném.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #5943 Dátum: 2006 Augusztus 11, 16:15:21 »

és tömeggyártáson kívül áttervezve 1.2-es motorra 30as karbihoz kb mibe kerülne?


6000 körül, 10 fölött 4600. +-  1-2 száz. na most megyek, már néz a barátnőm nagyon. papucs vagyok basszameg Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #5942 Dátum: 2006 Augusztus 11, 16:14:14 »

az van ,hogy elnyaraltam a pénzem Smiley

meeeeeeeeeeelyen egyutterzek  Tongue

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #5941 Dátum: 2006 Augusztus 11, 16:12:32 »

az van ,hogy elnyaraltam a pénzem Smiley
és tömeggyártáson kívül áttervezve 1.2-es motorra 30as karbihoz kb mibe kerülne?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #5940 Dátum: 2006 Augusztus 11, 16:10:22 »

és most azzal mi van? tömeggyártás?

az van ,hogy elnyaraltam a pénzem Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #5939 Dátum: 2006 Augusztus 11, 16:10:05 »

Az "okosságodról" már olvastam itt...
Engem inkább az lepett meg, ami a képen volt:  a CH gyári adata... Most néztem az enyémet, azon ugyanez az adat: 600 ppm...


emlékszem, sokáig keresték a gyári adatokat a számítógépben Smiley aztán lehet, behazudtak valamit.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #5938 Dátum: 2006 Augusztus 11, 16:07:49 »


bizony. kb a határérték szokott lenni. erre való az okosság a kocsimban Smiley meg a fogyasztást is visszavette 8-10 % al.
és most azzal mi van? tömeggyártás?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #5937 Dátum: 2006 Augusztus 11, 16:07:17 »


bizony. kb a határérték szokott lenni. erre való az okosság a kocsimban Smiley meg a fogyasztást is visszavette 8-10 % al.

Az "okosságodról" már olvastam itt...
Engem inkább az lepett meg, ami a képen volt:  a CH gyári adata... Most néztem az enyémet, azon ugyanez az adat: 600 ppm...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #5936 Dátum: 2006 Augusztus 11, 16:03:34 »

Csak a CH gyári értéke miatt kérdeztem, mert én úgy tudtam, hogy az magasabb (talán 1000, ha jól emlékszem.....)


bizony. kb a határérték szokott lenni. erre való az okosság a kocsimban Smiley meg a fogyasztást is visszavette 8-10 % al.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #5935 Dátum: 2006 Augusztus 11, 16:02:19 »


enyém. de az.

Csak a CH gyári értéke miatt kérdeztem, mert én úgy tudtam, hogy az magasabb (talán 1000, ha jól emlékszem.....)

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #5934 Dátum: 2006 Augusztus 11, 15:59:39 »

És ez milyen kocsié? Mert gondolom, nem Bogár....


enyém. de az.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #5933 Dátum: 2006 Augusztus 11, 15:56:48 »

ja amit elfelejtettem emliteni h a hutö(nagy olaj) átlesz rakva a t2kocka (cu) gyári hutöje egy kis átalakitásal 2bordával több van benne!

El fog férni gond nélkül? Én ahogy néztem a burkolat az olajhűtő mögött lehet hogy eléri a zajszigetelőt.

'81 Hecho en México
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #5932 Dátum: 2006 Augusztus 11, 15:51:53 »

ezt figyeld !

http://img.tar.hu/mmakoska/img/24766833.jpg#3

mondjuk NOx lehet nagyobb ezért a kelleténél, de azt nem mérték,ugyhogy nem tudom.

És ez milyen kocsié? Mert gondolom, nem Bogár....

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #5931 Dátum: 2006 Augusztus 11, 15:49:45 »

Zöldkártya vizsgálaton akkor is kell fizetni, ha nem fellel meg az autó?  Huh

ezt figyeld !

http://img.tar.hu/mmakoska/img/24766833.jpg#3

mondjuk NOx lehet nagyobb ezért a kelleténél, de azt nem mérték,ugyhogy nem tudom.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #5930 Dátum: 2006 Augusztus 11, 15:45:15 »

baszki, kirohadt az akksi oldalán hátul a padlólemez. 1,5 éve lett ott megcsináltatva.... de jó.

és nem mozdul a 3as henegrben a gyertya. remélem nem szarik be a pont az az elkövetkező 1 hétben, most akarok szlovákiába menni vele.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #5929 Dátum: 2006 Augusztus 11, 15:43:16 »

A dugattyúkiállás a henger legfelső pereme és a dugattyú teteje közötti távolság. Amikor azt mondják, hogy a dugattyúkiállás 1.5 mm az valójában - (mínusz)1.5, mert mélyebben van. De a bogár motornál csak mélyebben lehet, itt nem szokták ezt hangsúlyozni.

Kétütemű versenymotoroknál szokott lenni pozitív, akkor a dugattyú teteje kiemelkedhet a hengerből valamennyire.

ok, kösz, közben rájöttem,hoyg a henger belelóg valamennyire a hengerfejbe, de erre gondoltam Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5928 Dátum: 2006 Augusztus 11, 15:39:43 »

Az teljesen jó. Neked csak 1.6-os a motorod, nem? Hiába van benne a w120-as tengely a 30-as venturi az elég nagy. Gondolj bele, gyárilag a typ3-as dupla karburátoros volt 24-es venturival, ez volt a legnagyobb. Azért variálnak állandóan a venturik méretével, mert ha nagy, akkor alapjáraton a légsebesség kicsi és rossz a porlasztás, a szénhidrogén kibocsátás meg magas lesz. Ezért csökkentik, hogy jobb legyen a porlasztás, de akkor meg fordulaton nem jó. Az összes typ1-typ4 motor itt van elfojtva, hogy kicsi a venturija, ha ráteszel a tök széria motorra két 36-os webert azonnak +7-8 lóerő, ami nem kevés. ...és forog a motor, mintha kicserélték volna. És ekkor még lehet alapjáratot is szépre csinálni 1.6-os motornál is.

A 30-as venturi az jó. Nekem a DCNF karbihoz, ehhez a tengelyhez 27-es venturit javasoltak. Neked forgósabb lesz a motor a W120-assal (a scat C25-ös kb a W100-asnak felel meg), a 30-as venturival fog szólni.

Szerintem.



egyenlöre hagyom!aztán makd meglátom h egyáltalán milyen lesz vele menyire lehet állitani stb....
bejáratni ugy is szimpla karbival fogom!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5927 Dátum: 2006 Augusztus 11, 15:38:07 »

egy buta kérdés: akkor a dugattyúkiállás az ,hogy mennyi hely van még a dugattyú és a hengerfej síkja között felső holtponton?

A dugattyúkiállás a henger legfelső pereme és a dugattyú teteje közötti távolság. Amikor azt mondják, hogy a dugattyúkiállás 1.5 mm az valójában - (mínusz)1.5, mert mélyebben van. De a bogár motornál csak mélyebben lehet, itt nem szokták ezt hangsúlyozni.

Kétütemű versenymotoroknál szokott lenni pozitív, akkor a dugattyú teteje kiemelkedhet a hengerből valamennyire.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5926 Dátum: 2006 Augusztus 11, 15:34:17 »

30as

Az teljesen jó. Neked csak 1.6-os a motorod, nem? Hiába van benne a w120-as tengely a 30-as venturi az elég nagy. Gondolj bele, gyárilag a typ3-as dupla karburátoros volt 24-es venturival, ez volt a legnagyobb. Azért variálnak állandóan a venturik méretével, mert ha nagy, akkor alapjáraton a légsebesség kicsi és rossz a porlasztás, a szénhidrogén kibocsátás meg magas lesz. Ezért csökkentik, hogy jobb legyen a porlasztás, de akkor meg fordulaton nem jó. Az összes typ1-typ4 motor itt van elfojtva, hogy kicsi a venturija, ha ráteszel a tök széria motorra két 36-os webert azonnak +7-8 lóerő, ami nem kevés. ...és forog a motor, mintha kicserélték volna. És ekkor még lehet alapjáratot is szépre csinálni 1.6-os motornál is.

A 30-as venturi az jó. Nekem a DCNF karbihoz, ehhez a tengelyhez 27-es venturit javasoltak. Neked forgósabb lesz a motor a W120-assal (a scat C25-ös kb a W100-asnak felel meg), a 30-as venturival fog szólni.

Szerintem.



Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #5925 Dátum: 2006 Augusztus 11, 15:28:14 »

 Cheesy

jol elbeszelgettetek itt ma  Cool kar hogy nem igazan ertettem a dolgokat

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #5924 Dátum: 2006 Augusztus 11, 15:27:02 »

Itt mértem a dugattyúkiállást, egy csapszeggel szorítottam le a hengert. A sima mérés 1.9-volt és 0.5 -öt rányomott az, hogy lehúztam, beült a henger a helyére.

egy buta kérdés: akkor a dugattyúkiállás az ,hogy mennyi hely van még a dugattyú és a hengerfej síkja között felső holtponton?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5923 Dátum: 2006 Augusztus 11, 15:22:50 »

30as
és csak 26 v28as valo bele

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5922 Dátum: 2006 Augusztus 11, 15:22:20 »

mekkora venturi van benne?
30as

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5921 Dátum: 2006 Augusztus 11, 15:16:07 »

weber már van bár nagyobb ra cserélném40esre
bár néztem a 40es gyári adtait és nekem a a 36osba kibaszott nahyok a gyorsitok,föfuvoka,venturi minden

mekkora venturi van benne?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5920 Dátum: 2006 Augusztus 11, 15:07:29 »


Én olyat adtam el. Az egy határeset tengely utcára. Ráadásul ahhoz kell lökettérfogat (1700+) és dupla weber is...mert forgós lesz a motor tőle.
weber már van bár nagyobb ra cserélném40esre
bár néztem a 40es gyári adtait és nekem a a 36osba kibaszott nahyok a gyorsitok,föfuvoka,venturi minden

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5919 Dátum: 2006 Augusztus 11, 15:04:40 »

w120as rendeltem


Én olyat adtam el. Az egy határeset tengely utcára. Ráadásul ahhoz kell lökettérfogat (1700+) és dupla weber is...mert forgós lesz a motor tőle.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 1862 1863 1864 1865 1866 [1867] 1868 1869 1870 1871 1872 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.131 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.