www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 01:41:13

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 224 225 226 227 228 [229] 230 231 232 233 234 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13221076 alkalommal)
Lazlow
« Hozzászólás #71475 Dátum: 2014 április 23, 17:47:03 »


Lesznek képek.Wink
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #71474 Dátum: 2014 április 23, 17:07:37 »

Egyetertek! Mar a lenti leirast is tervezem belerakni a tudasbazisba, a kepek tovabbi segitseget jelentenenek a jovoben!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #71473 Dátum: 2014 április 23, 17:04:35 »

Ok. Köszönöm! SmileySmiley


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Lazlow
« Hozzászólás #71472 Dátum: 2014 április 23, 16:51:59 »

Ok. Köszönöm! SmileySmiley

ok, akkor ha úgyis megyek, akkor viszek.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71471 Dátum: 2014 április 23, 16:51:23 »

Igen, kellene! SmileySmiley

ok, akkor ha már úgyis megyek Hozzád, akkor viszek.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Lazlow
« Hozzászólás #71470 Dátum: 2014 április 23, 16:50:20 »

Igen, kellene! SmileySmiley

van csiszolóporom, ha kell.  Wink
Lazlow
« Hozzászólás #71469 Dátum: 2014 április 23, 16:50:00 »

Köszönöm! SmileySmiley

Mocitartó állványom van, de Bogárhoz való felfogatóm nincs. Külön lehet ezt kapni? Minden más szerszámom megvan a "művelethez".Smiley  Pontosabban van egy felfogatóm, 4 karos. De csak kettő tudja fogni a motort. Az elég? Abból kiindulva, hogy a Bogárhoz való is csak két csavarnál fogja a komplett motort, hogy le lehessen szedni a lendkereket.

Fém a fémen tömít. Ugyanúgy kell becsiszolni a hengert a hengerfejbe, mint a szelepeket: Csiszolópor olajjal összekeverve, vagy csiszoló paszta az érinthező felületekre, aztán jobbra-balra megforgatod a hengert a hengerfejben.

« Utoljára szerkesztve: 2014 április 23, 16:57:21 írta Lazlow »
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71468 Dátum: 2014 április 23, 16:46:18 »

Ismét nagyon köszönöm! SmileySmiley Wink

Minden "lépés" világos, csak ez az egy nem. Hogy érted, hogy "becsiszolni a hengerfejekbe"?

Köszönöm! SmileySmiley

van csiszolóporom, ha kell.  Wink

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71467 Dátum: 2014 április 23, 16:44:19 »

Fém a fémen tömít. Ugyanúgy kell becsiszolni a hengert a hengerfejbe, mint a szelepeket: Csiszolópor olajjal összekeverve, vagy csiszoló paszta az érinthező felületekre, aztán jobbra-balra megforgatod a hengert a hengerfejben.

Ismét nagyon köszönöm! SmileySmiley Wink

Minden "lépés" világos, csak ez az egy nem. Hogy érted, hogy "becsiszolni a hengerfejekbe"?

Köszönöm! SmileySmiley


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71466 Dátum: 2014 április 23, 16:42:03 »

Pl.:

http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2013/04/nedves-szaraz.html

vagy itt az utolsó kép:

http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2014/01/brasilia-minosegi-valtozasok-1.html

Van, hogy nem lesz hibátlan az eredmény, mert nem a kijavított dolgoknál van a hiba, de ez sokszor segít, vagy legalább drasztikusan lecsökkenti az olajfolyást.

Én is azt mondom amit abes:

A motorgenerál a rossz, gyenge motornak kell. Olajfolyást általában meg lehet szüntetni a két blokkfél szétszerelése nélkül. Én ezt csinálnám a helyedben:
(Ez egy 3 délutános meló, ha nincs valami nagy szopás)

-Leszedném a lendkereket, hengerfejeket, hengereket, olajhűtőt, olajpumpát, olajleeresztő fedelet. (Maradna a blokk a tőcsavarokkal és dugókkal)
-A leszedett alkatrészeket egyenként elmosnám, megtisztítanám a tömítés daraboktól.
-A blokkról lekapargatnék minden olajsarat, majd jól átecsetelném brigéciollal, mosó benzinnel. Ismét kapargatnék, ismét ecsetelnék. Végül féktisztítóval leöblíteném az egészet. Én ezt forgatható állványon csinálom és amelyik részt mosom, azt lefele fordítom, hogy ne menjen dzsuva a blokkba a nyílásokon keresztül. Egyébként ha egy kis mosóanyag befolyik, az sem ügy.
-Hengereket becsiszolnám a hengerfejekbe.
-Összeraknám a motort új főtengely szimeringgel, új hengertalp tömítésekkel, új harmonikacsövekkel és o-gyűrűivel, új olajleeresztő tömítéssel, új olajhűtő tömítéssel, új szelepfedél tömítéssel.

A művelet közben ezeket ellenőrizném: Tőcsavarok nem szakadtak-e ki, motor összefogató csavarok nem lazultak-e meg, tömítőfelületek épek?

Ez az esetek nagy részében segít, de mondjuk nem oldja meg, ha valaki a blokkfeleket korábban csavarhúzóval feszegette, vagy ha a oda van a blokk a szíjtárcsa agyánál.



Lazlow
« Hozzászólás #71465 Dátum: 2014 április 23, 16:41:13 »

Ismét nagyon köszönöm! SmileySmiley Wink

Minden "lépés" világos, csak ez az egy nem. Hogy érted, hogy "becsiszolni a hengerfejekbe"?

Köszönöm! SmileySmiley

-Hengereket becsiszolnám a hengerfejekbe.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71464 Dátum: 2014 április 23, 16:36:02 »

Én is azt mondom amit abes:

A motorgenerál a rossz, gyenge motornak kell. Olajfolyást általában meg lehet szüntetni a két blokkfél szétszerelése nélkül. Én ezt csinálnám a helyedben:
(Ez egy 3 délutános meló, ha nincs valami nagy szopás)

-Leszedném a lendkereket, hengerfejeket, hengereket, olajhűtőt, olajpumpát, olajleeresztő fedelet. (Maradna a blokk a tőcsavarokkal és dugókkal)
-A leszedett alkatrészeket egyenként elmosnám, megtisztítanám a tömítés daraboktól.
-A blokkról lekapargatnék minden olajsarat, majd jól átecsetelném brigéciollal, mosó benzinnel. Ismét kapargatnék, ismét ecsetelnék. Végül féktisztítóval leöblíteném az egészet. Én ezt forgatható állványon csinálom és amelyik részt mosom, azt lefele fordítom, hogy ne menjen dzsuva a blokkba a nyílásokon keresztül. Egyébként ha egy kis mosóanyag befolyik, az sem ügy.
-Hengereket becsiszolnám a hengerfejekbe.
-Összeraknám a motort új főtengely szimeringgel, új hengertalp tömítésekkel, új harmonikacsövekkel és o-gyűrűivel, új olajleeresztő tömítéssel, új olajhűtő tömítéssel, új szelepfedél tömítéssel.

A művelet közben ezeket ellenőrizném: Tőcsavarok nem szakadtak-e ki, motor összefogató csavarok nem lazultak-e meg, tömítőfelületek épek?

Ez az esetek nagy részében segít, de mondjuk nem oldja meg, ha valaki a blokkfeleket korábban csavarhúzóval feszegette, vagy ha a oda van a blokk a szíjtárcsa agyánál.


Köszönöm.
Ezt fogom tenni.Wink

Lazlow
« Hozzászólás #71463 Dátum: 2014 április 23, 15:30:13 »

valahogy itt a második körben nem azokat az alkatrészeket sorolod amiket előbb úgy tűnik mégiscsak tudod hogy mire volt marhaság költeni !  Rettenetesen zavar hogy megpróbálsz rendbe hozni egy motort az meg hogy új német gyertyát is vettél bele egyenesen felháborító! Az új olajok miatt pedig  annyira elszégyeltem magam valószínű még ma kireggelek  Roll Eyes

Mire jó ez? De most komolyan! Légyszives írd már le, hogy mi a jó fenét akarsz!! (* 300)
« Utoljára szerkesztve: 2014 április 23, 15:37:18 írta Protheus »
1303LS
« Hozzászólás #71462 Dátum: 2014 április 23, 14:38:42 »

elfelejtettem odaírni hogy centis  Grin
Elméletben vagy gyakorlatban kéred?  Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71461 Dátum: 2014 április 23, 14:06:59 »

Proti hajlítasz nekem egy ilyen kis szemet 1,6-os anyagból?
elfelejtettem odaírni hogy centis  Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71460 Dátum: 2014 április 23, 14:00:52 »

Jo haver vagy, mit iszol, mit kersz ? Grin
Proti hajlítasz nekem egy ilyen kis szemet 1,6-os anyagból?

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #71459 Dátum: 2014 április 23, 13:54:49 »

Jo haver vagy, mit iszol, mit kersz ? Grin
"ászok" Cheesy

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #71458 Dátum: 2014 április 23, 13:50:13 »

igen mert a többiek mind hülyék csak kizárólag az informatikusok az ászok Grin 
Jo haver vagy, mit iszol, mit kersz ? Grin


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71457 Dátum: 2014 április 23, 13:46:32 »

Azok nagyon zsivany gepek, bar jomagam sosem dolgoztam rajtuk, de sok keszulo munkat lattam.
Szerintem tudsz majd segiteni, csak a tobbiek meg azt sem tudjak mirol beszelsz. :-))
igen mert a többiek mind hülyék csak kizárólag az informatikusok az ászok Grin 

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #71456 Dátum: 2014 április 23, 13:36:28 »

Fúró-marómű parasztosan.5tengelyes.okos ügyes,ha a kezelő is az.Csak gondoltam tudok segíteni vmiben esetleg.
Azok nagyon zsivany gepek, bar jomagam sosem dolgoztam rajtuk, de sok keszulo munkat lattam.
Szerintem tudsz majd segiteni, csak a tobbiek meg azt sem tudjak mirol beszelsz. :-))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #71455 Dátum: 2014 április 23, 13:30:34 »

mennyire speckó? a vonalba fúráson kívül nem sok meló van ha meg a blokkfeleket is le kell marni akkor a vezérműtengely helyét is vonalba kell fúrni...  de amég  5-10ezer forintért lehet blokkot venni én nem fogok blokkfelet maratni... Undecided
Fúró-marómű parasztosan.5tengelyes.okos ügyes,ha a kezelő is az.Csak gondoltam tudok segíteni vmiben esetleg.

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71454 Dátum: 2014 április 23, 13:23:43 »

Eleg specko cnc gepen melozok,egyszer megprobalnek vmi ilyesmit.hatha mindenkinek jobb lenne Wink
mennyire speckó? a vonalba fúráson kívül nem sok meló van ha meg a blokkfeleket is le kell marni akkor a vezérműtengely helyét is vonalba kell fúrni...  de amég  5-10ezer forintért lehet blokkot venni én nem fogok blokkfelet maratni... Undecided
a hengerfejen meg legfeljebb a henger felfekvő felületét lehet cnc-zni, nem gondolnám hogy tudunk programot írni ehhez: http://www.youtube.com/watch?v=Hqz8acsscgE

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2014 április 23, 13:28:52 írta tati »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71453 Dátum: 2014 április 23, 13:20:38 »

Csak a kipufogó nem gyári. Mindenből németet vettem. A gyertyák, szíjak, tömítések, olajok az biztos nagy marhaság volt. Sokan ezeket soha nem cserélik...de én vagyok a hülye.
 A szívócső is marhaság volt mert ami rajta volt az közel járt a kilyukadáshoz és rétegesen mállot szét.. A kipuffrendszer is szar volt. Igen, csak marhaságra költöttem.  Undecided

Zavar, hogy megpróbálom rendbehozni a motort és, hogy ehhez segítséget kérek? Gyújtás is szar volt, a kábelek is szarok. 40 éves motor és nem igazán volt hozzá nyúlva...

valahogy itt a második körben nem azokat az alkatrészeket sorolod amiket előbb úgy tűnik mégiscsak tudod hogy mire volt marhaság költeni !  Rettenetesen zavar hogy megpróbálsz rendbe hozni egy motort az meg hogy új német gyertyát is vettél bele egyenesen felháborító! Az új olajok miatt pedig  annyira elszégyeltem magam valószínű még ma kireggelek  Roll Eyes

Nem elérhető lacman
Hozzászólások: 238

« Hozzászólás #71452 Dátum: 2014 április 23, 13:11:45 »

Még sem lehet vele értekezni  Cheesy
Mármint kivel nem lehet??  (Aki a Te jövendőbeli problémádra segítség,az nem ez az öreg...)
Nem elérhető Herbie
Hozzászólások: 162


« Hozzászólás #71451 Dátum: 2014 április 23, 12:45:40 »

Már jó pár éve nem fújolok...Illetve néha sajátot,ha kell...(Ellenben van felénk egy öreg fényűző,aki nemrég egy cimbim T3-as előkészített buszát 45-ért ledudálta metálban...Egy magasra emelt syncro,dupla tetőboxal,nap,mint nap jár vele a srác,megtekinthető közelről is..Smiley

Még sem lehet vele értekezni  Cheesy
Nem elérhető lacman
Hozzászólások: 238

« Hozzászólás #71450 Dátum: 2014 április 23, 12:30:25 »

mert nem is... Tongue vagy csak nekem nem tette.  Tongue
Már jó pár éve nem fújolok...Illetve néha sajátot,ha kell...(Ellenben van felénk egy öreg fényűző,aki nemrég egy cimbim T3-as előkészített buszát 45-ért ledudálta metálban...Egy magasra emelt syncro,dupla tetőboxal,nap,mint nap jár vele a srác,megtekinthető közelről is..Smiley
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #71449 Dátum: 2014 április 23, 12:05:20 »

Szimpla szívós motorom is van.  Grin Az is szar!  Grin Grin Lehet válogatni  Evil Evil Grin
Nekem 8.ti erdeketek h menjen a dolog Cheesy:D

új számom van:20 592 5434
Lazlow
« Hozzászólás #71448 Dátum: 2014 április 23, 12:03:23 »

Barmit megmarok Cheesy

Szimpla szívós motorom is van.  Grin Az is szar!  Grin Grin Lehet válogatni  Evil Evil Grin
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #71447 Dátum: 2014 április 23, 12:02:25 »

Van egy másik duplaszívós mocim. Az is szar.  Grin Ha gondolod... Wink
Barmit megmarok Cheesy

új számom van:20 592 5434
Lazlow
« Hozzászólás #71446 Dátum: 2014 április 23, 12:01:02 »

szerintem jól látod, nekem is kb ilyesmibe került a hengerfej felújítás homokszórással, kipuff szelepek cseréjével.
rég vettem már úgy henger-dugó szettet, de szerintem ma az 1.6os nem 100, inkább 60-70e
amiket meg megvettél azok úgyis kellenek. mondjuk ha német gyártmányú HD-szettet akarsz az lehet hogy 100 fölött van, de egy gyári motorra szerintem felesleges

Köszi. Akkor valami jól rémlett.
Német HD-szetthez nem ragaszkodom.  Grin 
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #71445 Dátum: 2014 április 23, 11:58:02 »

Köszönöm.
Hengerfejek 100/db? Újra gondolsz? Mert én arra gondoltam, hogy csak rendbeszedni a mostaniakat. Vagy az összes duplaszívós hengerfejet utolérő repedés miatt érdemes inkább újat venni? Én valami 25e/db -ra emlékszem, hogy ekörül újítják fel. De lehet, hogy tévesek az emlékek.  Grin
szerintem jól látod, nekem is kb ilyesmibe került a hengerfej felújítás homokszórással, kipuff szelepek cseréjével.
rég vettem már úgy henger-dugó szettet, de szerintem ma az 1.6os nem 100, inkább 60-70e
amiket meg megvettél azok úgyis kellenek. mondjuk ha német gyártmányú HD-szettet akarsz az lehet hogy 100 fölött van, de egy gyári motorra szerintem felesleges
Lazlow
« Hozzászólás #71444 Dátum: 2014 április 23, 11:57:27 »

Eleg specko cnc gepen melozok,egyszer megprobalnek vmi ilyesmit.hatha mindenkinek jobb lenne Wink

Van egy másik duplaszívós mocim. Az is szar.  Grin Ha gondolod... Wink
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #71443 Dátum: 2014 április 23, 11:56:06 »

Eleg specko cnc gepen melozok,egyszer megprobalnek vmi ilyesmit.hatha mindenkinek jobb lenne Wink
Ha lenne itthon duplaszívósom adnám a kezedbe, de csak szimpla van.

Maresz mintha árult volna.
Lazlow
« Hozzászólás #71442 Dátum: 2014 április 23, 11:55:30 »

Első körben megpucolnám a motort és megnézném, hogy honnét jön az olaj.
Utána ráérsz ájuldozni.
Ha lehet megszünteted az olajfolyást, rápakolod az új cuccokat és örülsz, mint majom a farkának.

Enyém is eszi az olajat, de nincs kedvem belevágni a motorfelújításba. Megyek amíg megy a motor utána, majd meglátom.

Köszönöm.
Ezt fogom tenni.Wink
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #71441 Dátum: 2014 április 23, 11:54:11 »

kb ugy számolj hogy a gépmunka 80 tól hengerfejek ha kellenek 100/db henger dugó még 100.400 kiló alsó hangon.
Eleg specko cnc gepen melozok,egyszer megprobalnek vmi ilyesmit.hatha mindenkinek jobb lenne Wink

új számom van:20 592 5434
Lazlow
« Hozzászólás #71440 Dátum: 2014 április 23, 11:52:51 »

kb ugy számolj hogy a gépmunka 80 tól hengerfejek ha kellenek 100/db henger dugó még 100.400 kiló alsó hangon.

Köszönöm.
Hengerfejek 100/db? Újra gondolsz? Mert én arra gondoltam, hogy csak rendbeszedni a mostaniakat. Vagy az összes duplaszívós hengerfejet utolérő repedés miatt érdemes inkább újat venni? Én valami 25e/db -ra emlékszem, hogy ekörül újítják fel. De lehet, hogy tévesek az emlékek.  Grin
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #71439 Dátum: 2014 április 23, 11:52:47 »

help!
Első körben megpucolnám a motort és megnézném, hogy honnét jön az olaj.
Utána ráérsz ájuldozni.
Ha lehet megszünteted az olajfolyást, rápakolod az új cuccokat és örülsz, mint majom a farkának.

Enyém is eszi az olajat, de nincs kedvem belevágni a motorfelújításba. Megyek amíg megy a motor utána, majd meglátom.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #71438 Dátum: 2014 április 23, 11:44:43 »

Csak a kipufogó nem gyári. Mindenből németet vettem. A gyertyák, szíjak, tömítések, olajok az biztos nagy marhaság volt. Sokan ezeket soha nem cserélik...de én vagyok a hülye.
 A szívócső is marhaság volt mert ami rajta volt az közel járt a kilyukadáshoz és rétegesen mállot szét.. A kipuffrendszer is szar volt. Igen, csak marhaságra költöttem.  Undecided

Zavar, hogy megpróbálom rendbehozni a motort és, hogy ehhez segítséget kérek? Gyújtás is szar volt, a kábelek is szarok. 40 éves motor és nem igazán volt hozzá nyúlva...

kb ugy számolj hogy a gépmunka 80 tól hengerfejek ha kellenek 100/db henger dugó még 100.400 kiló alsó hangon.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Lazlow
« Hozzászólás #71437 Dátum: 2014 április 23, 11:40:58 »

én épp nem vagyok motorguru de ezt a kérdést a sok  utángyártott marhaság megvétele előtt kellett volna feltenni Undecided 

Csak a kipufogó nem gyári. Mindenből németet vettem. A gyertyák, szíjak, tömítések, olajok az biztos nagy marhaság volt. Sokan ezeket soha nem cserélik...de én vagyok a hülye.
 A szívócső is marhaság volt mert ami rajta volt az közel járt a kilyukadáshoz és rétegesen mállot szét.. A kipuffrendszer is szar volt. Igen, csak marhaságra költöttem.  Undecided

Zavar, hogy megpróbálom rendbehozni a motort és, hogy ehhez segítséget kérek? Gyújtás is szar volt, a kábelek is szarok. 40 éves motor és nem igazán volt hozzá nyúlva...

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71436 Dátum: 2014 április 23, 11:21:35 »



Motor guruk pls help!

Nagy szopások árán sikerült leszedni a bal alsó lemezt. Körbe vastagon van az olajsár. Elöl, hátul, hengertalpak alatt, harmonika csöveknél, fent az olajhűtő aljánál.

A tapasztalatok szerint ilyenkor jobb egy nagy lélegzet vétel után belefogni egy TELJES generálba? Mert a blokkon kívül mindenből rendeltem újat (új elosztó, új gyújtókábelek, vadi új szívócső, új komplett kipuffrendszer, új tömítések, új szelepfedelek, új ékszíjtárcsák, új kuplung szett...stb)...de akkor még valahogy kiszenvednék pénzt az új csapágyakra, hengerfej felújításra, új HD szettre, gépmunkára(?hakell?) és még arra amit cserélni kell, illetve egy komplett tömítés szettre. Szerintetek ez 200-ból kijön ez a művelet (eddig legalább 150 pénz ment el a cuccokra meg olajokra, szóval ezeken kívül még 200)?

Most ilyen:
<beszúrt kép törölve>

 

én épp nem vagyok motorguru de ezt a kérdést a sok  utángyártott marhaság megvétele előtt kellett volna feltenni Undecided 

Oldalak: 1 ... 224 225 226 227 228 [229] 230 231 232 233 234 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.151 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.