www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 04, 02:30:20

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 224 225 226 227 228 [229] 230 231 232 233 234 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14853607 alkalommal)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #71491 Dátum: 2014 április 24, 07:39:54 »

http://electrocord.hu/doc232/  Sajnos a színeket nem látom. Másik ugyan az. Manapság a végeken jelölik a kábeleket, szerintem csak kézzel lehet festeni a régi fajtákat  Cry


En csak hallomasbol tudom, hogy a Budafoki uton valahol van egy bolt, ahol minden vezeteket meg lehet venni.
Gugli baratom hirtelen ezt a kettot mondja a kornyekre:

http://electrocord.hu/
http://eurokabel.hu/
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #71490 Dátum: 2014 április 24, 07:33:33 »

Kösz a sok okosságot. Akkor már csak azt szeretném tudni, hol lehet ilyen színes vezetékeket venni!
En csak hallomasbol tudom, hogy a Budafoki uton valahol van egy bolt, ahol minden vezeteket meg lehet venni.
Gugli baratom hirtelen ezt a kettot mondja a kornyekre:

http://electrocord.hu/
http://eurokabel.hu/


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #71489 Dátum: 2014 április 24, 07:25:17 »

Kösz a sok okosságot. Akkor már csak azt szeretném tudni, hol lehet ilyen színes vezetékeket venni!

A fontos színek:

Vastag piros: Az mindig az akkumulátoról a direkt plusz (bemenő 12V)
Vastag piros/fehér: Az indító szál ami az önindítóra megy (Indítózáskor kimenő 12V)
Fekete: Az a gyújtás szál (ha gyújtást adsz, akkor kimenő 12V)

A szürkét nem tudom, de az VW-nél mindig a helyzetjelző színe volt, lehet azzal van kapcsolatban.

Zöld-fekete, Fehér-fekete, Zöld-fehér-fekete: index
fekete-piros: féklámpa
barna: test
sárga és a fehér a tompitott és a helyzetjelző
barna-fehér: kürt

Most ezek jutnak eszembe mint alap VW színek.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71488 Dátum: 2014 április 24, 06:10:34 »

A fontos színek:

Vastag piros: Az mindig az akkumulátoról a direkt plusz (bemenő 12V)
Vastag piros/fehér: Az indító szál ami az önindítóra megy (Indítózáskor kimenő 12V)
Fekete: Az a gyújtás szál (ha gyújtást adsz, akkor kimenő 12V)

A szürkét nem tudom, de az VW-nél mindig a helyzetjelző színe volt, lehet azzal van kapcsolatban.

Zöld-fekete, Fehér-fekete, Zöld-fehér-fekete: index
fekete-piros: féklámpa
barna: test
sárga és a fehér a tompitott és a helyzetjelző
barna-fehér: kürt

Most ezek jutnak eszembe mint alap VW színek.

Segítsetek lécci!
Vettem utángyártott gyújtáskapcsolót, de a madzagok más színűek, mint a gyári. Melyik szín, melyik gyárinak felel meg? Piros, feher piros csikkal, szürke, fekete.

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #71487 Dátum: 2014 április 23, 22:01:47 »

fasz tudja.
multiméterrel mérd ki.
gondolom a piros az állandó +, a csíkos piros a kapcsolt +, a fekete a test, a szürke meg nem kell (talán az önindítóé?)
Vagy kapcsolószál ahhoz a reléhez, ami a gyújtással együtt a tompítottat is leveszi.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71486 Dátum: 2014 április 23, 21:56:29 »

Segítsetek lécci!
Vettem utángyártott gyújtáskapcsolót, de a madzagok más színűek, mint a gyári. Melyik szín, melyik gyárinak felel meg? Piros, feher piros csikkal, szürke, fekete.
fasz tudja.
multiméterrel mérd ki.
gondolom a piros az állandó +, a csíkos piros a kapcsolt +, a fekete a test, a szürke meg nem kell (talán az önindítóé?)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71485 Dátum: 2014 április 23, 21:00:13 »

Segítsetek lécci!
Vettem utángyártott gyújtáskapcsolót, de a madzagok más színűek, mint a gyári. Melyik szín, melyik gyárinak felel meg? Piros, feher piros csikkal, szürke, fekete.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71484 Dátum: 2014 április 23, 20:17:35 »

Ezen biztos beindul a fikaáradat, de ettől függetlenül megkérdezem, hátha valaki másnak is tetszik az elképzelés:

Próbálta már valaki esetleg a vékony díszléc helyére a vastagot feltenni?
Csak az oldalsókra gondolok, a csomagtértetőre értelemszerűen nem jó.
Tudom, hogy nem stílustiszta, de nem kifejezetten érdekel ez a része a dolognak.

A helyzet az, hogy a vékony díszlécnél sokkal jobban tetszik a vastag, és ha normálisan feltehető, akkor még a fényezés előtt furnék rá plusz vagy hegesztenék be lyukat.

Ja, és 1952- 1962 között volt a vastag díszléc?
tök egyszerű. Fel kell fúrni 8-as furoval a lyukakat es mehet fel a vastag. De vastag hoz való gumi es bolha is kell

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71483 Dátum: 2014 április 23, 20:02:53 »

Fém a fémen tömít. Ugyanúgy kell becsiszolni a hengert a hengerfejbe, mint a szelepeket: Csiszolópor olajjal összekeverve, vagy csiszoló paszta az érinthező felületekre, aztán jobbra-balra megforgatod a hengert a hengerfejben.


[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71482 Dátum: 2014 április 23, 20:00:40 »

Még nincs, élőben nem is láttam vastagot, csak képen.
Pü-ben küldhetnél egy árat.

..akkor tehát föltehető.
Köszi mindenkinek.

  fel ,nagyobbra kell fúrni a patent furatait.

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #71481 Dátum: 2014 április 23, 19:05:28 »

1966-ban utóljára vastag.A 67-es döntöttlámpásnak már vékonyak.

Van amúgy ilyen díszléckészleted?Nekem van egy eladó garnitúra,és gyári.

Még nincs, élőben nem is láttam vastagot, csak képen.
Pü-ben küldhetnél egy árat.

..akkor tehát föltehető.
Köszi mindenkinek.
« Utoljára szerkesztve: 2014 április 23, 19:07:07 írta Dadan »
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #71480 Dátum: 2014 április 23, 19:02:13 »

Ezen biztos beindul a fikaáradat, de ettől függetlenül megkérdezem, hátha valaki másnak is tetszik az elképzelés:


Az elözö bogaramon simán "megdupláztam" az oldalsó diszléceket,mert nekem igy tetszett! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #71479 Dátum: 2014 április 23, 18:58:06 »

Ezen biztos beindul a fikaáradat, de ettől függetlenül megkérdezem, hátha valaki másnak is tetszik az elképzelés:

Próbálta már valaki esetleg a vékony díszléc helyére a vastagot feltenni?
Csak az oldalsókra gondolok, a csomagtértetőre értelemszerűen nem jó.
Tudom, hogy nem stílustiszta, de nem kifejezetten érdekel ez a része a dolognak.

A helyzet az, hogy a vékony díszlécnél sokkal jobban tetszik a vastag, és ha normálisan feltehető, akkor még a fényezés előtt furnék rá plusz vagy hegesztenék be lyukat.

Ja, és 1952- 1962 között volt a vastag díszléc?
1966-ban utóljára vastag.A 67-es döntöttlámpásnak már vékonyak.

Van amúgy ilyen díszléckészleted?Nekem van egy eladó garnitúra,és gyári.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71478 Dátum: 2014 április 23, 18:55:00 »

Ezen biztos beindul a fikaáradat, de ettől függetlenül megkérdezem, hátha valaki másnak is tetszik az elképzelés:

Próbálta már valaki esetleg a vékony díszléc helyére a vastagot feltenni?
Csak az oldalsókra gondolok, a csomagtértetőre értelemszerűen nem jó.
Tudom, hogy nem stílustiszta, de nem kifejezetten érdekel ez a része a dolognak.

A helyzet az, hogy a vékony díszlécnél sokkal jobban tetszik a vastag, és ha normálisan feltehető, akkor még a fényezés előtt furnék rá plusz vagy hegesztenék be lyukat.

Ja, és 1952- 1962 között volt a vastag díszléc?
nekem így van

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #71477 Dátum: 2014 április 23, 18:53:21 »

Ezen biztos beindul a fikaáradat, de ettől függetlenül megkérdezem, hátha valaki másnak is tetszik az elképzelés:

Próbálta már valaki esetleg a vékony díszléc helyére a vastagot feltenni?
Csak az oldalsókra gondolok, a csomagtértetőre értelemszerűen nem jó.
Tudom, hogy nem stílustiszta, de nem kifejezetten érdekel ez a része a dolognak.

A helyzet az, hogy a vékony díszlécnél sokkal jobban tetszik a vastag, és ha normálisan feltehető, akkor még a fényezés előtt furnék rá plusz vagy hegesztenék be lyukat.

Ja, és 1952- 1962 között volt a vastag díszléc?
Nem elérhető Herbie
Hozzászólások: 162


« Hozzászólás #71476 Dátum: 2014 április 23, 18:16:34 »

Egyetertek! Mar a lenti leirast is tervezem belerakni a tudasbazisba, a kepek tovabbi segitseget jelentenenek a jovoben!

Lazlow
« Hozzászólás #71475 Dátum: 2014 április 23, 17:47:03 »


Lesznek képek.Wink
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #71474 Dátum: 2014 április 23, 17:07:37 »

Egyetertek! Mar a lenti leirast is tervezem belerakni a tudasbazisba, a kepek tovabbi segitseget jelentenenek a jovoben!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #71473 Dátum: 2014 április 23, 17:04:35 »

Ok. Köszönöm! SmileySmiley


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Lazlow
« Hozzászólás #71472 Dátum: 2014 április 23, 16:51:59 »

Ok. Köszönöm! SmileySmiley

ok, akkor ha úgyis megyek, akkor viszek.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71471 Dátum: 2014 április 23, 16:51:23 »

Igen, kellene! SmileySmiley

ok, akkor ha már úgyis megyek Hozzád, akkor viszek.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Lazlow
« Hozzászólás #71470 Dátum: 2014 április 23, 16:50:20 »

Igen, kellene! SmileySmiley

van csiszolóporom, ha kell.  Wink
Lazlow
« Hozzászólás #71469 Dátum: 2014 április 23, 16:50:00 »

Köszönöm! SmileySmiley

Mocitartó állványom van, de Bogárhoz való felfogatóm nincs. Külön lehet ezt kapni? Minden más szerszámom megvan a "művelethez".Smiley  Pontosabban van egy felfogatóm, 4 karos. De csak kettő tudja fogni a motort. Az elég? Abból kiindulva, hogy a Bogárhoz való is csak két csavarnál fogja a komplett motort, hogy le lehessen szedni a lendkereket.

Fém a fémen tömít. Ugyanúgy kell becsiszolni a hengert a hengerfejbe, mint a szelepeket: Csiszolópor olajjal összekeverve, vagy csiszoló paszta az érinthező felületekre, aztán jobbra-balra megforgatod a hengert a hengerfejben.

« Utoljára szerkesztve: 2014 április 23, 16:57:21 írta Lazlow »
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71468 Dátum: 2014 április 23, 16:46:18 »

Ismét nagyon köszönöm! SmileySmiley Wink

Minden "lépés" világos, csak ez az egy nem. Hogy érted, hogy "becsiszolni a hengerfejekbe"?

Köszönöm! SmileySmiley

van csiszolóporom, ha kell.  Wink

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71467 Dátum: 2014 április 23, 16:44:19 »

Fém a fémen tömít. Ugyanúgy kell becsiszolni a hengert a hengerfejbe, mint a szelepeket: Csiszolópor olajjal összekeverve, vagy csiszoló paszta az érinthező felületekre, aztán jobbra-balra megforgatod a hengert a hengerfejben.

Ismét nagyon köszönöm! SmileySmiley Wink

Minden "lépés" világos, csak ez az egy nem. Hogy érted, hogy "becsiszolni a hengerfejekbe"?

Köszönöm! SmileySmiley


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71466 Dátum: 2014 április 23, 16:42:03 »

Pl.:

http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2013/04/nedves-szaraz.html

vagy itt az utolsó kép:

http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2014/01/brasilia-minosegi-valtozasok-1.html

Van, hogy nem lesz hibátlan az eredmény, mert nem a kijavított dolgoknál van a hiba, de ez sokszor segít, vagy legalább drasztikusan lecsökkenti az olajfolyást.

Én is azt mondom amit abes:

A motorgenerál a rossz, gyenge motornak kell. Olajfolyást általában meg lehet szüntetni a két blokkfél szétszerelése nélkül. Én ezt csinálnám a helyedben:
(Ez egy 3 délutános meló, ha nincs valami nagy szopás)

-Leszedném a lendkereket, hengerfejeket, hengereket, olajhűtőt, olajpumpát, olajleeresztő fedelet. (Maradna a blokk a tőcsavarokkal és dugókkal)
-A leszedett alkatrészeket egyenként elmosnám, megtisztítanám a tömítés daraboktól.
-A blokkról lekapargatnék minden olajsarat, majd jól átecsetelném brigéciollal, mosó benzinnel. Ismét kapargatnék, ismét ecsetelnék. Végül féktisztítóval leöblíteném az egészet. Én ezt forgatható állványon csinálom és amelyik részt mosom, azt lefele fordítom, hogy ne menjen dzsuva a blokkba a nyílásokon keresztül. Egyébként ha egy kis mosóanyag befolyik, az sem ügy.
-Hengereket becsiszolnám a hengerfejekbe.
-Összeraknám a motort új főtengely szimeringgel, új hengertalp tömítésekkel, új harmonikacsövekkel és o-gyűrűivel, új olajleeresztő tömítéssel, új olajhűtő tömítéssel, új szelepfedél tömítéssel.

A művelet közben ezeket ellenőrizném: Tőcsavarok nem szakadtak-e ki, motor összefogató csavarok nem lazultak-e meg, tömítőfelületek épek?

Ez az esetek nagy részében segít, de mondjuk nem oldja meg, ha valaki a blokkfeleket korábban csavarhúzóval feszegette, vagy ha a oda van a blokk a szíjtárcsa agyánál.



Lazlow
« Hozzászólás #71465 Dátum: 2014 április 23, 16:41:13 »

Ismét nagyon köszönöm! SmileySmiley Wink

Minden "lépés" világos, csak ez az egy nem. Hogy érted, hogy "becsiszolni a hengerfejekbe"?

Köszönöm! SmileySmiley

-Hengereket becsiszolnám a hengerfejekbe.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71464 Dátum: 2014 április 23, 16:36:02 »

Én is azt mondom amit abes:

A motorgenerál a rossz, gyenge motornak kell. Olajfolyást általában meg lehet szüntetni a két blokkfél szétszerelése nélkül. Én ezt csinálnám a helyedben:
(Ez egy 3 délutános meló, ha nincs valami nagy szopás)

-Leszedném a lendkereket, hengerfejeket, hengereket, olajhűtőt, olajpumpát, olajleeresztő fedelet. (Maradna a blokk a tőcsavarokkal és dugókkal)
-A leszedett alkatrészeket egyenként elmosnám, megtisztítanám a tömítés daraboktól.
-A blokkról lekapargatnék minden olajsarat, majd jól átecsetelném brigéciollal, mosó benzinnel. Ismét kapargatnék, ismét ecsetelnék. Végül féktisztítóval leöblíteném az egészet. Én ezt forgatható állványon csinálom és amelyik részt mosom, azt lefele fordítom, hogy ne menjen dzsuva a blokkba a nyílásokon keresztül. Egyébként ha egy kis mosóanyag befolyik, az sem ügy.
-Hengereket becsiszolnám a hengerfejekbe.
-Összeraknám a motort új főtengely szimeringgel, új hengertalp tömítésekkel, új harmonikacsövekkel és o-gyűrűivel, új olajleeresztő tömítéssel, új olajhűtő tömítéssel, új szelepfedél tömítéssel.

A művelet közben ezeket ellenőrizném: Tőcsavarok nem szakadtak-e ki, motor összefogató csavarok nem lazultak-e meg, tömítőfelületek épek?

Ez az esetek nagy részében segít, de mondjuk nem oldja meg, ha valaki a blokkfeleket korábban csavarhúzóval feszegette, vagy ha a oda van a blokk a szíjtárcsa agyánál.


Köszönöm.
Ezt fogom tenni.Wink

Lazlow
« Hozzászólás #71463 Dátum: 2014 április 23, 15:30:13 »

valahogy itt a második körben nem azokat az alkatrészeket sorolod amiket előbb úgy tűnik mégiscsak tudod hogy mire volt marhaság költeni !  Rettenetesen zavar hogy megpróbálsz rendbe hozni egy motort az meg hogy új német gyertyát is vettél bele egyenesen felháborító! Az új olajok miatt pedig  annyira elszégyeltem magam valószínű még ma kireggelek  Roll Eyes

Mire jó ez? De most komolyan! Légyszives írd már le, hogy mi a jó fenét akarsz!! (* 300)
« Utoljára szerkesztve: 2014 április 23, 15:37:18 írta Protheus »
1303LS
« Hozzászólás #71462 Dátum: 2014 április 23, 14:38:42 »

elfelejtettem odaírni hogy centis  Grin
Elméletben vagy gyakorlatban kéred?  Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71461 Dátum: 2014 április 23, 14:06:59 »

Proti hajlítasz nekem egy ilyen kis szemet 1,6-os anyagból?
elfelejtettem odaírni hogy centis  Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71460 Dátum: 2014 április 23, 14:00:52 »

Jo haver vagy, mit iszol, mit kersz ? Grin
Proti hajlítasz nekem egy ilyen kis szemet 1,6-os anyagból?

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #71459 Dátum: 2014 április 23, 13:54:49 »

Jo haver vagy, mit iszol, mit kersz ? Grin
"ászok" Cheesy

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #71458 Dátum: 2014 április 23, 13:50:13 »

igen mert a többiek mind hülyék csak kizárólag az informatikusok az ászok Grin 
Jo haver vagy, mit iszol, mit kersz ? Grin


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71457 Dátum: 2014 április 23, 13:46:32 »

Azok nagyon zsivany gepek, bar jomagam sosem dolgoztam rajtuk, de sok keszulo munkat lattam.
Szerintem tudsz majd segiteni, csak a tobbiek meg azt sem tudjak mirol beszelsz. :-))
igen mert a többiek mind hülyék csak kizárólag az informatikusok az ászok Grin 

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #71456 Dátum: 2014 április 23, 13:36:28 »

Fúró-marómű parasztosan.5tengelyes.okos ügyes,ha a kezelő is az.Csak gondoltam tudok segíteni vmiben esetleg.
Azok nagyon zsivany gepek, bar jomagam sosem dolgoztam rajtuk, de sok keszulo munkat lattam.
Szerintem tudsz majd segiteni, csak a tobbiek meg azt sem tudjak mirol beszelsz. :-))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #71455 Dátum: 2014 április 23, 13:30:34 »

mennyire speckó? a vonalba fúráson kívül nem sok meló van ha meg a blokkfeleket is le kell marni akkor a vezérműtengely helyét is vonalba kell fúrni...  de amég  5-10ezer forintért lehet blokkot venni én nem fogok blokkfelet maratni... Undecided
Fúró-marómű parasztosan.5tengelyes.okos ügyes,ha a kezelő is az.Csak gondoltam tudok segíteni vmiben esetleg.

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71454 Dátum: 2014 április 23, 13:23:43 »

Eleg specko cnc gepen melozok,egyszer megprobalnek vmi ilyesmit.hatha mindenkinek jobb lenne Wink
mennyire speckó? a vonalba fúráson kívül nem sok meló van ha meg a blokkfeleket is le kell marni akkor a vezérműtengely helyét is vonalba kell fúrni...  de amég  5-10ezer forintért lehet blokkot venni én nem fogok blokkfelet maratni... Undecided
a hengerfejen meg legfeljebb a henger felfekvő felületét lehet cnc-zni, nem gondolnám hogy tudunk programot írni ehhez: http://www.youtube.com/watch?v=Hqz8acsscgE

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2014 április 23, 13:28:52 írta tati »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71453 Dátum: 2014 április 23, 13:20:38 »

Csak a kipufogó nem gyári. Mindenből németet vettem. A gyertyák, szíjak, tömítések, olajok az biztos nagy marhaság volt. Sokan ezeket soha nem cserélik...de én vagyok a hülye.
 A szívócső is marhaság volt mert ami rajta volt az közel járt a kilyukadáshoz és rétegesen mállot szét.. A kipuffrendszer is szar volt. Igen, csak marhaságra költöttem.  Undecided

Zavar, hogy megpróbálom rendbehozni a motort és, hogy ehhez segítséget kérek? Gyújtás is szar volt, a kábelek is szarok. 40 éves motor és nem igazán volt hozzá nyúlva...

valahogy itt a második körben nem azokat az alkatrészeket sorolod amiket előbb úgy tűnik mégiscsak tudod hogy mire volt marhaság költeni !  Rettenetesen zavar hogy megpróbálsz rendbe hozni egy motort az meg hogy új német gyertyát is vettél bele egyenesen felháborító! Az új olajok miatt pedig  annyira elszégyeltem magam valószínű még ma kireggelek  Roll Eyes

Nem elérhető lacman
Hozzászólások: 238

« Hozzászólás #71452 Dátum: 2014 április 23, 13:11:45 »

Még sem lehet vele értekezni  Cheesy
Mármint kivel nem lehet??  (Aki a Te jövendőbeli problémádra segítség,az nem ez az öreg...)
Oldalak: 1 ... 224 225 226 227 228 [229] 230 231 232 233 234 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.199 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.