www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Március 28, 20:38:31

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Tawaszi Rallye
Budapest
2024. május 11.
920121 Hozzaszólás 218 Témában írta 1606 Felhasználó
Legújabb tag: Stoye
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1982 1983 1984 1985 1986 [1987] 1988 1989 1990 1991 1992 ... 2014
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 10564887 alkalommal)
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #1087 Dátum: 2006 Február 24, 20:39:14 »

ha jól emléxem a 1300-ason egy szalagvan hosszában rögzítve az ülés tetejénél, és ehez van (talán) varrva a kalaptartó, így az ülésháttámlán fityeg a kalaptartó ha nem támasztod fel a félkör peremre. De 1303ast még nem vizualizáltam.
ez pontosan így van, de nem varrás fogja oda, hanem csavarok fogják az üléstámla tetjén végigfutó vasléc alá.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető NapoleoN
Hozzászólások: 298


« Hozzászólás #1086 Dátum: 2006 Február 24, 20:38:06 »

rávarrva? Shocked nem hinném hogy az a gyári megoldás..
nem biztos hogy varrás, de nem esik le róla akkor se, ha lenyitom a támlát.
most nem tudom megnézni, de holnap, mert én is kiváncsi vagyok

Nem elérhető szeda1970
Hozzászólások: 207


« Hozzászólás #1085 Dátum: 2006 Február 24, 20:35:17 »

Udv,
En ugy mereteztem a kalaptartot, hogy rogzites nelkul szepen felfekszik a hatso uveg alatti peremre es a hatso ulesek tetejere: nem csuszkal es nem esik le. Rogzitve nincs - bar lehetne...

Na nekem is ilyen! Van két kis lába de csak hogy jobban felfeküdjön hátul.Nekem tetőkárpittal van behúzva...

Lehet szarból várat csinálni!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #1084 Dátum: 2006 Február 24, 20:32:26 »

ha jól emléxem a 1300-ason egy szalagvan hosszában rögzítve az ülés tetejénél, és ehez van (talán) varrva a kalaptartó, így az ülésháttámlán fityeg a kalaptartó ha nem támasztod fel a félkör peremre. De 1303ast még nem vizualizáltam.


rávarrva? Shocked nem hinném hogy az a gyári megoldás..
matchbox
« Hozzászólás #1083 Dátum: 2006 Február 24, 20:32:16 »

Udv,
En ugy mereteztem a kalaptartot, hogy rogzites nelkul szepen felfekszik a hatso uveg alatti peremre es a hatso ulesek tetejere: nem csuszkal es nem esik le. Rogzitve nincs - bar lehetne...
Nem elérhető NapoleoN
Hozzászólások: 298


« Hozzászólás #1082 Dátum: 2006 Február 24, 20:29:44 »

VALAKI TUDJA, HOGHY GYÁRILAG HOGY VOLT FELFÜGGESZTVE A HÁTSÓ ÜLÉS MÖGÖTTI KALAPTARTÓ?
FÉLKÖRBEN VAN EGY PEREM, GONDOLOM AZON TÁMASZKODOTT FEL, DE AZ ÜLÉSTÁMLA FELŐL HOGY?
MEG EGGYÁLTALÁN HOGY MARADT OTT???
MINDEN ÉPÍTŐ JELLEGŰ VÁLASZT MEG KÉPET SZIVESEN FOGADOK!

ha jól emléxem a 1300-ason egy szalagvan hosszában rögzítve az ülés tetejénél, és ehez van (talán) varrva a kalaptartó, így az ülésháttámlán fityeg a kalaptartó ha nem támasztod fel a félkör peremre. De 1303ast még nem vizualizáltam.

Nem elérhető szeda1970
Hozzászólások: 207


« Hozzászólás #1081 Dátum: 2006 Február 24, 20:27:15 »

VALAKI TUDJA, HOGHY GYÁRILAG HOGY VOLT FELFÜGGESZTVE A HÁTSÓ ÜLÉS MÖGÖTTI KALAPTARTÓ?
FÉLKÖRBEN VAN EGY PEREM, GONDOLOM AZON TÁMASZKODOTT FEL, DE AZ ÜLÉSTÁMLA FELŐL HOGY?
MEG EGGYÁLTALÁN HOGY MARADT OTT???
MINDEN ÉPÍTŐ JELLEGŰ VÁLASZT MEG KÉPET SZIVESEN FOGADOK!


Nekem ez úgy néz ki hogy az üléstámla szorítja be a helyére és kész.Nincs sehová odafogva

Lehet szarból várat csinálni!
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #1080 Dátum: 2006 Február 24, 20:23:34 »

VALAKI TUDJA, HOGHY GYÁRILAG HOGY VOLT FELFÜGGESZTVE A HÁTSÓ ÜLÉS MÖGÖTTI KALAPTARTÓ?
FÉLKÖRBEN VAN EGY PEREM, GONDOLOM AZON TÁMASZKODOTT FEL, DE AZ ÜLÉSTÁMLA FELŐL HOGY?
MEG EGGYÁLTALÁN HOGY MARADT OTT???
MINDEN ÉPÍTŐ JELLEGŰ VÁLASZT MEG KÉPET SZIVESEN FOGADOK!
A Kalaptartó az üléstámla tetejéhez van rögzítve, lásd a képen (már amennyire látszik):

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1079 Dátum: 2006 Február 24, 20:05:19 »

de jo nekem még a kocsim sehol sem tart! Huh Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Leon 1303
« Hozzászólás #1078 Dátum: 2006 Február 24, 20:03:32 »

VALAKI TUDJA, HOGHY GYÁRILAG HOGY VOLT FELFÜGGESZTVE A HÁTSÓ ÜLÉS MÖGÖTTI KALAPTARTÓ?
FÉLKÖRBEN VAN EGY PEREM, GONDOLOM AZON TÁMASZKODOTT FEL, DE AZ ÜLÉSTÁMLA FELŐL HOGY?
MEG EGGYÁLTALÁN HOGY MARADT OTT???
MINDEN ÉPÍTŐ JELLEGŰ VÁLASZT MEG KÉPET SZIVESEN FOGADOK!
Leon 1303
« Hozzászólás #1077 Dátum: 2006 Február 24, 20:00:25 »


Amúgy a legkisebb bajom most a gyújtófej.
Ha tudnátok mi van betervezve, meg lebeszélve rajzásig... 
csak győzzem erővel meg idővel. Undecided
Leon 1303
« Hozzászólás #1076 Dátum: 2006 Február 24, 19:58:18 »

aham...

nekem ennyi az összes elektronyika  Grin belül nincs semmi kábel.

kukk ide: leszedtem a takaró pakundeklit, meg a kárpitot  http://www.diwad.hu/qzma/MyBug/nagyok/SANY0077.jpg

 Grin jól killopkodta az elektonyosod a mazzagokat  Grin
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #1075 Dátum: 2006 Február 24, 19:54:20 »

Ugyanilyen az elakadásjelzőm is.akkor működik ha a motor is pedig az pont arra az esetre van ha motor nem megy! Roll Eyes

 nem lehet, hogy csak a 12Vos vezetékét tetted rossz biztosítékra?
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7186


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #1074 Dátum: 2006 Február 24, 19:51:35 »

34 kábelt cimkéztem fel.
nem olyan sok az.

aham...

nekem ennyi az összes elektronyika  Grin belül nincs semmi kábel.

kukk ide: leszedtem a takaró pakundeklit, meg a kárpitot  http://www.diwad.hu/qzma/MyBug/nagyok/SANY0077.jpg

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető szeda1970
Hozzászólások: 207


« Hozzászólás #1073 Dátum: 2006 Február 24, 19:48:44 »

34 kábelt cimkéztem fel.
nem olyan sok az.

Lehet hogy emiatt nincs végsebesség!! Grin
Egyébként meg ne idegeskedj! Nem hülyéztünk le úgyhogy nem vagy hülye csak szarban van de kihevered! Én azért mondtam hogy ne jelölj mert ha leszarod hogyan volt beállítva és szétszeded, kipucolod, kicseréled amit kell majd beállítod tuti hogy azzal nem lesz gond.Ezért utálok jelölni.Ha szarul megy minek jelölni egy lehetséges szar beállítást? a kábelekkel meg finoman! Nekem azóta nem gyullad ki a töltéslámpám gyújtásra amióta szétszedegettem.Csak akkor megy ha a motor is de akkor ugye meg nem ég.Ugyanilyen az elakadásjelzőm is.akkor működik ha a motor is pedig az pont arra az esetre van ha motor nem megy! Roll Eyes

Lehet szarból várat csinálni!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1072 Dátum: 2006 Február 24, 19:47:46 »

van a műszerfalban 5 billenőkapcsoló, meg gombok, meg ez meg az, és mind1ikből minimum 3 mazzag áll ki.
Szépen felcimkéztem mindet, és egy tervrajzon bejelöltem, hogy honnan húztam ki, így nem érhet meglepetés.
REMÉLEM (kop-kop-kop)
Nemtom mennyire tudjátok kivenni, de annyi műanyag fűtéscső, csatorna, terelő, kapcsoló van benne, hogy csak na.
Még ezeket is megkellene csinálni, hogy meleg jöjjön rajtuk, ne jéghideg menetszél.
azon meleg szonte soha nem fog jönni!langyos max Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Leon 1303
« Hozzászólás #1071 Dátum: 2006 Február 24, 19:41:49 »

34 kábelt cimkéztem fel.
nem olyan sok az.
Leon 1303
« Hozzászólás #1070 Dátum: 2006 Február 24, 19:40:00 »

de dúrva! mi ez a sok kábel ???? nem tud többet(?) mint az én gépem még is 30-szor annyi madzag van!
szerintem a kábelek 3/4-ét kitépheted, nem lesz változás a müködésben!  Evil

van a műszerfalban 5 billenőkapcsoló, meg gombok, meg ez meg az, és mind1ikből minimum 3 mazzag áll ki.
Szépen felcimkéztem mindet, és egy tervrajzon bejelöltem, hogy honnan húztam ki, így nem érhet meglepetés.
REMÉLEM (kop-kop-kop)
Nemtom mennyire tudjátok kivenni, de annyi műanyag fűtéscső, csatorna, terelő, kapcsoló van benne, hogy csak na.
Még ezeket is megkellene csinálni, hogy meleg jöjjön rajtuk, ne jéghideg menetszél.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7186


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #1069 Dátum: 2006 Február 24, 19:35:54 »

Leküszködtem a műszerfalat is.
A képek magukért beszélnek...


de dúrva! mi ez a sok kábel ???? nem tud többet(?) mint az én gépem még is 30-szor annyi madzag van!
szerintem a kábelek 3/4-ét kitépheted, nem lesz változás a müködésben!  Evil

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Leon 1303
« Hozzászólás #1068 Dátum: 2006 Február 24, 19:30:44 »

ajjajj,
én már látom, hogy a következő lépés a flex lesz.
abban rnie tuti tud neked segíteni  Evil

Nem láttál még 1303-ast műszerfal nélkül mi?
én se.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #1067 Dátum: 2006 Február 24, 19:28:24 »

ajjajj,
én már látom, hogy a következő lépés a flex lesz.
abban rnie tuti tud neked segíteni  Evil



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #1066 Dátum: 2006 Február 24, 19:26:40 »

Nemtom ti hogy vizsgáljátok meg a dolgokat.
..
Annyit tudok a gyújtásról, hogy itt a gyújtófejben elkopnak, meg kiégnek meg mittomén azok a kis pöckök,
meg a rotoron is lehet látni, ha baja van!
...

a rotoron belül van egy ellenállás ha jól tudom. ki lehet mérni,de elég ritka dolog hogy az cseszekedik, meg akkor nem ez lenne a jelenség...

Én kipróbálnám tuti jó karbival meg elosztóval (kölcsön). Igy a legkönnyebb kiszűrni hogy melyikkel lehet gond.
ja meg kapásból rotor+elosztófej(műanyag) csere. Ezek nem olyan nagy tételek, meg jó ha van tartalék...
« Utoljára szerkesztve: 2006 Február 24, 19:28:54 írta aptom »

'81 Hecho en México
Leon 1303
« Hozzászólás #1065 Dátum: 2006 Február 24, 19:19:10 »

Leküszködtem a műszerfalat is.
A képek magukért beszélnek...
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/141737_0_003.jpg
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/141736_0_002.jpg
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/141735_0_001.jpg

Leon 1303
« Hozzászólás #1064 Dátum: 2006 Február 24, 19:12:56 »

Nemtom ti hogy vizsgáljátok meg a dolgokat.
Megszagoljátok vagy mi???
AZT KÉRDEZTEM, hogy milyen állapotban van basszameg!
Oszt egyből én vagyok a hülye!
(jól tudja ki(k)nek írom ezt)
Annyit tudok a gyújtásról, hogy itt a gyújtófejben elkopnak, meg kiégnek meg mittomén azok a kis pöckök,
meg a rotoron is lehet látni, ha baja van!
Semmi baja nincs, csak gondoltam, ha a karbiban nincs hiba, akkor it kell keresni.
Gyújtófejet meg nem szedtem szét, csak a fejet vettem le, de már vissza is csatoltam.
És tudok gyújtást beállítani lámpával, vagy más érzékelővel.
 

(bocs de most marha mérges vagyok alapból. Tököm kivan az egész gépel, annyi munkia van vele.)
1303LS
« Hozzászólás #1063 Dátum: 2006 Február 24, 19:01:12 »

Hülyeség ellen nincs orvosság, ha valaki nem ért hozzá, nem tud alapelőgyújtást állítani próbalámpával (vagy anélkül) álló motornál az ne kezdjen neki szerelni a gyújtást! Én sem kezdek neki piskótát sütni, mert felgyújtom a házat...
Én bizony sütök főzök. Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1062 Dátum: 2006 Február 24, 18:55:36 »

Most olvastam, hogy egy széria, tök közönséges AB-s motoron ha 25 fok külső hőmérsékletnél lekötöd a fűtését a szívócsőnek, az kimérhető + 1.9-2.2 SAE lóerőt számít... Az mondjuk DIN szerint is van 1-1.5 LE simán. Érdekes....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1061 Dátum: 2006 Február 24, 18:38:12 »

De ha nem karcol csak odébb teszi 40-50 fokkal akkor be sem indul. Grin
Oszt mehet a szomszédba okosságért. Roll Eyes

Hülyeség ellen nincs orvosság, ha valaki nem ért hozzá, nem tud alapelőgyújtást állítani próbalámpával (vagy anélkül) álló motornál az ne kezdjen neki szerelni a gyújtást! Én sem kezdek neki piskótát sütni, mert felgyújtom a házat...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #1060 Dátum: 2006 Február 24, 18:35:36 »

Én is össze szoktam karcolni, de inkább csak megszokásból. Egyébként ha kiveszi a megszakítót és előtte nem méri le a hézagot, utána meg visszateszi, akkor tök felesleges karcolgatni, mert ha a kopott 0.35-ös hézag után állít egy 0.45-öset és a karchoz teszi akkor a gyújtása 15 fokot félre lesz téve és már be is szopott akaratlanul egy hibát.

Egyébként egy vékony pici karcot kell rajta ejteni, ami két nap múlva visszaoxidálódik, nem egy fél centi mély hornyot... Shocked

De ha nem karcol csak odébb teszi 40-50 fokkal akkor be sem indul. Grin
Oszt mehet a szomszédba okosságért. Roll Eyes
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1059 Dátum: 2006 Február 24, 18:27:06 »

Nem vésni kell hanem karcolni. Shocked
Na jó akkor filctollal vagy valamivel jelölje össze.
Ha nagyon nem vágja a gyújtás állítást az életbe nem indítja be egyedül. Grin

Én is össze szoktam karcolni, de inkább csak megszokásból. Egyébként ha kiveszi a megszakítót és előtte nem méri le a hézagot, utána meg visszateszi, akkor tök felesleges karcolgatni, mert ha a kopott 0.35-ös hézag után állít egy 0.45-öset és a karchoz teszi akkor a gyújtása 15 fokot félre lesz téve és már be is szopott akaratlanul egy hibát.

Egyébként egy vékony pici karcot kell rajta ejteni, ami két nap múlva visszaoxidálódik, nem egy fél centi mély hornyot... Shocked

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #1058 Dátum: 2006 Február 24, 18:22:09 »

azt hogy ne pörög fel rendesen abból gondolom hogy fordulaton nincs benne erő.Hiszen 120-nál már azért pörög a masina!

Pontos tüneteket nem tudunk, csak hogy 120 a vége.
Abból baj nem lehet ha rendbe rakja azt a ronda gyújtás elosztót.
Nem elérhető szeda1970
Hozzászólások: 207


« Hozzászólás #1057 Dátum: 2006 Február 24, 18:11:45 »

Valahogy úgy.
Azt nem mondta hogy nem pörög fel csak hogy 120-at megy de lehet hogy szar az órája a futóműve meg kurva jó és nem érzi a sebességet pedig 160-al száll egész alacsonyan.
De valahonnan el kell indulni.
Leon meg szétkapta a gyújtást akkor az legalább legyen rendbe.
Aztán jöhet a karbi meg a kompresszió mérés ......

azt hogy ne pörög fel rendesen abból gondolom hogy fordulaton nincs benne erő.Hiszen 120-nál már azért pörög a masina!

Lehet szarból várat csinálni!
1303LS
« Hozzászólás #1056 Dátum: 2006 Február 24, 17:33:03 »

De akkor ha jól gondolom nem pörög fel rendesen a moci sem hiszen ha jól értem van benne erő csak fordulaton elvész.Hát ez legalább annyira lehet karbi mint gyújtás.

Valahogy úgy.
Azt nem mondta hogy nem pörög fel csak hogy 120-at megy de lehet hogy szar az órája a futóműve meg kurva jó és nem érzi a sebességet pedig 160-al száll egész alacsonyan.
De valahonnan el kell indulni.
Leon meg szétkapta a gyújtást akkor az legalább legyen rendbe.
Aztán jöhet a karbi meg a kompresszió mérés ......
Nem elérhető szeda1970
Hozzászólások: 207


« Hozzászólás #1055 Dátum: 2006 Február 24, 17:22:08 »

Hát úgy szar a gyújtása hogy a motor szépen megy, de csak 120-al tud menni 1.6 hosszúváltó.
Legalábbis asszem.

De akkor ha jól gondolom nem pörög fel rendesen a moci sem hiszen ha jól értem van benne erő csak fordulaton elvész.Hát ez legalább annyira lehet karbi mint gyújtás.

Lehet szarból várat csinálni!
1303LS
« Hozzászólás #1054 Dátum: 2006 Február 24, 17:17:54 »

Jó de ha abból indulsz ki hogy szar a gyújtása de nem tudod melyik rész akkor akár ez is lehet tehát felesleges jelölni.Maximum megjegyezni szemre hogy hogy állt a vákumdob aztán csá.Úgyis beindul akárhogy forgatja.Nekem legalábbis be szokott.

Hát úgy szar a gyújtása hogy a motor szépen megy, de csak 120-al tud menni 1.6 hosszúváltó.
Legalábbis asszem.
Nem elérhető szeda1970
Hozzászólások: 207


« Hozzászólás #1053 Dátum: 2006 Február 24, 17:15:18 »

Nem vésni kell hanem karcolni. Shocked
Na jó akkor filctollal vagy valamivel jelölje össze.
Ha nagyon nem vágja a gyújtás állítást az életbe nem indítja be egyedül. Grin

Jó de ha abból indulsz ki hogy szar a gyújtása de nem tudod melyik rész akkor akár ez is lehet tehát felesleges jelölni.Maximum megjegyezni szemre hogy hogy állt a vákumdob aztán csá.Úgyis beindul akárhogy forgatja.Nekem legalábbis be szokott.

Lehet szarból várat csinálni!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11536

« Hozzászólás #1052 Dátum: 2006 Február 24, 17:11:08 »

Na, ilyenből okosodok most én is. Jó könyv, annak ellenére, hogy amerikai Smiley

Hol vetted, Marótinál kaspható?
1303LS
« Hozzászólás #1051 Dátum: 2006 Február 24, 17:09:37 »

Ne karcolj! Hogy néz az ki! Állítsd be amikor összerakod! Így ezt a hibát is kiküszöbölöd.Mellesleg meg milyen kókány összekarcolni.Ki is dobtam két elosztófejet emiatt.
Nem vésni kell hanem karcolni. Shocked
Na jó akkor filctollal vagy valamivel jelölje össze.
Ha nagyon nem vágja a gyújtás állítást az életbe nem indítja be egyedül. Grin
Nem elérhető szeda1970
Hozzászólások: 207


« Hozzászólás #1050 Dátum: 2006 Február 24, 17:07:00 »

Ja ha már úgyis fényképezgetsz akkor fényképezz sűrűn, hogy ha összerakásnál elakadsz tudj hová nyúlni.

Ne karcolj! Hogy néz az ki! Állítsd be amikor összerakod! Így ezt a hibát is kiküszöbölöd.Mellesleg meg milyen kókány összekarcolni.Ki is dobtam két elosztófejet emiatt.

Lehet szarból várat csinálni!
1303LS
« Hozzászólás #1049 Dátum: 2006 Február 24, 17:00:24 »

Na, erre kíváncsi leszek! Következőleg belinkelem a jobb bokámat és valaki mondja meg miért fáj....

Most miért?
Gyurcsók mester még meg is gyógyítja monitoron keresztül.
Vaze
1303LS
« Hozzászólás #1048 Dátum: 2006 Február 24, 16:58:52 »

Na figyu.
Szedd ki az egész osztófejet.Előbb karcolj rá jelet hogy hogy állt.Kábeleket amint látom már úgyis lehúztad azt gondolom megjegyezted hogy honnan.
A vákuumdobon szívd meg a kis csövet, mozognia kell az alaplapnak.
Aztán szedd szét annyira hogy a rörsúlyokat is ki tudd szedni.
Na mindent pucolj meg, zsírozgass meg vékonyan(már ami mozog egymáson).
Aztán mindent pontosan ugyanúgy visszafelé összeraksz.
Nem ártana egy új megszakító meg egy kondi.
Megszakító hézagot beállítod.
Fog az menni.
Ha mégsem menne majd úgyis szólsz. Grin


Ja ha már úgyis fényképezgetsz akkor fényképezz sűrűn, hogy ha összerakásnál elakadsz tudj hová nyúlni.
Oldalak: 1 ... 1982 1983 1984 1985 1986 [1987] 1988 1989 1990 1991 1992 ... 2014
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.147 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.