www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Március 28, 21:05:11

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Tawaszi Rallye
Budapest
2024. május 11.
920121 Hozzaszólás 218 Témában írta 1606 Felhasználó
Legújabb tag: Stoye
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1981 1982 1983 1984 1985 [1986] 1987 1988 1989 1990 1991 ... 2014
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 10564955 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1127 Dátum: 2006 Február 25, 16:37:50 »

sziasztok nem tudom mi történt de fordulattal arányosan valami csattog buszomban és  nagyon nincs jo hangja....ma haver diplomaosztójára menet kezdte nekem kellet volna vinni a csapatot...sikeresen teljesítette a 2*10km-t + 1km-t eljöttem melozni.....de nagyon nincs jo hangja....üresben nem csinálja ha jár a motor...sőt ha nyomok gázt és magasbb fordulton se...a válto simán veszi fokozatokat .....kupplung is normálisan működik de amint 20nál többel megyek már veszettül csattog valami...mi a turó lehet? Sad Sad Sad Sad
jellszo:
1:vagy be van állva a gátló hátul
-:ez a valoszinübb(féltengely)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #1126 Dátum: 2006 Február 25, 16:28:54 »

sziasztok nem tudom mi történt de fordulattal arányosan valami csattog buszomban és  nagyon nincs jo hangja....ma haver diplomaosztójára menet kezdte nekem kellet volna vinni a csapatot...sikeresen teljesítette a 2*10km-t + 1km-t eljöttem melozni.....de nagyon nincs jo hangja....üresben nem csinálja ha jár a motor...sőt ha nyomok gázt és magasbb fordulton se...a válto simán veszi fokozatokat .....kupplung is normálisan működik de amint 20nál többel megyek már veszettül csattog valami...mi a turó lehet? Sad Sad Sad Sad
Egyszer nálam is volt hasonló.
Hátso kerékböl kiesett 1 kerékcsavar/gumis után/,de a disztárcsa nem engedte távozni.
Állo helyzetben semmi,indulás után meg jött a kolompolás.
Érdekes volt. Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7992


« Hozzászólás #1125 Dátum: 2006 Február 25, 16:20:55 »

sziasztok nem tudom mi történt de fordulattal arányosan valami csattog buszomban és  nagyon nincs jo hangja....ma haver diplomaosztójára menet kezdte nekem kellet volna vinni a csapatot...sikeresen teljesítette a 2*10km-t + 1km-t eljöttem melozni.....de nagyon nincs jo hangja....üresben nem csinálja ha jár a motor...sőt ha nyomok gázt és magasbb fordulton se...a válto simán veszi fokozatokat .....kupplung is normálisan működik de amint 20nál többel megyek már veszettül csattog valami...mi a turó lehet? Sad Sad Sad Sad
1303LS
« Hozzászólás #1124 Dátum: 2006 Február 25, 16:13:48 »

más igény... Undecided

Tényleg csak igény.
Pár forintos dolgok. /csavarra vetítve
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #1123 Dátum: 2006 Február 25, 16:06:00 »

Aha, és is szoktam a tévében nézni, ahogy amcsik meg ilyenek motor/autó összeszerelésnél minden csavart spéci zsírral kenegetnek meg minden. Hát igen, más világ, más igény... Undecided

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
1303LS
« Hozzászólás #1122 Dátum: 2006 Február 25, 15:53:00 »

minden csavart zsírozva tettem a helyére és jó csavarokat, ezek nem fognak berohadni

Az igazi a kadmiumozott csavar lenne szépen megkenve valami jó kis zsírral. Grin

Nekem nagy meglepetés volt mikor a 03-asom (az első) toziófedő bizbaszának a négy csavarja a meglazítás után kézzel jött ki szinte.Na azok gyárilag becsavart csavarok voltak és kadmiumozottak.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #1121 Dátum: 2006 Február 25, 15:48:58 »

Ja és illik a már kicserélt cuccok után a csavarokat bekenni valami odavaló zsírral.
Jó esetben magadnak rosszabb esetben másnak teszel ezzel jót.


minden csavart zsírozva tettem a helyére és jó csavarokat, ezek nem fognak berohadni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #1120 Dátum: 2006 Február 25, 15:45:23 »

Ez így van.
Viszont ha olyan helyen van akkor lehet óvatosan melegíteni.(nem hajszórítóval).Bár azzal több kát is lehet okozni.
Főleg a fellépőknél.Mert ugye ha belülről leégeted a festéket azt illene kifújni legalább üregvédővel.

Ja és illik a már kicserélt cuccok után a csavarokat bekenni valami odavaló zsírral.
Jó esetben magadnak rosszabb esetben másnak teszel ezzel jót.
1303LS
« Hozzászólás #1119 Dátum: 2006 Február 25, 15:42:23 »

na igen, csak ha épp sárvédőt meg fellépőt cserélsz és beszakad a csavar, az nem épp jó dolog

Ez így van.
Viszont ha olyan helyen van akkor lehet óvatosan melegíteni.(nem hajszórítóval).Bár azzal több kát is lehet okozni.
Főleg a fellépőknél.Mert ugye ha belülről leégeted a festéket azt illene kifújni legalább üregvédővel.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #1118 Dátum: 2006 Február 25, 15:20:47 »

Csavarlazításra csavarlazító szerintem.  Grin
De ha a rozsda már megevett a csavar keresztmetszetéből jó darabot akkor az beszakad bármivel is fújod. Sad
Ja befújni jó sokat várni (egy sör minimum) majd megint befújni, megkalapácsolni azztán agggy neki.Ha beszakad beszakad.

na igen, csak ha épp sárvédőt meg fellépőt cserélsz és beszakad a csavar, az nem épp jó dolog

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #1117 Dátum: 2006 Február 25, 14:57:39 »

Aha, ércsük mostmár.
Szóval kenésre az olaj a jó. Mi is spájzolunk mindig 1-2 lityi fáradt olajat ilyesmire.
Viszont csavarlazításra mi a legjobb? Erre még nem jöttem rá, folyton ilyen spricnikkel próbálkoztunk, inkább kevesebb, mint több sikerrel :-(

Csavarlazításra csavarlazító szerintem.  Grin
De ha a rozsda már megevett a csavar keresztmetszetéből jó darabot akkor az beszakad bármivel is fújod. Sad
Ja befújni jó sokat várni (egy sör minimum) majd megint befújni, megkalapácsolni azztán agggy neki.Ha beszakad beszakad.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19051

« Hozzászólás #1116 Dátum: 2006 Február 25, 14:36:37 »

Aha, ércsük mostmár.
Szóval kenésre az olaj a jó. Mi is spájzolunk mindig 1-2 lityi fáradt olajat ilyesmire.
Viszont csavarlazításra mi a legjobb? Erre még nem jöttem rá, folyton ilyen spricnikkel próbálkoztunk, inkább kevesebb, mint több sikerrel :-(
1303LS
« Hozzászólás #1115 Dátum: 2006 Február 25, 14:02:48 »

Nemértem.
Akkor most jó vagy nemjó?
Ha jó, mire jó? Ha nemjó, mire nemjó?
Én elektronikában használtam ilyesféle lutyfuszokat, mindenik másra volt jó, nem is győztem fejbentartani őket :-)

Hát ezt mondom 3 csepp olaj többet ért mint egy fél flakon wd40.
Pont hogy mindegyik másra jó.Egy anyag ha már mindent át "tud" fogni akkor már rég rossz.
Ilyenek az új autók is lehet vele menni meg szórakoztató központ meg annyira biztonságos hogy már a gazdáját is megmotozza ha beül meg atombunker is egyben.Aztán összességében csak egy fröccsöntött ipari hulladék jól megmarketingolva.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Február 25, 14:54:06 írta 1303LS »
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19051

« Hozzászólás #1114 Dátum: 2006 Február 25, 13:44:23 »

Nemértem.
Akkor most jó vagy nemjó?
Ha jó, mire jó? Ha nemjó, mire nemjó?
Én elektronikában használtam ilyesféle lutyfuszokat, mindenik másra volt jó, nem is győztem fejbentartani őket :-)
1303LS
« Hozzászólás #1113 Dátum: 2006 Február 25, 13:36:35 »

Svájcibicska Mekkgájver kezében :-))))
Megszorult olajnélkül járatott kétütemű motorba belefújtam vagy fél flakont mivel valami rendkívül jó kenési tulajdonságot írt a dobozon.
Nem is mertem forgatni olyan hangokat adott a motor.
Majd néhány csepp olaj bespriccelve,  és csodák csodája gyönyörűen átfordult a gép.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19051

« Hozzászólás #1112 Dátum: 2006 Február 25, 13:31:58 »

WD40 elméletben mindenre jó.
Gyakorlatban meg semmire. Huh
Svájcibicska Mekkgájver kezében :-))))
1303LS
« Hozzászólás #1111 Dátum: 2006 Február 25, 13:25:01 »

van, mert a WD40 egyáltalán nemaz Smiley

azt úgy hívják: csavarlazító

WD40 elméletben mindenre jó.
Gyakorlatban meg semmire. Huh
1303LS
« Hozzászólás #1110 Dátum: 2006 Február 25, 13:24:13 »

Ez tényleg így van, dicséretes és kell is, hogy saját magunk meglássuk megtapasztaljuk, de az autójavításnál ahhoz kell a nagyobb rutin, hogy egy alkatrészről el tudd dönteni, hogy kopott, de megfelelő, vagy kopott és cserélendő. Ahhoz kell rutin pl. hogy meglásd, hogy a megszakító kalapácsa megfelelő, vagy beégett annyira, hogy ki kell cserélni. Vagy ha megcsiszolod milyen felületre kell törekedni. Vagy hogy ha a kalapácsok közé nézel fény felé fordítva mikor van, hogy a csap kopása miatt már nem megengedhető a két érintkező pogácsa felfekvése, mert féloldalas. stb.


Lehet, hogy leon átsiklik egy olyan hiba felett, ami nyilvánvaló és megkeseríti a napját/életét. ha valaki olyan nézné meg, aki kicsit rutinosabb, akkor meg sok dolgot tanulhatna.

Ha nem muszáj akkor ne a saját kárán tanuljon az ember, annak ellnére sem, hogy úgy többé nem fogja elfelejteni.


Ezért mondtam hogy a cserélendő dolgokat cserélje ki.
Bár az új megszakító nem biztos hogy egy szépen megcsiszolt jó állapotúnál jobb lesz.Lehet ez igaz a kondira is. Sad
De a sikerélmény eléréséhez pont jó lesz.
A saját kárán tanulni szerintem meg a legjobb. Grin
Ha elakad majd kérdez.
Valahol láttam egyszer a NETen egy 009 gyújtásos oldalt ahol a srác szépen végig ír, fényképez egy komplet felújítást.
Kerestem, hogy belinkelem de nem találom.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #1109 Dátum: 2006 Február 25, 13:17:40 »

Ma gondoltam, megszépítem a lökhárítókat a Bogaramon  Roll Eyes

Az összes csavar be van ragadva  Grin a csavar lazító segítségével, már 3 csavart sikerült kioldani, na jó az egyik eltört 

van a WD40nél jobb csavarlezító?

van, mert a WD40 egyáltalán nemaz Smiley

azt úgy hívják: csavarlazító
1303LS
« Hozzászólás #1108 Dátum: 2006 Február 25, 13:16:44 »


van a WD40nél jobb csavarlezító?

WD40 az nem csavarlazító.  Shocked

A "csavarlazító" a csavarlazító.Akár Prevent is lehet.
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #1107 Dátum: 2006 Február 25, 13:12:01 »

Ma gondoltam, megszépítem a lökhárítókat a Bogaramon  Roll Eyes

Az összes csavar be van ragadva  Grin a csavar lazító segítségével, már 3 csavart sikerült kioldani, na jó az egyik eltört 

van a WD40nél jobb csavarlezító?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1106 Dátum: 2006 Február 25, 12:41:33 »

Na de ha már egyszer megvolt a lendület hogy akkor gyújtáscsinálás, ott már van honnan elindulni.
Sajnos a gyújtás az amit a legtöbbször szoktak elhanyagolni.
Pedig a legkönnyebben javítható(felújítható) részegység.
És az esetek legnagyobb részében van is benne mit.
Egyébként ha valaki bogarazásra adja a fejét szerintem jobb ha minél előbb átesik ilyen apróbb javítgatásokon.
Lesz sikerélmény meg minden.Egy gyújtáselosztót megérteni, megjavítani nem egy nagy ördöngősség, kis kézügyességgel meg odafigyeléssel meg lehet csinálni.Még ha perselyt is esztergályoztat bele az már maga a kánaán.



Ez tényleg így van, dicséretes és kell is, hogy saját magunk meglássuk megtapasztaljuk, de az autójavításnál ahhoz kell a nagyobb rutin, hogy egy alkatrészről el tudd dönteni, hogy kopott, de megfelelő, vagy kopott és cserélendő. Ahhoz kell rutin pl. hogy meglásd, hogy a megszakító kalapácsa megfelelő, vagy beégett annyira, hogy ki kell cserélni. Vagy ha megcsiszolod milyen felületre kell törekedni. Vagy hogy ha a kalapácsok közé nézel fény felé fordítva mikor van, hogy a csap kopása miatt már nem megengedhető a két érintkező pogácsa felfekvése, mert féloldalas. stb.


Lehet, hogy leon átsiklik egy olyan hiba felett, ami nyilvánvaló és megkeseríti a napját/életét. ha valaki olyan nézné meg, aki kicsit rutinosabb, akkor meg sok dolgot tanulhatna.

Ha nem muszáj akkor ne a saját kárán tanuljon az ember, annak ellnére sem, hogy úgy többé nem fogja elfelejteni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1105 Dátum: 2006 Február 25, 12:35:48 »

igen de    "hogy fordulaton, amikor gyengül a szikra akkor az egyik henger pipája lemezre dobja...pl", na itt nem látom az ok okozat összefüggést. Kisebb potenciálon könnyebben áthúz a pipa? ...

Nem minden dologra van egzakt magyarázat. Illetve van, csak nem tudjuk biztosra. Ilyet már tapasztaltam, gondolom azzal van összefüggésben, hogy a szikra intenzitása csökken a fordulattal (mert a zárásszög is csökken, hiszen nem követi a profilt a megszakító, megúszik vagy belebeg kicsit) valamint az égéstérben is nagyobb intenzitás kellene a fordulat és nyomás miatt a szikra átugrásához és talál egy kisebb ellenállású helyet, ott dobja a szikrát. Meg a rezgés, meg a meleg, nem tudom. A való életből vettem ezt a példát, láttam ilyet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #1104 Dátum: 2006 Február 25, 11:53:03 »

igen de ez csak abban az esetben igaz ha a pipa szigetelése vezetővé válik és közelebb kerül a "lemezhez" mint a gygyertya hézaga (0.4-0.6 mm), esetleg kicsit párásabb időben messzebb is lehet, de akkor a motor hője rövid időn belűl orvosolja ezt a problémát... Smiley

Hajszárepedésnél kicsit más a helyzet.
A repedésben kialakulhat olyan helyzet amikor sokkal nagyobb távon át tud ugrani az ív mint a gyertyahézag.
Asszem valami ionizáció vagy mi a szösz történik olyankor a repedésben és ott vígan szalad a szikra.És ezt nem oldja meg a hő jótékony szárító hatása.Pontosan valami kémikus vagy fizikus tudná elmesélni, vagy aki jobban beelmerült a témába.
Szóval kábelt pipát mexakítót kondit osztófedelet-mit hagytam ki-időnként tessék kicserélni még ha jónak is néz ki.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #1103 Dátum: 2006 Február 25, 11:45:20 »

Na, ha bika a szikra akkor van ereje a burkolatra is ugrani meg a gyertyán is.
Amikor gyengül akkor már csak a burkolat felé fog kúszni.
Kb ennyi.
igen de ez csak abban az esetben igaz ha a pipa szigetelése vezetővé válik és közelebb kerül a "lemezhez" mint a gygyertya hézaga (0.4-0.6 mm), esetleg kicsit párásabb időben messzebb is lehet, de akkor a motor hője rövid időn belűl orvosolja ezt a problémát... Smiley

'81 Hecho en México
1303LS
« Hozzászólás #1102 Dátum: 2006 Február 25, 11:12:24 »

igen de    "hogy fordulaton, amikor gyengül a szikra akkor az egyik henger pipája lemezre dobja...pl", na itt nem látom az ok okozat összefüggést. Kisebb potenciálon könnyebben áthúz a pipa? ...

Na, ha bika a szikra akkor van ereje a burkolatra is ugrani meg a gyertyán is.
Amikor gyengül akkor már csak a burkolat felé fog kúszni.
Kb ennyi.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #1101 Dátum: 2006 Február 25, 11:09:27 »

Na, elárulom, most olyanokat írtál le/ hálistennek/, amit normál villamossági szerelő még nem is hallott... Köszönet érte! Én többnyire elboldogulok egy síma gyújtásszereléssel, de olvastam újat,vazze!

igen de    "hogy fordulaton, amikor gyengül a szikra akkor az egyik henger pipája lemezre dobja...pl", na itt nem látom az ok okozat összefüggést. Kisebb potenciálon könnyebben áthúz a pipa? ...

'81 Hecho en México
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10122


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #1100 Dátum: 2006 Február 25, 10:23:22 »

, hogy fordulaton, amikor gyengül a szikra akkor az egyik henger pipája lemezre dobja...pl. Vagy valamikor rajtahagytad a gyújtást és kilágyult a megszakító rugója és 3500 felett belebeg.
Millió hibája lehet, hogy úgy viselkedik ahogy, ha meglenne a tuti megoldás, akkor megírtuk volna már lehet, hogy öten. Az is lehet, hogy mechanikus hibája van, pl. valami a vezérlési mechanizmussal, a kopott himbatengelyen fordulaton kicsit oldalra tolja a himbát...vagy mittudomén.


Ami pedig a vezetékek becimkézését illeti, ezt a gyárban úgy szokták csinálni, hogy a vezetékek színjelölésűek és van az autónak egy szinkódos kapcsolási rajza. Nem kell feliratozni...   Tongue Wink
Na, elárulom, most olyanokat írtál le/ hálistennek/, amit normál villamossági szerelő még nem is hallott... Köszönet érte! Én többnyire elboldogulok egy síma gyújtásszereléssel, de olvastam újat,vazze!

Bácsi Győző
Leon 1303
« Hozzászólás #1099 Dátum: 2006 Február 25, 10:10:08 »

gyújtást meg inkább hagyom, gurul így is, meg kisebb gondom is nagyobb most annál.
Leon 1303
« Hozzászólás #1098 Dátum: 2006 Február 25, 10:08:48 »

Tegnap szar napom volt...
De ma is kezdődik előröl, szóval jobb lesz nem írogatok délután, mert megint begorombulok.

Kalaptartót megálmodtam az este: hátsó ülésnek van 2 merevítő vasa, na 2 zsanérral ahoz fogom kapcsolni a kalaptartót, és akkor hátulról előre fog nyílni.
Bár ez a kalaptartóba való pakolást igencsak megnehezítené, meg lehet hogy a félkör alakú perem olyan magasságban van, hogy a háttámla teteje alá nem fog tudni érni a lap.

Na ez jó ködös lett.
inkább kipróbálom.
1 cm es bútorlapból csinálom (van ilyen), van is itthon, csak lehet nem elég széles.
1303LS
« Hozzászólás #1097 Dátum: 2006 Február 25, 08:26:48 »

Na de ha már egyszer megvolt a lendület hogy akkor gyújtáscsinálás, ott már van honnan elindulni.
Sajnos a gyújtás az amit a legtöbbször szoktak elhanyagolni.
Pedig a legkönnyebben javítható(felújítható) részegység.
És az esetek legnagyobb részében van is benne mit.
Egyébként ha valaki bogarazásra adja a fejét szerintem jobb ha minél előbb átesik ilyen apróbb javítgatásokon.
Lesz sikerélmény meg minden.Egy gyújtáselosztót megérteni, megjavítani nem egy nagy ördöngősség, kis kézügyességgel meg odafigyeléssel meg lehet csinálni.Még ha perselyt is esztergályoztat bele az már maga a kánaán.

Másik vesszőparipám hogy egy autóvezetőnek el kellene jutni egy olyan szintre hogy értse az egész autó működését, legalább olyan szinten, hogy ha mondjuk a kuplungpedált benyomja akkor miféle vasdarabok merre és miért mozdulnak stb.
Engem pl nagyon zavar hogy a számítógépem működését nem értem olyan szinten hogy azok a fránya 2-es számrendszerbeli igen nem utasítások mia tökömet is csinálnak.Ettől van is bennem egy kis feszültség ha valamit nem tudok megoldani, mert hülye vagyok hozzá.
Szóval ha valaki érti az autója működését az csak jó lehet neki is meg az autójának.Pl nem fog 50-el 2.ben menni állandó sebességgel mikor azt a 8-10 LE-őt 4.ben is le tudná adni az a motor mondjuk 1500-as fodulaton.Anyám így vezet és meg tudok tőle veszni, és nem érti hogy ha nem akar gyorsítani akkor nyugodtan felválthat.

Na jól elmásztam a témától.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1096 Dátum: 2006 Február 25, 08:08:41 »

Udv,
En ugy mereteztem a kalaptartot, hogy rogzites nelkul szepen felfekszik a hatso uveg alatti peremre es a hatso ulesek tetejere: nem csuszkal es nem esik le. Rogzitve nincs - bar lehetne...

Egyszer láttam Horvátországban egy frontális ütközést, egy Dacia kombi ütközött egy kisteherautóval és a kombi részből a csomagok előrerepültek és szó szerint az elöl ülő két utast agyonnyomták. Valódi horror jelenet volt. Én azóta kínosan ügyelek, hogy az autóban ne legyenek repkedő tárgyak, én javasolnám, hogy a kalaptartót is rögzítsd. Inkább legyen feleslegesen rögzítve...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #1095 Dátum: 2006 Február 25, 08:04:18 »

csak újabb gebasz van, hogy voltam a Martin car audio-nál tegnap, és ők fogják beépíteni a hangtechnikát.
naszóval én eredetileg 3,2 mm-es rétegelt lemezt vettem, hogy abból csinálom meg az oldalpaneleket, meg a kalaptartót, meg egyéb apróságokat, de azt mondták, hogy az nem lesz , jó, mert mindenféleképpen vastag bútorlap (forgácslap) kell a hangszóróknak. Szóval az meg legalább 1 cm es, így ha ráteszem a peremre, frankón a vastagsága (magassága) miatt lesz egy kiálló pereme. remélem értitek. vagy esetleg annak az éleit lehetne olyan ferde szögben vágni, hogy jó legyen. Most az üléstámla felőli élről beszélek.

Ja NAGYZENE, meg NAGYNAVIGÁCIÓ, meg MŰHOLDASKÖVETŐ.Fog ez menni 150-et. Grin Grin Grin

Egyébként az MDF lap amiből csinálni szokták nem 1 hanem inkább 2 cm vastag.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1094 Dátum: 2006 Február 25, 08:03:56 »

Leon, nem vagy hülye, ennélfogva nem is hülyézett le senki, de olyanba vágtad a fejszédet, amibe nem kellett volna. A kérdésből látszik, hogy nem vagy teljesen képben a dolgokkal. Lefényképezed az osztófej fedelet belülről, hogy igazán nem is látszanak a szegmensek, belefényképezel az osztófejbe úgy, hogy sem a megszakító kalapács érintkezője, sem a hézag nem látszik, a párhuzamosságról nem is beszélve. Röpsúlyok nem látszanak, tengely lógásáról semmit nem írsz. Ezek alapján vezethetünk téged, de megint az kell mondjam, hogy kérj meg valakit, aki ért hozzá, elmondod vagy kipróbálja, hogy mi a tünet, elmegy hozzád és 15 perc alatt megtalálja, hogy fordulaton, amikor gyengül a szikra akkor az egyik henger pipája lemezre dobja...pl. Vagy valamikor rajtahagytad a gyújtást és kilágyult a megszakító rugója és 3500 felett belebeg.
Millió hibája lehet, hogy úgy viselkedik ahogy, ha meglenne a tuti megoldás, akkor megírtuk volna már lehet, hogy öten. Az is lehet, hogy mechanikus hibája van, pl. valami a vezérlési mechanizmussal, a kopott himbatengelyen fordulaton kicsit oldalra tolja a himbát...vagy mittudomén.


Ami pedig a vezetékek becimkézését illeti, ezt a gyárban úgy szokták csinálni, hogy a vezetékek színjelölésűek és van az autónak egy szinkódos kapcsolási rajza. Nem kell feliratozni...   Tongue Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #1093 Dátum: 2006 Február 25, 07:23:22 »

Gyújtófejet meg nem szedtem szét, csak a fejet vettem le, de már vissza is csatoltam.


Ott basztad el.
Az alaplap alatt vannak a legsűrűbben előforduló alattomos hibák.
Szívjad a vákumdobot hogy mozog-e az alaplap, meg szedjed szét hogy nincsenek-e berohadva a röpsúlyok.
1303LS
« Hozzászólás #1092 Dátum: 2006 Február 25, 07:15:00 »

AZT KÉRDEZTEM, hogy milyen állapotban van basszameg!


Nyílt választ vársz vaze?

Kinézetre SZAR. Shocked
1303LS
« Hozzászólás #1091 Dátum: 2006 Február 25, 07:10:01 »

rávarrva? Shocked nem hinném hogy az a gyári megoldás..

Dede.
Az üléstámlára valahogy a szövet fogja.Asszem én is hogy csavarozva valami díszléc szerűvel.
A köríven meg kellene lenni valami két olyan drótszerű U alakú valaminek amire ráfekszik.
Leon 1303
« Hozzászólás #1090 Dátum: 2006 Február 24, 20:43:26 »

hanem csavarok fogják az üléstámla tetjén végigfutó vasléc alá.

MIVAN???
ezt részletesen leírnád? vagy lerajzolnád?
Nem elérhető NapoleoN
Hozzászólások: 298


« Hozzászólás #1089 Dátum: 2006 Február 24, 20:43:17 »

ez pontosan így van, de nem varrás fogja oda, hanem csavarok fogják az üléstámla tetjén végigfutó vasléc alá.
igen úgy lehet Wink

Leon 1303
« Hozzászólás #1088 Dátum: 2006 Február 24, 20:41:44 »

Udv,
En ugy mereteztem a kalaptartot, hogy rogzites nelkul szepen felfekszik a hatso uveg alatti peremre es a hatso ulesek tetejere: nem csuszkal es nem esik le. Rogzitve nincs - bar lehetne...
KB ÉN IS ÍGY TERVEZEM.
csak azt nem értem, hogy a támla teteje ugyebár ferdén lejt hátrafele.
Akkor kb a lejtés felénél ér oda a kalaptartó az üléshez igaz?
remélem összejön.
csak újabb gebasz van, hogy voltam a Martin car audio-nál tegnap, és ők fogják beépíteni a hangtechnikát.
naszóval én eredetileg 3,2 mm-es rétegelt lemezt vettem, hogy abból csinálom meg az oldalpaneleket, meg a kalaptartót, meg egyéb apróságokat, de azt mondták, hogy az nem lesz , jó, mert mindenféleképpen vastag bútorlap (forgácslap) kell a hangszóróknak. Szóval az meg legalább 1 cm es, így ha ráteszem a peremre, frankón a vastagsága (magassága) miatt lesz egy kiálló pereme. remélem értitek. vagy esetleg annak az éleit lehetne olyan ferde szögben vágni, hogy jó legyen. Most az üléstámla felőli élről beszélek.
Oldalak: 1 ... 1981 1982 1983 1984 1985 [1986] 1987 1988 1989 1990 1991 ... 2014
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.158 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.