www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 09:14:58

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1728 1729 1730 1731 1732 [1733] 1734 1735 1736 1737 1738 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13186634 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11315 Dátum: 2006 December 22, 23:41:24 »

KArTER gáz

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11314 Dátum: 2006 December 22, 23:29:49 »

NA OKOSOK ! A következő a problémám motorfék üzemben piszkosul jön be a kipufogó gáz  csak motorféknél! pl 4.seb.ben 80-ról 40re lasulásnál le kell tekerni az ablakot mert megfulladok. Álóhelyben vagy véggázon semmi baj nincs.  A kipufogóm nem lukas . Ha befogom le áll a motor . Levettem a fütődobokat befogtam a végét másikon belefújtam nem ereszt. Mi a faszt csináljak? Huh  Már a ruhám  is tök büdös

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #11313 Dátum: 2006 December 22, 23:22:38 »

balra húz?
na azt az oldalt csináltam én, tehát jobb munkát végeztem, mint gsattila :-)))

amikor nekem feltettük a cuccot, jobbra húzott, mint a barom, aztán összeállt idővel.
esetleg meg lehet mozgatni a munkahenger dugattyúkat.
csavarhúzó, visszafeszegetés, féknyomkodás.
jah, várok még. holnap beállítom a hátsó féket

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11312 Dátum: 2006 December 22, 23:12:51 »

leht tudni ki veszi meg?
Győr

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11311 Dátum: 2006 December 22, 23:12:32 »

legózik másik motort?
igen,valószínüleg..
vagy készet vesz.. Evil Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11310 Dátum: 2006 December 22, 23:00:32 »

fasza.. Wink
Szekinek meg ma foglalózták le a motort,ő se fog unatkozni tavaszig Cheesy Wink
leht tudni ki veszi meg?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11309 Dátum: 2006 December 22, 22:57:24 »

fasza.. Wink
Szekinek meg ma foglalózták le a motort,ő se fog unatkozni tavaszig Cheesy Wink

legózik másik motort?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11308 Dátum: 2006 December 22, 22:56:21 »

na, volt ma futómű állítás, király lett, már csak annyi bajom van, hogy balra húz a fék. tárcsaféknél nincs semmi állítási lehetőség tudtommal, akkor mitől lehet?

balra húz?
na azt az oldalt csináltam én, tehát jobb munkát végeztem, mint gsattila :-)))

amikor nekem feltettük a cuccot, jobbra húzott, mint a barom, aztán összeállt idővel.
esetleg meg lehet mozgatni a munkahenger dugattyúkat.
csavarhúzó, visszafeszegetés, féknyomkodás.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11307 Dátum: 2006 December 22, 22:21:51 »

<beszúrt kép törölve>
na az ezévi utolsó hivatalos melom!
orrcsere+sárvédök +fényezés és összerakás
most csak hobbi ami csak motoromra összpontositok! Cool

fasza.. Wink
Szekinek meg ma foglalózták le a motort,ő se fog unatkozni tavaszig Cheesy Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #11306 Dátum: 2006 December 22, 21:30:27 »

Gyertya elektródahézag? Vedd kicsire, mondjuk 0.5 mm-re!
Bogarat tettél a fülembe... Az egyik gyertyát elejtettem csere közben, és csak nagyjából csavarhúzóval állítottam a hézagot. A kábelek újak, a gyertyák újak, a larbi tiszta, mégis durrog hidegen...

Bácsi Győző
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11305 Dátum: 2006 December 22, 21:07:15 »

lehet, hogy az olaj szar és az eégszet cserélni kéne? barnás volt a kijövő, bácsi csak rátöltött
nem hiszem h ez lenne agond

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #11304 Dátum: 2006 December 22, 21:05:19 »

csak a tengelycsonk bontott, felújított, amúgy minden új. fékcsöveket nem cseréltünk
Légteleníts sokat azon az oldalon amerre nem húz.
Fogadjunk a balra akar menni. SZóvala jobb oldalát mert az messze van a munkahengertől.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #11303 Dátum: 2006 December 22, 21:02:23 »

Sziasztok!Nekem anyaghibás volt a fékdobom és hullámzott fékmérésnél.
ez most tárcsafék

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #11302 Dátum: 2006 December 22, 21:02:07 »

ez ilyen hibák bol ered végig kell járni mindent

lehet, hogy az olaj szar és az eégszet cserélni kéne? barnás volt a kijövő, bácsi csak rátöltött

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #11301 Dátum: 2006 December 22, 20:46:20 »

Sziasztok!Nekem anyaghibás volt a fékdobom és hullámzott fékmérésnél.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11300 Dátum: 2006 December 22, 20:41:17 »

csak a tengelycsonk bontott, felújított, amúgy minden új. fékcsöveket nem cseréltünk
ez ilyen hibák bol ered végig kell járni mindent

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #11299 Dátum: 2006 December 22, 20:40:03 »

ha bontott akkor sok minden,vastagabb tárcs,felemás betét,rossz fékcsö,berohadt nyerg,nem egyforma nyereg
csak a tengelycsonk bontott, felújított, amúgy minden új. fékcsöveket nem cseréltünk

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11298 Dátum: 2006 December 22, 20:38:11 »

na, volt ma futómű állítás, király lett, már csak annyi bajom van, hogy balra húz a fék. tárcsaféknél nincs semmi állítási lehetőség tudtommal, akkor mitől lehet?
ha bontott akkor sok minden,vastagabb tárcs,felemás betét,rossz fékcsö,berohadt nyerg,nem egyforma nyereg

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #11297 Dátum: 2006 December 22, 20:36:58 »

na, volt ma futómű állítás, király lett, már csak annyi bajom van, hogy balra húz a fék. tárcsaféknél nincs semmi állítási lehetőség tudtommal, akkor mitől lehet?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11296 Dátum: 2006 December 22, 19:28:59 »

és troli gombbal indul Cheesy
már nem 3 kulcsal Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #11295 Dátum: 2006 December 22, 19:27:08 »

csak ahhoz kell 1seprü h össze seperd Grin

és troli gombbal indul Cheesy
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11294 Dátum: 2006 December 22, 19:24:17 »

szép Smiley
ez brazil lökős?
igen ls már1x egyengettem Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #11293 Dátum: 2006 December 22, 19:23:32 »

Külön vezeték, 16A-s biztivel.


Ha már itt az égőknél, W-oknál járunk: nem tudjátok, hogy lehet-e kapni esetleg olyan égőt(5,21W), amiben ledek vannak?
Tehát sima égőforma, de ledes. Meglehetne vele spórolni pár W-ot...

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #11292 Dátum: 2006 December 22, 19:18:10 »

na az ezévi utolsó hivatalos melom!
orrcsere+sárvédök +fényezés és összerakás
most csak hobbi ami csak motoromra összpontositok! Cool
szép Smiley
ez brazil lökős?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11291 Dátum: 2006 December 22, 19:13:11 »

Inkább ott a háttérben jó az a töklámpás korlátos:)
csak ahhoz kell 1seprü h össze seperd Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #11290 Dátum: 2006 December 22, 19:06:51 »

<beszúrt kép törölve>
na az ezévi utolsó hivatalos melom!
orrcsere+sárvédök +fényezés és összerakás
most csak hobbi ami csak motoromra összpontositok! Cool

Inkább ott a háttérben jó az a töklámpás korlátos:)

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11289 Dátum: 2006 December 22, 18:52:39 »


na az ezévi utolsó hivatalos melom!
orrcsere+sárvédök +fényezés és összerakás
most csak hobbi ami csak motoromra összpontositok! Cool

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11288 Dátum: 2006 December 22, 17:39:12 »

Néhány napi intenzív szerelés után megy is, de még mindig kihagyogat valamelyik henger. Melegen már mintha elhagyná, de idén már nem érdekel. Mitököm baja van?

Gyertya elektródahézag? Vedd kicsire, mondjuk 0.5 mm-re!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11287 Dátum: 2006 December 22, 17:33:19 »

Sokan elkövetik azt a hibát, hogy felteszik a 94 mm-es hengereket és nem gondolnak arra, hogy ezzel automatikusan megnő a kompresszióviszony, hiszen a lökettérfogat (swept volume) megnő, de az égéstér nem olyan arányban nő vele, vagy szinte nem is nő. Ilyenkor van, hogy a 8-9 közötti, néha nagyobb kompresszióviszony olyan égési csúcsnyomást és hőt eredményez, hogy megrepeszti (túlmelegíti) a hengert. A 1835-ös és 1915-ös motorok érzékenyek erre. Ez az egyik oka, hogy van akinek 10-20e km alatt beszarik az ilyen motor, van aki meg elmegy vele 100e km magasságában is. Persze még sok más oka is van.
A 94 mm-es furatú motor érzékeny, ráadásul a furat löket aránya is messze van az ideális "kockamotortól" (azonos furat és lökethossz).

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11286 Dátum: 2006 December 22, 17:26:49 »

Ez miért van? Deformálódik a... micsoda? A henger?

Összejön egyrész a pontatlanságokból (hajtórúd hossza, csapágyhézagok stb.) de leginkább, hogy a felfekvő felület nem teljesen pontosan lett kimérve a blokk osztósíkjától. Ez mutatja, hogy oldalanként különböző, de a szomszédos hengereknek majdnem azonos a dugattyúkiállása.

Minél nagyobb kompresszióviszonyra van belőve a motor, annál érzékenyebb a pontos kimérésre, mert a nagy kompressziójú motor jobban tud sántítani, ha valamelyik henger nem olyan jól dolgozik. Ha 7 alatti a kompresszióviszony, akkor kis eltérést észre sem lehet nagyon venni.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11285 Dátum: 2006 December 22, 17:22:52 »

ezt a dugattyúkiállást honnan kell mérni? (most hogy látom érteni fogom ezt is Smiley)
és akkor az 1.26 és 1.50 mm-ben értendő, ugye?

ez a 0.25mm különbség mennyi kompresszió eltérést okoz?

A dugattyúkiállás a henger teteje (tömítő felület) és a dugattyú teteje közötti távolság, ami ugyebár az égéstér része lesz.

Az 1.26 mm-nél a kompresszióviszony 1: 8.51-hez (94 mm furat, 69 löket és 55 ccm az égéstér a hengerfejben) az 1.50 kiállással meg 1: 8.32-höz.

Egyébként ez mind nagyon sok, egy ilyen vékonyfalú hengert nem szabad nagyon 8 fölé vinni, én olyan 8-ra akarom belőni. Utcai motor lesz...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #11284 Dátum: 2006 December 22, 17:19:34 »

Ilyen volt:

Ilyen lett:

a téli kerekem

Bácsi Győző
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #11283 Dátum: 2006 December 22, 17:13:27 »


Elgondolkodtató, hogy a blokk középvonalától a hengertalpak felfekvő felülete elméletileg ki van mérve, mégis eltérnak a dugattyúkiállások...

Ez miért van? Deformálódik a... micsoda? A henger?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #11282 Dátum: 2006 December 22, 17:13:11 »



Nekem most az alap kiállás 1.26 és 1.50 között változik, ezt szépen hengertalp alátétekkel egyformára hozom, hogy szépen járjon a moci, fordulaton meg ne legyen nagy rezonanciája.

Elgondolkodtató, hogy a blokk középvonalától a hengertalpak felfekvő felülete elméletileg ki van mérve, mégis eltérnak a dugattyúkiállások...
Bizonyára a manufakturális termelési sajátosságok miatt. Smiley

Bácsi Győző
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #11281 Dátum: 2006 December 22, 17:12:36 »

Ezeket valaki legyen szíves ledokumentálni. Mondjuk akinek sok ideje van.

A köbölés mellett  Wink az egyik kedvenc foglaltosságom a dugattyúkiállás (deck height) méricskélése. Fontos, hogy a hengerekben egyforma kompresszióviszony legyen, ezért a dugattyúkiállásokat egyenként meg kell mérni. Ehhez van egy alumínium idomszerem, két tőcsavarom és a tolómérő. Az idomszerrel leszorítom a hengert és megmérem felső holtponton a dugattyútető milyen mélyen van a henger tetejéhez képest.

Nekem most az alap kiállás 1.26 és 1.50 között változik, ezt szépen hengertalp alátétekkel egyformára hozom, hogy szépen járjon a moci, fordulaton meg ne legyen nagy rezonanciája.

Elgondolkodtató, hogy a blokk középvonalától a hengertalpak felfekvő felülete elméletileg ki van mérve, mégis eltérnak a dugattyúkiállások...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #11280 Dátum: 2006 December 22, 17:11:38 »

A köbölés mellett  Wink az egyik kedvenc foglaltosságom a dugattyúkiállás (deck height) méricskélése. Fontos, hogy a hengerekben egyforma kompresszióviszony legyen, ezért a dugattyúkiállásokat egyenként meg kell mérni. Ehhez van egy alumínium idomszerem, két tőcsavarom és a tolómérő. Az idomszerrel leszorítom a hengert és megmérem felső holtponton a dugattyútető milyen mélyen van a henger tetejéhez képest.

Nekem most az alap kiállás 1.26 és 1.50 között változik, ezt szépen hengertalp alátétekkel egyformára hozom, hogy szépen járjon a moci, fordulaton meg ne legyen nagy rezonanciája.

Elgondolkodtató, hogy a blokk középvonalától a hengertalpak felfekvő felülete elméletileg ki van mérve, mégis eltérnak a dugattyúkiállások...
ezt a dugattyúkiállást honnan kell mérni? (most hogy látom érteni fogom ezt is Smiley)
és akkor az 1.26 és 1.50 mm-ben értendő, ugye?

ez a 0.25mm különbség mennyi kompresszió eltérést okoz?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #11279 Dátum: 2006 December 22, 17:10:49 »

ügyes vagy Győző, klassz lett!!  Cheesy
Néhány napi intenzív szerelés után megy is, de még mindig kihagyogat valamelyik henger. Melegen már mintha elhagyná, de idén már nem érdekel. Mitököm baja van?

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #11278 Dátum: 2006 December 22, 17:08:17 »

Király a sárga ködlámpa.  Cheesy
Pedig ez is bekötetlen, csak próbálni tettem fel Smiley

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #11277 Dátum: 2006 December 22, 17:07:40 »

Karácsonyi Kamillázás

ügyes vagy Győző, klassz lett!!  Cheesy
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11276 Dátum: 2006 December 22, 17:06:19 »

A köbölés mellett  Wink az egyik kedvenc foglaltosságom a dugattyúkiállás (deck height) méricskélése. Fontos, hogy a hengerekben egyforma kompresszióviszony legyen, ezért a dugattyúkiállásokat egyenként meg kell mérni. Ehhez van egy alumínium idomszerem, két tőcsavarom és a tolómérő. Az idomszerrel leszorítom a hengert és megmérem felső holtponton a dugattyútető milyen mélyen van a henger tetejéhez képest.

Nekem most az alap kiállás 1.26 és 1.50 között változik, ezt szépen hengertalp alátétekkel egyformára hozom, hogy szépen járjon a moci, fordulaton meg ne legyen nagy rezonanciája.

Elgondolkodtató, hogy a blokk középvonalától a hengertalpak felfekvő felülete elméletileg ki van mérve, mégis eltérnak a dugattyúkiállások...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 1728 1729 1730 1731 1732 [1733] 1734 1735 1736 1737 1738 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.372 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.