www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 09:23:09

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1727 1728 1729 1730 1731 [1732] 1733 1734 1735 1736 1737 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13186833 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11355 Dátum: 2006 December 24, 10:49:09 »

Én is építek egy nagyobb motort. Amcsiból vannak az alkatrészek.
Innen: http://www2.cip1.com/ProductDetails.asp?ProductCode=C15%2D2275
De nekem szerencsém van, mert a sógornőm hozza haza nekem, ő pedig egy légitársaságnál dolgozik, így nincs vám, szállítási költség (de csak 2-3 havonta jön).
Nem baj ráérünk!
A blokkot meg Hudák Misitől vettem (Auto Linea) 94-es furattal.
Már csak a hengerfej kell, a karbi, meg apróságok. Van egy táblázatom, ami szerint 48 IDA-s karbi kell ilyen köbcentihez, igaz ez?
Most egyenlőre gyűjtök a hengerfejre.

A most összerakott motorod is nagyon szép, remélhetőleg műszakilag is korrekt.

Ami pedig a nagy motort illeti (esz az irigység!  Wink ) ez Magyarországon dobogós lesz a typ1-es motorok között, az biztos. Persze jól kell megépíteni.

Nagyon sok munka lesz vele, de biztos megéri. Így, hogy új motortömböt használsz sok méricskéléstől megszabadulsz, ez a blokk eleve pontos, a hengertalpak szélesek és pontosan megmunkáltak, az osztósíktól egyforma távolságra vannak, követlezésképpen a dugattyúkiállásod egyforma lesz, nem kell hézagolgatni, amit én most csinálgatok.
Amit belinkeltél az egy 82 mm löketű szet, ha azt veszed akkor vagy speciális hajtórudak kellenek, vagy pedig még ezt az új autolinea blokkot is kicsit le kell munkálni, mert nem fog elforogni, a tetején megakad a hajtórúd csavar.

Ami pedig a karburátort illeti, sokan nem fognak velem egyetérteni, de nekem erős meggyőződésem, hogy jobb, ha az ember eggyel kisebb karburátort vesz, mint eggyel nagyobbat. A karburátort elsősorban az határozza meg, hogy milyen térfogatáram lesz, ez a lökettérfogat, fordulatszám és a köbcenti függvénye.

Először azt kellene eldönteni, hogy milyen karakterű és teljesítményű motor szeretnél. Ez 2275 ccm itt már lehet olyat csinálni, ami túlmutat a futóművön és a féken is, erősen. Itt néhány tipp:

1, Nyomatékos, megbízható motor:
Tengely: 286 (W110)
Kompresszió: 1:8.0
Karbi: IDF 44 venturi 32
Várható teljesítmény: 130 LE

2, Sportos motor, utcára
Tengely: 294 (W120)
Kompresszió: 1: 8.5
Karbi IDF 44 venturi 34
Várható teljesítmény: 150 LE

3, Forgós, sportos motor
Tengely: 314 (W140)
Kompresszió: 1: 9.0
Karbi: IDA 48 venturi 37 vagy 39
Várható teljesítmény: 180 LE

Ez utóbbihoz néhány megjegyzés: mivel ez a motor kell, hogy forogjon 6500 körül, ide nem jó egy sima 044-es hengerfej, ami 40/35-ös szelepű. Ide egy 42/37 szelepes, kimunkált nagyon "okos" hengerfej kell, mert a tengely fordulatot kíván. A többi motorra jó a sima 42/37 "széria"  044-es. Sőt, megkockáztatom (majd a többiek lehurrognak), hogy az első összeállításhoz egy 40/35-ös elegendő, ugyanis a belépő mérete (szívócsatorna) 32 mm-es, ha pedig a venturi 32-es, akkor nincs értelme a nagy szelepeknek, inkább egy 1.25-ös himbasorral kell nagyobb emelést adni, ezt a W110-es engle tengely lehetővé teszi, az én motorom is ilyen lesz.
A 9.0 kompresszióviszony megnöveli a hőterhelést, de a nagy összenyitású W140-es tengely a valós kompreszióviszonyt (tulajdonképpen a kompresszióvégnyomást) csökkenti, csak fordulaton, a gázlengések inerciája miatt lesz jó töltési foka. Itt alul a tengely miatt veszítesz nyomatékot, de a 2275-ös motort azért semmilyen körülmények között nem lehet gyengének nevezni.

Legyél türelmes, a hengerfejen pedig ne spórolj, az az alfája és omegája a jó motornak. Nem kimunkált, kipolírozott fejjel nem lehet 6000 fölé menni, mert áramlástanilag bekorlátoz még 1.4-es himbasorral is.

Ha megengeded leírom (tudom, hogy semmi közöm hozzá), hogy én milyen irányba mennék.
Én nagyon szeretem a nyomatékos motorokat a hétköznapi autózásban, és a teljesítmény iszonyatosan drágítja a dolgokat (tudod: gyors, olcsó, megbízható -> innen csak kettőt választhatsz!) ezért a stroker motor pozitívumát erősíteném, a nagy alulról jövő nyomatékot. Ezt a váltó áttételezése is megköszöni, a hétköznapi autózásban pedig egy igazi ajándék. És nem kell ürtechnika, nem kell titán hajtórúd, nem kell tizedgrammolt forgattúsmechanizmus, nem kell 10 hőmérő, nem kell benzinkút hozzá...
Tehát én nem választanék nagyobb tengelyt, mint az engle W110-es. Ezzel nem fog 5000 fölé forogni és nem tudod majd lenyomni a Hoffer gépét (ha elindul  Evil ), de a városban kettessel tudsz gáz nélkül indulni és 80-ról 120-ra 5-6 sec alatt fentvan negyedikben. Ehhez kell egy 1:1.25-höz himbasor és elég egy sima 42/37-es hengerfej és semmi extra. Az IDF 44-es karbi 34-es venturival alul nyomatékossá teszi és az IDF sokkal utcaibb, pontosabb átmenetes (alapjárat és telj rendszer között) karbi, mint a IDA, ami leginkább a felső tartományt és a teljes gázt szereti. Utcára nem oké, ráadásul akkor van értelme, ha 300 feletti tengelyed van, okos hengerfejed és erős alkatrészeid. Szóval én az első variációra mennék.

Kicsit hosszan írtam most ezt, de hiszem és meggyőződésem, hogy a jó motor két legfontosabb alapja a pontos megépítés és az alkatrészek jó összeválogatása. Egy úgymond széria, 40/35-ös hengerfejhez egy 48-as IDA-nak CSAK hátránya van SEMMI előnye. Egy 314-es tengely meg nem tud lélegezni a 44-es karbiba rakott 34-es venturin keresztül és durván bekorlátoz.

Ha esetleg tudok valamiben segíteni, csak szól, majd úgy csinálok, mintha nem irigykednék és magam nem is nagyon szeretnék egy szép stroker motort.  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2006 December 24, 10:52:49 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #11354 Dátum: 2006 December 24, 09:11:16 »

Ha kint a motor akkor én beraknám, legyen gyári. Ha már bent a motor, akkor meg tedd el, egyszer majd bekerülhet.

Nyilván túl nagy jelentősége nincs, de valamit biztos számít. (különben nem lenne ott)

Na beraktam a kis terelő lemezkét. Nem is tartott sokáig.
Csak a generátor bilincsét, meg a karbit kellett levenni, kicsavarni a turbinaházhoz fogatott légterelő csppantyú 8 csavarját, a két oldalsó csavart, és már le is lehetett húzni a turbinaházat. Karácsony után mehet a helyére a motor, már csak a hátfalat kell megcsinálni!
Ennyi.
Most már gyári!
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #11353 Dátum: 2006 December 24, 08:57:11 »

Hajóval küldené Bremerhavenba. Az a baj, hogy a szállítás is nagyon költséges, 110 kg-ról van szó. Kb. 3 hónap alatt lenne itthon. És a vám még mindig kérdés.



Én is építek egy nagyobb motort. Amcsiból vannak az alkatrészek.
Innen: http://www2.cip1.com/ProductDetails.asp?ProductCode=C15%2D2275
De nekem szerencsém van, mert a sógornőm hozza haza nekem, ő pedig egy légitársaságnál dolgozik, így nincs vám, szállítási költség (de csak 2-3 havonta jön).
Nem baj ráérünk!
A blokkot meg Hudák Misitől vettem (Auto Linea) 94-es furattal.
Már csak a hengerfej kell, a karbi, meg apróságok. Van egy táblázatom, ami szerint 48 IDA-s karbi kell ilyen köbcentihez, igaz ez?
Most egyenlőre gyűjtök a hengerfejre.
Leon 1303
« Hozzászólás #11352 Dátum: 2006 December 23, 20:42:27 »

Itten van ni az enyim.
Beépítve még nincs képem.
De nem is csinálok, mert cefett csúnya most a motorterem, nem akarok büszkélkedni vele.
Istenem csak tudjam le a vizsgákat, és pattan ki a moci  Grin
Leon 1303
« Hozzászólás #11351 Dátum: 2006 December 23, 20:39:29 »

A Te karbid nem DGV véletlenül? Mert ez DFV, és ez jól van rajt.

Itt a DGV karbi:
<beszúrt kép törölve>
nem
DFAV-m van
de lehet elnéztem
vagy csak az egyik képen volt fordítva...
mintha kifele lett volna a csokija...
Tényleg!! Kéne egy ilyen csoki, de sehol sem lehet kapni!!
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #11350 Dátum: 2006 December 23, 20:35:54 »

biztos...
nekem olyan egyszerűen és nagyszerűen van megcsinálva...

A Te karbid nem DGV véletlenül? Mert ez DFV, és ez jól van rajt.

Itt a DGV karbi:

'81 Hecho en México
Leon 1303
« Hozzászólás #11349 Dátum: 2006 December 23, 20:32:59 »

úgy csinálta meg hogy az eredeti gázbowdent lehet használni hozzá...

"One cool feature about this set up is the custom linkage that uses a stock solex throttle arm  and heim joints to activate the weber's throttle arm"

biztos...
nekem olyan egyszerűen és nagyszerűen van megcsinálva...
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #11348 Dátum: 2006 December 23, 20:21:33 »

mi lehet ez a piros biszbasz ami összekötőként szerepel?
<beszúrt kép törölve>

úgy csinálta meg hogy az eredeti gázbowdent lehet használni hozzá...

"One cool feature about this set up is the custom linkage that uses a stock solex throttle arm  and heim joints to activate the weber's throttle arm"
« Utoljára szerkesztve: 2006 December 23, 20:23:25 írta aptom »

'81 Hecho en México
Leon 1303
« Hozzászólás #11347 Dátum: 2006 December 23, 17:45:38 »

Ez a tekarbidon van?
NEm!
Pont az, hogy marhára nem ilyen,
de szerintem ez valami gázkar kreáció lehet, mert fordítva van rajta a karbi, és kifelé tolni a kart nehézkes...
hülye amics nem jött rá, hogyha fordít rajta egyet, mindjárt jó lesz.
pedig a szívócsö ugyanolyan empi, és ezen két külön torok van, nem egy nagy ovális, és a méretük sem egyforma, szal csak egyféleképpen lehet észszerűen rátenni.......
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #11346 Dátum: 2006 December 23, 17:44:35 »

Végre!
Két ünnep között elugorhatnék a régiekért? Akkor nem fagynék bele a gépbe a népautótalin... :-))))

...megyek, karácsonyi ajándékként felteszem az új ajtótömítéseimet...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #11345 Dátum: 2006 December 23, 17:40:40 »

mi lehet ez a piros biszbasz ami összekötőként szerepel?
<beszúrt kép törölve>
Ez a tekarbidon van?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Leon 1303
« Hozzászólás #11344 Dátum: 2006 December 23, 17:39:07 »

mi lehet ez a piros biszbasz ami összekötőként szerepel?
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11343 Dátum: 2006 December 23, 17:15:04 »

Mennyiért sikerült eladni a kübli mociját?
amennyiért hirdette..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Leon 1303
« Hozzászólás #11342 Dátum: 2006 December 23, 17:14:21 »

még nem 100%,de valmi ilyesmin töri a fejét..vagy épít egy nagyot turbó nélkül..
Mennyiért sikerült eladni a kübli mociját?
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11341 Dátum: 2006 December 23, 17:12:41 »

Egy kicsit lemaradtam!
A Szeky vesz egy komplett tuning mocit?
Olyan The Sambán látható féleséget?
Turbós?
Vagy tök másról van szó?

még nem 100%,de valmi ilyesmin töri a fejét..vagy épít egy nagyot turbó nélkül..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Leon 1303
« Hozzászólás #11340 Dátum: 2006 December 23, 17:11:50 »

tudjuk..hasonló szitu volt az airride-ommal,az sem volt kicsi..
3 hónapot ő nem tud várni,az 100%,inkább fizett sokkal többet de 10 napon belül legyen itt..


Egy kicsit lemaradtam!
A Szeky vesz egy komplett tuning mocit?
Olyan The Sambán látható féleséget?
Turbós?
Vagy tök másról van szó?
Leon 1303
« Hozzászólás #11339 Dátum: 2006 December 23, 17:10:34 »

Jelentem ÉG minden lámpám!  Grin
Egyszerűen jó vagyok  Grin

Jah, bogaraztam ma itt a városba vagy 30 km-t,
olyan jóóóólesett, csak úgy szépen 40-50-nel  Cool
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11338 Dátum: 2006 December 23, 17:10:03 »

Hajóval küldené Bremerhavenba. Az a baj, hogy a szállítás is nagyon költséges, 110 kg-ról van szó. Kb. 3 hónap alatt lenne itthon. És a vám még mindig kérdés.



tudjuk..hasonló szitu volt az airride-ommal,az sem volt kicsi..
3 hónapot ő nem tud várni,az 100%,inkább fizett sokkal többet de 10 napon belül legyen itt..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #11337 Dátum: 2006 December 23, 17:04:29 »

kicsöngetni?
most megakarom keresni ott, ahol kettéágazik a vezeték.
ja, kincsöngetni, hogy folyamatos e a drót. ohm mérő, drót pedál felöli részéhez érint, másik fele a drót lámpatest felőli végéhez, ha kb 0 az ellenállás, akkor nincs megszakadva. végszükség esetén a működő oldalról elhúzni egy drótot a másik foglalathoz. nem elegáns, de ideiglenesen jó.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #11336 Dátum: 2006 December 23, 16:30:44 »

Nekem a szabómiki aszonta, hogy vegyek sima háztartási ablaktőmítőt (öntapadós, szivacsos kézség)... picit cugos a busz.

lehet, hogy SPÁban fikáznának érte, de lesz*rom  Evil az a lényeg, hogy az üllői úti cigány haveroknak tetszik a duduboci  Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #11335 Dátum: 2006 December 23, 16:27:37 »

Hát, mondjuk megnéztem. Nem egyszerű felrakni, gyere-buci-hamm-bekaplak. Ajtónként fél nap, legalább...
Jaa! MIlyen ajtótömítésről beszélsz? Nekem csak simán be van nyomkodva, 10 s alatt be lehet rakni... Huh

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #11334 Dátum: 2006 December 23, 16:24:59 »

Hát, mondjuk megnéztem. Nem egyszerű felrakni, gyere-buci-hamm-bekaplak. Ajtónként fél nap, legalább...
hogyhogy? mi olyan nehéz? be is ragasztod?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11333 Dátum: 2006 December 23, 16:24:11 »

igen,de ha kiküldünk egy hatalmas összeget egy motorért és késve küldi a Szeky beleőszül még ha meg is jön, az tuti...

majd megmutatom neki ezeket a linkeket is amiket küldtél..

Hajóval küldené Bremerhavenba. Az a baj, hogy a szállítás is nagyon költséges, 110 kg-ról van szó. Kb. 3 hónap alatt lenne itthon. És a vám még mindig kérdés.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11332 Dátum: 2006 December 23, 16:17:12 »

...megyek, karácsonyi ajándékként felteszem az új ajtótömítéseimet...

Hát, mondjuk megnéztem. Nem egyszerű felrakni, gyere-buci-hamm-bekaplak. Ajtónként fél nap, legalább...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon 1303
« Hozzászólás #11331 Dátum: 2006 December 23, 15:08:20 »

ha a vezetékben nincs áram, akkor nem a kapcsoló, mivel a másik oldal ég. kábelt kéne végignézni, kicsöngetni
kicsöngetni?
most megakarom keresni ott, ahol kettéágazik a vezeték.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #11330 Dátum: 2006 December 23, 15:06:20 »

SEGÍJÉG!!

Jobb féklámpám nem ég már vagy egy féléve,
most nekiálltím megcsinálgatni az egész világítást mert már össze vissza kancsított...
Szóval szétszedtem ezt is, de az égő jó, és a vezetékben nincs áram.
A bal oldali vígan világít... Megnéztem a biztosítékokat is, de ha az lenne a baj, akkor a másik sem világítana.

Hol lehet a baj?
Hol van a féklámpa kapcsoló?
De gondolom onnan is 1 vezeték jön először, aztán válik ketté.

PLEASE PLEASE HELP MEEE  Undecided
ha a vezetékben nincs áram, akkor nem a kapcsoló, mivel a másik oldal ég. kábelt kéne végignézni, kicsöngetni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Leon 1303
« Hozzászólás #11329 Dátum: 2006 December 23, 14:52:10 »

SEGÍJÉG!!

Jobb féklámpám nem ég már vagy egy féléve,
most nekiálltím megcsinálgatni az egész világítást mert már össze vissza kancsított...
Szóval szétszedtem ezt is, de az égő jó, és a vezetékben nincs áram.
A bal oldali vígan világít... Megnéztem a biztosítékokat is, de ha az lenne a baj, akkor a másik sem világítana.

Hol lehet a baj?
Hol van a féklámpa kapcsoló?
De gondolom onnan is 1 vezeték jön először, aztán válik ketté.

PLEASE PLEASE HELP MEEE  Undecided
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11328 Dátum: 2006 December 23, 14:15:05 »

Sokat leveleztem vele, szerintem szét van csúszva. Ért hozzá, biztos tudna jót csinálni, de 120%-on pörög és mindig időzavarban van. Nézd meg, hogy a negatív minősítések oka mindig valami idiótaság, nem válaszol, elfelejti elküldeni...nagyon kevesen panaszkodnak arra, hogy valami, amit csinált rossz lett vagy szétesett.
A CPR drágább (?), de nagyon üt a motorjuk, a kategóriájában mindig a(z egyik) legjobb.  Van a németeknél is motorja, egy t1-es barndoorban, 1915-ös és 12.5-öt megy negyedmérföldön. Ja, és van benne már 30e Km hiba nélkül! Ez a nagy szó!

igen,de ha kiküldünk egy hatalmas összeget egy motorért és késve küldi a Szeky beleőszül még ha meg is jön, az tuti...

majd megmutatom neki ezeket a linkeket is amiket küldtél..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11327 Dátum: 2006 December 23, 14:05:24 »

...megyek, karácsonyi ajándékként felteszem az új ajtótömítéseimet...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11326 Dátum: 2006 December 23, 14:03:53 »

köszi Wink

ezt a serrano gyereket nézegetjük már rég óta,de olvasgatom a the samban a visszajelzéseit,de nem túl jók...

Sokat leveleztem vele, szerintem szét van csúszva. Ért hozzá, biztos tudna jót csinálni, de 120%-on pörög és mindig időzavarban van. Nézd meg, hogy a negatív minősítések oka mindig valami idiótaság, nem válaszol, elfelejti elküldeni...nagyon kevesen panaszkodnak arra, hogy valami, amit csinált rossz lett vagy szétesett.
A CPR drágább (?), de nagyon üt a motorjuk, a kategóriájában mindig a(z egyik) legjobb.  Van a németeknél is motorja, egy t1-es barndoorban, 1915-ös és 12.5-öt megy negyedmérföldön. Ja, és van benne már 30e Km hiba nélkül! Ez a nagy szó!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11325 Dátum: 2006 December 23, 13:55:41 »

A stroker motor építése nem egy hétvégi meló, sok apró buktatója van, kell hozzá tapasztalat. Én nem biztos, hogy belevágnék, de van aki igen:
A legjobb: www.steelbugin.com CPR = Chico Performance Racing

...és nevükkel ellentétben a www.lowbugget.com is nagyon profik. Állítólag a turbós motorjaik a legjobbak az államokban. (forrás: the Samba)

köszi Wink

ezt a serrano gyereket nézegetjük már rég óta,de olvasgatom a the samban a visszajelzéseit,de nem túl jók...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11324 Dátum: 2006 December 23, 13:37:12 »

jah,ez így van..majd eldönti,de valami nagyot akar..nagyon nagyot Smiley

A stroker motor építése nem egy hétvégi meló, sok apró buktatója van, kell hozzá tapasztalat. Én nem biztos, hogy belevágnék, de van aki igen:
A legjobb: www.steelbugin.com CPR = Chico Performance Racing

...és nevükkel ellentétben a www.lowbugget.com is nagyon profik. Állítólag a turbós motorjaik a legjobbak az államokban. (forrás: the Samba)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #11323 Dátum: 2006 December 23, 12:29:36 »

Na, és fehérbúra fanoknak meg is lenne oldva a pirosledessel a gondjuk.

szerintem ez amúgyis jó. eléggé erős tud lenni és gyakorlatilag örökéletű

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #11322 Dátum: 2006 December 23, 12:10:37 »

OFF
tudja valaki, hogy E34 540 automata váltójába mennyi és milyen olaj kell?
tudom-tudom csakis és kizárólag BMW olaj jó bele, de mivel a BMW nem gyárt olajat ezért gondolom valakitől (Castrol?) veszi. Meg mitől lenne különlegesebb, mint bármi más...

Az ETK-ban nincs erről információ, ugyanis hivatalosan "lifetime" olaj van benne és nyoma sincs leengedési/feltöltési lehetőségnek
De ez nem gond, ezt megoldjuk. A "lifetime" dologban meg nem hiszek.
ON

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
1303LS
« Hozzászólás #11321 Dátum: 2006 December 23, 08:36:27 »

Na, és fehérbúra fanoknak meg is lenne oldva a pirosledessel a gondjuk.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11320 Dátum: 2006 December 23, 08:09:07 »

Az a baj, hogy elfogadható áron csak Amerikából lehetne motort hozni, de ott meg a szállítás és az esetleges vám teszi be a kaput.
Mondjuk összerakni sem olcsó.
jah,ez így van..majd eldönti,de valami nagyot akar..nagyon nagyot Smiley

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11319 Dátum: 2006 December 23, 08:08:08 »

Duduka nagyot fog fötörni! :-))))))


 Grin Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11318 Dátum: 2006 December 23, 08:00:38 »

igen,valószínüleg..
vagy készet vesz.. Evil Wink

Az a baj, hogy elfogadható áron csak Amerikából lehetne motort hozni, de ott meg a szállítás és az esetleges vám teszi be a kaput.
Mondjuk összerakni sem olcsó.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11317 Dátum: 2006 December 23, 07:57:06 »


Ha már itt az égőknél, W-oknál járunk: nem tudjátok, hogy lehet-e kapni esetleg olyan égőt(5,21W), amiben ledek vannak?
Tehát sima égőforma, de ledes. Meglehetne vele spórolni pár W-ot...


http://www.xenonlampa.hu/xenonlampa.hu/images/LEDek/1157_uj_LED.jpg

4600 Ft/ pár

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #11316 Dátum: 2006 December 23, 06:25:10 »

Duduka nagyot fog fötörni! :-))))))

Győr
Oldalak: 1 ... 1727 1728 1729 1730 1731 [1732] 1733 1734 1735 1736 1737 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.126 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.