www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 14:07:35

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1725 1726 1727 1728 1729 [1730] 1731 1732 1733 1734 1735 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13190642 alkalommal)
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #11435 Dátum: 2006 December 26, 17:35:21 »

Hálás köszönetem a segítségért!

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető Hanyi
Hozzászólások: 2303


« Hozzászólás #11434 Dátum: 2006 December 26, 17:33:34 »

 Shocked
Nem elérhető Hanyi
Hozzászólások: 2303


« Hozzászólás #11433 Dátum: 2006 December 26, 17:32:54 »

Üdv!
Be tudna rakni valaki nekem robbantott rajzot busz első tárcsafékről? Fogott a fék alapból a sok állás után, leszedtem, a munkahenger a pofákat összenyomja, de vissza nem engedi. Annak simán vissza kéne esnie, nem?

Visszaesni nem fog, nézd meg a porvédőt nincs-e szétmenve mert akkor könnyen berohad és nehezen mozog

Ja és tárcsa vagy fékpofák nélkül se szerencsés összenyomni (ha csak nem akarod szétszedni)

Hát inkább spajszerral mozgatható visszafele ha nem kötötted le a renszerről
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #11432 Dátum: 2006 December 26, 17:30:11 »

kézzel vissza kell tudnom tolni a munkahengert , ha nincs a helyén ?

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #11431 Dátum: 2006 December 26, 17:21:14 »

tárcsaféknél a tárcsa maga tolja vissza dugattyúkat, ha erre gondolsz
tehát maguktól soha sem húzódnak vissza

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #11430 Dátum: 2006 December 26, 16:41:21 »

Üdv!
Be tudna rakni valaki nekem robbantott rajzot busz első tárcsafékről? Fogott a fék alapból a sok állás után, leszedtem, a munkahenger a pofákat összenyomja, de vissza nem engedi. Annak simán vissza kéne esnie, nem?

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #11429 Dátum: 2006 December 26, 16:37:45 »

menet közben ma leállt az állófűtés a buszban...

a kapcsoló nem világít, nem csinál semmit. meg sem mukkan a szerkezet.

kerestem a hibát, de nem találtam... a műszerfal belül olyan mint egy csóka fészek, van jópár kósza kábel... a hibát nem lelem.

a busz alatt minden stimmel, ott gond nincs.

bizti jó, relék jók. szerintem testet vagy áramot nem kap... majd holnap újra nekiveselkedem  Undecided

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #11428 Dátum: 2006 December 26, 15:56:01 »

sziasztok!

megvan mi volt a hiba:D eltört a kinyomóvilla egyik szára ezért nem nagyon volt kuplung!
most megoldottam jó is lett de a generátorom elkezdett iszonyat darálni!
levettem az ékszíjat beindítottam ugy nem volt semmi rossz hangja és ha magába pörgettem a geneártort fúróval akkor sem!
azt hittem ncsapágyas lett de nem! néztem a szénlkeféket azok is jók!
szerintem amikor az ékszíj feszíti akkor szarakodik!
mi lehet csapágy?
de az kiszerelve is érezhető lenne! nem?

milyen gyertyát és olajat ajánlottok bogárba télre?
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #11427 Dátum: 2006 December 26, 15:19:30 »

Hali

Valaki tud segiteni bambuszpolc felrakás művészetében??, van hozzá egy gumi gyűrű meg két csavar, aminek kampos a vége de sehol nics olyan pont a polcon ahova be lehetne akasztani:)
előre köszi üdvw
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #11426 Dátum: 2006 December 26, 13:52:15 »

a 69 előttieknek a gyári értéket kell produkálni, nem? ami enyhítés a szabványokhoz képest, de azért nem okádhatnak ki bármit

"A másik csoport az 1969. julius 1. előtt gyártott „öreg” autók esete:
Amennyiben a mérőműszer adatbázisában nem szerepel a gyári beállítási adat, lehetőség van a rendeleti érték alapján a zöldkártya kiadására. A rendelet szerint ezeknél az autóknál csak CO-t kell mérni ( HC-t azaz szénhidrogént nem!!) "
szeda_1970
« Hozzászólás #11425 Dátum: 2006 December 26, 13:50:42 »

csak hogy tisztázzuk a 280E-re gondoltam nekem elég 185 lóerő.... Cool
Egyébként úgy tudom hogy a németeknél szinte minden típushoz ajánlanak katalizátort.Bogárhoz még nem láttam de ha 123-asbó lehet euro2-t csinálni akkor bogárhoz is biztos van ilyesmi

SZEDA érts meg a123ra hiába a sport dob, a szarhoz hiába teszel cukrot nem lessz belőle palacsinta Roll Eyes (csak vicceltem tudom hogy nem a 23ról van szó )
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11424 Dátum: 2006 December 26, 13:36:19 »

SZEDA érts meg a123ra hiába a sport dob, a szarhoz hiába teszel cukrot nem lessz belőle palacsinta Roll Eyes (csak vicceltem tudom hogy nem a 23ról van szó )

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #11423 Dátum: 2006 December 26, 11:58:19 »

Ezek a biztos források mindig megmosolyogtatnak. Nem köteleznek katalizátorra, mivel sehol a világon nem köteleznek erre. Ha figyelsz, akkor rájössz, hogy katalizátorral kevesebb a súlyadó, mint nélküle. Igaz az is, hogy OT-s rendszámmal meg nincs is. Dehát az új rendelkezés szerint ugye ez a bogaraknál elenyésző. A zöldkártyára hoztak rendeletet, igy az 1969 elöttiekre mindenképpen kiállitják a zöldkártyát, bármit is produkál a motor. Az utániaknál elméletileg lehet majd gond, de ilyen nem lesz.
a 69 előttieknek a gyári értéket kell produkálni, nem? ami enyhítés a szabványokhoz képest, de azért nem okádhatnak ki bármit

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
szeda_1970
« Hozzászólás #11422 Dátum: 2006 December 26, 11:09:59 »

Jó de honnan tudom meg hogy a motoromhoz milyen dobot vegyek?
Forgatni szeretném ha bírja ha nem....van csőkígyóm hozzá.Sehol nincs leírva hogy melyik mit tud.

Mindig az alapvetés az, hogy milyen a motor. Gyári motoron keveset dob a sportdob, mert amúgy is korlátorzott a töltéscsere más oldalról is. A hőcserélő (typ1-es motoron) semmit sem fojt összehasonlítva egy azonos átmérőjű J csővel.

A csőkígyó elméletileg hangolt (azonos) hosszúságú csövekből áll, párosítva összehegesztve. Elméletileg itt a gázlengések jó hatással vannak a töltéscserére, a sportdob keveset játszik a csövek hossz hangolásával, ott a fojtással operálnak. Ez az elmélet, ebből kiindulva mindenképpen a csőkígyó a jobb egy stingerrel. :-)

Aztán a kivitelezés nagyon sokat jelenthet. Lehet, hogy a Sebring sportdob jobb, mint egy noname csőkígyó.

Aztán még azt is figyelembe kell venni, hogy oylan nincs, hogy egy dob a teljes tartományban jó. A sportdobok (csőkígyó, stb.) fordulatra vannak hangolva, a gyári dob a nagyobb fojtása miatt inkább alul teszi nyomatékossá a (széria közeli) motort.

Egymáshoz kell választani az alkatrészeket.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11421 Dátum: 2006 December 26, 10:46:28 »

Ez engem is erdekelne. Meg en sem dontottem milyen kipu menjen majd a motoromhoz.
Bar olyat is mondott nekem vki, hogy a gyari kipufogonak sincs olyan nagy ellenallasa, meg a hocserelonek sem. Errol mit tudtok?

Mindig az alapvetés az, hogy milyen a motor. Gyári motoron keveset dob a sportdob, mert amúgy is korlátorzott a töltéscsere más oldalról is. A hőcserélő (typ1-es motoron) semmit sem fojt összehasonlítva egy azonos átmérőjű J csővel.

A csőkígyó elméletileg hangolt (azonos) hosszúságú csövekből áll, párosítva összehegesztve. Elméletileg itt a gázlengések jó hatással vannak a töltéscserére, a sportdob keveset játszik a csövek hossz hangolásával, ott a fojtással operálnak. Ez az elmélet, ebből kiindulva mindenképpen a csőkígyó a jobb egy stingerrel. :-)

Aztán a kivitelezés nagyon sokat jelenthet. Lehet, hogy a Sebring sportdob jobb, mint egy noname csőkígyó.

Aztán még azt is figyelembe kell venni, hogy oylan nincs, hogy egy dob a teljes tartományban jó. A sportdobok (csőkígyó, stb.) fordulatra vannak hangolva, a gyári dob a nagyobb fojtása miatt inkább alul teszi nyomatékossá a (széria közeli) motort.

Egymáshoz kell választani az alkatrészeket.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #11420 Dátum: 2006 December 26, 10:40:34 »

Biztos forrásból tudom,hogy eljön az idő mikor katalizátor kell az autódra,kivéve ha MINŐSÍTETT veterán.

Ezek a biztos források mindig megmosolyogtatnak. Nem köteleznek katalizátorra, mivel sehol a világon nem köteleznek erre. Ha figyelsz, akkor rájössz, hogy katalizátorral kevesebb a súlyadó, mint nélküle. Igaz az is, hogy OT-s rendszámmal meg nincs is. Dehát az új rendelkezés szerint ugye ez a bogaraknál elenyésző. A zöldkártyára hoztak rendeletet, igy az 1969 elöttiekre mindenképpen kiállitják a zöldkártyát, bármit is produkál a motor. Az utániaknál elméletileg lehet majd gond, de ilyen nem lesz.
szeda_1970
« Hozzászólás #11419 Dátum: 2006 December 26, 10:32:44 »

Én nem félek mert: 1.,úgysem lesz olyan drága hogy ne érje meg bárkinek is hogy használhassa a kocsiját (most sem drága egy utángyártott)
                            2.,úgyis kitalálunk valami okosságot (például a németeknél az 1980-as mercimre két dob áráért akár euro2-es rendszert is vehetek)

Biztos forrásból tudom,hogy eljön az idő mikor katalizátor kell az autódra,kivéve ha MINŐSÍTETT veterán.
szeda_1970
« Hozzászólás #11418 Dátum: 2006 December 26, 10:25:10 »

Hát én csak azt tudom hogy a gyári dob nem rossz cucc.De amit ma veszel a boltban az nem gyári hanem utángyártott.
Az érezhető hogy ha a furulyát kiveszed nem csak a hangja lesz nagyobb de a teljesítmény is.Ha a dob nem is a furulya egészen biztosan sokat folyt rajta.


Ez engem is erdekelne. Meg en sem dontottem milyen kipu menjen majd a motoromhoz.
Bar olyat is mondott nekem vki, hogy a gyari kipufogonak sincs olyan nagy ellenallasa, meg a hocserelonek sem. Errol mit tudtok?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #11417 Dátum: 2006 December 26, 10:16:36 »

Biztos forrásból tudom,hogy eljön az idő mikor katalizátor kell az autódra,kivéve ha MINŐSÍTETT veterán.
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #11416 Dátum: 2006 December 26, 10:05:45 »

Szerintetek mi a jobb.Csőkígyó és a végén dob vagy egy az eredeti helyére illeszkedő sportdob.Néztem minden féle onlány boltban, ezerféle dob van de hogy melyik mire jó az sehová nincsen odaírva.

Ez engem is erdekelne. Meg en sem dontottem milyen kipu menjen majd a motoromhoz.
Bar olyat is mondott nekem vki, hogy a gyari kipufogonak sincs olyan nagy ellenallasa, meg a hocserelonek sem. Errol mit tudtok?

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
szeda_1970
« Hozzászólás #11415 Dátum: 2006 December 26, 09:57:44 »

Most mindjárt kiderül hogy előfordult olyan hogy nem állítottad be a gyújtásod 3 hónapig mert lusta voltál!  Grin

Szerintetek mi a jobb.Csőkígyó és a végén dob vagy egy az eredeti helyére illeszkedő sportdob.Néztem minden féle onlány boltban, ezerféle dob van de hogy melyik mire jó az sehová nincsen odaírva.

Megmondom őszintén, hogy én is sokáig jártam bogárral 3 csavarral, a másik (nem az önindítóét) felsőt nem tettem vissza, mert szar kivenni. És akkor (1991 környékén) a kollégium udvarán fontos volt, hogy könnyen szerelhető legyen....
Nem mozdul el, de nyilván jobb a 4, mint a három.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #11414 Dátum: 2006 December 25, 20:53:28 »

Megmondom őszintén, hogy én is sokáig jártam bogárral 3 csavarral, a másik (nem az önindítóét) felsőt nem tettem vissza, mert szar kivenni. És akkor (1991 környékén) a kollégium udvarán fontos volt, hogy könnyen szerelhető legyen....
Nem mozdul el, de nyilván jobb a 4, mint a három.
na most meglepődtem Smiley holnap lehet, hogy újult erővel megyünk neki a dolognak.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11413 Dátum: 2006 December 25, 20:49:20 »

biztos gyáva vagyok, de mi van, ha kiveszek egy motor tartó csavart? vissza lehet tenni? úgyértem nem mozdulhat el?

Megmondom őszintén, hogy én is sokáig jártam bogárral 3 csavarral, a másik (nem az önindítóét) felsőt nem tettem vissza, mert szar kivenni. És akkor (1991 környékén) a kollégium udvarán fontos volt, hogy könnyen szerelhető legyen....
Nem mozdul el, de nyilván jobb a 4, mint a három.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #11412 Dátum: 2006 December 25, 19:51:26 »

próbáltam kalapáccsal indítani Smiley)

Kalapáccsal ablakot pucolunk, tudatlan.  Grin
1303LS
« Hozzászólás #11411 Dátum: 2006 December 25, 19:50:05 »

próbáltam kalapáccsal indítani Smiley)
próbálgattam csiszolgatni, bár nem volt elég hely...
Akkor nem jött be az elméletem.  Sad
Valahol belül lezs a gond, majd szétkapon én is az enyémet és kiderül, amit beletettem az most tökéletes, szóval ráérek.
Átforrasztgatom, zsírozgatom esetleg cserélek ha kell valamit.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #11410 Dátum: 2006 December 25, 19:47:43 »

És ami még rosszabb letestelve villáskulccsal önindítani!!  Roll Eyes

próbáltam kalapáccsal indítani Smiley)

Ez az az önindító ami késleltetve indít?
Mert ha az akkor lehet hogy lenne egy ötletem.
Igaz hogy én már kicseréltem az önindítómat a múlt héten ami ugyanúgy késleltetve indított, de közben lefuttattam egy diagnosztikai programot az agyamban és arra a következtetésre jutottam, hogy nagy valószínűséggel az öninító házból a behúzómágnesre menő sodrottfonott vezeték mágnesen történő rögzítésének oxidációja okozhatja a hibát.
Szóval mielőtt csereberélnél szerintem próbáld azt az anyát (8-as anya, 13-as kulcs) levenni -ez ott van a vastag betápkábel mellett.
Kisvezetéket megcsiszolgatni és visszatenni, szerintme egy próbát megér.
Kíváncsi is lennék, hogy az elméletem igazolódik-e.

Ja mielőtt bűvészkednél az önindítóval vedd le az aksisarut ha nem akarsz szikra esőt a nyakadba miközben bevizelsz az ijedtségtől. Grin
próbálgattam csiszolgatni, bár nem volt elég hely...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
szeda_1970
« Hozzászólás #11409 Dátum: 2006 December 25, 19:39:26 »

És ami még rosszabb letestelve villáskulccsal önindítani!!  Roll Eyes

Ez az az önindító ami késleltetve indít?
Mert ha az akkor lehet hogy lenne egy ötletem.
Igaz hogy én már kicseréltem az önindítómat a múlt héten ami ugyanúgy késleltetve indított, de közben lefuttattam egy diagnosztikai programot az agyamban és arra a következtetésre jutottam, hogy nagy valószínűséggel az öninító házból a behúzómágnesre menő sodrottfonott vezeték mágnesen történő rögzítésének oxidációja okozhatja a hibát.
Szóval mielőtt csereberélnél szerintem próbáld azt az anyát (8-as anya, 13-as kulcs) levenni -ez ott van a vastag betápkábel mellett.
Kisvezetéket megcsiszolgatni és visszatenni, szerintme egy próbát megér.
Kíváncsi is lennék, hogy az elméletem igazolódik-e.

Ja mielőtt bűvészkednél az önindítóval vedd le az aksisarut ha nem akarsz szikra esőt a nyakadba miközben bevizelsz az ijedtségtől.  Grin
szeda_1970
« Hozzászólás #11408 Dátum: 2006 December 25, 19:37:22 »

Én hárommal járok 4 éve.Eddig jobb felső hiányzott, beszereztem, beszereltem.Aztán legutóbb amikor kivettük a motort főtengelyszimmering miatt letörtük az egyik alsót!  Grin

van aki 2 (sőt időnként 1) motortartó csavarral jár évek óta
1303LS
« Hozzászólás #11407 Dátum: 2006 December 25, 19:34:13 »

ettől én még nem akarok Smiley
Ez az az önindító ami késleltetve indít?
Mert ha az akkor lehet hogy lenne egy ötletem.
Igaz hogy én már kicseréltem az önindítómat a múlt héten ami ugyanúgy késleltetve indított, de közben lefuttattam egy diagnosztikai programot az agyamban és arra a következtetésre jutottam, hogy nagy valószínűséggel az öninító házból a behúzómágnesre menő sodrottfonott vezeték mágnesen történő rögzítésének oxidációja okozhatja a hibát.
Szóval mielőtt csereberélnél szerintem próbáld azt az anyát (8-as anya, 13-as kulcs) levenni -ez ott van a vastag betápkábel mellett.
Kisvezetéket megcsiszolgatni és visszatenni, szerintme egy próbát megér.
Kíváncsi is lennék, hogy az elméletem igazolódik-e.

Ja mielőtt bűvészkednél az önindítóval vedd le az aksisarut ha nem akarsz szikra esőt a nyakadba miközben bevizelsz az ijedtségtől.  Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #11406 Dátum: 2006 December 25, 18:23:46 »

van aki 2 (sőt időnként 1) motortartó csavarral jár évek óta
ettől én még nem akarok Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #11405 Dátum: 2006 December 25, 18:17:51 »

én is szeretlek  Tongue Kiss

 Kiss

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #11404 Dátum: 2006 December 25, 18:17:38 »

biztos gyáva vagyok, de mi van, ha kiveszek egy motor tartó csavart? vissza lehet tenni? úgyértem nem mozdulhat el?

van aki 2 (sőt időnként 1) motortartó csavarral jár évek óta

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11403 Dátum: 2006 December 25, 18:10:09 »

biztos gyáva vagyok, de mi van, ha kiveszek egy motor tartó csavart? vissza lehet tenni? úgyértem nem mozdulhat el?

nem, mert a másik 3 még tartja.
plusz a nyelestengely is megfogja.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11402 Dátum: 2006 December 25, 18:08:11 »

Nézitek most a Discovery-t? Indiai "tuning műhelyt" mutatnak be munka közben.
Majdnem olyan mint Pityubácsi a kertben azzal a különbséggel, hogy egy flexibilis kipufogócsőért 7 órát kell utazniuk egy hajóbontó-roncstelepre (majd 7 órát vissza).
Helyi csoda amit gyártanak, de egyébként a hihetetlen kókányság.

én is szeretlek  Tongue Kiss



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #11401 Dátum: 2006 December 25, 18:07:24 »

biztos gyáva vagyok, de mi van, ha kiveszek egy motor tartó csavart? vissza lehet tenni? úgyértem nem mozdulhat el?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #11400 Dátum: 2006 December 25, 18:03:08 »

húvazze...

ismeritek a nőgyógyász történetét, aki a levelesláda nyílásán keresztül tapétázta ki az előszobát?

akkor majd egyszer megpróbálhatod kiszedni a syncroból az önindítót és rájössz, hogy mennyivel egyszerűbb a bogárból
a syncronál tényleg ki kell szedni hozzá a motort, mert egyébként nem fér el a diffizártól, ez pedig azt jelenti, hogy az önindító kiszedése majdnem pontosan 8 óra (csak a kiszedése a visszarakásról szó sincs még ekkor)

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #11399 Dátum: 2006 December 25, 17:38:06 »

Az önindító felől visszatolod a csavart és a kutyaház mögött rácsavarod az anyát. Egyébként ez nem más, mint a jobb felső motortartó csavar. Ez fogja az önindítót is.

húvazze...

ismeritek a nőgyógyász történetét, aki a levelesláda nyílásán keresztül tapétázta ki az előszobát?
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #11398 Dátum: 2006 December 25, 17:23:51 »

kösz, ez jó lehet. és hogy a tökbe kell visszatenni adott esetben?? Shocked Huh

Az önindító felől visszatolod a csavart és a kutyaház mögött rácsavarod az anyát. Egyébként ez nem más, mint a jobb felső motortartó csavar. Ez fogja az önindítót is.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #11397 Dátum: 2006 December 25, 16:48:31 »

ehhh. a felső csavart az autó alól nem is tudod kivenni, az olyan spéci D-fejú dolog.
nyúlj be a motortérben a villáskulccsal a kutyaház mögé, és szedd le az anyát, kiesik magától

kösz, ez jó lehet. és hogy a tökbe kell visszatenni adott esetben?? Shocked Huh
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #11396 Dátum: 2006 December 25, 15:34:15 »

na akkor futunk még egy kört. az egyik csavar egyértelmű, de a másik rohadt magasan van és főleg szűk helyen. lestem a kiszerelt váltót is, hát nagy furfang kell hozzá...

ehhh. a felső csavart az autó alól nem is tudod kivenni, az olyan spéci D-fejú dolog.
nyúlj be a motortérben a villáskulccsal a kutyaház mögé, és szedd le az anyát, kiesik magától
Oldalak: 1 ... 1725 1726 1727 1728 1729 [1730] 1731 1732 1733 1734 1735 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.131 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.