www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 27, 22:08:49

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921351 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1725 1726 1727 1728 1729 [1730] 1731 1732 1733 1734 1735 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14730047 alkalommal)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #11451 Dátum: 2006 December 27, 09:16:42 »

Ne tegyél fel új henger/dugó garnitúrát anélkül. hogy a főtengelyt rendbe tetted volna. Szét fogja verni elég hamar.


Ahoj népek!

Güntherr motorja darabokban, így adótott egy-két kérdésem, ha tudtok segítsetek pls:
1, a dugattyú és a hengerfal közé befér a körmöm. Ez orvosolható?  Undecided
2, a motor 1,3 most, érdemes-e 1.6ost berakni, bírja-e a kocsi?
3, az 1,6os Busz motor belemegy a Bogárba?

so pls help...
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #11450 Dátum: 2006 December 26, 23:07:39 »

Akocsi fogja bírni mert volkskwagen,de a fék az lehet,hogy kevés lesz.
Holló
« Hozzászólás #11449 Dátum: 2006 December 26, 23:02:25 »

Ahoj népek!

Güntherr motorja darabokban, így adótott egy-két kérdésem, ha tudtok segítsetek pls:
1, a dugattyú és a hengerfal közé befér a körmöm. Ez orvosolható?  Undecided
2, a motor 1,3 most, érdemes-e 1.6ost berakni, bírja-e a kocsi?
3, az 1,6os Busz motor belemegy a Bogárba?

so pls help...
az 1,6 centire ua.,mint a buszé, csak a keresztmerevítő furatai hiányoznak
egyébként valszeg elfáradt a mocid  Grin
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #11448 Dátum: 2006 December 26, 23:02:10 »

Ahoj népek!

Güntherr motorja darabokban, így adótott egy-két kérdésem, ha tudtok segítsetek pls:
1, a dugattyú és a hengerfal közé befér a körmöm. Ez orvosolható?  Undecided
2, a motor 1,3 most, érdemes-e 1.6ost berakni, bírja-e a kocsi?
3, az 1,6os Busz motor belemegy a Bogárba?

so pls help...

1. csere
2. F-es vagy AB-s?
3. igen
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #11447 Dátum: 2006 December 26, 23:01:11 »

Ahoj népek!

Güntherr motorja darabokban, így adótott egy-két kérdésem, ha tudtok segítsetek pls:
1, a dugattyú és a hengerfal közé befér a körmöm. Ez orvosolható?  Undecided
2, a motor 1,3 most, érdemes-e 1.6ost berakni, bírja-e a kocsi?
3, az 1,6os Busz motor belemegy a Bogárba?

so pls help...

szerintem generáloztasd meg normálisan mint betenni egy másik motort ami ugyanúgy lehet szar egy honap mulva
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #11446 Dátum: 2006 December 26, 22:59:31 »

Ahoj népek!

Güntherr motorja darabokban, így adótott egy-két kérdésem, ha tudtok segítsetek pls:
1, a dugattyú és a hengerfal közé befér a körmöm. Ez orvosolható?  Undecided
2, a motor 1,3 most, érdemes-e 1.6ost berakni, bírja-e a kocsi?
3, az 1,6os Busz motor belemegy a Bogárba?

so pls help...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #11445 Dátum: 2006 December 26, 22:49:37 »

Kb. 750 euro egy katalizátor az E2-höz.

csak hogy tisztázzuk a 280E-re gondoltam nekem elég 185 lóerő.... Cool
Egyébként úgy tudom hogy a németeknél szinte minden típushoz ajánlanak katalizátort.Bogárhoz még nem láttam de ha 123-asbó lehet euro2-t csinálni akkor bogárhoz is biztos van ilyesmi

Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #11444 Dátum: 2006 December 26, 22:05:45 »

Nekem van egy elég jó!
Minen rajta van, állófűtés stb.
Kb. 7Mb.
Ha kell elküldöm e-mailban.

Köszönöm! Jöhet, az itteni mélcímemre! Cheesy
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #11443 Dátum: 2006 December 26, 21:42:57 »

Nekem van egy elég jó!
Minen rajta van, állófűtés stb.
Kb. 7Mb.
Ha kell elküldöm e-mailban.

Légyszi nekem is. ptseba'kukac'freemai'pont'hu
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #11442 Dátum: 2006 December 26, 21:03:28 »

Hol találok bogárról robbantott rajzokat??

Nekem van egy elég jó!
Minen rajta van, állófűtés stb.
Kb. 7Mb.
Ha kell elküldöm e-mailban.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #11441 Dátum: 2006 December 26, 19:55:28 »

Úgy emlkékszem hogy a Váci Bogarasok honlapján volt egy táblázat az elektromos fogyasztók teljesítményfelvételéről, de most nem találom. 
 (Csak kiváncsi lettem volna hogy az ablaktörlő motornak mekkora a fogyasztása.)

'81 Hecho en México
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #11440 Dátum: 2006 December 26, 19:12:47 »

al kaida?? (bocs...)  Wink Grin


  Grin
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #11439 Dátum: 2006 December 26, 19:07:53 »

Hol találok bogárról robbantott rajzokat??

al kaida?? (bocs...)  Wink Grin
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #11438 Dátum: 2006 December 26, 19:05:53 »

Hol találok bogárról robbantott rajzokat??
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #11437 Dátum: 2006 December 26, 18:02:56 »

... a gyári dob a nagyobb fojtása miatt inkább alul teszi nyomatékossá a (széria közeli) motort.

Mar irtam milyen lesz a motorom. Inkabb nyomatekos legyen, nem akarom agyonforgatni. De hocserelo lesz rajta nagy valoszinuseggel, mert a BN-2-es allofutest nem raktam vegul be. (ha errol van vkinek jo leirasa, vagy gyarilag beszerelt peldanya, szivesen megneznem).
A dob elso korben meg gyari lesz, vmi egyeni kipufogo veggel, kettovel. (nekem a 2 gyari helyen kivezetett vegu kipufogok jonnek be)

Egymáshoz kell választani az alkatrészeket.

Az igy szepen hangzik  Grin


Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #11436 Dátum: 2006 December 26, 17:58:11 »

Visszaesni nem fog, nézd meg a porvédőt nincs-e szétmenve mert akkor könnyen berohad és nehezen mozog

Ja és tárcsa vagy fékpofák nélkül se szerencsés összenyomni (ha csak nem akarod szétszedni)

Hát inkább spajszerral mozgatható visszafele ha nem kötötted le a renszerről

Ha porvédőr cserélsz, csak óvatosan tedd fel, mert a gumiperem könnyen kihasad, ahogy fel akarod rakni. Es nem vmi olcso joszag. (en esztergaltattam egy celszerszamot hozza, hogy egyenletesen korkorosen tudjam a helyere nyomni)

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #11435 Dátum: 2006 December 26, 17:35:21 »

Hálás köszönetem a segítségért!

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető Hanyi
Hozzászólások: 2303


« Hozzászólás #11434 Dátum: 2006 December 26, 17:33:34 »

 Shocked
Nem elérhető Hanyi
Hozzászólások: 2303


« Hozzászólás #11433 Dátum: 2006 December 26, 17:32:54 »

Üdv!
Be tudna rakni valaki nekem robbantott rajzot busz első tárcsafékről? Fogott a fék alapból a sok állás után, leszedtem, a munkahenger a pofákat összenyomja, de vissza nem engedi. Annak simán vissza kéne esnie, nem?

Visszaesni nem fog, nézd meg a porvédőt nincs-e szétmenve mert akkor könnyen berohad és nehezen mozog

Ja és tárcsa vagy fékpofák nélkül se szerencsés összenyomni (ha csak nem akarod szétszedni)

Hát inkább spajszerral mozgatható visszafele ha nem kötötted le a renszerről
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #11432 Dátum: 2006 December 26, 17:30:11 »

kézzel vissza kell tudnom tolni a munkahengert , ha nincs a helyén ?

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #11431 Dátum: 2006 December 26, 17:21:14 »

tárcsaféknél a tárcsa maga tolja vissza dugattyúkat, ha erre gondolsz
tehát maguktól soha sem húzódnak vissza

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #11430 Dátum: 2006 December 26, 16:41:21 »

Üdv!
Be tudna rakni valaki nekem robbantott rajzot busz első tárcsafékről? Fogott a fék alapból a sok állás után, leszedtem, a munkahenger a pofákat összenyomja, de vissza nem engedi. Annak simán vissza kéne esnie, nem?

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #11429 Dátum: 2006 December 26, 16:37:45 »

menet közben ma leállt az állófűtés a buszban...

a kapcsoló nem világít, nem csinál semmit. meg sem mukkan a szerkezet.

kerestem a hibát, de nem találtam... a műszerfal belül olyan mint egy csóka fészek, van jópár kósza kábel... a hibát nem lelem.

a busz alatt minden stimmel, ott gond nincs.

bizti jó, relék jók. szerintem testet vagy áramot nem kap... majd holnap újra nekiveselkedem  Undecided

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #11428 Dátum: 2006 December 26, 15:56:01 »

sziasztok!

megvan mi volt a hiba:D eltört a kinyomóvilla egyik szára ezért nem nagyon volt kuplung!
most megoldottam jó is lett de a generátorom elkezdett iszonyat darálni!
levettem az ékszíjat beindítottam ugy nem volt semmi rossz hangja és ha magába pörgettem a geneártort fúróval akkor sem!
azt hittem ncsapágyas lett de nem! néztem a szénlkeféket azok is jók!
szerintem amikor az ékszíj feszíti akkor szarakodik!
mi lehet csapágy?
de az kiszerelve is érezhető lenne! nem?

milyen gyertyát és olajat ajánlottok bogárba télre?
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #11427 Dátum: 2006 December 26, 15:19:30 »

Hali

Valaki tud segiteni bambuszpolc felrakás művészetében??, van hozzá egy gumi gyűrű meg két csavar, aminek kampos a vége de sehol nics olyan pont a polcon ahova be lehetne akasztani:)
előre köszi üdvw
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #11426 Dátum: 2006 December 26, 13:52:15 »

a 69 előttieknek a gyári értéket kell produkálni, nem? ami enyhítés a szabványokhoz képest, de azért nem okádhatnak ki bármit

"A másik csoport az 1969. julius 1. előtt gyártott „öreg” autók esete:
Amennyiben a mérőműszer adatbázisában nem szerepel a gyári beállítási adat, lehetőség van a rendeleti érték alapján a zöldkártya kiadására. A rendelet szerint ezeknél az autóknál csak CO-t kell mérni ( HC-t azaz szénhidrogént nem!!) "
szeda_1970
« Hozzászólás #11425 Dátum: 2006 December 26, 13:50:42 »

csak hogy tisztázzuk a 280E-re gondoltam nekem elég 185 lóerő.... Cool
Egyébként úgy tudom hogy a németeknél szinte minden típushoz ajánlanak katalizátort.Bogárhoz még nem láttam de ha 123-asbó lehet euro2-t csinálni akkor bogárhoz is biztos van ilyesmi

SZEDA érts meg a123ra hiába a sport dob, a szarhoz hiába teszel cukrot nem lessz belőle palacsinta Roll Eyes (csak vicceltem tudom hogy nem a 23ról van szó )
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11424 Dátum: 2006 December 26, 13:36:19 »

SZEDA érts meg a123ra hiába a sport dob, a szarhoz hiába teszel cukrot nem lessz belőle palacsinta Roll Eyes (csak vicceltem tudom hogy nem a 23ról van szó )

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #11423 Dátum: 2006 December 26, 11:58:19 »

Ezek a biztos források mindig megmosolyogtatnak. Nem köteleznek katalizátorra, mivel sehol a világon nem köteleznek erre. Ha figyelsz, akkor rájössz, hogy katalizátorral kevesebb a súlyadó, mint nélküle. Igaz az is, hogy OT-s rendszámmal meg nincs is. Dehát az új rendelkezés szerint ugye ez a bogaraknál elenyésző. A zöldkártyára hoztak rendeletet, igy az 1969 elöttiekre mindenképpen kiállitják a zöldkártyát, bármit is produkál a motor. Az utániaknál elméletileg lehet majd gond, de ilyen nem lesz.
a 69 előttieknek a gyári értéket kell produkálni, nem? ami enyhítés a szabványokhoz képest, de azért nem okádhatnak ki bármit

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
szeda_1970
« Hozzászólás #11422 Dátum: 2006 December 26, 11:09:59 »

Jó de honnan tudom meg hogy a motoromhoz milyen dobot vegyek?
Forgatni szeretném ha bírja ha nem....van csőkígyóm hozzá.Sehol nincs leírva hogy melyik mit tud.

Mindig az alapvetés az, hogy milyen a motor. Gyári motoron keveset dob a sportdob, mert amúgy is korlátorzott a töltéscsere más oldalról is. A hőcserélő (typ1-es motoron) semmit sem fojt összehasonlítva egy azonos átmérőjű J csővel.

A csőkígyó elméletileg hangolt (azonos) hosszúságú csövekből áll, párosítva összehegesztve. Elméletileg itt a gázlengések jó hatással vannak a töltéscserére, a sportdob keveset játszik a csövek hossz hangolásával, ott a fojtással operálnak. Ez az elmélet, ebből kiindulva mindenképpen a csőkígyó a jobb egy stingerrel. :-)

Aztán a kivitelezés nagyon sokat jelenthet. Lehet, hogy a Sebring sportdob jobb, mint egy noname csőkígyó.

Aztán még azt is figyelembe kell venni, hogy oylan nincs, hogy egy dob a teljes tartományban jó. A sportdobok (csőkígyó, stb.) fordulatra vannak hangolva, a gyári dob a nagyobb fojtása miatt inkább alul teszi nyomatékossá a (széria közeli) motort.

Egymáshoz kell választani az alkatrészeket.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11421 Dátum: 2006 December 26, 10:46:28 »

Ez engem is erdekelne. Meg en sem dontottem milyen kipu menjen majd a motoromhoz.
Bar olyat is mondott nekem vki, hogy a gyari kipufogonak sincs olyan nagy ellenallasa, meg a hocserelonek sem. Errol mit tudtok?

Mindig az alapvetés az, hogy milyen a motor. Gyári motoron keveset dob a sportdob, mert amúgy is korlátorzott a töltéscsere más oldalról is. A hőcserélő (typ1-es motoron) semmit sem fojt összehasonlítva egy azonos átmérőjű J csővel.

A csőkígyó elméletileg hangolt (azonos) hosszúságú csövekből áll, párosítva összehegesztve. Elméletileg itt a gázlengések jó hatással vannak a töltéscserére, a sportdob keveset játszik a csövek hossz hangolásával, ott a fojtással operálnak. Ez az elmélet, ebből kiindulva mindenképpen a csőkígyó a jobb egy stingerrel. :-)

Aztán a kivitelezés nagyon sokat jelenthet. Lehet, hogy a Sebring sportdob jobb, mint egy noname csőkígyó.

Aztán még azt is figyelembe kell venni, hogy oylan nincs, hogy egy dob a teljes tartományban jó. A sportdobok (csőkígyó, stb.) fordulatra vannak hangolva, a gyári dob a nagyobb fojtása miatt inkább alul teszi nyomatékossá a (széria közeli) motort.

Egymáshoz kell választani az alkatrészeket.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #11420 Dátum: 2006 December 26, 10:40:34 »

Biztos forrásból tudom,hogy eljön az idő mikor katalizátor kell az autódra,kivéve ha MINŐSÍTETT veterán.

Ezek a biztos források mindig megmosolyogtatnak. Nem köteleznek katalizátorra, mivel sehol a világon nem köteleznek erre. Ha figyelsz, akkor rájössz, hogy katalizátorral kevesebb a súlyadó, mint nélküle. Igaz az is, hogy OT-s rendszámmal meg nincs is. Dehát az új rendelkezés szerint ugye ez a bogaraknál elenyésző. A zöldkártyára hoztak rendeletet, igy az 1969 elöttiekre mindenképpen kiállitják a zöldkártyát, bármit is produkál a motor. Az utániaknál elméletileg lehet majd gond, de ilyen nem lesz.
szeda_1970
« Hozzászólás #11419 Dátum: 2006 December 26, 10:32:44 »

Én nem félek mert: 1.,úgysem lesz olyan drága hogy ne érje meg bárkinek is hogy használhassa a kocsiját (most sem drága egy utángyártott)
                            2.,úgyis kitalálunk valami okosságot (például a németeknél az 1980-as mercimre két dob áráért akár euro2-es rendszert is vehetek)

Biztos forrásból tudom,hogy eljön az idő mikor katalizátor kell az autódra,kivéve ha MINŐSÍTETT veterán.
szeda_1970
« Hozzászólás #11418 Dátum: 2006 December 26, 10:25:10 »

Hát én csak azt tudom hogy a gyári dob nem rossz cucc.De amit ma veszel a boltban az nem gyári hanem utángyártott.
Az érezhető hogy ha a furulyát kiveszed nem csak a hangja lesz nagyobb de a teljesítmény is.Ha a dob nem is a furulya egészen biztosan sokat folyt rajta.


Ez engem is erdekelne. Meg en sem dontottem milyen kipu menjen majd a motoromhoz.
Bar olyat is mondott nekem vki, hogy a gyari kipufogonak sincs olyan nagy ellenallasa, meg a hocserelonek sem. Errol mit tudtok?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #11417 Dátum: 2006 December 26, 10:16:36 »

Biztos forrásból tudom,hogy eljön az idő mikor katalizátor kell az autódra,kivéve ha MINŐSÍTETT veterán.
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #11416 Dátum: 2006 December 26, 10:05:45 »

Szerintetek mi a jobb.Csőkígyó és a végén dob vagy egy az eredeti helyére illeszkedő sportdob.Néztem minden féle onlány boltban, ezerféle dob van de hogy melyik mire jó az sehová nincsen odaírva.

Ez engem is erdekelne. Meg en sem dontottem milyen kipu menjen majd a motoromhoz.
Bar olyat is mondott nekem vki, hogy a gyari kipufogonak sincs olyan nagy ellenallasa, meg a hocserelonek sem. Errol mit tudtok?

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
szeda_1970
« Hozzászólás #11415 Dátum: 2006 December 26, 09:57:44 »

Most mindjárt kiderül hogy előfordult olyan hogy nem állítottad be a gyújtásod 3 hónapig mert lusta voltál!  Grin

Szerintetek mi a jobb.Csőkígyó és a végén dob vagy egy az eredeti helyére illeszkedő sportdob.Néztem minden féle onlány boltban, ezerféle dob van de hogy melyik mire jó az sehová nincsen odaírva.

Megmondom őszintén, hogy én is sokáig jártam bogárral 3 csavarral, a másik (nem az önindítóét) felsőt nem tettem vissza, mert szar kivenni. És akkor (1991 környékén) a kollégium udvarán fontos volt, hogy könnyen szerelhető legyen....
Nem mozdul el, de nyilván jobb a 4, mint a három.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #11414 Dátum: 2006 December 25, 20:53:28 »

Megmondom őszintén, hogy én is sokáig jártam bogárral 3 csavarral, a másik (nem az önindítóét) felsőt nem tettem vissza, mert szar kivenni. És akkor (1991 környékén) a kollégium udvarán fontos volt, hogy könnyen szerelhető legyen....
Nem mozdul el, de nyilván jobb a 4, mint a három.
na most meglepődtem Smiley holnap lehet, hogy újult erővel megyünk neki a dolognak.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11413 Dátum: 2006 December 25, 20:49:20 »

biztos gyáva vagyok, de mi van, ha kiveszek egy motor tartó csavart? vissza lehet tenni? úgyértem nem mozdulhat el?

Megmondom őszintén, hogy én is sokáig jártam bogárral 3 csavarral, a másik (nem az önindítóét) felsőt nem tettem vissza, mert szar kivenni. És akkor (1991 környékén) a kollégium udvarán fontos volt, hogy könnyen szerelhető legyen....
Nem mozdul el, de nyilván jobb a 4, mint a három.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #11412 Dátum: 2006 December 25, 19:51:26 »

próbáltam kalapáccsal indítani Smiley)

Kalapáccsal ablakot pucolunk, tudatlan.  Grin
Oldalak: 1 ... 1725 1726 1727 1728 1729 [1730] 1731 1732 1733 1734 1735 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.154 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.