www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 28, 00:04:53

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921351 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1711 1712 1713 1714 1715 [1716] 1717 1718 1719 1720 1721 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14731450 alkalommal)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #12011 Dátum: 2007 Január 12, 09:00:55 »

Én megtettem... és a többiek???  Undecided

Mellesleg egy Modi is benne volt...  Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2007 Január 12, 09:09:19 írta TBK001 »

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #12010 Dátum: 2007 Január 12, 08:41:42 »

OFF 
Törlés 
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #12009 Dátum: 2007 Január 11, 21:38:39 »

namajd tavasszal megfigyelem azt a simsonos fordulást. :-PP

én ma is vele mentem a gyárba... 1 kerekezés már nagyon megy, 5 méter a rekord  Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12008 Dátum: 2007 Január 11, 21:36:56 »

ez nem motor függő.
a 2 lóerős szimszonnal is tudok keresztben menni meg a 34 lóerős bogárral   Cool

namajd tavasszal megfigyelem azt a simsonos fordulást. :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #12007 Dátum: 2007 Január 11, 20:47:47 »

. isteni érzés az utcasarkokon befordulva keresztbe csúsztatni :-))

ez nem motor függő.

a 2 lóerős szimszonnal is tudok keresztben menni meg a 34 lóerős bogárral   Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12006 Dátum: 2007 Január 11, 20:42:13 »

bírják-e a csapágyak, kuplung stb?
Kell-e új vezérműtengely?
A fogyasztás milyen lesz?

igen. AB-s motor tovább, mint az F-es
nem
nekem magasabb lett, mert elkezdtem sertés módon vezetni. isteni érzés az utcasarkokon befordulva keresztbe csúsztatni :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #12005 Dátum: 2007 Január 11, 20:17:28 »

Én is vizezem. Talán a hétvégén.
Mit bandázsolsz? Kipufogó?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #12004 Dátum: 2007 Január 11, 17:11:39 »

Hali!

jelenlegi 1.3as motoromhoz lehet, hogy 1.6os hengerdugó szettet veszek. Hogy ez működjön kell egy kis gépmunka a hengerfejen, ezt tudom. de:
bírják-e a csapágyak, kuplung stb?
Kell-e új vezérműtengely?
A fogyasztás milyen lesz?

az álmoskönyv szerint:
Egy darabig (ha a régiek maradnak, eléggé kis darabig Smiley
NEm
Nagyobb lehet.
Most jó? Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #12003 Dátum: 2007 Január 11, 17:02:41 »

Hali!

jelenlegi 1.3as motoromhoz lehet, hogy 1.6os hengerdugó szettet veszek. Hogy ez működjön kell egy kis gépmunka a hengerfejen, ezt tudom. de:
bírják-e a csapágyak, kuplung stb?
Kell-e új vezérműtengely?
A fogyasztás milyen lesz?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #12002 Dátum: 2007 Január 11, 16:13:18 »

Ez nincs valakinek véletlenül angol nyelven! A némethez lövésem sincs!
http://www.painteddesigns.nl/downloadables/manual1967.pdf (28MB)

babelfish.altavista.com segíthet. Bele is lehet copyzni a szöveget. Nekem bevált már.


VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #12001 Dátum: 2007 Január 11, 15:28:43 »

jaja, bogár, de elkértem magam korábban a melóhelyről, úgyhogy zúzok a szerelőhözm aztán jól meghúzom... Grin mármint a csavart
szal probléma megoldva, és köszönöm a segítséget!
« Utoljára szerkesztve: 2007 Január 11, 15:37:29 írta CCZ 547 Dograbbit »

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #12000 Dátum: 2007 Január 11, 15:26:47 »

Ez bogár nem? Mert buszokban nem vagyok jártas.

Hm..akkor én valamit durván összekeverek...nincs kép véletlenül?
az irodánkban meghalt a net...ezen a fórumon kívül semmi más nem megy Grin, de komolyan! az emilem se Grin biztos a szerverünk is bogaras.....
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #11999 Dátum: 2007 Január 11, 15:09:38 »

Ez nincs valakinek véletlenül angol nyelven! A némethez lövésem sincs!
http://www.painteddesigns.nl/downloadables/manual1967.pdf (28MB)
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #11998 Dátum: 2007 Január 11, 14:38:07 »

Hm..akkor én valamit durván összekeverek...nincs kép véletlenül?
az irodánkban meghalt a net...ezen a fórumon kívül semmi más nem megy Grin, de komolyan! az emilem se Grin biztos a szerverünk is bogaras.....

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #11997 Dátum: 2007 Január 11, 14:33:02 »

Az hátul van, és 36-os. Itt egy sliccelt anyát kell csavargatni - általában kézzel is megy - majd egy imbusz csavarral fixre szorítani. Ugyanis sliccelve van. Nem kell szorosra állítani.

Na, akkor nem értem....nem a bazinagy anyát kell meghúzni a kerék közepén? Ami az egész dógot rögzíti?
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #11996 Dátum: 2007 Január 11, 14:30:45 »

kereket nem kell leszedni (ha gyári kereked van)
elég megemelni

Na, akkor nem értem....nem a bazinagy anyát kell meghúzni a kerék közepén? Ami az egész dógot rögzíti?

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #11995 Dátum: 2007 Január 11, 14:27:05 »

Mire gondolsz? Megcsinálni, vagy tanácsot adni?  Valamilyen szinkrontesztered (legalább csillapított analóg) van?

Tanács kellene. Szinkron teszterem az van. Csak annyit nem értek hogy egy Weber idf van központi és a keverék állító csavarral hogyan tudok szinkronizálni? Az rendben hogy a két torokban a keveréknek ugyan olyannak kell lennie de a vákumot a keverék összetétel az hogy befolyásolja? Meg egyáltalán milyen értéket adjak neki? Mert motoroknál csak a fojtó szelepek állását kellett szinkronizálni. De a weber-en az adott. Most két fordulatot van kitekerve mind a két keverék állítóm és a vákum is azonos a két torokban.


                             GNX-967
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11994 Dátum: 2007 Január 11, 14:15:31 »

kereket nem kell leszedni (ha gyári kereked van)
elég megemelni

plusz kerék le, meg emelés, ugyi? oksa, köszönöm!

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #11993 Dátum: 2007 Január 11, 14:12:43 »

egy nagyobb fogó is elég hozzá, nem kell megtépni.
egyébként 27-es ha jól emlékszem

plusz kerék le, meg emelés, ugyi? oksa, köszönöm!

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11992 Dátum: 2007 Január 11, 14:11:38 »

egy nagyobb fogó is elég hozzá, nem kell megtépni.
egyébként 27-es ha jól emlékszem

mekkora kulcs kell nekem, ha rá akarok húzni az első kerekeim csapágyaira? kissé lötyögős a szerkezet.....

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #11991 Dátum: 2007 Január 11, 13:58:09 »

mekkora kulcs kell nekem, ha rá akarok húzni az első kerekeim csapágyaira? kissé lötyögős a szerkezet.....

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11990 Dátum: 2007 Január 11, 13:36:24 »

Én is vizezem. Talán a hétvégén.
 szerintem te valami rokona lehetsz a sarki kocsmárosunknak ő is mindent vizez

Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #11989 Dátum: 2007 Január 11, 13:35:40 »

buszos kérdés: hogy lehet a hátsó üléssort t2a/b-ben ággyá alakítani? miket kellene venni hozzá? ahogy elnéztem nincs egy szintben a hátsó ülés vízszintes része és a motortér feletti rész...
gondolom páran már csináltak ilyen átalakítást...
segítsget előe is köszönöm

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #11988 Dátum: 2007 Január 11, 12:41:16 »

Én is vizezem. Talán a hétvégén.

na! mi ez? hol lehet ilyet kapni? neve?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11987 Dátum: 2007 Január 11, 12:30:08 »

stunt:
tegnap a diszkóverin pontolyan cuccasl bandázsolták a motor kipufját, mint ami neked van
valami grafitos biszbasz
azt mondta az öreg szaki, hogy sokan úgy tekerik fel, ahogy van és kész
de ez nem a legjobb
be kell vizezni és úgy tekerni, mert jobban ráfeszűl, rugalmasabb felrakásnál és nem szúr
merthogy szárazon, azt mondta, olyan, mint az üvegszállas gyapot

Én is vizezem. Talán a hétvégén.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #11986 Dátum: 2007 Január 11, 11:00:19 »

BOSCH
Hagyományos, nekem 6 évet húzott le gond nélkül  Cool

Most az imént hoztam az akksis bácsitól, feltöltötte azért csutkóra, ez már remélem, kibírkja egy ideig...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #11985 Dátum: 2007 Január 11, 10:58:07 »

Nos! Felszállt a köd... (és nem a ködlámpának köszönhetően!) Undecided
Elvittem az akksit az akksis bácsihoz, aki megállapította, hogy a középső cella meghalta magát...
gyengébb is volt a savsűrűség, meg amikor terhelést tett rá, akkor szépne pezsgőzött... Undecided
Bakker!!
Nagyon nem hiányzott most egy akksi-vétel.... 
11 forint... Magnum (nem fagyi!!) remélem, jó lesz....
BOSCH
Hagyományos, nekem 6 évet húzott le gond nélkül  Cool

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #11984 Dátum: 2007 Január 11, 09:57:44 »

az, hogy a külső (-), tuti. a középső érintkező meg attól függően + vagy még +abb, esetleg kevésbé+, hogy miféle zene szól  Wink Grin

kössz Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #11983 Dátum: 2007 Január 11, 09:55:09 »

rca dugónál (hang) a középső érintkező a (+) külső a (-) ?

az, hogy a külső (-), tuti. a középső érintkező meg attól függően + vagy még +abb, esetleg kevésbé+, hogy miféle zene szól  Wink Grin
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #11982 Dátum: 2007 Január 11, 09:50:35 »

kérdés :

typ4 fűtés rásegítő ventillátor, hogy helyezkedik el a motortérben?

nekem eddig a baloldali sarorban volt és egy rettenetes gégecsövön keresztül szívta a luftot az utastérből...

azt tudom, hogy középen kell lennie a motor felett, csak azt nem tudom, hogy a szerelőnyílás elött vagy után , és hogy merre áll


más:

rca dugónál (hang) a középső érintkező a (+) külső a (-)  ?

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11981 Dátum: 2007 Január 11, 08:46:12 »

köcce neked is, kár hogy nem IDF 40 van eladód Cry
dellorto van!


én is idf et vettem

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #11980 Dátum: 2007 Január 11, 08:43:58 »

alfa33
köcce neked is, kár hogy nem IDF 40 van eladód Cry

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11979 Dátum: 2007 Január 11, 08:39:22 »

köszönöm válaszodat, akkor kezdek vadászni az IDF 40-re, ezt széria autón gyártották valaha? ugyanis lehet használt lesz, nem újjat veszek
alfa33

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #11978 Dátum: 2007 Január 11, 08:37:05 »

Akkor IDF 40 32 mm-es venturival. De én belegyártatnék egy 34-es venturit is (az már nem kapható 40-eshez) vagy 44IDF 34-es venturival.

A 36-os karbi az csak egy nyomatékos, maximum 5000-et forgó 2000-es motorra jó. Fent így is bekorlátoz.
köszönöm válaszodat, akkor kezdek vadászni az IDF 40-re, ezt széria autón gyártották valaha? ugyanis lehet használt lesz, nem újjat veszek

Holló
« Hozzászólás #11977 Dátum: 2007 Január 11, 08:33:00 »

stunt:
tegnap a diszkóverin pontolyan cuccasl bandázsolták a motor kipufját, mint ami neked van
valami grafitos biszbasz
azt mondta az öreg szaki, hogy sokan úgy tekerik fel, ahogy van és kész
de ez nem a legjobb
be kell vizezni és úgy tekerni, mert jobban ráfeszűl, rugalmasabb felrakásnál és nem szúr
merthogy szárazon, azt mondta, olyan, mint az üvegszállas gyapot
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11976 Dátum: 2007 Január 11, 08:31:47 »

2109ccm

Akkor IDF 40 32 mm-es venturival. De én belegyártatnék egy 34-es venturit is (az már nem kapható 40-eshez) vagy 44IDF 34-es venturival.

A 36-os karbi az csak egy nyomatékos, maximum 5000-et forgó 2000-es motorra jó. Fent így is bekorlátoz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #11975 Dátum: 2007 Január 11, 08:23:08 »

És mekkora a motor?  Huh
2109ccm

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11974 Dátum: 2007 Január 11, 08:19:58 »

Stunt 40-es szivoszelephez mekkora karbit javallsz  IDF 36 vagy 40?  max 5500 fordulat lesz

És mekkora a motor?  Huh

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #11973 Dátum: 2007 Január 11, 08:12:59 »

Stunt 40-es szivoszelephez mekkora karbit javallsz  IDF 36 vagy 40?  max 5500 fordulat lesz

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11972 Dátum: 2007 Január 11, 08:03:12 »

Sziasztok karbi szinkronizálással kapcsolatban tudna valaki segíteni? (Weber IDF)

Mire gondolsz? Megcsinálni, vagy tanácsot adni?  Valamilyen szinkrontesztered (legalább csillapított analóg) van?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 1711 1712 1713 1714 1715 [1716] 1717 1718 1719 1720 1721 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.161 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.