www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 01:44:19

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1711 1712 1713 1714 1715 [1716] 1717 1718 1719 1720 1721 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13199435 alkalommal)
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #11995 Dátum: 2007 Január 11, 14:27:05 »

Mire gondolsz? Megcsinálni, vagy tanácsot adni?  Valamilyen szinkrontesztered (legalább csillapított analóg) van?

Tanács kellene. Szinkron teszterem az van. Csak annyit nem értek hogy egy Weber idf van központi és a keverék állító csavarral hogyan tudok szinkronizálni? Az rendben hogy a két torokban a keveréknek ugyan olyannak kell lennie de a vákumot a keverék összetétel az hogy befolyásolja? Meg egyáltalán milyen értéket adjak neki? Mert motoroknál csak a fojtó szelepek állását kellett szinkronizálni. De a weber-en az adott. Most két fordulatot van kitekerve mind a két keverék állítóm és a vákum is azonos a két torokban.


                             GNX-967
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11994 Dátum: 2007 Január 11, 14:15:31 »

kereket nem kell leszedni (ha gyári kereked van)
elég megemelni

plusz kerék le, meg emelés, ugyi? oksa, köszönöm!

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #11993 Dátum: 2007 Január 11, 14:12:43 »

egy nagyobb fogó is elég hozzá, nem kell megtépni.
egyébként 27-es ha jól emlékszem

plusz kerék le, meg emelés, ugyi? oksa, köszönöm!

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11992 Dátum: 2007 Január 11, 14:11:38 »

egy nagyobb fogó is elég hozzá, nem kell megtépni.
egyébként 27-es ha jól emlékszem

mekkora kulcs kell nekem, ha rá akarok húzni az első kerekeim csapágyaira? kissé lötyögős a szerkezet.....

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #11991 Dátum: 2007 Január 11, 13:58:09 »

mekkora kulcs kell nekem, ha rá akarok húzni az első kerekeim csapágyaira? kissé lötyögős a szerkezet.....

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11990 Dátum: 2007 Január 11, 13:36:24 »

Én is vizezem. Talán a hétvégén.
 szerintem te valami rokona lehetsz a sarki kocsmárosunknak ő is mindent vizez

Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #11989 Dátum: 2007 Január 11, 13:35:40 »

buszos kérdés: hogy lehet a hátsó üléssort t2a/b-ben ággyá alakítani? miket kellene venni hozzá? ahogy elnéztem nincs egy szintben a hátsó ülés vízszintes része és a motortér feletti rész...
gondolom páran már csináltak ilyen átalakítást...
segítsget előe is köszönöm

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #11988 Dátum: 2007 Január 11, 12:41:16 »

Én is vizezem. Talán a hétvégén.

na! mi ez? hol lehet ilyet kapni? neve?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11987 Dátum: 2007 Január 11, 12:30:08 »

stunt:
tegnap a diszkóverin pontolyan cuccasl bandázsolták a motor kipufját, mint ami neked van
valami grafitos biszbasz
azt mondta az öreg szaki, hogy sokan úgy tekerik fel, ahogy van és kész
de ez nem a legjobb
be kell vizezni és úgy tekerni, mert jobban ráfeszűl, rugalmasabb felrakásnál és nem szúr
merthogy szárazon, azt mondta, olyan, mint az üvegszállas gyapot

Én is vizezem. Talán a hétvégén.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #11986 Dátum: 2007 Január 11, 11:00:19 »

BOSCH
Hagyományos, nekem 6 évet húzott le gond nélkül  Cool

Most az imént hoztam az akksis bácsitól, feltöltötte azért csutkóra, ez már remélem, kibírkja egy ideig...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #11985 Dátum: 2007 Január 11, 10:58:07 »

Nos! Felszállt a köd... (és nem a ködlámpának köszönhetően!) Undecided
Elvittem az akksit az akksis bácsihoz, aki megállapította, hogy a középső cella meghalta magát...
gyengébb is volt a savsűrűség, meg amikor terhelést tett rá, akkor szépne pezsgőzött... Undecided
Bakker!!
Nagyon nem hiányzott most egy akksi-vétel.... 
11 forint... Magnum (nem fagyi!!) remélem, jó lesz....
BOSCH
Hagyományos, nekem 6 évet húzott le gond nélkül  Cool

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #11984 Dátum: 2007 Január 11, 09:57:44 »

az, hogy a külső (-), tuti. a középső érintkező meg attól függően + vagy még +abb, esetleg kevésbé+, hogy miféle zene szól  Wink Grin

kössz Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #11983 Dátum: 2007 Január 11, 09:55:09 »

rca dugónál (hang) a középső érintkező a (+) külső a (-) ?

az, hogy a külső (-), tuti. a középső érintkező meg attól függően + vagy még +abb, esetleg kevésbé+, hogy miféle zene szól  Wink Grin
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #11982 Dátum: 2007 Január 11, 09:50:35 »

kérdés :

typ4 fűtés rásegítő ventillátor, hogy helyezkedik el a motortérben?

nekem eddig a baloldali sarorban volt és egy rettenetes gégecsövön keresztül szívta a luftot az utastérből...

azt tudom, hogy középen kell lennie a motor felett, csak azt nem tudom, hogy a szerelőnyílás elött vagy után , és hogy merre áll


más:

rca dugónál (hang) a középső érintkező a (+) külső a (-)  ?

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11981 Dátum: 2007 Január 11, 08:46:12 »

köcce neked is, kár hogy nem IDF 40 van eladód Cry
dellorto van!


én is idf et vettem

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #11980 Dátum: 2007 Január 11, 08:43:58 »

alfa33
köcce neked is, kár hogy nem IDF 40 van eladód Cry

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11979 Dátum: 2007 Január 11, 08:39:22 »

köszönöm válaszodat, akkor kezdek vadászni az IDF 40-re, ezt széria autón gyártották valaha? ugyanis lehet használt lesz, nem újjat veszek
alfa33

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #11978 Dátum: 2007 Január 11, 08:37:05 »

Akkor IDF 40 32 mm-es venturival. De én belegyártatnék egy 34-es venturit is (az már nem kapható 40-eshez) vagy 44IDF 34-es venturival.

A 36-os karbi az csak egy nyomatékos, maximum 5000-et forgó 2000-es motorra jó. Fent így is bekorlátoz.
köszönöm válaszodat, akkor kezdek vadászni az IDF 40-re, ezt széria autón gyártották valaha? ugyanis lehet használt lesz, nem újjat veszek

Holló
« Hozzászólás #11977 Dátum: 2007 Január 11, 08:33:00 »

stunt:
tegnap a diszkóverin pontolyan cuccasl bandázsolták a motor kipufját, mint ami neked van
valami grafitos biszbasz
azt mondta az öreg szaki, hogy sokan úgy tekerik fel, ahogy van és kész
de ez nem a legjobb
be kell vizezni és úgy tekerni, mert jobban ráfeszűl, rugalmasabb felrakásnál és nem szúr
merthogy szárazon, azt mondta, olyan, mint az üvegszállas gyapot
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11976 Dátum: 2007 Január 11, 08:31:47 »

2109ccm

Akkor IDF 40 32 mm-es venturival. De én belegyártatnék egy 34-es venturit is (az már nem kapható 40-eshez) vagy 44IDF 34-es venturival.

A 36-os karbi az csak egy nyomatékos, maximum 5000-et forgó 2000-es motorra jó. Fent így is bekorlátoz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #11975 Dátum: 2007 Január 11, 08:23:08 »

És mekkora a motor?  Huh
2109ccm

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11974 Dátum: 2007 Január 11, 08:19:58 »

Stunt 40-es szivoszelephez mekkora karbit javallsz  IDF 36 vagy 40?  max 5500 fordulat lesz

És mekkora a motor?  Huh

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #11973 Dátum: 2007 Január 11, 08:12:59 »

Stunt 40-es szivoszelephez mekkora karbit javallsz  IDF 36 vagy 40?  max 5500 fordulat lesz

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11972 Dátum: 2007 Január 11, 08:03:12 »

Sziasztok karbi szinkronizálással kapcsolatban tudna valaki segíteni? (Weber IDF)

Mire gondolsz? Megcsinálni, vagy tanácsot adni?  Valamilyen szinkrontesztered (legalább csillapított analóg) van?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #11971 Dátum: 2007 Január 11, 06:53:21 »

nekem is kell a buszba új


Kicsit drágálltam, de máshol sem sokkal olcsóbb, asszem...
Így is 14-ről leengedte 11-re az árát....
Uffffff.... ez van...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #11970 Dátum: 2007 Január 11, 06:51:52 »

szerintem örülhetsz hogy nem a "tudodmicsodád" a rossz  Wink Grin

Na ja!
És most törhetem a fejem, hogy ez volt az olcsóbb, vagy az önindító csere....
Bátr ezt magam is meg tudom csinálni... Roll Eyes
De legalább talán megoldódik... Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #11969 Dátum: 2007 Január 11, 00:15:47 »

Sziasztok karbi szinkronizálással kapcsolatban tudna valaki segíteni? (Weber IDF)


                             GNX-967
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #11968 Dátum: 2007 Január 11, 00:09:41 »

Nos! Felszállt a köd... (és nem a ködlámpának köszönhetően!) Undecided
Elvittem az akksit az akksis bácsihoz, aki megállapította, hogy a középső cella meghalta magát...
gyengébb is volt a savsűrűség, meg amikor terhelést tett rá, akkor szépne pezsgőzött... Undecided
Bakker!!
Nagyon nem hiányzott most egy akksi-vétel.... 
11 forint... Magnum (nem fagyi!!) remélem, jó lesz....
nekem is kell a buszba új

Nem kompatibilisek.
köszi!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #11967 Dátum: 2007 Január 10, 20:06:27 »

na akkor még ostoba kérdés: ugye véletlen sem kompatibilisek a bogáréval? na ezt még megsasolom, utánállítás nem gáz, szétkapásra nincs időm
Nem kompatibilisek.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #11966 Dátum: 2007 Január 10, 18:59:12 »

Nos! Felszállt a köd... (és nem a ködlámpának köszönhetően!) Undecided
Elvittem az akksit az akksis bácsihoz, aki megállapította, hogy a középső cella meghalta magát...
gyengébb is volt a savsűrűség, meg amikor terhelést tett rá, akkor szépne pezsgőzött... Undecided
Bakker!!
Nagyon nem hiányzott most egy akksi-vétel.... 
11 forint... Magnum (nem fagyi!!) remélem, jó lesz....
szerintem örülhetsz hogy nem a "tudodmicsodád" a rossz  Wink Grin
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #11965 Dátum: 2007 Január 10, 18:18:12 »

Nos! Felszállt a köd... (és nem a ködlámpának köszönhetően!) Undecided
Elvittem az akksit az akksis bácsihoz, aki megállapította, hogy a középső cella meghalta magát...
gyengébb is volt a savsűrűség, meg amikor terhelést tett rá, akkor szépne pezsgőzött... Undecided
Bakker!!
Nagyon nem hiányzott most egy akksi-vétel.... 
11 forint... Magnum (nem fagyi!!) remélem, jó lesz....

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11964 Dátum: 2007 Január 10, 16:04:29 »

semmiben, esetleg talán a tengelycsonkban, de ez nem biztos

Valaki tudja, hogy a 66/67-es futóműve (ami még 5 csavaros, de már nem csapszeges) miben különbözik a 70-esétől? Persze a lyukosztáson kívül!

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #11963 Dátum: 2007 Január 10, 15:50:00 »

Valaki tudja, hogy a 66/67-es futóműve (ami még 5 csavaros, de már nem csapszeges) miben különbözik a 70-esétől? Persze a lyukosztáson kívül!
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #11962 Dátum: 2007 Január 10, 12:23:44 »

elgondolkodtam egy belülről irányítható 100w-os keresőlámpa felszerelésén....persze ice blue halogén atomizzóval...azt rásütöm vele a sofőr árnyékát a hátsó ablakra... Grin Grin

Az már kicsit GONI kategória... Evil
De ne OFF-oljunk, mert seggbe leszünk rúgva, vagy a szélvédőnk látja a kárát.... Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #11961 Dátum: 2007 Január 10, 10:34:33 »

de az, cserébe éjszaka "vakon " vezetni sokáig szintén balesetveszélyes. és inkább vagyok paraszt egy gyökérrel szemben, csak mert azt hiszi, hogy menő, minthogy beforduljak ott, aghol nem is lehet.

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #11960 Dátum: 2007 Január 10, 10:31:23 »

csak halkan kérdem, mert ez itt off: ez a világítgatás nem épp olyan bunkóság és balesetveszély, mint amikor féklámpavillantással "nevelem" a 12 cm-re mögöttem jövőt? (én azért kaptam hideget-meleget...)
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #11959 Dátum: 2007 Január 10, 10:26:52 »

Errul van szó! Néha kicsit nevelni kell a többi közlekedőt...  Grin
elgondolkodtam egy belülről irányítható 100w-os keresőlámpa felszerelésén....persze ice blue halogén atomizzóval...azt rásütöm vele a sofőr árnyékát a hátsó ablakra... Grin Grin

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #11958 Dátum: 2007 Január 10, 10:22:29 »

volt ilyen párharcom nekem is....szembe ködlámpa, tompított, én rátoltam a városira a ködlámpát, erre ő is, na akkor reflektor, erre levette.... Grin tartok a kocsiban egy bringa elsővillogót, fehér ledekkel, ha nem tér észhez az ember, azzal szoktam villogni....

Errul van szó! Néha kicsit nevelni kell a többi közlekedőt...  Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #11957 Dátum: 2007 Január 10, 10:21:00 »

volt ilyen párharcom nekem is....szembe ködlámpa, tompított, én rátoltam a városira a ködlámpát, erre ő is, na akkor reflektor, erre levette.... Grin tartok a kocsiban egy bringa elsővillogót, fehér ledekkel, ha nem tér észhez az ember, azzal szoktam villogni....

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #11956 Dátum: 2007 Január 10, 10:14:46 »

Váááóóóóő. Respect.... Grin
ködben jóhogy nem érdekli, de néha le tudnám géppuskázni a sok gyökeret, ahogy nyomját a hülye angeleye parkolóval, meg a 2500 watos ködlámpával/lámpa....

Én is ezt szoktam tenni: jön szemből, tök jó időben ködlámpával... felnyomom a refit, hogy vegye észre, erre ő is felkapcsolja és akkor jön a 2x100 w-os ködlámpa.... erre észre szoktak térni.... da van hogy még akkor sem...
Azért van a lökhárító alatt, hogy kellőképpen bevilágítson a ködréteg alá és lássak is valamit...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Oldalak: 1 ... 1711 1712 1713 1714 1715 [1716] 1717 1718 1719 1720 1721 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.204 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.