www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 06:49:50

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1709 1710 1711 1712 1713 [1714] 1715 1716 1717 1718 1719 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13203890 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #12075 Dátum: 2007 Január 13, 19:33:26 »

amit egyszer már szétszedtek, az már soha nem lesz a régi 
Persze, ha valaki szakbarbár módon rakja utána össze.
Ha meg mindent megcsinálsz tutira akkor az lehet olyan jó mint a gyári, sőt, viszont azt már nem tudod eladni mert annyit nem fizet érte senki.
Tudod vannak a festmények amik milliókat érnek, pedig csak vászon meg egy kis festék elmázolva, mégis.
Ja a habszifonos meg mosótartályosalkoholos pótkerekeslevegős dolgokkal meg húzzatok a gányolós topicba. 
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #12074 Dátum: 2007 Január 13, 19:14:27 »

amit egyszer már szétszedtek, az már soha nem lesz a régi 

sok esetben szerencsére!  Grin
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #12073 Dátum: 2007 Január 13, 18:48:58 »

N2O -t már próbáltam, de nem segített  Tongue  (habszifonba +5 patron)

aki nem hinné:

http://www.freeweb.hu/hmika/Lexikon/Html/Dinox.htm

lehet, hogy keveset nyomtam bele?  Grin (alapjáraton próbáltam, állóhelyzetben)

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #12072 Dátum: 2007 Január 13, 18:44:08 »

vagy nem levegővel, hanem N2O val fújni fel Cheesy
vagy tömény alkoholt tenni az ablakmosótartályba, és azt vezetni hátra a karbihoz. aztán előzéskor nyomkodni az abalktörlőkapcosló közepét Cheesy

N2O -t már próbáltam, de nem segített  Tongue  (habszifonba +5 patron)

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #12071 Dátum: 2007 Január 13, 18:38:16 »

vagy nem levegővel, hanem N2O val fújni fel Cheesy
vagy tömény alkoholt tenni az ablakmosótartályba, és azt vezetni hátra a karbihoz. aztán előzéskor nyomkodni az abalktörlőkapcosló közepét Cheesy
Húbazmeg, ne vegyetek bogarat... Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #12070 Dátum: 2007 Január 13, 18:36:02 »

pótkereket fel kell fújni 3 bar-ra. aztán nagy hirtelen mint a nitrót  rányomni a karbira... tutti, hogy működne, csak ki kéne építénei egy légvezeték rendszert...

bár akkor már lehet, hogy egyszerűbb egy turbó beépítése... 

vagy nem levegővel, hanem N2O val fújni fel Cheesy
vagy tömény alkoholt tenni az ablakmosótartályba, és azt vezetni hátra a karbihoz. aztán előzéskor nyomkodni az abalktörlőkapcosló közepét Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #12069 Dátum: 2007 Január 13, 18:29:17 »

ilyet én is felvetettem egyszer, aztán jól lehurrogtak,hogy hülyeség. Sportmotoroknál szokták alkalmazni, igaz,ott kcisit naygobb sebességek érhetőek el ,mitn bogárral Cheesy

pótkereket fel kell fújni 3 bar-ra. aztán nagy hirtelen mint a nitrót  rányomni a karbira... tutti, hogy működne, csak ki kéne építénei egy légvezeték rendszert...

bár akkor már lehet, hogy egyszerűbb egy turbó beépítése... 

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #12068 Dátum: 2007 Január 13, 18:19:47 »

még a keleti ótós korszakomban próbálkoztam befogni a menetszelet és bevezetni a karbiba teljesitményfokozás céljából, osztálytársaim röhögtek, de mikor bemutatót tartottam,akkor már nem, kb 80-tól érződött a hatás nyomatékosabb lett a motor, a Warci kiakasztotta az órát,tiszta felszállási élmény volt Grin ja és sűrü levegőszűrőcsere

ilyet én is felvetettem egyszer, aztán jól lehurrogtak,hogy hülyeség. Sportmotoroknál szokták alkalmazni, igaz,ott kcisit naygobb sebességek érhetőek el ,mitn bogárral Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #12067 Dátum: 2007 Január 13, 18:15:43 »


amit egyszer már szétszedtek, az már soha nem lesz a régi 

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
1303LS
« Hozzászólás #12066 Dátum: 2007 Január 13, 18:13:52 »

Én személy szerint mindig is csodálkoztam az ilyen kijelentéseken, hogy kurvajómotor, meg csak be kell állítani és elszalad 200ezret, stb, stb..... mikor az illető egy használt motort szétszedés nélkül minősít.
Vegyük az én motoromat, nagyon jól fogyaszt nagyon jól megy (1.2eshez mértem) olaj nulla fogyás belőle, nagyon szép hangja van ha a kis szelephézaghangot leszámítom belőle.Viszont ha valakinek el akarnám adni nem tudnám azt mondani rá, hogy ilyen meg olyan, mert NEM TUDOM, NEM szedtem még szét NEM láttam nem tudom ? km van benne, nem tudom hogy használta az előző tulaj.
Az már csak hab a tortán hogy kalapácsolt motorszámmal azonosítok egy motort, ha valaki látott már pár motort akkor tudnia kell hogy az az-e mint amit mutat.
Ezért is szoktam mondogatni mikor valaki úgy kezdi hogy beszart a motorom kéne venni bele egy "jó" bontottat, hogy hülyeség.
Akkor inkább spórolja ki a vonalbafúrást, vállalja be a kicist nagyobb csapágyhézagot és csinálja meg csak féltutira a motort, lehet hogy jobban jár mint egy tök ismeretlen szarral.Ha már annyira spórolni kell.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Január 13, 18:16:33 írta 1303LS »
dt
« Hozzászólás #12065 Dátum: 2007 Január 13, 18:05:24 »

Először legyen biztos a történet, talán.

"ha kiderül a valós tényállás"

azt hiszem nem írtam mást, mint Te...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #12064 Dátum: 2007 Január 13, 17:27:53 »

azt gondolom, hogy ha kiderül a valós tényállás, akkor jó lenne tudni, hogy kivel vigyázzunk motor(meg egyéb)-ügyben... Undecided
Először legyen biztos a történet, talán.

Bácsi Győző
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #12063 Dátum: 2007 Január 13, 17:27:36 »

azt gondolom, hogy ha kiderül a valós tényállás, akkor jó lenne tudni, hogy kivel vigyázzunk motor(meg egyéb)-ügyben... Undecided

én nem mondok neveket
a motor jelenlegi tulajdonosa gyanítom itt van a fórumon ha akar majd ő nyilatkozik

én csak sétálgattam ma és megláttam ezt a hengerfejet és felkeltette az érdeklődésemet, hogy hogyan lehet ilyen szétvert hengerfejet létrehozni
egyszer már láttam egy hasonlót, mikor összeszereléskor belejtettek egy csapágy-golyót a hengerbe, de lusták voltak kiszedni és így jártak vele sokáig
na az a hengerfej 100x szebben nézett ki ennél, messze nem volt ennyire szétverve
sz'al megláttam a hengerfejet és rákérdeztem a dologra, így tudtam meg a teljes kerettörténetet

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
dt
« Hozzászólás #12062 Dátum: 2007 Január 13, 17:21:26 »


Szal, ma véletlenül összefutottam egy motorral, amit (információim szerint) egy olyan szerelő adott el valakinek, akit itt mindenki ismer és általában a "ki a legjobb szerelő" kérdésnél az első helyeken merül fel a neve. Na ez a motor 2 literes injektoros, púpos dugattyús Porsche motorként lett eladva 100 ezer forint körüli összegért. Az volt a mondás, hogy motor tök jó állapotban van nem kell vele semmit sem csinálni, legfeljebb egy-két tömítést kell csak cserélni benne. (Ez a kerettörténet ami eljutott hozzám. Direkt nem írok neveket, mert lehet nem igaz az egész.)

- az eladó visszaadja a pénzt (erről hallani sem akar)


azt gondolom, hogy ha kiderül a valós tényállás, akkor jó lenne tudni, hogy kivel vigyázzunk motor(meg egyéb)-ügyben... Undecided
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #12061 Dátum: 2007 Január 13, 17:18:10 »

igen
sajna nem látszik szépen, de azért észrevehető, hogy hengerfej állapota pici kagy kívánni valót maga után
(olyan mintha belelőttek volna söréttel, majd hegyes kalapáccsal ütögették volna napokig)

ebből már csak az a kérdés következik, hogy valyon milyen motor az aminek ilyen a hengerfeje?
Lehetne egy porlasztócsúcs-hibás diesel-motoré, akár...

Bácsi Győző
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #12060 Dátum: 2007 Január 13, 17:15:53 »

ez találós kérdés ?

igazándiból ma rájöttem, hogy miért örülök annyira, hogy kiszálltam ebből a "bogarazzunk" dologból
és ennek a legkevesebb köze a "bogárhoz" van

Szal, ma véletlenül összefutottam egy motorral, amit (információim szerint) egy olyan szerelő adott el valakinek, akit itt mindenki ismer és általában a "ki a legjobb szerelő" kérdésnél az első helyeken merül fel a neve. Na ez a motor 2 literes injektoros, púpos dugattyús Porsche motorként lett eladva 100 ezer forint körüli összegért. Az volt a mondás, hogy motor tök jó állapotban van nem kell vele semmit sem csinálni, legfeljebb egy-két tömítést kell csak cserélni benne. (Ez a kerettörténet ami eljutott hozzám. Direkt nem írok neveket, mert lehet nem igaz az egész.)

A motor megvevődött és a biztonság kedvéért meg lett bontva. A tapasztalatok:
- motor kívűlről egy hányás: sáros, olajos, szivárog az olaj belőle
- a blokknak ránézésre (azon kívűl, hogy óvodás módszerrel bele van ütve egy porsche motorszám) semmi köze nincs a porschehoz, sima buszmotor
- púpos dugattyúk igazándiból sima mezei busz dugók (a rendes 70 lovas, homorú tetejű)
- motort annyira megfőzték egyszer, hogy a dugók milimétereket zsugorodtak a hőtől
- bár még nem lett megnézve de gyanítom, hogy a vez. tengely is sima busz
- hengerfejről próbáltam fotót készíteni azt (talán) láttátok

A lehetőségek:
- ebből motor lesz, de akkor hozzávetőlegesen 250-300 ezer forintot kell költeni (ha mindent megcsináltatnak rajta), persze ekkor iscsak egy 70 lovas busz motort kapunk, a Porschehoz semmi köze
- ebből motor lesz, de minden bontott nincs gépmunka járni fog de semmi "különleges" illetve semmi garancia a tartós működésre (ez 150-ből talán megúszható)
- kuka és bukva van 100 ropi
- az eladó visszaadja a pénzt (erről hallani sem akar)

hát ennyi
örülök, hogy manapság már kimaradok az ilyen "hogyan basszuk át a másik fejét" játékokból
és megemlítem, hogy olyan forrásból lett vásárolva a motor, amit az itt levők 100%-os garanciának vesznek

a motor tényleg annyira kalap szar, hogy lehet holnap visszamegyek egy digit géppel és rendesen körbefotózom

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #12059 Dátum: 2007 Január 13, 16:52:27 »

Sajna rendkívűl rossz a kép, de azért felteszem a kérdést, hogy tudjátok mi ez?



ez találós kérdés ?

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #12058 Dátum: 2007 Január 13, 16:51:20 »

én hengerfejnek nézem...

igen
sajna nem látszik szépen, de azért észrevehető, hogy hengerfej állapota pici kagy kívánni valót maga után
(olyan mintha belelőttek volna söréttel, majd hegyes kalapáccsal ütögették volna napokig)

ebből már csak az a kérdés következik, hogy valyon milyen motor az aminek ilyen a hengerfeje?

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #12057 Dátum: 2007 Január 13, 16:47:22 »

Sajna rendkívűl rossz a kép, de azért felteszem a kérdést, hogy tudjátok mi ez?


én hengerfejnek nézem...

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #12056 Dátum: 2007 Január 13, 16:42:43 »

Sajna rendkívűl rossz a kép, de azért felteszem a kérdést, hogy tudjátok mi ez?


A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Tyrsec
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #12055 Dátum: 2007 Január 13, 09:48:53 »

koszi az info  Smiley
bugmaster embere 4-5e-ért csinálja, kiviteltől függően. Neki a velúr, sárga pozícionálóval 4500,- volt. A nagyobb probl az, hogy az ember Kecskeméten van, ez bp-ről még 2-2 e Ft postaktg oda-vissza.

Ime :

<beszúrt kép törölve>

Csak a vaku miatt szürke, amúgy majdnem fekete. Nekem most csinálja a 128-asba a gyári Abarth kormányt, nem velúr lesz, piros cérnával, piros pozícionálóval.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #12054 Dátum: 2007 Január 13, 08:56:02 »

itt meg az eleje a hűtésnek

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #12053 Dátum: 2007 Január 13, 08:54:12 »

Én mindig attól aggódom, ha csinálok valami nem gyárit, hogy mikor fog besz*rni, mert nincs kipróbálva, stb.

Itt pl. kell azt a trükköt csinálni a hengerfej tőcsavarokkal, excenterrel el kell őket tolni. Meghúzod a tőcsavarokat (mennyivel?) és aztán egyszer megmelegíted a motort tisztességesen és a tőcsavar kihúzza az excenterelkket a blokkból...

Sokan elkövetik azt a hibát, hogy a CrMo 8 mm-es hengerfejcsavarokat a typ1 motoron jobban meghúzzák mint 28 Nm...aztán felmelegszik a blokk és a  case savert (menetperselyt) kihúzza, mert a CrMo csavar nem tágul annyit, mint a hengerhüvely és a hengerfej.

És hány hasonló dolog lehet egy ilyen összeépítésnél?

Ne gondold, hogy károgok, csak legyél óvatos...
jó tanács mindig jól jön, maradnak az eredeti tőcsavarok, és marad az eredeti hengerfej is ami egy kissé szintén át lesz alakitva amit elég szivatósnak tartok,tehát nem lesz szükség excenterre, egy hibalehetőség kizárva.A másik a hűtés amit megfogok duplázni két turbinás lesz, nehogy a megszoruljon a moci mert a wbx-nek kissebb az illesztése a hengereknél,valami hasonlóra mint ennél a porke mocinál.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12052 Dátum: 2007 Január 13, 08:37:46 »

külföldi honlapokról szerzem az infót, már amennyi van, sőt nagyon kevés,bár több emberkének sikerült, hátha nekem is, az biza hogy nem lehet összecsapni Wink

Én mindig attól aggódom, ha csinálok valami nem gyárit, hogy mikor fog besz*rni, mert nincs kipróbálva, stb.

Itt pl. kell azt a trükköt csinálni a hengerfej tőcsavarokkal, excenterrel el kell őket tolni. Meghúzod a tőcsavarokat (mennyivel?) és aztán egyszer megmelegíted a motort tisztességesen és a tőcsavar kihúzza az excenterelkket a blokkból...

Sokan elkövetik azt a hibát, hogy a CrMo 8 mm-es hengerfejcsavarokat a typ1 motoron jobban meghúzzák mint 28 Nm...aztán felmelegszik a blokk és a  case savert (menetperselyt) kihúzza, mert a CrMo csavar nem tágul annyit, mint a hengerhüvely és a hengerfej.

És hány hasonló dolog lehet egy ilyen összeépítésnél?

Ne gondold, hogy károgok, csak legyél óvatos...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #12051 Dátum: 2007 Január 13, 08:27:33 »

Erre nagyon kíváncsi vagyok!  Nem kis meló, sok buktatóval.
külföldi honlapokról szerzem az infót, már amennyi van, sőt nagyon kevés,bár több emberkének sikerült, hátha nekem is, az biza hogy nem lehet összecsapni Wink

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #12050 Dátum: 2007 Január 13, 08:25:31 »

Egy a legkisebb turbo is tölt 0.4 bar-t abszolút túlnyomásban. Szerinted ez az elektromos vacak mennyi túlnyomást tud? 0.01 bar ?

Teljesen esélytelen bármi teljesítménynövekményt elérni vele.
még a keleti ótós korszakomban próbálkoztam befogni a menetszelet és bevezetni a karbiba teljesitményfokozás céljából, osztálytársaim röhögtek, de mikor bemutatót tartottam,akkor már nem, kb 80-tól érződött a hatás nyomatékosabb lett a motor, a Warci kiakasztotta az órát,tiszta felszállási élmény volt Grin ja és sűrü levegőszűrőcsere
« Utoljára szerkesztve: 2007 Január 13, 08:28:27 írta ESZ »

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12049 Dátum: 2007 Január 13, 08:20:26 »

lassan bontom az erőművet, kezdődik az átalakítás Cool

Erre nagyon kíváncsi vagyok!  Nem kis meló, sok buktatóval.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12048 Dátum: 2007 Január 13, 08:19:36 »

ha rádugnám a karbira, a fúvórészét, akkor turbó lenne  Cheesy   teljesitmény nőne ?  Roll Eyes



Egy a legkisebb turbo is tölt 0.4 bar-t abszolút túlnyomásban. Szerinted ez az elektromos vacak mennyi túlnyomást tud? 0.01 bar ?

Teljesen esélytelen bármi teljesítménynövekményt elérni vele.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #12047 Dátum: 2007 Január 13, 00:56:30 »

15körül hallottam
bugmaster embere 4-5e-ért csinálja, kiviteltől függően. Neki a velúr, sárga pozícionálóval 4500,- volt. A nagyobb probl az, hogy az ember Kecskeméten van, ez bp-ről még 2-2 e Ft postaktg oda-vissza.

Ime :



Csak a vaku miatt szürke, amúgy majdnem fekete. Nekem most csinálja a 128-asba a gyári Abarth kormányt, nem velúr lesz, piros cérnával, piros pozícionálóval.
RNIE
« Hozzászólás #12046 Dátum: 2007 Január 12, 23:56:16 »

Sziasztok,

Van valakinek otlete esetleg tapasztalata, hogy mennyiert lehet egy kormanyt borrel bevonatni?

Koszi.

15körül hallottam
Nem elérhető Tyrsec
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #12045 Dátum: 2007 Január 12, 23:54:26 »

Sziasztok,

Van valakinek otlete esetleg tapasztalata, hogy mennyiert lehet egy kormanyt borrel bevonatni?

Koszi.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #12044 Dátum: 2007 Január 12, 20:02:57 »

wbx Grin
nem sokáig marad az Cheesy

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #12043 Dátum: 2007 Január 12, 20:02:15 »

Péntek este vannn  Tongue

szerintem te arra gondoltál, hogy a nagyobb hengerürtartalom(lóerő) miatt a kuplung nem fogja bírni és csúszni fog...

a válasz nem, de hamarabb fog elkopni 

semmiből sem kell újat venned, vagy módosítanod  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #12042 Dátum: 2007 Január 12, 19:58:38 »

nem.

rajzold le a kuplung alkatrészeit egy papírra és gondold át mégeccer, hogy mit mondott azs

Péntek este vannn  Tongue
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12041 Dátum: 2007 Január 12, 19:40:33 »

nemá!
szal ha 1.6os hengerdugót veszek, mert spórolos kis **** vagyok akkor vennem kell új lendkerékkuplung cuccot is?

nem.

rajzold le a kuplung alkatrészeit egy papírra és gondold át mégeccer, hogy mit mondott azs



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #12040 Dátum: 2007 Január 12, 19:34:17 »

persze, a lendkerékkel együtt ;-)))
nemá!
szal ha 1.6os hengerdugót veszek, mert spórolos kis **** vagyok akkor vennem kell új lendkerékkuplung cuccot is?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12039 Dátum: 2007 Január 12, 19:30:20 »

lassan bontom az erőművet, kezdődik az átalakítás Cool
wbx Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #12038 Dátum: 2007 Január 12, 19:16:24 »

lassan bontom az erőművet, kezdődik az átalakítás Cool

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #12037 Dátum: 2007 Január 12, 19:13:51 »

1.6os motor elforgatja a 180as kuplungot? vajon?  Huh

persze, a lendkerékkel együtt ;-)))
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #12036 Dátum: 2007 Január 12, 19:11:04 »

hétvégén foncsortfestek sárgára
Az üvegre is jó???

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Oldalak: 1 ... 1709 1710 1711 1712 1713 [1714] 1715 1716 1717 1718 1719 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.138 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.