www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 11, 00:09:03

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1687 1688 1689 1690 1691 [1692] 1693 1694 1695 1696 1697 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13995777 alkalommal)
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #12962 Dátum: 2007 Február 07, 08:17:28 »

köcce , ha nem érné meg szted csinálnám? Grin 
Kicsit bonyolult útjának tűnik egy jő motorhoz való jutásnak. Nem kötözködöm Cheesy

Bácsi Győző
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #12961 Dátum: 2007 Február 07, 08:04:04 »

Minden tiszteletem a Tied, de megéri? Huh
köcce , ha nem érné meg szted csinálnám? Grin 

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #12960 Dátum: 2007 Február 07, 07:59:38 »

közelebbröl
Minden tiszteletem a Tied, de megéri? Huh

Bácsi Győző
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #12959 Dátum: 2007 Február 07, 07:56:17 »

közelebbröl

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #12958 Dátum: 2007 Február 07, 07:55:49 »

lefúrva

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #12957 Dátum: 2007 Február 07, 07:54:40 »

hétvégén elfogyott a CO drótom mivel nem tudtam keriteni ,nekiláttam a WBX levegősitésének , szétkaptam a blokkot majd elkezdtem lefúrni a vizköppenyt , még hátravan a finomitás ujmaróval simitani a felületet.

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #12956 Dátum: 2007 Február 06, 19:32:56 »

Igazad van, befelé 0,25, kifelé 0,5 a lépcső.  Smiley  Nemsokára én jelentkezem csapágyakért. Csak még nincs szétszedve a blokk.

Kolbenből van kifelé 0.50, 1, 1.50, 2!  Shocked  Most nézettem meg a katalógust!
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #12955 Dátum: 2007 Február 06, 17:58:39 »

Hali

Adjatok már jó tippeket első rövid gátlóra(pumához)
gázos KYB-ám van de nagyon pattog a dolog es szerintem jobb lenne az olajos
akár használt pakk is érdekel
üdvw gegob
A KYB-ek nagyon rövidek, ezért raktam rá a hosszabbítókat, de még így is majdnem csak az alsó állásban működik jól, lévén kifelé szinte semmit sem enged, Írtam is, hogy ezzel csak a tengermély ültetés az igazi. Más kérdés, hogy most a gyári gátlókkal és ültetve picit  / Smiley/ még mindig furán kemény, de ez inkább a puma hibája lehet, ezt csak abből gondolom, hogy most olyan 8-900 km után kezd puhulni.

Bácsi Győző
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #12954 Dátum: 2007 Február 06, 15:37:35 »

ha nem raksz be semmit, akkor nem fog pattogni, legfeljebb ringatózni  Smiley műszakira azért rakd vissza 
Ne beszélj hülyeségeket!

Én egyszer menet közben láttam a bogaram bal első kerekét lengéscsillapító nélkül menet közben (hegeszteni kellett a torziós futómű torony részét, vagy miafrancot, ahová a lengéscsillapító felső részét rögzíted, így se sárvédő, se lengéscsillapító, így vittem hegesztős bácsihoz...)

Ú G Y  P A T T O G   A Z  Ú T O N   A    K E R É K,  M I N T   K E C S K E S Z A R  A  D E S Z K Á N. Még viccnek is rossz...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12953 Dátum: 2007 Február 06, 14:14:48 »

Ez még akár jó is lehet, mert kicsi rá az esély, hogy alapméretes (ami még nem volt fúrva)  blokkot találjak.

Majd jelentkezem, ha aktuális lesz.

Kösz

No, a helyzet! Valami nóném gyártónak van csak olyan hogy belfelé alapméret, kifelé 0.25.
De a Kolbenschmidtnek van olyan hogy belfelé alapméret, kifelé 0.50. Ennek a garnitúrának 15e az ára és három nap alatt idehozzák.
Sztem neked ez kell majd, szólj és hozatok.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #12952 Dátum: 2007 Február 06, 13:43:11 »

Ez már a második lépcső, és akkor csak egy marad  Sad


Kolbenből van kifelé 0.50, 1, 1.50, 2!  Shocked  Most nézettem meg a katalógust!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #12951 Dátum: 2007 Február 06, 13:36:12 »

Ez már a második lépcső, és akkor csak egy marad  Sad

De a Kolbenschmidtnek van olyan hogy belfelé alapméret, kifelé 0.50. Ennek a garnitúrának 15e az ára és három nap alatt idehozzák.
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #12950 Dátum: 2007 Február 06, 13:02:08 »

Tudnál szerezni DJ motorkódú 2.1 wbx-hez mittudoménmilyen túlméretes kolbenschmidt főtengely-hajtókarcsapágygarnitúrát is? mennyiben fájna a cucc?
(megragadt blokkról van szó, még nem szedtem szét - csak tervben van)
köszi

Kellenének a "mittudoménmilyen" helyett a számok! Mennyivel túlméretes meg ilyesmi... Csak úgy tudom megkérdezni!  Wink
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #12949 Dátum: 2007 Február 06, 12:57:09 »

Luftsick!
Én a unixtól rendeltem 2 éve Kolbenschmidt csapágyat, miután a szakálmetálnál akkor sem volt csak a vonalbafúrást csinálták meg.
Tudnál szerezni DJ motorkódú 2.1 wbx-hez mittudoménmilyen túlméretes kolbenschmidt főtengely-hajtókarcsapágygarnitúrát is? mennyiben fájna a cucc?
(megragadt blokkról van szó, még nem szedtem szét - csak tervben van)
köszi
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #12948 Dátum: 2007 Február 06, 12:55:28 »

Azt még nem tudom, mert a blokk még nincs meg, de gondolom D-s lesz.

A váltó meg ráér rajzásig is!



No, a helyzet! Valami nóném gyártónak van csak olyan hogy belfelé alapméret, kifelé 0.25.
De a Kolbenschmidtnek van olyan hogy belfelé alapméret, kifelé 0.50. Ennek a garnitúrának 15e az ára és három nap alatt idehozzák.
Sztem neked ez kell majd, szólj és hozatok.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12947 Dátum: 2007 Február 06, 12:43:44 »

Azt még nem tudom, mert a blokk még nincs meg, de gondolom D-s lesz.

A váltó meg ráér rajzásig is!


Fölhívtam egy havaromat, kellene a motorkód és egy órán belül megmondom mennyiért van a Kolben garnitúra! Wink
Váltóügyben még mindg nem tudtam eljutni a sráchoz! Undecided

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #12946 Dátum: 2007 Február 06, 12:34:21 »

Igen, de ha van rá mód akkor az új főtengelyt nem köszörültetném fel kapásból túlméretre!   Wink


Fölhívtam egy havaromat, kellene a motorkód és egy órán belül megmondom mennyiért van a Kolben garnitúra! Wink
Váltóügyben még mindg nem tudtam eljutni a sráchoz! Undecided
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #12945 Dátum: 2007 Február 06, 12:27:16 »

Akkor ritka, mint az új főtengely  Smiley

Igen, de ha van rá mód akkor az új főtengelyt nem köszörültetném fel kapásból túlméretre!   Wink

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12944 Dátum: 2007 Február 06, 12:20:07 »

Igen, de ha van rá mód akkor az új főtengelyt nem köszörültetném fel kapásból túlméretre!   Wink

Persze. De szvsz ritka lehet, ha belegondolsz.


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #12943 Dátum: 2007 Február 06, 11:31:13 »

Persze. De szvsz ritka lehet, ha belegondolsz.

Olyan főtengely csapágy létezik, hogy csak kívül (blokk felöl) túlméretés, a főtengelynél felöl meg alapméretes?
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #12942 Dátum: 2007 Február 06, 11:06:30 »

voltam ma reggel a szakál metálnál, és azt mondták, hogy motorfelújításnál már csak a gépmunkát csinálják meg a "régi" boxermotoroknál (bogi és wbx), csapágyakat már nem forgalmaznak, és nem tudnak beszerezni  Undecided. van valakinek tippje, hogy honnan érdemes a csapágyakat beszerezni?  Huh
Olyan főtengely csapágy létezik, hogy csak kívül (blokk felöl) túlméretés, a főtengelynél felöl meg alapméretes?


Luststick!
Én a unixtól rendeltem 2 éve Kolbenschmidt csapágyat, miután a szakálmetálnál akkor sem volt csak a vonalbafúrást csinálták meg.

Balage!
Igen, ez olyan volt.

Otthon nekem még van egy "hechoenmexico" csapágygarnitúrám, tuninghoz nem jó, de elszalad vele az autó. Kifelé is és befelé is egyel túlméretes asszem. Este megnézem pontosan ha kell valakinek...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12941 Dátum: 2007 Február 06, 10:12:44 »

Olyan főtengely csapágy létezik, hogy csak kívül (blokk felöl) túlméretés, a főtengelynél felöl meg alapméretes?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12940 Dátum: 2007 Február 06, 10:09:22 »

voltam ma reggel a szakál metálnál, és azt mondták, hogy motorfelújításnál már csak a gépmunkát csinálják meg a "régi" boxermotoroknál (bogi és wbx), csapágyakat már nem forgalmaznak, és nem tudnak beszerezni  Undecided. van valakinek tippje, hogy honnan érdemes a csapágyakat beszerezni?  Huh
ez nem jó hir

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #12939 Dátum: 2007 Február 06, 09:55:47 »

voltam ma reggel a szakál metálnál, és azt mondták, hogy motorfelújításnál már csak a gépmunkát csinálják meg a "régi" boxermotoroknál (bogi és wbx), csapágyakat már nem forgalmaznak, és nem tudnak beszerezni  Undecided. van valakinek tippje, hogy honnan érdemes a csapágyakat beszerezni?  Huh
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #12938 Dátum: 2007 Február 06, 09:48:36 »

Köszi megnezzuk Grin, de idegesit h egyre többet koltok a bogaramra es egyre szarabb Cry
üdvw gegob
egyszer kell rendbetenni teljesen. sajnos, ha csak egy dolgot hárítasz el, lehet, hogy más okozta a hibát és újra előjön. mondom én, mitnha annyi autót csináltam volna már Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #12937 Dátum: 2007 Február 06, 09:46:16 »

Miért, te egyre fiatalabb és fittebb leszel:  Smiley

Köszi megnezzuk Grin, de idegesit h egyre többet koltok a bogaramra es egyre szarabb Cry
üdvw gegob
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #12936 Dátum: 2007 Február 05, 21:46:39 »

Nézd meg, nem lazult-e meg a kormányoszlopot a kormányműhöz rögzítő bilincs anyája! Nekem ugyanígy csinált!

Köszi megnezzuk Grin, de idegesit h egyre többet koltok a bogaramra es egyre szarabb Cry
üdvw gegob
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #12935 Dátum: 2007 Február 05, 19:54:13 »

mer kattan a kormanyom ha hirtelen balra huzom Huh Huh ill nem is a kormi hanem a futomuben vmi Undecided de csak akko ha balra, es akko is ha allohelyzetben holtjatekot nezem es tulhuzom:S ez vmi kormanyosszekoto gombfej lesz nem???
üdvw gegob
Nézd meg, nem lazult-e meg a kormányoszlopot a kormányműhöz rögzítő bilincs anyája! Nekem ugyanígy csinált!

Bácsi Győző
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #12934 Dátum: 2007 Február 05, 19:40:25 »

Kormánymű tengely is ránézhetsz.

7vegen megsasoljuk Grin Grin
1303LS
« Hozzászólás #12933 Dátum: 2007 Február 05, 19:21:33 »

mer kattan a kormanyom ha hirtelen balra huzom Huh Huh ill nem is a kormi hanem a futomuben vmi Undecided de csak akko ha balra, es akko is ha allohelyzetben holtjatekot nezem es tulhuzom:S ez vmi kormanyosszekoto gombfej lesz nem???
üdvw gegob
Kormánymű tengely is ránézhetsz.
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #12932 Dátum: 2007 Február 05, 18:36:22 »

mer kattan a kormanyom ha hirtelen balra huzom Huh Huh ill nem is a kormi hanem a futomuben vmi Undecided de csak akko ha balra, es akko is ha allohelyzetben holtjatekot nezem es tulhuzom:S ez vmi kormanyosszekoto gombfej lesz nem???
üdvw gegob
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12931 Dátum: 2007 Február 05, 15:12:20 »

Annak mi értelme van, hogy a főtengely és a hajtókarokat felpolírozzák?  Huh
Azon kívül, hogy jól néz ki.  Cool


<beszúrt kép törölve>

A polírozás és sörétezés (részben) egyaránt azt szolgálja, hogy a felület egyenletesebb legyen és a egyenetlenségek ne legyenek feszültséggyűjtő helyek, mert a repedések, törések mindig iylen feszültséggyűjtő helyről indulnak.  Az általam használt CB Perf. hajtórúd is sörétezett, ennek további előnye, hogy feszültségmentesíti a fémet.

A dugattyú polírozása a hőmérsékletét is csökkenti.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12930 Dátum: 2007 Február 05, 15:07:22 »

Annak mi értelme van, hogy a főtengely és a hajtókarokat felpolírozzák?  Huh
Azon kívül, hogy jól néz ki.  Cool



1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #12929 Dátum: 2007 Február 05, 12:09:49 »


Shocked

ilyen volt

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #12928 Dátum: 2007 Február 05, 10:45:42 »

Mivel senkinek nem kellett a 64-es kasztni ezért elkezdtük konzerválni, hogy legalább ne rohadjon szét!
Még a végén muszályj lesz nekünk életre kelteni! Cheesy
Szóval ennyit haladt a munka.
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #12927 Dátum: 2007 Február 05, 10:04:27 »

Nincs kizárva, hogy gyári, de én még nem láttam tolatólámpa nélküli typ3-ast, ami száraz féltengelyes volt. Azt hittem ilyen nincs is.

Ami pedig a DC váltót illeti a tapasztaltak ezt tartják a második legerősebb váltónak, a legerősebbnek meg azt a fajta száraz féltengelyest tartják, amelyiknek a kihajtás fedél (difinél) csak az egyik oldalon távolítható el. Persze typ1-es váltóról beszélünk, a bordás házas busz váltók, akár a régi 002/113-as sokkal erősebbek. (csak rövidek)
Akkor ez lesz jó nekem a nagyobb motorhoz is?
Mondjuk láttam extra hosszú váltókat a csp-shop-ban aranyáron (1800eur körül).
Azokat biztosan jobban szeretné a motorom.
Csak arra még gyűjtögetnem kell egy ideig!  Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12926 Dátum: 2007 Február 05, 10:00:31 »

Olyan gyári félének tűnik. 10-es imbusz kulccsal lehet kivenni.
Ugyanolyan alu tömítés van alatta, mint a gomba kapcsoló alatt.
Fene tudja! Dehát mindegy, mert csak át kellett tennem az autó eredeti váltójából.

Nincs kizárva, hogy gyári, de én még nem láttam tolatólámpa nélküli typ3-ast, ami száraz féltengelyes volt. Azt hittem ilyen nincs is.

Ami pedig a DC váltót illeti a tapasztaltak ezt tartják a második legerősebb váltónak, a legerősebbnek meg azt a fajta száraz féltengelyest tartják, amelyiknek a kihajtás fedél (difinél) csak az egyik oldalon távolítható el. Persze typ1-es váltóról beszélünk, a bordás házas busz váltók, akár a régi 002/113-as sokkal erősebbek. (csak rövidek)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #12925 Dátum: 2007 Február 05, 09:48:03 »


A kuplungharangnál a typ3 váltó nincs felfogatva, mert a motor végénél van. A kapcsolórúd alulról szerelhető, tolatólámpa meg a koraiakban nem volt, de az nagyon ritka. Én azt gondolom az valami nem gyári ledugózás.
Olyan gyári félének tűnik. 10-es imbusz kulccsal lehet kivenni.
Ugyanolyan alu tömítés van alatta, mint a gomba kapcsoló alatt.
Fene tudja! Dehát mindegy, mert csak át kellett tennem az autó eredeti váltójából.
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #12924 Dátum: 2007 Február 05, 09:20:19 »

akkor ez a beszerelt váltó most pont olyan lehet, mint amilyen én 1302S-emben van gyárilag. valóban nem nagy szám: én a hármas fokozaton érzem, hogy kicsit hosszabb, 60-70-körül még nincs késztetésed 4-esbe váltani.

nekem van késztetésem már 50 körül váltani, egyszerűen csak sűrűbben dobálom vissza háromba. A fiathoz képest még a hosszúváltó is egy álom. Ott a harmadik és a negyedik között szinte szakadék van.Sad

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12923 Dátum: 2007 Február 05, 09:17:04 »

Na ma beraktam a typ3-as váltót az autóba, és kicseréltem a főtengely szimeringet a motorban.
Valamivel érezni, hogy hosszabb áttételű ez a váltó, de egetverő nagy különbség nincs közte.
A typ3-ban valahogy másképp van beépítve ez a váltó, mert átalakításokat kellett rajta csinálnom, hogy
be tudjam tenni. A motor felőli két gumibak csavarjainak helye egy alu dugóval volt lezárva, ki kellett ütnöm.
A váltó rudazat tengelye, ami a váltókarral van összekötve ennél alulról volt megfúrva, nekem meg ugye fent van az
a négyszögfejű biztosító csavarka, úgyhogy kellett fúrni a tengelybe egy lyukat.
A tolatólámpa kapcsoló gombáját is át kellett tennem, mert a typ3-asnál le volt dugózva (ott nincs tolatólámpa?)!
Lecseréltem benne az olajat és már mehetett is a helyére.
Már mentem vele 50km-t, semmi gond! Remélem  következő 100000km-en is így lesz!


A kuplungharangnál a typ3 váltó nincs felfogatva, mert a motor végénél van. A kapcsolórúd alulról szerelhető, tolatólámpa meg a koraiakban nem volt, de az nagyon ritka. Én azt gondolom az valami nem gyári ledugózás.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 1687 1688 1689 1690 1691 [1692] 1693 1694 1695 1696 1697 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.464 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.