www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 01:04:29

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1654 1655 1656 1657 1658 [1659] 1660 1661 1662 1663 1664 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13177879 alkalommal)
Nem elérhető Gyöngyi
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #14275 Dátum: 2007 Március 13, 07:39:17 »

Hahó. Tudnátok nekem elküldeni Merkiék számát, vagy inkáb email-ját, vagy bármi Debrecen közeli bogáralkatrész kereskedő, beszerző címét? Kellene egy csomó minden. Emailemre tudnátok a választ?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #14274 Dátum: 2007 Március 13, 06:29:50 »

Tegnapi belső alakítgatások
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #14273 Dátum: 2007 Március 13, 06:28:07 »

Akkor pár kép a typ4 bontásról:
- a nem igazán működő henger
- a gyertyák lelkivilága
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #14272 Dátum: 2007 Március 12, 21:36:26 »

Általában rajta van a maximális átmérő, öntéskor beleteszik domború felirattal.

'71-es boginak az első ill.hátsó fék dobja azonos méretű
és azt tudja-e valaki, hogy meddig lehet szabályozni, mit kell rajt nézni van valami jel vagy mérni kell az át mérőjét vagy hogymiképp Huh
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #14271 Dátum: 2007 Március 12, 21:35:41 »

Más:
Index jobbra jó, balra semmi, elakadásjelző bekapcsolásakor folyamatosan ég az index visszajelző az órában.
Biztosítékokat megnéztem már... De semmi...
Mi  lehet még?
Esetleg összes bizti csere?

Nem kapott az indexrelé vizet (nagyobb mosás...)? Nekem akkor csinálte ezt. Ha kiszáradt, utána megint jó volt. Végül szikszalaggal leszigeteltem.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14270 Dátum: 2007 Március 12, 21:17:52 »

Ha elviszed egy esztergalyoshoz, aki dobok felszabalyozasaval foglalkozik, kapasbol megmondja neked, lehet-e rajta meg segiteni
köszi
erre gondoltam én is

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
matchbox
« Hozzászólás #14269 Dátum: 2007 Március 12, 21:02:30 »

'71-es boginak az első ill.hátsó fék dobja azonos méretű
és azt tudja-e valaki, hogy meddig lehet szabályozni, mit kell rajt nézni van valami jel vagy mérni kell az át mérőjét vagy hogymiképp Huh
Ha elviszed egy esztergalyoshoz, aki dobok felszabalyozasaval foglalkozik, kapasbol megmondja neked, lehet-e rajta meg segiteni
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #14268 Dátum: 2007 Március 12, 19:52:34 »

Ma a Buszból kikerültek az oldalablakok, a tetőtárpit, a régi műszerfal. Helyére került a biztosítéktábla, a kábelek, bekerült az ablakmosótartály, és még sokminden más.
Ígéretemhez híven alkatrész dömping az adok-veszekben a héten, ma az első eresztés.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14267 Dátum: 2007 Március 12, 19:33:12 »

'71-es boginak az első ill.hátsó fék dobja azonos méretű
és azt tudja-e valaki, hogy meddig lehet szabályozni, mit kell rajt nézni van valami jel vagy mérni kell az át mérőjét vagy hogymiképp Huh

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14266 Dátum: 2007 Március 12, 19:29:58 »

sajna semmi nem csúszott le... Égők jók, mielőtt valaki kérdezné  Cheesy
üdvw!
velem olyan fordult elő, hogy az elakadás jelzővel köszöntem v.kinek és utána nem volt irány jelzőm egyik oldalra
a lényeg, hogy az ellankadáskapcs érintkezője össze égett és ez okozta a galibát

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14265 Dátum: 2007 Március 12, 19:24:24 »

az nem lehet hogy az indexkapcsolonak a kábele amelyik irányba nem indexel az csuszott le?
sajna semmi nem csúszott le... Égők jók, mielőtt valaki kérdezné  Cheesy
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #14264 Dátum: 2007 Március 12, 19:21:53 »

Ezen én is gondolkodtam már idebent...  Grin
De akkor semerre se indexelne, nem?
az nem lehet hogy az indexkapcsolonak a kábele amelyik irányba nem indexel az csuszott le?
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14263 Dátum: 2007 Március 12, 19:16:16 »

index relé?
Ezen én is gondolkodtam már idebent...  Grin
De akkor semerre se indexelne, nem?
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #14262 Dátum: 2007 Március 12, 19:15:06 »

Majd holnap világosba megvaccsingolom.
index relé?
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14261 Dátum: 2007 Március 12, 19:14:43 »

1600os motornak jó a Pict 2 31es karbi?
sokat fog zabálni, gondolom...
de ezen kívül?
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14260 Dátum: 2007 Március 12, 19:12:34 »

nekem volt, hogy nem indexelt, amikor szar volt a fesszab, és nem volt fesz.
Majd holnap világosba megvaccsingolom.
dt
« Hozzászólás #14259 Dátum: 2007 Március 12, 19:08:49 »

Van. De ha nem lenne akkor is legalább pislákolnia kéne, nem?Minden rendben.

nekem volt, hogy nem indexelt, amikor szar volt a fesszab, és nem volt fesz.
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14258 Dátum: 2007 Március 12, 19:08:00 »

van elég feszültség?
Van. De ha nem lenne akkor is legalább pislákolnia kéne, nem?
többi fény?
Minden rendben.
dt
« Hozzászólás #14257 Dátum: 2007 Március 12, 19:05:42 »

Más:
Index jobbra jó, balra semmi, elakadásjelző bekapcsolásakor folyamatosan ég az index visszajelző az órában.
Biztosítékokat megnéztem már... De semmi...
Mi  lehet még?
Esetleg összes bizti csere?

van elég feszültség? többi fény?
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #14256 Dátum: 2007 Március 12, 19:04:49 »

Hú én is SzMB-tem a hétvégén.

Kinyomóvilla persely csere /nem kicsit szopatós/
önindító persely csere
váltótartó bak csere

Kikelett cserlnem a vátóbakokat mert valami no name volt benne  és kibaszott puha az anyagú. Mozgott a motor, mikor kilőttem az autóval akkor kipuff furuja belevert a kasztniba.

Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14255 Dátum: 2007 Március 12, 19:03:20 »

Más:
Index jobbra jó, balra semmi, elakadásjelző bekapcsolásakor folyamatosan ég az index visszajelző az órában.
Biztosítékokat megnéztem már... De semmi...
Mi  lehet még?
Esetleg összes bizti csere?
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14254 Dátum: 2007 Március 12, 19:01:48 »

Húha bazze! Most megrémítettettek...  Undecided
Most raktuk össze a motort, és nekem nehéz az R-1-2.
Nem lehetséges, hogy a kuplung bovden van rosszul beállítva?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14253 Dátum: 2007 Március 12, 17:45:54 »

OFF
Ment privát.
ON
ment off on válasz Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #14252 Dátum: 2007 Március 12, 17:41:08 »

azért ez nem szent irás Grin
OFF
Ment privát.
ON
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14251 Dátum: 2007 Március 12, 17:37:59 »

Mellesleg a generátorosnál tönkremehet a diódasor.  Undecided

azért ez nem szent irás Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #14250 Dátum: 2007 Március 12, 17:36:19 »

Akkor viszont megnőne a pedál holtjátéka. De egy megnézést megér, bár nem a bowdennel lesz a baj szerintem. Semmilyen kerregés, meg miegyéb? Bent lehet inkább a baj a kuplungnál (bárcsak ne a próféta beszélne belőlem...)
- kiemelővilla
- kuplungszerkezet
- vagy tárcsa hullott szét, de annak zaja lenne.

Én az elsőre gyanakszom.

Nekem ugyanez volt és a villa 1ik lába tört le.
1303LS
« Hozzászólás #14249 Dátum: 2007 Március 12, 17:35:43 »

mindegy h generátor v dinamo ha járó motornál leveszed plusz és nem állle van töltésed!
Mellesleg a generátorosnál tönkremehet a diódasor.  Undecided
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14248 Dátum: 2007 Március 12, 17:30:36 »

ilyet én is tapasztaltam mostanába a buszon... a rückwerzet nem akarta bevenni, csak ha a pedált már átrugdostam az aszfalton is, de a többi fokozattal nem volt gond... lehet, hogy foszladozik nekem is a kuplungbowden?  Undecided
mindegy h generátor v dinamo ha járó motornál leveszed plusz és nem állle van töltésed!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #14247 Dátum: 2007 Március 12, 14:48:49 »

Az elmúlt hetekben kedvesem hajtotta a Bogarat. Pár napja mondta, hogy nehezen veszi a sebességfokozatokat, hátramenetbe kapcsolva recseg. Tegnap hazamentem Tmiklósra, hogy megnézzük a szüleimnél. Induláskor elég nehezen tudtam 1-esbe kapcsolni, utána már simán vette a többi sebességfokozatot.
Váltóban néztük az olajszintet, rendben volt. Délután, amikor hazaindultam, pár száz méter után, egy kereszteződésből kifordulva nem bírtam 2-esbe kapcsolni. Megálltam, álló motornál kapcsoltam 2-est, beindítottam, elindultam. 3-4-et nehezen, de bevette. Aztán mikor a főútra kanyarodtam volna, 1-esben, kinyomott kuplunggal rángatva-ugrálva elindult az autó. Innen nem erőltettem tovább a dolgot, szóltam az öcsémnek, aki hazavontatott.
Olyan, mintha nem oldana a kuplung és sebességben rögtön elindul(na) az autó. Mi lehet a hiba? Kuplungtárcsa, kinyomócsapágy?
(Szombaton Bp-n volt a Bogárral a kedvesem, még szerencse, hogy nem ott történt. Az a gáz, hogy a Golf is szervizben van, műszakira készül...)
nekem is volt hasonló esetem....nem akarta venni az egyest recsegett már mindent csináltunk a kocsival olajcsere a váltóban ráhúztunk a bowdenre.... következett a próbakör....  kuplung benyom és bennmarad... hát biztos elszakadt valahol a bowden... pedálmű ki.. és ahova a bowden csatlakozik a pedálműre az a kampó szépen eltörött.... és látszott rajta ahogy dolgozgatott az anyag..Sad

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #14246 Dátum: 2007 Március 12, 14:44:23 »

Az elmúlt hetekben kedvesem hajtotta a Bogarat. Pár napja mondta, hogy nehezen veszi a sebességfokozatokat, hátramenetbe kapcsolva recseg. Tegnap hazamentem Tmiklósra, hogy megnézzük a szüleimnél. Induláskor elég nehezen tudtam 1-esbe kapcsolni, utána már simán vette a többi sebességfokozatot.
Váltóban néztük az olajszintet, rendben volt. Délután, amikor hazaindultam, pár száz méter után, egy kereszteződésből kifordulva nem bírtam 2-esbe kapcsolni. Megálltam, álló motornál kapcsoltam 2-est, beindítottam, elindultam. 3-4-et nehezen, de bevette. Aztán mikor a főútra kanyarodtam volna, 1-esben, kinyomott kuplunggal rángatva-ugrálva elindult az autó. Innen nem erőltettem tovább a dolgot, szóltam az öcsémnek, aki hazavontatott.
Olyan, mintha nem oldana a kuplung és sebességben rögtön elindul(na) az autó. Mi lehet a hiba? Kuplungtárcsa, kinyomócsapágy?
(Szombaton Bp-n volt a Bogárral a kedvesem, még szerencse, hogy nem ott történt. Az a gáz, hogy a Golf is szervizben van, műszakira készül...)
Akkor viszont megnőne a pedál holtjátéka. De egy megnézést megér, bár nem a bowdennel lesz a baj szerintem. Semmilyen kerregés, meg miegyéb? Bent lehet inkább a baj a kuplungnál (bárcsak ne a próféta beszélne belőlem...)
- kiemelővilla
- kuplungszerkezet
- vagy tárcsa hullott szét, de annak zaja lenne.

Én az elsőre gyanakszom.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #14245 Dátum: 2007 Március 12, 14:30:54 »

tegnap érdekes dolgot tapasztaltam... amikor bebikáztam a bogit, akkor véletlenül lecsúszott mindkét saru az akksiról, de simán járt tovább a motor akksi nélkül !

na most akkor mi van ?

a generátor először kiszolgálja a fogyasztókat, azután tölti az akksit, a dinamó meg az akksit tölti és a fogyasztók utána onnan szipojozzák a kraftot ???  Roll Eyes


Dinamósnál 1000%, hogy akksi nélkül is jár a motor, még bekapcsolt lámpával is akár. Generátorosnál meg a szabályzó típusán is múlik, de pl. haver 600-as Fiatja lada generátorral és szabályzóval vígan ketyeg fényszórókkal is alapjáraton.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #14244 Dátum: 2007 Március 12, 13:00:11 »

tegnap érdekes dolgot tapasztaltam... amikor bebikáztam a bogit, akkor véletlenül lecsúszott mindkét saru az akksiról, de simán járt tovább a motor akksi nélkül !

na most akkor mi van ?

a generátor először kiszolgálja a fogyasztókat, azután tölti az akksit, a dinamó meg az akksit tölti és a fogyasztók utána onnan szipojozzák a kraftot ???  Roll Eyes

Neked generátorod van? A generátoros bekötésnél nem úgy van, hogy aksi csak az alapjárathoz kell?  /karbira/ Huh

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #14243 Dátum: 2007 Március 12, 12:50:57 »

Nekem pl. az eltört kiemelővilla u. ezt produkálta Sad

Vagy ami rosszabb nekem a kuplungbowden vezető cső elvált az alagúttól ,két helyen hegeszteni kellett.
Nem elérhető péter
Hozzászólások: 1227


« Hozzászólás #14242 Dátum: 2007 Március 12, 12:26:04 »

szerintem elkezdett elszakadni a kuplungköteled... nézz alá bal oldalon alulról, lehet már szétállnak a drótok a kiemelővilla karja előtt. általában a menetes végződésnél szokta elengedni.

Vagy ami rosszabb nekem a kuplungbowden vezető cső elvált az alagúttól ,két helyen hegeszteni kellett.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #14241 Dátum: 2007 Március 12, 12:19:38 »



ilyet én is tapasztaltam mostanába a buszon... a rückwerzet nem akarta bevenni, csak ha a pedált már átrugdostam az aszfalton is, de a többi fokozattal nem volt gond... lehet, hogy foszladozik nekem is a kuplungbowden?  Undecided

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #14240 Dátum: 2007 Március 12, 12:17:24 »

tegnap érdekes dolgot tapasztaltam... amikor bebikáztam a bogit, akkor véletlenül lecsúszott mindkét saru az akksiról, de simán járt tovább a motor akksi nélkül !

na most akkor mi van ?

a generátor először kiszolgálja a fogyasztókat, azután tölti az akksit, a dinamó meg az akksit tölti és a fogyasztók utána onnan szipojozzák a kraftot ???  Roll Eyes

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #14239 Dátum: 2007 Március 12, 10:14:48 »

Az elmúlt hetekben kedvesem hajtotta a Bogarat. Pár napja mondta, hogy nehezen veszi a sebességfokozatokat, hátramenetbe kapcsolva recseg. Tegnap hazamentem Tmiklósra, hogy megnézzük a szüleimnél. Induláskor elég nehezen tudtam 1-esbe kapcsolni, utána már simán vette a többi sebességfokozatot.
Váltóban néztük az olajszintet, rendben volt. Délután, amikor hazaindultam, pár száz méter után, egy kereszteződésből kifordulva nem bírtam 2-esbe kapcsolni. Megálltam, álló motornál kapcsoltam 2-est, beindítottam, elindultam. 3-4-et nehezen, de bevette. Aztán mikor a főútra kanyarodtam volna, 1-esben, kinyomott kuplunggal rángatva-ugrálva elindult az autó. Innen nem erőltettem tovább a dolgot, szóltam az öcsémnek, aki hazavontatott.
Olyan, mintha nem oldana a kuplung és sebességben rögtön elindul(na) az autó. Mi lehet a hiba? Kuplungtárcsa, kinyomócsapágy?
(Szombaton Bp-n volt a Bogárral a kedvesem, még szerencse, hogy nem ott történt. Az a gáz, hogy a Golf is szervizben van, műszakira készül...)
szerintem elkezdett elszakadni a kuplungköteled... nézz alá bal oldalon alulról, lehet már szétállnak a drótok a kiemelővilla karja előtt. általában a menetes végződésnél szokta elengedni.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #14238 Dátum: 2007 Március 12, 10:10:53 »

Az elmúlt hetekben kedvesem hajtotta a Bogarat. Pár napja mondta, hogy nehezen veszi a sebességfokozatokat, hátramenetbe kapcsolva recseg. Tegnap hazamentem Tmiklósra, hogy megnézzük a szüleimnél. Induláskor elég nehezen tudtam 1-esbe kapcsolni, utána már simán vette a többi sebességfokozatot.
Váltóban néztük az olajszintet, rendben volt. Délután, amikor hazaindultam, pár száz méter után, egy kereszteződésből kifordulva nem bírtam 2-esbe kapcsolni. Megálltam, álló motornál kapcsoltam 2-est, beindítottam, elindultam. 3-4-et nehezen, de bevette. Aztán mikor a főútra kanyarodtam volna, 1-esben, kinyomott kuplunggal rángatva-ugrálva elindult az autó. Innen nem erőltettem tovább a dolgot, szóltam az öcsémnek, aki hazavontatott.
Olyan, mintha nem oldana a kuplung és sebességben rögtön elindul(na) az autó. Mi lehet a hiba? Kuplungtárcsa, kinyomócsapágy?
(Szombaton Bp-n volt a Bogárral a kedvesem, még szerencse, hogy nem ott történt. Az a gáz, hogy a Golf is szervizben van, műszakira készül...)
kiemel eléggé? Próbáljátok meg, beteszed sebességbe, kinyomod a kuplungot, és megtolni. (vagy lejtő) Ha nem megy, nem emel ki a kuplung.Azt sokminden okozhatja.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #14237 Dátum: 2007 Március 12, 10:04:04 »

Az elmúlt hetekben kedvesem hajtotta a Bogarat. Pár napja mondta, hogy nehezen veszi a sebességfokozatokat, hátramenetbe kapcsolva recseg. Tegnap hazamentem Tmiklósra, hogy megnézzük a szüleimnél. Induláskor elég nehezen tudtam 1-esbe kapcsolni, utána már simán vette a többi sebességfokozatot.
Váltóban néztük az olajszintet, rendben volt. Délután, amikor hazaindultam, pár száz méter után, egy kereszteződésből kifordulva nem bírtam 2-esbe kapcsolni. Megálltam, álló motornál kapcsoltam 2-est, beindítottam, elindultam. 3-4-et nehezen, de bevette. Aztán mikor a főútra kanyarodtam volna, 1-esben, kinyomott kuplunggal rángatva-ugrálva elindult az autó. Innen nem erőltettem tovább a dolgot, szóltam az öcsémnek, aki hazavontatott.
Olyan, mintha nem oldana a kuplung és sebességben rögtön elindul(na) az autó. Mi lehet a hiba? Kuplungtárcsa, kinyomócsapágy?
(Szombaton Bp-n volt a Bogárral a kedvesem, még szerencse, hogy nem ott történt. Az a gáz, hogy a Golf is szervizben van, műszakira készül...)
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14236 Dátum: 2007 Március 12, 09:07:15 »

igen, úgy tudom kb 1cm/oldal.

  miért az szélesít ?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Oldalak: 1 ... 1654 1655 1656 1657 1658 [1659] 1660 1661 1662 1663 1664 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.16 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.