www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 22:03:26

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1650 1651 1652 1653 1654 [1655] 1656 1657 1658 1659 1660 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13174681 alkalommal)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #14435 Dátum: 2007 Március 19, 12:15:52 »

Mindjárt beírja Pityubá, hogy lemez, flex és fúró. Nekem is kéne két ilyen, de nincs mintám sem.

Két kép a pedálsorról.Nemtudom segít-e:
http://web.axelero.hu/aptom/pedal1.JPG
http://web.axelero.hu/aptom/pedal2.JPG

Én pedig azt az alkatrészt keresném (kinézete érdekel) amit a pedálsor elé kell felcsavarozni a padlólemezre. Huh
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #14434 Dátum: 2007 Március 19, 10:39:16 »

Emberek!

Valaki egy pedálszett robbantott ábrát, vagy egy szét-összeszerelési segédletet tudna nyomatni?

Még novemberben szétlöktem, de én marha legalább pár képet csinálhattam volna, most úgy kell kilogikázni, mi kell még hozzá...
Két kép a pedálsorról.Nemtudom segít-e:
http://web.axelero.hu/aptom/pedal1.JPG
http://web.axelero.hu/aptom/pedal2.JPG

Én pedig azt az alkatrészt keresném (kinézete érdekel) amit a pedálsor elé kell felcsavarozni a padlólemezre. Huh

'81 Hecho en México
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #14433 Dátum: 2007 Március 19, 10:19:13 »

Emberek!

Valaki egy pedálszett robbantott ábrát, vagy egy szét-összeszerelési segédletet tudna nyomatni?

Még novemberben szétlöktem, de én marha legalább pár képet csinálhattam volna, most úgy kell kilogikázni, mi kell még hozzá...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
RNIE
« Hozzászólás #14432 Dátum: 2007 Március 19, 09:10:55 »

köcce
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #14431 Dátum: 2007 Március 19, 07:48:06 »

Mosd le utána alaposan, mert a lúgok marják az alumíniumot.

Ha trisóban kiáztatom a motor cuccait,kell valamivel kezelni utánna?Vagy csak simán úgyhagyni?

Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #14430 Dátum: 2007 Március 19, 07:01:31 »

Ha trisóban kiáztatom a motor cuccait,kell valamivel kezelni utánna?Vagy csak simán úgyhagyni?

En csak brigeciolt, fogkefet es goborotvat hasznaltam eddig. Kisebb lemezek, miegymast meg ladaban gozborotvalva, hogy el ne repuljenek.
A makacs szennyezodeseket, kokszos olajlerkodasokat meg tuzhely tisztitoval oldattam ki. Aztan persze kioblites alaposan.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
RNIE
« Hozzászólás #14429 Dátum: 2007 Március 18, 21:52:21 »

Ha trisóban kiáztatom a motor cuccait,kell valamivel kezelni utánna?Vagy csak simán úgyhagyni?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14428 Dátum: 2007 Március 18, 21:49:09 »

En is igy csinaltam, de van konyv ami utana irja. Meg van olyan is, amelyikben a csavo a lendkerek holtjatekat a blokk ket felenek osszerakasa elott, a bal felen a blokknak allitja be.  Huh

Maresz: Gepmunkanal te a ket blokksikot (ahol osszemegy) megmunkaltatod? Es a hengerek felfekvo feluleteit?
bloksikot csak akkor ha elötte folyt a 2blokféll(jelentösebben)vagy ha sérül valamiért?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #14427 Dátum: 2007 Március 18, 21:32:49 »

fötengely elött
En is igy csinaltam, de van konyv ami utana irja. Meg van olyan is, amelyikben a csavo a lendkerek holtjatekat a blokk ket felenek osszerakasa elott, a bal felen a blokknak allitja be.  Huh

Maresz: Gepmunkanal te a ket blokksikot (ahol osszemegy) megmunkaltatod? Es a hengerek felfekvo feluleteit?

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14426 Dátum: 2007 Március 18, 21:27:29 »

Tenyleg motor osszerakasakor az eloszto meghajto tengelyet ki mikor rajka be? (fotengely elott, vagy blokk osszerakasa utan?)

fötengely elött

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #14425 Dátum: 2007 Március 18, 21:18:17 »

Tenyleg motor osszerakasakor az eloszto meghajto tengelyet ki mikor rajka be? (fotengely elott, vagy blokk osszerakasa utan?)

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #14424 Dátum: 2007 Március 18, 21:12:06 »

Hetvegen pakoltam ossze a motort a bogarba, de kicsit lassabban haladtam mint terveztem (nem volt meg par alkatresz, a garazsban, igy ujakat kellett keresni, bontani, pucolni). Csak a blokk ment ossze, elosztoval. A sok pucolgatas, mericskeles, hajtokarok, dugattyuk belovese (tomegben) tulontul is idoigenyes. Vagy mikor fiatalabb voltam voltam gyorsabb, vagy most vagyok tul ovatos-aprolekos  Huh

Tesom meghozta azonban a nagyobbik nyomatekkulcsom: Saltus DSG-5-S, 300-750 ! Nm, 965mm hosszu, potom 6,4 kg.  Shocked
Plusz a ravalo 3/4" racsnis fejjel. Nem kismiska. Mar csak egy massziv lendkerekzar kell hozza, hogy pontosan lehessen lehuzni a lendkereket. De a hatsokerek koronas anyajahoz is megfelelo meret es tartomany.  Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2007 Március 18, 21:15:26 írta GeRGelu: »

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #14423 Dátum: 2007 Március 18, 20:57:26 »

eddig a pedál nagyon lötyögős volt,(padlóig kellet taposni) a fölső 10cm csak holtjáték volt, alatta keményedett, most hogy feszítettem rajta, a pedál teljes útján kemény (jó értlemben), de csak a felső 5cm-en dolgozik (nem kell padlóig nyomni)

bowedn van nálam több is, de valahogy nincs kedvem ilyenekkel játszani pl a körúton  Wink  (pedig addig úgysem nyúlok hozzá míg megy)
Pedig ha elkezd nyulni,akármikor megadhatja magát.
Én is ugy jártam,hogy majd kicserélem,oszt akkor adta meg magát,mikor az elsö Muzeumok éjszakája bulira mentünk,a Hungária körut közepén.
Kiscserkész Csaba barátom huzott be a Muzeum elé drotkötélen,nem kis feltünést keltve!

Tóth Zoltán
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #14422 Dátum: 2007 Március 18, 20:50:51 »

Idézet innen: Typ117  Tegnap, ebben az időpontban 21:59:05
szerintem azt mondta hogy utóbbi időben jobban kell a pedált nyomni, valószínüleg lejebb fog

akkár lehet bowden beszakadás)kezdet) de szerkezet tud hasonlókat produkálni!
 Cool

eddig a pedál nagyon lötyögős volt,(padlóig kellet taposni) a fölső 10cm csak holtjáték volt, alatta keményedett, most hogy feszítettem rajta, a pedál teljes útján kemény (jó értlemben), de csak a felső 5cm-en dolgozik (nem kell padlóig nyomni)

bowedn van nálam több is, de valahogy nincs kedvem ilyenekkel játszani pl a körúton  Wink  (pedig addig úgysem nyúlok hozzá míg megy)

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14421 Dátum: 2007 Március 18, 20:43:59 »

Szakember. :-)

áááááá  Grin Cool
de gond lehet máshonnan ered

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #14420 Dátum: 2007 Március 18, 20:26:29 »

Szakember. :-)

Idézet innen: Typ117  Tegnap, ebben az időpontban 21:59:05
szerintem azt mondta hogy utóbbi időben jobban kell a pedált nyomni, valószínüleg lejebb fog

akkár lehet bowden beszakadás)kezdet) de szerkezet tud hasonlókat produkálni!
 Cool
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14419 Dátum: 2007 Március 18, 20:12:00 »

Készíts be szerintem egy bowdent mert ez a tipikus megindulásos dolog.
Feltéve ha a kar nem állt természetellenesen, hogyismondjam nem olyan kicsit benyomott állapotban van és úgy volt laza a bowden.
Idézet innen: Typ117  Tegnap, ebben az időpontban 21:59:05
szerintem azt mondta hogy utóbbi időben jobban kell a pedált nyomni, valószínüleg lejebb fog

akkár lehet bowden beszakadás)kezdet) de szerkezet tud hasonlókat produkálni!
 Cool

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #14418 Dátum: 2007 Március 18, 18:15:27 »

ma aláfeküdtem a busznak és megnéztem, hogy mi az állás... mitán minden burkoló elemet lebontottam nem lettem okosabb...
mindent jól megrángattam, és mindent kinyomtam jó szaftosan zsírral és wd40-nel  Wink

a kuplung bowden szárnyas anyája alá tettem pár alátétet (kb 1cm) ,hogy feszesebb legyen.

most úgy megy a váltókar mint a kés a vajban  Cheesy , hibátlan, tehát a problémát sikerült orvosolni, de nem tom, hogy ez végleges megoldás vagy csak barkácsolás volt  Wink
Készíts be szerintem egy bowdent mert ez a tipikus megindulásos dolog.
Feltéve ha a kar nem állt természetellenesen, hogyismondjam nem olyan kicsit benyomott állapotban van és úgy volt laza a bowden.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #14417 Dátum: 2007 Március 18, 18:07:11 »

úgy legyen ! majd kérjük a pontos diagnózist!

ma aláfeküdtem a busznak és megnéztem, hogy mi az állás... mitán minden burkoló elemet lebontottam nem lettem okosabb...
mindent jól megrángattam, és mindent kinyomtam jó szaftosan zsírral és wd40-nel  Wink

a kuplung bowden szárnyas anyája alá tettem pár alátétet (kb 1cm) ,hogy feszesebb legyen.

most úgy megy a váltókar mint a kés a vajban  Cheesy , hibátlan, tehát a problémát sikerült orvosolni, de nem tom, hogy ez végleges megoldás vagy csak barkácsolás volt  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #14416 Dátum: 2007 Március 18, 12:15:33 »

Honnan tudhatom meg, a kerék levétele nélkül, hogy a felni milyen széles?  Huh
szemrevételezésel! Grin
gyere el hozzám és megmondom....
és akkor nem kellett levenned. Wink
üdvw

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #14415 Dátum: 2007 Március 18, 12:08:28 »

Ez jó 5let. mingyá megvalósítom  Evil
Ugye!? A jó kis sufni módszerek... Evil Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14414 Dátum: 2007 Március 18, 12:01:04 »

fogsz két egyforma hosszú lécdarabot, a közepüknél csavarral összefogatod őket,  x- ben szétnyitod, és ráteszed a kerékre szemből. A felőled eső végénél megméred a két vége közti távolságot, és átszámolod coll-ba. Wink

Ez jó 5let. mingyá megvalósítom  Evil
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14413 Dátum: 2007 Március 18, 12:00:13 »

Mérőkengyellel, ha nincs a közepébe ütve hogy pl 4,5J*15.

Épp van itthon néhány mérőkengyelem  Grin
RNIE
« Hozzászólás #14412 Dátum: 2007 Március 18, 11:42:38 »

fogsz két egyforma hosszú lécdarabot, a közepüknél csavarral összefogatod őket,  x- ben szétnyitod, és ráteszed a kerékre szemből. A felőled eső végénél megméred a két vége közti távolságot, és átszámolod coll-ba. Wink
máramennyiben a gumi nem szélesebb mint a felni,de az ritka...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #14411 Dátum: 2007 Március 18, 11:35:12 »

Honnan tudhatom meg, a kerék levétele nélkül, hogy a felni milyen széles?  Huh
fogsz két egyforma hosszú lécdarabot, a közepüknél csavarral összefogatod őket,  x- ben szétnyitod, és ráteszed a kerékre szemből. A felőled eső végénél megméred a két vége közti távolságot, és átszámolod coll-ba. Wink

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14410 Dátum: 2007 Március 18, 10:44:18 »

Mérőkengyellel, ha nincs a közepébe ütve hogy pl 4,5J*15.

szerintem ezzel nagyon sokat segítettél daninak :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #14409 Dátum: 2007 Március 18, 10:36:24 »

Honnan tudhatom meg, a kerék levétele nélkül, hogy a felni milyen széles?  Huh
Mérőkengyellel, ha nincs a közepébe ütve hogy pl 4,5J*15.


                             GNX-967
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14408 Dátum: 2007 Március 18, 10:11:14 »

Honnan tudhatom meg, a kerék levétele nélkül, hogy a felni milyen széles?  Huh
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #14407 Dátum: 2007 Március 18, 00:07:12 »

 Embarrassed Ja az más.


                             GNX-967
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #14406 Dátum: 2007 Március 17, 23:52:04 »

Qzma buszáról van szó...nem bogárról
Bocsi tévedtem! Szerintem cseréld le az olajat,és nézd meg ,hogy mennyi réz van az olajban.Valószinüleg szinkron gyürű meghibasodás lesz.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #14405 Dátum: 2007 Március 17, 23:44:46 »

Nekem még anno olyan volt hogy az 1-et, 2-őt, rügwercet szarul vette fel és le kapcsoláskor. A csuklónál volt szar a csavar (a hátsó ülés alatt lévő szerelő ablaknál). Lógótt az ászokcsavar a váltó kapcsolótengelyénél.

Qzma buszáról van szó...nem bogárról
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #14404 Dátum: 2007 Március 17, 23:38:33 »

Nekem még anno olyan volt hogy az 1-et, 2-őt, rügwercet szarul vette fel és le kapcsoláskor. A csuklónál volt szar a csavar (a hátsó ülés alatt lévő szerelő ablaknál). Lógótt az ászokcsavar a váltó kapcsolótengelyénél.
Igen van ilyen,sőt drótot kell belehúzni a csavarba,úgy kell lebiztosítani.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #14403 Dátum: 2007 Március 17, 23:22:51 »

Nekem még anno olyan volt hogy az 1-et, 2-őt, rügwercet szarul vette fel és le kapcsoláskor. A csuklónál volt szar a csavar (a hátsó ülés alatt lévő szerelő ablaknál). Lógótt az ászokcsavar a váltó kapcsolótengelyénél.


                             GNX-967
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14402 Dátum: 2007 Március 17, 22:03:11 »

szerintem azt mondta hogy utóbbi időben jobban kell a pedált nyomni, valószínüleg lejebb fog
akkár lehet bowden beszakadás)kezdet) de szerkezet tud hasonlókat produkálni!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #14401 Dátum: 2007 Március 17, 21:59:05 »

kuplung érzetre ugyan ott fog?
szerintem azt mondta hogy utóbbi időben jobban kell a pedált nyomni, valószínüleg lejebb fog
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14400 Dátum: 2007 Március 17, 21:40:01 »

ok. köszi. holnap meglesem  Smiley
kuplung érzetre ugyan ott fog?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #14399 Dátum: 2007 Március 17, 21:33:58 »

ok. köszi. holnap meglesem  Smiley

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14398 Dátum: 2007 Március 17, 21:31:58 »

BŐRFOTEL kimaradt.
Ez az alsó persely kopása, bizti. Ne hallgass a műanyagosokra. :-)))))

úgy legyen ! majd kérjük a pontos diagnózist!

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #14397 Dátum: 2007 Március 17, 21:30:16 »

BŐRFOTEL kimaradt.
Ez az alsó persely kopása, bizti. Ne hallgass a műanyagosokra. :-)))))

  ha csak visszaváltásnál lenne gond és egyszerre szált el az egész  (szinkronizálás) akkor azt mondanám olajhiány,de ha állóhelyből nem veszi az 1 és a hátramenetet akkor kuplung!  lehet egy félig szétesett tárcsa aminek a szerkezetének a szegecsei adták meg magukat, ilyet már láttam ugyan ilyen jelenségnél.   HÖRP HÁTRADŐL Wink
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14396 Dátum: 2007 Március 17, 21:28:47 »

mi lehet a hiba?

jelenség:

indulásnál nem akarja bevenni az 1est, vissza kapcsolásnál a 2est. 3as, 4es hibátlan.
kuplung teljesn old és nem is csúszik. álló motornál minden fokozatot tökkéletesen kapcsol.
a legkritikusabb a rückwerz, mert azt csak nagy recsegés és ropogás közepette veszi be... azt inkább álló motornál nyomom  Undecided

ez a jelenség kb 3 napja jelentkezett, elötte nem volt semmi hiba... mit csináljak? (azért ma is lenyomtunk 150km-et, és holnap sem lesz kevesebb  Cool )
  ha csak visszaváltásnál lenne gond és egyszerre szált el az egész  (szinkronizálás) akkor azt mondanám olajhiány,de ha állóhelyből nem veszi az 1 és a hátramenetet akkor kuplung!  lehet egy félig szétesett tárcsa aminek a szerkezetének a szegecsei adták meg magukat, ilyet már láttam ugyan ilyen jelenségnél.   HÖRP HÁTRADŐL Wink

Oldalak: 1 ... 1650 1651 1652 1653 1654 [1655] 1656 1657 1658 1659 1660 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.164 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.