www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 00:00:02

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1649 1650 1651 1652 1653 [1654] 1655 1656 1657 1658 1659 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13176810 alkalommal)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #14475 Dátum: 2007 Március 20, 21:42:44 »

bebarnul 1év után mosással szétjön = szart se ér
Gyárilag is műanyag feszítő volt.És 30 év alatt fakította meg,és szívta ki őket a nap.
Én egyébként német orig.vettem a Bakátson.

Egy tekercs 4.1méter,és három kell belőle egy bogihoz.
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14474 Dátum: 2007 Március 20, 21:41:56 »

1óra
500km
1000km
max 80 és nem 2esbe Grin

Akkó jólvan. Első órában teszkó olaj volt, most Röwe. 80? még 70re mertem fölmenni...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14473 Dátum: 2007 Március 20, 21:28:51 »

1 óra finom járatás után olajcsere, majd 500 km után ismét. Utána már a 7000 km-es olajcsere.
Bejáratáskor én nem pörgettem túl, de alacsony fordulaton (pl 50-nél IV. fokozat) sem erőltettem az első olajcseréig.
Jobban mondva fokozatosan lehet "durvulni". Remélem érted...
1óra
500km
1000km
max 80 és nem 2esbe Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #14472 Dátum: 2007 Március 20, 21:25:54 »

Kb ijen áron csinálta nekem a szakálmetál.
Összefűzés tuttommal az amikor összerakják, de nem húzzák meg rendesen.
A blokkot benne a főtengellyel, vezérműtengellyel, csapágyakkal, minden szarral készre szerelik.
Erre lököd fel a hengereket, hengerfejeket, meg a többi motyót.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #14471 Dátum: 2007 Március 20, 21:23:56 »

Fölújított motornak mennyi km-t kell mennie bejáratás címén?
Város v. országút?
1 óra finom járatás után olajcsere, majd 500 km után ismét. Utána már a 7000 km-es olajcsere.
Bejáratáskor én nem pörgettem túl, de alacsony fordulaton (pl 50-nél IV. fokozat) sem erőltettem az első olajcseréig.
Jobban mondva fokozatosan lehet "durvulni". Remélem érted...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14470 Dátum: 2007 Március 20, 21:15:02 »

érdekes áron mérik a kolben hengereket

"A:-91334970 KOLBENSCHMIDT GYÁRI NÉMET HÜVELYGARNITÚRA KPL. 
                                                               20.600/DB*4=                    82.400,-FT+ÁFA
-87978835 FEKVŐCSAPÁGY GARNITÚRA                                                9.720,-FT+ÁFA
-87998610 HAJTÓKARCSAPÁGY GYRNITÚRA                                          1.850,-FT+ÁFA
-AES96448 CSAPSZEGPERSELY FÉLKÉSZ  579/DB*4=                              2.316,-FT+ÁFA                   
-87996604 VEZÉRMŰTENGELYCSAPÁGY GARNITÚRA                               2.000,-FT+ÁFA
-FŐTENGELY KÖSZÖRÜLÉS                                                                   6.500,-FT+ÁFA
-MOTORBLOKK VONALFÚRÁS                                                               10.000,-FT+ÁFA
-HAJTÓKAR CSAPSZEGPERSELY CSERE, KOORDINÁTAFÚRÁS 
                                                                                   1.800/DB*4=   7.200,-FT+ÁFA
-ÉKSZÍJJTÁRCSA OLAJVISSZAHORDÓ GYÁRTÁS                                        1.500,-FT+ÁFA
-TECHNOLÓGIAI MUNKADÍJ                                                                    3.500,-FT+ÁFA
-MOTORBLOKK FŰZÉS                                                                            8.500,-FT+ÁFA
-HAJTÓKAR ALJA FELÚJÍTÁS                                                                   2.500,-FT+ÁFA/DB
-ÉKSZÍJJTÁRCSA OLAJVISSZAHORDÓ PERSELYEZÉS                                   1.500,-FT+ÁFA
-E234.941 TÖMÍTÉSGARN.FŐT.SZIM.NÉLKÜL ELRING                                  6.013,-FT+ÁFA
"

Ezek korrekt árak, nem?  Miaza blokk fűzés ? összerakják ?

Kb ijen áron csinálta nekem a szakálmetál.
Összefűzés tuttommal az amikor összerakják, de nem húzzák meg rendesen.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #14469 Dátum: 2007 Március 20, 21:13:00 »

En anno ott csinaltattam a blokkomat. Allitolag regebben jobbak voltak, mostanaban a normarendszer miatt kicsit romlott az odafigyelesuk.
Majd beuzemeles utan, meg parezer-szazezer km utan elvalik a dolog....

érdekes áron mérik a kolben hengereket

"A:-91334970 KOLBENSCHMIDT GYÁRI NÉMET HÜVELYGARNITÚRA KPL. 
                                                               20.600/DB*4=                    82.400,-FT+ÁFA
-87978835 FEKVŐCSAPÁGY GARNITÚRA                                                9.720,-FT+ÁFA
-87998610 HAJTÓKARCSAPÁGY GYRNITÚRA                                          1.850,-FT+ÁFA
-AES96448 CSAPSZEGPERSELY FÉLKÉSZ  579/DB*4=                              2.316,-FT+ÁFA                   
-87996604 VEZÉRMŰTENGELYCSAPÁGY GARNITÚRA                               2.000,-FT+ÁFA
-FŐTENGELY KÖSZÖRÜLÉS                                                                   6.500,-FT+ÁFA
-MOTORBLOKK VONALFÚRÁS                                                               10.000,-FT+ÁFA
-HAJTÓKAR CSAPSZEGPERSELY CSERE, KOORDINÁTAFÚRÁS 
                                                                                   1.800/DB*4=   7.200,-FT+ÁFA
-ÉKSZÍJJTÁRCSA OLAJVISSZAHORDÓ GYÁRTÁS                                        1.500,-FT+ÁFA
-TECHNOLÓGIAI MUNKADÍJ                                                                    3.500,-FT+ÁFA
-MOTORBLOKK FŰZÉS                                                                            8.500,-FT+ÁFA
-HAJTÓKAR ALJA FELÚJÍTÁS                                                                   2.500,-FT+ÁFA/DB
-ÉKSZÍJJTÁRCSA OLAJVISSZAHORDÓ PERSELYEZÉS                                   1.500,-FT+ÁFA
-E234.941 TÖMÍTÉSGARN.FŐT.SZIM.NÉLKÜL ELRING                                  6.013,-FT+ÁFA
"

Ezek korrekt árak, nem?  Miaza blokk fűzés ? összerakják ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14468 Dátum: 2007 Március 20, 20:54:31 »

Fölújított motornak mennyi km-t kell mennie bejáratás címén?
Város v. országút?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14467 Dátum: 2007 Március 20, 20:34:40 »

Na ez is közrejátszik, hogy az enyémben még mindig nincs bent.
Félek, hogy amit ad a Hudák drága pénzért (mert szerintem nem olcsó) barnulással végezné hamar.
SZoktam nézegetni az eredetieket, hogy nem is olyan csúnyák azok, de még nem győztem meg magam.  Grin
minösége változó nem mindegyik barnul!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #14466 Dátum: 2007 Március 20, 20:00:15 »

bebarnul 1év után mosással szétjön = szart se ér
Na ez is közrejátszik, hogy az enyémben még mindig nincs bent.
Félek, hogy amit ad a Hudák drága pénzért (mert szerintem nem olcsó) barnulással végezné hamar.
SZoktam nézegetni az eredetieket, hogy nem is olyan csúnyák azok, de még nem győztem meg magam.  Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14465 Dátum: 2007 Március 20, 19:42:46 »

nincs véletlenül valakinek egy fotója könnyitett lendkerékről?
mely részéből vesznek le?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #14464 Dátum: 2007 Március 20, 19:33:31 »

http://www.kacsogep.hu/ - nem reklámból csak valakinek lehet hogy közelebb van. Mi a cégnél velük dolgoztatunk. Durva gépeik vannak.
En anno ott csinaltattam a blokkomat. Allitolag regebben jobbak voltak, mostanaban a normarendszer miatt kicsit romlott az odafigyelesuk.
Majd beuzemeles utan, meg parezer-szazezer km utan elvalik a dolog....
« Utoljára szerkesztve: 2007 Március 20, 19:35:12 írta GeRGelu: »

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #14463 Dátum: 2007 Március 20, 19:19:19 »

Hello Okosok!
Generátort újítok fel. Hiányzik belőle az a hullámos alátét, ami a nagyobbik (az ékszíj felőli oldal) csapágy alatt van. Így vagy 2 mm a tengelyírányú játéka a forgórésznek. Hol lehet ilyet szerezni? Valami mással helyettesíthető?
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #14462 Dátum: 2007 Március 20, 18:59:03 »


Hol lehet ilyen műanyagot méterre venni?
Nekem az a lényeg, hogy krómszínű legyen, és virítson  Grin

bebarnul 1év után mosással szétjön = szart se ér
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #14461 Dátum: 2007 Március 20, 18:24:46 »

nincs véletlenül valakinek egy fotója könnyitett lendkerékről?
mely részéből vesznek le?
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #14460 Dátum: 2007 Március 20, 14:45:44 »

a sajátját se könnyű belerakni, illetve rá kell érezni Smiley  egyébként a fémre gondolsz, ami megfelelő formájú?
mert van azt hiszem műanyag, ami méterre kapható, azt ott hajlítod ahol kell.


Hol lehet ilyen műanyagot méterre venni?
Nekem az a lényeg, hogy krómszínű legyen, és virítson  Grin

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #14459 Dátum: 2007 Március 20, 11:49:28 »

a sajátját se könnyű belerakni, illetve rá kell érezni Smiley  egyébként a fémre gondolsz, ami megfelelő formájú?
mert van azt hiszem műanyag, ami méterre kapható, azt ott hajlítod ahol kell.
Vigyázz!!
 A kettő nem ugyanaz!. A fém csak díszítőelem, a műanyag meg feszítő!
A fém keresztmetszete C, a műanyagé egy gomba.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #14458 Dátum: 2007 Március 20, 11:25:35 »

Egy kérdés:

A nagyablakosba való krómfeszítőt bele lehet normálisan erőszakolni egy kisablakosba?  Első-hátsó szélvédőre gondolok csak.
a sajátját se könnyű belerakni, illetve rá kell érezni Smiley  egyébként a fémre gondolsz, ami megfelelő formájú?
mert van azt hiszem műanyag, ami méterre kapható, azt ott hajlítod ahol kell.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #14457 Dátum: 2007 Március 20, 11:22:01 »

Egy kérdés:

A nagyablakosba való krómfeszítőt bele lehet normálisan erőszakolni egy kisablakosba?  Első-hátsó szélvédőre gondolok csak.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14456 Dátum: 2007 Március 20, 11:04:27 »

akkor marad a mexikói hengerfej, vagy a felújított német, ami tart ameddig tart.

hát ahogy mahle hangereket sem vettem, nem szeretnék brazil hengerfejet sem.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Március 20, 11:07:36 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #14455 Dátum: 2007 Március 20, 10:57:09 »

Hengerfejet minek javíttatni 30-ért amikor 40 az új?

hát ahogy mahle hangereket sem vettem, nem szeretnék brazil hengerfejet sem.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
RNIE
« Hozzászólás #14454 Dátum: 2007 Március 20, 10:23:00 »

Hengerfejet minek javíttatni 30-ért amikor 40 az új?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14453 Dátum: 2007 Március 19, 23:17:40 »

ha kérek hajtókar grammolást (mondjuk 0,1 grammon belülre), akkor kiröhögnek? vagy kiröhögnek, és lehúznak plusz sok pénzre ? Cheesy szóval azt magamnak kéne megcsinálni ?
hát azt magadnak!
csapágyakra figyleni mert sokszor más van dobozban szar csomagolás!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #14452 Dátum: 2007 Március 19, 23:16:42 »

http://www.kacsogep.hu/ - nem reklámból csak valakinek lehet hogy közelebb van. Mi a cégnél velük dolgoztatunk. Durva gépeik vannak.



valami teherautó főtengelye ez ? szép nagy  Shocked

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #14451 Dátum: 2007 Március 19, 23:15:59 »

ha javitható hengerfej akkor kb 50-70e között lesz /2db
gépmunka 50e
polirozni nem fognak

ha kérek hajtókar grammolást (mondjuk 0,1 grammon belülre), akkor kiröhögnek? vagy kiröhögnek, és lehúznak plusz sok pénzre ? Cheesy szóval azt magamnak kéne megcsinálni ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #14450 Dátum: 2007 Március 19, 23:08:22 »

http://www.kacsogep.hu/ - nem reklámból csak valakinek lehet hogy közelebb van. Mi a cégnél velük dolgoztatunk. Durva gépeik vannak.


                             GNX-967
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14449 Dátum: 2007 Március 19, 22:28:00 »

zsír. a motorblokk gépmunkáiról már vot szó, olyan 50 ből begállnak csapágyakkal együtt, de mi újság a hengerfejjel ? 1,3 ról 1,6 ra alakítás a téma, meg a szokásos tökéletesítések, élek, belógó felületek lemarása, szívócsatorna polírozás. ja meg a 3as hengerből nem anygon akart kijönni a gyertya, remélem csak barohadt, de megindul majd károkozás nélkül Cheesy
ha javitható hengerfej akkor kb 50-70e között lesz /2db
gépmunka 50e
polirozni nem fognak

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #14448 Dátum: 2007 Március 19, 22:26:07 »

igen jok  és pontosak!

zsír. a motorblokk gépmunkáiról már vot szó, olyan 50 ből begállnak csapágyakkal együtt, de mi újság a hengerfejjel ? 1,3 ról 1,6 ra alakítás a téma, meg a szokásos tökéletesítések, élek, belógó felületek lemarása, szívócsatorna polírozás. ja meg a 3as hengerből nem anygon akart kijönni a gyertya, remélem csak barohadt, de megindul majd károkozás nélkül Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14447 Dátum: 2007 Március 19, 21:05:25 »

mahle 36 kolben 55.


JA! Van valakinek tapasztalata a Kuniginda utcai gépműhellyel? Még talán az van legközelebb, és elgé komoly műhelynek látszik, dolgoztattatok már ott?
igen jok  és pontosak!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #14446 Dátum: 2007 Március 19, 21:03:09 »

Két kép a pedálsorról.Nemtudom segít-e:
http://web.axelero.hu/aptom/pedal1.JPG
http://web.axelero.hu/aptom/pedal2.JPG

Én pedig azt az alkatrészt keresném (kinézete érdekel) amit a pedálsor elé kell felcsavarozni a padlólemezre. Huh
Kösz!!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #14445 Dátum: 2007 Március 19, 20:43:00 »

1,5 ???
En anno 1-2 eve, 44 korul vettem a Kolbenschmidt-et, a Mahle meg 39 korul volt.
Szerintem most sem lehet ekkora a kulonbseg.


mahle 36 kolben 55.


JA! Van valakinek tapasztalata a Kuniginda utcai gépműhellyel? Még talán az van legközelebb, és elgé komoly műhelynek látszik, dolgoztattatok már ott?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #14444 Dátum: 2007 Március 19, 20:38:47 »

a brazil mahle henger-dugó párosssal érdemes foglalkozni? vagy csak a ""kolbensmitt""?  ha az árkülönbség 1.5-szörös...
minden jót!

1,5 ???
En anno 1-2 eve, 44 korul vettem a Kolbenschmidt-et, a Mahle meg 39 korul volt.
Szerintem most sem lehet ekkora a kulonbseg.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #14443 Dátum: 2007 Március 19, 19:57:56 »

hell!
ha a hengefej el van repedve, érdemes meghegesztetni vagy kuka s kell keriteni egy másikat?

ezek a hosszúgyertyás hengerfejek megérik az árukat?

s még egy kérdés:

 a brazil mahle henger-dugó párosssal érdemes foglalkozni? vagy csak a ""kolbensmitt""?  ha az árkülönbség 1.5-szörös...

minden jót!
1303LS
« Hozzászólás #14442 Dátum: 2007 Március 19, 16:55:58 »

Az hogy egyszer mázlid volt a cumi helyett, nekünk nem garancia semmire!  Grin

Hajtsd fel annak a flexáldozat pirosodnak a szőnyegét és nézd meg mi van ott.
Az működik, nem? Vagy valamit félreértek?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14441 Dátum: 2007 Március 19, 15:10:55 »

Az hogy egyszer mázlid volt a cumi helyett, nekünk nem garancia semmire!  Grin

nem mázli. tudás!! :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #14440 Dátum: 2007 Március 19, 13:53:20 »

Közben én is előkotortam a robbantott ábrákat. Hátha ez is jó lesz valamire...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #14439 Dátum: 2007 Március 19, 13:32:12 »

Kösz!

Közben ráleltem:  Cheesy

Itt van a komplett pedálsor ábra+ összeszerelési segédlet is Wink

http://web.axelero.hu/aptom/pedalsor1.jpg
http://web.axelero.hu/aptom/pedalsor2.jpg


(forrás: Volkswagen.Beetle.&.Karmann.Ghia.1954.thru.1979.pdf , a flat4 ftp-ről)
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #14438 Dátum: 2007 Március 19, 12:18:58 »

Mindjárt beírja Pityubá, hogy lemez, flex és fúró. Nekem is kéne két ilyen, de nincs mintám sem.


Közben ráleltem:  Cheesy

Itt van a komplett pedálsor ábra+ összeszerelési segédlet is Wink

http://web.axelero.hu/aptom/pedalsor1.jpg
http://web.axelero.hu/aptom/pedalsor2.jpg


(forrás: Volkswagen.Beetle.&.Karmann.Ghia.1954.thru.1979.pdf , a flat4 ftp-ről)
« Utoljára szerkesztve: 2007 Március 19, 12:30:05 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #14437 Dátum: 2007 Március 19, 12:18:18 »

Az hogy egyszer mázlid volt a cumi helyett, nekünk nem garancia semmire!  Grin

és tényleg:
komolyan szögvasból vágtam ki, ráadásul csak szemre, nem kell oda méricskélés :-))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14436 Dátum: 2007 Március 19, 12:17:16 »

Mindjárt beírja Pityubá, hogy lemez, flex és fúró. Nekem is kéne két ilyen, de nincs mintám sem.

és tényleg:
komolyan szögvasból vágtam ki, ráadásul csak szemre, nem kell oda méricskélés :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 1649 1650 1651 1652 1653 [1654] 1655 1656 1657 1658 1659 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.125 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.