www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 20, 13:06:31

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921398 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1632 1633 1634 1635 1636 [1637] 1638 1639 1640 1641 1642 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 15562881 alkalommal)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #15174 Dátum: 2007 április 19, 14:31:30 »

Need help!

Tegnap megmurdelt az iranyjelzo bajuszkapcsoloja. Konkretan nem tudom, h mi tortent vele, ehhez kene egy kis segitseg nekem... Mar a rajzason is volt egyszer, h balra indexeles utan egy _kicsit_ nehezebb volt visszabillenteni kozepallasba, meglepodtem, de nem kellett hozza tul nagy ero es akkor visszaallt kozepallasba. Azota semmi gond nem volt vele, aztan tegnap este, mikor jottem haza a varosbol egy jobbraindexeles kozben azt vettem eszre, hogy  nem maradt ott abban az allasban a kapcsolo, hanem visszaugrott kozepre. Csodalkoztam, de megtartottam kezzel jobboldalon es bekanyarodtam, majd felrealltam es megprobaltam gyengeden jobbra-balra kapcsolgatni vele, ez 2x sikerult is, majd kampec.

Most a kapcsolo csak ott all kozepen, igazabol se balra, se jobbra nem tudom rendesen kiteriteni, kb csak ott all kozepen es barmira lotyog, de jobbra-balra nem kapcsol, a reflektort viszont konnyeden be tudom vele kapcsolni. Vhogy egyszeruen lotyog.

A kerdeseim:

1. Talalkoztatok mar ilyennel? Akkor ez most bizony el van torve?
2. Hogy kell kiszerelni onnan azt az egeszet, milyen szerszamok kellenek hozza? (le kell szedni a kormanyt gondolom ... ahhoz meg vmi jo melyre dughato dugokulcs kellene, nem?)
3. Az az egesz kormanykapcsolo ize szetszerelheto? Fel eve Megyo kicserelte mar nekem, akkor csak jobbra nem szeretett felakadni a kapcsolo, esetleg a regibol meg ebbol az ujbol maganak a muanyag kapcsolonak a kicserelesevel lehetne csinalni egy mukodot ...

Szoval ezt kene vhogy megoldanom, minden otletet es tippet orommel fogadok, addig sajna nem tudok kimenni az utra, amig nincs iranyjelzom, igy pl Megyohoz sem tudom elvinni, hogy segitsem rajtam ... Sad

Elore is ksozonok minden segitseget!  Cry


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15173 Dátum: 2007 április 19, 14:23:26 »

az én hajtókarjaimba bepréseltem a csapszegperselyt. elvittem egy gépműhelybe, hogy dörzsárazzák fel nekem, hogy jó legyen. s kiröhögött a pali mert ő nem dörzsárazza hanem fúrja. van egy spec gép amibe teljesen jól be lehet lőni a derékszöget. a hajtókart összeszerelte s felhúzta egy csapra amivel egybe van épitve a fúrótokmány szánja.

Elmondom neked, hogy az a gép is egy dörzsárat forgat a bronzperselyben. A dörzsár és a fúró majdnem azonos, de a dörzsár több éllel és kisebb "fogásmélységgel" "fúr", hogy a felület minősége jobb legyen és pontosabb. A csapszeget 1 századra szokták illeszteni a csapszegperselyben, azt hagyományos, kétélű fúróval senki nem tudja kifúrni, hiába állványos fúró vagy akár eszterga tokmányba van befogva.

Minden (komolyabb) gépműhelyben van egy ilyen gép, ami a megmunkálás alatt pontosan pozícionálja a hajtórudat.

A dörzsárazás nem csak a kézi dörzsárazást jelenti, a dörzsár egy szerszám.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #15172 Dátum: 2007 április 19, 13:58:17 »

A lényege az, hogy a hajtórúd alsó csapjának és a dugattyúcsapszeg furatának a tengelye párhuzamosan fusson egymással. Amikor a csapszeg perselyt teszik be és dörzsárazzák, akkor fogják be pontosan a hajtórudat így lesz pontos. Ha már kész, én nem erőltetném, görbítgentném, mert akkor nem lesz sehogy sem pontos, nem ott deformálódik, ahol kellene.

az én hajtókarjaimba bepréseltem a csapszegperselyt. elvittem egy gépműhelybe, hogy dörzsárazzák fel nekem, hogy jó legyen. s kiröhögött a pali mert ő nem dörzsárazza hanem fúrja. van egy spec gép amibe teljesen jól be lehet lőni a derékszöget. a hajtókart összeszerelte s felhúzta egy csapra amivel egybe van épitve a fúrótokmány szánja.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15171 Dátum: 2007 április 19, 08:51:27 »

köszi! arra gondoltam hogy hogyan/mivel/hol lehet ezt beállítani?

A lényege az, hogy a hajtórúd alsó csapjának és a dugattyúcsapszeg furatának a tengelye párhuzamosan fusson egymással. Amikor a csapszeg perselyt teszik be és dörzsárazzák, akkor fogják be pontosan a hajtórudat így lesz pontos. Ha már kész, én nem erőltetném, görbítgentném, mert akkor nem lesz sehogy sem pontos, nem ott deformálódik, ahol kellene.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Zsovács
Hozzászólások: 166


« Hozzászólás #15170 Dátum: 2007 április 19, 08:35:14 »

es a baloldalon mindegyik csak a rendszamat tolta be? Wink
Nem volt rendesen rögzítve és ott maradt.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #15169 Dátum: 2007 április 19, 08:27:57 »

Az szerintem nem dekoráció, hanem kintről beletolattak

es a baloldalon mindegyik csak a rendszamat tolta be? Wink


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Zsovács
Hozzászólások: 166


« Hozzászólás #15168 Dátum: 2007 április 19, 08:16:36 »

Szép a dekoráció a garázs falán  Smiley
Az szerintem nem dekoráció, hanem kintről beletolattak
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2009


Ex-Mex...

« Hozzászólás #15167 Dátum: 2007 április 19, 08:11:27 »

Alakulgat már a bogaram....bár sokkal de sokkal lassabban, mint hittem-terveztem.....most jöttem be a a garázsból  Tongue

Szép a dekoráció a garázs falán  Smiley
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #15166 Dátum: 2007 április 19, 07:43:24 »

Alakulgat már a bogaram....bár sokkal de sokkal lassabban, mint hittem-terveztem.....most jöttem be a a garázsból  Tongue

Üdvözöllek a rozsdás vasak élvezetes flexelösrozsdátlanítósfelújitós világában,  Grin az alváz a könnyebbik felújitós része, a kaszninál már én is anyáztam vagy kettőt Cheesy

Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #15165 Dátum: 2007 április 19, 07:06:08 »

Alakulgat már a bogaram....

hát ahogy nézem, ezen még van mit reszelni  Wink Grin
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #15164 Dátum: 2007 április 19, 00:34:00 »

Alakulgat már a bogaram....bár sokkal de sokkal lassabban, mint hittem-terveztem.....most jöttem be a a garázsból  Tongue


[melléklet törölve az admin által]

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #15163 Dátum: 2007 április 18, 22:33:23 »

Köszönöm szépen! Sikerült minden szükséges infót "kiolvasnom".
a kisdonos ahol tud segít Wink

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #15162 Dátum: 2007 április 18, 22:20:29 »

küldtem mélben képet ,talán segít
Köszönöm szépen! Sikerült minden szükséges infót "kiolvasnom".

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #15161 Dátum: 2007 április 18, 21:57:14 »

Sziasztok!
A következő lenne a kérdésem:
 68's 1300-sról van szó, a dinamónak turbanaházba csúszó lemezének van egy nyílása (levegőáramoltatás céljából, gondolom), ez a nyílás milyen irányba áll, illetve kpét nagyobb lemez között lévő kisebb gyűrűnek milyen a helyes állása. ha esetleg van valakinek erről egy robbantott ábrája azt nagyon megköszönném.....
küldtem mélben képet ,talán segít

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #15160 Dátum: 2007 április 18, 21:27:40 »

Sziasztok!
A következő lenne a kérdésem:
 68's 1300-sról van szó, a dinamónak turbanaházba csúszó lemezének van egy nyílása (levegőáramoltatás céljából, gondolom), ez a nyílás milyen irányba áll, illetve kpét nagyobb lemez között lévő kisebb gyűrűnek milyen a helyes állása. ha esetleg van valakinek erről egy robbantott ábrája azt nagyon megköszönném.....

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15159 Dátum: 2007 április 18, 19:42:44 »

hajtorudon lehet annyit fesziteni balra jobbra hogy derékszögbe legyen blokk al 

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15158 Dátum: 2007 április 18, 19:41:30 »

Lehet én vagyok a láma, de ezt nem egészen értem Huh

müszert nemtok én szemre szoktam egy csapszeggel amival hajtórudon mozgatok megfelelö irányba

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15157 Dátum: 2007 április 18, 19:23:49 »

köszi! arra gondoltam hogy hogyan/mivel/hol lehet ezt beállítani?
müszert nemtok én szemre szoktam egy csapszeggel amival hajtórudon mozgatok megfelelö irányba

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #15156 Dátum: 2007 április 18, 19:20:58 »

fötengelyre nem meröleges hajtórud igy dugó hengerben ferde és jobban kopok melegszik stb.....

köszi! arra gondoltam hogy hogyan/mivel/hol lehet ezt beállítani?

'81 Hecho en México
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15155 Dátum: 2007 április 18, 19:10:48 »

Ez mit is jelent?
fötengelyre nem meröleges hajtórud igy dugó hengerben ferde és jobban kopok melegszik stb.....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #15154 Dátum: 2007 április 18, 18:47:15 »


Tessék:
tyű az annya Cheesy Shocked

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető typ4
Hozzászólások: 15


« Hozzászólás #15153 Dátum: 2007 április 18, 18:36:05 »

tolhatnál egy pár képet a motorodrol, érdekelne a fekvő hűtés megoldása, meg a vasról is egy pár képet Wink


Tessék:

[melléklet törölve az admin által]

20/9162-117
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #15152 Dátum: 2007 április 18, 17:58:16 »

Ha most vissszaolvasola 15139-ig ott írja a Stunt az adatait.
Na ha most neked 1.5 van levéve és "elég pici" a kiállásod (ami tulajdonképpen beállás  Cheesy ) akkor bőven 9 felett lehetsz már. Megint meg fogod főzni szerencsétlent. Nem okoskodok csak szólok.  Roll Eyes
Mondom, már 2 éve ezzel járok.
Csak nem tán.
1303LS
« Hozzászólás #15151 Dátum: 2007 április 18, 17:49:37 »


Elég pici volt asszem.
Ha most vissszaolvasola 15139-ig ott írja a Stunt az adatait.
Na ha most neked 1.5 van levéve és "elég pici" a kiállásod (ami tulajdonképpen beállás  Cheesy ) akkor bőven 9 felett lehetsz már. Megint meg fogod főzni szerencsétlent. Nem okoskodok csak szólok.  Roll Eyes
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #15150 Dátum: 2007 április 18, 17:39:46 »

áháááá
zsíír  Wink
de ez nem minden esetben ugyanaz?
Elég pici volt asszem.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #15149 Dátum: 2007 április 18, 17:36:26 »

......
Csak tudnám mi az a dugattyúkiállás...



ez: http://web.axelero.hu/aptom/dugattyuki.JPG

(dugattyú a felső holtponton van)
« Utoljára szerkesztve: 2007 április 18, 17:39:49 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #15148 Dátum: 2007 április 18, 17:20:22 »

............. meg a baj h sokan nem derékszögelik ki hajtórudakat ..........

Ez mit is jelent?

'81 Hecho en México
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15147 Dátum: 2007 április 18, 17:10:12 »

igy van  nagy höt nem birja dugó meg a baj h sokan nem derékszögelik ki hajtórudakat 20e km után elekzd füstölni stb...sok aproság
pl webernél nem jo mezei alu szivócsö tömités mert ha megnézük gyári szivócsöbet akkor 2égéstér  össze nyilik azonos vákum miat 1karbinál de webernél 1henger 1 torok 1 vákum! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #15146 Dátum: 2007 április 18, 17:09:05 »

Nemsemmi ez a stunt...
Ott a pont (előgyújtás)  Embarrassed
Van még mit tanulnom...  Undecided

Mikor vettem a hengerfejeket, rá volt írva (a gépműhelyben írták) 1,5mm (meg talán egy minusz jel is).
Tsiga valami könyvből nézte ki, hogy ez asszem 8,2:1
Csak tudnám mi az a dugattyúkiállás...

Amúgy szereléskor nem volt semmi extra,illeszkedik minden. Már vagy 2 éve ez van fennt.
Vanak a hengerfej síkján ilyen félkör (elipszi) alakú kiemelkedések.
Na az gépműhely által már lelett csiszolva, mert tán nem férne a bemarástól...
NEEEEM értek én ehhez...

Ja, amúgy még mindig ugyanarról a motorról van szó, csak közben ti nem tudjátok a sztorit!
Szétkaptuk, kapott egy darab új Kolben henger+dugót, az olvadt helyére, és mind a 4 új Kolben gyűrűsort!
Olajcsere, tömítéscsere, gyújtás állítás kétszer, szelephézag állítás kétszer (először 0,15 majd 0,1)
Sajnos hidegen csattogós hangja van, de ha bemelegszik gond nélkül megy.
Most van benne 1200km. Jót tett neki a rajzásos (végül) 600km-es út.
Másnap nagyon szépen ment.
Eddig 80-90-100km/h-val, mostmár 100-110.
Jah és érdekes, hogy néha úgy meg se rezzen a moci , máskor meg úgy jár, hogy csak úgy kattog a kadron dob a faroklemezen...
pfffff...
Ez van. Megy, nem rosszul, ereje is van.
Egyenlőre másra kell a pénz...
 
« Utoljára szerkesztve: 2007 április 18, 17:16:20 írta Leon1303 »
1303LS
« Hozzászólás #15145 Dátum: 2007 április 18, 15:08:20 »

A dugattyú egy rosszul beállított előgyújtástól olvad ki leginkább.
Ez sok esetben igaz lehet, sőt alap.
De szerintem huzamos 130km/h tempó mellett, mikor az előgyújtás valahol 30' körül mocorog, akkor már egy 1-2'-ot elállított alapelőgyújtás nem hiszem hogy sokat bejátszik, de még az 5' sem, azt meg már alapjáraton érezni lehet.
Akkor inkább a szegény keverék.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #15144 Dátum: 2007 április 18, 15:01:59 »

Bugmastertől. Valami német utángyártás, szűrővel egybeépítve (tudom, utálod Smiley ) 30-as fogaskerekek, sajnos alu fedéllel. A gyűrű helye a pumpaházon van bemarva. (ha jól emlékszem)

Igen, az nagyon jó, de én nem kaptam. Hol vetted?
Az o gyűrűs fedelet tulajdonképpen nulla hézaggal lehet a pumpára (a saját pumpájára) felrakni. Pl. a Melling pumpák is lilyenek, fedéllel együt kaphatók.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15143 Dátum: 2007 április 18, 14:56:44 »

Én úgy emlékszem nem az és egyszer már kiolvadt egy dugattyú teteje benne.
De majd Leon megmondja milyen motor ez.  Wink

A dugattyú egy rosszul beállított előgyújtástól olvad ki leginkább.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #15142 Dátum: 2007 április 18, 14:54:43 »

Ha két olajszelepes akkor jó az. Kell rá egy normális (AB-s) olajhűtő.
Én úgy emlékszem nem az és egyszer már kiolvadt egy dugattyú teteje benne.
De majd Leon megmondja milyen motor ez.  Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15141 Dátum: 2007 április 18, 14:50:38 »

Te, ez még mindig az "F"-es motor?

Ha két olajszelepes akkor jó az. Kell rá egy normális (AB-s) olajhűtő.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #15140 Dátum: 2007 április 18, 14:48:08 »

Stunt!
a 9:1-es kompresszió viszonynál mennyi lett bemarva hengerfejen?
Érdemes e felé menni?
Nekem most 1,5mm van bemarva, és asszem ez 8,2:1 (?)
Te, ez még mindig az "F"-es motor?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15139 Dátum: 2007 április 18, 14:42:10 »

Stunt!
a 9:1-es kompresszió viszonynál mennyi lett bemarva hengerfejen?
Érdemes e felé menni?
Nekem most 1,5mm van bemarva, és asszem ez 8,2:1 (?)

Az égéstér térfogata a dugattyú kiállás által meghatározott köbtartalom és a hengerfej égésterének az összege. Csak a hengerfej adatával nem tudjuk a kompresszióviszonyt meghatározni, mert nagyon nem mindegy, hogy 1 mm vagy 1.9 milliméter a dugattyúkiállás.
Nekem 1.2 mm lett kimarva, így a hengerfej égésterének térfogata 40 ccm, deck height (dugattyúkiállás) meg 1.6 mm volt. Ez kb. 9:1 komp viszony.

A 2 X 1.5 mm bemarásnál a henger már majdnem ráül hűtőbordáival a hengerfejre (ellenőrizd!)...és a gyári kipufogó nem igazán megy fel, faragni kell. Meg a hűtőventillátor ház is necces. Szép a tuning, mi?  Wink


Nem tudom meddig érdes felmenni, ez sok dolog függvénye. van aki 10-ig is elmegy, én az egyébként is melegedésre hajlamosabb typ3-nál nem mertem fölé menni. Tengelytől is függ. 280 feletti tengely szinte igényli a 8.5 feletti komp viszonyt. stb. stb.
« Utoljára szerkesztve: 2007 április 18, 14:45:06 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #15138 Dátum: 2007 április 18, 14:32:54 »

Stunt!
a 9:1-es kompresszió viszonynál mennyi lett bemarva hengerfejen?
Érdemes e felé menni?
Nekem most 1,5mm van bemarva, és asszem ez 8,2:1 (?)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15137 Dátum: 2007 április 18, 13:47:17 »

Na, ez hasznos volt, és nekem épp aktuális. Az én pumpám fedele O gyűrűs. Az teljesen be szokott nyomódni a vájatába ugye?


Igen, az nagyon jó, de én nem kaptam. Hol vetted?
Az o gyűrűs fedelet tulajdonképpen nulla hézaggal lehet a pumpára (a saját pumpájára) felrakni. Pl. a Melling pumpák is lilyenek, fedéllel együt kaphatók.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #15136 Dátum: 2007 április 18, 13:04:31 »

Na, ez hasznos volt, és nekem épp aktuális. Az én pumpám fedele O gyűrűs. Az teljesen be szokott nyomódni a vájatába ugye?

Megírom a legutóbbi olajpumpa-saga-t, okulásul.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15135 Dátum: 2007 április 18, 11:04:32 »

egy kicsit off
volt egy ladám ill. az még zsiguli volt,1.2-es,polírozott szívócső,átfúvókázott karbi,mart hengerfej,
"sport kipuff", a fúvóka méretekre már nem emlékszem ,a motor és motortér úgy nézett ki mint a gyári,
viszont jobban ment,a fogyasztása is kedvezőbb volt, városi forg. 7-8 l,ország úti tempóknál 6.5-7 l,
nem volt sokkal gyorsabb a szériához képest de.., nem volt sokkal erősebb de..,
később szamara karbit raktunk rá , akkor már igazán jól ment,
az ilyen "tuning" egy kicsit közelebb áll hozzám,talán a használhatósága miatt

Amikor jól "összeáll" a motor, akkor már rendesen használható. Az én 1915-ösöm is nagyon kezes, városban, sétakocsikázásnál...de megy ha kell. Fontos, hogy tudjuk, hogy mire kell a motor, nem kell túlzásokba esni, 48-as karbit rakni rá meg 314-es tengelyt...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 1632 1633 1634 1635 1636 [1637] 1638 1639 1640 1641 1642 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.