www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 17, 22:57:59

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1608 1609 1610 1611 1612 [1613] 1614 1615 1616 1617 1618 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13153225 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16115 Dátum: 2007 Május 29, 08:06:14 »

Maresz, miokor gurulhat ismét a busz?
holnap  Huh

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #16114 Dátum: 2007 Május 28, 22:10:47 »

Maresz, miokor gurulhat ismét a busz?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #16113 Dátum: 2007 Május 28, 21:45:11 »

mér nem azt?
nemdrága, eccerű, jó, és később onnan akár egy szendvicsadapterrel még egy hűtőt is betudsz iktatni.

azért amiért nem építek meza boogie dual rectifier/soldano slo 100 kapcsolású erősítőt sem, mindenki olayt épít Cheesy

na persze ez még a jövő zenéje. most jönnek az egyre vadabb ötletek, digijet befecskendező pl Cheesy

de legelőször is gépműhely, blokk, hengerfej alakítás aztán agyalás a hoygantovábbon.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #16112 Dátum: 2007 Május 28, 21:39:16 »

hát érzért kérdeztem,hogy csak ennyi e Smiley

olajszűrőt akarok feltenni, de nem a pumpafedeles verziót.
mér nem azt?
nemdrága, eccerű, jó, és később onnan akár egy szendvicsadapterrel még egy hűtőt is betudsz iktatni.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #16111 Dátum: 2007 Május 28, 21:28:29 »


az lenne a kérdésem, hogy mit szeretnél csinálni, hogy kiakarod vezetni az olajat? az olajpumpa két oldalán van két nyilás. az egyiken befolyik az olaj a szemköztin pedig ki. ha te ki szeretnéd vezetni akkor a motorblokkba folyó olaj utját kellene állni. de ehhez persze jó volna tudni, hogy mi a cél???


hát érzért kérdeztem,hogy csak ennyi e Smiley

olajszűrőt akarok feltenni, de nem a pumpafedeles verziót.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #16110 Dátum: 2007 Május 28, 20:52:35 »

pffffffff...
Vidd vissza eladónak...
Örülni fog neked  Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16109 Dátum: 2007 Május 28, 20:37:25 »

32.000Ft/db
olcsóhusnak hig a leve
kérdem én ha 70e ujtanak fel 2db hengerfejet miért 64e au uj Roll Eyes

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #16108 Dátum: 2007 Május 28, 20:33:47 »

mennyi volt /db???

32.000Ft/db
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #16107 Dátum: 2007 Május 28, 20:31:39 »

Nabazz, ez aztán fasza.

Mesélhetnél egy picit bővebben, hogy mikészül nálad.  Smiley


hát biz egy komplett motor generál. még márciusban kezdtem el... Smiley Smiley Smiley
de még csak a múlthéten kaptam meg a várvavárt hengerfejeket...
de kár volt ennyit várni rájuk mert egy nagy rakás szar!

szüljön sünt a köcsög brazil meós!!
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #16106 Dátum: 2007 Május 28, 20:29:38 »

nyilván nem a szabadba akarom nyomatni az olajat Cheesy


az lenne a kérdésem, hogy mit szeretnél csinálni, hogy kiakarod vezetni az olajat? az olajpumpa két oldalán van két nyilás. az egyiken befolyik az olaj a szemköztin pedig ki. ha te ki szeretnéd vezetni akkor a motorblokkba folyó olaj utját kellene állni. de ehhez persze jó volna tudni, hogy mi a cél???
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #16105 Dátum: 2007 Május 28, 19:57:46 »

meg kell egy bevezetés is!

nyilván nem a szabadba akarom nyomatni az olajat Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #16104 Dátum: 2007 Május 28, 19:53:34 »

VIVA BRAZILIA!!

szüljön sünt!!

Nabazz, ez aztán fasza.

Mesélhetnél egy picit bővebben, hogy mikészül nálad.  Smiley
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #16103 Dátum: 2007 Május 28, 19:38:24 »

fijjúklányok !

ha az olajpumpából ki szeretném vezetni az olajat, akkor elég hozzá olyan fedeet vennem, amin van kivezetés, vayg ehheza kivezetéses fedélhez külön, hozzávaló pumpa is kell ?

meg kell egy bevezetés is!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16102 Dátum: 2007 Május 28, 19:30:43 »

na most már tényleg tele van a tököm a barzil ipar eme remek termékével!
emlékeztetőül:
ez u.a. a hengerfej.
mennyi volt /db???

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #16101 Dátum: 2007 Május 28, 19:30:26 »

na most már tényleg tele van a tököm a barzil ipar eme remek termékével!
emlékeztetőül:
ez u.a. a hengerfej.
kitartó vagy, hogy még nem dobtad el nagy ívben.
hol sikerült beszerezni ezt a remeket?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #16100 Dátum: 2007 Május 28, 19:12:04 »

na most már tényleg tele van a tököm a barzil ipar eme remek termékével!
emlékeztetőül:
ez u.a. a hengerfej.

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #16099 Dátum: 2007 Május 28, 19:09:57 »

VIVA BRAZILIA!!

szüljön sünt!!

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16098 Dátum: 2007 Május 28, 18:52:01 »

fijjúklányok !

ha az olajpumpából ki szeretném vezetni az olajat, akkor elég hozzá olyan fedeet vennem, amin van kivezetés, vayg ehheza kivezetéses fedélhez külön, hozzávaló pumpa is kell ?
elvileg elég

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #16097 Dátum: 2007 Május 28, 18:34:14 »

fijjúklányok !

ha az olajpumpából ki szeretném vezetni az olajat, akkor elég hozzá olyan fedeet vennem, amin van kivezetés, vayg ehheza kivezetéses fedélhez külön, hozzávaló pumpa is kell ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #16096 Dátum: 2007 Május 28, 14:23:16 »

Buszból hogyan lehet kivenni az első ajtókból az üveget fájdalommentesen?
Érzéstelenítővel. Ki-ki mire esküszik:
- Aranyászok
- veresbor
- esetleg pálesz, de az a finommotoros mozgást átrendezi, és lehet, hogy ajtócserébe csap át a dolog.

Szerintem szépen öregurasan, türelmesen - sok-sok csavarlazító spray-vel felszerelve - neki kell állni, menni fog.
Úgy, mint a bogáron, gondolom... Kárpit le, ablakemelő szerkezet leteker, stb.stb...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #16095 Dátum: 2007 Május 28, 14:20:59 »

tégla vagy kö Grin Wink
Úgy hogy egyben maradjon, majd vissza is lehessen tenni! Tongue Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető runtrod
Hozzászólások: 329


« Hozzászólás #16094 Dátum: 2007 Május 28, 13:54:49 »

Buszból hogyan lehet kivenni az első ajtókból az üveget fájdalommentesen?
tégla vagy kö Grin Wink
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #16093 Dátum: 2007 Május 28, 12:52:36 »

Buszból hogyan lehet kivenni az első ajtókból az üveget fájdalommentesen?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #16092 Dátum: 2007 Május 28, 12:48:15 »

Ma felfújom az arcom, és az itthon található mindenféléből meg az NGA-tól vett ezeröcsi maradványaiból építek egy motort. Aztán majd vagy megy, vagy nem. :-)))))

néha azért vegyél levegőt!!  Grin Grin Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #16091 Dátum: 2007 Május 28, 10:44:35 »

hengerfej cserénél harmonika csövet kell cserélni?

nem.
miért kéne?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #16090 Dátum: 2007 Május 28, 10:43:53 »

Felújító készlet van Hudák Misinél!4200Ft ha jól látom az árlistában!Ha nem ez az évjárat kell,akkor sem lehet sokkal drábább!!A fedelet miért kellene cserélned?Deformálódott?Lökőrúdcsere rövidebbre nem megoldás,vagy leköszörülés belőle?

A fedélcserét a benne levő visszacsapó szelepek miatt gondoltam, mert a régi AC-ban is az romlott el, meg a 2 rétegű membrán egyik rétege már át van szakadva.....szal félnék használni már. Ezért vettem a brazil zsírújat, ami nem igazán vált be.
Használtat meg csakis biztos kézből, kipróbálva, szétszedve vennék, ilyen meg nincs itt a környéken. Pedig van nekem is vagy 3, de mindegyiknek van valami kis hibája.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #16089 Dátum: 2007 Május 28, 10:12:54 »

Csak egy fórumos "gesztus" ,ha már sokan sörbe mérik a dolgokat, meg ez a kedvenc söröm. Amúgy megvetted volna beszerzési áron, hogy ne bukjak rajt, akkor ennyi meg bőven belefér. Válljék egészségedre.
köszönöm 

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #16088 Dátum: 2007 Május 28, 09:38:10 »

s van e külömbseg 1.6 meg 1.3  mérete között?
nem a tömitésre gondoltam ha nem a csöre?

ha átalakitott motor akkor szerintem a löket marad, csak a furat nő meg. 1.3---1.6
igy a harmónika cső hossza is marad. mert a hengerfejet is csak átmérőjében kell megmunkálni.
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #16087 Dátum: 2007 Május 28, 09:30:01 »

Szelepemelőrúdhüvelytömítésre gondolsz? Akkor szokás.
s van e külömbseg 1.6 meg 1.3  mérete között?
nem a tömitésre gondoltam ha nem a csöre?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #16086 Dátum: 2007 Május 28, 09:28:20 »

hengerfej cserénél harmonika csövet kell cserélni?
Szelepemelőrúdhüvelytömítésre gondolsz? Akkor szokás.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #16085 Dátum: 2007 Május 28, 09:25:44 »

hengerfej cserénél harmonika csövet kell cserélni?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #16084 Dátum: 2007 Május 28, 06:37:45 »

Ma felfújom az arcom, és az itthon található mindenféléből meg az NGA-tól vett ezeröcsi maradványaiból építek egy motort. Aztán majd vagy megy, vagy nem. :-)))))
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #16083 Dátum: 2007 Május 27, 23:41:53 »

Esetleg nem tudtok boltot, ahol lehet kapni a régi, eredeti AC-be zsírúj membránt, külön? Esetleg fedelet is?

Mert ennek az új brazil AC-nek túl nagy a nyomása, 0,4-0,5 bar, a könyv pedig szigorúan max. 0,22 barban határozza meg a bogaraknál. És a legnagyobb baj, hogy ebben van is valami, mert ez az új AC egyszerűen túlpaszírozza a karbit benyával, és kormol, sokat fogyaszt, nem megy, rángat, stb....Szóval ez így nem maradhat.
Gondoltam már egy T elosztós visszafolyó vezetékre is, csak a tankba elég körülményes bevezetni.

A tömítésket már növeltem az AC alatt, elég sokat kéne még alátenni, úgy meg félek, hogy pár nap állás után nehezen szívná fel a benyát. Túl erős a rugó a brazil AC-ban, biztos a nagykarbi-nagyúszós mocikhoz tervezték, nem a pict 28-ashoz....
Felújító készlet van Hudák Misinél!4200Ft ha jól látom az árlistában!Ha nem ez az évjárat kell,akkor sem lehet sokkal drábább!!A fedelet miért kellene cserélned?Deformálódott?Lökőrúdcsere rövidebbre nem megoldás,vagy leköszörülés belőle?
« Utoljára szerkesztve: 2007 Május 27, 23:43:57 írta sparkafer »

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #16082 Dátum: 2007 Május 27, 23:18:23 »

az miért volt mellette?  Huh
persze nem baj  Grin
Csak egy fórumos "gesztus" ,ha már sokan sörbe mérik a dolgokat, meg ez a kedvenc söröm. Amúgy megvetted volna beszerzési áron, hogy ne bukjak rajt, akkor ennyi meg bőven belefér. Válljék egészségedre.


                             GNX-967
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #16081 Dátum: 2007 Május 27, 22:21:33 »

Az oroszlán is elfogyott?  Grin
az miért volt mellette?  Huh
persze nem baj  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #16080 Dátum: 2007 Május 27, 22:03:19 »

betettük faterral(köszi) a motrtérkiemelőt. hát, nemtudom, remélem hasznos, mert nem szép Smiley
Az oroszlán is elfogyott?  Grin


                             GNX-967
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #16079 Dátum: 2007 Május 27, 21:53:50 »

Esetleg nem tudtok boltot, ahol lehet kapni a régi, eredeti AC-be zsírúj membránt, külön? Esetleg fedelet is?

Mert ennek az új brazil AC-nek túl nagy a nyomása, 0,4-0,5 bar, a könyv pedig szigorúan max. 0,22 barban határozza meg a bogaraknál. És a legnagyobb baj, hogy ebben van is valami, mert ez az új AC egyszerűen túlpaszírozza a karbit benyával, és kormol, sokat fogyaszt, nem megy, rángat, stb....Szóval ez így nem maradhat.
Gondoltam már egy T elosztós visszafolyó vezetékre is, csak a tankba elég körülményes bevezetni.

A tömítésket már növeltem az AC alatt, elég sokat kéne még alátenni, úgy meg félek, hogy pár nap állás után nehezen szívná fel a benyát. Túl erős a rugó a brazil AC-ban, biztos a nagykarbi-nagyúszós mocikhoz tervezték, nem a pict 28-ashoz....

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #16078 Dátum: 2007 Május 27, 20:12:03 »

Tököli kübel szerelés nem ért jó véget.
a srácnak kiugrott a torzió elől, ha jól mondom.
föltettük a tréllerre, de előtte biztos ami biztos kalapáltu kicsit  Grin
Stone, jövök neked egy adag imbuszkulccsal.  Roll Eyes és persze köszi!
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #16077 Dátum: 2007 Május 27, 19:59:04 »

hello van egy 1.3 as 44le erös moci ezt át e lehet alakitani 1.6 ra s ha igen akkor mi kell hozzá?
1.6 os henger dugo hengerfej ezeken kivöl kell még valami?


1.6-os henger-dugó, hengerfej nem szükséges az 1.3-as átalakítható
ettől már 1.6, de az "igazi" 1.6-nak nagyobb a karbija, ahhoz viszont másik szívócső is kell

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #16076 Dátum: 2007 Május 27, 19:41:12 »

hello van egy 1.3 as 44le erös moci ezt át e lehet alakitani 1.6 ra s ha igen akkor mi kell hozzá?
1.6 os henger dugo hengerfej ezeken kivöl kell még valami?
Oldalak: 1 ... 1608 1609 1610 1611 1612 [1613] 1614 1615 1616 1617 1618 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.177 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.