www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 28, 22:36:38

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1607 1608 1609 1610 1611 [1612] 1613 1614 1615 1616 1617 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14747566 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16171 Dátum: 2007 Június 01, 20:19:45 »

s ha nincsen nyil akkor mi alapján kell?
akkor a dugón belül a csapszegnél van egy téglalap alakú kinövés az nézzen a lendkerék felé

Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #16170 Dátum: 2007 Június 01, 17:40:06 »

hol talalok valami irást motor szerelésröl?

ajánlom a flat4 ftp-ről az "Volkswagen.Beetle.&.Karmann.Ghia.1954.thru.1979.pdf"-et

(ftp.flat4.org  u/p:beetle/beetle)
« Utoljára szerkesztve: 2007 Június 01, 17:47:41 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #16169 Dátum: 2007 Június 01, 15:28:52 »

hol talalok valami irást motor szerelésröl?
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #16168 Dátum: 2007 Június 01, 15:18:23 »

A nyínal a lendkerék felé kell mutatni. :-)
s ha nincsen nyil akkor mi alapján kell?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16167 Dátum: 2007 Június 01, 13:40:19 »

Eztet nem is tuttam....   Smiley    Még a csapszegek is el vannak tolva a középponttól, de hogy melyik oldalon hogy álljon, azt most meg nem mondom.


A nyínal a lendkerék felé kell mutatni. :-)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #16166 Dátum: 2007 Június 01, 13:21:54 »

Eztet nem is tuttam....   Smiley    Még a csapszegek is el vannak tolva a középponttól, de hogy melyik oldalon hogy álljon, azt most meg nem mondom.

A két kompressziógyűrű a csapszeg furata alatt, az olajlehúzó pedig legfelül legyen összeeresztve. Alul véletlenül se legyen egyik összeeresztés sem.

Ez így nem pontosan 3 X 120 fok, de mégis ez a javasolt.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16165 Dátum: 2007 Június 01, 11:20:35 »

akkor 0 60 120
 s az olajlehuzo legyen alul vagy felül a nyitott rész?



A két kompressziógyűrű a csapszeg furata alatt, az olajlehúzó pedig legfelül legyen összeeresztve. Alul véletlenül se legyen egyik összeeresztés sem.

Ez így nem pontosan 3 X 120 fok, de mégis ez a javasolt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #16164 Dátum: 2007 Június 01, 10:44:35 »

nincs tüske.
szemre kell 60 fokkal elforgatnod
akkor 0 60 120
 s az olajlehuzo legyen alul vagy felül a nyitott rész?

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #16163 Dátum: 2007 Június 01, 10:38:18 »

hello olyan kérdésem lenne hogy 1.6 os motort szerelek s a dugon van valami állás hogyan kell elhelyezkedni e a gyürüknek hogy kell e 60 fokos eltolás vagy kellene e lenni valami tüskének lennie a nutba mert nem találtam semmi ilyet köszönettel
nincs tüske.
szemre kell 60 fokkal elforgatnod



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #16162 Dátum: 2007 Június 01, 10:24:01 »

hello olyan kérdésem lenne hogy 1.6 os motort szerelek s a dugon van valami állás hogyan kell elhelyezkedni e a gyürüknek hogy kell e 60 fokos eltolás vagy kellene e lenni valami tüskének lennie a nutba mert nem találtam semmi ilyet köszönettel
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16161 Dátum: 2007 Június 01, 10:01:46 »

Sziasztok!


Ha meg dajcsland über allesz, akkor a Kafer egy db f-fel írandó, csak szólok....
Meg volk s wagen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #16160 Dátum: 2007 Június 01, 09:43:44 »

Sziasztok!

Nincs valakinek véletlenül egy viszonylag ép karbija jó áron? 1300ashoz kéne végülis mind1 milyen.
Az enyém csak akkor hajlandó menni ha az alapjárati fúvókét kiljebb tekerem.
7végln próbálkozok egy takarítással de akkor is kéne egy g60 és egy g65ös fúvóka.

Nem lenne egyszerűbb venni egy fúvókát? Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #16159 Dátum: 2007 Május 31, 17:54:52 »

Sziasztok!

Nincs valakinek véletlenül egy viszonylag ép karbija jó áron? 1300ashoz kéne végülis mind1 milyen.
Az enyém csak akkor hajlandó menni ha az alapjárati fúvókét kiljebb tekerem.
7végln próbálkozok egy takarítással de akkor is kéne egy g60 és egy g65ös fúvóka.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #16158 Dátum: 2007 Május 31, 08:40:39 »

Mi történt a bogaraddal???   Huh

az ikrké volt, és beléjük mentek, aztánmegvette a roncsot.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #16157 Dátum: 2007 Május 31, 01:24:49 »

háát, kicsit előrébb, mint a képtáramban láthatod. majd holnap frissítem a képeket. Az A oszlop teljesen kész a műszerfallal egyetemben. A balos ajtó is kész van. Most a B oszlop következik, ami sétagalopp az A-hoz képest  Wink Utána hasonló mutatvány a másik oldalon is, mert nem a legtutibb a helyzet. szóval nem holnapra lesz kész, úgy mondom lassan, de alaposan készülget.  Wink már nagyon szeretnék vele gurulni, de addig még sok türelemre lesz szükségem, és némi munkára is. még jóidőben szeretnék vele nyitott tetővel krúzolni...

Mi történt a bogaraddal???   Huh

[melléklet törölve az admin által]

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető ABDUL
Hozzászólások: 24


« Hozzászólás #16156 Dátum: 2007 Május 30, 22:00:48 »


az 1 cm hossz játék viszonylagosan sok, vagy kevés. de ha azt nézed, hogy a hézagoló lemezek 0.2mm, 0.24mm, 0.40mm...
hát innen nézve ekkora holtjátékot már nagyon nehéz kihézagolni...

Ezeket a méreteket valóban nem ide találták ki. Azt hiszem ez a "motor" tovább alussza álmát (ki nem fogom dobni, mert ez is a történelem része). A levélnehezék viszont innentől kezdve nem is biztos, hogy rossz ötlet.
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #16155 Dátum: 2007 Május 30, 21:45:28 »

A centi az centi, a mokron az mikron. Wink


az 1 cm hossz játék viszonylagosan sok, vagy kevés. de ha azt nézed, hogy a hézagoló lemezek 0.2mm, 0.24mm, 0.40mm...
hát innen nézve ekkora holtjátékot már nagyon nehéz kihézagolni...
Nem elérhető péter
Hozzászólások: 1227


« Hozzászólás #16154 Dátum: 2007 Május 30, 21:41:09 »

Üdvw!
Vana valakinek osztókör módosítója? Nem eladóra gondolok. 4*130 ról 4*100 ra. adatok kellenének. furat, átmérők , vastagság.


Nekem van egy oda adom ha kell. Shocked
Nem elérhető ABDUL
Hozzászólások: 24


« Hozzászólás #16153 Dátum: 2007 Május 30, 21:21:07 »

Nem inkább 1 mokronra gondolt? Grin

A centi az centi, a mokron az mikron. Wink
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #16152 Dátum: 2007 Május 30, 21:11:46 »

Nekem van egy ilyen 'papírnehezékem', ami nem csak tengelyirányba, és nem csak 1mm-t mozog. viszot 2-3mm-t simán, szerintem az az 1cm is tolómérővel mérve már csak 3-4mm lesz Smiley
Akkor még simán jó nemde? Grin Grin  Evil Evil Azn

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #16151 Dátum: 2007 Május 30, 21:01:12 »

Nekem van egy ilyen 'papírnehezékem', ami nem csak tengelyirányba, és nem csak 1mm-t mozog. viszot 2-3mm-t simán, szerintem az az 1cm is tolómérővel mérve már csak 3-4mm lesz Smiley
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #16150 Dátum: 2007 Május 30, 20:47:04 »

Én 1 mm közeli érték miatt vettem ki az enyémet,nehogy nagyobb legyen!Ez az 1 cm,ez olyan hihetetlen!!
Nem inkább 1 mokronra gondolt? Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #16149 Dátum: 2007 Május 30, 20:46:20 »

Sziasztok!

Van egy használaton kívüli 1.3-as motorom. Azon agyalok, hogy bele kellene próbálni a bogárba. Azt vettem észre,hogy a főtengely tengely irányba kb. 1 centit mozog. Az érdekelne, hogy ennek mi lehet az oka, és hogy érdemes-e foglalkozni ezzel a motorral ? A régi gazda szerint szimeringet cseréltek benne valamikor. A hézagolók esetleges kifelejtése okozhatja-e ezt a problémát?
Én 1 mm közeli érték miatt vettem ki az enyémet,nehogy nagyobb legyen!Ez az 1 cm,ez olyan hihetetlen!!
1303LS
« Hozzászólás #16148 Dátum: 2007 Május 30, 20:21:31 »

A rohadt sok az 1mm, az 1 centi az parajelenség. 
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #16147 Dátum: 2007 Május 30, 20:00:09 »

Sziasztok!
Van egy használaton kívüli 1.3-as motorom. Azon agyalok, hogy bele kellene próbálni a bogárba. Azt vettem észre,hogy a főtengely tengely irányba kb. 1 centit mozog. Az érdekelne, hogy ennek mi lehet az oka, és hogy érdemes-e foglalkozni ezzel a motorral ? A régi gazda szerint szimeringet cseréltek benne valamikor. A hézagolók esetleges kifelejtése okozhatja-e ezt a problémát?

egy centi az már rohadtsok, nem csoda, hogy szétverte a szimmeringet.
levélnehezéknek talán jó lesz. :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABDUL
Hozzászólások: 24


« Hozzászólás #16146 Dátum: 2007 Május 30, 19:54:31 »

Sziasztok!

Van egy használaton kívüli 1.3-as motorom. Azon agyalok, hogy bele kellene próbálni a bogárba. Azt vettem észre,hogy a főtengely tengely irányba kb. 1 centit mozog. Az érdekelne, hogy ennek mi lehet az oka, és hogy érdemes-e foglalkozni ezzel a motorral ? A régi gazda szerint szimeringet cseréltek benne valamikor. A hézagolók esetleges kifelejtése okozhatja-e ezt a problémát?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #16145 Dátum: 2007 Május 30, 18:42:10 »

létezik olyan, hogy helicoil menetjavító készlet. ebben van fúrószár, menetfúró, javítóspirál - mindezek a megfelelő méretben legyenek. utána kifúrod, fúrsz bele menetet, behajtod a javítóspirált, letöröd a behajtófülét, és kész vagy. állítólag örök életű a dolog. ha nem akarsz ilyen szerszámot bevásárolni, akkor keresd Balázs Zolit, és ő megcsinálja neked!

másik megoldásnak javítóperselyt szoktak betekerni - ilyet már láttam, de még nem csináltam. átmérőben kb. 2mm-rel szélesebb furatot készítenek a perselynek, utána menetfúrás, persely betekerés. ez utóbbi megoldást sztem gépműhelyekben csinálják.
Én is a helicoilt használom! Csak ajánlani lehet. A bogiban is régóta vanaz, meg már az off jawamban on is. Csak a gyertybehajtásnál kell vigyázni, nem kell feszegetni, mert ha falaki erősen feszíti befelé behajtódhat (elvileg) bár én még olyat nem láttam. Meg olyat se aki igen. Kifelé elvből nem jöhet, mert úgy tágul a spirál "támaszkodik".

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #16144 Dátum: 2007 Május 30, 17:22:23 »

hello olyanban kérnék segitséget hogy s mint lehet hengerfejben gyertya menetet javitani?

létezik olyan, hogy helicoil menetjavító készlet. ebben van fúrószár, menetfúró, javítóspirál - mindezek a megfelelő méretben legyenek. utána kifúrod, fúrsz bele menetet, behajtod a javítóspirált, letöröd a behajtófülét, és kész vagy. állítólag örök életű a dolog. ha nem akarsz ilyen szerszámot bevásárolni, akkor keresd Balázs Zolit, és ő megcsinálja neked!

másik megoldásnak javítóperselyt szoktak betekerni - ilyet már láttam, de még nem csináltam. átmérőben kb. 2mm-rel szélesebb furatot készítenek a perselynek, utána menetfúrás, persely betekerés. ez utóbbi megoldást sztem gépműhelyekben csinálják.
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #16143 Dátum: 2007 Május 30, 16:10:53 »

hello olyanban kérnék segitséget hogy s mint lehet hengerfejben gyertya menetet javitani?
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #16142 Dátum: 2007 Május 30, 12:24:01 »

Rárakják a karbira és használattól függűen tesznek szűrőt vagy nem. Ha tesznek akkor olyat raknak fel ami alatt kényelmesen elfér. De láttam már olyan megoldást is ahol volt a tütékben egy finom drót háló vagy kapott egy légszűrő szivacsból készült "ruhát". A Solex karbira meg csináltatni lehet, kapni nem hiszem.

viszotn az én gyári olajos légszűrőm (AB s motor) belsje is tüte szerű kialakítású.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #16141 Dátum: 2007 Május 30, 11:11:36 »

Latom a kepeken hogy ezt a tute cucot csak ugy siman rarakjak a karbira.
De akkor nincs legszuro? vagy valamit rahuznak a tetejere?
ja es solex karbira lehet kapni?
Rárakják a karbira és használattól függűen tesznek szűrőt vagy nem. Ha tesznek akkor olyat raknak fel ami alatt kényelmesen elfér. De láttam már olyan megoldást is ahol volt a tütékben egy finom drót háló vagy kapott egy légszűrő szivacsból készült "ruhát". A Solex karbira meg csináltatni lehet, kapni nem hiszem.


                             GNX-967
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #16140 Dátum: 2007 Május 30, 10:20:28 »

Latom a kepeken hogy ezt a tute cucot csak ugy siman rarakjak a karbira.
De akkor nincs legszuro? vagy valamit rahuznak a tetejere?
ja es solex karbira lehet kapni?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
RNIE
« Hozzászólás #16139 Dátum: 2007 Május 30, 10:03:38 »

Nekem a lakat 5x annyiban lesz mint az autó.És nem azért mert drága a lakatos
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #16138 Dátum: 2007 Május 30, 09:53:53 »

Nekem elkészült a második lakatolás. Annyiba került, mint az autó.

Gratulálok! Mármint az első mondatodhoz  Wink lesz még itt pár hozzászólás, mire én is hasonlót tudok beírni  Grin
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #16137 Dátum: 2007 Május 30, 09:00:42 »

Nézd meg a pincémben.

mifélét ?


Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #16136 Dátum: 2007 Május 29, 23:15:05 »

Tudok 40-ért Dell'Orto-kat, kiváló állapotban, szerelékkel, stb.


mifélét ?


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Csatee
Hozzászólások: 153


« Hozzászólás #16135 Dátum: 2007 Május 29, 21:40:08 »

Üdvw!
Vana valakinek osztókör módosítója? Nem eladóra gondolok. 4*130 ról 4*100 ra. adatok kellenének. furat, átmérők , vastagság.

Öreg Kasztni,
kicsi boxer...

...Az Sti-sek már csak tőlem félnek. Wink
Nem elérhető Tomi
Hozzászólások: 27


www.kep.tar.hu/pre64faltdach

« Hozzászólás #16134 Dátum: 2007 Május 29, 19:57:03 »

hűha, most megfogtál. asszem győrlakk, vagy valami ilyesmi. 2400 pénz volt 7.5 deci. megnézem pontosabban, ha kezembe kerül megint.
Köszi!
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #16133 Dátum: 2007 Május 29, 19:11:41 »

Nekem elkészült a második lakatolás. Annyiba került, mint az autó.


hol lakatolnak húszezerért???  Huh Huh Wink Evil
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #16132 Dátum: 2007 Május 29, 18:28:04 »

Nekem elkészült a második lakatolás. Annyiba került, mint az autó.

az ovál lakatolása hol tart?
Oldalak: 1 ... 1607 1608 1609 1610 1611 [1612] 1613 1614 1615 1616 1617 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.106 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.