www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 15:01:24

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1605 1606 1607 1608 1609 [1610] 1611 1612 1613 1614 1615 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13167905 alkalommal)
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #16235 Dátum: 2007 Június 04, 15:31:31 »

Foltozni üvegszálas, vagy olyan, ami nem reped ki egyben. A száradási időket be kell tartani, mert zsugorodhat az anyag. Ami fontos, a gittek jelentős része nem vízálló, hanem porózus felületű. Le kell zárni a felületét mindkét oldalról! Nem elég kívülről csak. Ja és természetesen nem a rozsdára.

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #16234 Dátum: 2007 Június 04, 15:31:17 »

Nekem meg az lenne a kérdésem, hogy miféle glettet használjak vajh?
Illetve mennyire kielégítő módzsre a kisebb, hm, lukak befoltozására a csiszolópapír-glett módszer?
üvegszálas gittet vegyél, az pont fasza ilyen apróbb-nagyobb lyukacskák áthidalására



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #16233 Dátum: 2007 Június 04, 15:25:40 »

Nekem meg az lenne a kérdésem, hogy miféle glettet használjak vajh?
Illetve mennyire kielégítő módzsre a kisebb, hm, lukak befoltozására a csiszolópapír-glett módszer?

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #16232 Dátum: 2007 Június 04, 15:20:31 »

sziasztok!
fényezési kérdéseim vannak:

A festéket ne nagyon higítsd, inkább melegítsd, ha nem két komponensű! Speciális hengert vegyél, olyat, aminek a 2 vége gömbölyített, mint egy kapszula, úgy néz ki. A felületet elő kell készíteni, hengerrel sem viszel fel több festéket, mint pl ha szórnád, sőt.Ha valami gikszer lép fel, hagyd megszáradni a festéket, nyersen nem tudsz rajta javítani. Ha kellően vastag réteget hordasz fel, azt lehet finoman csiszolni, polírozni, tehát elvenni belőle, ha vékony, vagy sovány - túl kevés anyag mert agyon volt higítva pl - akkor nehéz javítani. A festék bizonyos vastagság , mennyiség felett mozog, terül megfolyik. Ha kevés, az legalább akkora baj, mint ha sok. Mérd ki, hogy mennyi festéknek kell kerülni egységnyi területre, és azt a mennyiséget dolgozd el egyenletesen. Meg fogsz lepődni, rengetegnek fog tünni a festék. Próbáld ki pl egy ajtólapon. 1 kg jó minőségű festék előkészített alapra akár 12-14 m2-re is felhordható szivacshengerrel. (  Trinát mesterzománc volt 8 db beltéri ajtólapon )   
« Utoljára szerkesztve: 2007 Június 04, 15:22:43 írta Mamut »

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #16231 Dátum: 2007 Június 04, 15:18:12 »

hogy lehet kapni olyan szivacsot aminek le van gömbölyitve a vége és az nem húz csikot....
Ezt a gömböjded szivacsot nem tudtam...

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #16230 Dátum: 2007 Június 04, 15:12:06 »

Az alapozó aza zért jó, mert egyrészt igen, segít otmaradni a festéknek, meg mert védi a rozsdától., és homogén felületet ad.
Teddyzni meg - infó az Ikrektől - úgy kell, hogy kevés festék a szivacshengerre - lakkhoz valót kell venni.  a szőrös nem jó - és minden irányból, igen.
ha sok a festék, akkor, ahogy rányomod, még ha finoman is, a széleinél vastagabb csíkot fog húzni.
annyit hozzád füznék..... Grin,persze az eddig leirtak jogosak,
hogy lehet kapni olyan szivacsot aminek le van gömbölyitve a vége és az nem húz csikot....
a végén már a golfot ilyennel csináltuk..de én(mi)nem nagyon foglalkoztunk a szépséggel inkább az egy szinre mentünk rá Wink Smiley
meg úgy is rat-look-os filling irányába hajaz a gép....ezzel  csak az állagát próbáltunk tartositani
üdvw
« Utoljára szerkesztve: 2007 Június 04, 15:14:22 írta gumibogi »

Rulezka
« Hozzászólás #16229 Dátum: 2007 Június 04, 15:05:50 »

Az alapozó aza zért jó, mert egyrészt igen, segít otmaradni a festéknek, meg mert védi a rozsdától., és homogén felületet ad.

Teddyzni meg - infó az Ikrektől - úgy kell, hogy kevés festék a szivacshengerre - lakkhoz valót kell venni.  a szőrös nem jó - és minden irányból, igen.
ha sok a festék, akkor, ahogy rányomod, még ha finoman is, a széleinél vastagabb csíkot fog húzni.
Szerintem előbb valami semleges helyen - konyhafal, kerítés, szomszéd kocsija  Grin - próbáld ki a helyes technikát.
ja, és matt festéket kell használni, a fényes az ronda lesz, szerintem. az enyém remélhetőleg kékes csukaszürke lesz.... Evil
nekem matt szürke lesz, fényest semmiképpen nem szerettem volna Smiley hisz Pityubácsi szeretné ha mattszürke lenne a furgonom, bár kaszkadörködni ezen azt hiszem nem fog  Grin
Rulezka
« Hozzászólás #16228 Dátum: 2007 Június 04, 15:04:10 »

Az alapozo az mire valo festesnel? Segit rendesen ottmaradni a festeknek?
attól függ melyik és milyen, pl: korróziógátló alapozó stb
meg az alapozó jobb mintha nature a felületre kened (szerintem)
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #16227 Dátum: 2007 Június 04, 15:03:38 »

Az alapozó aza zért jó, mert egyrészt igen, segít otmaradni a festéknek, meg mert védi a rozsdától., és homogén felületet ad.

Teddyzni meg - infó az Ikrektől - úgy kell, hogy kevés festék a szivacshengerre - lakkhoz valót kell venni.  a szőrös nem jó - és minden irányból, igen.
ha sok a festék, akkor, ahogy rányomod, még ha finoman is, a széleinél vastagabb csíkot fog húzni.
Szerintem előbb valami semleges helyen - konyhafal, kerítés, szomszéd kocsija  Grin - próbáld ki a helyes technikát.
ja, és matt festéket kell használni, a fényes az ronda lesz, szerintem. az enyém remélhetőleg kékes csukaszürke lesz.... Evil

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #16226 Dátum: 2007 Június 04, 14:31:18 »


Az alapozo az mire valo festesnel? Segit rendesen ottmaradni a festeknek?


Buzi, aki fékez! :-)))
Rulezka
« Hozzászólás #16225 Dátum: 2007 Június 04, 14:25:33 »

hali
nekem kivan kasztnizva  a NEM Bogár (r4) és alapozó is van rajta, még csiszolni kell majd,meg van ahol alapozni is kell,
de mi (azaz én) Hammerite-al fogom csinálni,de alapból az nagyon sűrű ezért picit higitani kell,mondjuk próbaként először 1 elemen kipróbálom (motorháztető) hogy miként is kell ezt csinálni, amúgy úgy érdemes gondolom, hogy több irányból is teddyzzem? nem?
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #16224 Dátum: 2007 Június 04, 13:57:08 »

Szerintem ha teddy előtt glettelsz - szóróglett, aszem van sprayban - meg cinkmittudoménmilyen kromátos alapozóval is bebünteted, nem lehet nagy baj.

kivancsi vagyok vajon 1 autohoz nagy ládányi alapozo spré kell?? de fogadok h drágább mint a teddy mész Grin
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #16223 Dátum: 2007 Június 04, 13:55:51 »

Hat azt, h vidd hozzajuk a temat, ok majd megcsinaljak ... Wink

abba ha elviszed és kifizeted aztan föteszed mi az élvezet?? Grin
üdvw
(ne offoljunk:D)
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #16222 Dátum: 2007 Június 04, 13:40:26 »

Szerintem ha teddy előtt glettelsz - szóróglett, aszem van sprayban - meg cinkmittudoménmilyen kromátos alapozóval is bebünteted, nem lehet nagy baj.

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #16221 Dátum: 2007 Június 04, 13:38:41 »

mit ajánlanak a festő szakik?? Undecided

Hat azt, h vidd hozzajuk a temat, ok majd megcsinaljak ... Wink


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #16220 Dátum: 2007 Június 04, 13:36:09 »




inenn egesz szép, sztem a teddys temaval az a baj h könnyen el kezd rohadni alatta a vas(szerintem), pesze aladolgozástól függ!, nagyon szivesen megcsinalnék egy ilyen munkat, szertek festegetni csak nem nagyon értek hozzá Grin
üdvw

(mult héten a csonkot festettem, pesze kimaszkoltam azokat a reszeket ahova nem kell festek, ugy gondoltam h a maszkolásom szep lett tök jol leragasztgattam olyan papiros temaval amivel szokták ezt csinalni... DE a festek sajna aláment Huh Embarrassed és ha a felnit fujom majd nyáron, szar lesz ha ugyanez megtörténik Huh??mit lehet ez ellen tenni jobb ragaszto?? mit ajánlanak a festő szakik?? Undecided)
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #16219 Dátum: 2007 Június 04, 13:21:59 »

Mi ezt a golfot fényeztük le Dt kollégával teddy rollar,de nem olyan egyszerű ,szerintem.
A szürke részt.....
igaz mi nem sokat dolgoztunk alá csak ami kötelező volt.
és nem higittuk a festéket mert igy is eléggé folyt,szóval ilyen lett:

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #16218 Dátum: 2007 Június 04, 13:21:28 »

Meg engem is Cheesy Te Dograbbit! Csinalj majd a teddyzesrol fenykepeket, mer' nagyon kivancsi vagyok, h h keszul es h mien lesz! Cheesy
Mi ezt a golfot fényeztük le Dt kollégával teddy rollar,de nem olyan egyszerű ,szerintem.
A szürke részt.....
igaz mi nem sokat dolgoztunk alá csak ami kötelező volt.
és nem higittuk a festéket mert igy is eléggé folyt,szóval ilyen lett:

Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #16217 Dátum: 2007 Június 04, 13:18:56 »

Meg engem is Cheesy Te Dograbbit! Csinalj majd a teddyzesrol fenykepeket, mer' nagyon kivancsi vagyok, h h keszul es h mien lesz! Cheesy
Hát arra én is... Grin Grin meg, hogy mikor tudom megcsinálni....

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #16216 Dátum: 2007 Június 04, 13:14:07 »

És engem is.  Grin

Meg engem is Cheesy Te Dograbbit! Csinalj majd a teddyzesrol fenykepeket, mer' nagyon kivancsi vagyok, h h keszul es h mien lesz! Cheesy


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #16215 Dátum: 2007 Június 04, 13:08:58 »

És engem is.  Grin

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #16214 Dátum: 2007 Június 04, 13:05:25 »

sziasztok!
fényezési kérdéseim vannak:
ha teddyvel, matt-ra festek autót, mire kell vigyáznom?
Tényleg ajánlott felhigítani és vagy 3 rétegbe lekenni a verdát?
és még mit kellene csinálnom, hogy NE rontsam el?
Értelme stanácsokat várok, köszi!
akár privibe is jöhet ha itt OFFnak számítana

ez engem is érdekelne Grin irjatok ide (lécci Grin) ha nem off
köszi üdvw
Rulezka
« Hozzászólás #16213 Dátum: 2007 Június 04, 12:59:12 »

sziasztok!
fényezési kérdéseim vannak:
ha teddyvel, matt-ra festek autót, mire kell vigyáznom?
Tényleg ajánlott felhigítani és vagy 3 rétegbe lekenni a verdát?
és még mit kellene csinálnom, hogy NE rontsam el?
Értelme stanácsokat várok, köszi!
akár privibe is jöhet ha itt OFFnak számítana
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #16212 Dátum: 2007 Június 04, 08:47:40 »

1. Vezető oldali ülés ki.
2. Kocsit megemeled, felbakolod (ha lehet, akkor úgy, hogy ne billegjen a bakon, mert a kocsiban is kell turkálni, miközben fel van emelve), minél magasabbra tudod bakolni, annál jobb.
3. Szárnyasanyát hátul leszeded. Vigyázz, ez a szárnyasanya asszem 7-es, ilyet másutt nem nagyon kapsz, csak bogaras boltokban direkt kuplungbowdenhez.
4. A pedálsor 2 rögzítő csavarját ki kell hajtani. Mielőtt nekiesel, nézd meg, hogy a fékpedált (vagy kuplungot, nem emlékszem...)visszahúzó rugó hogyan áll (ez a padlólemeznek támaszkodik), mert ezt majd vissza kell húznod összerakásnál a helyére, hogy előfeszített állapotban legyen. (erre érdemes erősebb acéldrótból egy kampót hajtanod kábé 15 cm-es szárral - a visszarakáshoz - enélkül is megy, csak nem olyan könnyű)
5. Előtte a gázbowdent is érdemes lekötni, hogy el ne hajlítgasd a végét. Ehhez a karbinál kell a bowdent kiengedned. (Ez + 5 perc, de megéri óvatosságból)
6. A fékpedál főfékhengert nyomó rudazatát is ki kell húzni a helyéről.
7. Lehúzod a pedálsort az alvázalagútról
8. kiakasztod a kuplungbowdent, és kihúzod.
9. Új bowden be (na, arra nem emlékszem, hogy mibe kell bepasszintani az alagútban, de az asszem adja magát...)
10 . Jó, ha 1 emberke segít a kocsi alatt, mert amikor beakasztod a kuplingbowdent a helyére, és passzintod vissza a pedálsort (a fékpedál rudazata, az a bizonyos rugó...), marha könnyen leakad, de ha ez az ember finoman húzza a násik véget, akkor nem akad le.
A többi megy magától.
12. Holtjáték beállítása: Olyan 2-3 cm-t kell menjen a pedál könnyen, onnantól kell érezned, hogy dolgozik a szerkezet.

Röviden ennyi.
Sok türelem kell hozzá,azért szánj rá 1-2 órát, azalatt tuti megvan idegeskedés nélkül.

plusz a váltó oldalán van egy kanyarcső, két csavar tartja, azt is meg kell bontani, mert különben nem nagyon akar rajta átmenni majd az új bowden merev vége
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #16211 Dátum: 2007 Június 04, 07:18:50 »

Nekem most lett a régi 38. éves újra cserélve, olyan 10-12 ezer körüli áron. Szerintem megéri újabbat venni.
Szia!
Ez érdekelne hol sikerült ennyiért újat venned!Nekem lett feljavítva,de egyszer szeretnék egy újat inkább!

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #16210 Dátum: 2007 Június 04, 03:32:00 »

Szívesen!
A lényeg, hogy mielőtt bármit megbontasz, jegyezd meg, mi hogyan áll. Én a kapkodásomra nem egyszer, de sajna nem is kétszer nagyon ráfaragtam!

Nah ienkor en azt szoktam csinalni, h vegigfenykepezem az egeszet, illetve a szerelesi fazisokat is, igy ha mar total szet van kapva a szerkezet apro kis csavarokra (pl notebookom, miegymas), akkor utana a kepeket visszafele nezegetve ismet ossze lehet konnyen epiteni, mer' megvan, h mi hova jon, mit mi utan szereljek vissza, stb Wink


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #16209 Dátum: 2007 Június 04, 00:07:34 »

nemrég szó volt valakiről, ak felújít kormányművet.
ki ő, és hol találom?
köszi
Nekem most lett a régi 38. éves újra cserélve, olyan 10-12 ezer körüli áron. Szerintem megéri újabbat venni.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
dt
« Hozzászólás #16208 Dátum: 2007 Június 03, 23:52:38 »

nemrég szó volt valakiről, ak felújít kormányművet.
ki ő, és hol találom?
köszi
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #16207 Dátum: 2007 Június 03, 23:46:35 »

Köszönöm ezt gondosan feljegyezgetem magamnak. Nem fogom elsietni.
Szívesen!
A lényeg, hogy mielőtt bármit megbontasz, jegyezd meg, mi hogyan áll. Én a kapkodásomra nem egyszer, de sajna nem is kétszer nagyon ráfaragtam!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #16206 Dátum: 2007 Június 03, 23:29:49 »

...Röviden ennyi.
Sok türelem kell hozzá,azért szánj rá 1-2 órát, azalatt tuti megvan idegeskedés nélkül.

Köszönöm ezt gondosan feljegyezgetem magamnak. Nem fogom elsietni.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #16205 Dátum: 2007 Június 03, 23:07:38 »

Alá kell mászni, vagy emelés vagy útpadka (abbol nem sok van ott, marad az elöbbi). Szárnyasanya van, meg 13-as vagy 17-es kulcs kell a pedálokhoz (?) eddig ennyit hoztam össze. Van pár szerszám a kocsiban már. Megpróbálom egyedül megoldani elsö körben. Arra jöttem rá, nem biztos, hogy elszakadt, lehet, hogy csak leakadt a pedálról...majd holnap kiderül, azért viszek egy uj bowdent. Csavarlazitot is kéne még szereznem. Kerék leszedés szerintem nem kell.
1. Vezető oldali ülés ki.
2. Kocsit megemeled, felbakolod (ha lehet, akkor úgy, hogy ne billegjen a bakon, mert a kocsiban is kell turkálni, miközben fel van emelve), minél magasabbra tudod bakolni, annál jobb.
3. Szárnyasanyát hátul leszeded. Vigyázz, ez a szárnyasanya asszem 7-es, ilyet másutt nem nagyon kapsz, csak bogaras boltokban direkt kuplungbowdenhez.
4. A pedálsor 2 rögzítő csavarját ki kell hajtani. Mielőtt nekiesel, nézd meg, hogy a fékpedált (vagy kuplungot, nem emlékszem...)visszahúzó rugó hogyan áll (ez a padlólemeznek támaszkodik), mert ezt majd vissza kell húznod összerakásnál a helyére, hogy előfeszített állapotban legyen. (erre érdemes erősebb acéldrótból egy kampót hajtanod kábé 15 cm-es szárral - a visszarakáshoz - enélkül is megy, csak nem olyan könnyű)
5. Előtte a gázbowdent is érdemes lekötni, hogy el ne hajlítgasd a végét. Ehhez a karbinál kell a bowdent kiengedned. (Ez + 5 perc, de megéri óvatosságból)
6. A fékpedál főfékhengert nyomó rudazatát is ki kell húzni a helyéről.
7. Lehúzod a pedálsort az alvázalagútról
8. kiakasztod a kuplungbowdent, és kihúzod.
9. Új bowden be (na, arra nem emlékszem, hogy mibe kell bepasszintani az alagútban, de az asszem adja magát...)
10 . Jó, ha 1 emberke segít a kocsi alatt, mert amikor beakasztod a kuplingbowdent a helyére, és passzintod vissza a pedálsort (a fékpedál rudazata, az a bizonyos rugó...), marha könnyen leakad, de ha ez az ember finoman húzza a násik véget, akkor nem akad le.
A többi megy magától.
12. Holtjáték beállítása: Olyan 2-3 cm-t kell menjen a pedál könnyen, onnantól kell érezned, hogy dolgozik a szerkezet.

Röviden ennyi.
Sok türelem kell hozzá,azért szánj rá 1-2 órát, azalatt tuti megvan idegeskedés nélkül.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #16204 Dátum: 2007 Június 03, 22:16:30 »

ehhez a kuplungbovden cseréhez fel kell emelni a kocsit? le kell venni a hátsó kereket?
milyen szerszám kell??

Alá kell mászni, vagy emelés vagy útpadka (abbol nem sok van ott, marad az elöbbi). Szárnyasanya van, meg 13-as vagy 17-es kulcs kell a pedálokhoz (?) eddig ennyit hoztam össze. Van pár szerszám a kocsiban már. Megpróbálom egyedül megoldani elsö körben. Arra jöttem rá, nem biztos, hogy elszakadt, lehet, hogy csak leakadt a pedálról...majd holnap kiderül, azért viszek egy uj bowdent. Csavarlazitot is kéne még szereznem. Kerék leszedés szerintem nem kell.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #16203 Dátum: 2007 Június 03, 22:03:39 »

ehhez a kuplungbovden cseréhez fel kell emelni a kocsit? le kell venni a hátsó kereket?
milyen szerszám kell??
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #16202 Dátum: 2007 Június 03, 20:30:34 »

X éve kezdő bogarahtu.hu-s emberként pont ebben segitettem , a DUC-on....almádiban....

Smiley igen...ugy hallottam, töled is kérhetek segitséget majd ha nem menne. Köszi!
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #16201 Dátum: 2007 Június 03, 20:25:18 »

Hátul a váltónál lecsavarod a szárnyasanyát (menetirány szerinti bal oldalon), majd elöl a pedálnál kiakasztod és kihúzod. Visszafelé ugyanez.

igy bizony ,
X éve kezdő bogarahtu.hu-s emberként pont ebben segitettem , a DUC-on....almádiban....
úgy emlékszem mintha ma lett volna... Grin
aztán nem is a bowdennel volt gáz... Cheesy
üdvw

Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #16200 Dátum: 2007 Június 03, 20:08:09 »

nem tudod elrontani. Ha valaki kitartó, leírja Neked részletesebben. :-)

ok, telefonos segitségem van. Már igy félig bogártalanul is élvezem a kis közösséget. Ha belejövök, remélem lesz alkalmam valahogy meghálálni. Augusztusi találkozón már ott akarok lenni Cool
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #16199 Dátum: 2007 Június 03, 20:05:16 »

nem tudod elrontani. Ha valaki kitartó, leírja Neked részletesebben. :-)

várj, ez meredek nekem Smiley pls kicsit részletesebben! (vagy ha van valamilyen leírás, az is jo). Pontosan hol van a lecsavarni való anya? A pedálnál hol lenne ráakasztva a bowden? Honnan másszak be a kocsiba, merröl nézegessem... nekem még ilyenek jól jönnének. Köszönöm.
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #16198 Dátum: 2007 Június 03, 20:04:30 »

Siker
sikerült elinditanom a motort majd kiderül hogy milyen
a gyujtás szopatott nem tudom mi baja lehet uj kondi kalapács jo a hézag
mindegy mondom proba szerencse kiprobálom egy másikkal még egyet sem tudott tekerni az önindito mert beindult.
sajnos holnaptol melo szoval majd ha lesz idöm akkor folytatom.
remélem jo lesz.
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #16197 Dátum: 2007 Június 03, 20:03:50 »

Hátul a váltónál lecsavarod a szárnyasanyát (menetirány szerinti bal oldalon), majd elöl a pedálnál kiakasztod és kihúzod. Visszafelé ugyanez.


várj, ez meredek nekem Smiley pls kicsit részletesebben! (vagy ha van valamilyen leírás, az is jo). Pontosan hol van a lecsavarni való anya? A pedálnál hol lenne ráakasztva a bowden? Honnan másszak be a kocsiba, merröl nézegessem... nekem még ilyenek jól jönnének. Köszönöm.

Kezdö SZMB-s vagyok még 
« Utoljára szerkesztve: 2007 Június 03, 20:05:28 írta gyiik »
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #16196 Dátum: 2007 Június 03, 19:57:23 »

Hátul a váltónál lecsavarod a szárnyasanyát (menetirány szerinti bal oldalon), majd elöl a pedálnál kiakasztod és kihúzod. Visszafelé ugyanez.

Húztuk volna, ha nem ment volna jól saját lábán, de az szerencsétlenkedés. ráadásul ahhoz is kell  útvonalengedély...pff
A berakás: ok, megpróbálom, hogyan kell?
Oldalak: 1 ... 1605 1606 1607 1608 1609 [1610] 1611 1612 1613 1614 1615 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.18 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.