www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 01:07:56

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1575 1576 1577 1578 1579 [1580] 1581 1582 1583 1584 1585 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13198969 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #17435 Dátum: 2007 Július 15, 19:52:54 »

A hétvégi váltókar SZMB. Grin

erről valamit bővebben lécci, mert ez teccik nekem.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #17434 Dátum: 2007 Július 15, 17:35:01 »

tudtam h te voltál az a forddal!! Grin
elötte kicsit rugtam nem birja

Tiéd még az enyém már lassan nem bírja.  Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #17433 Dátum: 2007 Július 15, 17:05:58 »

90-el lötyögve az M3-ason  Grin
tudtam h te voltál az a forddal!! Grin
elötte kicsit rugtam nem birja

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #17432 Dátum: 2007 Július 15, 16:12:31 »

na rá kell jönnöm hogy  tuning moci kurva jol fogyaszt  8,5  de erösen fogynak gumibakok
-elsö totál elhalt
-egyik kicsi hátul ami uj volt 3hónapja!
  ami lesz váltó lefogatás
  uretán bakok hátul
  német bak elöl
  meg egy kis váltó móka Grin

90-el lötyögve az M3-ason  Grin
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #17431 Dátum: 2007 Július 15, 15:40:57 »

A motorom nem gyújtás miatt ment tönkre, hanem mert lecsúszott a szívócsonkról egy dugasz.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #17430 Dátum: 2007 Július 15, 14:14:40 »

na rá kell jönnöm hogy  tuning moci kurva jol fogyaszt  8,5  de erösen fogynak gumibakok
-elsö totál elhalt
-egyik kicsi hátul ami uj volt 3hónapja!
  ami lesz váltó lefogatás
  uretán bakok hátul
  német bak elöl
  meg egy kis váltó móka Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #17429 Dátum: 2007 Július 15, 12:41:17 »

ok.
Bódog szülinapot!

thx  Cool

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #17428 Dátum: 2007 Július 15, 12:40:58 »

Ja, kéne lenni az előre menő csőben egy szelepnek, ami csak az egyik irányba engedi a levegőt. Ez a szelep is el tud romlani (többnyire elkoszolódik). Általában fekete-fehér és olyan nagyobb fajta benzinszűrő alakja van. Meg kell szívogatni és csak az egyik irányba engedheti a levegőt. Ez a szelep többnyire rögtön a szívócsonkról való lecsatlakozás után van.

van ott egy olyan akkor azzal kezdem

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #17427 Dátum: 2007 Július 15, 12:40:36 »

holnap  mert ma egész nap iszom úgy meg nem vezetek  Grin

ok.
Bódog szülinapot!

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #17426 Dátum: 2007 Július 15, 12:40:13 »

próbáld meg ledugózni és menni egy kört
a féked sokkal nehezebb lesz nyomni erre készülj fel, de ha a motor egyébként jól jár akkor ez volt a gond

Ja, kéne lenni az előre menő csőben egy szelepnek, ami csak az egyik irányba engedi a levegőt. Ez a szelep is el tud romlani (többnyire elkoszolódik). Általában fekete-fehér és olyan nagyobb fajta benzinszűrő alakja van. Meg kell szívogatni és csak az egyik irányba engedheti a levegőt. Ez a szelep többnyire rögtön a szívócsonkról való lecsatlakozás után van.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #17425 Dátum: 2007 Július 15, 12:38:00 »

próbáld meg ledugózni és menni egy kört
a féked sokkal nehezebb lesz nyomni erre készülj fel, de ha a motor egyébként jól jár akkor ez volt a gond

holnap  mert ma egész nap iszom úgy meg nem vezetek  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #17424 Dátum: 2007 Július 15, 12:33:50 »

megnéztem van .

és eléggé ippeghogycsak rajta van elég gány toldásokkal stb
szval akkor most azt kicserélem kompletten
de csak holnap mert ma nincs kedvem szopni
aztán haladunk tovább

és köszi

próbáld meg ledugózni és menni egy kört
a féked sokkal nehezebb lesz nyomni erre készülj fel, de ha a motor egyébként jól jár akkor ez volt a gond

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #17423 Dátum: 2007 Július 15, 12:30:08 »

akkor kezdjük elölről...
tehát:
-terhelés alatt haldoklani kezd a motor
-valami vákuumot mértetek ami túl nagy (?) - ezt nehezen tudom elképzelni, mert nem halál dzsuvás a légszűrő, akkor túl nagy vákuum nem tud ott lenni szerintem - ráadásul a vákuumos gyújtás szabályzó is eléggé korlátolt, akármekkora előgyújtást nem tud adni
-alapjáraton és nem terhelve viszont jónak tűnik


no, 1.6-os?
akkor első körben nézd meg, hogy van-e a szívócsövön a karbi alatt egy kurva vastag leágazás, ahol előre megy egy gumicsövön a vákuum
ha van, akkor azt ideiglenesen kösd ki és dugózd le, majd menj egy kört

a vákuumtól függetlenül megnézném a gyújtást (mármint gyújtást állítanék lámpával)

ha mentél egy kört és jó lett, akkor végig kell nézni a az előre menő vákuum csövet, hogy hol szív falsot - tipikus hely a szervodobba csatlakozás, ráadásul tipikus baj, hogy ott mozog a cső, ezért nem mindig jön elő a gond

megnéztem van .

és eléggé ippeghogycsak rajta van elég gány toldásokkal stb
szval akkor most azt kicserélem kompletten
de csak holnap mert ma nincs kedvem szopni
aztán haladunk tovább

és köszi

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #17422 Dátum: 2007 Július 15, 12:25:53 »

akkor kezdjük elölről...
tehát:
-terhelés alatt haldoklani kezd a motor
-valami vákuumot mértetek ami túl nagy (?) - ezt nehezen tudom elképzelni, mert nem halál dzsuvás a légszűrő, akkor túl nagy vákuum nem tud ott lenni szerintem - ráadásul a vákuumos gyújtás szabályzó is eléggé korlátolt, akármekkora előgyújtást nem tud adni
-alapjáraton és nem terhelve viszont jónak tűnik


no, 1.6-os?
akkor első körben nézd meg, hogy van-e a szívócsövön a karbi alatt egy kurva vastag leágazás, ahol előre megy egy gumicsövön a vákuum
ha van, akkor azt ideiglenesen kösd ki és dugózd le, majd menj egy kört

a vákuumtól függetlenül megnézném a gyújtást (mármint gyújtást állítanék lámpával)

ha mentél egy kört és jó lett, akkor végig kell nézni a az előre menő vákuum csövet, hogy hol szív falsot - tipikus hely a szervodobba csatlakozás, ráadásul tipikus baj, hogy ott mozog a cső, ezért nem mindig jön elő a gond

megyek nézem

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #17421 Dátum: 2007 Július 15, 12:24:25 »

Természetesen lene dugózd a vákum csövet mert akkor állandóan utógyujtásod lesz fordulaton.
Valamint ha ezzel lenne gond akkor valsz 1-be, 2-be is jelentkezne.

bár mindig vannak csodák meg kellene nézni a gyujtelosztodat rajta a vákumcsövel és megszivogatni hogy
mozog e rendesen az alaplapod

megtörtént mozog

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #17420 Dátum: 2007 Július 15, 12:21:06 »

A hétvégi váltókar SZMB. Grin

[melléklet törölve az admin által]

VW 1200.1963.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #17419 Dátum: 2007 Július 15, 12:04:09 »

sztem nemtudom de egy rásegítőt látok úgyhogy lehet

akkor kezdjük elölről...
tehát:
-terhelés alatt haldoklani kezd a motor
-valami vákuumot mértetek ami túl nagy (?) - ezt nehezen tudom elképzelni, mert nem halál dzsuvás a légszűrő, akkor túl nagy vákuum nem tud ott lenni szerintem - ráadásul a vákuumos gyújtás szabályzó is eléggé korlátolt, akármekkora előgyújtást nem tud adni
-alapjáraton és nem terhelve viszont jónak tűnik


no, 1.6-os?
akkor első körben nézd meg, hogy van-e a szívócsövön a karbi alatt egy kurva vastag leágazás, ahol előre megy egy gumicsövön a vákuum
ha van, akkor azt ideiglenesen kösd ki és dugózd le, majd menj egy kört

a vákuumtól függetlenül megnézném a gyújtást (mármint gyújtást állítanék lámpával)

ha mentél egy kört és jó lett, akkor végig kell nézni a az előre menő vákuum csövet, hogy hol szív falsot - tipikus hely a szervodobba csatlakozás, ráadásul tipikus baj, hogy ott mozog a cső, ezért nem mindig jön elő a gond

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Hanyi
Hozzászólások: 2303


« Hozzászólás #17418 Dátum: 2007 Július 15, 11:48:40 »

vákumos fékrásegítő lehet Cheesy
Nem elérhető Hanyi
Hozzászólások: 2303


« Hozzászólás #17417 Dátum: 2007 Július 15, 11:47:48 »

Természetesen lene dugózd a vákum csövet mert akkor állandóan utógyujtásod lesz fordulaton.
Valamint ha ezzel lenne gond akkor valsz 1-be, 2-be is jelentkezne.

bár mindig vannak csodák meg kellene nézni a gyujtelosztodat rajta a vákumcsövel és megszivogatni hogy
mozog e rendesen az alaplapod
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #17416 Dátum: 2007 Július 15, 11:46:55 »

neked szervofékes a buszod?

sztem nemtudom de egy rásegítőt látok úgyhogy lehet

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #17415 Dátum: 2007 Július 15, 11:37:56 »


neked szervofékes a buszod?

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #17414 Dátum: 2007 Július 15, 09:46:15 »

SZVZS valahol valami dugulás, vagy benzinszint csökkenés ( AC, csődugulás ) , vákuum nem igazán romlik el, ha sokat kapna, befolyna akkor 18-at kellene fogyasztania nem 8-at.

yo akkor most lebatty és kicserélem a karbit és az ac-t
első próbának jó lesz
de az a vákum dolog is izgat hogy mi a f@szé olyan nagy ?
az addig rendben van hogy a kis vákumcső a gyújtást igazítja annak függvényében hogy a karbi mit ugat neki
namost ha nagyobb a vákum akkor ugyi jobban eltekeri a gyújtást
a haver ezt is méregette nekem valami műszerekkel és ott is rázta a fejét hogy nem jó mert túl eltekeri az előgyújtást
szval nem szeretnék úgy járni mint pl a stone
akinek valami hasonló gyújtás probléme nyírta ki a motorját ha nemtévedek

na szóval ha tegyükfel ledugózom a vákumcsövet mint  sokan mások
akkorugyi mi is történik
a karbi be lesz állítva fixen és a gyújtás is
tehát menetteljesítménytől függetlenül fixek a gyújtás értékek ?
huje vagyok hozzá ezért kérdezem
a rendszer úgy van kitalálva hogy a vákum állítgatja a gyújtást !
akkor nem fogom én ezzel szétbaszni a systemet ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
1303LS
« Hozzászólás #17413 Dátum: 2007 Július 15, 09:23:59 »


ja az autó fogyasztása még soha nem volt ilyen jó 8 lietr\100km egy telepakolt westy-től ez nem rossz asszem
de azért tegnap jöttem volna hazafelé 60nál gyorsabban is basszameg


SZVZS valahol valami dugulás, vagy benzinszint csökkenés ( AC, csődugulás ) , vákuum nem igazán romlik el, ha sokat kapna, befolyna akkor 18-at kellene fogyasztania nem 8-at.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #17412 Dátum: 2007 Július 15, 08:09:30 »

egy kérdésem lenne a hozzáértőktől vagyis több

jelenség : autó indul gázadás nélkül pöcc röff
1es sima ügy szépen kiforog 2es sima szépen kiforog 3asban már ha nyomom a gázt puffog röfög de azért még valahogy kiforogja magát a motor 4es ha 1cm nél jobban lenyomom a gázpedált akkor bőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőő
ha csak óvatosan adom a gázt akkor nagynehezen felveszi a fordulatot de ahogy hozzáérek a pedálhoz bőőőőőőőőőőőőőőőő puffogás semmi erő

addig eljutottam a kicsi agyammal hogy valószínű a vákumcső tréfálkozik énvelem de ezt miért egyik pillanatról a másikra
a karbit kb 5000km-el ezelőtt újította fel nekem a Stone és a Szeda szépen lelkiismeretesen hozzáértően
a zótószerelő ismerősöm aki egyébként nem bogaras de ilyesmi autókon tanulta a szakmát imád mérni
megméregette nekem azt hogy a vákumcsőben lévő cucc mennyi mittudomén
aszongya a normális x fordulaton (már sem a mértékegységre sem a számra nem emléxem) az kb 2 akármi lenne
nekem meg ugyanazon a fordulaton 9 akármi szval a többszöröseannak ami kéne hogy legyen
ezt vajon mé csinájja a tetves karbi ?
ismerem a módszert vákumcső ledugóz és hajrá
na de ha ezt egyszer így találták ki akkor mi a megoldás ha szeretném az eredeti kitalált ötletet helyreállítani ?

ja az autó fogyasztása még soha nem volt ilyen jó 8 lietr\100km egy telepakolt westy-től ez nem rossz asszem
de azért tegnap jöttem volna hazafelé 60nál gyorsabban is basszameg

szval ebben a témában várnám a hozzászólásokat okulás végett és előre is kösz

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #17411 Dátum: 2007 Július 14, 22:02:52 »

ma átkábeleztük az autot nagyon álat lett ésrdemes volt megcsinálni
Uj biztitábla uj kábelek kifogástalan.

Holnap meg szögeljük bele a Recaro üléseket

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #17410 Dátum: 2007 Július 14, 15:33:24 »

Úgyhogy remélem fogja bírni, meg összerakásnál nem kúrom össze!  Cool

csak ügyesen  Smiley
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #17409 Dátum: 2007 Július 14, 15:17:52 »

szép lett!
Milyen kis hibákra gondoltál?

Hát pl. hátul egy helyen 1-2 vízcsepp ment bele, mert ott a rács mögött lehetett egy kis víz, és kifújta a pisztoly, meg mittom pár helyen 1-2 porszem azért van benne, szóval nem olyan, mint egy festőkamrás steril fújás. De összességben ezek eltörpülnek.

Amúgy 20 ezer volt a festősrác munkadíja aládolgozás nélkül, azt mi csináltuk, azzal együtt 60E lett volna,de nem is nagyon vállalta volna be legittelni, mert azt mondta ennyi idő alatt megcsinál  5 Opel sárvédőívet, amiből 2-3-szor ennyi bejön neki, és sokkal hálásabb munka is. A festék higítóval kb.15 E, meg még a sok gitt, csiszolópapír, ragasztószalag, fólia, stb. az még egy olyan 15E legalább. Szóval összesen olyan 50-60E-be van maga a festés, de úgy, hogy mi csiszoltuk. Nem kevés, de nem is sok, a manapság divatos árakhoz képest. Nomeg azért nem egy Neoluxos gány minőség lett, ahhoz képest, hogy "sufni" fényezés  Grin
Tesóm 1000MB-jén ugyanez a festék van, csak egy narancsosabb árnyalatban, meg az én régi 120-asomon is , kb. 5-6 éve, de a fénye még most is tuti, nem mattul, mint a Neolux. Úgyhogy remélem fogja bírni, meg összerakásnál nem kúrom össze!  Cool

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #17408 Dátum: 2007 Július 14, 14:57:33 »

na még párat Smiley

szép lett!
Milyen kis hibákra gondoltál?
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #17407 Dátum: 2007 Július 14, 13:42:29 »

Na végre itthon a Bogár!


szép lett, közelieket is csinálj légyszi!, mennyiért fújták ha nem vagyok indiszkrét?
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #17406 Dátum: 2007 Július 14, 13:39:00 »

na még párat Smiley

[melléklet törölve az admin által]

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #17405 Dátum: 2007 Július 14, 13:37:49 »

Na végre itthon a Bogár!
Tegnap lehúztuk a festőgyerekhez(kb.5 km város, kalandos volt a vontatás, majdnem szakadt a kötél), még aznap ki lett maszkolva, meg kifújva a belseje. Reggel 6-kor lefújta az egészet, délben már haza is húztuk, most száradni hagyom vagy 2-3 napot, biztos, ami biztos.
Ahhoz képest, hogy mi gitteltük itthon teljes egészében, a festőgyerek "csak" fújta, nagyon szuper lett! A tetejére rá se ismerünk, olyan baba lett.  Szinte sehol egy gödör. A festősrác sem gondolta, hogy ilyen jó lesz. Ráment vagy 4-5 réteg Mobihel 1K VW A3A piros, mert nagyon nem akart takarni  Smiley Folyás sem lett szerencsére.
Természetesen kisebb hibák akadnak elenyésző számban, nomeg ugye szélvédők nem lettek kiszedve, szóval majd kisecsettel a kédergumikat kell javítgatni, hogy igényesebb legyen. De összességben nagyon frankó, sokkal rosszabbra, göröngyösebbre számítottunk. Nagyon megvagyunk elégedve a festővel, nomeg magunkkal, hogy megvan a több, mint 1 hét csiszolás eredménye. Csakhát ugye majd kiderül, hogy meddig fogja bírni a gitt, és miklor kezd el peregni a sárvédőkről, mert azok elég ratyik voltak, dehát újakra nem volt keret  Grin


[melléklet törölve az admin által]

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
matchbox
« Hozzászólás #17404 Dátum: 2007 Július 14, 13:15:17 »

Fogod a trafót, letesteled a házát, a 15-ös kapocsra +12-őt engedsz, az 1-es kapcsot meg szintén letesteled egy dróttal. Ha ezt a drótot elveszed a testről, abban a pillanatban szikrának kell repülni a vastag gyújtókábelből a testre. Ha ez így van, akkor 90%, hogy jó a trafód.
Amúgy újat én nem vennék, tuti megdob valaki eggyel, nem kell konkrétan Bogárhoz való, csak 12V-os legyen, és kb. akkora, mint a Bogáré. Ladáé, Skodáé, stb. mind jók, bontókban, MÉHekben halomra áll, max. egy ezres. Biztos van valaki, aki ad neked egyet ingyen, vagy ócsóé.

En Ladahoz valot vettem - kb. 2-3 E HUF volt.
Egyebkent van egy eredeti '71-es Bosch trafóm feleslegben...
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #17403 Dátum: 2007 Július 14, 10:23:13 »

Reggel félállapotban az a gondolatom támadt, hogy megtekerem a motort és közben letestelem a gyújtótekercsből kijövő kábelt.
Eredmény:

Pici szikra...  Huh

Nem ki*aszott nagyot kéne szikráznia?
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #17402 Dátum: 2007 Július 13, 23:47:24 »

sehogy mert béne vagyok és elírtam:

a gyújtótrafó ment gajra. Semmi szikra... Monnyuk ahogy néztem ez még eredeti volt. Cheesy

Vettetek mostanában ilyet?
Milyet ajánlotok? Ára kb mennyi?

Fogod a trafót, letesteled a házát, a 15-ös kapocsra +12-őt engedsz, az 1-es kapcsot meg szintén letesteled egy dróttal. Ha ezt a drótot elveszed a testről, abban a pillanatban szikrának kell repülni a vastag gyújtókábelből a testre. Ha ez így van, akkor 90%, hogy jó a trafód.
Amúgy újat én nem vennék, tuti megdob valaki eggyel, nem kell konkrétan Bogárhoz való, csak 12V-os legyen, és kb. akkora, mint a Bogáré. Ladáé, Skodáé, stb. mind jók, bontókban, MÉHekben halomra áll, max. egy ezres. Biztos van valaki, aki ad neked egyet ingyen, vagy ócsóé.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #17401 Dátum: 2007 Július 13, 21:43:54 »

Be kellene mérnem az ellenállását? Milyen értéknek kell lennie?
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #17400 Dátum: 2007 Július 13, 21:39:36 »

Gyújtótekercs vadi új de nem megy!!
az elosztóhoz menő kábel ha a tekercsből jön, nem ad szikrát, de ha a gyújtás kábelre teszem, szikrázik.  Huh
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #17399 Dátum: 2007 Július 13, 14:38:49 »

asztalos gyorsszorító nyelével, az pont beleillik

:-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #17398 Dátum: 2007 Július 13, 07:21:42 »

sehogy mert béne vagyok és elírtam:

a gyújtótrafó ment gajra. Semmi szikra... Monnyuk ahogy néztem ez még eredeti volt. Cheesy

Vettetek mostanában ilyet?
Milyet ajánlotok? Ára kb mennyi?

Beru Bakáts tér 6500. német
Nem elérhető Moca
Hozzászólások: 296


'74 VW 1300 (ex), '86 VW Golf MKII

« Hozzászólás #17397 Dátum: 2007 Július 13, 02:54:52 »

És a gázbovden nem ugrik vissza a helyére, beolajoztam stb. de nem használt ... Üresben egy picit rálép az ember a gázra és utána az istennek sem akar visszaugrani a helyére a bovden. Csere?  Huh
Nem elérhető Moca
Hozzászólások: 296


'74 VW 1300 (ex), '86 VW Golf MKII

« Hozzászólás #17396 Dátum: 2007 Július 13, 02:53:22 »

Hali!
1974-es 1300-as Bogár:
Az automata szivató pillangószelepe nem szabályozza a levegőt ... Nyitott állapotban lefullad az autó ...

Mi a teendő hogy ezt orvosolni tudjam?  Huh
Oldalak: 1 ... 1575 1576 1577 1578 1579 [1580] 1581 1582 1583 1584 1585 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.107 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.