www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 00:01:14

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1575 1576 1577 1578 1579 [1580] 1581 1582 1583 1584 1585 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14781679 alkalommal)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #17451 Dátum: 2007 Július 16, 09:06:37 »

SOS!
Hívd fel a szedát (70/31három0336), mennyiért hozza fel. A környéken nem tudok szerelőt.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #17450 Dátum: 2007 Július 16, 08:55:43 »

Ilyen volt velem is. Csavartörés, leesett e vezérmű tengely a jobb oldalon - semmi kompresszió. Persze attól lehet más is.

[- csak éppen kompresszió nincs a balodali hengerekben. Két hengerrel eldöcögtünk a 60-i pihenőhöz, onnan stoppal hazamentem,
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #17449 Dátum: 2007 Július 16, 08:51:51 »

SOS!

Tud valaki Hatvan vagy Gyöngyös környékén olyan szerelőt, ahova a bogaramat nyugodt szívvel el lehet vinni?
Tegnap este hazafele Budapestre az M3-on a gyöngyösi emelkedőnél a bogár feladta a hőséggel folytatott harcot.
Egyre gyengült a lejtőn felfele, gázelvételre lefulladt, majd újraindiításra hatalmas füstfelhőt nyomott ki.
A lejtő tetején megálltam megnézni, hogy mi van, ott már el sem indult.
1/2 óra pihenés után továbbra sem indult - ezért és a közelgő sötétedés miatt az autóklubbot hívtam ki (tag vagyok, és egyetlen bogár vagy busz sem jött  Cry). Öreg szaki megjelent újabb 3/4 óra múlva - kettő henger elindult, de a másik kettő nem - gyújtás van, szikra van, benzin van, szelepemelő müködik - csak éppen kompresszió nincs a balodali hengerekben. Két hengerrel eldöcögtünk a 60-i pihenőhöz, onnan stoppal hazamentem, off autóval vissza a családért meg a cuccokért. Éjjel fél egyre haza is értünk, de a bogarat ott kellett hagyni.   Sad
Az autóklub a trélezésre 50-60 eFt-t mondott Budapestig - ez rengeteg, ha már költeni kell, ezt a pénzt inkább szerelőre költöm, tehát inkább a környéken csináltatnám meg, ahova el lehetne vontatni.

Nagyon nem szeretem, hogy ott áll a sztráda mellett, szóval ha bárkinek ötlete van jelezzétek! Köszönöm!
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #17448 Dátum: 2007 Július 16, 08:06:35 »

Köszi!

Ez azt is jelenti hogy ne 100lábú szerkezetet vegyek hanem probaljak 3 labut?
Ültetni pedig a belső ricnin fogok:D

Majd meséld el hogy az ütköző guminak milyen a rugózása  Evil
pár haszontalan adat:
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=8.msg173108#msg173108

'81 Hecho en México
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #17447 Dátum: 2007 Július 16, 07:47:10 »

nem heggesztett csak ez spar kivitel döltlámpa meg mindenféle ilyen olyan alkatrész igazábol az a kérdés hogy a napoleon kalapba volt e változás
mert az kellene hjozzá de Süni vel csak olyat találtunk ami 68 ig van
ugyanaz nincs benne változás

Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #17446 Dátum: 2007 Július 16, 07:32:27 »

Vannak váltók melyek átmenetek a régi és az új közt ezeken meg van a helye a vezetőhüvelynek, de még nem vezetett csapágyassak, csak fel kell fúrni a lyukakat meg menetet fúrni bele. Ha nincs akkor nem igen tudod átalakítani. De nem is érdemes alakítgatni, mert a vezetett csapágynak erősebb a kinyomó villája is (nem véletlenül).

Ültetésről meg annyit hogy nem mindegy külső vagy belső ricnin teszel el, mert más az osztás a torziós rúd külső és belső felén. De ha a torzó fedelet se tudod leszedni akkor nem valószínű hogy a külső ricnin el tudsz tenni mivel faszán rá tud rohadni a lengőkar a torziós rúdra. Ha a csavarok sehogy sem engednek akkor lángal próbáld meg melegíteni és úgy lazítani majd megjáratni. Múlt héten én is ültettem egy bogit, jó össze volt rohadva minden de azért összejött. Igaz 1 csavar benszakadt, meg csak belül tudtam eltenni rajta, mert a melegítésnek és a lehuzatónak sem engedelmeskedett a lengőkar. Az ültetés mértéke külső ricnin 1 fog kb: 2 cm, belül meg kb 4cm.

Köszi!

Ez azt is jelenti hogy ne 100lábú szerkezetet vegyek hanem probaljak 3 labut?
Ültetni pedig a belső ricnin fogok:D
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #17445 Dátum: 2007 Július 16, 00:53:49 »

sziasztok!

Most készülök kuplungot cserélni de az én váltümon nincs központosító, ami a kinyomót központosítja. azt hogy kell felfogatni? vagy váltüt kéne cserélni? jah és 57e huf a kuplungszerkezet:(

nektek a sárvédők belső peremében nem áll meg a sár?

Jah és még:
Ültetni készülök a hátulját de az egyik oldalon a torziófedél nem hajlandó meglazulni. nincs valami trükk? a fékolajon és a pepsin túl vagyok:D
1 fok a torzión hány cm-t jelent?



Vannak váltók melyek átmenetek a régi és az új közt ezeken meg van a helye a vezetőhüvelynek, de még nem vezetett csapágyassak, csak fel kell fúrni a lyukakat meg menetet fúrni bele. Ha nincs akkor nem igen tudod átalakítani. De nem is érdemes alakítgatni, mert a vezetett csapágynak erősebb a kinyomó villája is (nem véletlenül).

Ültetésről meg annyit hogy nem mindegy külső vagy belső ricnin teszel el, mert más az osztás a torziós rúd külső és belső felén. De ha a torzó fedelet se tudod leszedni akkor nem valószínű hogy a külső ricnin el tudsz tenni mivel faszán rá tud rohadni a lengőkar a torziós rúdra. Ha a csavarok sehogy sem engednek akkor lángal próbáld meg melegíteni és úgy lazítani majd megjáratni. Múlt héten én is ültettem egy bogit, jó össze volt rohadva minden de azért összejött. Igaz 1 csavar benszakadt, meg csak belül tudtam eltenni rajta, mert a melegítésnek és a lehuzatónak sem engedelmeskedett a lengőkar. Az ültetés mértéke külső ricnin 1 fog kb: 2 cm, belül meg kb 4cm.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Július 16, 00:57:09 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #17444 Dátum: 2007 Július 16, 00:39:19 »

Azt nem tudom mekkora de eddig 3lábú kuplungszerkezet volt rajta és 70es és 1,3as:D ab-s motorkód
99% hogy 180-as a kuplungod.


                             GNX-967
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #17443 Dátum: 2007 Július 15, 22:17:08 »

mekkora a kuplung?



Azt nem tudom mekkora de eddig 3lábú kuplungszerkezet volt rajta és 70es és 1,3as:D ab-s motorkód
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17442 Dátum: 2007 Július 15, 22:06:24 »

na ezt nem tudom, de gondolom nem volt változás

nem heggesztett csak ez spar kivitel döltlámpa meg mindenféle ilyen olyan alkatrész igazábol az a kérdés hogy a napoleon kalapba volt e változás
mert az kellene hjozzá de Süni vel csak olyat találtunk ami 68 ig van

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #17441 Dátum: 2007 Július 15, 22:04:18 »

ha a szám nem hegesztett akkor lehet 73-as

nem heggesztett csak ez spar kivitel döltlámpa meg mindenféle ilyen olyan alkatrész igazábol az a kérdés hogy a napoleon kalapba volt e változás
mert az kellene hjozzá de Süni vel csak olyat találtunk ami 68 ig van
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17440 Dátum: 2007 Július 15, 22:03:22 »

mekkora a kuplung?


sziasztok!

Most készülök kuplungot cserélni de az én váltümon nincs központosító, ami a kinyomót központosítja. azt hogy kell felfogatni? vagy váltüt kéne cserélni? jah és 57e huf a kuplungszerkezet:(

nektek a sárvédők belső peremében nem áll meg a sár?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17439 Dátum: 2007 Július 15, 22:02:11 »

ha a szám nem hegesztett akkor lehet 73-as

segitséget kérnék hogy ez milyen alváz http://picasaweb.google.com/balazsbaki53/Radio papiron 73as de nekem valami nem stimmel vele

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #17438 Dátum: 2007 Július 15, 22:01:17 »

sziasztok!

Most készülök kuplungot cserélni de az én váltümon nincs központosító, ami a kinyomót központosítja. azt hogy kell felfogatni? vagy váltüt kéne cserélni? jah és 57e huf a kuplungszerkezet:(

nektek a sárvédők belső peremében nem áll meg a sár?

Jah és még:
Ültetni készülök a hátulját de az egyik oldalon a torziófedél nem hajlandó meglazulni. nincs valami trükk? a fékolajon és a pepsin túl vagyok:D
1 fok a torzión hány cm-t jelent?

« Utoljára szerkesztve: 2007 Július 15, 22:03:56 írta Pisti »
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #17437 Dátum: 2007 Július 15, 21:54:58 »

segitséget kérnék hogy ez milyen alváz http://picasaweb.google.com/balazsbaki53/Radio papiron 73as de nekem valami nem stimmel vele
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #17436 Dátum: 2007 Július 15, 20:14:58 »

A hétvégi váltókar SZMB. Grin

betyáros  Cool  , már csak egy láncos légkürt kéne, és plüss dobókocka az ablakba...  Wink

Gumikacsa  : ))))

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #17435 Dátum: 2007 Július 15, 19:52:54 »

A hétvégi váltókar SZMB. Grin

erről valamit bővebben lécci, mert ez teccik nekem.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #17434 Dátum: 2007 Július 15, 17:35:01 »

tudtam h te voltál az a forddal!! Grin
elötte kicsit rugtam nem birja

Tiéd még az enyém már lassan nem bírja.  Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #17433 Dátum: 2007 Július 15, 17:05:58 »

90-el lötyögve az M3-ason  Grin
tudtam h te voltál az a forddal!! Grin
elötte kicsit rugtam nem birja

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #17432 Dátum: 2007 Július 15, 16:12:31 »

na rá kell jönnöm hogy  tuning moci kurva jol fogyaszt  8,5  de erösen fogynak gumibakok
-elsö totál elhalt
-egyik kicsi hátul ami uj volt 3hónapja!
  ami lesz váltó lefogatás
  uretán bakok hátul
  német bak elöl
  meg egy kis váltó móka Grin

90-el lötyögve az M3-ason  Grin
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #17431 Dátum: 2007 Július 15, 15:40:57 »

A motorom nem gyújtás miatt ment tönkre, hanem mert lecsúszott a szívócsonkról egy dugasz.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #17430 Dátum: 2007 Július 15, 14:14:40 »

na rá kell jönnöm hogy  tuning moci kurva jol fogyaszt  8,5  de erösen fogynak gumibakok
-elsö totál elhalt
-egyik kicsi hátul ami uj volt 3hónapja!
  ami lesz váltó lefogatás
  uretán bakok hátul
  német bak elöl
  meg egy kis váltó móka Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #17429 Dátum: 2007 Július 15, 12:41:17 »

ok.
Bódog szülinapot!

thx  Cool

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #17428 Dátum: 2007 Július 15, 12:40:58 »

Ja, kéne lenni az előre menő csőben egy szelepnek, ami csak az egyik irányba engedi a levegőt. Ez a szelep is el tud romlani (többnyire elkoszolódik). Általában fekete-fehér és olyan nagyobb fajta benzinszűrő alakja van. Meg kell szívogatni és csak az egyik irányba engedheti a levegőt. Ez a szelep többnyire rögtön a szívócsonkról való lecsatlakozás után van.

van ott egy olyan akkor azzal kezdem

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #17427 Dátum: 2007 Július 15, 12:40:36 »

holnap  mert ma egész nap iszom úgy meg nem vezetek  Grin

ok.
Bódog szülinapot!

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #17426 Dátum: 2007 Július 15, 12:40:13 »

próbáld meg ledugózni és menni egy kört
a féked sokkal nehezebb lesz nyomni erre készülj fel, de ha a motor egyébként jól jár akkor ez volt a gond

Ja, kéne lenni az előre menő csőben egy szelepnek, ami csak az egyik irányba engedi a levegőt. Ez a szelep is el tud romlani (többnyire elkoszolódik). Általában fekete-fehér és olyan nagyobb fajta benzinszűrő alakja van. Meg kell szívogatni és csak az egyik irányba engedheti a levegőt. Ez a szelep többnyire rögtön a szívócsonkról való lecsatlakozás után van.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #17425 Dátum: 2007 Július 15, 12:38:00 »

próbáld meg ledugózni és menni egy kört
a féked sokkal nehezebb lesz nyomni erre készülj fel, de ha a motor egyébként jól jár akkor ez volt a gond

holnap  mert ma egész nap iszom úgy meg nem vezetek  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #17424 Dátum: 2007 Július 15, 12:33:50 »

megnéztem van .

és eléggé ippeghogycsak rajta van elég gány toldásokkal stb
szval akkor most azt kicserélem kompletten
de csak holnap mert ma nincs kedvem szopni
aztán haladunk tovább

és köszi

próbáld meg ledugózni és menni egy kört
a féked sokkal nehezebb lesz nyomni erre készülj fel, de ha a motor egyébként jól jár akkor ez volt a gond

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #17423 Dátum: 2007 Július 15, 12:30:08 »

akkor kezdjük elölről...
tehát:
-terhelés alatt haldoklani kezd a motor
-valami vákuumot mértetek ami túl nagy (?) - ezt nehezen tudom elképzelni, mert nem halál dzsuvás a légszűrő, akkor túl nagy vákuum nem tud ott lenni szerintem - ráadásul a vákuumos gyújtás szabályzó is eléggé korlátolt, akármekkora előgyújtást nem tud adni
-alapjáraton és nem terhelve viszont jónak tűnik


no, 1.6-os?
akkor első körben nézd meg, hogy van-e a szívócsövön a karbi alatt egy kurva vastag leágazás, ahol előre megy egy gumicsövön a vákuum
ha van, akkor azt ideiglenesen kösd ki és dugózd le, majd menj egy kört

a vákuumtól függetlenül megnézném a gyújtást (mármint gyújtást állítanék lámpával)

ha mentél egy kört és jó lett, akkor végig kell nézni a az előre menő vákuum csövet, hogy hol szív falsot - tipikus hely a szervodobba csatlakozás, ráadásul tipikus baj, hogy ott mozog a cső, ezért nem mindig jön elő a gond

megnéztem van .

és eléggé ippeghogycsak rajta van elég gány toldásokkal stb
szval akkor most azt kicserélem kompletten
de csak holnap mert ma nincs kedvem szopni
aztán haladunk tovább

és köszi

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #17422 Dátum: 2007 Július 15, 12:25:53 »

akkor kezdjük elölről...
tehát:
-terhelés alatt haldoklani kezd a motor
-valami vákuumot mértetek ami túl nagy (?) - ezt nehezen tudom elképzelni, mert nem halál dzsuvás a légszűrő, akkor túl nagy vákuum nem tud ott lenni szerintem - ráadásul a vákuumos gyújtás szabályzó is eléggé korlátolt, akármekkora előgyújtást nem tud adni
-alapjáraton és nem terhelve viszont jónak tűnik


no, 1.6-os?
akkor első körben nézd meg, hogy van-e a szívócsövön a karbi alatt egy kurva vastag leágazás, ahol előre megy egy gumicsövön a vákuum
ha van, akkor azt ideiglenesen kösd ki és dugózd le, majd menj egy kört

a vákuumtól függetlenül megnézném a gyújtást (mármint gyújtást állítanék lámpával)

ha mentél egy kört és jó lett, akkor végig kell nézni a az előre menő vákuum csövet, hogy hol szív falsot - tipikus hely a szervodobba csatlakozás, ráadásul tipikus baj, hogy ott mozog a cső, ezért nem mindig jön elő a gond

megyek nézem

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #17421 Dátum: 2007 Július 15, 12:24:25 »

Természetesen lene dugózd a vákum csövet mert akkor állandóan utógyujtásod lesz fordulaton.
Valamint ha ezzel lenne gond akkor valsz 1-be, 2-be is jelentkezne.

bár mindig vannak csodák meg kellene nézni a gyujtelosztodat rajta a vákumcsövel és megszivogatni hogy
mozog e rendesen az alaplapod

megtörtént mozog

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #17420 Dátum: 2007 Július 15, 12:21:06 »

A hétvégi váltókar SZMB. Grin

[melléklet törölve az admin által]

VW 1200.1963.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #17419 Dátum: 2007 Július 15, 12:04:09 »

sztem nemtudom de egy rásegítőt látok úgyhogy lehet

akkor kezdjük elölről...
tehát:
-terhelés alatt haldoklani kezd a motor
-valami vákuumot mértetek ami túl nagy (?) - ezt nehezen tudom elképzelni, mert nem halál dzsuvás a légszűrő, akkor túl nagy vákuum nem tud ott lenni szerintem - ráadásul a vákuumos gyújtás szabályzó is eléggé korlátolt, akármekkora előgyújtást nem tud adni
-alapjáraton és nem terhelve viszont jónak tűnik


no, 1.6-os?
akkor első körben nézd meg, hogy van-e a szívócsövön a karbi alatt egy kurva vastag leágazás, ahol előre megy egy gumicsövön a vákuum
ha van, akkor azt ideiglenesen kösd ki és dugózd le, majd menj egy kört

a vákuumtól függetlenül megnézném a gyújtást (mármint gyújtást állítanék lámpával)

ha mentél egy kört és jó lett, akkor végig kell nézni a az előre menő vákuum csövet, hogy hol szív falsot - tipikus hely a szervodobba csatlakozás, ráadásul tipikus baj, hogy ott mozog a cső, ezért nem mindig jön elő a gond

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Hanyi
Hozzászólások: 2303


« Hozzászólás #17418 Dátum: 2007 Július 15, 11:48:40 »

vákumos fékrásegítő lehet Cheesy
Nem elérhető Hanyi
Hozzászólások: 2303


« Hozzászólás #17417 Dátum: 2007 Július 15, 11:47:48 »

Természetesen lene dugózd a vákum csövet mert akkor állandóan utógyujtásod lesz fordulaton.
Valamint ha ezzel lenne gond akkor valsz 1-be, 2-be is jelentkezne.

bár mindig vannak csodák meg kellene nézni a gyujtelosztodat rajta a vákumcsövel és megszivogatni hogy
mozog e rendesen az alaplapod
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #17416 Dátum: 2007 Július 15, 11:46:55 »

neked szervofékes a buszod?

sztem nemtudom de egy rásegítőt látok úgyhogy lehet

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #17415 Dátum: 2007 Július 15, 11:37:56 »


neked szervofékes a buszod?

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #17414 Dátum: 2007 Július 15, 09:46:15 »

SZVZS valahol valami dugulás, vagy benzinszint csökkenés ( AC, csődugulás ) , vákuum nem igazán romlik el, ha sokat kapna, befolyna akkor 18-at kellene fogyasztania nem 8-at.

yo akkor most lebatty és kicserélem a karbit és az ac-t
első próbának jó lesz
de az a vákum dolog is izgat hogy mi a f@szé olyan nagy ?
az addig rendben van hogy a kis vákumcső a gyújtást igazítja annak függvényében hogy a karbi mit ugat neki
namost ha nagyobb a vákum akkor ugyi jobban eltekeri a gyújtást
a haver ezt is méregette nekem valami műszerekkel és ott is rázta a fejét hogy nem jó mert túl eltekeri az előgyújtást
szval nem szeretnék úgy járni mint pl a stone
akinek valami hasonló gyújtás probléme nyírta ki a motorját ha nemtévedek

na szóval ha tegyükfel ledugózom a vákumcsövet mint  sokan mások
akkorugyi mi is történik
a karbi be lesz állítva fixen és a gyújtás is
tehát menetteljesítménytől függetlenül fixek a gyújtás értékek ?
huje vagyok hozzá ezért kérdezem
a rendszer úgy van kitalálva hogy a vákum állítgatja a gyújtást !
akkor nem fogom én ezzel szétbaszni a systemet ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
1303LS
« Hozzászólás #17413 Dátum: 2007 Július 15, 09:23:59 »


ja az autó fogyasztása még soha nem volt ilyen jó 8 lietr\100km egy telepakolt westy-től ez nem rossz asszem
de azért tegnap jöttem volna hazafelé 60nál gyorsabban is basszameg


SZVZS valahol valami dugulás, vagy benzinszint csökkenés ( AC, csődugulás ) , vákuum nem igazán romlik el, ha sokat kapna, befolyna akkor 18-at kellene fogyasztania nem 8-at.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #17412 Dátum: 2007 Július 15, 08:09:30 »

egy kérdésem lenne a hozzáértőktől vagyis több

jelenség : autó indul gázadás nélkül pöcc röff
1es sima ügy szépen kiforog 2es sima szépen kiforog 3asban már ha nyomom a gázt puffog röfög de azért még valahogy kiforogja magát a motor 4es ha 1cm nél jobban lenyomom a gázpedált akkor bőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőő
ha csak óvatosan adom a gázt akkor nagynehezen felveszi a fordulatot de ahogy hozzáérek a pedálhoz bőőőőőőőőőőőőőőőő puffogás semmi erő

addig eljutottam a kicsi agyammal hogy valószínű a vákumcső tréfálkozik énvelem de ezt miért egyik pillanatról a másikra
a karbit kb 5000km-el ezelőtt újította fel nekem a Stone és a Szeda szépen lelkiismeretesen hozzáértően
a zótószerelő ismerősöm aki egyébként nem bogaras de ilyesmi autókon tanulta a szakmát imád mérni
megméregette nekem azt hogy a vákumcsőben lévő cucc mennyi mittudomén
aszongya a normális x fordulaton (már sem a mértékegységre sem a számra nem emléxem) az kb 2 akármi lenne
nekem meg ugyanazon a fordulaton 9 akármi szval a többszöröseannak ami kéne hogy legyen
ezt vajon mé csinájja a tetves karbi ?
ismerem a módszert vákumcső ledugóz és hajrá
na de ha ezt egyszer így találták ki akkor mi a megoldás ha szeretném az eredeti kitalált ötletet helyreállítani ?

ja az autó fogyasztása még soha nem volt ilyen jó 8 lietr\100km egy telepakolt westy-től ez nem rossz asszem
de azért tegnap jöttem volna hazafelé 60nál gyorsabban is basszameg

szval ebben a témában várnám a hozzászólásokat okulás végett és előre is kösz

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Oldalak: 1 ... 1575 1576 1577 1578 1579 [1580] 1581 1582 1583 1584 1585 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.136 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.