www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Augusztus 14, 00:36:06

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921256 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1544 1545 1546 1547 1548 [1549] 1550 1551 1552 1553 1554 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13557275 alkalommal)
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #18682 Dátum: 2007 Augusztus 31, 19:34:18 »

szar a szinkron a 3 4 ben mert közös a tengelye
es ez hogyan javithato???

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #18681 Dátum: 2007 Augusztus 31, 19:22:48 »

Ma voltam egy 160km es turat a bug-al. Szepen ment egeszen karcag elott vagy 20km-el kidobtra a 4-et. (csinalt mar ilyet de nagyon ritkan)
Kib@szott nagyott recsent es kidobta a 4-et. utanna csak ugy tudtam menni hogy tartottam a valtokart hogy ne dobja ki.
ha nem valtoztattam a forulaton akkor talan megalt de gazelvetelre vagy gazadasra megint kidobja. A 3 tartobak zsir uj meg nincs benne 2ezer km.
Szerintetek mi lehet?
koszi Huh

szar a szinkron a 3 4 ben mert közös a tengelye

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #18680 Dátum: 2007 Augusztus 31, 19:19:12 »

Ma voltam egy 160km es turat a bug-al. Szepen ment egeszen karcag elott vagy 20km-el kidobtra a 4-et. (csinalt mar ilyet de nagyon ritkan)
Kib@szott nagyott recsent es kidobta a 4-et. utanna csak ugy tudtam menni hogy tartottam a valtokart hogy ne dobja ki.
ha nem valtoztattam a forulaton akkor talan megalt de gazelvetelre vagy gazadasra megint kidobja. A 3 tartobak zsir uj meg nincs benne 2ezer km.
Szerintetek mi lehet?
koszi Huh

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18679 Dátum: 2007 Augusztus 31, 10:14:43 »

Ez kicsit átláthatóbb!

Köszönöm

(egy katalán fórumon akadtam rá.)
de
van egy jobb!

GETRIEBE a kulcsszó Smiley
Tessék:  http://www.vw-bus-land.de/tips/t3getriebe.pdf


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #18678 Dátum: 2007 Augusztus 31, 09:23:00 »

Tegnapi eszembé keretén belül kicseréltem a repedt auspuffomat. Ne tudjátok meg! Kezdetnek csak simán beletört a hengerfejbe 2 tőcsavar...
Aztán nemigen akart a dob összejönni a hátsó hengerek csövével.Aztán a hátfal is szar helyen van, cserélni kell, mert a lakatos a régi (hajlott) dobhoz húzatta ki.(van nálam új az ágy alatt) De sikerült, bár még a furulyákat netudtam feltenni a hátfal miatt. A hengerfejben elfúrtam a csavarokat 7,5-ös kobaltos fúróval, majd áthajtottam rajt a 8-as menetvágót, és ment bele a keményacél csavar. Először persze kihajtózni akartam, de amit a helyi szerszámboltban adtak nem is olcsón "kihajtókészletet" szart sem ért. Ha csak simán hajtóvas nélkül, kézzel tekertem, is simán szétnyíródott .(!)
mindenesetre fent van, nem is rossz a hangja furulyák nélkül sem.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #18677 Dátum: 2007 Augusztus 30, 20:21:49 »

Ez jó lesz szerintem! Köszönöm
Ezt hol találtad?
(egy katalán fórumon akadtam rá.)
de
van egy jobb!

GETRIEBE a kulcsszó Smiley
Tessék:  http://www.vw-bus-land.de/tips/t3getriebe.pdf
« Utoljára szerkesztve: 2007 Augusztus 30, 20:34:22 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18676 Dátum: 2007 Augusztus 30, 19:55:43 »

Ez jó lesz szerintem! Köszönöm
Ezt hol találtad?
Lehet hogy nem ez kell pontosan,de azért itt van pár szám:

Syncro
gearbox   Engine             produced             1st      2nd     3rd     4th    Reverse   Final DriveDiff.      4WD


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #18675 Dátum: 2007 Augusztus 30, 19:53:00 »

T3 (kocka busz) váltókódokat keresek!

Meg, hogy melyik milyen áttételű.


Lehet hogy nem ez kell pontosan,de azért itt van pár szám:

Syncro
gearbox   Engine             produced             1st      2nd     3rd     4th    Reverse   Final DriveDiff.      4WD
6P   1,9l + 2,1l petrol.   2.85 -   6,03   3,78   2,06   1,26   0,85   6,03   5,43   lockable   VC
6PA   1,9l + 2,1l petrol.   8.87 -   6,03   3,78   2,06   1,26   0,85   6,03   5,43   lockable   VC
6ZA   1,9l petrol.   2.85 - .89   6,03   3,78   2,06   1,26   0,85   6,03   5,43   lockable   Decoupler
AAK   1,9l + 2,1l petrol.   2.85 -   6,03   3,78   2,06   1,23   0,85   6,03   4,86       VC
AAN   1,9l + 2,1l petrol.   9.89 -   6,03   3,78   2,06   1,23   0,85   6,03   4,86   lockable   VC
AGZ   1,6l TD   4.86 - .89   6,03   3,78   2,06   1,23   0.78   6,03   5,43       VC
AHA   1,6l TD   9.89 -   6,03   3,78   2,06   1,23   0,78   6,03   5,83   lockable   VC
AHF   1,6l TD   3.86 - .89   6,03   3,78   2,06   1,23   0,78   6,03   5,43   lockable   VC
AKE   2,1l petrol.   1.87 - .89   6,03   3,78   2,06   1,23   0,85   6,03   4,57       VC
AKG   2,1l petrol.   11.86 - 89   6,03   3,78   2,06   1,23   0,85   6,03   4,57   lockable   VC-PTO
AKK   1,6l TD   4.89 -8.89   6,03   3,78   2,06   1,23   0,78   6,03   5,83       VC
ALE   2,1l petrol.   9.89   6,03   3,78   2,06   1,23   0,85   6,03   5,83   lockable   VC
ALK   2,1l petrol.   8.87- 8.89   6,03   3,78   2,06   1,23   0,85   6,03   5,43   lockable   lockable
AND - 16"   1,6l TD   1.88-.89   6,03   3,78   2,06   1,23   0,85   6,03   6,17   lockable   VC
AVF   1,6l TD   9.89 -   6,03   3,78   1,88   1,23   0.78   6,03   5,83       VC
AVH   1,9l + 2,1l petrol.   9.89 -   6,03   3,78   1,88   1,23   0,85   6,03   5,43       VC
AVJ   1,6l TD   9.89 -   6,03   3,78   1,88   1,23   0.78   6,03   5,43       VC
AVK   1,6l TD   9.89 -   6,03   3,78   1,88   1,23   0,78   6,03   5,43   lockable   VC
AVL   1,9l + 2,1l petrol.   9.89 -   6,03   3,78   1,88   1,23   -0.85   6,03   5,43   lockable   VC
AVM   1,9l + 2,1l petrol.   9.89 -   6,03   3,78   1,88   1,23   0.78   6,03   5,83   lockable   VC
AVN   1,9l + 2,1l petrol.   9.89 -   6,03   3,78   1,88   1,23   0,85   6,03   4,86   lockable   VC
AVR   2,1l petrol.   9.89 -   6,03   3,78   1,88   1,23   0,85   6,03   5,83   lockable   VC
AVS   1,6l TD   9.89 -   6,03   3,78   1,88   1,23   0,78   6,03   5,83   lockable   VC
AVU - 16"   1,9l + 2,1l petrol.   9.89 -   6,03   3,78   1,88   1,23   0,85   6,03   6,17   lockable   lockable
AVV   1,9l + 2,1l petrol.   9.89 -   6,03   3,78   1,88   1,23   0,85   6,03   4,86       VC

'81 Hecho en México
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18674 Dátum: 2007 Augusztus 30, 15:44:48 »

T3 (kocka busz) váltókódokat keresek!

Meg, hogy melyik milyen áttételű.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #18673 Dátum: 2007 Augusztus 30, 15:35:07 »

Már gyűjtöm a zsanérokat!  Smiley

na akkor csak enyém lesz a sok lóvé Grin azért van nállad ez a baj mert te csak vizszintesen helyezted el a csövet , mint látod nállam szögben álla cső és kitoláskor is egyforma távolságra van a hátfal zárnyelvétől a kiemelőszerkezet, akárcsak betolt állapotban
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #18672 Dátum: 2007 Augusztus 30, 13:04:06 »

komolyra forditva a szot nekemegy  a baj ha kivan nyitva felül akor nem tudom kinyitni a géptetöt alul

neked ez megy?
na akkor csak enyém lesz a sok lóvé Grin azért van nállad ez a baj mert te csak vizszintesen helyezted el a csövet , mint látod nállam szögben álla cső és kitoláskor is egyforma távolságra van a hátfal zárnyelvétől a kiemelőszerkezet, akárcsak betolt állapotban

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #18671 Dátum: 2007 Augusztus 30, 12:16:41 »

akkor hogy tudod kinyitni??
először fent betolod kívülről benyúlva, aztán tudod felnyitni?

ja viszatolom és utána felnyitom

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #18670 Dátum: 2007 Augusztus 30, 12:15:07 »

komolyra forditva a szot nekemegy  a baj ha kivan nyitva felül akor nem tudom kinyitni a géptetöt alul

neked ez megy?
akkor hogy tudod kinyitni??
először fent betolod kívülről benyúlva, aztán tudod felnyitni?
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #18669 Dátum: 2007 Augusztus 30, 12:11:02 »

gyorsan szabadalmaztatom előtted Kiss Grin ésakko enyim a sok pííz

komolyra forditva a szot nekemegy  a baj ha kivan nyitva felül akor nem tudom kinyitni a géptetöt alul

neked ez megy?

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #18668 Dátum: 2007 Augusztus 30, 12:08:18 »

tényleg elöb feltaláltam szoval Liszensz dily terheli a müvedet 30milio ft   
gyorsan szabadalmaztatom előtted Kiss Grin ésakko enyim a sok pííz

Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #18667 Dátum: 2007 Augusztus 30, 12:05:54 »

nagyon köszönöm a dicséretet, de te hamarabb feltaláltad az elvét mint én   Cry  az biza hogy a boltitól 100x praktikusabb Wink

tényleg elöb feltaláltam szoval Liszensz dily terheli a müvedet 30milio ft   

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #18666 Dátum: 2007 Augusztus 30, 12:03:19 »

tényleg jolátod sikerült hasonlot alkotnod mint az enyimé csak gratula hozá szerintem sokkal praktikisab mint amit a boltba leget kapni  Tongue
nagyon köszönöm a dicséretet, de te hamarabb feltaláltad az elvét mint én   Cry  az biza hogy a boltitól 100x praktikusabb Wink

Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #18665 Dátum: 2007 Augusztus 30, 10:53:06 »

no mivel nem hagyott nyugodni a dolog elkeztem keresni a keresővel, hogy ki csinált ilyen megoldásu kiemelőt és Melák kollégához jutottam el.

tényleg jolátod sikerült hasonlot alkotnod mint az enyimé csak gratula hozá szerintem sokkal praktikisab mint amit a boltba leget kapni  Tongue

[melléklet törölve az admin által]

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #18664 Dátum: 2007 Augusztus 30, 08:05:11 »


Mindegy ötleteket várok.  köszönöm!

Kuplungbowden.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #18663 Dátum: 2007 Augusztus 30, 05:02:44 »

Első lépésként nézd meg a hátsó ülés alatti váltó rudazat csatlakozáts. Középen van a fedél, azt vedd le, és kukkants bele. Ha ott minden OK, még a kuplungot is érdemes megnézni, kiemel-e rendesen. Ha az is OK, akkor lehet foglalkozni a váltóval.


Mindegy ötleteket várok.  köszönöm!

Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #18662 Dátum: 2007 Augusztus 29, 22:46:07 »

Üdv üdv mindenkinek!

Mostanában nem nagyon jut időm gépezni / Gonzónak segítek a buszát csinálni, de nem nagyon halad/, most is csak futtában ültem ide.

Olyan segítség kellene hogy a sebességváltás a bogaramban mostanság nem az igazi.

Történet röviden:
Vater elvitte a gépemet mert az övé beadta a kulcsot. /Renyó/ . Jön haza és mondja hogy nem érzi a karját én meg megkérdeztem , miért? Aztmondta hogy nem ilyen volt a váltás  korábban. Egyújjal lehetett vele váltani.

Szerintem valami olaj baja lehet, de az van benne nem is használt.

Mindegy ötleteket várok.  köszönöm!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13996


30-347-1939

« Hozzászólás #18661 Dátum: 2007 Augusztus 29, 21:15:07 »

no mivel nem hagyott nyugodni a dolog elkeztem keresni a keresővel, hogy ki csinált ilyen megoldásu kiemelőt és Melák kollégához jutottam el.
Bocsi!
Igazad van!Bitusé fixen van!De viszont mikor Melák bogiját nézegettük ,akkor maradhatott bennem a látvány!Biztos erre emlékeztem !

1303LS
« Hozzászólás #18660 Dátum: 2007 Augusztus 29, 19:41:02 »

Feszültség kérdése, a villám egész nagy hézagokat is átüt...
Amúgy mondjuk a gyertyapipa és a test között is át tud húzni, ha vizes, vagy a kábelcsati és a motor lemeze között, vagy mittomén. 15e V azért át tud húzni szépen, a nagyfesz gyújtás elemei körül meg mindenütt test van.
Ha jól emlékszem 10000v/centiméter száraz levegőn keresztül légköri nyomáson.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13996


30-347-1939

« Hozzászólás #18659 Dátum: 2007 Augusztus 29, 19:33:28 »

no mivel nem hagyott nyugodni a dolog elkeztem keresni a keresővel, hogy ki csinált ilyen megoldásu kiemelőt és Melák kollégához jutottam el.
Nem teljesen ilyen az övé(mármint Bitusé),de az is ilyen állítható jellegű!Szerintem is jó lett egyébként!Ötletes ,hogy nem kell annyit szerelgetni a visszaállításhoz!

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27147


« Hozzászólás #18658 Dátum: 2007 Augusztus 29, 18:34:04 »

Feszültség kérdése, a villám egész nagy hézagokat is átüt...
Amúgy mondjuk a gyertyapipa és a test között is át tud húzni, ha vizes, vagy a kábelcsati és a motor lemeze között, vagy mittomén. 15e V azért át tud húzni szépen, a nagyfesz gyújtás elemei körül meg mindenütt test van.
az víz nélkül is áthúzna, 15kV-ot már illik eléggé leszigetelni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #18657 Dátum: 2007 Augusztus 29, 16:00:00 »

volt egy érdekes teszt az állítólag c műsorban, hogy a feszültség laatt lévő sínre pisálva meg lehet e halni áramütéstől. áht elég hosszú pöcsk ell hozzá, mert fél méter felett nem volt összefüggő a vízsugár, nemhinném, hogy a beeső eső rövidre zárna ott bármit. ha jól értettem amit írtál Smiley

Feszültség kérdése, a villám egész nagy hézagokat is átüt...
Amúgy mondjuk a gyertyapipa és a test között is át tud húzni, ha vizes, vagy a kábelcsati és a motor lemeze között, vagy mittomén. 15e V azért át tud húzni szépen, a nagyfesz gyújtás elemei körül meg mindenütt test van.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Tyrsec
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #18656 Dátum: 2007 Augusztus 29, 15:38:20 »

Csak ott van neki vályú vagy külső "eresz". Gyárilag.
Amúgy sokat elvisel a rendszer, nyilván, de okozhat gondot is, ha a nagyfesz véletlenül éppen nem a kábelen keresztül akar eljutni a testre. Mondjuk ha egész éjjel nyitva volt, és ázott. Persze menet közben nem hiszem, hogy okoz bármit, elég meleg a motor ahhoz, hogy el is párologjon.
az is igaz  Roll Eyes
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27147


« Hozzászólás #18655 Dátum: 2007 Augusztus 29, 15:14:59 »

Csak ott van neki vályú vagy külső "eresz". Gyárilag.
Amúgy sokat elvisel a rendszer, nyilván, de okozhat gondot is, ha a nagyfesz véletlenül éppen nem a kábelen keresztül akar eljutni a testre. Mondjuk ha egész éjjel nyitva volt, és ázott. Persze menet közben nem hiszem, hogy okoz bármit, elég meleg a motor ahhoz, hogy el is párologjon.
volt egy érdekes teszt az állítólag c műsorban, hogy a feszültség laatt lévő sínre pisálva meg lehet e halni áramütéstől. áht elég hosszú pöcsk ell hozzá, mert fél méter felett nem volt összefüggő a vízsugár, nemhinném, hogy a beeső eső rövidre zárna ott bármit. ha jól értettem amit írtál Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27147


« Hozzászólás #18654 Dátum: 2007 Augusztus 29, 15:13:13 »

Az elosztó hajszálrepedései leszenk bizesek, de ez a párától is lehet.

ha repedt az elosztófedél már régen rossz. a reggeli pára is bemegy ott, ahol levegőt kapna a motor

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #18653 Dátum: 2007 Augusztus 29, 15:04:02 »

A racsos tetokon ugyanannyi az esely a parasodasra, es az gyari megoldas....
Csak ott van neki vályú vagy külső "eresz". Gyárilag.
Amúgy sokat elvisel a rendszer, nyilván, de okozhat gondot is, ha a nagyfesz véletlenül éppen nem a kábelen keresztül akar eljutni a testre. Mondjuk ha egész éjjel nyitva volt, és ázott. Persze menet közben nem hiszem, hogy okoz bármit, elég meleg a motor ahhoz, hogy el is párologjon.

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #18652 Dátum: 2007 Augusztus 29, 14:56:06 »

én is ezen filóztam, hogy az elosztó max akkor ázik be, ha már alulról addig ér a víz  Grin én is filóztam rajta, hogy ronda, vagy furcsán szép, de még nem döntöttem el
Az elosztó hajszálrepedései leszenk bizesek, de ez a párától is lehet.
Nem elérhető Tyrsec
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #18651 Dátum: 2007 Augusztus 29, 14:54:27 »

A racsos tetokon ugyanannyi az esely a parasodasra, es az gyari megoldas....
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #18650 Dátum: 2007 Augusztus 29, 12:51:53 »

felülről igencsak vízzáró az elosztófedél.
nézd meg jól a kialakítását.

az egyetlen probléma a kiemeléssel, hogy ronda.
nem is a beázással van gond, hanem ha lepárásodik belülről az elosztó ,na az cumi mert a szikrák mindenhol fognak ugráni  ott ahol nem kell Grin

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27147


« Hozzászólás #18649 Dátum: 2007 Augusztus 29, 10:50:17 »

felülről igencsak vízzáró az elosztófedél.
nézd meg jól a kialakítását.

az egyetlen probléma a kiemeléssel, hogy ronda.
én is ezen filóztam, hogy az elosztó max akkor ázik be, ha már alulról addig ér a víz  Grin én is filóztam rajta, hogy ronda, vagy furcsán szép, de még nem döntöttem el

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18648 Dátum: 2007 Augusztus 29, 10:40:08 »

Ha nyitva van felülről, akkor nem tud jobban beleesni a víz?
Azért az elosztófedél nem annyira vízzáró....
Mondjuk még csak az előző Bogaramnak mostam le nagynyomásúval a motorterét, és az beindult ezután is, de azért mérget nem vennék rá, hogy Öcsisajt is így lenne a dologgal...

felülről igencsak vízzáró az elosztófedél.
nézd meg jól a kialakítását.

az egyetlen probléma a kiemeléssel, hogy ronda.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #18647 Dátum: 2007 Augusztus 29, 10:39:05 »

Az igaz, hogy a Bogár aerodinamikája nem rossz, mert menetközben, szakadó esőben is annyi víz jut csak a hátsó szélvédőre, ami hátrafolyik a tetőről...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #18646 Dátum: 2007 Augusztus 29, 10:37:18 »

meg kell állni, akkor miért probléma?
jobban esik bele a víz?
én még télen is használtam kiemelővel.
fél méteres hó lepte a motort, oszt leszartam erősen....és működött

Ha nyitva van felülről, akkor nem tud jobban beleesni a víz?
Azért az elosztófedél nem annyira vízzáró....
Mondjuk még csak az előző Bogaramnak mostam le nagynyomásúval a motorterét, és az beindult ezután is, de azért mérget nem vennék rá, hogy Öcsisajt is így lenne a dologgal...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27147


« Hozzászólás #18645 Dátum: 2007 Augusztus 29, 10:35:32 »

meg kell állni, akkor miért probléma?
jobban esik bele a víz?
én még télen is használtam kiemelővel.
fél méteres hó lepte a motort, oszt leszartam erősen....és működött
én hóban még nem, de kibaszott nagy felhőszakadásban simán használtam, indult, ment

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18644 Dátum: 2007 Augusztus 29, 10:34:06 »

Kifejezetten nem is menet közbenre gondoltamn, hanem, ha meg kell állni valahol....
Ugyan Öcsisajt még nem nagyon ázott úgy be, hogy nem menjen, vagy induljon el, de azért nem természetes hogy a motortérbe mehet a víz, ahogy esik...
Szerintem...

meg kell állni, akkor miért probléma?
jobban esik bele a víz?
én még télen is használtam kiemelővel.
fél méteres hó lepte a motort, oszt leszartam erősen....és működött



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18643 Dátum: 2007 Augusztus 29, 10:33:05 »

no mivel nem hagyott nyugodni a dolog elkeztem keresni a keresővel, hogy ki csinált ilyen megoldásu kiemelőt és Melák kollégához jutottam el.

sompi faternak is ilyesmije van.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 1544 1545 1546 1547 1548 [1549] 1550 1551 1552 1553 1554 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.