www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 23, 01:40:53

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921178 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1540 1541 1542 1543 1544 [1545] 1546 1547 1548 1549 1550 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 12822546 alkalommal)
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #18815 Dátum: 2007 Szeptember 05, 20:42:34 »

Sziasztok,

Lelkesen tanulmányozom az autómat elöl hátul alul felül, van esetleg valakinek olyan szakkönyve amiben le van irva szépen részletesen mi micsoda? Tudom nagyon lamer a kérés de mégis. Fénymásolva, de akár pdfben vagy egy sima word doksiban is megfelel. Ha van eredeti és nemkell megveszem. 1984-es mexico az enyimé és egy 1.6-os ül benne.
Köszi a segitséget,

Bushi

Nekem van olyan lila hogyan tovább könyvem, s éppengéggel eladó  Smiley Ha érdekel, akkor privátban mondom a részleteket  Grin

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18814 Dátum: 2007 Szeptember 05, 20:31:59 »

Sziasztok,

Lelkesen tanulmányozom az autómat elöl hátul alul felül, van esetleg valakinek olyan szakkönyve amiben le van irva szépen részletesen mi micsoda? Tudom nagyon lamer a kérés de mégis. Fénymásolva, de akár pdfben vagy egy sima word doksiban is megfelel. Ha van eredeti és nemkell megveszem. 1984-es mexico az enyimé és egy 1.6-os ül benne.
Köszi a segitséget,

Bushi
  én a lila hogyan tovább-ot ajánlanám azt álltalában lehet kapni itt is vagy vaterán ! Shocked

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #18813 Dátum: 2007 Szeptember 05, 17:28:34 »

scak azért kérdeztem, mert most az alapjáratot sikerült nagyon szépen gyári értékre beállítani, szivató is jól működik, de ez az erős fékezősdinél lefulladás zavar(mondjuk gázfröccsel kordában tartom, de akkoris). a buszban nicns fordulatszámmérő, de szerintem jóval a gyári érték felett ketyeg a motorja, nemis fullad le, de gondolom többet is fogaszt emiatt. nemtom mi lenne a jó megoldás
nekem is csinálta ezt a bogim, és szétszedtem a karbit, kipucc, a féklevegőben volt kosz, összerak, és láss csodát azóta is minden ok. Nem is kellett rajta semmit állítani.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #18812 Dátum: 2007 Szeptember 05, 15:15:42 »

Sziasztok,

Lelkesen tanulmányozom az autómat elöl hátul alul felül, van esetleg valakinek olyan szakkönyve amiben le van irva szépen részletesen mi micsoda? Tudom nagyon lamer a kérés de mégis. Fénymásolva, de akár pdfben vagy egy sima word doksiban is megfelel. Ha van eredeti és nemkell megveszem. 1984-es mexico az enyimé és egy 1.6-os ül benne.
Köszi a segitséget,

Bushi

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29077


Road Force One

« Hozzászólás #18811 Dátum: 2007 Szeptember 05, 15:12:24 »

Miert?

Mert duplán pörgeti... De annyi elég is volt neki... Még a legnagyobb hidegben is pöccre indult...  Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #18810 Dátum: 2007 Szeptember 05, 15:11:06 »

[...] viszon épp, hogy csak el szabadott fordítani a kulcsot a gyújtásban...

Miert?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29077


Road Force One

« Hozzászólás #18809 Dátum: 2007 Szeptember 05, 15:06:04 »

Hat nemtom hallottad-e ma' Qzma inditozasat ... ;-) Mintha beszort volna vki 10 anyacsavart a motorba es azok ott csorognek, zorognek, utnek-vagnak ... brutalis. Meg is kerdeztem tole egyszer, h nem fel, h szetesik az egesz? Aztan mondta, h "nem, ez csak az 6V inditomotor 12V-on ..." :-D

Nekem is így volt a régi Bogimmal... 12 voltra átalakítva, de az önöndító maradt... viszon épp, hogy csak el szabadott fordítani a kulcsot a gyújtásban...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #18808 Dátum: 2007 Szeptember 05, 15:03:40 »

és ha benzin helyett villannyal akarsz járni, működhet is, csak hűteni kell rendesen  Grin

Hat nemtom hallottad-e ma' Qzma inditozasat ... ;-) Mintha beszort volna vki 10 anyacsavart a motorba es azok ott csorognek, zorognek, utnek-vagnak ... brutalis. Meg is kerdeztem tole egyszer, h nem fel, h szetesik az egesz? Aztan mondta, h "nem, ez csak az 6V inditomotor 12V-on ..." :-D


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #18807 Dátum: 2007 Szeptember 05, 14:03:48 »

Mi a baj, jobban teker. Smiley
(Egy darabig kibírja, jobban melegszik, nagyobb az esély a leégésére/zárlatra. Röviden kell indítani vele. Smiley )
és ha benzin helyett villannyal akarsz járni, működhet is, csak hűteni kell rendesen  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #18806 Dátum: 2007 Szeptember 05, 13:55:12 »

mondjuk a 6Vos önindító 12-ről járatását elhallgattam volna a helyedben  Grin

Mi a baj, jobban teker. Smiley
(Egy darabig kibírja, jobban melegszik, nagyobb az esély a leégésére/zárlatra. Röviden kell indítani vele. Smiley )

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #18805 Dátum: 2007 Szeptember 05, 13:37:17 »

akkor már tudom, hogy mitől jöttek elő a hibák  Wink

 Grin
mondjuk a 6Vos önindító 12-ről járatását elhallgattam volna a helyedben  Grin

én a szoruló gázpedál miatt kb 10 szer fulladtam le csak a kempingen belü(és annyiszor is inditottam ujra....csak az önindíto érdekessége miatt írtam Kiss)l és a városban sem volt kellemsebb, szokni kell:D 1 sörrel a hasamban elgondolkoztam vajon mit szolt volna a közeg egy egy elindulsáomhoz, hát erdekes volt Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #18804 Dátum: 2007 Szeptember 05, 13:31:27 »

mondjuk a 6Vos önindító 12-ről járatását elhallgattam volna a helyedben  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #18803 Dátum: 2007 Szeptember 05, 13:30:23 »

...már gyomán is olyan volt amikor vezettem mintha szet akarna esni Cool Grin Evil beteljesült a jóslatom Grin
add ide nekem majd én zsírba teszem
üdvw

akkor már tudom, hogy mitől jöttek elő a hibák  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #18802 Dátum: 2007 Szeptember 05, 13:27:49 »

3 év kiméletlen használat után elkezdett a bogi tiltakozni  Cry (nem csodálom) de azért érzem, hogy szeret  Kiss


-első rendszám leszakadt
-alja végig van szántva
-A oszlopnál(anyós) beveri a vizet... kacsaúsztató
-önindító szorul, nem akar beindulni (6V cucc a 12Volton)
-fényezés ramaty (15éves)
-múltkor fékdob ricni
-stb

mindig csak arra költöttem ami nekem tetszett... ültetés, faltdach, felni, muzsika, stb...
úgy látszik itt az ide egy picit rendbe szedni szegénykét  Tongue

...már gyomán is olyan volt amikor vezettem mintha szet akarna esni Cool Grin Evil beteljesült a jóslatom Grin
add ide nekem majd én zsírba teszem
üdvw
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29077


Road Force One

« Hozzászólás #18801 Dátum: 2007 Szeptember 05, 12:22:37 »

3 év kiméletlen használat után elkezdett a bogi tiltakozni  Cry (nem csodálom) de azért érzem, hogy szeret  Kiss


-első rendszám leszakadt
-alja végig van szántva
-A oszlopnál(anyós) beveri a vizet... kacsaúsztató
-önindító szorul, nem akar beindulni (6V cucc a 12Volton)
-fényezés ramaty (15éves)
-múltkor fékdob ricni
-stb

mindig csak arra költöttem ami nekem tetszett... ültetés, faltdach, felni, muzsika, stb...
úgy látszik itt az ide egy picit rendbe szedni szegénykét  Tongue

... meg a folyton mindenkit legyorsulás....  Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #18800 Dátum: 2007 Szeptember 05, 11:58:39 »

Ha melegen is fullad, akkor lehet, hogy kicsit szegényen jár. Nagyon picit megpróbálnék dúsítani rajta (megjelölve az eredeti állapotot), hátha javul. Igazság szerint műszerek/adatok nélkül mindenki csak találgatni tud szerintem.
Magasabb fordulaton értelemszerűen kevésbé érzékeny a dologra, mert ha ejt is egy keveset a fordulat, nem áll le.

A benzinszinten a gyári értéket kell beállítani, különben éppen a féklevegő-fúvóka gyári beállítása mászik el, és minden lesz, csak jó nem.
Egy a lényeg: minden híresztelés ellenére a bogár gyárilag nem fullad le. Ez lehet egy viszonyítási pont.
benzinszintet nem néztem, de elvileg az nem állítható tudtommal. azért állítottam üzemmeleg motornál gyári értékre az alapjáratot, mert gondoltam nem véletlen az a gyári Smiley ha emelem az alapjárati fordulatszámot mondjuk 1000re, akkor nem fulladna le remélem, viszont akkor már a szennyezőanyag, fogyasztás, stb nem lesz kóser. vagy tévedek?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #18799 Dátum: 2007 Szeptember 05, 11:57:08 »

3 év kiméletlen használat után elkezdett a bogi tiltakozni  Cry (nem csodálom) de azért érzem, hogy szeret  Kiss


-első rendszám leszakadt
-alja végig van szántva
-A oszlopnál(anyós) beveri a vizet... kacsaúsztató
-önindító szorul, nem akar beindulni (6V cucc a 12Volton)
-fényezés ramaty (15éves)
-múltkor fékdob ricni
-stb

mindig csak arra költöttem ami nekem tetszett... ültetés, faltdach, felni, muzsika, stb...
úgy látszik itt az ide egy picit rendbe szedni szegénykét  Tongue

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #18798 Dátum: 2007 Szeptember 05, 11:53:14 »

Nincs értelme, a bogáron levő Solex egy egyszerű és nagyszerű cucc. Miért akarod ráheftelni a tök más Skoda Jikovot, szívni a motorhoz illesztésével a fúvókarendszernek, stb? Ha a gyárit belövöd jól, a gyári értékekre, fúvókákkal (amiket lehet kapni is, boltban), akkor az a legjobb egy gyári motorhoz.
Mondjuk nekem a Wareszomon Skoda karbi volt, csodálatos alapjáratot és kellemes fogyasztást okozva. No füst, pl.

Bácsi Győző
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #18797 Dátum: 2007 Szeptember 05, 11:50:16 »

ez nagyon fasza link, használható okosságok vannak leírva  Wink

Az egész oldal fasza szerintem, ajánlom mindenkinek (aki nem ismeri).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #18796 Dátum: 2007 Szeptember 05, 11:49:37 »

scak azért kérdeztem, mert most az alapjáratot sikerült nagyon szépen gyári értékre beállítani, szivató is jól működik, de ez az erős fékezősdinél lefulladás zavar(mondjuk gázfröccsel kordában tartom, de akkoris). a buszban nicns fordulatszámmérő, de szerintem jóval a gyári érték felett ketyeg a motorja, nemis fullad le, de gondolom többet is fogaszt emiatt. nemtom mi lenne a jó megoldás

Ha melegen is fullad, akkor lehet, hogy kicsit szegényen jár. Nagyon picit megpróbálnék dúsítani rajta (megjelölve az eredeti állapotot), hátha javul. Igazság szerint műszerek/adatok nélkül mindenki csak találgatni tud szerintem.
Magasabb fordulaton értelemszerűen kevésbé érzékeny a dologra, mert ha ejt is egy keveset a fordulat, nem áll le.

A benzinszinten a gyári értéket kell beállítani, különben éppen a féklevegő-fúvóka gyári beállítása mászik el, és minden lesz, csak jó nem.
Egy a lényeg: minden híresztelés ellenére a bogár gyárilag nem fullad le. Ez lehet egy viszonyítási pont.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #18795 Dátum: 2007 Szeptember 05, 11:42:18 »

Naná.
Itt van egy érdekes táblázat arról, hogy melyik fúvóka kb. melyik fordulatszámon kb. mennyire szól bele a keverékképzésbe. Oldal közepén van erről szó, "How jets works" cím alatt.
http://www.vw-resource.com/jets.html

ez nagyon fasza link, használható okosságok vannak leírva  Wink
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #18794 Dátum: 2007 Szeptember 05, 11:26:45 »

Persze, ha csak minimálisan dúsabb, az nem olyan baj, mert javul a hűtés is, csak ZK -n lehet magas a CO, akit érint.
Ugye ideális a lambda=1, ami elméleti dolog, ennél kicsit dúsabb nagyobb teljesítményt ad magasabb fogyasztással, kicsit szegényebb pedig takarékosabb üzemet, kicsit gyengébben. Ez kb. annyiban látszik, hogy világosabb barnára ég ki a gyertya, vayg sötétebbre. Ha fehérre vagy fekete kormosra, az régen rossz...
Na igen. Az enyém most jól megy, kicsit magasabb alapjárattal, jól indol stb...De a gyertya VASTAG FEKETE KOROM. Mit lehet tenni? Benyaszint?

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #18793 Dátum: 2007 Szeptember 05, 10:53:28 »

Persze, ha csak minimálisan dúsabb, az nem olyan baj, mert javul a hűtés is, csak ZK -n lehet magas a CO, akit érint.
Ugye ideális a lambda=1, ami elméleti dolog, ennél kicsit dúsabb nagyobb teljesítményt ad magasabb fogyasztással, kicsit szegényebb pedig takarékosabb üzemet, kicsit gyengébben. Ez kb. annyiban látszik, hogy világosabb barnára ég ki a gyertya, vayg sötétebbre. Ha fehérre vagy fekete kormosra, az régen rossz. Keverékképzés kérdése, hogy a "kicsit" az 0,2 -et, vagy 0,02 -t jelent-e. A bogár viszonylag egyszerű porlasztójánál azért érzésem szerint eléggé nagy kanyarokkal kavar az ember lambda 1 körül (pl. egy kisebb gázra a gyorsító belök pár ccm benyát...)
scak azért kérdeztem, mert most az alapjáratot sikerült nagyon szépen gyári értékre beállítani, szivató is jól működik, de ez az erős fékezősdinél lefulladás zavar(mondjuk gázfröccsel kordában tartom, de akkoris). a buszban nicns fordulatszámmérő, de szerintem jóval a gyári érték felett ketyeg a motorja, nemis fullad le, de gondolom többet is fogaszt emiatt. nemtom mi lenne a jó megoldás

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #18792 Dátum: 2007 Szeptember 05, 10:48:58 »

Naná.
Itt van egy érdekes táblázat arról, hogy melyik fúvóka kb. melyik fordulatszámon kb. mennyire szól bele a keverékképzésbe. Oldal közepén van erről szó, "How jets works" cím alatt.
http://www.vw-resource.com/jets.html

Persze, ha csak minimálisan dúsabb, az nem olyan baj, mert javul a hűtés is, csak ZK -n lehet magas a CO, akit érint.
Ugye ideális a lambda=1, ami elméleti dolog, ennél kicsit dúsabb nagyobb teljesítményt ad magasabb fogyasztással, kicsit szegényebb pedig takarékosabb üzemet, kicsit gyengébben. Ez kb. annyiban látszik, hogy világosabb barnára ég ki a gyertya, vayg sötétebbre. Ha fehérre vagy fekete kormosra, az régen rossz. Keverékképzés kérdése, hogy a "kicsit" az 0,2 -et, vagy 0,02 -t jelent-e. A bogár viszonylag egyszerű porlasztójánál azért érzésem szerint eléggé nagy kanyarokkal kavar az ember lambda 1 körül (pl. egy kisebb gázra a gyorsító belök pár ccm benyát...)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #18791 Dátum: 2007 Szeptember 05, 10:44:25 »

dúsabb alalpjárat befolyásolja a fogyasztást?

Naná.
Itt van egy érdekes táblázat arról, hogy melyik fúvóka kb. melyik fordulatszámon kb. mennyire szól bele a keverékképzésbe. Oldal közepén van erről szó, "How jets works" cím alatt.
http://www.vw-resource.com/jets.html

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #18790 Dátum: 2007 Szeptember 05, 10:29:11 »

Előrebillen a benzin a karbiban, emiatt a benzinszint kvázi lecsökken, ami szegényedést okoz. Valamilyen szinten a konstrukció miatt mindig bekövetkezik, ha nem fullad le, akkor nincsen probléma. Kicsit dúsabb alapjárat segíteni tud rajta bizonyos mértékben.
dúsabb alalpjárat befolyásolja a fogyasztást?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #18789 Dátum: 2007 Szeptember 05, 09:48:01 »

Hallottatok már olyanról hogy Skoda 120 karbi bogárra?

Nincs értelme, a bogáron levő Solex egy egyszerű és nagyszerű cucc. Miért akarod ráheftelni a tök más Skoda Jikovot, szívni a motorhoz illesztésével a fúvókarendszernek, stb? Ha a gyárit belövöd jól, a gyári értékekre, fúvókákkal (amiket lehet kapni is, boltban), akkor az a legjobb egy gyári motorhoz.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #18788 Dátum: 2007 Szeptember 05, 09:45:53 »

Erre tippeltem:)
Akkor az miért van ha pl meg akarok állni lámpánál: kuplung, üres, fék, és minél erősebben fékezek annál alacsonyabb az alapjárat? ha megállok felmegy 850re...
Nincs fékszervóm...

Előrebillen a benzin a karbiban, emiatt a benzinszint kvázi lecsökken, ami szegényedést okoz. Valamilyen szinten a konstrukció miatt mindig bekövetkezik, ha nem fullad le, akkor nincsen probléma. Kicsit dúsabb alapjárat segíteni tud rajta bizonyos mértékben.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #18787 Dátum: 2007 Szeptember 04, 22:21:13 »

Erre tippeltem:)
Akkor az miért van ha pl meg akarok állni lámpánál: kuplung, üres, fék, és minél erőebben fékezek annál alacsonyabb az alapjárat? ha megállok felmegy 850re...
Nincs fékszervóm...
Enyém is dettó.

Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #18786 Dátum: 2007 Szeptember 04, 22:19:36 »


Hallottatok már olyanról hogy Skoda 120 karbi bogárra?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #18785 Dátum: 2007 Szeptember 04, 22:13:34 »

Erre tippeltem:)
Akkor az miért van ha pl meg akarok állni lámpánál: kuplung, üres, fék, és minél erőebben fékezek annál alacsonyabb az alapjárat? ha megállok felmegy 850re...
Nincs fékszervóm...

Bácsi Győző
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #18784 Dátum: 2007 Szeptember 04, 22:11:33 »

igazad van, tényleg...

"A főfúvóka feladata nem kérdéses, a motor számára szükséges benzin biztosítása. Ami izgalmasabb terület, az a féklevegő-fúvóka és a keverőcső hatása. A féklevegő-fúvóka azt a hatást kompenzálja a furatátmérőjének a függvényében, ami a Venturi-ban a fordulatszám növekedésével létrejövő levegő sűrűségének a csökkenését okozza. De mivel a levegő sűrűsége csökken, ezért a fordulatszám növekedésével nem lineárisan növekvő benzinmennyiséget szívna ki a keverőaknából, így eldúsulna a keverék. Tehát kompenzálni úgy lehet ezt a hatást, ha csökkentjük azt a vákuumot, ami a főfúvókára hat. Vagyis ha túl nagy vákuum hat rá, akkor úgy lehet azt csökkenteni, hogy nagyobb nyomású levegőt vezetünk abba a térbe, ahol a főfúvóka is van, ezáltal csökken a vákuum mértéke, és vele együtt a motorba jutó benzin mennyisége is."
forrás: http://www.vegora.hu/zteam/7.html

Erre tippeltem:)
Akkor az miért van ha pl meg akarok állni lámpánál: kuplung, üres, fék, és minél erősebben fékezek annál alacsonyabb az alapjárat? ha megállok felmegy 850re...
Nincs fékszervóm...
« Utoljára szerkesztve: 2007 Szeptember 04, 22:21:02 írta Pisti »
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #18783 Dátum: 2007 Szeptember 04, 21:39:47 »

igazad van, tényleg...

"A főfúvóka feladata nem kérdéses, a motor számára szükséges benzin biztosítása. Ami izgalmasabb terület, az a féklevegő-fúvóka és a keverőcső hatása. A féklevegő-fúvóka azt a hatást kompenzálja a furatátmérőjének a függvényében, ami a Venturi-ban a fordulatszám növekedésével létrejövő levegő sűrűségének a csökkenését okozza. De mivel a levegő sűrűsége csökken, ezért a fordulatszám növekedésével nem lineárisan növekvő benzinmennyiséget szívna ki a keverőaknából, így eldúsulna a keverék. Tehát kompenzálni úgy lehet ezt a hatást, ha csökkentjük azt a vákuumot, ami a főfúvókára hat. Vagyis ha túl nagy vákuum hat rá, akkor úgy lehet azt csökkenteni, hogy nagyobb nyomású levegőt vezetünk abba a térbe, ahol a főfúvóka is van, ezáltal csökken a vákuum mértéke, és vele együtt a motorba jutó benzin mennyisége is."
forrás: http://www.vegora.hu/zteam/7.html
Cheesy

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18782 Dátum: 2007 Szeptember 04, 21:36:40 »

Az, ami a neve. Erós gázadáskor levegóvel "hígítja" a benyát, nehogy túldúsuljon a benzin-levegó keverék.

igazad van, tényleg...

"A főfúvóka feladata nem kérdéses, a motor számára szükséges benzin biztosítása. Ami izgalmasabb terület, az a féklevegő-fúvóka és a keverőcső hatása. A féklevegő-fúvóka azt a hatást kompenzálja a furatátmérőjének a függvényében, ami a Venturi-ban a fordulatszám növekedésével létrejövő levegő sűrűségének a csökkenését okozza. De mivel a levegő sűrűsége csökken, ezért a fordulatszám növekedésével nem lineárisan növekvő benzinmennyiséget szívna ki a keverőaknából, így eldúsulna a keverék. Tehát kompenzálni úgy lehet ezt a hatást, ha csökkentjük azt a vákuumot, ami a főfúvókára hat. Vagyis ha túl nagy vákuum hat rá, akkor úgy lehet azt csökkenteni, hogy nagyobb nyomású levegőt vezetünk abba a térbe, ahol a főfúvóka is van, ezáltal csökken a vákuum mértéke, és vele együtt a motorba jutó benzin mennyisége is."
forrás: http://www.vegora.hu/zteam/7.html



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18781 Dátum: 2007 Szeptember 04, 21:32:24 »

Az, ami a neve. Erós gázadáskor levegóvel "hígítja" a benyát, nehogy túldúsuljon a benzin-levegó keverék.

őőőőő... nem gázelvételkor csinálja ezt inkább?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #18780 Dátum: 2007 Szeptember 04, 21:26:19 »

tudna nekem valaki segíteni abban hogy a féklevegő fúvókának (a karbiban függőlehesen álló csőszerű kifurkált) mi a szerepe?
mi van ha nagyobb és mi van ha kisebb van a gyárinál?
én most a pict 30/3asba 130ast raktam a ?112 helyett...
Az, ami a neve. Erós gázadáskor levegóvel "hígítja" a benyát, nehogy túldúsuljon a benzin-levegó keverék.

Bácsi Győző
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #18779 Dátum: 2007 Szeptember 04, 20:36:37 »

tudna nekem valaki segíteni abban hogy a féklevegő fúvókának (a karbiban függőlehesen álló csőszerű kifurkált) mi a szerepe?
mi van ha nagyobb és mi van ha kisebb van a gyárinál?
én most a pict 30/3asba 130ast raktam a ?112 helyett...
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #18778 Dátum: 2007 Szeptember 04, 18:31:08 »

ez milyen lengéscsillapító?


kék. Grin
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #18777 Dátum: 2007 Szeptember 04, 18:30:20 »

Szerintem rosszul fogalmaztam és elbeszélünk egymás mellett Smiley A karbin van 2 csonk és a szívócsonkon is van egy. A karbi egyik csonkja össze van kötve az elosztóval. A karbi másik csonkja és a szívócsonkon lévő le van dugózva. Ezek érdekelnének, hogy összekössem őket vayg ne?

ami a szívócsonkon van vastagabb csövödmény,az lehet fék szervó csöve is.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18776 Dátum: 2007 Szeptember 04, 18:21:00 »

Ha nincs kinyomó elég egy pár határozott kalapács ütés a megfelelő helyre!

Elvégezhető, de mielőtt szétszeded, mérj, jelölj, meg esetleg futóművet állíttass...
Speciális szerszám jó, ha van, hogy ki tudd nyomni az irányítókarból - tulajdonképpen egy prés. Igaz, hogy a tied pálcikás buflákorrú, de szerintem hasonló a megoldás a torzióséhoz, gondolom...
Megy privi más tárgyban...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Oldalak: 1 ... 1540 1541 1542 1543 1544 [1545] 1546 1547 1548 1549 1550 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.155 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.