www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Augusztus 14, 00:29:40

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921256 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1541 1542 1543 1544 1545 [1546] 1547 1548 1549 1550 1551 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13557182 alkalommal)
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #18802 Dátum: 2007 Szeptember 05, 13:27:49 »

3 év kiméletlen használat után elkezdett a bogi tiltakozni  Cry (nem csodálom) de azért érzem, hogy szeret  Kiss


-első rendszám leszakadt
-alja végig van szántva
-A oszlopnál(anyós) beveri a vizet... kacsaúsztató
-önindító szorul, nem akar beindulni (6V cucc a 12Volton)
-fényezés ramaty (15éves)
-múltkor fékdob ricni
-stb

mindig csak arra költöttem ami nekem tetszett... ültetés, faltdach, felni, muzsika, stb...
úgy látszik itt az ide egy picit rendbe szedni szegénykét  Tongue

...már gyomán is olyan volt amikor vezettem mintha szet akarna esni Cool Grin Evil beteljesült a jóslatom Grin
add ide nekem majd én zsírba teszem
üdvw
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #18801 Dátum: 2007 Szeptember 05, 12:22:37 »

3 év kiméletlen használat után elkezdett a bogi tiltakozni  Cry (nem csodálom) de azért érzem, hogy szeret  Kiss


-első rendszám leszakadt
-alja végig van szántva
-A oszlopnál(anyós) beveri a vizet... kacsaúsztató
-önindító szorul, nem akar beindulni (6V cucc a 12Volton)
-fényezés ramaty (15éves)
-múltkor fékdob ricni
-stb

mindig csak arra költöttem ami nekem tetszett... ültetés, faltdach, felni, muzsika, stb...
úgy látszik itt az ide egy picit rendbe szedni szegénykét  Tongue

... meg a folyton mindenkit legyorsulás....  Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27147


« Hozzászólás #18800 Dátum: 2007 Szeptember 05, 11:58:39 »

Ha melegen is fullad, akkor lehet, hogy kicsit szegényen jár. Nagyon picit megpróbálnék dúsítani rajta (megjelölve az eredeti állapotot), hátha javul. Igazság szerint műszerek/adatok nélkül mindenki csak találgatni tud szerintem.
Magasabb fordulaton értelemszerűen kevésbé érzékeny a dologra, mert ha ejt is egy keveset a fordulat, nem áll le.

A benzinszinten a gyári értéket kell beállítani, különben éppen a féklevegő-fúvóka gyári beállítása mászik el, és minden lesz, csak jó nem.
Egy a lényeg: minden híresztelés ellenére a bogár gyárilag nem fullad le. Ez lehet egy viszonyítási pont.
benzinszintet nem néztem, de elvileg az nem állítható tudtommal. azért állítottam üzemmeleg motornál gyári értékre az alapjáratot, mert gondoltam nem véletlen az a gyári Smiley ha emelem az alapjárati fordulatszámot mondjuk 1000re, akkor nem fulladna le remélem, viszont akkor már a szennyezőanyag, fogyasztás, stb nem lesz kóser. vagy tévedek?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #18799 Dátum: 2007 Szeptember 05, 11:57:08 »

3 év kiméletlen használat után elkezdett a bogi tiltakozni  Cry (nem csodálom) de azért érzem, hogy szeret  Kiss


-első rendszám leszakadt
-alja végig van szántva
-A oszlopnál(anyós) beveri a vizet... kacsaúsztató
-önindító szorul, nem akar beindulni (6V cucc a 12Volton)
-fényezés ramaty (15éves)
-múltkor fékdob ricni
-stb

mindig csak arra költöttem ami nekem tetszett... ültetés, faltdach, felni, muzsika, stb...
úgy látszik itt az ide egy picit rendbe szedni szegénykét  Tongue

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #18798 Dátum: 2007 Szeptember 05, 11:53:14 »

Nincs értelme, a bogáron levő Solex egy egyszerű és nagyszerű cucc. Miért akarod ráheftelni a tök más Skoda Jikovot, szívni a motorhoz illesztésével a fúvókarendszernek, stb? Ha a gyárit belövöd jól, a gyári értékekre, fúvókákkal (amiket lehet kapni is, boltban), akkor az a legjobb egy gyári motorhoz.
Mondjuk nekem a Wareszomon Skoda karbi volt, csodálatos alapjáratot és kellemes fogyasztást okozva. No füst, pl.

Bácsi Győző
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #18797 Dátum: 2007 Szeptember 05, 11:50:16 »

ez nagyon fasza link, használható okosságok vannak leírva  Wink

Az egész oldal fasza szerintem, ajánlom mindenkinek (aki nem ismeri).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #18796 Dátum: 2007 Szeptember 05, 11:49:37 »

scak azért kérdeztem, mert most az alapjáratot sikerült nagyon szépen gyári értékre beállítani, szivató is jól működik, de ez az erős fékezősdinél lefulladás zavar(mondjuk gázfröccsel kordában tartom, de akkoris). a buszban nicns fordulatszámmérő, de szerintem jóval a gyári érték felett ketyeg a motorja, nemis fullad le, de gondolom többet is fogaszt emiatt. nemtom mi lenne a jó megoldás

Ha melegen is fullad, akkor lehet, hogy kicsit szegényen jár. Nagyon picit megpróbálnék dúsítani rajta (megjelölve az eredeti állapotot), hátha javul. Igazság szerint műszerek/adatok nélkül mindenki csak találgatni tud szerintem.
Magasabb fordulaton értelemszerűen kevésbé érzékeny a dologra, mert ha ejt is egy keveset a fordulat, nem áll le.

A benzinszinten a gyári értéket kell beállítani, különben éppen a féklevegő-fúvóka gyári beállítása mászik el, és minden lesz, csak jó nem.
Egy a lényeg: minden híresztelés ellenére a bogár gyárilag nem fullad le. Ez lehet egy viszonyítási pont.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #18795 Dátum: 2007 Szeptember 05, 11:42:18 »

Naná.
Itt van egy érdekes táblázat arról, hogy melyik fúvóka kb. melyik fordulatszámon kb. mennyire szól bele a keverékképzésbe. Oldal közepén van erről szó, "How jets works" cím alatt.
http://www.vw-resource.com/jets.html

ez nagyon fasza link, használható okosságok vannak leírva  Wink
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #18794 Dátum: 2007 Szeptember 05, 11:26:45 »

Persze, ha csak minimálisan dúsabb, az nem olyan baj, mert javul a hűtés is, csak ZK -n lehet magas a CO, akit érint.
Ugye ideális a lambda=1, ami elméleti dolog, ennél kicsit dúsabb nagyobb teljesítményt ad magasabb fogyasztással, kicsit szegényebb pedig takarékosabb üzemet, kicsit gyengébben. Ez kb. annyiban látszik, hogy világosabb barnára ég ki a gyertya, vayg sötétebbre. Ha fehérre vagy fekete kormosra, az régen rossz...
Na igen. Az enyém most jól megy, kicsit magasabb alapjárattal, jól indol stb...De a gyertya VASTAG FEKETE KOROM. Mit lehet tenni? Benyaszint?

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27147


« Hozzászólás #18793 Dátum: 2007 Szeptember 05, 10:53:28 »

Persze, ha csak minimálisan dúsabb, az nem olyan baj, mert javul a hűtés is, csak ZK -n lehet magas a CO, akit érint.
Ugye ideális a lambda=1, ami elméleti dolog, ennél kicsit dúsabb nagyobb teljesítményt ad magasabb fogyasztással, kicsit szegényebb pedig takarékosabb üzemet, kicsit gyengébben. Ez kb. annyiban látszik, hogy világosabb barnára ég ki a gyertya, vayg sötétebbre. Ha fehérre vagy fekete kormosra, az régen rossz. Keverékképzés kérdése, hogy a "kicsit" az 0,2 -et, vagy 0,02 -t jelent-e. A bogár viszonylag egyszerű porlasztójánál azért érzésem szerint eléggé nagy kanyarokkal kavar az ember lambda 1 körül (pl. egy kisebb gázra a gyorsító belök pár ccm benyát...)
scak azért kérdeztem, mert most az alapjáratot sikerült nagyon szépen gyári értékre beállítani, szivató is jól működik, de ez az erős fékezősdinél lefulladás zavar(mondjuk gázfröccsel kordában tartom, de akkoris). a buszban nicns fordulatszámmérő, de szerintem jóval a gyári érték felett ketyeg a motorja, nemis fullad le, de gondolom többet is fogaszt emiatt. nemtom mi lenne a jó megoldás

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #18792 Dátum: 2007 Szeptember 05, 10:48:58 »

Naná.
Itt van egy érdekes táblázat arról, hogy melyik fúvóka kb. melyik fordulatszámon kb. mennyire szól bele a keverékképzésbe. Oldal közepén van erről szó, "How jets works" cím alatt.
http://www.vw-resource.com/jets.html

Persze, ha csak minimálisan dúsabb, az nem olyan baj, mert javul a hűtés is, csak ZK -n lehet magas a CO, akit érint.
Ugye ideális a lambda=1, ami elméleti dolog, ennél kicsit dúsabb nagyobb teljesítményt ad magasabb fogyasztással, kicsit szegényebb pedig takarékosabb üzemet, kicsit gyengébben. Ez kb. annyiban látszik, hogy világosabb barnára ég ki a gyertya, vayg sötétebbre. Ha fehérre vagy fekete kormosra, az régen rossz. Keverékképzés kérdése, hogy a "kicsit" az 0,2 -et, vagy 0,02 -t jelent-e. A bogár viszonylag egyszerű porlasztójánál azért érzésem szerint eléggé nagy kanyarokkal kavar az ember lambda 1 körül (pl. egy kisebb gázra a gyorsító belök pár ccm benyát...)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #18791 Dátum: 2007 Szeptember 05, 10:44:25 »

dúsabb alalpjárat befolyásolja a fogyasztást?

Naná.
Itt van egy érdekes táblázat arról, hogy melyik fúvóka kb. melyik fordulatszámon kb. mennyire szól bele a keverékképzésbe. Oldal közepén van erről szó, "How jets works" cím alatt.
http://www.vw-resource.com/jets.html

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27147


« Hozzászólás #18790 Dátum: 2007 Szeptember 05, 10:29:11 »

Előrebillen a benzin a karbiban, emiatt a benzinszint kvázi lecsökken, ami szegényedést okoz. Valamilyen szinten a konstrukció miatt mindig bekövetkezik, ha nem fullad le, akkor nincsen probléma. Kicsit dúsabb alapjárat segíteni tud rajta bizonyos mértékben.
dúsabb alalpjárat befolyásolja a fogyasztást?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #18789 Dátum: 2007 Szeptember 05, 09:48:01 »

Hallottatok már olyanról hogy Skoda 120 karbi bogárra?

Nincs értelme, a bogáron levő Solex egy egyszerű és nagyszerű cucc. Miért akarod ráheftelni a tök más Skoda Jikovot, szívni a motorhoz illesztésével a fúvókarendszernek, stb? Ha a gyárit belövöd jól, a gyári értékekre, fúvókákkal (amiket lehet kapni is, boltban), akkor az a legjobb egy gyári motorhoz.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #18788 Dátum: 2007 Szeptember 05, 09:45:53 »

Erre tippeltem:)
Akkor az miért van ha pl meg akarok állni lámpánál: kuplung, üres, fék, és minél erősebben fékezek annál alacsonyabb az alapjárat? ha megállok felmegy 850re...
Nincs fékszervóm...

Előrebillen a benzin a karbiban, emiatt a benzinszint kvázi lecsökken, ami szegényedést okoz. Valamilyen szinten a konstrukció miatt mindig bekövetkezik, ha nem fullad le, akkor nincsen probléma. Kicsit dúsabb alapjárat segíteni tud rajta bizonyos mértékben.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #18787 Dátum: 2007 Szeptember 04, 22:21:13 »

Erre tippeltem:)
Akkor az miért van ha pl meg akarok állni lámpánál: kuplung, üres, fék, és minél erőebben fékezek annál alacsonyabb az alapjárat? ha megállok felmegy 850re...
Nincs fékszervóm...
Enyém is dettó.

Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #18786 Dátum: 2007 Szeptember 04, 22:19:36 »


Hallottatok már olyanról hogy Skoda 120 karbi bogárra?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #18785 Dátum: 2007 Szeptember 04, 22:13:34 »

Erre tippeltem:)
Akkor az miért van ha pl meg akarok állni lámpánál: kuplung, üres, fék, és minél erőebben fékezek annál alacsonyabb az alapjárat? ha megállok felmegy 850re...
Nincs fékszervóm...

Bácsi Győző
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #18784 Dátum: 2007 Szeptember 04, 22:11:33 »

igazad van, tényleg...

"A főfúvóka feladata nem kérdéses, a motor számára szükséges benzin biztosítása. Ami izgalmasabb terület, az a féklevegő-fúvóka és a keverőcső hatása. A féklevegő-fúvóka azt a hatást kompenzálja a furatátmérőjének a függvényében, ami a Venturi-ban a fordulatszám növekedésével létrejövő levegő sűrűségének a csökkenését okozza. De mivel a levegő sűrűsége csökken, ezért a fordulatszám növekedésével nem lineárisan növekvő benzinmennyiséget szívna ki a keverőaknából, így eldúsulna a keverék. Tehát kompenzálni úgy lehet ezt a hatást, ha csökkentjük azt a vákuumot, ami a főfúvókára hat. Vagyis ha túl nagy vákuum hat rá, akkor úgy lehet azt csökkenteni, hogy nagyobb nyomású levegőt vezetünk abba a térbe, ahol a főfúvóka is van, ezáltal csökken a vákuum mértéke, és vele együtt a motorba jutó benzin mennyisége is."
forrás: http://www.vegora.hu/zteam/7.html

Erre tippeltem:)
Akkor az miért van ha pl meg akarok állni lámpánál: kuplung, üres, fék, és minél erősebben fékezek annál alacsonyabb az alapjárat? ha megállok felmegy 850re...
Nincs fékszervóm...
« Utoljára szerkesztve: 2007 Szeptember 04, 22:21:02 írta Pisti »
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #18783 Dátum: 2007 Szeptember 04, 21:39:47 »

igazad van, tényleg...

"A főfúvóka feladata nem kérdéses, a motor számára szükséges benzin biztosítása. Ami izgalmasabb terület, az a féklevegő-fúvóka és a keverőcső hatása. A féklevegő-fúvóka azt a hatást kompenzálja a furatátmérőjének a függvényében, ami a Venturi-ban a fordulatszám növekedésével létrejövő levegő sűrűségének a csökkenését okozza. De mivel a levegő sűrűsége csökken, ezért a fordulatszám növekedésével nem lineárisan növekvő benzinmennyiséget szívna ki a keverőaknából, így eldúsulna a keverék. Tehát kompenzálni úgy lehet ezt a hatást, ha csökkentjük azt a vákuumot, ami a főfúvókára hat. Vagyis ha túl nagy vákuum hat rá, akkor úgy lehet azt csökkenteni, hogy nagyobb nyomású levegőt vezetünk abba a térbe, ahol a főfúvóka is van, ezáltal csökken a vákuum mértéke, és vele együtt a motorba jutó benzin mennyisége is."
forrás: http://www.vegora.hu/zteam/7.html
Cheesy

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18782 Dátum: 2007 Szeptember 04, 21:36:40 »

Az, ami a neve. Erós gázadáskor levegóvel "hígítja" a benyát, nehogy túldúsuljon a benzin-levegó keverék.

igazad van, tényleg...

"A főfúvóka feladata nem kérdéses, a motor számára szükséges benzin biztosítása. Ami izgalmasabb terület, az a féklevegő-fúvóka és a keverőcső hatása. A féklevegő-fúvóka azt a hatást kompenzálja a furatátmérőjének a függvényében, ami a Venturi-ban a fordulatszám növekedésével létrejövő levegő sűrűségének a csökkenését okozza. De mivel a levegő sűrűsége csökken, ezért a fordulatszám növekedésével nem lineárisan növekvő benzinmennyiséget szívna ki a keverőaknából, így eldúsulna a keverék. Tehát kompenzálni úgy lehet ezt a hatást, ha csökkentjük azt a vákuumot, ami a főfúvókára hat. Vagyis ha túl nagy vákuum hat rá, akkor úgy lehet azt csökkenteni, hogy nagyobb nyomású levegőt vezetünk abba a térbe, ahol a főfúvóka is van, ezáltal csökken a vákuum mértéke, és vele együtt a motorba jutó benzin mennyisége is."
forrás: http://www.vegora.hu/zteam/7.html



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18781 Dátum: 2007 Szeptember 04, 21:32:24 »

Az, ami a neve. Erós gázadáskor levegóvel "hígítja" a benyát, nehogy túldúsuljon a benzin-levegó keverék.

őőőőő... nem gázelvételkor csinálja ezt inkább?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #18780 Dátum: 2007 Szeptember 04, 21:26:19 »

tudna nekem valaki segíteni abban hogy a féklevegő fúvókának (a karbiban függőlehesen álló csőszerű kifurkált) mi a szerepe?
mi van ha nagyobb és mi van ha kisebb van a gyárinál?
én most a pict 30/3asba 130ast raktam a ?112 helyett...
Az, ami a neve. Erós gázadáskor levegóvel "hígítja" a benyát, nehogy túldúsuljon a benzin-levegó keverék.

Bácsi Győző
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #18779 Dátum: 2007 Szeptember 04, 20:36:37 »

tudna nekem valaki segíteni abban hogy a féklevegő fúvókának (a karbiban függőlehesen álló csőszerű kifurkált) mi a szerepe?
mi van ha nagyobb és mi van ha kisebb van a gyárinál?
én most a pict 30/3asba 130ast raktam a ?112 helyett...
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #18778 Dátum: 2007 Szeptember 04, 18:31:08 »

ez milyen lengéscsillapító?


kék. Grin
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #18777 Dátum: 2007 Szeptember 04, 18:30:20 »

Szerintem rosszul fogalmaztam és elbeszélünk egymás mellett Smiley A karbin van 2 csonk és a szívócsonkon is van egy. A karbi egyik csonkja össze van kötve az elosztóval. A karbi másik csonkja és a szívócsonkon lévő le van dugózva. Ezek érdekelnének, hogy összekössem őket vayg ne?

ami a szívócsonkon van vastagabb csövödmény,az lehet fék szervó csöve is.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18776 Dátum: 2007 Szeptember 04, 18:21:00 »

Ha nincs kinyomó elég egy pár határozott kalapács ütés a megfelelő helyre!

Elvégezhető, de mielőtt szétszeded, mérj, jelölj, meg esetleg futóművet állíttass...
Speciális szerszám jó, ha van, hogy ki tudd nyomni az irányítókarból - tulajdonképpen egy prés. Igaz, hogy a tied pálcikás buflákorrú, de szerintem hasonló a megoldás a torzióséhoz, gondolom...
Megy privi más tárgyban...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #18775 Dátum: 2007 Szeptember 04, 16:43:40 »

Sziasztok!

Nagyon lötyög a jobb (első) kormányösszekötő-rúd / gömbfej.
Ennek a cseréje SZMB-ben elvégezhető? Mennyibe fáj kb?

Elvégezhető, de mielőtt szétszeded, mérj, jelölj, meg esetleg futóművet állíttass...
Speciális szerszám jó, ha van, hogy ki tudd nyomni az irányítókarból - tulajdonképpen egy prés. Igaz, hogy a tied pálcikás buflákorrú, de szerintem hasonló a megoldás a torzióséhoz, gondolom...
Megy privi más tárgyban...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
matchbox
« Hozzászólás #18774 Dátum: 2007 Szeptember 04, 16:39:51 »

Sziasztok!

Nagyon lötyög a jobb (első) kormányösszekötő-rúd / gömbfej.
Ennek a cseréje SZMB-ben elvégezhető? Mennyibe fáj kb?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18773 Dátum: 2007 Szeptember 04, 14:23:23 »

lufigumiiiiii Grin
jó mág nincs kész

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #18772 Dátum: 2007 Szeptember 04, 14:21:03 »

mert pogija van


nem megy lejjebb mert gumi a sárvésön ül

lufigumiiiiii Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18771 Dátum: 2007 Szeptember 04, 14:20:16 »

ha vett új tárcsát és c2 megy fel rá,akkor miért nem vett már 5x130at?
mert pogija van


nem megy lejjebb mert gumi a sárvésön ül

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #18770 Dátum: 2007 Szeptember 04, 14:17:59 »

kübel

[
ha vett új tárcsát és c2 megy fel rá,akkor miért nem vett már 5x130at?

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18769 Dátum: 2007 Szeptember 04, 14:17:28 »

Jó az gondoltam, de miféle?
ha cikkis akkor írd privátba!  Evil



rövid Grin

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #18768 Dátum: 2007 Szeptember 04, 14:16:51 »

kübel
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

magas Cool

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18767 Dátum: 2007 Szeptember 04, 14:14:17 »

mikor lesz kész?

ez jó kérdés nemtom sok a variálás


rövid Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18766 Dátum: 2007 Szeptember 04, 14:13:16 »

ez milyen lengéscsillapító?

kübel
<beszúrt kép törölve>


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18765 Dátum: 2007 Szeptember 04, 14:10:48 »

mikor lesz kész?

kübel
[

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18764 Dátum: 2007 Szeptember 04, 14:00:31 »

kübel



« Utoljára szerkesztve: 2007 Szeptember 04, 14:02:06 írta Maresz »

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #18763 Dátum: 2007 Szeptember 04, 12:01:10 »

Szerintem rosszul fogalmaztam és elbeszélünk egymás mellett Smiley A karbin van 2 csonk és a szívócsonkon is van egy. A karbi egyik csonkja össze van kötve az elosztóval. A karbi másik csonkja és a szívócsonkon lévő le van dugózva. Ezek érdekelnének, hogy összekössem őket vayg ne?

Ne. Maradjon ledugózva.

VW Beetle - the original since 1938
Oldalak: 1 ... 1541 1542 1543 1544 1545 [1546] 1547 1548 1549 1550 1551 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.21 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.