www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 15:50:25

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1527 1528 1529 1530 1531 [1532] 1533 1534 1535 1536 1537 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13328466 alkalommal)
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #19359 Dátum: 2007 Szeptember 26, 22:13:25 »

himba egy maga szerintem kevés ha nincs mi bemnjen a nagyobb nyitáskor!
tengelyt nem lehet himbával potolni ha mind2 van akkor azért ésszel kell mert számolni kell már!
hááát....nem véletlen keresem a "ricsi"-t Cool

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #19358 Dátum: 2007 Szeptember 26, 22:11:56 »

asszem valaki (talán stunt) gépészkedett ilyesmivel, de a csapnivaló minőség miatt maradt a gyári.
a depo-ban még így írják az adat lapon, hogy áttételes himba, meg talán w110-es tengely

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19357 Dátum: 2007 Szeptember 26, 22:10:57 »

asszem valaki (talán stunt) gépészkedett ilyesmivel, de a csapnivaló minőség miatt maradt a gyári.
himba egy maga szerintem kevés ha nincs mi bemnjen a nagyobb nyitáskor!
tengelyt nem lehet himbával potolni ha mind2 van akkor azért ésszel kell mert számolni kell már!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19356 Dátum: 2007 Szeptember 26, 22:09:06 »

ha már így bent vagyunk a témában,az áttételes himbákat érdemes használni, vagy inkább vezérműtengely csereében kell gondolkodni,
esetleg mind kettő egyszerre??

asszem valaki (talán stunt) gépészkedett ilyesmivel, de a csapnivaló minőség miatt maradt a gyári.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19355 Dátum: 2007 Szeptember 26, 22:08:20 »

Olvastam egy forumot meg most elég sokat járok utána hogy gyári karbibol ki tudnak+5-10le hozni(persze megfelö állapotó motor esetén)
gyári karbit alakitják csak képet nem atlálok csak irást!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19354 Dátum: 2007 Szeptember 26, 22:03:09 »

hmmmmm. én és a magnum.  Grin

Mag sokkal menőbb amikor kérdezik hogy milyen hfej van a gépben, te meg mondod macsó hangon, hogy magnum.

Persze nem azért jó a magnum, mert menő, hanem azért mert jó.

igy van azért jó mert jó! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19353 Dátum: 2007 Szeptember 26, 21:59:56 »

hmmmmm. én és a magnum.  Grin

Mag sokkal menőbb amikor kérdezik hogy milyen hfej van a gépben, te meg mondod macsó hangon, hogy magnum.

Persze nem azért jó a magnum, mert menő, hanem azért mert jó.

én is magnumot néztem 67esre akarok valamit Grin

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #19352 Dátum: 2007 Szeptember 26, 21:59:23 »

jol irtad elvileg ha van lé bármeddig szinte!
nekm gyárivan alakitva de árba lhet jobb készet venni
ha már így bent vagyunk a témában,az áttételes himbákat érdemes használni, vagy inkább vezérműtengely csereében kell gondolkodni,
esetleg mind kettő egyszerre??

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #19351 Dátum: 2007 Szeptember 26, 21:58:17 »


- elfogy a sör és el kell menni bótba


felkészületlenül az ember nem áll neki ilyesminek ;-)))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19350 Dátum: 2007 Szeptember 26, 21:56:59 »

még csak tájékozódom, de lehet maradok a magnumnál.
nem sokkal drágább, de biztos, hogy jó.

én is magnumot néztem 67esre akarok valamit Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19349 Dátum: 2007 Szeptember 26, 21:56:23 »

a széria h.fejet meddig lehet alkalmazni
(tudom amíg szét nem reped)
jol irtad elvileg ha van lé bármeddig szinte!
nekm gyárivan alakitva de árba lhet jobb készet venni

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19348 Dátum: 2007 Szeptember 26, 21:55:42 »

még csak tájékozódom, de lehet maradok a magnumnál.
nem sokkal drágább, de biztos, hogy jó.

magnumnak munkáltak be és kiömlöi!ennek nem aszem

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #19347 Dátum: 2007 Szeptember 26, 21:54:15 »

ugy hallotam hogy gyári felujitott mocikat már ilyen hengerfejjel nyomták 1,6osat  ami lightosab tuninghoz jo megbizható 1776ig ajánlották de ez nemtom már hol hallotam!
a széria h.fejet meddig lehet alkalmazni
(tudom amíg szét nem reped)

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
RNIE
« Hozzászólás #19346 Dátum: 2007 Szeptember 26, 21:53:27 »

jól hallottam hogy gerendához lehet venni állítógombát külön??
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19345 Dátum: 2007 Szeptember 26, 21:51:59 »

Árban kicsit jobb mint a magnum, ezért lenne érdekes.
De ahogy nézegetem a különböző motorok leírásait, sokan a magnumot használják.
Gondolom nem véletlenül. 


magnumnak munkáltak be és kiömlöi!ennek nem aszem

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19344 Dátum: 2007 Szeptember 26, 21:45:19 »

Árban kicsit jobb mint a magnum, ezért lenne érdekes.
De ahogy nézegetem a különböző motorok leírásait, sokan a magnumot használják.
Gondolom nem véletlenül. 


ugy hallotam hogy gyári felujitott mocikat már ilyen hengerfejjel nyomták 1,6osat  ami lightosab tuninghoz jo megbizható 1776ig ajánlották de ez nemtom már hol hallotam!

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19343 Dátum: 2007 Szeptember 26, 21:41:27 »

almádiban a kiccsabival egy este alatt beállítottunk vagy 15 gépet, ő karbi, én gyújtás, szigorúan csak fülre. volt, aki még hónapok múlva is hálálkodott, hogy milyenkurvajó lett. pedig a kiccsabi nem ivott semmit.

a legrosszabbat feltételeztem.
- le kell szedni az elsoztót
- elfogy a sör és el kell menni bótba
- áthúz valamelyik kábel és a napsütésben nem látszik
- etc...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19342 Dátum: 2007 Szeptember 26, 21:32:58 »

és mit hallotál?

csak ez van, most találtam
http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=1470

ugy hallotam hogy gyári felujitott mocikat már ilyen hengerfejjel nyomták 1,6osat  ami lightosab tuninghoz jo megbizható 1776ig ajánlották de ez nemtom már hol hallotam!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19341 Dátum: 2007 Szeptember 26, 21:28:44 »

és mit hallotál?

csak ez van, most találtam
http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=1470

van róla képed? kiváncsi lennék rá hallotam róla!

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19340 Dátum: 2007 Szeptember 26, 21:27:20 »

A Los Banditos hengerfejről tud valaki jót vagy rosszat mondani?

Kérném a vicces válaszok mellőzését!
van róla képed? kiváncsi lennék rá hallotam róla!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19339 Dátum: 2007 Szeptember 26, 21:23:49 »

A Los Banditos hengerfejről tud valaki jót vagy rosszat mondani?

Kérném a vicces válaszok mellőzését!

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #19338 Dátum: 2007 Szeptember 26, 21:22:47 »

karbi és gyújtás baszkurálás az, ha olyan ember csinálja, aki már látott ilyet, kb 2 óra.
ha nem vágod a témát, akkor tényleg hagyd a faszba inkább.

almádiban a kiccsabival egy este alatt beállítottunk vagy 15 gépet, ő karbi, én gyújtás, szigorúan csak fülre. volt, aki még hónapok múlva is hálálkodott, hogy milyenkurvajó lett. pedig a kiccsabi nem ivott semmit.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19337 Dátum: 2007 Szeptember 26, 21:03:35 »

Köszi szépen!
Még nem tudom, hogy hozzányúlok-e, nem akarom nagyon szétszedni.
Lehet megvárom a két hetet...

karbi és gyújtás baszkurálás az, ha olyan ember csinálja, aki már látott ilyet, kb 2 óra.
ha nem vágod a témát, akkor tényleg hagyd a faszba inkább.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #19336 Dátum: 2007 Szeptember 26, 20:44:07 »

Hova lett a szövegem?
Szöval nekem van 12V-os, jö.

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #19335 Dátum: 2007 Szeptember 26, 20:41:44 »

na kérem cípen...

Protheussal kikaptuk a motort és az indítómotort. perselyt nem találtunk, valszeg ezért lett lötyögős az önindító(megszorult). a 12V-s technikát sem szerette a 6V-s moci  Tongue
a váltóharang teli volt olajos/zsíros fém/aluminium forgáccsal, láthatólag a fogaskerekek szerették egymást harapdálni  Tongue
a 12V-s persely bemegy a váltóba, csak a 6V inditómotor tengelyére nem megy rá, mert az vastagabb... tehát, ha már a rendszer, a váltó és a persely is 12V-s akkor keresnék hozzá egy 12V önindítómotort is.
akinek van olcsóságért az ne titkolja. köszi  Wink

<beszúrt kép törölve>
Mint írtam, nekem van egy jö 12V-os...

Bácsi Győző
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #19334 Dátum: 2007 Szeptember 26, 20:26:30 »

Leírásod alapján olyan, mintha kihagyna egy henger. Amenyiben elektromos probléma, rá kellene jönni az okára: nagyfesz. kábelek testelése, gyenge szikra (beégett megszakító, öregedő tekercs szigetelés, stb.). De lehet más is: rossz szelephézag, túl szegény keverék, kicsi primeráram miatt gyenge szikra, sőt esetleg gyertyahiba is.
Célszerű lehet esetleg kivenni a gyertyákat, megnézni, milyen a felületük. Utána már lehet tippelni, hogy mi lehet. Jó lenne rájönni, melyik henger csinálja. Gyújtás-karburálási részen mindent átnézni, ellenőrizni, gyári értékre állítani, utána kipróbálni. Ezeket magad is meg tudod tenni, pl. a Váciak lapja alapján. Ha még ezek után is rejtelmes hiba van, akkor esetleg tovább lehet lépni, vagy elvinni a mesterhez.

Köszi szépen!
Még nem tudom, hogy hozzányúlok-e, nem akarom nagyon szétszedni.
Lehet megvárom a két hetet...

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19333 Dátum: 2007 Szeptember 26, 17:10:01 »

Van egy kivétel ugye, a késői 6V -os, de az övé szerintem sem olyan...
De hát mi a gond, kint van  moci is. Majd eltolják Megyóhoz talicskán. Wink
igen ezért irtam mert az verzio 50böl 1

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #19332 Dátum: 2007 Szeptember 26, 17:07:40 »

azt irja 6voltos inditómotorja volt!az nem valószinú h  menne 12v lendkerékkel

Van egy kivétel ugye, a késői 6V -os, de az övé szerintem sem olyan...
De hát mi a gond, kint van  moci is. Majd eltolják Megyóhoz talicskán. Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19331 Dátum: 2007 Szeptember 26, 17:03:23 »

Szerintem nekijje már 12 V-os lendkereke van. Azért recsegett nem?

azt irja 6voltos inditómotorja volt!az nem valószinú h  menne 12v lendkerékkel

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #19330 Dátum: 2007 Szeptember 26, 16:38:03 »

Szerintem nekijje már 12 V-os lendkereke van. Azért recsegett nem?

amugy remélem képbbe vagy hogy ha 12v inditott rakszbe(ami váltó függö hogy elbireja)lendkerekt is kell cserélni!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19329 Dátum: 2007 Szeptember 26, 15:26:03 »

na kérem cípen...

Protheussal kikaptuk a motort és az indítómotort. perselyt nem találtunk, valszeg ezért lett lötyögős az önindító(megszorult). a 12V-s technikát sem szerette a 6V-s moci  Tongue
a váltóharang teli volt olajos/zsíros fém/aluminium forgáccsal, láthatólag a fogaskerekek szerették egymást harapdálni  Tongue
a 12V-s persely bemegy a váltóba, csak a 6V inditómotor tengelyére nem megy rá, mert az vastagabb... tehát, ha már a rendszer, a váltó és a persely is 12V-s akkor keresnék hozzá egy 12V önindítómotort is.
akinek van olcsóságért az ne titkolja. köszi  Wink

<beszúrt kép törölve>
amugy remélem képbbe vagy hogy ha 12v inditott rakszbe(ami váltó függö hogy elbireja)lendkerekt is kell cserélni!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #19328 Dátum: 2007 Szeptember 26, 14:52:52 »

Szép lett a térkő! :-)))))

na kérem cípen...
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #19327 Dátum: 2007 Szeptember 26, 14:31:37 »

na kérem cípen...

Protheussal kikaptuk a motort és az indítómotort. perselyt nem találtunk, valszeg ezért lett lötyögős az önindító(megszorult). a 12V-s technikát sem szerette a 6V-s moci  Tongue
a váltóharang teli volt olajos/zsíros fém/aluminium forgáccsal, láthatólag a fogaskerekek szerették egymást harapdálni  Tongue
a 12V-s persely bemegy a váltóba, csak a 6V inditómotor tengelyére nem megy rá, mert az vastagabb... tehát, ha már a rendszer, a váltó és a persely is 12V-s akkor keresnék hozzá egy 12V önindítómotort is.
akinek van olcsóságért az ne titkolja. köszi  Wink


http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
1303LS
« Hozzászólás #19326 Dátum: 2007 Szeptember 26, 13:48:19 »


Biztos, hogy ki kellett ehhez szedni a motort(4hengeres boxer) :-)

Legalább erősödtetek testben, lélekben.  Grin
1303LS
« Hozzászólás #19325 Dátum: 2007 Szeptember 26, 13:47:24 »

azért megy olyan jól.  Grin
Mér már jól megy?  Shocked
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #19324 Dátum: 2007 Szeptember 26, 13:46:09 »

GeRGelu linkje alapján:
(http://vwbus2.dyndns.org/bulli/michaelk/vw_bus_d/getriebe.htm)

CP
   1      2      3       4        R             vég
3.78    2.06    1.26    0.88    3.28       4.571

CM
                              4
   ?                      0.89                    4.857

itt van róla infó
http://vwbus2.dyndns.org/bulli/michaelk/vw_bus_d/tm_h/TM_H_116.html
köszi,ezek szerint a cp-s a leghosszabb buszos váltó, ezen csak a végáttétellel tudok növelni - ha építek hozzá másikat

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #19323 Dátum: 2007 Szeptember 26, 13:41:53 »

Hol a persely az inditomotorban? :-)

Biztos, hogy ki kellett ehhez szedni a motort(4hengeres boxer) :-) Mert most, hogy kint van elolvastuk a szakirodalmat es ott nem irja ... :-D


Aranyos hozzászólás rúlz!  Grin
a csúcs a 4 hengeres boxer... Mondjuk tudommindenki azt hitte 6 hengeres Porsche, azért megy olyan jól.  Grin
1303LS
« Hozzászólás #19322 Dátum: 2007 Szeptember 26, 13:41:01 »

Hol a persely az inditomotorban? :-)
Igazabol kiszedtuk az inditmotort es a vege lotyog, de inkabb kotyog az egesz.

6V az mar kiderult, viszont sem 6V sem 12V toltorol nem tudtuk beinditani... Hogy kell? :-)
Volt rajta egy saru, meg egy nagy rezkabel az elektromagnes vegen. De akarhogy probaltuk tapolni nem ment...

Biztos, hogy ki kellett ehhez szedni a motort(4hengeres boxer) :-) Mert most, hogy kint van elolvastuk a szakirodalmat es ott nem irja ... :-D

Aksitöltőről nem fogod megforgatni az indítómotort. 
Sokkal nagyobb áramot vesz fel.
Kiszerelve meg ne is nagyon forgasd mert mivel nincs az egyik vége megtámasztva a tengelynek nem is igazán tesz jót neki.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #19321 Dátum: 2007 Szeptember 26, 13:07:07 »

CM  1800 cm3   01/74-07/75 között
CP  2000 cm3   08/76-07/79 között

Szóval szerintem a CP.  Végáttételről nincs információm, de a CP biztos nem rövidebb....  Smiley


GeRGelu linkje alapján:
(http://vwbus2.dyndns.org/bulli/michaelk/vw_bus_d/getriebe.htm)

CP
   1      2      3       4        R             vég
3.78    2.06    1.26    0.88    3.28       4.571

CM
                              4
   ?                      0.89                    4.857

itt van róla infó
http://vwbus2.dyndns.org/bulli/michaelk/vw_bus_d/tm_h/TM_H_116.html
« Utoljára szerkesztve: 2007 Szeptember 26, 13:18:18 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #19320 Dátum: 2007 Szeptember 26, 12:49:52 »

Alapjáraton kicsit furcsán jár a motor.
Néha halkan, rendesen, de van, amikor kicsit felhördül, és olyankor beleremeg a kasztni is.
Nem nagyon csak egy kicsit.
Gond nélkül elindul, de néha berángat.
Egy nem szakértő srác azt mondta, hogy a gyújtáselosztóval van valami...
Voltam Tsigánál, beindítottam, és rendesen ment, nem tudtam neki megmutatni.
Csak jövő hét utáni héten ér rá, akkor tudom vinni hozzá.
Otthon mennyire bonyolult megcsinálni?

Leírásod alapján olyan, mintha kihagyna egy henger. Amenyiben elektromos probléma, rá kellene jönni az okára: nagyfesz. kábelek testelése, gyenge szikra (beégett megszakító, öregedő tekercs szigetelés, stb.). De lehet más is: rossz szelephézag, túl szegény keverék, kicsi primeráram miatt gyenge szikra, sőt esetleg gyertyahiba is.
Célszerű lehet esetleg kivenni a gyertyákat, megnézni, milyen a felületük. Utána már lehet tippelni, hogy mi lehet. Jó lenne rájönni, melyik henger csinálja. Gyújtás-karburálási részen mindent átnézni, ellenőrizni, gyári értékre állítani, utána kipróbálni. Ezeket magad is meg tudod tenni, pl. a Váciak lapja alapján. Ha még ezek után is rejtelmes hiba van, akkor esetleg tovább lehet lépni, vagy elvinni a mesterhez.

VW Beetle - the original since 1938
Oldalak: 1 ... 1527 1528 1529 1530 1531 [1532] 1533 1534 1535 1536 1537 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.36 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.